Тест: Басқару психологиясы
Список вопросов
1. Ежелгі кездегі (ерте замандағы) ұйымды басқарудың өзіне тән ерекшелігі мен негізгі сипатын атап көрсетіңдер: |
|
1) Басқару қызметі адами қатынастарға негізделді | |
2) Басқару қызметі ғылыми принциптерге сай құрылды | |
3) Басқару қызметінде басшылар мен оның қол астындағыларға өкілеттіліктер үлестіріліп берілді | |
4) Басқару қызметі ғылыми тұрғыдан негізделеген заңдылықтарға бағынды | |
5) Басқару қызметімен айналысатындар бұл қызметті ұрпақтан-ұрпаққа жалғастырды және онда физикалық зорлық-зомбылықтар мен күш қолданды | |
6) Басқару қызметі нормативтік-құқықтық заңдарға негізделді | |
7) Басқару қызметінде басшылардың саныны тым аз болды | |
8) Басқару қызметі белгілі бір жоспармен жүзеге асып отырды | |
2. Басқару ғылымының негізгі мектептерін атап көрсетіңдер: |
|
1) Гуманистік мектеп | |
2) Функционалдық мектеп | |
3) Құрылымдық мектеп | |
4) Ассоционистік мектеп | |
5) Адами қатынастар мектебі | |
6) Әкімшілік мектеп | |
7) Тәжірибелік мектеп | |
8) Бихевиористік мектеп | |
3. Басқару ғылымында басты орын алатын негізгі мектептерді атап көрсетіңдер: |
|
1) Гуманистік мектеп | |
2) Ассоционистік мектеп | |
3) Құрылымдық мектеп | |
4) Функционалдық мектеп | |
5) Тәжірибелік мектеп | |
6) Жағдаяттық мектеп | |
7) Процестік мектеп | |
8) Бихевиористік мектеп | |
4. А.Н. Леонтьев өзінің іс-әрекет теориясында мотивтердің қандай түрлерін бөліп шығарды? |
|
1) Тәуекел таңдау мотивы | |
2) Сәтсіздіктен қашу мотивы | |
3) Жетістік мотивы | |
4) Доминациялаушы мотивтер | |
5) Мотив-мағына | |
6) Сыртқы мотив | |
7) Мотив-түрткі | |
8) Ішкі мотив | |
5. Дж. Аткинсон өзінің мотивациялық теорияларында мотивтердің қандай түрлерін бөліп шығарды? |
|
1) Мағыналы мотивтер | |
2) Сәтсіздіктен қашу мотивы | |
3) Жетістік мотивы | |
4) Доминациялаушы мотивтер | |
5) Мотив-мағына | |
6) Сыртқы мотив | |
7) Мотив-түрткі | |
8) Ішкі мотив | |
6. Жетістік мотивын зерттеген психологтар |
|
1) З. Фрейд | |
2) Р. Кеттел | |
3) А. Бандура | |
4) Дж. Роттер | |
5) Дж. Аткинсон | |
6) К. Роджерс | |
7) Д.С. Мак-Клеланд | |
8) А. Маслоу | |
7. Басқару қызметіндегі ұйымның мақсаты |
|
1) Топтың құрамын сипаттайды | |
2) Топтың құрылымын анықтайды | |
3) Ұйымның тиімді жұмыс істеуіне мүмкіндік туғызады | |
4) Жоспарды орындатады | |
5) Адамдарды біріктіреді | |
6) Арманды орындайды | |
7) Әрекеттің бағыттылығын қамтамасыз етеді | |
8) Жетістікке жеткізеді | |
8. Ұйымға әсер ететін сыртқы ортаның басты сипаттарын көрсетіңдер |
|
1) Сыртқы ортаның табыстылығы | |
2) Сыртқы ортаның белгісіздігі | |
3) Сыртқы ортаның күші | |
4) Сыртқы ортаның қозғалымпаздығы | |
5) Сыртқы ортаның қолайлылығы | |
6) Сыртқы ортаның күрделілігі | |
7) Сыртқы ортаның әсері | |
9. Ұйымдағы қарым-қатынастың қызметін құрайтын негізгі құрамдас бөліктерді көрсетіңдер |
|
1) Үйлесімді-коммуникативті қызмет | |
2) Рефлексиялық-коммуникативті қызмет | |
3) Реттеуші-коммуникативті қызмет | |
4) Мағыналы-коммуникативті қызмет | |
5) Мазмұнды-коммуникативті қызмет | |
6) Аффективті-коммуникативті қызмет | |
7) Ақпараттық-коммуникативті қызмет | |
8) Эмпатиялық-коммуникативті қызмет | |
