Тест: Педагогика
Список вопросов
1. Педагогика ғылымының зерттеу объектісі: |
|
1) Жеке тұлғаның даму процесі. | |
2) Мемлекеттің білім беру жүйесі | |
3) Оқушылар ұжымы | |
4) Қоршаған педагогикалық шындық. | |
5) Арнайы ұйымдастырылған педагогикалық процесс. | |
2. Жоғары мектеп педагогикасының зерттеу пәні: |
|
1) Жеке тұлғаның даму процесі. | |
2) Білім беру жүйесі. | |
3) Оқушылар ұжымын қалыптастыруға бағытталған педагог іс-әрекеті. | |
4) Педагог тұлғасы. | |
5) Жоғары мектептегі педагогикалық процесс. | |
3. Педагогика ғылымының негізгі категориялары: |
|
1) Педагог, тәрбиеленуші, мектеп. | |
2) Тәрбие, оқыту, білім беру, педагогикалық процесс. | |
3) Дамыту, қалыптастыру. | |
4) Оқыту процесі, тәрбиелеу процесі. | |
5) Оқу, сабақ беру. | |
4. Педагогика әдіснамасы: |
|
1) Педагогикалық теорияның құрылымы және негіздері, ғылыми-танымдық іс-әрекеттерді құрудың принциптері, формалары және әдістері туралы оқу. | |
2) Зерттеу міндеттерін шешу жолдарын көрсетеді | |
3) Зерттеушінің зерттелетін құбылысқа деген көзқарасы. | |
4) Зерттерлетін педагогикалық құбылыстың объективті қасиеттерін көрсететін заңдылықтар. | |
5) Іс-әрекеттке қойылатын талап, негізгі ереже | |
5. Зерттелетін объект туралы нақты деректер алу үшін қолданылатын педагогикалық құбылыстарды мақсатты түрде қабылдау: |
|
1) Сауал-сұрақ әдісі. | |
2) Эксперимент | |
3) Әңгімелесу әдісі | |
4) Интервью алу. | |
5) Бақылау әдісі. | |
6. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдісі ретіндегі бақылау: |
|
1) Жақсы жұмыс істегендерді мадақтау мақсатымен сенбілік кезінде сынып оқушыларын бақылау. | |
2) Бақылау жұмысын орындау барысында мұғалімнің оқушылар тәртібін бақылауы | |
3) Алдын-ала анықталған мақсатпен белгілі бір схема бойынша оқушылардың іс-әрекетін бақылау, деректерді тіркеу және өңдеу. | |
4) Оқушылар мен педагогтің тәжірибе алаңында өсімдіктің өсуін бақылаулары. | |
5) Барлық жауап дұрыс | |
7. Басқа жағдайда жүретін тәжірибемен немесе бақылаушы объектімен салыстырылатын, педагогикалық процесті өңдеп, ғылыми қойылған тәжірибе: |
|
1) Бақылау. | |
2) Эксперимент. | |
3) Тәжірибені зерттеу. | |
4) Педагогикалық процесс | |
5) Экспертиза. | |
8. Педагогикадағы табиғи эксперимент: |
|
1) Оқу-тәрбие процесін бұзбай зерттеу гипотезасын тексеру. | |
2) Зерттеу гипотезасын арнайы лабораториялық жағдайда тексеру. | |
3) Гипотезасы жалпы тексеру. | |
4) Педагогикалық процестің жүру жағдайына өзгеріс енгізу арқылы зерттеу гипотезасын тексеру | |
5) Қалыптасқан педагогикалық процесті тексеру. | |
9. Педагогикалық процестегі қалыптасқан жағдайды анықтайтын эксперимент түрі: |
|
1) Табиғи эксперимент. | |
2) Қалыптастыру эксперименті. | |
3) Констатациялық эксперимент | |
4) Лабораториялық эксперимент | |
5) Ойша эксперимент | |
10. Сауал-сұрақ әдісі: |
|
1) Анкета жүргізу. | |
2) Мектеп құжаттарын тексеру. | |
3) Бақылау. | |
4) Теориялық талдау. | |
5) Эксперттік бағалар беру. | |
11. Педагогтік қабілеттер: |
|
1) Ұйымдастырушылық, дидактикалық. | |
2) Перцептивтік, суггестивтік. | |
3) Коммуникативтік, конструктивтік. | |
4) Зерттеушілік, ғылыми-танымдық | |
5) Барлық жауаптар дұрыс. | |
