Тест: Өзін - өзі тану пәнінен тест
Список вопросов
1. Қоғамдық тәжірибені жаңғыртуға бағытталған, затты әрекеті, орындау әрекет формасы: |
|
1) « Ұнату- сыйламау» | |
2) «Сыйлау- ұнату» | |
3) «Ойын» | |
4) « Жақындық - алыстық» | |
5) «Алыстық - сыйламау» | |
2. Маслоу теориясын жақтаушылар былай айтады, яғни Адам мінез құлқы келесі факторлар ішіндегі біреуіне бағытталады: |
|
1) Өзін – өзі көрсету қажеттілігі | |
2) Көзқарас ізгіліктілігі мен дүниетаным кеңдігі | |
3) Эмпирикалық ойлаудың басымдылығы | |
4) Адамдармен қарым-қатынастың жоғары мәдениеті | |
5) Кәсіби шеберлік | |
3. Педагогтің өзін-өзі дамытуына кедергі болатын ішкі субъективті бөгеттерге жатады: |
|
1) Тұлғалық және кәсіби өсуге деген өзінің ниетсіздігі, жалқаулығы. | |
2) Басшыларға жағымпаздануы | |
3) Өзіне-өзі қызмет көрсетуі | |
4) Фасилиотаторлық қызмет | |
5) Эмоциялық қолдау жасауы | |
4. Өзгелерге өзін-өзі тәрбиелеу мәдениетін игеруге көмектесу үшін мұғалім жүйелі түрде: |
|
1) Мәдени оқиғалар | |
2) Сыртқы өмір оқиғалары | |
3) Ішкі өмір оқиғалары | |
4) Қоршаған ортадағы адам мінез-құлықтың оқиғалары | |
5) Өзін-өзі тануы қажет | |
5. Адаптация мұғалімге мүмкіндік береді: |
|
1) Білім беру жүйесінің барлық талаптарына бейімделуге. | |
2) Педагогтың мақсат қоя білуі | |
3) Болашақтағы мақсаттар | |
4) Шынайы міндеттер | |
5) Әкімшіліктің қолдауы | |
6. Уильям Джемс тұлға туралы теориясында ғылыми айналымға енгізді |
|
1) Сангвиник | |
2) Өзін-өзі тану ұғымын | |
3) Рухани тұлға | |
4) Әлеуметтік тұлға | |
5) Физикалық тұлға | |
7. Мұғалімнің электоронды потрфолиосының түрлері: |
|
1) Атаулы портфолио | |
2) Ашық портфолио | |
3) Тақырыптық портфолио | |
4) Интернет-сайт портфолиосы | |
5) Жетістік портфолиосы | |
8. Кәсіби өзін- өзі тану мұғалімді ынталандырады: |
|
1) Маман ретінде қзінің күшті және әлсіз жақтарын түсінуге | |
2) Өз тұлғасы туралы ой-өрісін кеңейтуге | |
3) Топта лидер болуға | |
4) Өзіне қызығушылыққа | |
5) Іс-әрекетті, мінез-құлықты және қарым-қатынастағы кемшіліктерді жоюға | |
9. Адамның ішкі жан дүниесі өзінен өзі пайда болмайды, ол - |
|
1) Коммуникативті қабілеттерді зерттеу | |
2) Сыртқы дүниенің ерекше формасының бейнесі. | |
3) Өзге қатысушының көзқарасын қабылдау | |
4) Өзге қатысушыларды тыңдай білуді және өзара әрекеттесе білуді сіңіру | |
5) Қатысушыларды шынайы жағдаятты талдауға үйрету | |
10. Кәсіби өзін-өзі танудың тәсілдері: |
|
1) Өз іс-әрекетін әрдайы дұрыс деп санау | |
2) Өзге ұл өкілдерінің бағасы | |
3) Өзгелердің бағасы және өздігінен білім алу | |
4) Педагогикалық курстарда өз біліктілігін арттыру | |
5) Өзгелердің бағасы және өздігінен білім алу | |
11. Кәсіби өзін-өзі тануға ынталандыратын кәсіби өзін-өзі дамыту мен байланысты уәждер (мотвтер): |
|
1) Өзін-өзі жоғары ұстау | |
2) Өзін-өзі сынау | |
3) Өзін-өзі сыйлау | |
4) Өзін-өзі жетілдіру | |
5) Өзін-өзі өзектілендіру | |
12. Педагогтың тұлғасы мен іс-әрекетіне өзгелердің баға беруіне негіз болады: |
|
1) Еңбек демалысының қалай өткізілуі | |
2) Музейлерге экскурсия ұйымдастыруы | |
3) Жекелеген оқушыларға көзқарасы | |
4) Отбасындағы жеке өмірі | |
5) Педагогтың берген ашық сабақтары | |
