Тест: Дене тарбиеси


Список вопросов


1. Дене тәрбиесінің негізгі құралы

1) дене жүктемесі
2) қозғалыс
3) қозғалыс құрылымы
4) қоршаған орта факторлары
5) дене жаттығулары

2. Денжаттығуы түсінігінің мазмұны

1) дене жүктемесі
2) қозғалыс құрылымы
3) жаттығуды орындау барысындағы негізгі үдерістержиынтығы мен оның қозңғалыс құрамы
4) қозғалыс құрамы
5) спорт түрінің техникасы

3. дене жаттығуының түрі

1) адамның қозғалысты орындауы барысындағы үдірістер
2) қозғалыстың орындалу көркемділігі
3) қозғалыстың кейбір орындалу жиынтығы
4) қозғалыстың ішкі және сыртқы құрылымы
5) қозғалыстың ырғақты және күш сипаттамасы

4. Қажетті қозғалыс міндеттерін шешу,қозғалыс құрылымының негізгі жиынтығы дегеніміз:

1) қозғалыс техникасы
2) қозғалыс техникасының негізі
3) қозғалыс техникасының негізгі бөлімі
4) қозғалыстың соңғы сатысы
5) қозғалыс техникасының бөлімі

5. Қозғалыс қызметінің уақыт бойынша сипаттамасы

1) қозғалыс амплитудасы
2) қозғалыс күші
3) бағыты
4) қозғалыс уақыты мен қарқыны
5) дене жолы және тұрағы

6. Қозғалыстың жалпы құндылығының сипаттамасы

1) қозғалыс бағыты
2) тура,үнемдеу,энергетикалық,созылмалылық
3) қозғалыс ырғағы
4) қозғалыстың динамикалық сипаттамасы
5) кеңестік,күш,қуат,кеңестік-уақыт

7. Дене тәрбиесінің арнайы әдістері

1) психологиялық әдісі
2) қатаң реттелген жаттығулар әдісі және ойын,жарыс әдістері
3) жарыс әдісі
4) ойын әдісі
5) көрнекілік әдісі және жылдам ақпарат әдісі

8. Дене жаттығуларын орындау барысындағы жүктеме сипаттамасы

1) спорттық жарыс тактикасы
2) жаттығуды орындау барысындағы ағзаның белсенді,қосымша және қиындықтарды жеңу құны
3) ағзаның функционалдық және соған байланысты өзгеруі
4) орындалған жұмыстың сандық жиынтығы
5) орындалған жұмыс санының уақыт бірлігі

9. Демалыс аралығы,келесі жүетемеге дейінгі жұмыс қабілетінің толық қалпына келтіруін айқындаушы

1) ерекше
2) экстремалды
3) қатты
4) төмен-жоғары аралық
5) жоғарғы экстремалды

10. Демалыс аралығындағы сабақ барысында берілетін жүктемеге байланысты функционалды өзгерістің аталуы

1) төмен-жоғарғы аралық
2) жұмсақ
3) экстремалды
4) қарапайым
5) қатты

11. Демалыс аралығын айқындаушы жаттығу,жұмыс қабілетін жоғарылатушы сипаттамасы

1) экстремалды
2) толық
3) қатты
4) жұмсақ
5) қарапайым

12. Қатаң реттелген жаттығулар әдісінің негізі

1) тура қозғалыс апараты
2) демалыс аралығын тура жариялау
3) жүктеменің тура берілуі
4) жаттығуларды қайталау саны
5) нақты түзелген қозғалыс бағдарламасы және тура жүктеме мен демалыс мөлшері

13. Қозғалыс қызметінің оқыту үдерісіне байланысты қатаң реттелген жаттығу әдісі

1) көрнекілік әдісі
2) айналмалы шынығу әдісі
3) стандартты қайталау әдісі
4) вариативті біркелкі жаттығу әдісі
5) сараптамалы және толық әдістер негізінде

14. Қайталау жүктемесі негізінде әртүрлі демалыс аралығында қолданылатын әдіс

1) вариативті-аралық жаттығу
2) стандартты-қайталау жаттығу әдісі
3) стандартты-қайталау аралық жаттығу әдісі
4) біркелкі жаттығу әдісі
5) вариативті-біркелкі жаттығу әдісі

15. Максималды жүктеме әдісінің бағыты

1) қозғалысты сезіну
2) қозғалыс қызметінің саналы жағын әрі қарай дамыту
3) қозғалыс қызметін дамытуға және қалыптастыруға
4) қозғалысқа оқыту
5) дене қабілеттерін тәрбиелеу

16. Жалпы төзімділікті тәрбиелеудегі айналмалы жаттығу әдісі

1) айналмалы шынығу ойын әдісі арқылы
2) айналмалы шынығу ұзақ үздіксіз жаттығу әдісі арқылы
3) айналмалы шынығу жаттығу аралығы қатты демалыс аралық әдісі арқылы
4) айналмалы шынығу әдісі
5) айналмалы шынығу қатты жұмыс істеу әдісі