12. Зерттелетін құбылыстар арасындағы сандақ тәуелділіктерді анықтау, эксперимент және сауал сұрақ барысында алынған нәтижелерді өңдеу үшін қолданылатын әдіс: |
|
1) Теориялық анализ. | |
2) Индуктивтік әдіс. | |
3) Дедуктивтік әдіс | |
4) Статистикалық әдіс. | |
5) Тест | |
13. Арнайы ұйымдастырылған педагог пен тәрбиеленушілердің мақсатты өзара қимылдары: |
|
1) Оқыту процесі. | |
2) Тәрбие процесі | |
3) Педагогикалық процесс. | |
4) Оқу-тәрбие процесі | |
5) Мектептегі тәрбие жұмыстарының бағыттары. | |
14. Тұлғаның «қалыптасу сәті»(педагогикалық жағдай): |
|
1) Іскерліктер, дағдылар қалыптастыру негізі. | |
2) Педагогикалық процестің компоненттері | |
3) Оқыту процесінің элементарлық бөлігі. | |
4) Педагогикалық процестің элементарлық бөлігі. | |
5) Тәрбие процесінің элементарлық бөлігі. | |
15. Педагогикалық процестің функциялары |
|
1) Білім беру, тәрбиелеу, дамыту. | |
2) Педагогикалық құбылыстардың заңдылықтарын ашу, теория құру, технология жасау. | |
3) Білім беру орындарының жұмысын реттеу. | |
4) Озық педагогикалық тәжірибені қорыту, тарату. | |
5) Барлық жауаптар дұрыс. | |
16. Педагогикалық процестің тұтастығы: |
|
1) Педагогикалық процестің функцияларының бірлікте іске асырылуы. | |
2) Отбасы мектеп және басқа да әлеуметтік институттардың ынтымақтастығы | |
3) Оқыту және тәрбие процестерінің өзара байланысы. | |
4) Педагог пен оқушылардың өзара бірлескен әрекеттері. | |
5) Барлық жауаптар дұрыс | |
17. Педагогикалық процестің компоненттері: |
|
1) Педагогтер, оқушылар | |
2) Бала-бақша, мектеп, жоғары оқу орындары. | |
3) Мақсат, міндет, мазмұн, әдіс, форма, нәтиже. | |
4) Оқыту, тәрбиелеу, дамыту | |
5) Оқыту бағдарламалары, оқулықтар, оқу жоспары. | |
18. Педагогикалық процестің қозғаушы күштері: |
|
1) Педагогикалық процесте туындайтын қарама-қайшылықтар. | |
2) Жаңашыл-педагогтар | |
3) Жаңа педагогикалық технологиялаарды қолдану | |
4) Педагогикалық зерттеулер | |
5) Озық педагогикалық тәжірибені практикаға енгізу. | |
19. Педагогикалық процестің заңдылықтары |
|
1) Педагогикалық процесті ұйымдастыруға қойылатын талаптар | |
2) Педагогикалық құбылыстар арасындағы тұрақты, қайталанатын, объективті байланыстар . | |
3) Педагогикалық процестің ережелері | |
4) Педагогикалық процестің принциптерінен туындайды. | |
5) Барлық жауаптар дұрыс. | |
20. Педагогтік қабілеттер: |
|
1) Ұйымдастырушылық, дидактикалық | |
2) Перцептивтік, суггестивтік. | |
3) Коммуникативтік, конструктивтік. | |
4) Зерттеушілік, ғылыми-танымдық. | |
5) Барлық жауаптар дұрыс. | |
21. Оқытудың мазмұнын, әдістерін, ұйымдастыру формаларын ғылыми нақтылайтын педагогикалық теория: |
|
1) Оқыту технологиясы. | |
2) Педагогикалық технология | |
3) Дидактика. | |
4) Педагогикалық менеджмент | |
5) Тәрбие теориясы | |
22. Дидактиканың зерттеу пәні: |
|
1) Оқыту процесі. | |
2) Білім беру мазмұны. | |
3) Сабақ беру (мұғалім іс-әрекеті) және оқудың (оқушы ісәрекеті) байланысы, олардың өзара қимылы. | |
4) Оқыту әдістері. | |
5) Тәрбие. | |
23. Дидактика категориясы: |
|
1) Тәрбие мақсаты. | |
2) Тұлғаны қалыптастыру | |
3) Тұлғаны дамыту | |
4) Білім беру мазмұны. | |
