Тест: Өзін - өзі тану пәнінен тест


Список вопросов


1. Қоғамдық тәжірибені жаңғыртуға бағытталған, затты әрекеті, орындау әрекет формасы:

1) « Ұнату- сыйламау»
2) «Сыйлау- ұнату»
3) «Ойын»
4) « Жақындық - алыстық»
5) «Алыстық - сыйламау»

2. Маслоу теориясын жақтаушылар былай айтады, яғни Адам мінез құлқы келесі факторлар ішіндегі біреуіне бағытталады:

1) Өзін – өзі көрсету қажеттілігі
2) Көзқарас ізгіліктілігі мен дүниетаным кеңдігі
3) Эмпирикалық ойлаудың басымдылығы
4) Адамдармен қарым-қатынастың жоғары мәдениеті
5) Кәсіби шеберлік

3. Педагогтің өзін-өзі дамытуына кедергі болатын ішкі субъективті бөгеттерге жатады:

1) Тұлғалық және кәсіби өсуге деген өзінің ниетсіздігі, жалқаулығы.
2) Басшыларға жағымпаздануы
3) Өзіне-өзі қызмет көрсетуі
4) Фасилиотаторлық қызмет
5) Эмоциялық қолдау жасауы

4. Өзгелерге өзін-өзі тәрбиелеу мәдениетін игеруге көмектесу үшін мұғалім жүйелі түрде:

1) Мәдени оқиғалар
2) Сыртқы өмір оқиғалары
3) Ішкі өмір оқиғалары
4) Қоршаған ортадағы адам мінез-құлықтың оқиғалары
5) Өзін-өзі тануы қажет

5. Адаптация мұғалімге мүмкіндік береді:

1) Білім беру жүйесінің барлық талаптарына бейімделуге.
2) Педагогтың мақсат қоя білуі
3) Болашақтағы мақсаттар
4) Шынайы міндеттер
5) Әкімшіліктің қолдауы

6. Уильям Джемс тұлға туралы теориясында ғылыми айналымға енгізді

1) Сангвиник
2) Өзін-өзі тану ұғымын
3) Рухани тұлға
4) Әлеуметтік тұлға
5) Физикалық тұлға

7. Мұғалімнің электоронды потрфолиосының түрлері:

1) Атаулы портфолио
2) Ашық портфолио
3) Тақырыптық портфолио
4) Интернет-сайт портфолиосы
5) Жетістік портфолиосы

8. Кәсіби өзін- өзі тану мұғалімді ынталандырады:

1) Маман ретінде қзінің күшті және әлсіз жақтарын түсінуге
2) Өз тұлғасы туралы ой-өрісін кеңейтуге
3) Топта лидер болуға
4) Өзіне қызығушылыққа
5) Іс-әрекетті, мінез-құлықты және қарым-қатынастағы кемшіліктерді жоюға

9. Адамның ішкі жан дүниесі өзінен өзі пайда болмайды, ол -

1) Коммуникативті қабілеттерді зерттеу
2) Сыртқы дүниенің ерекше формасының бейнесі.
3) Өзге қатысушының көзқарасын қабылдау
4) Өзге қатысушыларды тыңдай білуді және өзара әрекеттесе білуді сіңіру
5) Қатысушыларды шынайы жағдаятты талдауға үйрету

10. Кәсіби өзін-өзі танудың тәсілдері:

1) Өз іс-әрекетін әрдайы дұрыс деп санау
2) Өзге ұл өкілдерінің бағасы
3) Өзгелердің бағасы және өздігінен білім алу
4) Педагогикалық курстарда өз біліктілігін арттыру
5) Өзгелердің бағасы және өздігінен білім алу

11. Кәсіби өзін-өзі тануға ынталандыратын кәсіби өзін-өзі дамыту мен байланысты уәждер (мотвтер):

1) Өзін-өзі жоғары ұстау
2) Өзін-өзі сынау
3) Өзін-өзі сыйлау
4) Өзін-өзі жетілдіру
5) Өзін-өзі өзектілендіру

12. Педагогтың тұлғасы мен іс-әрекетіне өзгелердің баға беруіне негіз болады:

1) Еңбек демалысының қалай өткізілуі
2) Музейлерге экскурсия ұйымдастыруы
3) Жекелеген оқушыларға көзқарасы
4) Отбасындағы жеке өмірі
5) Педагогтың берген ашық сабақтары

