Тест: Марко Вовчок


Список вопросов


1. Укажіть справжнє прізвище Марка Вовчка

1) Олександра Білозерська
2) Олена Пчілка
3) Лариса Косач
4) Марія Вілінська

2. Укажіть тему твору Марка Вовчка «Інститутка»

1) розповідь про життя інтелігенції
2) зображення життя міщан
3) життя панночки
4) показ нестерпного становища селян

3. Укажіть жанр «Інститутки»

1) соціально-реалістична повість
2) реалістичний роман
3) етнографічна повість
4) народне оповідання

4. Від чийого імені ведеться оповідь у творі Марка Вовчка «Інститутка»?

1) кріпачки Устини
2) старенької бабусі
3) інститутки
4) автора

5. Яка з указаних подій є зав’язкою твору Марка Вовчка «Інститутка»?

1) одруження панночки
2) сцена, у якій паннночка побила стару кріпачку
3) приїзд панночки й обрання Устини покоївкою
4) перехід Устини до міста наймичкою

6. Хто каже про себе у творі Марка Вовчка «Інститутка»: «Люди дивуються, що я весела: надійсь, горя-біди не знала. А я зроду така вдалася»?

1) Катря
2) нова служниця
3) панночка
4) Устина

7. Про кого з персонажів твору Марка Вовчка «Інститутка» сказано: «Добрий пан, не б’є, не лає, та нічим і не дбає»?

1) про Устима
2) про старого пана
3) про лікаря
4) про Прокопа

8. Про кого йдеться: «Стоока наче була, все бачила, всюди, як та ящірка, по хутору звивалась, і Бог її знає, що в їй таке було: тільки погляне, то неначе за серце тебе рукою здавить»?

1) про панночку
2) про Устину
3) про Катрю
4) про стару пані

9. Чий це портрет: «Славна була та жіночка… білявенька собі, трохи кирпатенька, очиці голубоцвітові, яснесенькі, а сама кругленька і свіжа, як яблучко»?

1) про панночку
2) про Устину
3) про Катрю
4) про нову служницю

10. Кому з персонажів твору «Інститутка» належать слова: «І тим, що учать, — нуда, і тим, що вчаться, — біда. Багацько часу пропало марно!»?

1) старій пані
2) бабусі
3) Устині
4) панночці

11. Кульмінацією в «Інститутці» Марка Вовчка є

1) побиття бабусі
2) смерть Катерини
3) утеча Назара
4) одруження інститутки

12. Головна ідея твору «Інститутка» Марка Вовчка полягає в

1) наголошенні на важливості освіти у формуванні гуманної особистості
2) засудженні байдужості й аморальності передової інтелігенції
3) обстоюванні демократичної ідеї рішучої боротьби проти кріпосництва
4) засужденні втрати наступності традицій у дворянських родинах