Тест: Психология 1 деңгей
Список вопросов
1. Психологияның зерттеу пәні: |
|
1) санадан тыс | |
2) iс-әрекет | |
3) мінез-құлық | |
4) Сана | |
5) Психика | |
2. “Псюхе” ұғымы келесі мағынаны білдіредi: |
|
1) Жан | |
2) Ойлау | |
3) iс-әрекет | |
4) Сана | |
5) мінез-құлық | |
3. Зерттеуді құрай алу және өзгерту мүмкіндігіне ие болуының басты жетістігі: |
|
1) тест | |
2) анкета | |
3) сауалнама | |
4) эксперимент | |
5) бақылау | |
4. Алғашқы рет эксперименталды психологиялық лабораторияның ашылуы: |
|
1) 1879ж. (В.Вундт) | |
2) 1900ж., (Вертгеймер) | |
3) 1899ж., (С.Л.Рубинштейн) | |
4) 1889ж., (Л.С.Выготский) | |
5) 1897ж., (Ж.Пиаже) | |
5. Топтағы тұлға аралық қарым-қатынастардың психологиялық зерттеуi: |
|
1) контенттi талдау | |
2) интроспекция | |
3) шкалалау | |
4) корреляция | |
5) социометрия | |
6. Индивид үшiн қажеттi және оның еркiн сипаттайтын тұлғаның қасиеті: |
|
1) құштарлық | |
2) жинақылық | |
3) қорқақтық | |
4) ұялшақтық | |
5) сабырлылық | |
7. Психологиядағы қоғамдық-тарихи категория болып есептелінетін: |
|
1) талант | |
2) адам | |
3) даралық | |
4) индивид | |
5) тұлға | |
8. «Жан бөлінбейтін шар тәріздес атомдардан құралған»,- деп айтқан ғалым... |
|
1) Эмпедокл | |
2) Гераклит | |
3) Аристотель | |
4) Платон | |
5) Демокрит | |
9. Саналы түрде өзiн-өзi жетiлдiруге бағытталған адамның iс-әрекетi: |
|
1) ойын | |
2) шара | |
3) әуестiк | |
4) өзiне есеп беру | |
5) құмарлық | |
10. Ерiк -жiгер реттеуiне қатысты емес: |
|
1) ұзақ мерзiмдi мақсаттарды өз алдына саналы тұрғыда қою | |
2) органикалық қажеттiлiктердi үнемi қанағаттандыруға ынталану | |
3) тұлғаның ерiктiк қасиеттерiн дағдыландыру | |
4) адам өзiнiң мiнез-құлқын бақылауына ие болу | |
5) ырықты тұрғыда ырықсыз психикалық үрдiстердi қайта құру | |
11. Зерттеу әдістерінің төмендегі түрі адамның психикалық ерекшеліктерін табиғи тұрғыдан қарастыруға мүмкіндік береді |
|
1) анкета | |
2) интервью | |
3) сынақ /тест/ әдісі | |
4) эксперимент | |
5) бақылау | |
12. Адам интеллектісінің өзін-өзі талдағыштық қасиеті: |
|
1) рефлексия | |
2) дедукция | |
3) абстракция | |
4) инсайт | |
5) регрессия | |
13. Психиканы бейнелеуді сипаттайтын дәл анықтаманы тап |
|
1) организмнің тіршілігі үшін маңызды көріністерді хабарлайды | |
2) қоршаған ақиқаттың фотографиясы болып табылады | |
3) ортаға белсенді әсер етеді | |
4) құбылысты тек оны тікелей әсер ету сәтінде бейнелендіреді | |
5) ақиқат шындықтың субьективті көрінісін қалыптастырады | |
14. З.Фрейд негiзiн қалаған теория: |
|
1) бихевиоризм | |
2) психоанализ | |
3) гештальт психология | |
4) гуманистік психология | |
5) ассоциативті психология | |
15. Психология сана туралы ғылым ретінде: |
|
1) XVI ғасырда пайда болды | |
2) XІХ ғасырдың 2-ші жартысында пайда болды | |
3) XХ ғасырда пайда болды | |
4) XV ғасырда пайда болды | |
5) XVII ғасырда жаратылыстану ғылымдарының дамуымен байланысты пайда болды | |
16. Күнделiктi өмір жағдайында өткiзiлетiн эксперименттiң түрі: |
|
1) анықтаушы | |
2) қалыптастырушы | |
3) пилотажды | |
4) табиғи | |
5) лабораториялық | |
17. Қабілет жіктеледі: |
|
1) ырықты және ырықсыз | |
2) туа біткен және үйреншікті | |
3) арнаулы және үйреншікті | |
4) тура және жанама | |
5) жалпы және арнаулы | |
18. Мiнез-құлықтың қоғамға қарсы үлгiлерi: |
|
1) байланыстар түсінігі | |
2) қылықтардың сипаты | |
3) топтық мiнез-құлықтар | |
4) әлеуметтiке қарсы нормалар | |
5) қарым-қатынастар | |
19. Қажеттiлiктер пирамидасының авторы: |
