Тест: Психология сессия
Список вопросов
1. Қазiргi кездегi психологияғылымының пәнi |
|
1) iс-әрекет | |
2) санадантыс; | |
3) мiнез-құлық | |
4) сана; | |
5) адамның объективтi шындықты белсендi бейнелеу процесi | |
2. “Псюхе” ұғымықандаймағынаны бiлдiредi |
|
1) ойлау | |
2) iс-әрекет; | |
3) жан | |
4) сана; | |
5) мiнез-құлық; | |
3. Психологияда қарастырылатын барлық психикалық құбылыстардың жиынтығы, бұл |
|
1) психика | |
2) апперцепция; | |
3) ойлау | |
4) мiнез-құлық; | |
5) iс-әрекет; | |
4. Психологиялықғылымдардың негiзiн қалайтынсаласы |
|
1) генетикалық психология | |
2) психотерапия | |
3) жалпы психология | |
4) психодиагностика | |
5) әлеуметтiк психология | |
5. Әлеуметтiк психология төмендегi жағдайларды зерттейдi |
|
1) адамдармен қарым-қатынаста және өзара әрекет пайда болатын құбылыстарды | |
2) адамның мiнез-құлқы мен психикасының тұқым қуалаушылық механизмдерiн | |
3) адамның психикалық және жүйке ауруларын анықтау әрi емдеу әдiстерiн | |
4) адамның мiнез-құлқы мен психиканың жалпы заңдылықтарын | |
5) адамның қасиеттерi және қалпына психологиялық баға беру проблемеларын | |
6. Жалпы психология зерттейді |
|
1) адамның мiнез-құлқы мен психикасыныңтұқымқуалаушылықмеханизмдерi | |
2) адамныңпсихикалықжәнежүйкеауруларынемдеу, анықтауәдiстерi | |
3) адамның мiнез-құлқы мен психиканыңжалпызаңдылықтары | |
4) адамныңқалпы мен қасиеттерiн психологиялықбағалаупроблемалары | |
5) адамдармен өзара әрекет және қарым-қатынаста пайда болатын құбылыстар | |
7. Жас ерекшелiгi психологиясызерттейді |
|
1) адамдардыңмiнез-құлықтықжәнепсихологиялықайырмашылықтары | |
2) адамдарменөзараәрекеттежәнеқарым-қатынастапайдаболатынқұбылыстар | |
3) оқыту мен тәрбиелеудiң психологиялық негiздерiн | |
4) = адамның түрлi өмiр сүру кезеңдерiндегi даму ерекшелiктерiн | |
5) адамдардың мiнез-құлқы мен психикасының тұқым қуалаушылық механизмдерiн | |
8. Психодиагностика зерттейдi |
|
1) адамның мiнез-құлқы мен психикасыныңтұқымқуалаушылықмеханизмдерiн | |
2) адамныңпсихикалықжәнежүйкеауруларынемдеу, анықтауәдiстерiн | |
3) адамдарменөзараәрекеттежәнеқарым-қатынастапайдаболатынқұбылыстарды | |
4) адамныңқалпы мен қасиеттерiне психологиялықбаға беру проблемаларын | |
5) адамдардың мiнез-құлқы мен психологиялық жалпы заңдылықтарын | |
9. Генетикалық психология зерттейдi |
|
1) адамның мiнез-құлқы мен психиканыңтұқымқуалаушылықмеханизмдерiн | |
2) адамдардың мiнез-құлықтықжәнепсихологиялықайырмашылықтарын | |
3) оқыту мен тәрбиелеудiң психологиялық негiздерiн | |
4) адамдарменөзараәрекеттежәнеқарым-қатынастапайдаболатынқұбылыстарды | |
5) адамның түрлi өмiр сүру кезеңдегi даму ерекшелiктерiн | |
10. Практикалықпсихологияныңбағытыретiндегi психотерапия зерттейдi |
|
1) адамдардың мiнез-құлықтықжәнепсихологиялықайырмашылықтарын | |
2) = адамныңпсихикалықжәнежүйкеауруларынемдеу, анықтауәдiстерiн | |
3) оқыту мен тәрбиелеудiң психологиялық негiздерiн | |
4) адамныңтүрлiөмiр сүрукезеңдегi даму ерекшелiктерiн | |
