Тест: Басқару психологиясы


Список вопросов


1. Ежелгі кездегі (ерте замандағы) ұйымды басқарудың өзіне тән ерекшелігі мен негізгі сипатын атап көрсетіңдер:

1) Басқару қызметі адами қатынастарға негізделді
2) Басқару қызметі ғылыми принциптерге сай құрылды
3) Басқару қызметінде басшылар мен оның қол астындағыларға өкілеттіліктер үлестіріліп берілді
4) Басқару қызметі ғылыми тұрғыдан негізделеген заңдылықтарға бағынды
5) Басқару қызметімен айналысатындар бұл қызметті ұрпақтан-ұрпаққа жалғастырды және онда физикалық зорлық-зомбылықтар мен күш қолданды
6) Басқару қызметі нормативтік-құқықтық заңдарға негізделді
7) Басқару қызметінде басшылардың саныны тым аз болды
8) Басқару қызметі белгілі бір жоспармен жүзеге асып отырды

2. Басқару ғылымының негізгі мектептерін атап көрсетіңдер:

1) Гуманистік мектеп
2) Функционалдық мектеп
3) Құрылымдық мектеп
4) Ассоционистік мектеп
5) Адами қатынастар мектебі
6) Әкімшілік мектеп
7) Тәжірибелік мектеп
8) Бихевиористік мектеп

3. Басқару ғылымында басты орын алатын негізгі мектептерді атап көрсетіңдер:

1) Гуманистік мектеп
2) Ассоционистік мектеп
3) Құрылымдық мектеп
4) Функционалдық мектеп
5) Тәжірибелік мектеп
6) Жағдаяттық мектеп
7) Процестік мектеп
8) Бихевиористік мектеп

4. А.Н. Леонтьев өзінің іс-әрекет теориясында мотивтердің қандай түрлерін бөліп шығарды?

1) Тәуекел таңдау мотивы
2) Сәтсіздіктен қашу мотивы
3) Жетістік мотивы
4) Доминациялаушы мотивтер
5) Мотив-мағына
6) Сыртқы мотив
7) Мотив-түрткі
8) Ішкі мотив

5. Дж. Аткинсон өзінің мотивациялық теорияларында мотивтердің қандай түрлерін бөліп шығарды?

1) Мағыналы мотивтер
2) Сәтсіздіктен қашу мотивы
3) Жетістік мотивы
4) Доминациялаушы мотивтер
5) Мотив-мағына
6) Сыртқы мотив
7) Мотив-түрткі
8) Ішкі мотив

6. Жетістік мотивын зерттеген психологтар

1) З. Фрейд
2) Р. Кеттел
3) А. Бандура
4) Дж. Роттер
5) Дж. Аткинсон
6) К. Роджерс
7) Д.С. Мак-Клеланд
8) А. Маслоу

7. Басқару қызметіндегі ұйымның мақсаты

1) Топтың құрамын сипаттайды
2) Топтың құрылымын анықтайды
3) Ұйымның тиімді жұмыс істеуіне мүмкіндік туғызады
4) Жоспарды орындатады
5) Адамдарды біріктіреді
6) Арманды орындайды
7) Әрекеттің бағыттылығын қамтамасыз етеді
8) Жетістікке жеткізеді

8. Ұйымға әсер ететін сыртқы ортаның басты сипаттарын көрсетіңдер

1) Сыртқы ортаның табыстылығы
2) Сыртқы ортаның белгісіздігі
3) Сыртқы ортаның күші
4) Сыртқы ортаның қозғалымпаздығы
5) Сыртқы ортаның қолайлылығы
6) Сыртқы ортаның күрделілігі
7) Сыртқы ортаның әсері

9. Ұйымдағы қарым-қатынастың қызметін құрайтын негізгі құрамдас бөліктерді көрсетіңдер

1) Үйлесімді-коммуникативті қызмет
2) Рефлексиялық-коммуникативті қызмет
3) Реттеуші-коммуникативті қызмет
4) Мағыналы-коммуникативті қызмет
5) Мазмұнды-коммуникативті қызмет
6) Аффективті-коммуникативті қызмет
7) Ақпараттық-коммуникативті қызмет
8) Эмпатиялық-коммуникативті қызмет

