Тест: Педагогика
Список вопросов
1. Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне жатпайды |
|
1) сынып жетекшілеріне тәрбиелік ісшараларды өткізуді ұйымдастыруға әдістемелік көмек | |
2) мектептегі сабақтан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау | |
3) белсенді оқушылардың сабақтан тыс тәрбие жұмысын өткізулеріне әдістемелік көмек | |
4) тәрбие жұмысының жоспарының орындалуын бақылау | |
5) сабақ кестесін жасау | |
2. Тәрбие процесінің қозғаушы күштері |
|
1) оқушылардың әрекетін ұйымдастыру | |
2) ішкі және сыртқы қайшылықтар | |
3) қос ықпал принципі | |
4) комплекстілі | |
5) күрделі процесс | |
3. Тәрбие әдісі |
|
1) оқушылардың бойындағы белгілі қасиеттерді тәрбиелеу | |
2) мектеп тәжірибесінде тәрбиеге койылған мақсаттарға қол жеткізу үшін пайдаланылатын жол, тәсілдер, тәрбиелеу саласына, сезіміне, ісәрекетіне әсер ету шаралары | |
3) тәжірибеде жиі қолданылатын педагогикалық жағдаяттар | |
4) тәрбие процесінің жағдайына тура келетін тәсілдер | |
5) таңдау, құрастыру, болжау | |
4. «Тәрбие» ұғымына анықтама |
|
1) қоғамдық өндірістік және мәдени өмірдің белсенді қатысушысын даярлауды мақсат етіп қойған, жеке адамды қалыптастырудың жүйелі процесі | |
2) адамның шығармашылық күші мен қабілетін дамыту | |
3) қоғамға сай ережелерді меңгеру жеке адамның тұлғалық қалыптасуы | |
4) оқу-тәрбие мекемелерінде балалармен тәрбие жұмысын жүргізу | |
5) білім, білік және дағдыны ұрпақтан-ұрпаққа беру | |
5. Тәрбие принциптеріне жатпайтын түсінік |
|
1) ұжымда тәрбиелеу | |
2) жағымды іске сүйену | |
3) оқытудың проблемалылығы | |
4) тәрбиеленушілердің саналылығы | |
5) тұлғалық тұрғыдан қарау | |
6. Сынып жетекшісінің негізгі міндеттері: |
|
1) Сабақтың даму тарихын педагогикалық ғылыми еңбектер арқылы ашу | |
2) Оқыту үрдісін ұйымдастырудың түрлері жайлы түсінік беру | |
3) Оқушылардың талап-тілектері мен мүдделерін және олардың жеке басының ерекшеліктерін жан-жақты зерттеп білу | |
4) Дидактикалық материалдарды өңдеу | |
5) Оқушылардың ой-өрісін кеңейту | |
7. Тәрбие әдістерінің логикалық қатарынан қайсысына шектеу қоюға болады |
|
1) жеке үлгі | |
2) көрнекілік | |
3) сендіру | |
4) жаттығу | |
5) мадақтау | |
8. Тәрбие әдістерін таңдап алу шарттары тәуелді |
|
1) әлеуметтік ортаға | |
2) дамыту ортасына | |
3) оқу процесіне | |
4) педагогикалық жағдаятқа | |
5) тұқым қуалаушылыққа | |
9. Эстетикалық тәрбиенің құралдары |
|
1) ерікті өзара қызығушылық, ынтымақтастық принципі | |
2) педпроцестің заңдылықтары | |
3) конференция | |
4) әдебиет, өнер | |
5) қоғамдык пікір | |
10. Адамгершілік тәрбиесі |
|
1) эстетикалық циклды қалыптастыру | |
2) оқушылар тәртібінің тәжірибесі | |
3) жалпыадамзаттық құндылықтарды игеру | |
4) гуманитарлық пәндерді білу | |
5) тұлғаның ғылыми дүниетанымы |