Тест: Басқару психологиясы
Список вопросов
1. Басқару психологиясы бұл: |
|
1) Адамның еңбектегі шығармашылығын зерттеумен айналысатын психология ғылымының бір саласы | |
2) Адамның еңбекке қатынасы мен нақты еңбек іс-әрекетінің заңдылықтарын зерттеумен айналысатын психология ғылымының бір саласы | |
3) Топтағы жеке тұлғалардың дамуы мен қалыптасуын зерттеумен айналысатын психология ғылымының бір саласы | |
4) Басқару қызметінің психологиялық заңдылықтарын зерттеумен айналысатын психология ғылымының бір саласы | |
5) Басқару қызметін диагностикалайтын психология ғылымының бір саласы | |
2. Ағылшынның «management»(менеджмент) сөзі қандай мағыналарды білдіреді: |
|
1) Еңбек іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру деген мағынаны білдіреді | |
2) Еңбек өнімділігін арттыру деген мағынаны білдіреді | |
3) Адамдардың бірлесіп қызмет істеуге шақыру деген мағынаны білдіреді | |
4) Басқару, еңбекті ғылыми ұйымдастыру деген мағынаны білдіреді | |
5) Атқару, орындау деген мағыналарды білдіреді | |
3. Басқару психологиясының негізгі жалпы міндеті: |
|
1) Еңбек өнімділігін жетілдіру | |
2) Ұйымдағы психологиялық жағдайларды зерттеу мен өлшеу | |
3) Басқару қызметінің психологиялық заңдылықтарын зерттеу | |
4) Басқару жүйесіндегі жұмыстардың сапасы мен тиімділігін жоғарылату | |
5) Басқару ұйымдарында диагностикалық зерттеулер жүргізу | |
4. Ф.У.Тейлордың «Ғылыми басқарудың принциптері» атты еңбегінің жарық көрген жылы: |
|
1) 1920ж. | |
2) 1915ж. | |
3) 1910ж. | |
4) 1911ж. | |
5) 1906ж. | |
5. 1885-1920 жылдар аралығында қалыптасқан ғылыми басқару мектебінің өкілдері: |
|
1) Э.Толмен, К.Л.Халл, Б.Ф Скиннер, Г.Эббингауз | |
2) Г.Эббингауз, Дж.Уотсон, Э.Торндайк, Б.Ф.Скиннер | |
3) Э. Мэйо, М.Фоллетт, А. Маслоу. Ф. Тейлор | |
4) Ф.Тэйлор, Ф.Гилберт,Л.Гилберт, Г.Эмерсон | |
5) А.Файоль, Л.Урвик, Д.Мунк, Э.Реймс | |
6. ХХ ғасырдың 30-50 жылдарында пайда болған адами қатынастар және мінез-құлық мектебінің қалыптасуына зор үлес қосқан көрнекті ғалымдар: |
|
1) Ф.Тэйлор, Ф.Гилберт | |
2) Э.Толмен, К.Л.Халл | |
3) А.Файоль, Л.Урвик | |
4) Э. Мэйо, М.Фоллетт | |
5) Г.Эббингауз, Дж.Уотсон | |
7. Басқару қызметін өзара байланысты басқару қызметінің үздіксіз сериялары ретінде қарастырған ғылыми-теориялық бағыт: |
|
1) Когнитивтік | |
2) Мінез-құлықтық | |
3) Жүйелік | |
4) Процестік | |
5) Жағдайлық | |
8. Басқару қызметін жеке элементтерден тұратын тұтастық ретінде қарастырған ғылыми-теориялық бағыт: |
|
1) Когнитивтік | |
2) Мінез-құлықтық | |
3) Жүйелік | |
4) Процестік | |
5) Жағдайлық | |
9. Ұйымда болып жатқанның барлық себептерін нақты жағдайлардан іздеу керек деген ұстанымды ұстанатын ғылыми-теориялық бағыт: |
|
1) Когнитивтік | |
2) Мінез-құлықтық | |
3) Жүйелік | |
4) Процестік | |
5) Жағдаяттық | |
10. Психологиядағы мінез-құлықты зерттеген шетелдік бағыт: |
|
1) Сенсуалистік | |
2) Гуманистік | |
3) Психоанализ | |
4) Бихевиоризм | |
5) Гештальтпсихология | |
11. Басқару психологиясында ортақ мақсат, мүдделер мен бағдарламалар негізінде әрекет ететін және өзара реттелетін адамдар бірлестігі мен тобын не деп атайды? |
|
1) Халықтар | |
2) Бірлескен адамдардың көңіл-күйі | |
3) Тобыр | |
4) Ұйым | |
5) Көпшілік | |
12. Психология ғылымындағы іс-әрекет бағыты бойынша қажеттіліктің заты бұл: |
|
1) Әрекет | |
2) Іс-әрекет | |
3) Міндет | |
4) Мотив | |
5) Мақсат | |
13. 1920-1950 жылдар аралығында қалыптасқан әкімшілік (классикалық) мектептің көрнекті өкілдері: |
|
1) Э.Толмен, К.Л.Халл, Б.Ф.Скиннер, Г.Эббингауз | |
2) Г.Эббингауз, Дж.Уотсон, Э.Торндайк, Б.Ф.Скиннер | |
3) Э. Мэйо, М.Фоллетт, А. Маслоу. Ф. Тейлор | |
