Тест: Шешендік өнер бойынша білімді тексеру тесті
Список вопросов
1. Orare сөзінің аудармасы нені білдіреді? |
|
1) Сөйлеу | |
2) Шешендік | |
3) Сөз | |
2. Шешендік өнер ерте заманда қай елдерде өркендеп дамыған? |
|
1) Грек, Греция | |
2) Грек, Рим. | |
3) Мысыр, Грек, Рим | |
3. Шешендік өнер неше мақсатты көздейді? |
|
1) 5 | |
2) 3 | |
3) 4 | |
4. Риторика ғылымы қай университеттерде пән бойынша оқытылады? |
|
1) Америка, Греция, Рим елдерде | |
2) Кимбридж, Оксфорд, Гарворд | |
3) Кембридж, Оксфорд | |
5. Квинтилианның негізгі, басты еңбегі неше кітаптан тұрады? |
|
1) 12 | |
2) 15 | |
3) 10 | |
6. Квинтилианның басты еңбегі қалай аталады? |
|
1) Шешендік туралы | |
2) Риторика | |
3) Шешендік өнер тәлімі | |
7. Бұқаралық сөз сөйлеу теориясының дамуына ерекше үлес қосқан ғалым? |
|
1) Цицерон | |
2) М. М. Сперанский | |
3) М. В. Ломоносов | |
8. Шешендік өнер неше мақсатты көздейді? |
|
1) 6 | |
2) 5 | |
3) 3 | |
9. Көне дәуірде шешендік өнердің көркейіп гүлденуінің неше кезеңі болған? |
|
1) 3 | |
2) 6 | |
3) 5 | |
10. А. Байтұрсынов шешендік өнерді мазмұна қарай нешеге бөлді? |
|
1) 6 | |
2) 5 | |
3) 4 | |
11. Шешеннің басты парызы |
|
1) Тыңдаушыларды ортақ пікірге ұйыту, ортақ келісімге келу | |
2) Асқан шеберлікпен табылған сұрақ-жауап арқылы кисында әңгіме-дүкен құру, ғибратты ойлар өрбіту | |
3) Әсірілеп, әшекейлеп сөйлеуге әуестік | |
12. Дағды дегеніміз не? |
|
1) Іс-әрекетті басқару | |
2) Іс-әрекеттің элементы | |
3) Іс-әрекет арқылы жүзеге асатын | |
13. Шешендік өнер...... маңызды белгісі |
|
1) Сөздің | |
2) Білік пен дағдының | |
3) Мәдениеттің | |
14. Тамаша ділмаралық ережесі авторы кім? |
|
1) Ломоносов | |
2) Герадот | |
3) Демосфен | |
15. Оратордың аудармасы |
|
1) Шешендік өнер | |
2) Өнер | |
3) Тыңдау | |
4) Сөз | |
16. Аристотель сөйлеуді нешеге бөлді? |
|
1) 5 | |
2) 3 | |
3) 4 | |
17. Ділмар дегеніміз не? |
|
1) Басқару | |
2) Сөйлеу | |
3) Тыңдау | |
18. Сөз құрау неге талапқа бөлінеді? |
|
1) 4 | |
2) 3 | |
3) 2 | |
19. Жүсіп баласағұн еңбегі |
|
1) Құтағу білік | |
2) Шешендік өнер | |
3) Шешендік |