Тест: Дене шынықтыру
Список вопросов
1. Дене тәрбиесінің негізгі құралы: |
|
1) қоршаған орта факторлары | |
2) салқын суға шомылу | |
3) гигиеналық факторлар | |
4) дене жаттығулары | |
5) көрнекілік құралдарын пайдалану | |
2. Дене жаттығуы түсінігінің мазмұны: |
|
1) жаттығуды орындау барысындағы негізгі үдерістер жиынтығы мен оның қозғалыс құрамы | |
2) дене жүктемесі | |
3) қозғалыс құрамы | |
4) спорт түрінің техникасы | |
5) қозғалыс құрылымы | |
3. Дене жаттығуының түрі: |
|
1) қозғалыстың кейбір орындалу жиынтығы | |
2) қозғалыстың ішкі және сыртқы құрылымы | |
3) қозғалыстың ырғақты және күш сипаттамасы | |
4) адамның қозғалысты орындауы барысындағы үдерістер | |
5) қозғалыстың орындалу көркемділігі | |
4. Қажетті қозғалыс міндеттерін шешу, қозғалыс құрылымының негізгі жиынтығы дегеніміз: |
|
1) қозғалыс техникасының бөлімі | |
2) қозғалыстың соңғы сатысы | |
3) қозғалыс техникасының негізі | |
4) қозғалыс техникасы | |
5) қозғалыс техникасының негізгі бөлімі | |
5. Қозғалыс қызметінің уақыт бойынша сипаттамасы: |
|
1) бағыты | |
2) дене жолы және тұрағы | |
3) қозғалыс күші | |
4) қозғалыс амплитудасы | |
5) қозғалыс уақыты мен қарқыны | |
6. Қозғалыстың жалпы құндылығының сипаттамасы: |
|
1) Қозғалыс ырғағы | |
2) қозғалыстың динамикалық сипаттамасы | |
3) қозғалыс бағыты | |
4) кеңістік, күш, уақыт, кеңістік-уақыт | |
5) тура, үнемдеу, энергетикалық, созылмалылық | |
7. Дене тәрбиесінің арнайы әдістері: |
|
1) жарыс әдісі | |
2) қатаң реттелген жаттығулар әдісі және ойын, жарыс әдістері | |
3) психологиялық әдісі | |
4) көрнекілік әдісі және жылдам ақпарат әдісі | |
5) ойын әдісі | |
8. Дене жаттығуларын орындау барысындағы жүктеме сипаттамасы: |
|
1) орындалған жұмыс санының уақыт бірлігі | |
2) жаттығуды орындау барысындағы ағзаның белсенді, қосымша және қиындықтарды жеңу құны | |
3) орындалған жұмыстың сандық жиынтығы | |
4) спорттық жарыс тактикасы | |
5) ағзаның функционалдық және соған байланысты өзгеруі | |
9. Демалыс аралығы, келесі жүктемеге дейінгі жұмыс қабілетінің толық қалпына келтіруін айқындаушы: |
|
1) экстремалды | |
2) ерекше | |
3) жоғары экстремалды | |
4) қатты | |
5) төмен-жоғары аралық | |
10. Демалыс аралығындағы сабақ барысында берілетін жүктемеге байланысты функционалды өзгерістің аталуы: |
|
1) жұмсақ | |
2) қарапайым | |
3) төмен-жоғары аралық | |
4) қатты | |
5) экстремалды | |
11. Демалыс аралығын айқындаушы жаттығу, жұмыс қабілетін жоғарылатушы сипаттамасы: |
|
1) қатты | |
2) толық | |
3) жұмсақ | |
4) қарапайым | |
5) экстремалды | |
12. Қатаң реттелген жаттығулар әдісінің негізі: |
|
1) нақты түзілген қозғалыс бағдарламасы және тура жүктеме мен демалыс мөлшері | |
2) жүктеменің тура берілуі | |
3) тура қозғалыс апараты | |
4) демалыс аралығын тура жариялау | |
5) жаттығуларды қайталау саны | |