13. Өзгелерге өзін-өзі тәрбелеумәдениетін игеруге көмектесу үшін мұғалім жүйлелі түрде:

1) Өзін-өзі ширатуы керек
2) Өз көңілін өзі көтеруі қжет
3) Өз қиялын өзі шарықтауы керек
4) Өзін-өзі тануы қажет
5) Өзін-өзі ынталандыруы керек

14. Педагогтың кәсіби өзін-өзі танудың ұйымдастыруына көмектеседі:

1) Психологиялық тренингтер
2) Өзге мамандық иелерімен қарым-қатынас жасау
3) Түрлі психологиялық терминдер
4) Өзін-өзі бағалауға негізделген әдістемелер
5) Өзге мамандық иелерімен өзін салыстырулар

15. Қазақтың ділінде адамның өзін-өзі тануы:

1) Белгілі бір жыныс өкілі ретінде
2) Қауымның өкілі ретінде өзін анықтауы
3) Мамандық өкілі ретінде өзін анықтауы
4) Халықтық өкілі ретінде өзін анықтау ұғымымен
5) Биологиялық түрдің өкілі ретінде өзін анықтауы

16. Қазақ дүниетанымында «Әлемнің жетіспеушілігін жеңу мүмкіндігі»

1) Адамды өзінен алыстатуда
2) Салқынқандылықта
3) Адамға немқұрайлы қарауда
4) Тайталастықта
5) Қонақжайлылықта

17. Ұлттық мәдени мұраның құндылықтарын сезіну:

1) Патриотизм сезімін қалыптастырады
2) Эгоцентризмді қалыптастырады
3) Ұлт өкілін өкіндіреді
4) Жалпы мемлекеттік маңызды идиологияны сіңіреді
5) Езілген халықтың еңсесін түсіреді

18. Патриотизм:

1) Өз Отанына деген сүйіспеншілік
2) Отаны үшін құрбандық пен ерлікке дайын тұрушылық
3) Әртүрлі ұлттардың тілін білу
4) Өз елінің қазба байлықтарын пайдалану
5) Түрлі елдердің саясатын қолдану

19. Туыстық байланыстар басты рөл атқарады:

1) Өз отбасын құруда
2) Достарымен көңіл көтеруде
3) Өмір жолын жолын таңдауда
4) Өзіне дос таңдауда
5) Болашақ жарын таңдауда

20. Махабаттың адамшылықтың және адамгершілітің жоғары көрінісі екндігі білінеді:

1) Сезімнің буырқануынан емес
2) Рухани, дене, интеллектуалдық бірлігінен.
3) Құпия-сырлылығынан
4) Тәндікке елігу екендігінен
5) Адамды биікке көтеруі мен ізгілендіруінен

21. Кез келген дау-дамай жағдаятында болады:

1) Жеңімпаздар, жеңілгендер
2) Бақылаушылар, жәбірленушілер
3) Жеңімпаздар, бақылаушылар
4) Бақылаушылар, келісушілер
5) Табыстылар, бақылаушылар

22. Дәстүрлі қазақ мәдениетінде қарым-қатынасқа қажеттілік анық көрінеді:

1) Сенімсізліктен
2) Қонақ жайлылық
3) Агрессивтіліктен
4) Тұйықтықтан
5) Қабылдамаудан

23. Адам жан дүниесіндегі рухани қажеттіліктер туындайды:

1) Қауіпсіздік пен қорғанысқа ұмтылысынан
2) Қоршаған заттар мен құбылыстардың әр алуандығынан
3) Билікке қол жеткізу қуанышынан
4) Өмірге, сұлулыққа іңкәрлік және тұрмыс қуанышынан
5) Ұзақ уақыт өмір сүруге ұмтылысынан

24. Жүрек қалауымен мамандық таңдауда сізге көмек көрсете алады:

1) Хисса-дастандардағы кейіпкерлер
2) Аңыз кейіпкерлері
3) Бейтаныс адамдар
4) Батырлар жырының кейіпкерлері
5) Ата-анаңыз

25. Қажеттіліктерді өңдеу пирамидасын көрсеткен:

1) Ө. Жолдасбеков
2) Қ. Сәтбаев
3) Маслоу.
4) Ы. Алтынсарин
5) И. Тайманов

26. Мінез-құлқының бағыттауыш функциясы:

1) адамгершілік;
2) Өз ойын дұрыс жеткізбеген жағдайда ескерту айту
3) Оқу процесінің бүкіл барысында оларға толық сенім білдіру
4) Оқушының шығармашылық бастамасын басу
5) Оқу материалын ойша қорытпау, жаттап алуға тырысуларын қолдау

27. Мінез-құлықтың жоғарғы бағыттаушылығы:

1) «Теория»
2) «Практика»
3) «Таным»
4) «Дидактика»
5) « дүниетаным»

28. Адамгершілік адамды сүю, адамды сыйлау қалай ?