10. Сыртқы ортаның ұжымға тигізетін әсерін көрсетіңдер |
|
1) динамикалық | |
2) ықтимал | |
3) тұрақсыз | |
4) тұрақты | |
5) жанама | |
6) әлсіз | |
7) күшті | |
8) тікелей | |
11. Психологияның эмперикалық зерттеу әдісіне жататындарын белгілеңдер: |
|
1) Дедукция | |
2) Индукция | |
3) Сараптау | |
4) Өлшеу | |
5) Эксперимент | |
6) Практикалық | |
7) Бақылау | |
8) Теориялық | |
12. Психологияның теориялық зерттеу әдісіне жататындарын белгілеңдер: |
|
1) Дедукция | |
2) Индукция | |
3) Сараптау | |
4) Эксперимент | |
5) Практикалық | |
6) Бақылау | |
7) Өлшеу | |
8) Саулнама | |
13. Тұлғаның психикалық қасиеттерін белгілеңдер: |
|
1) Ес | |
2) Қиял | |
3) Қабілет | |
4) Мінез | |
5) Мотив | |
6) Эмоция | |
7) Темперамент | |
8) Ойлау | |
14. Тұлғаның психикалық күйлерін белгілеңдер: |
|
1) Қуану | |
2) Қиял | |
3) Мінез | |
4) Мотив | |
5) Қабілет | |
6) Темперамент | |
7) Эмоция | |
8) Ойлау | |
15. Тұлғаның психикалық процестерін белгілеңдер: |
|
1) Мінез | |
2) Мотив | |
3) Қабілет | |
4) Ес | |
5) Қиял | |
6) Ойлау | |
7) Темперамент | |
8) Эмоция | |
16. Ұйымға әсер ететін сыртқы ортаның маңызды факторларына не жатады? |
|
1) Көпшіліктер | |
2) Тобырлар | |
3) Әлеуметтік және экономикалық қызмет көрсету орындары | |
4) Жеке адамдар | |
5) Ұйым мүшелері | |
6) Кәсіподақтар | |
7) Қызметкерлер | |
8) Бәсекелестер | |
17. Психология ғылымының негізгі зерттеу әдістерін көрсетіңіз? |
|
1) Өмірбаян | |
2) Құжаттарды талдау | |
3) Проективті тестер | |
4) Саулнама | |
5) Тест | |
6) Бақылау | |
7) Анкеттік | |
8) Эксперимент | |
18. Қоршаған ортадан ұйымға тікелей әсер ететін факторларды атап көрсетіңдер |
|
1) Ғылыми-техникалық даму | |
2) Бәсекелестер | |
3) Әлеуметтік мәдени жағдайлар | |
4) Заңдар мен мемлекеттік реттеу органдары | |
5) Саяси жағдайлар | |
6) Экономикалық жағдайлар | |
7) Нарқтық жағдай | |
8) Еңбек ресурстары мен материалдарды жеткізушілер | |
19. Психология ғылымының қосымша (қосалқы) зерттеу әдістерін көрсетіңіз? |
|
1) Қалыптастырушы эксперимент | |
2) Лабораториялық эксперимент | |
3) Табиғи эксперимент | |
4) Саулнама | |
5) Бақылау | |
6) Тест | |
7) Эксперимент | |
8) Анкеттік | |
20. Қоршаған ортадан ұйымға жанама әсер ететін факторларды атап көрсетіңдер |
|
1) Тұтынушылар | |
2) Кәсіподақ ұйымы | |
3) Заңдар мен мемлекеттік реттеу органдары | |
4) Бәсекелестер | |
5) Әлеуметтік-мәдени жағдайлар | |
6) Еңбек ресурстары мен материалдарды жеткізушілер | |
7) Экономикалық жағдайлар | |
8) Ғылыми-техникалық даму | |
21. Басқарудың негізгі қызметін атап көрсетіңдер |
|
1) Ұйымды талдау | |
2) Ұйымды тарату | |
3) Ұйымды бөлшектеу | |
4) Бақылау | |
5) Топты дамыту | |
6) Топ құру | |
7) Стратегиялық жоспарлау | |
8) Ұйымдастыру | |
22. Д.С. Синк жетекшілік етудің тиімділігіне әсер ететін бірқатар құрамдас бөліктерді талдай отырып, психологиялық емес бағалау критерийлерінің қандай түрлерін бөліп шығарды? |
|
1) Басшының мотивациясы | |
2) Талаптану | |
3) Үнемділік | |
4) Басшының мәртебесі | |
5) Заттың сапасы | |
6) Басшының беделі | |
7) Қанағттану | |
8) Өнімділік | |
23. Жетекшілік етудің тиімділігіне әсер ететін психологиялық бағалау критерийлерін көрсетіңдер |
|
