Тест: Психология негіздері және коммуникативтік дағдылар пәнінен тест
Список вопросов
1. Психология ғылымының негізін құрушы құбылыс: |
|
1) әлеумет өмірі | |
2) математика | |
3) адам физиологиясы | |
4) адам болмысы | |
5) саясат | |
2. Адамның даму заңдары мен оның жасампаздық мүмкіндіктерін зерттеуші ғылым: |
|
1) психология | |
2) социология | |
3) экология | |
4) педагогика | |
5) философия | |
3. Әлеуметтік процестерді зерттеуді барша гуманитарлық ғылымдар үшін қажетті деректер негізі: |
|
1) логикада | |
2) социологияда | |
3) географияда | |
4) философияда | |
5) психологияда | |
4. Психология зерттеууіндегі ерекше құбылыстар ауқымы: |
|
1) этногеографиялық процестер | |
2) демографиялық құбылыстар | |
3) адам ықылас-ниеттері | |
4) экологиялық жағдайлар | |
5) саясат мәселелері | |
5. Психологиялық дүниенің бірінші ерекшелігі: |
|
1) өзіндік талғамы | |
2) өзіндік толғанысы | |
3) өзіндік көзқарасы | |
4) өзіндік дағды ептілігі | |
5) әр адамның өзіндік білімі | |
6. Әр адамның өзіндік толғанысы ең алдымен көрінеді: |
|
1) қимыл-қозғалыста | |
2) ойлау қабілетінде | |
3) түйсік сезімінде | |
4) іс-әрекетінде | |
5) моральдық қатынасында | |
7. Психологияның ғылыми ерекшеліктерін танудың қиындығы: |
|
1) жалпылығында | |
2) көрнекілігінде | |
3) айқындығында | |
4) нақтылығында | |
5) тылсым сыр болуында | |
8. Әр қандай нақты заттың қабылдаудағы кейпі мен заттың өзі: |
|
1) айнадағыдай дәл | |
2) ажыралып тұрады | |
3) тіпті ұқсамайды | |
4) сәйкес емес | |
5) сәйкес | |
9. Алғашқы адамдардың жан жөніндегі жалпы түсінгі |
|
1) тән жасауы үшін жанның қажеті жоқ | |
2) тәннен бөлек жасайды | |
3) тәннен уақытша бөлінеді | |
4) тәнмен бірге сөнеді | |
5) тәннен ажыралмас құбылысы | |
10. Ғылымдық деңгейге дейінгі жай психологиялық пайымдалулардың жинақталу көзі: |
|
1) әр адамның күнделікті өз өмір тәжірибесінен | |
2) оқытудан | |
3) қандайда сыртқы күш ықпалынан | |
4) ғылымдық деректерден | |
5) жоспарлы зерттеу негізінде | |
11. Психологияның дербес ғылым болып қалыптасқанына: |
|
1) әлі қалыптасқан жоқ | |
2) 200 жылға жуық | |
3) 400 жыл | |
4) 70 жыл | |
5) 1000 жыл | |
12. Психологияның философиядан бөлініп жаратылстану ғылымдарымен байланыстырыла зерттеу дәуірі: |
|
1) бастау кезеңі белгісіз | |
2) 20 ғасырдың 30-жылдарынан | |
3) 19 ғасырдың соңғы ширегінен | |
4) Аристотель мен Әл-Фараби дәуірлерінен | |
5) 18 ғасыр басынан | |
13. Психологияның пәндік аймағының кемелденуімен орайлас бірінші кезең аты: |
|
1) психологиялық паралеллизм теориясы | |
2) инстроспекттік сана тағылымы | |
3) іс-әрекет жөніндегі ғылым | |
4) сана туралы ғылым | |
5) жан туралы ғылым | |
14. Психологиядағы алғашқы теориялардың бәріне ортақ қате түсінік |
|
1) адам сыртқы дүниемен белсенді қатынаста | |
2) адам болмысын өзіндік сана белсенділігі айқындайды | |
3) сан адамаралық қатынастар жемісі | |
4) қоршаған орта іс-әрекет – сана ажыралмас байланысты | |
5) адам жан дүниесі қоршаған орта ықпалында | |
15. Дене әрекетінің жанға ешқандай қатысы жоқтығын алғашқы дәлелдеген ғалым: |
|
1) Торндайк | |
2) Маслоу | |
3) Рубейнштейн | |
4) Декарт | |
5) Аристотель | |
16. Психологияға рефлекс және сана категорияларын енгізген Декарт тұжырымы: |
|
1) жан ми өнімі | |
2) тән-алғашқы | |
3) жан мен тән өзара тәуелсіз | |
4) жан алғашқы | |
5) жан мен тән өзара тәуелді | |
