Тест: Дене шынықтыру


Список вопросов


1. Дене тәрбиесінің негізгі құралы:

1) қоршаған орта факторлары
2) салқын суға шомылу
3) гигиеналық факторлар
4) дене жаттығулары
5) көрнекілік құралдарын пайдалану

2. Дене жаттығуы түсінігінің мазмұны:

1) жаттығуды орындау барысындағы негізгі үдерістер жиынтығы мен оның қозғалыс құрамы
2) дене жүктемесі
3) қозғалыс құрамы
4) спорт түрінің техникасы
5) қозғалыс құрылымы

3. Дене жаттығуының түрі:

1) қозғалыстың кейбір орындалу жиынтығы
2) қозғалыстың ішкі және сыртқы құрылымы
3) қозғалыстың ырғақты және күш сипаттамасы
4) адамның қозғалысты орындауы барысындағы үдерістер
5) қозғалыстың орындалу көркемділігі

4. Қажетті қозғалыс міндеттерін шешу, қозғалыс құрылымының негізгі жиынтығы дегеніміз:

1) қозғалыс техникасының бөлімі
2) қозғалыстың соңғы сатысы
3) қозғалыс техникасының негізі
4) қозғалыс техникасы
5) қозғалыс техникасының негізгі бөлімі

5. Қозғалыс қызметінің уақыт бойынша сипаттамасы:

1) бағыты
2) дене жолы және тұрағы
3) қозғалыс күші
4) қозғалыс амплитудасы
5) қозғалыс уақыты мен қарқыны

6. Қозғалыстың жалпы құндылығының сипаттамасы:

1) Қозғалыс ырғағы
2) қозғалыстың динамикалық сипаттамасы
3) қозғалыс бағыты
4) кеңістік, күш, уақыт, кеңістік-уақыт
5) тура, үнемдеу, энергетикалық, созылмалылық

7. Дене тәрбиесінің арнайы әдістері:

1) жарыс әдісі
2) қатаң реттелген жаттығулар әдісі және ойын, жарыс әдістері
3) психологиялық әдісі
4) көрнекілік әдісі және жылдам ақпарат әдісі
5) ойын әдісі

8. Дене жаттығуларын орындау барысындағы жүктеме сипаттамасы:

1) орындалған жұмыс санының уақыт бірлігі
2) жаттығуды орындау барысындағы ағзаның белсенді, қосымша және қиындықтарды жеңу құны
3) орындалған жұмыстың сандық жиынтығы
4) спорттық жарыс тактикасы
5) ағзаның функционалдық және соған байланысты өзгеруі

9. Демалыс аралығы, келесі жүктемеге дейінгі жұмыс қабілетінің толық қалпына келтіруін айқындаушы:

1) экстремалды
2) ерекше
3) жоғары экстремалды
4) қатты
5) төмен-жоғары аралық

10. Демалыс аралығындағы сабақ барысында берілетін жүктемеге байланысты функционалды өзгерістің аталуы:

1) жұмсақ
2) қарапайым
3) төмен-жоғары аралық
4) қатты
5) экстремалды

11. Демалыс аралығын айқындаушы жаттығу, жұмыс қабілетін жоғарылатушы сипаттамасы:

1) қатты
2) толық
3) жұмсақ
4) қарапайым
5) экстремалды

12. Қатаң реттелген жаттығулар әдісінің негізі:

1) нақты түзілген қозғалыс бағдарламасы және тура жүктеме мен демалыс мөлшері
2) жүктеменің тура берілуі
3) тура қозғалыс апараты
4) демалыс аралығын тура жариялау
5) жаттығуларды қайталау саны

13. Қозғалыс қызметінің оқыту үдерісіне байланысты қатаң реттелген жаттығу әдісі:

1) айналмалы шынығу әдісі
2) стандартты қайталау әдісі
3) көрнекілік әдісі
4) сараптамалы және толық әдістер негізінде
5) вариативті, біркелкі жаттығу әдісі

14. Қайталау жүктемесі негізінде әртүрлі демалыс аралығында қолданылатын әдіс:

1) біркелкі жаттығу әдісі
2) стандартты-қайталау аралық жаттығу әдісі
3) вариативті-аралық жаттығу
4) вариативті-біркелкі жаттығу әдісі
5) стандартты-қайталау жаттығу әдісі

15. Максималды жүктеме әдісінің бағыты:

1) қозғалыс қызметінің саналы жағын әрі қарай дамыту
2) қозғалысты сезіну
3) қозғалыс қызметін дамытуға және қалыптастыру
4) дене қабілеттерін тәрбиелеу
5) қозғалысқа оқыту

16. Жалпы төзімділікті тәрбиелеудегі айналмалы жаттығу әдісі:

1) айналмалы шынығу қатты жұмыс істеу әдісі
2) айналмалы шынығу ұзақ үздіксіз жаттығу әдісі арқылы
3) айналмалы шынығу ойын әдісі арқылы
4) айналмалы шынығу жаттығу аралығы біртіндеп демалыс аралығы әдісі арқылы
5) айналмалы шынығу жаттығу аралығы қатты демалыс аралық әдісі арқылы

17. Қозғалыс қызметін көрнектілік негізінде ұйымдастыруды сипаттайтын әдіс:

1) ойын
2) аралас
3) жарыс
4) сайыс
5) қатаң реттелген жаттығу әдісі

18. Негізгі сабақ міндетіне шұғылданушылардың қызығушылығын бағыттайтын қағида:

1) ерекшелік
2) қолайлылық
3) көрнекілік
4) белсенділік
5) біркелкілік

19. Дене тәрбиесі барысында қарастырылатын дене жаттығуы бірлестігінің ережесі:

1) күрделіден – қарапайымға
2) белгіліден - белгісізге, меңгеру
3) белгіліден - белгісізге
4) меңгеру
5) қарапайымнан - күрделіге, оңайдан - қиындыққа

20. Дене тәрбиесін құруда келесі сабақ, өткен сабақтың жалғасын табуды айқындайтын қағида:

1) қолайлылық
2) динамикалық
3) көрнекілік
4) жүйелік
5) ерекшелік

21. Сабақ жүйесінде дене жаттығуларын бір қалыпты қамтамасыз ету үшін қажет:

1) дене қабілеттерінің жақсы жағын толық қолдану
2) барынша күш-жігер қолдану қағидасы
3) ығыстыру кері әсерін жою
4) ығыстырудың барынша жақсы жағын қолдану, оның кері әсерін жою
5) қозғалыс тәсілдерінің жақсы жағын барынша қолдану

22. Дене тәрбиесінің қағидаларына байланысты жүктемені жоғарылату үш жолы:

1) теңіз тәріздес
2) аралық
3) белгіленген бағыттың бәрі де іске асырылады
4) түзу - шығыс
5) баспалдақты

23. Дене тәрбиесін оқытуға арналған пән болып есептелінеді:

1) ақыл-ой, санасымен
2) ақыл-оймен
3) білім және дене мәдениеті жағынан білу
4) ілім және қозғалыс техникасымен
5) қозғалысымен

24. Спорттық мүсіннің түрі:

1) бір
2) төрт
3) екі
4) бес
5) үш

25. Дене тәрбиесінің кеңінен тараған ұғымы:

1) спорт
2) дене дайындығы
3) дене дамуы
4) дене жаттығулары
5) дене мәдениеті

26. Ептілікке қатысы жоқ дене қабілеті:

1) тепе-теңдік сезімі
2) оқу қабілеті
3) шапшаңдық қуаты
4) үйлестіргіш қуаты
5) қуаты

27. Бұлшық етті дамыту үшін қажетті салмақ көлемі (барынша қайталау):

1) 4-10
2) 21-25
3) 25-жоғары
4) 11-20
5) 1-3

28. Бұлшық етті дамыту үшін аптасына өткізілетін шынықтыру саны:

1) 4
2) 2-3
3) күнде
4) 5
5) 1

29. Салмақты түсіру үшін жаттығулар әдістемесінде қолданатын жаттығулар:

1) ептілік
2) күш
3) шапшаңдық
4) икемділік
5) төзімділік

30. Педагогикалық жүйеде рухани байлықты қалыптастыру әдісі:

1) марапаттау
2) тәжірибелік оқыту
3) спорттық
4) көрнекілік
5) сендіру

31. Дене дайындығы үдерісінің негізгі бағыты:

1) серуен
2) таңертеңгілік бой жазу
3) туристік серуен
4) спорттық жарыс
5) дене шынықтыру сабағы

32. Дене жаттығу сабағының арнайы мазмұны:

1) сабақ орнын дайындау
2) белсенді қызмет
3) белсенді тынығу
4) бәсең тынығу
5) дене жаттығуын жасауға дайындық

33. Дене жаттығуларының түрі:

1) сабақ бөлімдерін салыстыру
2) оқушылардың қызметін ұйымдастыру тәсілі
3) тұрақты қалпын салыстыру мен элемент мазмұны
4) жаттығуды орындау тәртібі
5) оқушылардың өзара міндеті

34. Дене қуаты дайындығының нәтижесі, ол:

1) дене қуаты дайындалған
2) техника шеберлігі жетілген
3) дене қуаты жетілген
4) дене тәрбиесі
5) денесі дамыған адам

35. Қазақстан Республикасының дене мәдениеті жүйесінің мақсаты:

1) дене қуаты жетілген, Отан қорғауға, еңбекке жан-жақты дайындықтан өткен адамдар тәрбиелеу
2) барлық адамдарды спортпен айналысуға үгіттеу
3) әлемдік жарыстарда жоғарғы көрсеткіштер көрсету
4) спортшыларды жарысқа тәрбиелеу
5) мамандарды жұмыспен, құрал-жабдықтармен қамтамасыз ету