1) Ұжымдық рух | |
2) Ұжымның талаптану деңгейі | |
3) Ұжым мүшелерінің жеке мақсаттары | |
4) Ұжымның өзін-өзі бағалауы | |
5) Ұжым мүшелерінің мотивациясы | |
6) Ұжым мүшелерінің іс-әрекеті | |
7) Ұжым мүшелерінің пікірі | |
8) Ұжым мүшелерінің, ондағы мүшеліктің әр алуан аспектілеріне қанағаттануы | |
24. Ғылыми басқару мектебінің өкілдерін көрсетіңдер: |
|
1) З.Фрейд | |
2) А.Адлер | |
3) Э.Эббингауз | |
4) Г.Эмерсон | |
5) А.Мослоу | |
6) Ф.Гилберт | |
7) Э.Торндайк | |
8) Ф.Тэлор | |
25. Адами қатынастар немесе мінез-құлық тұрғыдан басқару мектебінің өкілдерін көрсетіңдер: |
|
1) З.Фрейд | |
2) А.Адлер | |
3) Г.Эмерсон | |
4) И.П.Фоллет | |
5) А.Мослоу | |
6) Э.Торндайк | |
7) Э.Эббингауз | |
8) Э.Мэйо | |
26. Басқару психологиясындағы әкімшілік мектептің өкілдерін атап көрсетіңдер: |
|
1) А.Адлер | |
2) Г.Эмерсон | |
3) З.Фрейд | |
4) Э.Эббингауз | |
5) Л.Урвик | |
6) А.Мослоу | |
7) А.Файоль | |
8) Э.Торндайк | |
27. Тұлғаның мтивациялық шеңберін сипаттайтын мотивациялық түсініктерді көрсетіңдер |
|
1) Есте сақтау | |
2) Қабылдаулар | |
3) Құндылықтар | |
4) Қажеттіліктер | |
5) Қиялдау | |
6) Құмарлықтар | |
7) Ойлау | |
8) Түйсінулер | |
28. Тұлғаға берілген негізгі анықтамаларды белгілеңдер |
|
1) Тұлға адамның биологиялық қасиеттерінің жалпы сипаты | |
2) Тұлға адамның жүйке жүйесінің типтері | |
3) Тұлға дегеніміз тарихи-дамудың жемісі | |
4) Тұлға адамның индивидтік қасиеті | |
5) Тұлға адамның жануарлардан айырмашылығын сипаттайтын, оның психикалық процестері мен сапаларының, қасиеттерінің көрінісі | |
6) Тұлға адамның темпераменті мен мінезін, мінез-құлқын сипаттайтын физиологиялық қасиеттердің жиынтығы | |
7) Тұлға тек адамға ғана тән сипат | |
8) Тұлға адамның туа берілетін қасиеті | |
29. Қызметкерлердің біліктілік деңгейлерін белгілеңдер: |
|
1) Тізімде дұрыс жауап нұсқасы жоқ | |
2) Іскерлер | |
3) Шеберлер | |
4) Қабілеттілер | |
5) Дарындылар | |
6) Мамандар | |
7) Кәсіпқойлар | |
8) Таланттар | |
30. Қарым-қатынастың құрылымын құрайтын құрамдас бөліктерді атап көрсетіңдер |
|
1) Ықпалдастық | |
2) Өзара әрекеттестік | |
3) Перцептивтік | |
4) Бейвербалдық | |
5) Коммуникативтік | |
6) Вербалдық | |
7) Интерактивтік | |
8) Сигналдық | |
31. Психологиядағы мотивтердің негізгі түрлерін белгілеңдер |
|
1) Реттеуші | |
2) Бағыттаушы | |
3) Атқарушы | |
4) Потенциалды | |
5) Актуальды | |
6) Түрткілеуші | |
7) Жетекші | |
8) Оятушы | |
32. Тұлғаның мотивациялық шеңберінің моделін жасаған авторларды белгілеңдер: |
|
1) Э.Эриксон | |
2) К.Роджерс | |
3) А.Адлер | |
4) А.Маслоу | |
5) Л.С.Выготский | |
6) А.Н.Леонтьев | |
7) С.Л.Рубинштейн | |
8) З.Фрейд | |
33. Басқару шешімдерін қабылдауға байланысты басшылар тұлғасының ақыл-парасатты типіне тән психологиялық сапаларды белгілеңдер |
|
1) Шешімді кейінге қалдыратын не қабылдап жіберетін, не созып алатын қасиет | |
2) Мәселені жайлап шеше отырып, мақсатқа дәл, әрі тез қол жеткізу | |
3) Қажетті нұсқаны таңдап алып болып шешім қабылдау | |
4) Оның барлық сатыларын қарап шығып барып шешім қабылдау | |
5) Интуициясы мен дұрыс ойлау арқылы ерікті шешім қабылдау | |
6) Шешімге топ мүшелерін араластырмау | |