17. Декарт тағылымының психологияда алған атауы: |
|
1) психологиялық параллелизм | |
2) материализм | |
3) дуализм | |
4) субъективизм | |
5) объективизм | |
18. Жан, сана және іс-әрекет психологиясының кризиске келуінің басты себебі: |
|
1) зерттеу нәтижелерінің объективсіздігі | |
2) ғылыми аралық байланыстардың жоқтығы | |
3) капиталистік өндірістің дамуына практикалық тұрғыдан сай болмауы | |
4) эксперименталды зеттеулердің кемдігі | |
5) ғылыми негізінің болмауы | |
19. Лейпциптегі алғашқы эксперименталды психологиялық лабороторияны ұйымдастырушы: |
|
1) 1760,Декарт | |
2) 1930, Крамер | |
3) 1879, Вундт | |
4) 1960, Торндайк | |
5) 1910, Фрейд ъ | |
20. Әрекет қылық психологиясын ғылымға енгізген бағыт: |
|
1) прагматизм | |
2) бихевиоризм | |
3) когнитивизм | |
4) гуманизм | |
5) фрейдизм | |
21. Саналық психологияның әдіснамалқ негізі: |
|
1) дуализм | |
2) метафизика | |
3) материализм | |
4) сенсуализм | |
5) идеолизм | |
22. Бихевиористік психологияның әдіснамалық негізі: |
|
1) когнитивизм | |
2) психоанализ | |
3) интроспектік теория | |
4) дөрекі материализм | |
5) субъектив идеолизм | |
23. Психологияның кризистен шығып, ғылымдық сипат алуының әдіснамалық тұғыры: |
|
1) метафизикалыық көзқарас | |
2) діни догматика | |
3) дуалистік философия | |
4) диалектикалық материализм | |
5) объектив идеализм | |
24. Диалектикалық материализмге негізделген психикалық дүниенің негізі: |
|
1) қабілет | |
2) сана | |
3) материя | |
4) іс-әрекет | |
5) ой | |
25. Материя эволюциясының шындыққа сай схемасы: |
|
1) өсімдік-адам-жануар | |
2) жануар-адам-өсімдік | |
3) өсімдік-жануар-адам | |
4) жануар-өсімдік-адам | |
5) адам-жануар-өсімдік | |
26. Ғылыми психологияның объектив мәнін анықтауға негіз болған философиялық категория |
|
1) психоанализ | |
2) гештальтизм | |
3) бейнелеу теориясы | |
4) сана біріншілігі | |
5) интроспектік бақылау | |
27. Психикалық бейне негізі: |
|
1) тумадан берілген қабілет | |
2) адам миының өзіндік қасиеті | |
3) адамға өздігінен қосылатын қасиет | |
4) материя қасиеті, ми қызметі | |
5) табиғаттан тыс күштер туындысы | |
28. Психиканың бастапқы қызметі |
|
1) синтездеу | |
2) анализдеу | |
3) дүние байланыстарын бейнелеу | |
4) тұжырымдамалар беру | |
5) адам іс-әрекетін жоспарлау | |
29. Психология ғлмының міндеті: |
|
1) психологиялық құбылыстардың объектив заңдарын ашу | |
2) табиғаттан тыс болмысты деректеу | |
3) адам дүниесінен тыс жағдайларды зерттеу | |
4) субъектив ойды баяндау | |
5) процестерді сол күйінде суреттеу | |
30. Сана деректерін, заңдылқтарын және механизмдерін зерттейтін ғылым: |
|
1) психопатология | |
2) психология | |
3) хиромантия | |
4) френология | |
5) логика | |
31. Психиканың рефлекторлы принципін алғашы айқындаған ғалым психолог: |
|
1) М.И.Сеченев | |
2) Б.Ф.Ломов | |
3) А.М.Леонтьев | |
4) Л.С.Рубейнштейн | |
5) И.П.Павлов | |
32. Бас ми рефлекс доғасының ортаңғы бірлігі: |
|
1) сезімдер | |
2) ой | |
3) қозу және тежелу процестері | |
4) сыртқы қозғалыстар | |
5) сыртқы тітіркендіргіштер | |
33. Қандай да әрекеттің бастапқы себебі: |
|
1) ішкі сезімдік шарпуда | |
2) тума жаратылыста | |
3) табиғаттан тыс күште | |
4) тысқы сезімдік қозуда | |
5) ішкі ой толғанысында | |
34. Психикалық процестердің бастапқы атқаратын міндеті: |
|
1) сигнал жеткізу және реттеу | |
2) синтездеу | |