10. Сыртқы ортаның ұжымға тигізетін әсерін көрсетіңдер

1) динамикалық
2) ықтимал
3) тұрақсыз
4) тұрақты
5) жанама
6) әлсіз
7) күшті
8) тікелей

11. Психологияның эмперикалық зерттеу әдісіне жататындарын белгілеңдер:

1) Дедукция
2) Индукция
3) Сараптау
4) Өлшеу
5) Эксперимент
6) Практикалық
7) Бақылау
8) Теориялық

12. Психологияның теориялық зерттеу әдісіне жататындарын белгілеңдер:

1) Дедукция
2) Индукция
3) Сараптау
4) Эксперимент
5) Практикалық
6) Бақылау
7) Өлшеу
8) Саулнама

13. Тұлғаның психикалық қасиеттерін белгілеңдер:

1) Ес
2) Қиял
3) Қабілет
4) Мінез
5) Мотив
6) Эмоция
7) Темперамент
8) Ойлау

14. Тұлғаның психикалық күйлерін белгілеңдер:

1) Қуану
2) Қиял
3) Мінез
4) Мотив
5) Қабілет
6) Темперамент
7) Эмоция
8) Ойлау

15. Тұлғаның психикалық процестерін белгілеңдер:

1) Мінез
2) Мотив
3) Қабілет
4) Ес
5) Қиял
6) Ойлау
7) Темперамент
8) Эмоция

16. Ұйымға әсер ететін сыртқы ортаның маңызды факторларына не жатады?

1) Көпшіліктер
2) Тобырлар
3) Әлеуметтік және экономикалық қызмет көрсету орындары
4) Жеке адамдар
5) Ұйым мүшелері
6) Кәсіподақтар
7) Қызметкерлер
8) Бәсекелестер

17. Психология ғылымының негізгі зерттеу әдістерін көрсетіңіз?

1) Өмірбаян
2) Құжаттарды талдау
3) Проективті тестер
4) Саулнама
5) Тест
6) Бақылау
7) Анкеттік
8) Эксперимент

18. Қоршаған ортадан ұйымға тікелей әсер ететін факторларды атап көрсетіңдер

1) Ғылыми-техникалық даму
2) Бәсекелестер
3) Әлеуметтік мәдени жағдайлар
4) Заңдар мен мемлекеттік реттеу органдары
5) Саяси жағдайлар
6) Экономикалық жағдайлар
7) Нарқтық жағдай
8) Еңбек ресурстары мен материалдарды жеткізушілер

19. Психология ғылымының қосымша (қосалқы) зерттеу әдістерін көрсетіңіз?

1) Қалыптастырушы эксперимент
2) Лабораториялық эксперимент
3) Табиғи эксперимент
4) Саулнама
5) Бақылау
6) Тест
7) Эксперимент
8) Анкеттік

20. Қоршаған ортадан ұйымға жанама әсер ететін факторларды атап көрсетіңдер

1) Тұтынушылар
2) Кәсіподақ ұйымы
3) Заңдар мен мемлекеттік реттеу органдары
4) Бәсекелестер
5) Әлеуметтік-мәдени жағдайлар
6) Еңбек ресурстары мен материалдарды жеткізушілер
7) Экономикалық жағдайлар
8) Ғылыми-техникалық даму

21. Басқарудың негізгі қызметін атап көрсетіңдер

1) Ұйымды талдау
2) Ұйымды тарату
3) Ұйымды бөлшектеу
4) Бақылау
5) Топты дамыту
6) Топ құру
7) Стратегиялық жоспарлау
8) Ұйымдастыру

22. Д.С. Синк жетекшілік етудің тиімділігіне әсер ететін бірқатар құрамдас бөліктерді талдай отырып, психологиялық емес бағалау критерийлерінің қандай түрлерін бөліп шығарды?