13. Өзгелерге өзін-өзі тәрбелеумәдениетін игеруге көмектесу үшін мұғалім жүйлелі түрде: |
|
1) Өзін-өзі ширатуы керек | |
2) Өз көңілін өзі көтеруі қжет | |
3) Өз қиялын өзі шарықтауы керек | |
4) Өзін-өзі тануы қажет | |
5) Өзін-өзі ынталандыруы керек | |
14. Педагогтың кәсіби өзін-өзі танудың ұйымдастыруына көмектеседі: |
|
1) Психологиялық тренингтер | |
2) Өзге мамандық иелерімен қарым-қатынас жасау | |
3) Түрлі психологиялық терминдер | |
4) Өзін-өзі бағалауға негізделген әдістемелер | |
5) Өзге мамандық иелерімен өзін салыстырулар | |
15. Қазақтың ділінде адамның өзін-өзі тануы: |
|
1) Белгілі бір жыныс өкілі ретінде | |
2) Қауымның өкілі ретінде өзін анықтауы | |
3) Мамандық өкілі ретінде өзін анықтауы | |
4) Халықтық өкілі ретінде өзін анықтау ұғымымен | |
5) Биологиялық түрдің өкілі ретінде өзін анықтауы | |
16. Қазақ дүниетанымында «Әлемнің жетіспеушілігін жеңу мүмкіндігі» |
|
1) Адамды өзінен алыстатуда | |
2) Салқынқандылықта | |
3) Адамға немқұрайлы қарауда | |
4) Тайталастықта | |
5) Қонақжайлылықта | |
17. Ұлттық мәдени мұраның құндылықтарын сезіну: |
|
1) Патриотизм сезімін қалыптастырады | |
2) Эгоцентризмді қалыптастырады | |
3) Ұлт өкілін өкіндіреді | |
4) Жалпы мемлекеттік маңызды идиологияны сіңіреді | |
5) Езілген халықтың еңсесін түсіреді | |
18. Патриотизм: |
|
1) Өз Отанына деген сүйіспеншілік | |
2) Отаны үшін құрбандық пен ерлікке дайын тұрушылық | |
3) Әртүрлі ұлттардың тілін білу | |
4) Өз елінің қазба байлықтарын пайдалану | |
5) Түрлі елдердің саясатын қолдану | |
19. Туыстық байланыстар басты рөл атқарады: |
|
1) Өз отбасын құруда | |
2) Достарымен көңіл көтеруде | |
3) Өмір жолын жолын таңдауда | |
4) Өзіне дос таңдауда | |
5) Болашақ жарын таңдауда | |
20. Махабаттың адамшылықтың және адамгершілітің жоғары көрінісі екндігі білінеді: |
|
1) Сезімнің буырқануынан емес | |
2) Рухани, дене, интеллектуалдық бірлігінен. | |
3) Құпия-сырлылығынан | |
4) Тәндікке елігу екендігінен | |
5) Адамды биікке көтеруі мен ізгілендіруінен | |
21. Кез келген дау-дамай жағдаятында болады: |
|
1) Жеңімпаздар, жеңілгендер | |
2) Бақылаушылар, жәбірленушілер | |
3) Жеңімпаздар, бақылаушылар | |
4) Бақылаушылар, келісушілер | |
5) Табыстылар, бақылаушылар | |
22. Дәстүрлі қазақ мәдениетінде қарым-қатынасқа қажеттілік анық көрінеді: |
|
1) Сенімсізліктен | |
2) Қонақ жайлылық | |
3) Агрессивтіліктен | |
4) Тұйықтықтан | |
5) Қабылдамаудан | |
23. Адам жан дүниесіндегі рухани қажеттіліктер туындайды: |
|
1) Қауіпсіздік пен қорғанысқа ұмтылысынан | |
2) Қоршаған заттар мен құбылыстардың әр алуандығынан | |
3) Билікке қол жеткізу қуанышынан | |
4) Өмірге, сұлулыққа іңкәрлік және тұрмыс қуанышынан | |
5) Ұзақ уақыт өмір сүруге ұмтылысынан | |
24. Жүрек қалауымен мамандық таңдауда сізге көмек көрсете алады: |
|
1) Хисса-дастандардағы кейіпкерлер | |
2) Аңыз кейіпкерлері | |
3) Бейтаныс адамдар | |
4) Батырлар жырының кейіпкерлері | |
5) Ата-анаңыз | |
25. Қажеттіліктерді өңдеу пирамидасын көрсеткен: |
|
1) Ө. Жолдасбеков | |
2) Қ. Сәтбаев | |
3) Маслоу. | |
4) Ы. Алтынсарин | |
5) И. Тайманов | |
26. Мінез-құлқының бағыттауыш функциясы: |
|
1) адамгершілік; | |
2) Өз ойын дұрыс жеткізбеген жағдайда ескерту айту | |