5) адамның мiнез-құлқы мен психиканыңтұқымқуалаушылықмеханизмдерiн | |
11. Тұқым қуалаушылық механизмдердiң адамның мiнез құлқына әсер етуiн зерттейтiн пән |
|
1) = генетикалық психология | |
2) психотерапия | |
3) жалпы психология | |
4) психодиагностика | |
5) әлеуметтiк психология | |
12. Адамның психикалық және жүйке ауруларын анықтау, емдеу мәселелерiмен айналысатын пән |
|
1) дифференциалды психология | |
2) = психодиагностика | |
3) жалпы психология | |
4) психотерапия | |
5) әлеуметтiк психология | |
13. Адамның қалпы мен қасиеттерiне психологиялық баға беруге көмектесетiн пән |
|
1) жалпы психология | |
2) психотерапия | |
3) әлеуметтiк психология | |
4) психодиагностика | |
5) = дифференциалды психология | |
14. Психология ғылымы дербес пән ретінде қай ғасырда қалыптасты? |
|
1) XVI ғғ | |
2) XVII ғғ | |
3) XX ғғ | |
4) XIX ғғ | |
5) = XVғғ | |
15. Алғашқыэксперименталдыпсихологиялық лаборатория қашанашылды |
|
1) 1897 | |
2) 1889 | |
3) 1899 | |
4) 1900 | |
5) 1879 | |
16. Тұңғышэксперименталдыпсихологиялықлабораторияның негiзiн қалаушы |
|
1) ФрейдЗ. | |
2) ПавловИ.П. | |
3) = ВундтВ. | |
4) СеченовИ.М. | |
5) Дж. Уотсон | |
17. Интроспекция сөзінің синонимi |
|
1) терапия | |
2) психика | |
3) өзiн-өзiбелсендiру | |
4) белсендiлiк | |
5) өзiн-өзiбақылау | |
18. Бақылау – бұл |
|
1) зерттеужағдайларыналдын-ала белгiленгенжәнемақсатқабағыттайотырыпжасау | |
2) стандартталғанпсихологиялықсынау | |
3) сұрақтаржүйесiне индивидтiң ой-пiкiрi | |
4) оқып-меңгерiлетiн феноменнiң жасандымоделiн құрастыру | |
5) зерттелетiн құбылыстыжүйелiжәнемақсатқасайбағыттайотырыпқабылдау | |
19. Психологиялық зерттеу жағдайларын құрай алу және өзгерту мүмкiндiгiне ие болу қай әдістің жетістігі? |
|
1) бақылаудың = | |
2) эксперименттiң | |
3) сұраудың | |
4) модельдiң | |
5) тесттiң | |
20. Эксперимент дегенiмiз |
|
1) оқыпзерттелетiн құбылыстыңжасандымоделiн құрастыру | |
2) = зерттеужағдайларыналдын-ала белгiлепжәнемақсаттытүрдежасау | |
3) стандартталғанпсихологиялықсынау | |
4) индивидтiң белгiлi бiр сұрақтаржүйесiне ой-пiкiр | |
5) зерттелетiн құбылыстыжүйелiжәнемақсаттытүрдеқабылдау | |
21. Белгiлi бiр шкалалар бойынша стандартты сұрақтар мен тапсырмалар қолданылу арқылы сипатталатын зерттеу әдісі қалай аталады? |
|
1) бақылау | |
2) эксперимент | |
3) сұрау | |
4) модельдеу | |
5) тест | |
22. Тест әдiсi – бұл |
|
1) зерттелетiн құбылыстыңжасандымоделiн құрастыру | |
2) зерттеужағдайларыналдын-ала жәнемақсаттытүрдежасау | |
3) = стандартталғанпсихологиялықсынау | |
4) индивидтiң сұрақтаржүйесiне жазбашаталдаужәнеауызша пiкiр бiлдiруi | |
5) зерттелiнетiн құбылыстыңжүйелiжәнемақсаттытүрдеқабылдануы | |
23. Анкеттеу және интервью – бұл |
|
1) зерттелiнетiн құбылыстың жасанды моделiн жасау | |
2) зерттеу жағдайларын алдын-ала және мақсатты түрде жасау | |
3) стандартталғанпсихологиялықсынау | |
4) = индивидтiң сұрақтаржүйесiне жазбашаталдаужәнеауызша пiкiр бiлдiруi | |
5) зерттелiнетiн құбылыстыңжүйелiжәнемақсаттытүрдеқабылдануы | |