1) Басшының мотивациясы
2) Талаптану
3) Үнемділік
4) Басшының мәртебесі
5) Заттың сапасы
6) Басшының беделі
7) Қанағттану
8) Өнімділік

23. Жетекшілік етудің тиімділігіне әсер ететін психологиялық бағалау критерийлерін көрсетіңдер

1) Ұжымдық рух
2) Ұжымның талаптану деңгейі
3) Ұжым мүшелерінің жеке мақсаттары
4) Ұжымның өзін-өзі бағалауы
5) Ұжым мүшелерінің мотивациясы
6) Ұжым мүшелерінің іс-әрекеті
7) Ұжым мүшелерінің пікірі
8) Ұжым мүшелерінің, ондағы мүшеліктің әр алуан аспектілеріне қанағаттануы

24. Ғылыми басқару мектебінің өкілдерін көрсетіңдер:

1) З.Фрейд
2) А.Адлер
3) Э.Эббингауз
4) Г.Эмерсон
5) А.Мослоу
6) Ф.Гилберт
7) Э.Торндайк
8) Ф.Тэлор

25. Адами қатынастар немесе мінез-құлық тұрғыдан басқару мектебінің өкілдерін көрсетіңдер:

1) З.Фрейд
2) А.Адлер
3) Г.Эмерсон
4) И.П.Фоллет
5) А.Мослоу
6) Э.Торндайк
7) Э.Эббингауз
8) Э.Мэйо

26. Басқару психологиясындағы әкімшілік мектептің өкілдерін атап көрсетіңдер:

1) А.Адлер
2) Г.Эмерсон
3) З.Фрейд
4) Э.Эббингауз
5) Л.Урвик
6) А.Мослоу
7) А.Файоль
8) Э.Торндайк

27. Тұлғаның мтивациялық шеңберін сипаттайтын мотивациялық түсініктерді көрсетіңдер

1) Есте сақтау
2) Қабылдаулар
3) Құндылықтар
4) Қажеттіліктер
5) Қиялдау
6) Құмарлықтар
7) Ойлау
8) Түйсінулер

28. Тұлғаға берілген негізгі анықтамаларды белгілеңдер

1) Тұлға адамның биологиялық қасиеттерінің жалпы сипаты
2) Тұлға адамның жүйке жүйесінің типтері
3) Тұлға дегеніміз тарихи-дамудың жемісі
4) Тұлға адамның индивидтік қасиеті
5) Тұлға адамның жануарлардан айырмашылығын сипаттайтын, оның психикалық процестері мен сапаларының, қасиеттерінің көрінісі
6) Тұлға адамның темпераменті мен мінезін, мінез-құлқын сипаттайтын физиологиялық қасиеттердің жиынтығы
7) Тұлға тек адамға ғана тән сипат
8) Тұлға адамның туа берілетін қасиеті

29. Қызметкерлердің біліктілік деңгейлерін белгілеңдер:

1) Тізімде дұрыс жауап нұсқасы жоқ
2) Іскерлер
3) Шеберлер
4) Қабілеттілер
5) Дарындылар
6) Мамандар
7) Кәсіпқойлар
8) Таланттар

30. Қарым-қатынастың құрылымын құрайтын құрамдас бөліктерді атап көрсетіңдер

1) Ықпалдастық
2) Өзара әрекеттестік
3) Перцептивтік
4) Бейвербалдық
5) Коммуникативтік
6) Вербалдық
7) Интерактивтік
8) Сигналдық

31. Психологиядағы мотивтердің негізгі түрлерін белгілеңдер

1) Реттеуші
2) Бағыттаушы
3) Атқарушы
4) Потенциалды
5) Актуальды
6) Түрткілеуші
7) Жетекші
8) Оятушы

32. Тұлғаның мотивациялық шеңберінің моделін жасаған авторларды белгілеңдер:

1) Э.Эриксон
2) К.Роджерс
3) А.Адлер
4) А.Маслоу
5) Л.С.Выготский
6) А.Н.Леонтьев
7) С.Л.Рубинштейн
8) З.Фрейд

33. Басқару шешімдерін қабылдауға байланысты басшылар тұлғасының ақыл-парасатты типіне тән психологиялық сапаларды белгілеңдер

1) Шешімді кейінге қалдыратын не қабылдап жіберетін, не созып алатын қасиет
2) Мәселені жайлап шеше отырып, мақсатқа дәл, әрі тез қол жеткізу
3) Қажетті нұсқаны таңдап алып болып шешім қабылдау
4) Оның барлық сатыларын қарап шығып барып шешім қабылдау
5) Интуициясы мен дұрыс ойлау арқылы ерікті шешім қабылдау
6) Шешімге топ мүшелерін араластырмау
7) Бәрімен келісіп алып шешім қабылдау
8) Жеке өз бетінше шешім қабылдау