1) Диалогты сөйлеуі
2) Гуманность
3) Монологты сөйлеуі
4) Әдеби тілдің нормаларын сақтамауы
5) Сөйлеу мәдениетін меңгеруі

29. Тұлғаға мадақтауды құрметтеуді туғызатын сапаларды бойға беру және оның мүмкіндіктеріне сөзсіз сенуді қалай анықтайды:

1) Нормативті
2) Нормативті
3) Харизма
4) Эмоциялық –шығармашылық
5) Когнитивті

30. Мінездің ерекшелігін анықтауға болады:

1) Оқыту мен тәрбиелеудің бүгінгі технологияларын дербес меңгеру
2) Өз дамуын ұйымдастырушы субъект ретінде педагогқа қызметін кеңейтуге өкілеттік беру
3) «Еркін еңістік» принципін құрумен сәйкес педагогпен басқаратын өзара әрекетткстікті жүзеге асыру
4) Өзін танудың дұрыстығы
5) Сапасы , әртүрлі жағдайда өзіңді тұрақты көрсетуі

31. Самоактуализация- бұл...

1) Адамның өзін жеке мүмк дамытуға талпыну
2) Тұлғалық жіне мінез-құлықтық сипаттамаларды табу
3) Оқушылардағы жағымды сапаларды шегендеу
4) Өзінде қандай да бір сапаларды табу, жан-жақты талдау, бағалау және қабылдау
5) Ағзадағы физиологиялық өзгерістерді табу

32. Қүшті тұрақты жігерлі тип:

1) Реабилитация
2) Өзін-өзі жетілдіру
3) Даму
4) Оқыту
5) Сангвиник

33. Сезім және эмоция дегеніміз не?

1) Қиындықтарды жеңуге және нкғұрлым жоғары нәтижелерге жету үшін әрекетін жоспарлауға
2) Өз жұмысының нәтижесін жинақтауға, жүйелеуге және талдауға
3) Өмірде іске асуға
4) Өз мүмкіндікткрін объективті бағалауға
5) Адамның психикалық әрекеті біреуінің көрінуі

34. Қоғамда жүргізілетін мінез-құлық пен салтының стандарттары:

1) Кәсіби адаптация
2) Этностық тәрбиелеу
3) Қайта даярлау және қайта оқу
4) мораль қалпы;
5) Тұлғалық- кәсіби өсу

35. Өзін өзі қарапайым тәкәппар сынау:

1) Өзге ұлт өкілдері үшін маңызды сапарларға ұмтылу
2) Кәсіби бағытта шеберлігінарттыруға тырысу
3) Кәсіби бағытта жоғары нәтижелерге жетуге тырысу
4) Адамның өз өзіне деген қатынас жүйесі
5) Өзі үшін маңызды тұлғалық сапаларға ие болуға тырысу

36. Өзінің жеке және кәсіби мүмкіндігінің толығымен анықтау және оларды өзін-өзі актуализациялау негізінде анықталады:

1) өзін-өзі реализациялау;
2) Өзін-өзі жұбату деңгейі
3) Өзін-өзі қабылдау деңгейі
4) Өзін апперцепциялау
5) Өзін адаптациялау

37. Қандай адамдар кішкентай топтың қолбасышысы бола алады?

1) Оқу орнында әкімшілік тарапынан жағдайдың әдейі жасамауы қолдау жасауы
2) Айналадағылардың қолдау жасауы
3) Айналадағылардың көтеріңкі көңіл-күйлері
4) Топтың шешім қабылдау процесіне әсер ететін Адам
5) Айналадағылардың көмек көрсетуі

38. Жеке тұлға темпераментінде қай жағында қарас?