|
1) З. Фрейд | |
2) К. Роджерс | |
3) А. Маслоу | |
4) Э. Фромм | |
5) В. Франкл | |
20. Адамның өзін және шындықты қайта құруға бағытталған белсенділік түрі: |
|
1) қозғалыс | |
2) инстинкт | |
3) сезiм | |
4) рефлекс | |
5) iс-әрекет | |
21. Эмоция теориялары: |
|
1) Б.Скиннердің концепциясы | |
2) Гиппенрейтердің теориясы | |
3) Ухтомскийдің теориясы | |
4) Джемс-Ланге теориясы | |
5) Э.Кречмер типологиясы | |
22. Қолайсыз әсерден пайда болатын шиеленiскен күй: |
|
1) жабырқау | |
2) фобия | |
3) апатия | |
4) дистресс | |
5) стресс | |
23. Адамды іс-әрекетке жетелейтін: |
|
1) қабылдау | |
2) мотив және қажеттiлiк | |
3) ес және қиял | |
4) сөйлеу мен ойлау | |
5) ойлау мен тіл | |
24. Тануға қажеттiлiк ретiнде көрiнiс беретiн интеллектуалды сезiм, бұл: |
|
1) эмоция | |
2) ерiк | |
3) стресс | |
4) стеникалық сезiм | |
5) қызығушылық | |
25. Іс-әрекеттiң құрылымына қатыстысы: |
|
1) бейнелер мен ұғымдар | |
2) рефлекстер мен реакциялар | |
3) ынталар мен қызығу | |
4) инстинкттер мен соқыр сезімдер | |
5) мотивтер мен мақсаттар | |
26. Ерікті зерттеудегі теориялар: |
|
1) психосемантикалық | |
2) психолингвистикалық | |
3) мотивациялық | |
4) психофизикалық | |
5) психофизиологиялық | |
27. Психология дербес ғылым бола бастады: |
|
1) XV ғғ.. | |
2) XIX ғғ.. | |
3) X ғғ.. | |
4) XI ғғ.. | |
5) VI ғғ.. | |
28. Вербальды емес коммуникацияға кіреді: |
|
1) перцепция | |
2) пантомимика | |
3) фасцинация | |
4) сенсибилизация | |
5) адаптация | |
29. Өзiнiң албырттық реакцияларын жоюға көмектесетiн тұлғаның қасиетi: |
|
1) ынталық | |
2) батылдық | |
3) шешiмге келу | |
4) өзiн-өзi реттеу | |
5) жiгерлiк | |
30. Өте жағымсыз әсерлерге жауап ретінде туған организмнің қалыпсыз бейімделу әрекеттерінің жинағы: |
|
1) эмпатия | |
2) көңіл күй | |
3) аффект | |
4) фрустрация | |
5) стресс | |
31. Гиппократ келесі ұғымның авторы: |
|
1) атом | |
2) синестезия | |
3) ой, пiкiр әлемі | |
4) фрустрация | |
5) темперамент | |
32. Еріктің дайындық кезеңі: |
|
1) амалдар | |
2) жаттығу | |
3) орындау | |
4) бақылау | |
5) мақсат қою | |
33. Гипократ бойынша сангвиник темпераментінде ағзада қай сұйықтық басым болады: |
|
1) қара өт | |
2) су | |
3) шырыш | |
4) өт | |
5) қан | |
34. Психикалық қалып: |
|
1) ерiк | |
2) сөйлеу | |
3) темперамант | |
4) ойлау | |
5) сезiм | |
35. Төмендегi атаулардың ерiк қасиетiне жатпайтыны: |
|
1) ақыл-ой | |
2) дербестiк | |
3) батылдық | |
4) қайсарлық | |
5) мақсаттылық | |
36. Әрекеттердi орындау тәсiлiнiң аталуы: |
|
1) шарт | |
2) мiндет | |
3) қызмет | |
4) операция | |
5) мақсат | |
37. Жоғары қажеттiлiктерге қатыстысы: |
|
1) биологиялық қажеттiлiктер | |
2) тұқым жалғасу түйсiгi | |
3) мәдени, рухани қажеттiлiктер | |
4) ағзаның қорғаныс механизмі | |
5) тамақты қажет ету | |
38. Қажеттiлiк – бұл: |
|
1) соңғы нәтижедегі жеңіс | |
2) тілді үйренуге құлшыныс | |
3) мұқтаждықтан туатын күй | |
4) ұнаған заттарына әуестiк | |
5) мотивті ниет деп түсіну | |
39. Фрустрация дегеніміз - ... кезіндегі адамның күйі: |
|
1) аффект | |
2) анализ жасау | |
3) қиялдану | |
4) қиыншылықтарды жеңе алмау | |
5) мақсатына жету | |
40. Табанды адам дегеніміз кім: |
|
1) жөнсіз жалтақтай беретін адам | |
2) күмәнді жоя алмайтын адам | |
3) әлсіз адам | |
4) тұрақсыз адам | |
5) өзі қабылдаған шешімдеріне тұрақты адам | |
41. Жеке адам дәрежесіне көтерілудің негізгі көзі- |
|
1) жаратылыстан тыс күш | |
2) нәсілдік белгілер | |
3) қоршаған орта | |
