Тест: Педагогика


Список вопросов


1. Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне жатпайды

1) сынып жетекшілеріне тәрбиелік ісшараларды өткізуді ұйымдастыруға әдістемелік көмек
2) мектептегі сабақтан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау
3) белсенді оқушылардың сабақтан тыс тәрбие жұмысын өткізулеріне әдістемелік көмек
4) тәрбие жұмысының жоспарының орындалуын бақылау
5) сабақ кестесін жасау

2. Тәрбие процесінің қозғаушы күштері

1) оқушылардың әрекетін ұйымдастыру
2) ішкі және сыртқы қайшылықтар
3) қос ықпал принципі
4) комплекстілі
5) күрделі процесс

3. Тәрбие әдісі

1) оқушылардың бойындағы белгілі қасиеттерді тәрбиелеу
2) мектеп тәжірибесінде тәрбиеге койылған мақсаттарға қол жеткізу үшін пайдаланылатын жол, тәсілдер, тәрбиелеу саласына, сезіміне, ісәрекетіне әсер ету шаралары
3) тәжірибеде жиі қолданылатын педагогикалық жағдаяттар
4) тәрбие процесінің жағдайына тура келетін тәсілдер
5) таңдау, құрастыру, болжау

4. «Тәрбие» ұғымына анықтама

1) қоғамдық өндірістік және мәдени өмірдің белсенді қатысушысын даярлауды мақсат етіп қойған, жеке адамды қалыптастырудың жүйелі процесі
2) адамның шығармашылық күші мен қабілетін дамыту
3) қоғамға сай ережелерді меңгеру жеке адамның тұлғалық қалыптасуы
4) оқу-тәрбие мекемелерінде балалармен тәрбие жұмысын жүргізу
5) білім, білік және дағдыны ұрпақтан-ұрпаққа беру

5. Тәрбие принциптеріне жатпайтын түсінік

1) ұжымда тәрбиелеу
2) жағымды іске сүйену
3) оқытудың проблемалылығы
4) тәрбиеленушілердің саналылығы
5) тұлғалық тұрғыдан қарау

6. Сынып жетекшісінің негізгі міндеттері:

1) Сабақтың даму тарихын педагогикалық ғылыми еңбектер арқылы ашу
2) Оқыту үрдісін ұйымдастырудың түрлері жайлы түсінік беру
3) Оқушылардың талап-тілектері мен мүдделерін және олардың жеке басының ерекшеліктерін жан-жақты зерттеп білу
4) Дидактикалық материалдарды өңдеу
5) Оқушылардың ой-өрісін кеңейту

7. Тәрбие әдістерінің логикалық қатарынан қайсысына шектеу қоюға болады

1) жеке үлгі
2) көрнекілік
3) сендіру
4) жаттығу
5) мадақтау

8. Тәрбие әдістерін таңдап алу шарттары тәуелді

1) әлеуметтік ортаға
2) дамыту ортасына
3) оқу процесіне
4) педагогикалық жағдаятқа
5) тұқым қуалаушылыққа

9. Эстетикалық тәрбиенің құралдары

1) ерікті өзара қызығушылық, ынтымақтастық принципі
2) педпроцестің заңдылықтары
3) конференция
4) әдебиет, өнер
5) қоғамдык пікір

10. Адамгершілік тәрбиесі

1) эстетикалық циклды қалыптастыру
2) оқушылар тәртібінің тәжірибесі
3) жалпыадамзаттық құндылықтарды игеру
4) гуманитарлық пәндерді білу
5) тұлғаның ғылыми дүниетанымы