34. Тұлғаны диспозициялық бағытта зерттеген психологтар:

1) З.Фрейд
2) А.Адлер
3) Г.Айзенк
4) Р.Кеттел
5) А.Бине
6) Д.Роттер
7) К.Роджерс
8) Г.Олпорт

35. З. Фрейд бойынша тұлға құрылымын құрайтын негізгі құрамдас бөліктерді белгілеңдер:

1) «Жетіспеушілік кешені»
2) «Шығармашылық»
3) «Жоғарғы мен»
4) «Жан»
5) «Ол»
6) «Ұжымдық»
7) «Мен»
8) «Жеке»

36. Психоаналитикалық теория менджерлерге қандай да бір практикалық мәселелерді шешуге қатысты нақты әдістер ұсынбайды, бірақ мынадай сұрақтардың мәнін түсінуге көмектеседі

1) Стимулдар мен жауап реакциялары арасында байланыстардың
2) Оның өз кінәсін бірден мойындауының
3) Адам қабылдауының субъективтілігінің
4) Мінез-құлықтың толық еместік кешенінің
5) Шамадан тыс өркөкірек болуының
6) Өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылуының
7) Кейбір адамдардың қолайсыз мінез-құлқы мен барынша қарсыласуының
8) Кейбір адамдардың қабылдау процесінің тұтастығының

37. Басқару шешімдерін қабылдауға байланысты басшылар тұлғасының прагматикалық типіне тән психологиялық сапаларды белгілеңдер

1) Мәселені жайлап шеше отырып, мақсатқа дәл, әрі тез қол жеткізу
2) Шешімді кейінге қалдыратын не қабылдап жіберетін, не созып алатын қасиет
3) Қажетті нұсқаны таңдап алып болып шешім қабылдау
4) Интуициясы мен дұрыс ойлау арқылы ерікті шешім қабылдау
5) Оның барлық сатыларын қарап шығып барып шешім қабылдау
6) Шешімге топ мүшелерін араластырмау
7) Бәрімен келісіп алып шешім қабылдау
8) Жеке өз бетінше шешім қабылдау

38. Зерттеу мақсатына қарай психологиялық эксперимент әдісі бөлінеді:

1) Бағалаушы
2) Тестілеуші
3) Анықтаушы
4) Салыстырушы
5) Нақтылаушы
6) Тексеруші
7) Қалыптастырушы
8) Толықтырушы

39. Тұлғаның бейсаналы құбылыстарын қарастырған ғалымдар:

1) Б.Скиннер
2) К.Юнг
3) А.Бандура
4) Дж.Келли
5) А.Адлер
6) К.Роджерс
7) З.Фрейд
8) А.Маслоу

40. Психикалық күйлерге жататын:

1) Уайым
2) Зейін
3) Қиял
4) Ақкөңілдік
5) Қуаныш
6) Ес
7) Ойлау
8) Қайғы

41. Т. Коно бойынша жетекшілер стильдерін көрсетіңдер

1) Әріптестік-аналитикалық
2) Анархиялық-аналитикалық
3) Консервативті-аналитик
4) Новатор-аналитик
5) Демократиялық-аналитикалық
6) Либеральды-аналитикалық
7) Новатор-интуитивті
8) Авторитарлық-аналитикалық

42. К. Левин бөліп шығарған және эксперименттік түрде зерттеген көшбасшылар стильдерін көрсетіңдер

1) Ойлампаз
2) Интуитивті
3) Аналитикалық
4) Консервативті
5) Демократиялық
6) Либеральды
7) Авторитарлық
8) Новаторлық

43. Г.Айзенк бойынша маңызды тұлға параметрлері:

1) Позиция – диспозиция
2) Үстіртін мінез бітістері
3) Негізгі мінез бітістері
4) Көңілді – көңілсіз
5) Стабилділік – нейротизм
6) Тұлғалық бітіс
7) Интроверсия – эксраверсия
8) Ашық – жабық

