Тест: Психология сессия


Список вопросов


1. Қазiргi кездегi психологияғылымының пәнi

1) iс-әрекет
2) санадантыс;
3) мiнез-құлық
4) сана;
5) адамның объективтi шындықты белсендi бейнелеу процесi

2. “Псюхе” ұғымықандаймағынаны бiлдiредi

1) ойлау
2) iс-әрекет;
3) жан
4) сана;
5) мiнез-құлық;

3. Психологияда қарастырылатын барлық психикалық құбылыстардың жиынтығы, бұл

1) психика
2) апперцепция; 
3) ойлау 
4) мiнез-құлық; 
5) iс-әрекет; 

4. Психологиялықғылымдардың негiзiн қалайтынсаласы

1) генетикалық психология
2)  психотерапия 
3)  жалпы психология
4)  психодиагностика
5) әлеуметтiк психология

5. Әлеуметтiк психология төмендегi жағдайларды зерттейдi

1)  адамдармен қарым-қатынаста және өзара әрекет пайда болатын құбылыстарды
2)  адамның мiнез-құлқы мен психикасының тұқым қуалаушылық механизмдерiн
3)  адамның психикалық және жүйке ауруларын анықтау әрi емдеу әдiстерiн
4)  адамның мiнез-құлқы мен психиканың жалпы заңдылықтарын
5) адамның қасиеттерi және қалпына психологиялық баға беру проблемеларын

6. Жалпы психология зерттейді

1)  адамның мiнез-құлқы мен психикасыныңтұқымқуалаушылықмеханизмдерi
2)  адамныңпсихикалықжәнежүйкеауруларынемдеу, анықтауәдiстерi
3)  адамның мiнез-құлқы мен психиканыңжалпызаңдылықтары
4)  адамныңқалпы мен қасиеттерiн психологиялықбағалаупроблемалары
5) адамдармен өзара әрекет және қарым-қатынаста пайда болатын құбылыстар

7. Жас ерекшелiгi психологиясызерттейді

1)  адамдардыңмiнез-құлықтықжәнепсихологиялықайырмашылықтары
2)  адамдарменөзараәрекеттежәнеқарым-қатынастапайдаболатынқұбылыстар
3)  оқыту мен тәрбиелеудiң психологиялық негiздерiн
4) = адамның түрлi өмiр сүру кезеңдерiндегi даму ерекшелiктерiн
5) адамдардың мiнез-құлқы мен психикасының тұқым қуалаушылық механизмдерiн

8. Психодиагностика зерттейдi

1)  адамның мiнез-құлқы мен психикасыныңтұқымқуалаушылықмеханизмдерiн
2)  адамныңпсихикалықжәнежүйкеауруларынемдеу, анықтауәдiстерiн
3)  адамдарменөзараәрекеттежәнеқарым-қатынастапайдаболатынқұбылыстарды
4)  адамныңқалпы мен қасиеттерiне психологиялықбаға беру проблемаларын
5) адамдардың мiнез-құлқы мен психологиялық жалпы заңдылықтарын

9. Генетикалық психология зерттейдi

1)  адамның мiнез-құлқы мен психиканыңтұқымқуалаушылықмеханизмдерiн
2)  адамдардың мiнез-құлықтықжәнепсихологиялықайырмашылықтарын
3) оқыту мен тәрбиелеудiң психологиялық негiздерiн
4)  адамдарменөзараәрекеттежәнеқарым-қатынастапайдаболатынқұбылыстарды
5) адамның түрлi өмiр сүру кезеңдегi даму ерекшелiктерiн

10. Практикалықпсихологияныңбағытыретiндегi психотерапия зерттейдi

1)  адамдардың мiнез-құлықтықжәнепсихологиялықайырмашылықтарын
2) = адамныңпсихикалықжәнежүйкеауруларынемдеу, анықтауәдiстерiн
3)  оқыту мен тәрбиелеудiң психологиялық негiздерiн
4)  адамныңтүрлiөмiр сүрукезеңдегi даму ерекшелiктерiн
5) адамның мiнез-құлқы мен психиканыңтұқымқуалаушылықмеханизмдерiн