24. Индивидтiң сұрақтар жүйесiне ауызша немесе жазбаша жауаптарды талдау және жинақтау арқылы іске асатын зерттеу әдісі |
|
1) модельдеу | |
2) эксперимент | |
3) тестiлеу | |
4) бақылау | |
5) = сауалнама | |
25. Психологиялық құбылыстарды формула немесе схема түрiнде бейнелеу қай әдістің басты ерекшелiгi? |
|
1) эксперименттiң | |
2) тесттiң | |
3) бақылаудың | |
4) сауалдың | |
5) модельдеудiң | |
26. Зерттелушiнiң өз бетiмен дербес толтыратын жазбаша сауалнама |
|
1) соцоиметрия | |
2) интервью | |
3) анкета | |
4) интроспекция | |
5) контенттiталдау | |
27. Интервью келесiәдiс тобына кiредi |
|
1) социометрия | |
2) контенттiталдау | |
3) ауызша сурау | |
4) интроспекция | |
5) жазбашасұрау | |
28. Топтағы өзара жеке тұлғалар арасындағы қатынастарды психологиялық зерттеу әдiсi |
|
1) корреляция | |
2) шкала | |
3) интроспекция | |
4) контенттiталдау | |
5) социометрия | |
29. Қиялдағы немесе сюжеттi белгiсiз жағдайды қолдану тән болатын тест түрi |
|
1) жетiстiктер тестi | |
2) қабiлiттер тестi | |
3) кәсiптiк жорамалдық тестi | |
4) = проективтi тестi | |
5) интеллект тестi | |
30. Арнаулы жабдықтар көмегiмен арнайы жабдықталған және бақылынатын жағдайда өткiзiлетiн эксперимент түрi |
|
1) табиғи | |
2) пилотажды | |
3) далалық | |
4) констотациялық | |
5) лабораториялық | |
31. Кәдiмгi өмiрде өтетiн жағдайлар барысына зерттеушi ешқандай араласпайтын эксперимент |
|
1) лабораториялық | |
2) = табиғи | |
3) пилотажды | |
4) констотациялық | |
5) далалық | |
32. Шартты рефлекс ұғымынұсынған |
|
1) ВыготскийЛ.С. | |
2) ГальперинП.Я. | |
3) СеченовИ.М. | |
4) ЛазурскийА.Ф | |
5) Павлов | |
33. Шартты рефлекс – бұл |
|
1) ойлаудыңтежелуi | |
2) = ағзаныңреакциясы | |
3) басты тiтiркендiргiш | |
4) сезгiштiктiң артуы | |
5) сәтсiздiктiқойғызу | |
34. Адамныңсанасыбейнеленедi |
|
1) рецепторлар мен талдағыштарарқылы | |
2) стимулдар мен реакцияларарқылы | |
3) рефлекс пен тiтiркендiргiштерарқылы | |
4) = бейнелер мен ұғымдарарқылы | |
5) инстинк пен трупизмдеркөмегiмен | |
35. Сана дегенiмiз |
|
1) арнаулыорганикалыққұрылым | |
2) туаберiлген мiнез-құлықтүрi | |
3) жүреқалыптасқанағзареакциясы | |
4) ақыл-ой қабiлеттерiнiң бiрлестiгi | |
5) психикалықбейнелеудiң жоғарғыдеңгейi | |
36. Адамға ғана тән психикалық бейнелеу түрi қалай аталады |
|
1) рефлекс | |
2) сана | |
3) инстинк | |
4) интеллект | |
5) дағды | |
37. Жануарға жат сипат |
|
1) инстинкт | |
2) рефлекс | |
3) интеллект | |
4) сана | |
5) жуйке жуйе | |
38. Адамның өзiн және шындықты қайта құруға бағытталған белсендiлiк түрi |
|
1) рефлекс | |
2) интеллект | |
3) инстинкт | |
4) инсайт | |
5) iс-әрекет | |
39. Iс-әрекетдегенiмiз |
|
1) туаберiлген мiнез-құлықтүрi | |
2) жоғарыдеңгейдегiпсихикалықбейнелеу | |
3) = сана арқылыбасқарылатынбелсендiлiк | |
4) жүрепайдаболғанағзареакциясы | |
5) ақыл-ой қабiлеттерiнiң жиынтығы | |
40. Іс-әрекетқұрылымынаенедi |
|
1) дағды мен инстинкт | |
2) стимул мен реакция | |
3) рефлекс пен тiтiркендiргiш | |
4) бейнелер мен ұғым | |
5) мотив пен максат |