Тест: Дене тарбиеси
Список вопросов
1. Дене тәрбиесінің негізгі құралы |
|
1) дене жүктемесі | |
2) қозғалыс | |
3) қозғалыс құрылымы | |
4) қоршаған орта факторлары | |
5) дене жаттығулары | |
2. Денжаттығуы түсінігінің мазмұны |
|
1) дене жүктемесі | |
2) қозғалыс құрылымы | |
3) жаттығуды орындау барысындағы негізгі үдерістержиынтығы мен оның қозңғалыс құрамы | |
4) қозғалыс құрамы | |
5) спорт түрінің техникасы | |
3. дене жаттығуының түрі |
|
1) адамның қозғалысты орындауы барысындағы үдірістер | |
2) қозғалыстың орындалу көркемділігі | |
3) қозғалыстың кейбір орындалу жиынтығы | |
4) қозғалыстың ішкі және сыртқы құрылымы | |
5) қозғалыстың ырғақты және күш сипаттамасы | |
4. Қажетті қозғалыс міндеттерін шешу,қозғалыс құрылымының негізгі жиынтығы дегеніміз: |
|
1) қозғалыс техникасы | |
2) қозғалыс техникасының негізі | |
3) қозғалыс техникасының негізгі бөлімі | |
4) қозғалыстың соңғы сатысы | |
5) қозғалыс техникасының бөлімі | |
5. Қозғалыс қызметінің уақыт бойынша сипаттамасы |
|
1) қозғалыс амплитудасы | |
2) қозғалыс күші | |
3) бағыты | |
4) қозғалыс уақыты мен қарқыны | |
5) дене жолы және тұрағы | |
6. Қозғалыстың жалпы құндылығының сипаттамасы |
|
1) қозғалыс бағыты | |
2) тура,үнемдеу,энергетикалық,созылмалылық | |
3) қозғалыс ырғағы | |
4) қозғалыстың динамикалық сипаттамасы | |
5) кеңестік,күш,қуат,кеңестік-уақыт | |
7. Дене тәрбиесінің арнайы әдістері |
|
1) психологиялық әдісі | |
2) қатаң реттелген жаттығулар әдісі және ойын,жарыс әдістері | |
3) жарыс әдісі | |
4) ойын әдісі | |
5) көрнекілік әдісі және жылдам ақпарат әдісі | |
8. Дене жаттығуларын орындау барысындағы жүктеме сипаттамасы |
|
1) спорттық жарыс тактикасы | |
2) жаттығуды орындау барысындағы ағзаның белсенді,қосымша және қиындықтарды жеңу құны | |
3) ағзаның функционалдық және соған байланысты өзгеруі | |
4) орындалған жұмыстың сандық жиынтығы | |
5) орындалған жұмыс санының уақыт бірлігі | |
9. Демалыс аралығы,келесі жүетемеге дейінгі жұмыс қабілетінің толық қалпына келтіруін айқындаушы |
|
1) ерекше | |
2) экстремалды | |
3) қатты | |
4) төмен-жоғары аралық | |
5) жоғарғы экстремалды | |
10. Демалыс аралығындағы сабақ барысында берілетін жүктемеге байланысты функционалды өзгерістің аталуы |
|
1) төмен-жоғарғы аралық | |
2) жұмсақ | |
3) экстремалды | |
4) қарапайым | |
5) қатты | |
11. Демалыс аралығын айқындаушы жаттығу,жұмыс қабілетін жоғарылатушы сипаттамасы |
|
1) экстремалды | |
2) толық | |
3) қатты | |
4) жұмсақ | |
5) қарапайым | |
12. Қатаң реттелген жаттығулар әдісінің негізі |
|
1) тура қозғалыс апараты | |
2) демалыс аралығын тура жариялау | |
3) жүктеменің тура берілуі | |
4) жаттығуларды қайталау саны | |
5) нақты түзелген қозғалыс бағдарламасы және тура жүктеме мен демалыс мөлшері | |
13. Қозғалыс қызметінің оқыту үдерісіне байланысты қатаң реттелген жаттығу әдісі |
|
1) көрнекілік әдісі | |
2) айналмалы шынығу әдісі | |
3) стандартты қайталау әдісі | |
4) вариативті біркелкі жаттығу әдісі | |
5) сараптамалы және толық әдістер негізінде | |
14. Қайталау жүктемесі негізінде әртүрлі демалыс аралығында қолданылатын әдіс |
|
1) вариативті-аралық жаттығу | |
2) стандартты-қайталау жаттығу әдісі | |
3) стандартты-қайталау аралық жаттығу әдісі | |
4) біркелкі жаттығу әдісі | |
5) вариативті-біркелкі жаттығу әдісі | |
15. Максималды жүктеме әдісінің бағыты |
|
1) қозғалысты сезіну | |
2) қозғалыс қызметінің саналы жағын әрі қарай дамыту | |
3) қозғалыс қызметін дамытуға және қалыптастыруға | |
4) қозғалысқа оқыту | |
5) дене қабілеттерін тәрбиелеу | |
16. Жалпы төзімділікті тәрбиелеудегі айналмалы жаттығу әдісі |
|
1) айналмалы шынығу ойын әдісі арқылы | |
2) айналмалы шынығу ұзақ үздіксіз жаттығу әдісі арқылы | |
3) айналмалы шынығу жаттығу аралығы қатты демалыс аралық әдісі арқылы | |
4) айналмалы шынығу әдісі | |
5) айналмалы шынығу қатты жұмыс істеу әдісі | |
17. Қозғалыс қызметін көрнектілік негізіндегі ұйымдастыруды сипаттайтын әдіс |
|
1) жарыс | |
2) аралас | |