11. Тұқым қуалаушылық механизмдердiң адамның мiнез құлқына әсер етуiн зерттейтiн пән

1) = генетикалық психология
2) психотерапия
3) жалпы психология
4)  психодиагностика  
5) әлеуметтiк психология

12. Адамның психикалық және жүйке ауруларын анықтау, емдеу мәселелерiмен айналысатын пән

1)  дифференциалды психология
2) = психодиагностика
3)  жалпы психология
4) психотерапия
5) әлеуметтiк психология

13. Адамның қалпы мен қасиеттерiне психологиялық баға беруге көмектесетiн пән

1) жалпы психология 
2) психотерапия 
3) әлеуметтiк психология 
4) психодиагностика
5) = дифференциалды психология

14. Психология ғылымы дербес пән ретінде қай ғасырда қалыптасты?

1) XVI ғғ 
2) XVII ғғ 
3) XX ғғ 
4) XIX ғғ
5) = XVғғ

15. Алғашқыэксперименталдыпсихологиялық лаборатория қашанашылды

1) 1897
2) 1889
3) 1899
4) 1900
5) 1879

16. Тұңғышэксперименталдыпсихологиялықлабораторияның негiзiн қалаушы

1) ФрейдЗ. 
2) ПавловИ.П.
3) = ВундтВ.
4)  СеченовИ.М. 
5) Дж. Уотсон

17. Интроспекция сөзінің синонимi

1) терапия 
2) психика 
3) өзiн-өзiбелсендiру 
4) белсендiлiк 
5) өзiн-өзiбақылау

18. Бақылау – бұл

1) зерттеужағдайларыналдын-ала белгiленгенжәнемақсатқабағыттайотырыпжасау
2)  стандартталғанпсихологиялықсынау
3)  сұрақтаржүйесiне индивидтiң ой-пiкiрi
4)  оқып-меңгерiлетiн феноменнiң жасандымоделiн құрастыру
5)  зерттелетiн құбылыстыжүйелiжәнемақсатқасайбағыттайотырыпқабылдау

19. Психологиялық зерттеу жағдайларын құрай алу және өзгерту мүмкiндiгiне ие болу қай әдістің жетістігі?

1) бақылаудың =
2) эксперименттiң 
3) сұраудың
4) модельдiң
5)   тесттiң

20. Эксперимент дегенiмiз

1) оқыпзерттелетiн құбылыстыңжасандымоделiн құрастыру
2) = зерттеужағдайларыналдын-ала белгiлепжәнемақсаттытүрдежасау
3)  стандартталғанпсихологиялықсынау
4)  индивидтiң белгiлi бiр сұрақтаржүйесiне ой-пiкiр
5)  зерттелетiн құбылыстыжүйелiжәнемақсаттытүрдеқабылдау

21. Белгiлi бiр шкалалар бойынша стандартты сұрақтар мен тапсырмалар қолданылу арқылы сипатталатын зерттеу әдісі қалай аталады?

1) бақылау 
2) эксперимент 
3) сұрау 
4) модельдеу
5) тест

22. Тест әдiсi – бұл

1) зерттелетiн құбылыстыңжасандымоделiн құрастыру 
2) зерттеужағдайларыналдын-ала жәнемақсаттытүрдежасау
3) = стандартталғанпсихологиялықсынау
4)  индивидтiң сұрақтаржүйесiне жазбашаталдаужәнеауызша пiкiр бiлдiруi
5)  зерттелiнетiн құбылыстыңжүйелiжәнемақсаттытүрдеқабылдануы

23. Анкеттеу және интервью – бұл

1) зерттелiнетiн құбылыстың жасанды моделiн жасау
2)  зерттеу жағдайларын алдын-ала және мақсатты түрде жасау
3)  стандартталғанпсихологиялықсынау
4) = индивидтiң сұрақтаржүйесiне жазбашаталдаужәнеауызша пiкiр бiлдiруi
5)  зерттелiнетiн құбылыстыңжүйелiжәнемақсаттытүрдеқабылдануы

24. Индивидтiң сұрақтар жүйесiне ауызша немесе жазбаша жауаптарды талдау және жинақтау арқылы іске асатын зерттеу әдісі

1) модельдеу
2)  эксперимент
3)  тестiлеу 
4) бақылау
5) = сауалнама

25. Психологиялық құбылыстарды формула немесе схема түрiнде бейнелеу қай әдістің басты ерекшелiгi?