44. Қазіргі кездегі басқару психологиясының айналысатын мәселелерін белгілеңдер

1) Тұлға аралық аттракцияның қалыптасуы мен даму заңдылықтарын зерттеу
2) Топ пен ұйымдағы тұлға аралық қабылдаудың тиімділігін жоғарылатудың жолдарын іздеу
3) Көшбасшылықтың психологиялық мәселелерін зерттеу
4) Үлкен топтарды жіктеу мәселесімен айналысу
5) Жеке және топтық шешім қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін зерттеу
6) Топтағы қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін зерттеу
7) Менеджерлердің іс-әрекетінің тиімділігіне әсер ететін психологиялық факторларды зерттеу
8) Топтағы жеке тұлғалардың дамуы мен қалыптасун зерттеу

45. Тұлғаны диспозициялық бағытта қарастырған авторлар:

1) К.Хорни
2) А.Адлер
3) К.Юнг
4) Г.Айзенк
5) Э.Эриксон
6) Р.Кеттел
7) Г.Олпорт
8) З.Фрейд Э.Эриксон К.Хорни

46. Басшылар тұлғасына қажетті психологиялық сапаларды белгілеңдер:

1) Қиялы
2) Тұлғалық мінез бітісі
3) Қабілеті
4) Есте сақтауы
5) Логикалық ойлауы
6) Биографиялық сипаттамасы
7) Ақыл-ойы
8) Интеллектісі

47. Психология ғылымындағы бақылау әдісінің түрлері:

1) Тікелей
2) Тестпен
3) Топ ішінде мүше болып
4) Жанама
5) Сауалнама
6) Анкеттік
7) Эксперименттік

48. Басшының іскерлік сапаларын сипаттайтын тұлғалық сапаларды белгілеңдер

1) Өмірден түңілгіштігі
2) Шыдамсыздығы
3) Тапқырлығы
4) Ұялшақтығы
5) Енжарлығы
6) Тәуекелшілдігі
7) Кертартпалығы
8) Болашақты көре білуі

49. Барлық басқару теорияларына ортақ мынадай топтарға біріктіріп, топтастыруға болатын басшылар рөлінің жіктемелерін көрсетіңдер

1) Топқа көшбасшылық ету, басшылық жасау секілді ресми рөлдер
2) Отбасының жағдайы мен халық санын арттыруды көздейтін әлеуметтік-демографиялық рөлдер
3) Бұйрық беру, кірісті қадағалау, қожалық ету, реттеу секілді кәсіби рөлдерді атқарады
4) Бұйрықты айрықты орындау, жоспарды орындау, бағыныштылық секілді атқарушылық рөлдер
5) Ақпараттар жинау мен оны тарату, жеткізу секілді ақпараттық рөлдер
6) Қамқорлық көрсету, аялау, құрметтеу секілді ата-аналық рөлдер
7) Көшбасшылық, мотиваторлық, оқытушылық және т.б. тұлға аралық рөлдер
8) Атқарушылық, орындаушылық, және т.б. тұлға аралық рөлдер

50. Басшының кәсіби-ұйымдастырушылық сапаларын сипаттайтын тұлғалық сапаларды көрсетіңдер

1) Күдікшілдігі
2) Талап қоя білуі
3) Кекшілдігі
4) Бұйрық беру
5) Қырсықтығы
6) Өркөкіректігі
7) Мақсатқа талпынушылығы
8) Кертартпалылығы Күдікшілдігі

51. Ұйым басшыларының өндірістік қызметіне жататын қызмет түрін белгілеңдер

1) Өкілеттілік қызмет
2) Ақпараттық қызмет
3) Орындаушылық қызмет
4) Әкімшілік-ұйымдастырушылық қызмет
5) Салыстыру қызметі
6) Қарым-қатынас қызметі
7) Шешім қабылдау қызметі
8) Толықтыру қызметі

52. Басшылардың әлеуметтік-психологиялық қызметіне жататын қызмет түрлерін белгілеңдер

1) Шешім қабылдау қызметі
2) Ақпараттық қызмет
3) Әкімшілік-ұйымдастырушылық қызмет
4) Әлеуметтендіру (тәрбиелеу) қызметі
5) Сарараптамалық қызмет
6) Өкілеттілік қызмет
7) Атқарушылық қызметі
8) Тәртіптік-ынталандырушы қызметі