36. Қазақстан Республикасының дене мәдениеті жүйесінің міндеттері:

1) денсаулықты нығайту, әскери дайындық
2) білім беру, сауықтыру, тәрбие беру
3) атыл, мықты, ержүрек адамдар тәрбиелеу
4) жастарды үлкен өмірге дайындау
5) көбірек жарыстарға қатысу

37. Дене тәрбиесінің негізгі амалы болып табылады:

1) табиғаттың денсаулықты жақсарту күші
2) гигиеналық фактор
3) дене жаттығулары
4) штангі, тренажерлар, гирлер, гантелдер
5) аутогенді жаттығу

38. Дене тәрбиесінің қосымша амалдары:

1) дене тәрбиесі жаттығулары
2) сөз қолдану амалы
3) гигиеналық факторлар
4) табиғаттың табиғи күші мен санитарлық-гигиеналық себептер
5) көрнекі қабылдау амалы

39. Дене тәрбиесінің арнайы әдістері:

1) жедел хабар
2) қатаң шектелген жаттығулар, ойын және жарыс
3) бақылау және өзін-өзі бақылау
4) сөз қолдану және көрнектілік
5) іс-тәжірибелік әдіс, бейне әдіс, бақылау және өзін-өзі бақылау

40. Қатаң шектелген жаттығулар әдістері:

1) көрнекілік қолдану
2) сөз қолдану
3) жарыс
4) қайталау
5) ойын

41. Жас және ересек жастағы адамдардың дене жаттығуларымен аптасына шұғылдану саны:

1) 5-6
2) 10-11
3) 7-9
4) 1-2
5) 3-4

42. Жүрек-тамыр жүйесінің функционалды мүмкіндіктерін дамыту мақсатында жүктемені шамалауда жүрек соғысының көрсеткіші мына мөлшерден кем болмауы қажет (соғу/мин):

1) 150-160
2) 70-78
3) 130
4) 100-110
5) 90

43. Бір-бірінен міндеттері өзгеше және үйрету әдістерінің өздеріне ғана тән ерекшеліктері бар, кез келген қозғалыс әрекеттерін үйрету үдерісінің кезеңдері

1) бес
2) алты
3) үш
4) төрт
5) екі

44. Қимыл-қозғалыс ептілігінің бастапқы белгілерін көрсетіңіз:

1) қозғалыс әрекеттерін меңгеруде қозғалысты автоматтандыра орындау
2) жаттығуды тез орындай алуы
3) жаттығуларды кейде дұрыс орындай алмауы, қозғалысты өзгерте орындау, қозғалыс әрекетінде сананың тұрақты қатысуы, ойлана орындау
4) қозғалыстың үйлесімділігі, тұрақтылығы, сенімділігі және өзгермелі жағдайға бейімділігі
5) жаттығуды табиғи немесе басқа ортада, жарыс жағдайында орындай алуы

45. Күш дегеніміз:

1) адамның сырттан әсер еткен қарсылықты жеңуі немесе бұлшық етінің күшімен қарсы тұра білу қабілеті
2) адамның күш – жылдамдығы әрекеттерін орындай алу қабілеттілігі
3) адамның бұлшық етінің үлкен деңгейде күш тудыра білу қабілеттілігі
4) «бұлшық ет күші» деген түсінікке сүйенген, адамның нақты қозғалыс әрекеттерінде әртүрлі деңгейде көріне білуі
5) адамның қысқа уақыт аралығында әртүрлі көлемде бұлшық ет күшін көрсете білу қабілеттілігі

46. Шапшаңдық қабілеттілігін дамытудағы ең тиімді жас кезеңі:

1) 22-24
2) 19-21
3) 17-18
4) 14-16
5) 11-13

47. Бастауыш сыныптардағы дене тәрбиесі сабақтарында көп көңіл бөлінетін міндет:

1) дене тәрбиесінің амалдарын қолдана отырып, дене бітімін және дене салмағын реттеуге
2) қалпына келтіру және тәрбиелеу міндеттері
3) денсаулықты арттыру
4) білім беру
5) тәрбиелеу

48. Жалпы білім беретін мектептердегі дене тәрбиесі сабағында шешілетін міндеттер:

1) спорттық міндеттер
2) денсаулықты нығайту, білім беру, тәрбиелеу міндеттері
3) денсаулықты арттыру
4) тәрбиелеу
5) білім беру

49. Жалпы білім беретін мектептердегі дене тәрбиесінің қорытынды бөлімінің уақыты (минут):

1) 1-2
2) 2-4
3) 3-5
4) 7
5) 10

50. Дене тәрбиесі сабағы барысында төзімділікті арттыруға арналған жаттығуларды орындау уақыты:

1) негізгі бөлімнің соңында
2) қорытынды бөлімде
3) негізгі бөлімнің ортасында
4) негізгі бөлімнің басында
5) дайындық бөлімнің соңында