5) Тәрбие әдістері | |
24. Оқыту мақсаты - оқушыларда интеллектуалдық іскерліктерді, түсініктерді, көріністерді, білімдерді дайын түрде қалыптастыру: |
|
1) Дамыта оқыту. | |
2) Дәстүрлі дидактикалық концепция. | |
3) Педоцентрлік концепция. | |
4) Проблемалық оқыту | |
5) Бағдарламалап оқыту. | |
25. Сабақ беру басымды роль атқаратын дидактикалық жүйе: |
|
1) Педоцентрлік концепция. | |
2) Дәстүрлі дидактикалық концепция. | |
3) Түсіндірмелі-сипаттай оқыту. | |
4) Дамыта оқыту. | |
5) Психологиялық оқыту теориялары. | |
26. Оқыту мақсатын іске асыруды, оқушылардың білімдерді қабылдауын, қорытуын және практикада қолдануын қамтамасыз етуге бағытталған мұғалім іс-әрекеті |
|
1) Оқу. | |
2) Сабақ беру. | |
3) Білім беру. | |
4) Тәрбиелеу | |
5) Оқыту. | |
27. Оқыту процесінің бір жағы сабақ беру, ал екінші жағы – бұл: |
|
1) Оқыту. | |
2) Оқу. | |
3) Білім беру | |
4) Тану. | |
5) тәрбие | |
28. Оқыту процесінің әдіснамалық негіздері: |
|
1) Таным теориясы | |
2) Тарихи материализм | |
3) Неотомизм | |
4) Бихевиоризм. | |
5) Экзистенциализм. | |
29. Педагогикалық процесте іске асырылатын функциялар: |
|
1) Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыыру. | |
2) Оқыту мазмұнын, ұйымдастыру формаларын анықтау | |
3) Оқушыларға білім беру, оларды тәрбиелеу, дамыту. | |
4) Оқыту әдістерін, құралдарын таңдау | |
5) Оқыту мақсатын қою, міндеттерін анықтау | |
30. Оқыту процесінің қозғаушы күштері: |
|
1) Мұғалімнің жігері. | |
2) Оқу тапсырмалары мен оқушылардың білім деңгейі арасындағы қарама-қайшылықтар. | |
3) Білімдерді, іскерліктерді, дағдыларды игеру қажеттілігін оқушылардың түсінуі. | |
4) Дидактикалық зерттеулер. | |
5) Ғылым мен практиканың байланысы. | |
31. «Белгіліден белгісізге, жайдан күрделіге» ережелері қандай принципке жатады? |
|
1) Ғылымилық. | |
2) Көрнекілік. | |
3) Шамаға лайықтық. | |
4) Теориямен практиканың байланысы | |
5) Жүйелілік және бірізділік | |
32. Оқыту принципі |
|
1) Оқыту материалын таңдау негізінде жататын қағидилар. | |
2) Оқытудың ғылымилығын қамтамасыз етеін қағидалар. | |
3) Оқыту процесін ұйымдастыруға қойылатын талаптар. | |
4) Оқыту процесінің компоненттері арасындағы байланыстар | |
5) Орындауды қажет ететін ережелер. | |
33. Қандай оқыту принципі оқыту мазмұны оқушыларды ғылымның даму деңгейіне сәйкес объективті ғылыми фактілер, теориялар және заңдармен таныстыруды талап етеді |
|
1) Ғылымилық. | |
2) Көрнекілік. | |
3) Саналылық және белсенділік. | |
4) Жүйелілік және бірізділік. | |
5) Шамаға лайықтық. | |
34. Қандай оқыту принципі сезім органдарын оқыту материалдарын қабылдауға және өңдеуге мақсатты қатыстыруды талап етеді: |
|
1) Саналылық және белсенділік. | |
2) Ғылымилық. | |
3) Көрнекілік. | |
4) Шамаға лайықтық. | |
5) Жүйелілік және бірізділік. | |
35. Жүйелілік және бірізділік принципі: |
|
1) Оқыту процесін және оның мазмұнын бір тәртіппен құрастыруды талап етеді. | |
2) Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру. | |
3) Оқыту процесінде оқушыларды білімді практикада қолдануға ынталандыру. | |
4) Көрнекіліктерді қолдануды талап ету. | |
5) Оқушының мүмкіндіктерін ескеру. |