3) Оқу процесінің бүкіл барысында оларға толық сенім білдіру | |
4) Оқушының шығармашылық бастамасын басу | |
5) Оқу материалын ойша қорытпау, жаттап алуға тырысуларын қолдау | |
27. Мінез-құлықтың жоғарғы бағыттаушылығы: |
|
1) «Теория» | |
2) «Практика» | |
3) «Таным» | |
4) «Дидактика» | |
5) « дүниетаным» | |
28. Адамгершілік адамды сүю, адамды сыйлау қалай ? |
|
1) Диалогты сөйлеуі | |
2) Гуманность | |
3) Монологты сөйлеуі | |
4) Әдеби тілдің нормаларын сақтамауы | |
5) Сөйлеу мәдениетін меңгеруі | |
29. Тұлғаға мадақтауды құрметтеуді туғызатын сапаларды бойға беру және оның мүмкіндіктеріне сөзсіз сенуді қалай анықтайды: |
|
1) Нормативті | |
2) Нормативті | |
3) Харизма | |
4) Эмоциялық –шығармашылық | |
5) Когнитивті | |
30. Мінездің ерекшелігін анықтауға болады: |
|
1) Оқыту мен тәрбиелеудің бүгінгі технологияларын дербес меңгеру | |
2) Өз дамуын ұйымдастырушы субъект ретінде педагогқа қызметін кеңейтуге өкілеттік беру | |
3) «Еркін еңістік» принципін құрумен сәйкес педагогпен басқаратын өзара әрекетткстікті жүзеге асыру | |
4) Өзін танудың дұрыстығы | |
5) Сапасы , әртүрлі жағдайда өзіңді тұрақты көрсетуі | |
31. Самоактуализация- бұл... |
|
1) Адамның өзін жеке мүмк дамытуға талпыну | |
2) Тұлғалық жіне мінез-құлықтық сипаттамаларды табу | |
3) Оқушылардағы жағымды сапаларды шегендеу | |
4) Өзінде қандай да бір сапаларды табу, жан-жақты талдау, бағалау және қабылдау | |
5) Ағзадағы физиологиялық өзгерістерді табу | |
32. Қүшті тұрақты жігерлі тип: |
|
1) Реабилитация | |
2) Өзін-өзі жетілдіру | |
3) Даму | |
4) Оқыту | |
5) Сангвиник | |
33. Сезім және эмоция дегеніміз не? |
|
1) Қиындықтарды жеңуге және нкғұрлым жоғары нәтижелерге жету үшін әрекетін жоспарлауға | |
2) Өз жұмысының нәтижесін жинақтауға, жүйелеуге және талдауға | |
3) Өмірде іске асуға | |
4) Өз мүмкіндікткрін объективті бағалауға | |
5) Адамның психикалық әрекеті біреуінің көрінуі | |
34. Қоғамда жүргізілетін мінез-құлық пен салтының стандарттары: |
|
1) Кәсіби адаптация | |
2) Этностық тәрбиелеу | |
3) Қайта даярлау және қайта оқу | |
4) мораль қалпы; | |
5) Тұлғалық- кәсіби өсу | |
35. Өзін өзі қарапайым тәкәппар сынау: |
|
1) Өзге ұлт өкілдері үшін маңызды сапарларға ұмтылу | |
2) Кәсіби бағытта шеберлігінарттыруға тырысу | |
3) Кәсіби бағытта жоғары нәтижелерге жетуге тырысу | |
4) Адамның өз өзіне деген қатынас жүйесі | |
5) Өзі үшін маңызды тұлғалық сапаларға ие болуға тырысу | |
36. Өзінің жеке және кәсіби мүмкіндігінің толығымен анықтау және оларды өзін-өзі актуализациялау негізінде анықталады: |
|
1) өзін-өзі реализациялау; | |
2) Өзін-өзі жұбату деңгейі | |
3) Өзін-өзі қабылдау деңгейі | |
4) Өзін апперцепциялау | |
5) Өзін адаптациялау | |
37. Қандай адамдар кішкентай топтың қолбасышысы бола алады? |
|
1) Оқу орнында әкімшілік тарапынан жағдайдың әдейі жасамауы қолдау жасауы | |
2) Айналадағылардың қолдау жасауы | |
3) Айналадағылардың көтеріңкі көңіл-күйлері | |
4) Топтың шешім қабылдау процесіне әсер ететін Адам | |
5) Айналадағылардың көмек көрсетуі | |
38. Жеке тұлға темпераментінде қай жағында қарас? |
|
1) Педагогикадағы кемшіліктермен күресуге ниетті | |
2) Педагогикалық теориялармен танысуға ниетті | |
3) Маттериалдық игіліктерге жету ниетін | |