7) Бәрімен келісіп алып шешім қабылдау | |
8) Жеке өз бетінше шешім қабылдау | |
34. Тұлғаны диспозициялық бағытта зерттеген психологтар: |
|
1) З.Фрейд | |
2) А.Адлер | |
3) Г.Айзенк | |
4) Р.Кеттел | |
5) А.Бине | |
6) Д.Роттер | |
7) К.Роджерс | |
8) Г.Олпорт | |
35. З. Фрейд бойынша тұлға құрылымын құрайтын негізгі құрамдас бөліктерді белгілеңдер: |
|
1) «Жетіспеушілік кешені» | |
2) «Шығармашылық» | |
3) «Жоғарғы мен» | |
4) «Жан» | |
5) «Ол» | |
6) «Ұжымдық» | |
7) «Мен» | |
8) «Жеке» | |
36. Психоаналитикалық теория менджерлерге қандай да бір практикалық мәселелерді шешуге қатысты нақты әдістер ұсынбайды, бірақ мынадай сұрақтардың мәнін түсінуге көмектеседі |
|
1) Стимулдар мен жауап реакциялары арасында байланыстардың | |
2) Оның өз кінәсін бірден мойындауының | |
3) Адам қабылдауының субъективтілігінің | |
4) Мінез-құлықтың толық еместік кешенінің | |
5) Шамадан тыс өркөкірек болуының | |
6) Өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылуының | |
7) Кейбір адамдардың қолайсыз мінез-құлқы мен барынша қарсыласуының | |
8) Кейбір адамдардың қабылдау процесінің тұтастығының | |
37. Басқару шешімдерін қабылдауға байланысты басшылар тұлғасының прагматикалық типіне тән психологиялық сапаларды белгілеңдер |
|
1) Мәселені жайлап шеше отырып, мақсатқа дәл, әрі тез қол жеткізу | |
2) Шешімді кейінге қалдыратын не қабылдап жіберетін, не созып алатын қасиет | |
3) Қажетті нұсқаны таңдап алып болып шешім қабылдау | |
4) Интуициясы мен дұрыс ойлау арқылы ерікті шешім қабылдау | |
5) Оның барлық сатыларын қарап шығып барып шешім қабылдау | |
6) Шешімге топ мүшелерін араластырмау | |
7) Бәрімен келісіп алып шешім қабылдау | |
8) Жеке өз бетінше шешім қабылдау | |
38. Зерттеу мақсатына қарай психологиялық эксперимент әдісі бөлінеді: |
|
1) Бағалаушы | |
2) Тестілеуші | |
3) Анықтаушы | |
4) Салыстырушы | |
5) Нақтылаушы | |
6) Тексеруші | |
7) Қалыптастырушы | |
8) Толықтырушы | |
39. Тұлғаның бейсаналы құбылыстарын қарастырған ғалымдар: |
|
1) Б.Скиннер | |
2) К.Юнг | |
3) А.Бандура | |
4) Дж.Келли | |
5) А.Адлер | |
6) К.Роджерс | |
7) З.Фрейд | |
8) А.Маслоу | |
40. Психикалық күйлерге жататын: |
|
1) Уайым | |
2) Зейін | |
3) Қиял | |
4) Ақкөңілдік | |
5) Қуаныш | |
6) Ес | |
7) Ойлау | |
8) Қайғы | |
41. Т. Коно бойынша жетекшілер стильдерін көрсетіңдер |
|
1) Әріптестік-аналитикалық | |
2) Анархиялық-аналитикалық | |
3) Консервативті-аналитик | |
4) Новатор-аналитик | |
5) Демократиялық-аналитикалық | |
6) Либеральды-аналитикалық | |
7) Новатор-интуитивті | |
8) Авторитарлық-аналитикалық | |
42. К. Левин бөліп шығарған және эксперименттік түрде зерттеген көшбасшылар стильдерін көрсетіңдер |
|
1) Ойлампаз | |
2) Интуитивті | |
3) Аналитикалық | |
4) Консервативті | |
5) Демократиялық | |
6) Либеральды | |
7) Авторитарлық | |
8) Новаторлық | |
43. Г.Айзенк бойынша маңызды тұлға параметрлері: |
|
1) Позиция – диспозиция | |
2) Үстіртін мінез бітістері | |
3) Негізгі мінез бітістері | |
4) Көңілді – көңілсіз | |
5) Стабилділік – нейротизм | |
6) Тұлғалық бітіс | |
7) Интроверсия – эксраверсия | |
8) Ашық – жабық | |
44. Қазіргі кездегі басқару психологиясының айналысатын мәселелерін белгілеңдер |