53. Бейвербалды коммуникацияның құралдарын көрсетіңдер

1) Эгоцентрлік сөйлеу мен ойлау
2) Сөйлеу мен ойлаудың бірлігі
3) Визуалды байланыс
4) Жалпыланған ұғымдар
5) Пара және экстралингвистикалық белгілер жүйесі
6) Оптико-кинетикалық белгілер жүйесі
7) Шартты белгілер жүйесі
8) Сөз және оған қосымшалар

54. Әлеуметтік перцепцияның заңдылықтарын белгілеңдер:

1) Идентификацияның әсері
2) Қабылдау әсері
3) Жаңалық әсері
4) Жаттығудың әсері
5) Алғашқы әсер
6) Әрекеттің әсері
7) Ореол әсері
8) Рефлексияның әсері

55. Әлеуметтік перцепцияның психологиялық механизмдеріне не жатады?

1) Эмпатия
2) Галлюцинация
3) Рефлексия
4) Апперцепция
5) Идентификация
6) Актуализация
7) Адамптация
8) Аккомодация

56. Тартымдылықты қалыптастырудағы аттракцияның тәсілдерін көрсетіңдер

1) Өзін онымен теңестіру
2) Жағдайға қарай әрекет ету
3) Эмпатиялық сезім білдіру
4) Қатынас айнасы
5) Ортақ тіл табысу
6) Жақсы сөздер айту
7) Қарым-қатынас мәдениетін сақтау
8) Адамды өзінің жеке есімімен атау

57. Э. Берн бойынша өзара әрекеттестіктегі позицияларды көрсетіңдер

1) «Лауазымдық»
2) «Үлкендік»
3) «Үстемдік»
4) «Ата-аналық»
5) «Рөлдік»
6) «Мәртебелік»
7) «Балалық»
8) «Көшбасшылық»

58. Басқарушылық қарым-қатынастың формаларын көрсетіңдер

1) Рефлексиялық
2) Достық
3) Идентификациялық
4) Диспозициялық
5) Қызметтік-жолдастық
6) Орындаушылық
7) Субординациялық
8) Атқарушылық

59. Басқару қызметіндегі қарым-қатынаста кездесетін негізгі психологиялық заңдылықтарды белгілеңдер

1) Басқарушылық қарым-қатынастың достық заңы
2) Орнын толықтыру заңдылығы
3) Қарым-қатынастың қызметтік-жолдастық заңы
4) Адамды адамның дұрыс емес бейнелу заңдылығы
5) Басқарушылық қарым-қатынастың субординациялық заңы
6) Басшылардың жұмыс уақытын ұтымды пайдалану заңдылығы
7) Тепе-теңдікті сақтау заңы
8) Бағаланатын психикалық құбылыстың анық еместік заңы

60. Басқарушылық қарым-қатынастың негізгі психологиялық-этикалық принциптерін көрсетіңдер

1) Іс-әрекет пен сананың бірлігі
2) Даму
3) Мадақтау мен жазалау
4) Жоспарлылық
5) Объективтілік
6) Жауапкершілік пен өкілеттілік
7) Мотивациялау
8) Қызметкерлердің тұлғалық әлеуетін көрсетуге жағдай жасау

61. Кең тараған жұмыс уақытын тиімді пайдаланудың принциптерін атап көрсетіңдер

1) Мақсаттылық
2) Дер кезінде орындау
3) Табыстылық
4) Парето принципі
5) Айқындылық
6) Мадақтау мен жазалау
7) Басымдықтар принципі
8) Объективтілік

62. Эксперимент әдісінің негізгі түрлерін белгілеңдер:

1) Құжаттарды талдау
2) Табиғи
3) Лабораториялық
4) Тестілеу
5) Қалыптастырушы
6) Сауалнама
7) Әңгімелесу
8) Бақылау

63. Шешім қабылдау керек болған жағдайда басшы ең алдымен қандай сұрақтарды түсініп алуы қажет?