1) эксперименттiң 
2) тесттiң 
3) бақылаудың 
4) сауалдың
5)  модельдеудiң

26. Зерттелушiнiң өз бетiмен дербес толтыратын жазбаша сауалнама

1) соцоиметрия 
2) интервью
3) анкета
4) интроспекция 
5) контенттiталдау

27. Интервью келесiәдiс тобына кiредi

1) социометрия 
2) контенттiталдау
3) ауызша сурау
4)  интроспекция
5)  жазбашасұрау

28. Топтағы өзара жеке тұлғалар арасындағы қатынастарды психологиялық зерттеу әдiсi

1) корреляция 
2) шкала 
3) интроспекция 
4) контенттiталдау
5) социометрия

29. Қиялдағы немесе сюжеттi белгiсiз жағдайды қолдану тән болатын тест түрi

1) жетiстiктер тестi
2)  қабiлiттер тестi
3)  кәсiптiк жорамалдық тестi
4) = проективтi тестi
5)  интеллект тестi

30. Арнаулы жабдықтар көмегiмен арнайы жабдықталған және бақылынатын жағдайда өткiзiлетiн эксперимент түрi

1) табиғи  
2) пилотажды
3) далалық 
4) констотациялық
5)  лабораториялық

31. Кәдiмгi өмiрде өтетiн жағдайлар барысына зерттеушi ешқандай араласпайтын эксперимент

1) лабораториялық
2) = табиғи
3)  пилотажды  
4) констотациялық
5) далалық

32. Шартты рефлекс ұғымынұсынған

1) ВыготскийЛ.С. 
2) ГальперинП.Я. 
3) СеченовИ.М. 
4) ЛазурскийА.Ф
5) Павлов

33. Шартты рефлекс – бұл

1) ойлаудыңтежелуi
2) = ағзаныңреакциясы
3)  басты тiтiркендiргiш 
4) сезгiштiктiң артуы 
5) сәтсiздiктiқойғызу

34. Адамныңсанасыбейнеленедi

1) рецепторлар мен талдағыштарарқылы
2)  стимулдар мен реакцияларарқылы
3)  рефлекс пен тiтiркендiргiштерарқылы
4) = бейнелер мен ұғымдарарқылы
5)  инстинк пен трупизмдеркөмегiмен

35. Сана дегенiмiз

1) арнаулыорганикалыққұрылым 
2) туаберiлген мiнез-құлықтүрi 
3) жүреқалыптасқанағзареакциясы 
4) ақыл-ой қабiлеттерiнiң бiрлестiгi
5)  психикалықбейнелеудiң жоғарғыдеңгейi

36. Адамға ғана тән психикалық бейнелеу түрi қалай аталады

1) рефлекс
2) сана
3) инстинк 
4) интеллект 
5) дағды

37. Жануарға жат сипат

1) инстинкт 
2) рефлекс 
3) интеллект
4) сана
5) жуйке жуйе

38. Адамның өзiн және шындықты қайта құруға бағытталған белсендiлiк түрi

1) рефлекс 
2) интеллект 
3) инстинкт 
4) инсайт 
5) iс-әрекет

39. Iс-әрекетдегенiмiз

1) туаберiлген мiнез-құлықтүрi 
2) жоғарыдеңгейдегiпсихикалықбейнелеу
3) = сана арқылыбасқарылатынбелсендiлiк
4)  жүрепайдаболғанағзареакциясы 
5) ақыл-ой қабiлеттерiнiң жиынтығы

40. Іс-әрекетқұрылымынаенедi

1) дағды мен инстинкт
2) стимул мен реакция 
3) рефлекс пен тiтiркендiргiш
4)  бейнелер мен ұғым
5) мотив пен максат