|
1) Тұлға аралық аттракцияның қалыптасуы мен даму заңдылықтарын зерттеу | |
2) Топ пен ұйымдағы тұлға аралық қабылдаудың тиімділігін жоғарылатудың жолдарын іздеу | |
3) Көшбасшылықтың психологиялық мәселелерін зерттеу | |
4) Үлкен топтарды жіктеу мәселесімен айналысу | |
5) Жеке және топтық шешім қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін зерттеу | |
6) Топтағы қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін зерттеу | |
7) Менеджерлердің іс-әрекетінің тиімділігіне әсер ететін психологиялық факторларды зерттеу | |
8) Топтағы жеке тұлғалардың дамуы мен қалыптасун зерттеу | |
45. Тұлғаны диспозициялық бағытта қарастырған авторлар: |
|
1) К.Хорни | |
2) А.Адлер | |
3) К.Юнг | |
4) Г.Айзенк | |
5) Э.Эриксон | |
6) Р.Кеттел | |
7) Г.Олпорт | |
8) З.Фрейд Э.Эриксон К.Хорни | |
46. Басшылар тұлғасына қажетті психологиялық сапаларды белгілеңдер: |
|
1) Қиялы | |
2) Тұлғалық мінез бітісі | |
3) Қабілеті | |
4) Есте сақтауы | |
5) Логикалық ойлауы | |
6) Биографиялық сипаттамасы | |
7) Ақыл-ойы | |
8) Интеллектісі | |
47. Психология ғылымындағы бақылау әдісінің түрлері: |
|
1) Тікелей | |
2) Тестпен | |
3) Топ ішінде мүше болып | |
4) Жанама | |
5) Сауалнама | |
6) Анкеттік | |
7) Эксперименттік | |
48. Басшының іскерлік сапаларын сипаттайтын тұлғалық сапаларды белгілеңдер |
|
1) Өмірден түңілгіштігі | |
2) Шыдамсыздығы | |
3) Тапқырлығы | |
4) Ұялшақтығы | |
5) Енжарлығы | |
6) Тәуекелшілдігі | |
7) Кертартпалығы | |
8) Болашақты көре білуі | |
49. Барлық басқару теорияларына ортақ мынадай топтарға біріктіріп, топтастыруға болатын басшылар рөлінің жіктемелерін көрсетіңдер |
|
1) Топқа көшбасшылық ету, басшылық жасау секілді ресми рөлдер | |
2) Отбасының жағдайы мен халық санын арттыруды көздейтін әлеуметтік-демографиялық рөлдер | |
3) Бұйрық беру, кірісті қадағалау, қожалық ету, реттеу секілді кәсіби рөлдерді атқарады | |
4) Бұйрықты айрықты орындау, жоспарды орындау, бағыныштылық секілді атқарушылық рөлдер | |
5) Ақпараттар жинау мен оны тарату, жеткізу секілді ақпараттық рөлдер | |
6) Қамқорлық көрсету, аялау, құрметтеу секілді ата-аналық рөлдер | |
7) Көшбасшылық, мотиваторлық, оқытушылық және т.б. тұлға аралық рөлдер | |
8) Атқарушылық, орындаушылық, және т.б. тұлға аралық рөлдер | |
50. Басшының кәсіби-ұйымдастырушылық сапаларын сипаттайтын тұлғалық сапаларды көрсетіңдер |
|
1) Күдікшілдігі | |
2) Талап қоя білуі | |
3) Кекшілдігі | |
4) Бұйрық беру | |
5) Қырсықтығы | |
6) Өркөкіректігі | |
7) Мақсатқа талпынушылығы | |
8) Кертартпалылығы Күдікшілдігі | |
51. Ұйым басшыларының өндірістік қызметіне жататын қызмет түрін белгілеңдер |
|
1) Өкілеттілік қызмет | |
2) Ақпараттық қызмет | |
3) Орындаушылық қызмет | |
4) Әкімшілік-ұйымдастырушылық қызмет | |
5) Салыстыру қызметі | |
6) Қарым-қатынас қызметі | |
7) Шешім қабылдау қызметі | |
8) Толықтыру қызметі | |
52. Басшылардың әлеуметтік-психологиялық қызметіне жататын қызмет түрлерін белгілеңдер |
|
1) Шешім қабылдау қызметі | |
2) Ақпараттық қызмет | |
3) Әкімшілік-ұйымдастырушылық қызмет | |
4) Әлеуметтендіру (тәрбиелеу) қызметі | |
5) Сарараптамалық қызмет | |
6) Өкілеттілік қызмет | |
7) Атқарушылық қызметі | |