13. Қозғалыс қызметінің оқыту үдерісіне байланысты қатаң реттелген жаттығу әдісі: |
|
1) айналмалы шынығу әдісі | |
2) стандартты қайталау әдісі | |
3) көрнекілік әдісі | |
4) сараптамалы және толық әдістер негізінде | |
5) вариативті, біркелкі жаттығу әдісі | |
14. Қайталау жүктемесі негізінде әртүрлі демалыс аралығында қолданылатын әдіс: |
|
1) біркелкі жаттығу әдісі | |
2) стандартты-қайталау аралық жаттығу әдісі | |
3) вариативті-аралық жаттығу | |
4) вариативті-біркелкі жаттығу әдісі | |
5) стандартты-қайталау жаттығу әдісі | |
15. Максималды жүктеме әдісінің бағыты: |
|
1) қозғалыс қызметінің саналы жағын әрі қарай дамыту | |
2) қозғалысты сезіну | |
3) қозғалыс қызметін дамытуға және қалыптастыру | |
4) дене қабілеттерін тәрбиелеу | |
5) қозғалысқа оқыту | |
16. Жалпы төзімділікті тәрбиелеудегі айналмалы жаттығу әдісі: |
|
1) айналмалы шынығу қатты жұмыс істеу әдісі | |
2) айналмалы шынығу ұзақ үздіксіз жаттығу әдісі арқылы | |
3) айналмалы шынығу ойын әдісі арқылы | |
4) айналмалы шынығу жаттығу аралығы біртіндеп демалыс аралығы әдісі арқылы | |
5) айналмалы шынығу жаттығу аралығы қатты демалыс аралық әдісі арқылы | |
17. Қозғалыс қызметін көрнектілік негізінде ұйымдастыруды сипаттайтын әдіс: |
|
1) ойын | |
2) аралас | |
3) жарыс | |
4) сайыс | |
5) қатаң реттелген жаттығу әдісі | |
18. Негізгі сабақ міндетіне шұғылданушылардың қызығушылығын бағыттайтын қағида: |
|
1) ерекшелік | |
2) қолайлылық | |
3) көрнекілік | |
4) белсенділік | |
5) біркелкілік | |
19. Дене тәрбиесі барысында қарастырылатын дене жаттығуы бірлестігінің ережесі: |
|
1) күрделіден – қарапайымға | |
2) белгіліден - белгісізге, меңгеру | |
3) белгіліден - белгісізге | |
4) меңгеру | |
5) қарапайымнан - күрделіге, оңайдан - қиындыққа | |
20. Дене тәрбиесін құруда келесі сабақ, өткен сабақтың жалғасын табуды айқындайтын қағида: |
|
1) қолайлылық | |
2) динамикалық | |
3) көрнекілік | |
4) жүйелік | |
5) ерекшелік | |
21. Сабақ жүйесінде дене жаттығуларын бір қалыпты қамтамасыз ету үшін қажет: |
|
1) дене қабілеттерінің жақсы жағын толық қолдану | |
2) барынша күш-жігер қолдану қағидасы | |
3) ығыстыру кері әсерін жою | |
4) ығыстырудың барынша жақсы жағын қолдану, оның кері әсерін жою | |
5) қозғалыс тәсілдерінің жақсы жағын барынша қолдану | |
22. Дене тәрбиесінің қағидаларына байланысты жүктемені жоғарылату үш жолы: |
|
1) теңіз тәріздес | |
2) аралық | |
3) белгіленген бағыттың бәрі де іске асырылады | |
4) түзу - шығыс | |
5) баспалдақты | |
23. Дене тәрбиесін оқытуға арналған пән болып есептелінеді: |
|
1) ақыл-ой, санасымен | |
2) ақыл-оймен | |
3) білім және дене мәдениеті жағынан білу | |
4) ілім және қозғалыс техникасымен | |
5) қозғалысымен | |
24. Спорттық мүсіннің түрі: |
|
1) бір | |
2) төрт | |
3) екі | |
4) бес | |
5) үш | |
25. Дене тәрбиесінің кеңінен тараған ұғымы: |
|
1) спорт | |
2) дене дайындығы | |