1) Шешімге қандай ресурстарды пайдалуға болады?
2) Қалай дұрыс шешім қабылдауға болады?
3) Қабылданатын шешім нәтижелі бола ма?
4) Ол қандай деңгейде болуы керек?
5) Жеке шешім қабылдау керек па?
6) Ұйым мүшелерімен тиімді шешімдар қабылдауға бола ма?
7) Қандай шешім қабылдау қажет?
8) Ұйым мүшелерінің жеке пікірлерін ескеру қажет па?

64. Қарым-қатынастың бейвербалды құралдарына не жатады?

1) Жестер
2) Мимика
3) Сөйлеу
4) Фасцинация
5) Пантомимика
6) Перцепция
7) Адаптация
8) Қарым-қатынас

65. Мотивтің қызметін белгілеңдер:

1) Іс-әрекетті жобалаушы
2) Іс-әрекетті шоғырландырушы
3) Іс-әрекетті бағыттаушы
4) Іс-әрекетті жоспарлаушы
5) Іс-әрекетті оятушы
6) Іс-әрекетті бағалаушы
7) Іс-әрекетті толықтырушы
8) Іс-әрекетті реттеуші

66. Изабель Бриггс Майерс пен оның анасы Кэтрин Бриггстің түстер типологиясы бойынша бөліп шығарған тұлға типтерін көрсетіңдер

1) Логикалық-интуитивті
2) Логикалық-қозғыш
3) Эмоциялық-интуитивті
4) Логикалық-жетекші
5) Логикалық-келіскіш
6) Эмоциялық-қозғыш
7) Эмоциялық-ақыл-парасатты
8) Эмоциялық-жетекші

67. Басқарушылық шешімдерін қабылдауда қателіктерге әкеліп соқтыратын субъективті факторларға нелер жатады?

1) Қабылданатын шешімнің бұрынғы шешімдерге қайшы келуі
2) Табысқа қол жеткізу мүмкіндігін асыра бағалау
3) Көпшіліктің қолдауымен жаңа шешім қабылдау
4) Тәуекелді жете бағаламау
5) Шешімді орындау мерзімінің нақты көрсетілмеуі
6) Жаңа шешімдердің бұрынғы шешімдерді қайталауы
7) Дайын үлгілер бойынша шешім қабылдау
8) Топтық шешім қабылдау

68. Басқарушылық шешімдерін қабылдауда қателіктерге әкеліп соқтыратын объективті факторларға нелер жатады?

1) Сәтсіздіктер қысымының әсері
2) Басшының өз ойының дұрыстығын дәлелдеуге тырысуы
3) Дайын үлгілер бойынша шешім қабылдау
4) Табысқа қол жеткізу мүмкіндігін асыра бағалау
5) Жаңа шешімнің бұрын қабылданған шешімдерді қайталуы
6) Қабылданатын шешімнің уақыт мерзімінің нақты көрсетілмеуі
7) Тәуекелді жете бағаламау
8) Жаңа шешімнің бұрын қабылданған шешімдерді қайталуы

69. Ф. Тейлордың басқару принциптерін белгілеңдер:

1) Басқару қызметін зерттеу
2) Басқаруды бөлу
3) Менеджерлер мен жұмысшылар арасындағы жауапкершіліктерді бөлу
4) Басқаруды жүйелеу
5) Жұмысшылармен бірлесу
6) Басқаруды ғылыми ұйымдастыру
7) Жұмысшыларды ғылыми тұрғыдан таңдау мен оқыту
8) Кадрларды дайындау

70. Жүйелік бағыт бойынша жүйелердің түрлерін белгілеңдер:

1) Жабық жүйе
2) Бөлшек жүйе
3) Аралас жүйе
4) Толық жүйе
5) Жартылай жүйе
6) Тұтас жүйе
7) Ашық жүйе
8) Құрама жүйе

71. Басқару шешімдерін қабылдауға байланысты көрінетін басшылар тұлғасының типтерін көрсетіңдер

1) Кешенді тип
2) Астеникалық тип
3) Атлетикалық тип
4) Пикник типі
5) Ақыл-парасатты тип
6) Жекешілдік тип
7) Прагматикалық тип
8) Тұйық тип

72. Анри Файольдың басқару принциптерін белгілеңдер:

1) Өкілеттілікті тарату
2) Басқаруды үлестіру
3) Басқаруды бөлшектеу
4) Басқаруды орталықтандыру
5) Еңбек өнімділігін күшейту
6) Өкілеттілік пен жауапкершілікті арттыру
7) Еңбекті арттыру
8) Еңбекті бөлу

73. Басқару психологиясы психологияның қандай негізгі ғылыми салаларымен тығыз байланысты?