4) гендік бағдарлама | |
5) өткен әулет тәжірибесі | |
42. Адамның өз борышын орындауы тәуелді : |
|
1) ерікке | |
2) мінезге | |
3) танымға | |
4) қабілетке | |
5) сезімге | |
43. Еріктің ырықты әрекет түрі- |
|
1) жөтелу | |
2) ашуға берілу | |
3) түшкіру | |
4) ыстықтан қолды тартып қалу | |
5) жаттау | |
44. "Рефлекс" ұғымын ғылыми тұрғыда бірінші суреттеген: |
|
1) В.Вундт | |
2) Декарт | |
3) Пиаже | |
4) Гиппократ | |
5) Б.Спиноза | |
45. Психикалық құбылыстардың жіктелуі: |
|
1) психикалық үрдіс, мінез-құлық, қабілет, психикалық қасиет | |
2) психикалық үрдіс, психикалық күй, психикалық қасиет | |
3) психикалық күй, психикалық жағдай, психикалық қалып | |
4) психикалық қасиет, психикалық үрдіс, танымдық үрдіс | |
5) психикалық қасиет, психикалық жағдай, психикалық қалып | |
46. "Гомеостазис" ұғымы адам қажеттілігінің иерархиясындағы көрсетілген деңгейлерінің біріне сәйкес келеді: |
|
1) педагогикалық | |
2) физиологиялық | |
3) махаббат қажеттілігіне | |
4) жетістік қажеттілігіне | |
5) өзіндік актуализациялау | |
47. Іс-әрекет теориясының авторы: |
|
1) А.Н.Леонтьев | |
2) З.Фрейд | |
3) Дж.Уотсон | |
4) С.Л.Рубинштейн | |
5) К.Левин | |
48. Психологияның пәнін стимулдар мен реакциялар қатынасы ретінде қарастыратын психологиялық бағыт: |
|
1) бихевиоризм | |
2) гештальтпсихология | |
3) фрейдизм | |
4) сана психологиясы | |
5) когнитивті психология | |
49. Тұлғаның мәдени-тарихи дамуын сипаттау үшін "интериоризация" ұғымын пайдаланған: |
|
1) Л.С.Выготский | |
2) А.Н.Леонтьев | |
3) П.Я.Гальперин | |
4) С.Л.Рубинштейн | |
5) Ж.Пиаже | |
50. Арман - ... ерекше түрі: |
|
1) қиялдың | |
2) сөйлеудің | |
3) ойлаудың | |
4) эмоцияның | |
5) еріктің | |
51. Ерік құбылысын дұрыс сипаттайтын анықтама,бұл: |
|
1) саналы түрде тоқтамға келу | |
2) жағдайға икемделу | |
3) көңіл күйдің босап кетуі | |
4) сана мен мінез-құлықтың дезорганизациясы | |
5) мазасыздану | |
52. Эмоцияны ақпараттық процесс ретінде сипатталады деген: |
|
1) П.В.Симонов | |
2) А.Р.Лурия | |
3) Б.И.Додонов | |
4) В.К.Вилюнас | |
5) Ф.Е.Василюк | |
53. Адам психикасының инстинктердің қызметімен байланысты бөлшегі: |
|
1) санадан тыс бөлшек | |
2) сезімдік ұлпа | |
3) миының бөлшегі | |
4) жекеленген мән | |
5) сана | |
54. Әсер ететін заттар мен құбылыстардың тұтас бейнесін организмдердің бойында қалыптастыру |
|
1) перцептивті психика | |
2) сенсорлы психика | |
3) интеллектуалды мінез-құлық | |
4) инсайт | |
5) сана | |
55. Адамның мәдени-тарихи жетілуі келесі принциппен тығыз байланысты: |
|
1) сана мен әрекет бірлігі | |
2) даму | |
3) кері байланыс | |
4) доминанта | |
5) детерминизм | |
56. Ойлауды эксперимент арқылы алғаш рет зерттеген мектеп: |
|
1) вюрцбург | |
2) бихевиоризм | |
3) гештальтпсихология | |
4) ассоционизм | |
5) француз әлеуметтік мектебі | |
57. Психикалық үрдістерге жатпайды: |
|
1) аффект | |
2) түйсіну | |
3) ойлау | |
4) ес | |
5) қабылдау | |
58. З.Фрейд қолданбаған ұғым: |
|
1) ұжымдық бейсаналық | |
2) либидо | |
3) бейсаналық | |
4) сублимация | |
5) эдип комплексі | |
59. Дара айырмашылықтарды көп зерттейтін психологияның саласы: |
|
1) дифференциалды психология | |
2) жас ерекешелік психологиясы | |
3) әлеуметтік психология | |
4) инженерлік психология | |
5) еңбек психологиясы | |
60. Ж.Пиаженің еңбегі: |
|
61. Тұлғаның өзін-өзі өзектендіру (самоактуализация) теориясын жасаған гуманистік бағыттың өкілі |
|
1) А.Маслоу | |
2) К.Роджерс | |
3) Г. Олпорт | |
4) В. Франкл | |
5) Э.Фромм |