Тест: Социальная проблема охраны здоровья женщин и детей
Список вопросов
1. Ана мен баланы қорғау - |
|
1) - дені сау баланың тууын, өскелең ұрпақтың дұрыс және жан-жақты дамуын, әйелдер мен балалар ауруларының алдын алуды және емдеуді қамтамасыз ететін мемлекеттік қоғамдық және медициналық іс-шаралар жүйесі. | |
2) - арасында зорлық-зомбылықтың, қатыгездіктің. алдын алу шаралары. | |
3) – бұл қызметкерлердің еңбек процесі барысында еңбекпен қорғалуы | |
2. Сырқаттанушылықты зерттеу мыналарды қамтиды: |
|
1) сандық, сапалық және аралас. | |
2) сандық, сапалық және жеке. | |
3) сандық және ауыртпашылық. | |
3. Ауру, оның деңгейі мен динамикасы немен өзара байланысты зерттеледі. |
|
1) мемлекетпен | |
2) факторлармен | |
3) жеке жүйемен | |
4. Аурудың ең төменгі деңгейі қанша жаста байқалады? |
|
1) 15-19 жас | |
2) 14-18 жас | |
3) 20-25 жас | |
5. Гинекологиялық аурудың ең көп мөлшері қанша жасқа келеді? |
|
1) 23-28 жас | |
2) 40-45 жас | |
3) 30-39 жас | |
6. Акушерско-гинекологическая помощь ұйымдастыру құрылымы қанша кезеңге бөлінеді? |
|
1) 4-ке | |
2) 3-ке | |
3) 2-ге | |
7. Өлімнің себебі ретінде жағдайлардың 1/3 бөлігі түсік түсіру болып табылады, қанша пайызы қылмыстық сипатта болады. |
|
1) 96% -ы | |
2) 85% -ы | |
3) 93% -ы | |
8. Туғаннан бастап 14 жасқа дейінгі балалардың сырқаттанушылық құрылымында тыныс алу органдарының аурулары нешінші орын алады? |
|
1) үшінші орын | |
2) екінші орын | |
3) бірінші орын | |
9. Балалар сырқаттанушылығының сипаттамаларының бірі тиісті жастағы және жыныстағы қанша балаға анықталған аурулардың санын көрсететін сырқаттанушылық деңгейі болып табылады. |
|
1) 1000 | |
2) 2000 | |
3) 1500 | |
10. ФИП = [(өлі туылғандар саны + бірінші жылы қайтыс болғандар саны)/ тірі және өлі туылғандар саны] × 1000. |
|
1) [(өлі туылғандар саны)/ тірі және өлі туылғандар саны] × 1000. | |
2) [(өлі туылғандар саны + бірінші жылы қайтыс болғандар саны)/ тірі және өлі туылғандар саны] . | |
3) [(өлі туылғандар саны + бірінші жылы қайтыс болғандар саны)/ тірі және өлі туылғандар саны] × 1000. |