8) Тәртіптік-ынталандырушы қызметі | |
53. Бейвербалды коммуникацияның құралдарын көрсетіңдер |
|
1) Эгоцентрлік сөйлеу мен ойлау | |
2) Сөйлеу мен ойлаудың бірлігі | |
3) Визуалды байланыс | |
4) Жалпыланған ұғымдар | |
5) Пара және экстралингвистикалық белгілер жүйесі | |
6) Оптико-кинетикалық белгілер жүйесі | |
7) Шартты белгілер жүйесі | |
8) Сөз және оған қосымшалар | |
54. Әлеуметтік перцепцияның заңдылықтарын белгілеңдер: |
|
1) Идентификацияның әсері | |
2) Қабылдау әсері | |
3) Жаңалық әсері | |
4) Жаттығудың әсері | |
5) Алғашқы әсер | |
6) Әрекеттің әсері | |
7) Ореол әсері | |
8) Рефлексияның әсері | |
55. Әлеуметтік перцепцияның психологиялық механизмдеріне не жатады? |
|
1) Эмпатия | |
2) Галлюцинация | |
3) Рефлексия | |
4) Апперцепция | |
5) Идентификация | |
6) Актуализация | |
7) Адамптация | |
8) Аккомодация | |
56. Тартымдылықты қалыптастырудағы аттракцияның тәсілдерін көрсетіңдер |
|
1) Өзін онымен теңестіру | |
2) Жағдайға қарай әрекет ету | |
3) Эмпатиялық сезім білдіру | |
4) Қатынас айнасы | |
5) Ортақ тіл табысу | |
6) Жақсы сөздер айту | |
7) Қарым-қатынас мәдениетін сақтау | |
8) Адамды өзінің жеке есімімен атау | |
57. Э. Берн бойынша өзара әрекеттестіктегі позицияларды көрсетіңдер |
|
1) «Лауазымдық» | |
2) «Үлкендік» | |
3) «Үстемдік» | |
4) «Ата-аналық» | |
5) «Рөлдік» | |
6) «Мәртебелік» | |
7) «Балалық» | |
8) «Көшбасшылық» | |
58. Басқарушылық қарым-қатынастың формаларын көрсетіңдер |
|
1) Рефлексиялық | |
2) Достық | |
3) Идентификациялық | |
4) Диспозициялық | |
5) Қызметтік-жолдастық | |
6) Орындаушылық | |
7) Субординациялық | |
8) Атқарушылық | |
59. Басқару қызметіндегі қарым-қатынаста кездесетін негізгі психологиялық заңдылықтарды белгілеңдер |
|
1) Басқарушылық қарым-қатынастың достық заңы | |
2) Орнын толықтыру заңдылығы | |
3) Қарым-қатынастың қызметтік-жолдастық заңы | |
4) Адамды адамның дұрыс емес бейнелу заңдылығы | |
5) Басқарушылық қарым-қатынастың субординациялық заңы | |
6) Басшылардың жұмыс уақытын ұтымды пайдалану заңдылығы | |
7) Тепе-теңдікті сақтау заңы | |
8) Бағаланатын психикалық құбылыстың анық еместік заңы | |
60. Басқарушылық қарым-қатынастың негізгі психологиялық-этикалық принциптерін көрсетіңдер |
|
1) Іс-әрекет пен сананың бірлігі | |
2) Даму | |
3) Мадақтау мен жазалау | |
4) Жоспарлылық | |
5) Объективтілік | |
6) Жауапкершілік пен өкілеттілік | |
7) Мотивациялау | |
8) Қызметкерлердің тұлғалық әлеуетін көрсетуге жағдай жасау | |
61. Кең тараған жұмыс уақытын тиімді пайдаланудың принциптерін атап көрсетіңдер |
|
1) Мақсаттылық | |
2) Дер кезінде орындау | |
3) Табыстылық | |
4) Парето принципі | |
5) Айқындылық | |
6) Мадақтау мен жазалау | |
7) Басымдықтар принципі | |
8) Объективтілік | |
62. Эксперимент әдісінің негізгі түрлерін белгілеңдер: |
|
1) Құжаттарды талдау | |
2) Табиғи | |
3) Лабораториялық | |
4) Тестілеу | |
5) Қалыптастырушы | |
6) Сауалнама | |
7) Әңгімелесу | |
8) Бақылау | |
63. Шешім қабылдау керек болған жағдайда басшы ең алдымен қандай сұрақтарды түсініп алуы қажет? |
|
1) Шешімге қандай ресурстарды пайдалуға болады? | |
2) Қалай дұрыс шешім қабылдауға болады? | |
3) Қабылданатын шешім нәтижелі бола ма? | |