3) дене дамуы | |
4) дене жаттығулары | |
5) дене мәдениеті | |
26. Ептілікке қатысы жоқ дене қабілеті: |
|
1) тепе-теңдік сезімі | |
2) оқу қабілеті | |
3) шапшаңдық қуаты | |
4) үйлестіргіш қуаты | |
5) қуаты | |
27. Бұлшық етті дамыту үшін қажетті салмақ көлемі (барынша қайталау): |
|
1) 4-10 | |
2) 21-25 | |
3) 25-жоғары | |
4) 11-20 | |
5) 1-3 | |
28. Бұлшық етті дамыту үшін аптасына өткізілетін шынықтыру саны: |
|
1) 4 | |
2) 2-3 | |
3) күнде | |
4) 5 | |
5) 1 | |
29. Салмақты түсіру үшін жаттығулар әдістемесінде қолданатын жаттығулар: |
|
1) ептілік | |
2) күш | |
3) шапшаңдық | |
4) икемділік | |
5) төзімділік | |
30. Педагогикалық жүйеде рухани байлықты қалыптастыру әдісі: |
|
1) марапаттау | |
2) тәжірибелік оқыту | |
3) спорттық | |
4) көрнекілік | |
5) сендіру | |
31. Дене дайындығы үдерісінің негізгі бағыты: |
|
1) серуен | |
2) таңертеңгілік бой жазу | |
3) туристік серуен | |
4) спорттық жарыс | |
5) дене шынықтыру сабағы | |
32. Дене жаттығу сабағының арнайы мазмұны: |
|
1) сабақ орнын дайындау | |
2) белсенді қызмет | |
3) белсенді тынығу | |
4) бәсең тынығу | |
5) дене жаттығуын жасауға дайындық | |
33. Дене жаттығуларының түрі: |
|
1) сабақ бөлімдерін салыстыру | |
2) оқушылардың қызметін ұйымдастыру тәсілі | |
3) тұрақты қалпын салыстыру мен элемент мазмұны | |
4) жаттығуды орындау тәртібі | |
5) оқушылардың өзара міндеті | |
34. Дене қуаты дайындығының нәтижесі, ол: |
|
1) дене қуаты дайындалған | |
2) техника шеберлігі жетілген | |
3) дене қуаты жетілген | |
4) дене тәрбиесі | |
5) денесі дамыған адам | |
35. Қазақстан Республикасының дене мәдениеті жүйесінің мақсаты: |
|
1) дене қуаты жетілген, Отан қорғауға, еңбекке жан-жақты дайындықтан өткен адамдар тәрбиелеу | |
2) барлық адамдарды спортпен айналысуға үгіттеу | |
3) әлемдік жарыстарда жоғарғы көрсеткіштер көрсету | |
4) спортшыларды жарысқа тәрбиелеу | |
5) мамандарды жұмыспен, құрал-жабдықтармен қамтамасыз ету | |
36. Қазақстан Республикасының дене мәдениеті жүйесінің міндеттері: |
|
1) денсаулықты нығайту, әскери дайындық | |
2) білім беру, сауықтыру, тәрбие беру | |
3) атыл, мықты, ержүрек адамдар тәрбиелеу | |
4) жастарды үлкен өмірге дайындау | |
5) көбірек жарыстарға қатысу | |
37. Дене тәрбиесінің негізгі амалы болып табылады: |
|
1) табиғаттың денсаулықты жақсарту күші | |
2) гигиеналық фактор | |
3) дене жаттығулары | |
4) штангі, тренажерлар, гирлер, гантелдер | |
5) аутогенді жаттығу | |
38. Дене тәрбиесінің қосымша амалдары: |
|
1) дене тәрбиесі жаттығулары | |
2) сөз қолдану амалы | |
3) гигиеналық факторлар | |
4) табиғаттың табиғи күші мен санитарлық-гигиеналық себептер | |
5) көрнекі қабылдау амалы | |
39. Дене тәрбиесінің арнайы әдістері: |
|
1) жедел хабар | |
2) қатаң шектелген жаттығулар, ойын және жарыс | |
3) бақылау және өзін-өзі бақылау | |
4) сөз қолдану және көрнектілік | |