3) жалпылау және нақтылау | |
4) анализдеу | |
5) ойлау және қорытындылау | |
35. Психика рефлекстігі мен іс-әрекеті мен психикалық басқарылуы жөніндегі идеяның авторы: |
|
1) Б.Ф.Ломов | |
2) М.И.Сеченев | |
3) А.М.Леонтьев | |
4) Л.С.Рубейнштейн | |
5) И.П.Павлов | |
36. И.П.Павловтың психология ғылымына қосқан жаңалығы: |
|
1) саналық элементтер теориясы | |
2) саналық әрекеттер теориясы | |
3) шартты рефлекстер жөніндегі теория | |
4) бейнелеу теориясы | |
5) сана мен рефлекс түсініктері | |
37. Психикалық іс-әрекеттің негізгі физиологиялық механизмі: |
|
1) тітіркену | |
2) уақытша байланыс | |
3) тежелу | |
4) қозу | |
5) рефлекс | |
38. Мида түзілетін қалаған уақытша байланыстың соңғы нәтижесі: |
|
1) сырттай көрінген әрекет | |
2) елес | |
3) ес | |
4) қиял | |
5) ой | |
39. Екі сигналдық жүйе теориясының авторы: |
|
1) А.Н.Леонтьев | |
2) И.М.Сеченов | |
3) Маслоу | |
4) И.П.Павлов | |
5) Р.Декарт | |
40. Жануарлар әрекетінің негізі: |
|
1) қозғалыс жүйесі | |
2) логикалық жүйе | |
3) екі сигнал бірдей | |
4) бірінші сигналдық жүйе | |
5) екінші сигналдық жүйе | |
41. Екі сигналдық жүйенің көрініс құралы |
|
1) сезім | |
2) тербеліс | |
3) сөз | |
4) қозғалыс | |
5) бейне | |
42. Қоршаған дүние заттарының мидағы бейнесін туындатушы жүйе: |
|
1) тітіркендіруші жүйе | |
2) бірінші және екінші сигналдық жүйелер бірлігі | |
3) сигналдар сигналы | |
4) бірінші сигналдық | |
5) екінші сигналдық | |
43. Психологиялықь зерттеулер аймағы кеңейіп, жаңа ғылыми бағыттар мен салалардың дүниеге келуі: |
|
1) 20 ғасырдың 20 жылдары | |
2) әуел бастан | |
3) 18 ғасырдың соңғы ширегінде | |
4) 19 ғасыр бассында | |
5) 20 ғасырдың соңы | |
44. Әлеуметтік медицинаны жалпылама түрде оқу пәні: |
|
1) Аурудың эпидемиологиясы | |
2) Жұмыс істейтін халықтың денсаулығы | |
3) Денсаулық сақтау экономикасы | |
4) Жеке денсаулық | |
5) Қоғамдық денсаулық сақтау және оған әсер ететін факторлар | |
45. Салауатты өмір салтын қалыптастырудың негізгі бағыттары – біреуден басқасы: |
|
1) Тәуекел факторларын азайту | |
2) Тәуекел факторларын жою | |
3) Денсаулыққа жағымды факторларды белсендіру | |
4) Денсаулық сақтау қызметтерінің тиімділігін арттыру | |
5) Денсаулыққа жағымды факторларды жасау | |
46. Коллективтегі жайлы социал-психологиялық климатқа мынадан басқаның бәрі жатады: |
|
1) Ұйымшылдық | |
2) Мұқият болу | |
3) Коллективизм | |
4) Жауапкершілік | |
5) Ақпаратшылдық | |
47. Асқазаннан қан кету кезінде дәрігерге дейінгі медбикенің іс- әрекеті: |
|
1) сифон клизмасын қою, физикалық тыныштандыру | |
2) жылытқыш қою, психикалық және физикалық тыныштандыру | |
3) тазалау клизмасы, психикалық тыныштандыру | |
4) психикалық және физикалық тыныштандыру, мұзды мұйық қою | |
5) асқазанды жуу, физикалық тыныштандыру | |
48. Мейiргерлiк диагноз анықтайды: |
|
1) Психоәлеуметтiк ауытқуды | |
2) Эмоциялық реакциясын | |
3) Науқастың денсаулық жағдайында психологиялық ауытқуды | |
4) Аурумен байланысты организмнiң реакциясын | |
5) Ауруды | |
49. Түйсіктің түрін басқаларынан ажырататын дара негізгі қасиеті |
|
1) сезімталдығы | |
2) мекендігі | |
3) қарқыны | |
4) сапасы | |
5) ұзақтығы | |
50. Түйсік қарқынын білдіруші қасиет мәні |
|
1) сандық сипатын білдіру | |
2) басқа түйсіктерден ажырату | |
3) уақыт ұзақтығын таныту | |
4) дене бөлігіне тура келу | |
5) әсерлерді қабылдау дәрежесі |