4) Өз баласына білім алуға көмектесуниетін | |
5) Динамикалыө қасиеті | |
39. Басқа адамның эмоционалдық жағдайын ұғу мынаған жатады: |
|
1) Презентациялық іскерліктер | |
2) Жұмылдырушылық, коммуникативті іскерліктер | |
3) Аффилиациялық іскерліктер | |
4) Келіссөз жүргізу іскерлігі | |
5) бір-бірін ұғу және қабылдау | |
40. Қандай бір іс әрек қабіліектіліктің болуы: |
|
1) іс әрекетті индивидуалды істеу ерек | |
2) Мәңгілік, бірсәттілік | |
3) Құбылмалы , ауыспалы | |
4) Түбегейлі, құбылмалы | |
5) Мәңгілік , түбегейлі | |
41. Әлеуметтік факторлармен анықталған жеке тұлға қасиеттері: |
|
1) Құндылық бағыттаулар | |
2) Әрбір елдің тәуелсіздігінің нығаюы | |
3) Адамдардың қызығушылығы бойынша бірігуі | |
4) Адамдардың біртұтас коммуникациялық кеңістікке бірігуі | |
5) Адамдардың мамандығы бойынша бірігуі | |
42. Қазақстанда өзара толеранттылық пен құрметті нығайтудың ізгі жолы |
|
1) Әр ұлттың өз мәдениетін артық санауы | |
2) Көп ұлттың тілін білу | |
3) Мемлекеттік құпияларды жариялау | |
4) іс әрекетті индивидуалды істеу ерек | |
5) Төлқұжатта ұлтын көрсетпеу | |
43. Самоактуализация- бұл... |
|
1) Жер жүзіне саяхат жасаудан | |
2) Ойынға әуестіктен | |
3) Адамның өзін жеке мүмк дамытуға талпыну | |
4) Сүйіктісіне деген махаббаттан | |
5) Бақытты балалық күндерден | |
44. Өзін өзі анықтау |
|
1) Өзіндік позициямен түсіндірілген таңдау жағдайында көрінетін ойланған көрсеті: | |
2) Отбасының қалай қалыптасуына | |
3) Сүйіспеншіліктің молдығына | |
4) Бауыр басуға қажеттіліктің қанағаттандырылуына | |
5) Біржақты қарым-қатынасқа | |
45. Достықтың негіздері |
|
1) Адамының мансабына сыйлыстық сезімі | |
2) Адамдардың өзара ұнатуы, көңіл аууы | |
3) Субъектілердің өмірге деген қатынастарының үйлесіміне | |
4) Адамдардың өзара сенімінің көмескілігі | |
5) Адамның лауазымына сыйластық сезімі | |
46. Жанжалдың тууына себеп болады: |
|
1) Келісімде өмір сүре алу | |
2) Өзара әдепті қарым-қатынас | |
3) Өзара көңіл жықпастық | |
4) Эмоцияға берілмеу | |
5) Ақпараттың өзгертілуі, бұрмалануы | |
47. Бейнеге еліктеу қажеттігі |
|
1) Тындырымдылық | |
2) Рефлексивтілік | |
3) Әлеуметтік ептілік | |
4) Сыбаттылық | |
5) Мұрат | |
48. Маслоу теориясын жақтаушылар былай айтады, яғни Адам мінез құлқы келесі факторлар ішіндегі біреуіне бағытталады |
|
1) Адам жанының заттар мен құбылыстарға қатынасы | |
2) Адам жанының биологиялық қажеттілігі | |
3) Адам жанының органикалық қажеттілігі | |
4) Өзін – өзі көрсету қажеттілігі | |
5) Адам жанының бейсаналық бағдары | |
49. Сезім және эмоция дегеніміз не? |
|
1) Адамның психикалық әрекеті біреуінің көрінуі | |
2) Өз өмірінің нағыз субъектісі болуға түбегейлі қабілеті | |
3) Өзіне қатысты құбылыстарды бейнелендіру қабілеті | |
4) Әлеуметтік ортада өмір сүруге даярлану қабілеті | |
5) Айналадағы заттарды субъективті бейнелендіру қабілеті | |
50. Өз дамуының болашағын анықтаудағы педагогтің үш жолы: |
|
1) Өзін-өзі дамытудың, жүзеге асырудың жалғыз жолы | |
2) Түрлі әсерлерді, бейнелерді, әрекеттерді бейнелеу | |
3) Адаптация, сагнация (тұлғаның кері кетуі). | |
4) Организмнің ішкі күйлерінің қасиеттерін тұтастай бейнелеу | |
5) Сезімдер мен эмоциялардың қайнар көзі |