5) іс-тәжірибелік әдіс, бейне әдіс, бақылау және өзін-өзі бақылау | |
40. Қатаң шектелген жаттығулар әдістері: |
|
1) көрнекілік қолдану | |
2) сөз қолдану | |
3) жарыс | |
4) қайталау | |
5) ойын | |
41. Жас және ересек жастағы адамдардың дене жаттығуларымен аптасына шұғылдану саны: |
|
1) 5-6 | |
2) 10-11 | |
3) 7-9 | |
4) 1-2 | |
5) 3-4 | |
42. Жүрек-тамыр жүйесінің функционалды мүмкіндіктерін дамыту мақсатында жүктемені шамалауда жүрек соғысының көрсеткіші мына мөлшерден кем болмауы қажет (соғу/мин): |
|
1) 150-160 | |
2) 70-78 | |
3) 130 | |
4) 100-110 | |
5) 90 | |
43. Бір-бірінен міндеттері өзгеше және үйрету әдістерінің өздеріне ғана тән ерекшеліктері бар, кез келген қозғалыс әрекеттерін үйрету үдерісінің кезеңдері |
|
1) бес | |
2) алты | |
3) үш | |
4) төрт | |
5) екі | |
44. Қимыл-қозғалыс ептілігінің бастапқы белгілерін көрсетіңіз: |
|
1) қозғалыс әрекеттерін меңгеруде қозғалысты автоматтандыра орындау | |
2) жаттығуды тез орындай алуы | |
3) жаттығуларды кейде дұрыс орындай алмауы, қозғалысты өзгерте орындау, қозғалыс әрекетінде сананың тұрақты қатысуы, ойлана орындау | |
4) қозғалыстың үйлесімділігі, тұрақтылығы, сенімділігі және өзгермелі жағдайға бейімділігі | |
5) жаттығуды табиғи немесе басқа ортада, жарыс жағдайында орындай алуы | |
45. Күш дегеніміз: |
|
1) адамның сырттан әсер еткен қарсылықты жеңуі немесе бұлшық етінің күшімен қарсы тұра білу қабілеті | |
2) адамның күш – жылдамдығы әрекеттерін орындай алу қабілеттілігі | |
3) адамның бұлшық етінің үлкен деңгейде күш тудыра білу қабілеттілігі | |
4) «бұлшық ет күші» деген түсінікке сүйенген, адамның нақты қозғалыс әрекеттерінде әртүрлі деңгейде көріне білуі | |
5) адамның қысқа уақыт аралығында әртүрлі көлемде бұлшық ет күшін көрсете білу қабілеттілігі | |
46. Шапшаңдық қабілеттілігін дамытудағы ең тиімді жас кезеңі: |
|
1) 22-24 | |
2) 19-21 | |
3) 17-18 | |
4) 14-16 | |
5) 11-13 | |
47. Бастауыш сыныптардағы дене тәрбиесі сабақтарында көп көңіл бөлінетін міндет: |
|
1) дене тәрбиесінің амалдарын қолдана отырып, дене бітімін және дене салмағын реттеуге | |
2) қалпына келтіру және тәрбиелеу міндеттері | |
3) денсаулықты арттыру | |
4) білім беру | |
5) тәрбиелеу | |
48. Жалпы білім беретін мектептердегі дене тәрбиесі сабағында шешілетін міндеттер: |
|
1) спорттық міндеттер | |
2) денсаулықты нығайту, білім беру, тәрбиелеу міндеттері | |
3) денсаулықты арттыру | |
4) тәрбиелеу | |
5) білім беру | |
49. Жалпы білім беретін мектептердегі дене тәрбиесінің қорытынды бөлімінің уақыты (минут): |
|
1) 1-2 | |
2) 2-4 | |
3) 3-5 | |
4) 7 | |
5) 10 | |
50. Дене тәрбиесі сабағы барысында төзімділікті арттыруға арналған жаттығуларды орындау уақыты: |
|
1) негізгі бөлімнің соңында | |
2) қорытынды бөлімде | |
3) негізгі бөлімнің ортасында | |
4) негізгі бөлімнің басында | |
5) дайындық бөлімнің соңында |