3) сайыс | |
4) қатаң реттелген жаттығу әдісі | |
5) ойын | |
18. Негізгі сабақ міндетінде шұғылданатынушылардың қызығушығын бағыттайтын қағида |
|
1) біркелкілік | |
2) қолайлылық | |
3) ерекшелік | |
4) белсенділік | |
5) көрнекілік | |
19. Белсенділік қағидасы мазмұнына қойылатын талаптар |
|
1) қиын жағдайды қамтамасыз ету | |
2) міндеттерді шешу | |
3) өзіндік тәрбиені қамтамасыз ету | |
4) шұғылданушыларды қиындықтан өту үшін қамтамасыз ету | |
5) қиындық өлшемін табу | |
20. Шұғылданушылар мүмкіндігімен дене тәрбиесінің әдісі,құралы және міндетінің арнай ұқсастығын айқындайтын қағида |
|
1) үзілісссіздік | |
2) динамикалық | |
3) ереклік | |
4) көрнекілік | |
5) жүйелік | |
21. Қиындық біртіндеп өсуді қамтамасыз ететін ереже |
|
1) оқудан-қиын,соғыста-оңай ережесі | |
2) меңгеру | |
3) белгілі ережеден белгісізге | |
4) белгіліден белгісіз ережесі | |
5) қарапайым ережеден күрделіге | |
22. Қозғалыс дағдысын қолданудың негізгі мазмұны қамтамасыз ету |
|
1) сауықтыру міндеттерін шешу | |
2) қозғалысқа оқыту | |
3) дене қабілеттерін тәрбиелеу | |
4) ойды тәрбиелеу | |
5) ойлау қабілетін тәрбиелеу | |
23. Дене тәрбиесі барысында қарастырылатын дене жаттығуы бірлестігінің ережесі |
|
1) күрделіден-қарапайымға | |
2) белгіден-белгісізге | |
3) белгіден-белсіздікке меңгеру | |
4) меңгеру | |
5) қарапайымнан-күрделіге,оңайдан-қиындыққа | |
24. Дене тәрбиесін құруда келесі сабақ,өткен сабақтың жалғасын табуды айқындайтын қағида |
|
1) көрнекілік әдісі және жылдам ақпарат әдісі | |
2) ерекшелік | |
3) жүйелік | |
4) динамикалық | |
5) қолайлылық | |
25. Сабақ жүйесінде дене жаттығуларын бір қалыпты қамтамасыз ету үшін қажет |
|
1) ығыстырудың барынша жақсы жағын қолдану оның кері әсерін жою | |
2) дене қабілеттерінің жақсы жағын толық қолдану | |
3) ығыстыру кері әсерін жою | |
4) барынша күш-жігерқолдану қағидалары | |
5) қозғалыс тәсілдерінің жақсы жағын барынша қолдану | |
26. Динамикалық қағиданың мәні |
|
1) жүктемені төмендету | |
2) шұғылданушылар дене тәрбиесі мүмкіндігінің міндеті құралдары мен турлерінің тура келуін қамтамасыз ету | |
3) жаңа тапсырмалар мен бірқалыпты үдемелі өсу көлемін және байланысты жүктеменің орындалу жалпы талабын білдіреді | |
4) дене тәрбиесі үдерісінде белсенділікті қолдану | |
5) дене тәрбиесінде белгіленген және бірқалыпты үдерісті іске асыруды қажет етеді | |
27. Дене тәрбиесінің қағидаларына байланысты жүктемені жоғарылату үш жолы |
|
1) теңіз тәріздес | |
2) аралық | |
3) белгіленген бағыттың бәрі де іске асырылады | |
4) баспалдақты | |
5) түзу-шығыс | |
28. Дене тәрбиесін оқытуға арналған пән болып есептеледі |
|
1) қозғалысымен | |
2) ақыл-ой, санамен | |
3) білім және дене мәдениеті жағынан білу | |
4) ақыл-оймен | |
5) ілім және қозғалыс техникасымен | |
29. Бейімделу бағытта болу негізгі анықтайды |
|
1) қозғалыста орындаудың негізгі күшін ретін жағдайын | |
2) сқңғы көрсеткіш | |
3) нүктелер | |
4) жалпы қисындылық қозғалыс жобасымен | |
5) негізгі тірек нүктелерін | |
30. Қозғалыс шеберлігі түсінігін айқындайды |
|
1) адамның қозғалыс мүмкіндігін білім арқылы,ал қосалқы бағыты автоматты түрде іске асырылады | |
2) қозғалысты стеротипті турде орындау | |
3) қозғалысты вариативті түрде орындау | |
4) адамның қозғалыс мүмкіндігін автоматты түрде іске асыру жолы | |
5) адамның қозғалыс мүмкіндігін іске асыру жолы | |
31. Қозғалыс дағдысының негізгі айырмашылығы |
|
1) қозғалысты эмоционалды түрде орындау | |
2) қозғалыс біркелкілігі | |
3) автоматты түрдегі қозғалыс | |
4) қимыл автоматизмдерінің қозғалысты басқарудың орта деңгейі | |
5) қызмет өлшемдерінің стереотиптілігі | |
32. Қозғалыс шеберлігінің айырмашылығын көрсет |
|
1) қозғалысты автоматты түрде орындау | |
2) қозғалысты басқарудағы автоматтылықтың өте төмен дәрежесін көрсету | |
3) қозғалыс өлшемдері стереотипінің айқындалуы | |
4) қозғалысты орындау тұрақсыздығы,қозғалыс техникасының өзгеруі | |
5) қозғалыс біркелкілігі,тұрақтылығы,сенімділігі,вариативтілігі |