4) Ол қандай деңгейде болуы керек? | |
5) Жеке шешім қабылдау керек па? | |
6) Ұйым мүшелерімен тиімді шешімдар қабылдауға бола ма? | |
7) Қандай шешім қабылдау қажет? | |
8) Ұйым мүшелерінің жеке пікірлерін ескеру қажет па? | |
64. Қарым-қатынастың бейвербалды құралдарына не жатады? |
|
1) Жестер | |
2) Мимика | |
3) Сөйлеу | |
4) Фасцинация | |
5) Пантомимика | |
6) Перцепция | |
7) Адаптация | |
8) Қарым-қатынас | |
65. Мотивтің қызметін белгілеңдер: |
|
1) Іс-әрекетті жобалаушы | |
2) Іс-әрекетті шоғырландырушы | |
3) Іс-әрекетті бағыттаушы | |
4) Іс-әрекетті жоспарлаушы | |
5) Іс-әрекетті оятушы | |
6) Іс-әрекетті бағалаушы | |
7) Іс-әрекетті толықтырушы | |
8) Іс-әрекетті реттеуші | |
66. Изабель Бриггс Майерс пен оның анасы Кэтрин Бриггстің түстер типологиясы бойынша бөліп шығарған тұлға типтерін көрсетіңдер |
|
1) Логикалық-интуитивті | |
2) Логикалық-қозғыш | |
3) Эмоциялық-интуитивті | |
4) Логикалық-жетекші | |
5) Логикалық-келіскіш | |
6) Эмоциялық-қозғыш | |
7) Эмоциялық-ақыл-парасатты | |
8) Эмоциялық-жетекші | |
67. Басқарушылық шешімдерін қабылдауда қателіктерге әкеліп соқтыратын субъективті факторларға нелер жатады? |
|
1) Қабылданатын шешімнің бұрынғы шешімдерге қайшы келуі | |
2) Табысқа қол жеткізу мүмкіндігін асыра бағалау | |
3) Көпшіліктің қолдауымен жаңа шешім қабылдау | |
4) Тәуекелді жете бағаламау | |
5) Шешімді орындау мерзімінің нақты көрсетілмеуі | |
6) Жаңа шешімдердің бұрынғы шешімдерді қайталауы | |
7) Дайын үлгілер бойынша шешім қабылдау | |
8) Топтық шешім қабылдау | |
68. Басқарушылық шешімдерін қабылдауда қателіктерге әкеліп соқтыратын объективті факторларға нелер жатады? |
|
1) Сәтсіздіктер қысымының әсері | |
2) Басшының өз ойының дұрыстығын дәлелдеуге тырысуы | |
3) Дайын үлгілер бойынша шешім қабылдау | |
4) Табысқа қол жеткізу мүмкіндігін асыра бағалау | |
5) Жаңа шешімнің бұрын қабылданған шешімдерді қайталуы | |
6) Қабылданатын шешімнің уақыт мерзімінің нақты көрсетілмеуі | |
7) Тәуекелді жете бағаламау | |
8) Жаңа шешімнің бұрын қабылданған шешімдерді қайталуы | |
69. Ф. Тейлордың басқару принциптерін белгілеңдер: |
|
1) Басқару қызметін зерттеу | |
2) Басқаруды бөлу | |
3) Менеджерлер мен жұмысшылар арасындағы жауапкершіліктерді бөлу | |
4) Басқаруды жүйелеу | |
5) Жұмысшылармен бірлесу | |
6) Басқаруды ғылыми ұйымдастыру | |
7) Жұмысшыларды ғылыми тұрғыдан таңдау мен оқыту | |
8) Кадрларды дайындау | |
70. Жүйелік бағыт бойынша жүйелердің түрлерін белгілеңдер: |
|
1) Жабық жүйе | |
2) Бөлшек жүйе | |
3) Аралас жүйе | |
4) Толық жүйе | |
5) Жартылай жүйе | |
6) Тұтас жүйе | |
7) Ашық жүйе | |
8) Құрама жүйе | |
71. Басқару шешімдерін қабылдауға байланысты көрінетін басшылар тұлғасының типтерін көрсетіңдер |
|
1) Кешенді тип | |
2) Астеникалық тип | |
3) Атлетикалық тип | |
4) Пикник типі | |
5) Ақыл-парасатты тип | |
6) Жекешілдік тип | |
7) Прагматикалық тип | |
8) Тұйық тип | |
72. Анри Файольдың басқару принциптерін белгілеңдер: |
|
1) Өкілеттілікті тарату | |
2) Басқаруды үлестіру | |
3) Басқаруды бөлшектеу | |
4) Басқаруды орталықтандыру | |
5) Еңбек өнімділігін күшейту | |
6) Өкілеттілік пен жауапкершілікті арттыру | |