17. Қозғалыс қызметін көрнектілік негізіндегі ұйымдастыруды сипаттайтын әдіс

1) жарыс
2) аралас
3) сайыс
4) қатаң реттелген жаттығу әдісі
5) ойын

18. Негізгі сабақ міндетінде шұғылданатынушылардың қызығушығын бағыттайтын қағида

1) біркелкілік
2) қолайлылық
3) ерекшелік
4) белсенділік
5) көрнекілік

19. Белсенділік қағидасы мазмұнына қойылатын талаптар

1) қиын жағдайды қамтамасыз ету
2) міндеттерді шешу
3) өзіндік тәрбиені қамтамасыз ету
4) шұғылданушыларды қиындықтан өту үшін қамтамасыз ету
5) қиындық өлшемін табу

20. Шұғылданушылар мүмкіндігімен дене тәрбиесінің әдісі,құралы және міндетінің арнай ұқсастығын айқындайтын қағида

1) үзілісссіздік
2) динамикалық
3) ереклік
4) көрнекілік
5) жүйелік

21. Қиындық біртіндеп өсуді қамтамасыз ететін ереже

1) оқудан-қиын,соғыста-оңай ережесі
2) меңгеру
3) белгілі ережеден белгісізге
4) белгіліден белгісіз ережесі
5) қарапайым ережеден күрделіге

22. Қозғалыс дағдысын қолданудың негізгі мазмұны қамтамасыз ету

1) сауықтыру міндеттерін шешу
2) қозғалысқа оқыту
3) дене қабілеттерін тәрбиелеу
4) ойды тәрбиелеу
5) ойлау қабілетін тәрбиелеу

23. Дене тәрбиесі барысында қарастырылатын дене жаттығуы бірлестігінің ережесі

1) күрделіден-қарапайымға
2) белгіден-белгісізге
3) белгіден-белсіздікке меңгеру
4) меңгеру
5) қарапайымнан-күрделіге,оңайдан-қиындыққа

24. Дене тәрбиесін құруда келесі сабақ,өткен сабақтың жалғасын табуды айқындайтын қағида

1) көрнекілік әдісі және жылдам ақпарат әдісі
2) ерекшелік
3) жүйелік
4) динамикалық
5) қолайлылық

25. Сабақ жүйесінде дене жаттығуларын бір қалыпты қамтамасыз ету үшін қажет

1) ығыстырудың барынша жақсы жағын қолдану оның кері әсерін жою
2) дене қабілеттерінің жақсы жағын толық қолдану
3) ығыстыру кері әсерін жою
4) барынша күш-жігерқолдану қағидалары
5) қозғалыс тәсілдерінің жақсы жағын барынша қолдану

26. Динамикалық қағиданың мәні

1) жүктемені төмендету
2) шұғылданушылар дене тәрбиесі мүмкіндігінің міндеті құралдары мен турлерінің тура келуін қамтамасыз ету
3) жаңа тапсырмалар мен бірқалыпты үдемелі өсу көлемін және байланысты жүктеменің орындалу жалпы талабын білдіреді
4) дене тәрбиесі үдерісінде белсенділікті қолдану
5) дене тәрбиесінде белгіленген және бірқалыпты үдерісті іске асыруды қажет етеді

27. Дене тәрбиесінің қағидаларына байланысты жүктемені жоғарылату үш жолы

1) теңіз тәріздес
2) аралық
3) белгіленген бағыттың бәрі де іске асырылады
4) баспалдақты
5) түзу-шығыс

28. Дене тәрбиесін оқытуға арналған пән болып есептеледі

1) қозғалысымен
2) ақыл-ой, санамен
3) білім және дене мәдениеті жағынан білу
4) ақыл-оймен
5) ілім және қозғалыс техникасымен

29. Бейімделу бағытта болу негізгі анықтайды

1) қозғалыста орындаудың негізгі күшін ретін жағдайын
2) сқңғы көрсеткіш
3) нүктелер
4) жалпы қисындылық қозғалыс жобасымен
5) негізгі тірек нүктелерін

30. Қозғалыс шеберлігі түсінігін айқындайды

1) адамның қозғалыс мүмкіндігін білім арқылы,ал қосалқы бағыты автоматты түрде іске асырылады
2) қозғалысты стеротипті турде орындау
3) қозғалысты вариативті түрде орындау
4) адамның қозғалыс мүмкіндігін автоматты түрде іске асыру жолы
5) адамның қозғалыс мүмкіндігін іске асыру жолы

31. Қозғалыс дағдысының негізгі айырмашылығы

1) қозғалысты эмоционалды түрде орындау
2) қозғалыс біркелкілігі
3) автоматты түрдегі қозғалыс
4) қимыл автоматизмдерінің қозғалысты басқарудың орта деңгейі
5) қызмет өлшемдерінің стереотиптілігі

32. Қозғалыс шеберлігінің айырмашылығын көрсет

1) қозғалысты автоматты түрде орындау
2) қозғалысты басқарудағы автоматтылықтың өте төмен дәрежесін көрсету
3) қозғалыс өлшемдері стереотипінің айқындалуы
4) қозғалысты орындау тұрақсыздығы,қозғалыс техникасының өзгеруі
5) қозғалыс біркелкілігі,тұрақтылығы,сенімділігі,вариативтілігі