1) Даму психологиясымен
2) Психотерапиямен
3) Педагогикалық психологиямен
4) Психофизиологиямен
5) Инженерлік психологиямен
6) Нейропсихологиямен
7) Әлеуметтік психологиямен
8) Дін психологиясымен

74. Сандық басқару мектебі басқару қызметінде не болу керек деді?

1) Талқылаулар
2) Ағымдар
3) Сандық символдар
4) Процестер
5) Математикалық есептер
6) Статистика
7) Жағдайлар
8) Жүйелер

75. Әлеуметтік психологиядағы тобырлардың негізгі түрлерін көрсетіңдер

1) Авторитарлы
2) Абсолюттік
3) Интерактивті
4) Конвенционалды
5) Коммуникативті
6) Окказионалды
7) Экспрессивті
8) Ассоциациялық

76. Жетекшілер мен бағыныштылар арасындағы дау-жанжалды қатынастардың пайда болуына әсер ететін объективті себептерді көрсетіңдер

1) Басшылық тарапынан бағыныштыларға көрсетілетін шамадан тыс қамқоршылық пен бақылау
2) Әлеуметтік және кәсіби бейімделудің күрделілігі
3) Басшылардың кәсіби даярлығының жеткіліксіздігі
4) Басқарушылық шешімдерді орындау үшін барлық қажетті заттардың жеткілікті түрде қамтамасыз етілмеуі
5) Қатынастардың бағыныштылық сипаты
6) Бағыныштылар арасында қызметтік жүктемелердің біркелкі бөлінбеуі
7) Негізсіз, қолайсыз және қате басқарушылық шешімдердің шығарылуы
8) Еңбекті ынталандыру жүйесіндегі бұзушылықтар

77. Жетекшілер мен бағыныштылар арасындағы дау-жанжалды қатынастардың пайда болуының әсер ететін субъективті себептерді көрсетіңдер

1) Басшылық тарапынан бағыныштыларға көрсетілетін шамадан тыс қамқоршылық пен бақылаудың күшеюі
2) Әлеуметтік және кәсіби бейімделудің күрделілігі
3) Басшылардың кәсіби даярлығының жеткіліксіздігі
4) Қызметтегі өзара әрекеттестіктің жоғары қарқындылығы
5) Басқарушылық шешімдерді орындау үшін барлық қажетті заттардың жеткілікті түрде қамтамасыз етілмеуі
6) Бағыныштылар арасында қызметтік жүктемелердің біркелкі бөлінбеуі
7) Жалақы мөлшерінің аздығы
8) Басқарушылар мен орындаушылардың жұмыс уақытын оңтайландыру

78. Тұлғаның мінез бітістерін зерттеген психологтарды белгілеңдер:

1) З.Фрейд
2) К.Роджерс
3) Г.Олпорт
4) А.Маслоу
5) Р.Кеттел
6) Б.Ф.Скиннер
7) Дж. Уотсон
8) Э.Торндайк

79. Әлеуметтік психологияның айналысатын мәселелерін белгілеңдер:

1) Тұлғаның интеллектуалдық дамуы
2) Топтық динамика
3) Оқыту мәселелері
4) Қарым-қатынас мәселесі
5) Тәрбие мәселелері
6) Топтың құрылымы
7) Адамның жастық ерекшеліктері
8) Психика мен мидың бірлігі

80. А.Н. Леонтев бойынша іс-әрекет құрылымын құраушылар:

1) Әрекет
2) Операциялар
3) психофизиологиялық функциялар
4) адамдармен өзара әрекеттесу және қарым-қатынас
5) Құндылықтар
6) Армандар
7) Қиялдар

81. Темпераментті алғаш рет сипаттаған және ғылыми негізде түсіндірген оқымыстылар:

1) Гиппократ
2) Павлов
3) Аристотель
4) Платон
5) Кречмер
6) Леонтьев
7) Ананьев
8) Рубинштейн