7) Еңбекті арттыру | |
8) Еңбекті бөлу | |
73. Басқару психологиясы психологияның қандай негізгі ғылыми салаларымен тығыз байланысты? |
|
1) Даму психологиясымен | |
2) Психотерапиямен | |
3) Педагогикалық психологиямен | |
4) Психофизиологиямен | |
5) Инженерлік психологиямен | |
6) Нейропсихологиямен | |
7) Әлеуметтік психологиямен | |
8) Дін психологиясымен | |
74. Сандық басқару мектебі басқару қызметінде не болу керек деді? |
|
1) Талқылаулар | |
2) Ағымдар | |
3) Сандық символдар | |
4) Процестер | |
5) Математикалық есептер | |
6) Статистика | |
7) Жағдайлар | |
8) Жүйелер | |
75. Әлеуметтік психологиядағы тобырлардың негізгі түрлерін көрсетіңдер |
|
1) Авторитарлы | |
2) Абсолюттік | |
3) Интерактивті | |
4) Конвенционалды | |
5) Коммуникативті | |
6) Окказионалды | |
7) Экспрессивті | |
8) Ассоциациялық | |
76. Жетекшілер мен бағыныштылар арасындағы дау-жанжалды қатынастардың пайда болуына әсер ететін объективті себептерді көрсетіңдер |
|
1) Басшылық тарапынан бағыныштыларға көрсетілетін шамадан тыс қамқоршылық пен бақылау | |
2) Әлеуметтік және кәсіби бейімделудің күрделілігі | |
3) Басшылардың кәсіби даярлығының жеткіліксіздігі | |
4) Басқарушылық шешімдерді орындау үшін барлық қажетті заттардың жеткілікті түрде қамтамасыз етілмеуі | |
5) Қатынастардың бағыныштылық сипаты | |
6) Бағыныштылар арасында қызметтік жүктемелердің біркелкі бөлінбеуі | |
7) Негізсіз, қолайсыз және қате басқарушылық шешімдердің шығарылуы | |
8) Еңбекті ынталандыру жүйесіндегі бұзушылықтар | |
77. Жетекшілер мен бағыныштылар арасындағы дау-жанжалды қатынастардың пайда болуының әсер ететін субъективті себептерді көрсетіңдер |
|
1) Басшылық тарапынан бағыныштыларға көрсетілетін шамадан тыс қамқоршылық пен бақылаудың күшеюі | |
2) Әлеуметтік және кәсіби бейімделудің күрделілігі | |
3) Басшылардың кәсіби даярлығының жеткіліксіздігі | |
4) Қызметтегі өзара әрекеттестіктің жоғары қарқындылығы | |
5) Басқарушылық шешімдерді орындау үшін барлық қажетті заттардың жеткілікті түрде қамтамасыз етілмеуі | |
6) Бағыныштылар арасында қызметтік жүктемелердің біркелкі бөлінбеуі | |
7) Жалақы мөлшерінің аздығы | |
8) Басқарушылар мен орындаушылардың жұмыс уақытын оңтайландыру | |
78. Тұлғаның мінез бітістерін зерттеген психологтарды белгілеңдер: |
|
1) З.Фрейд | |
2) К.Роджерс | |
3) Г.Олпорт | |
4) А.Маслоу | |
5) Р.Кеттел | |
6) Б.Ф.Скиннер | |
7) Дж. Уотсон | |
8) Э.Торндайк | |
79. Әлеуметтік психологияның айналысатын мәселелерін белгілеңдер: |
|
1) Тұлғаның интеллектуалдық дамуы | |
2) Топтық динамика | |
3) Оқыту мәселелері | |
4) Қарым-қатынас мәселесі | |
5) Тәрбие мәселелері | |
6) Топтың құрылымы | |
7) Адамның жастық ерекшеліктері | |
8) Психика мен мидың бірлігі | |
80. А.Н. Леонтев бойынша іс-әрекет құрылымын құраушылар: |
|
1) Әрекет | |
2) Операциялар | |
3) психофизиологиялық функциялар | |
4) адамдармен өзара әрекеттесу және қарым-қатынас | |
5) Құндылықтар | |
6) Армандар | |
7) Қиялдар | |
81. Темпераментті алғаш рет сипаттаған және ғылыми негізде түсіндірген оқымыстылар: |
|
1) Гиппократ | |
2) Павлов | |
3) Аристотель | |
4) Платон | |
5) Кречмер | |
6) Леонтьев | |
7) Ананьев | |
8) Рубинштейн |