1) Педагогикадағы кемшіліктермен күресуге ниетті
2) Педагогикалық теориялармен танысуға ниетті
3) Маттериалдық игіліктерге жету ниетін
4) Өз баласына білім алуға көмектесуниетін
5) Динамикалыө қасиеті

39. Басқа адамның эмоционалдық жағдайын ұғу мынаған жатады:

1) Презентациялық іскерліктер
2) Жұмылдырушылық, коммуникативті іскерліктер
3) Аффилиациялық іскерліктер
4) Келіссөз жүргізу іскерлігі
5) бір-бірін ұғу және қабылдау

40. Қандай бір іс әрек қабіліектіліктің болуы:

1) іс әрекетті индивидуалды істеу ерек
2) Мәңгілік, бірсәттілік
3) Құбылмалы , ауыспалы
4) Түбегейлі, құбылмалы
5) Мәңгілік , түбегейлі

41. Әлеуметтік факторлармен анықталған жеке тұлға қасиеттері:

1) Құндылық бағыттаулар
2) Әрбір елдің тәуелсіздігінің нығаюы
3) Адамдардың қызығушылығы бойынша бірігуі
4) Адамдардың біртұтас коммуникациялық кеңістікке бірігуі
5) Адамдардың мамандығы бойынша бірігуі

42. Қазақстанда өзара толеранттылық пен құрметті нығайтудың ізгі жолы

1) Әр ұлттың өз мәдениетін артық санауы
2) Көп ұлттың тілін білу
3) Мемлекеттік құпияларды жариялау
4) іс әрекетті индивидуалды істеу ерек
5) Төлқұжатта ұлтын көрсетпеу

43. Самоактуализация- бұл...

1) Жер жүзіне саяхат жасаудан
2) Ойынға әуестіктен
3) Адамның өзін жеке мүмк дамытуға талпыну
4) Сүйіктісіне деген махаббаттан
5) Бақытты балалық күндерден

44. Өзін өзі анықтау

1) Өзіндік позициямен түсіндірілген таңдау жағдайында көрінетін ойланған көрсеті:
2) Отбасының қалай қалыптасуына
3) Сүйіспеншіліктің молдығына
4) Бауыр басуға қажеттіліктің қанағаттандырылуына
5) Біржақты қарым-қатынасқа

45. Достықтың негіздері

1) Адамының мансабына сыйлыстық сезімі
2) Адамдардың өзара ұнатуы, көңіл аууы
3) Субъектілердің өмірге деген қатынастарының үйлесіміне
4) Адамдардың өзара сенімінің көмескілігі
5) Адамның лауазымына сыйластық сезімі

46. Жанжалдың тууына себеп болады:

1) Келісімде өмір сүре алу
2) Өзара әдепті қарым-қатынас
3) Өзара көңіл жықпастық
4) Эмоцияға берілмеу
5) Ақпараттың өзгертілуі, бұрмалануы

47. Бейнеге еліктеу қажеттігі

1) Тындырымдылық
2) Рефлексивтілік
3) Әлеуметтік ептілік
4) Сыбаттылық
5) Мұрат

48. Маслоу теориясын жақтаушылар былай айтады, яғни Адам мінез құлқы келесі факторлар ішіндегі біреуіне бағытталады

1) Адам жанының заттар мен құбылыстарға қатынасы
2) Адам жанының биологиялық қажеттілігі
3) Адам жанының органикалық қажеттілігі
4) Өзін – өзі көрсету қажеттілігі
5) Адам жанының бейсаналық бағдары

49. Сезім және эмоция дегеніміз не?

1) Адамның психикалық әрекеті біреуінің көрінуі
2) Өз өмірінің нағыз субъектісі болуға түбегейлі қабілеті
3) Өзіне қатысты құбылыстарды бейнелендіру қабілеті
4) Әлеуметтік ортада өмір сүруге даярлану қабілеті
5) Айналадағы заттарды субъективті бейнелендіру қабілеті

50. Өз дамуының болашағын анықтаудағы педагогтің үш жолы:

1) Өзін-өзі дамытудың, жүзеге асырудың жалғыз жолы
2) Түрлі әсерлерді, бейнелерді, әрекеттерді бейнелеу
3) Адаптация, сагнация (тұлғаның кері кетуі).
4) Организмнің ішкі күйлерінің қасиеттерін тұтастай бейнелеу
5) Сезімдер мен эмоциялардың қайнар көзі