4) Ф.Тэйлор, Ф.Гилберт, Л.Гилберт, Г.Эмерсон | |
5) А.Файоль, Л.Урвик, Д.Мунк, Э.Реймс | |
14. Басқару қызметінде математика, статистика, инженерлік ғылымдарды басшылыққа алу керек деп санаған мектеп: |
|
1) Гештальтпсихология мектебі | |
2) Іс-әрекет мектебі | |
3) Мінез-құлық мектебі | |
4) Сандық әдістер мектебі | |
5) Сапалы әдістер мектебі | |
15. Басқарушылық қарым-қатынастың субординациялық формасы қандай нормаларға негізделеді |
|
1) Әкімшілік-қызметтік | |
2) Әкімшілік-құқықтық | |
3) Әкімшілік-моральдық | |
4) Моральдық-психологиялық | |
5) Әкімшілік-психологиялық | |
16. Бірлескен іс-әрекеттің мақсатына сай көшбасшының қол астындағыларға әсер ету тәсілдері мен әдістерінің, нысандарының жүйесін не деп айтады? |
|
1) Басқару сипаты | |
2) Басқару тәсілі | |
3) Басқару жүйесі | |
4) Басқару қызметі | |
5) Басқару стилі | |
17. Беделге және харизмге (өзгені өзіне иілдіруге) негізделетін - қарым-қатынаста өз ықпалын барынша жүзеге асыратын тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаты: |
|
1) Авторитарлық | |
2) Әріптестік | |
3) Анархиялық | |
4) Либеральды | |
5) Демократиялық | |
18. Басқару қызметінде табысқа жетуге ұмтылу мен әрбір қызметкердің кәсіби деңгейдін бірінші орынға қоятын көшбасшының стилі: |
|
1) Әріптестік | |
2) Іскерлік | |
3) Либеральды | |
4) Демократиялық | |
5) Авторитарлық | |
19. Басқару қызметінде қол астындағы әрбір қызметкерге еркіндік беретін әріптестік стилін не деп атайды? |
|
1) Іскерлік | |
2) Либеральды | |
3) Авторитарлық | |
4) Әріптестік | |
5) Демократиялық | |
20. Іс-әрекет теориясы бойынша қажеттілік бұл: |
|
1) Іс-әрекет мақсаты | |
2) Мағыналы мотив | |
3) Мағына тудырушы мотив | |
4) Адам құмарлығы | |
5) Объективті мұқтаждық | |
21. Іс-әрекет теориясы бойынша мотивтің мақсатқа қатынасы бұл: |
|
1) Мақсат | |
2) Міндет | |
3) Мағына | |
4) Мотив | |
5) Құмарлық | |
22. Іс-әрекет бағыты бойынша мақсат арқылы басқарылатын іс-әрекеттің бір бөлігі бұл: |
|
1) Әдеттер | |
2) Операциялар | |
3) Іс-әрекеттер | |
4) Дағдылар | |
5) Әрекет | |
23. Іс-әрекет бағыты бойынша міндет арқылы басқарылатын әрекеттің бір бөлігі бұл: |
|
1) Іс-әрекеттер | |
2) Дағдылар | |
3) Әдеттер | |
4) Әрекет | |
5) Операциялар | |
24. Іс-әрекет теориясы бойынша тілеген нәтиженің бейнесі бұл: |
|
1) Құмарлық | |
2) Іскерлік | |
3) Қажеттілік | |
4) Мақсат | |
5) Мотив | |
25. А.Н. Леонтьевтің іс-әрекет теориясы бойынша мотив қалыптасуының психологиялық механизмі бұл: |
|
1) Іскерлік | |
2) Құмарлық | |
3) Мотив | |
4) Қажеттілік | |
5) Эмоция | |
26. А.Н. Леонтьевтің іс-әрекет теориясы бойынша мәннің жеке жағдайы бұл: |
|
1) Іскерлік | |
2) Құмарлық | |
3) Мотив | |
4) Іскерлік | |
5) Мағына | |
27. Тұлғаның мотивациялық шеңбері өзінің несімен ерекшеленеді? |
|
1) Мінез-құлықты түрткілеуімен | |
2) Оятушылық қабілетімен | |
3) Қажеттіліктердің жүйесімен | |
4) Мотивтердің санымен | |
5) Иерархиялық құрылымымен | |
28. Мінез-құлықты оятатын және оған бағыт беретін қажеттіліктің затын не деп атайды? |
|
1) Эмоция | |
2) Қызығушылық | |
3) Құмарлықтар | |
4) Сана | |
5) Мотив | |
29. Тұлғаның мотивациялық шеңберін қажеттіліктердің жүйесі ретінде қарастырған психолог: |
|
1) П.Я.Гальперин | |
2) К.Роджерс | |
3) З.Фрейд | |
4) А.Маслоу | |
5) А.Н.Леонтьев | |
30. Ұйымның маңызды ойлары мен оның мақсатына қол жеткізуді көздейтін, жан-жақты бөлшектенген, кешенді жоспарды не деп айтуға болады? |
|
1) Қажеттілік | |
2) Мақсат | |
3) Ресурстар | |
4) Мотив | |
5) Стратегия | |
31. Жеке немесе ұйым мақсатына қол жеткізу үшін адамның өз іс-әрекеттері мен өзгелердің іс-әрекетін оятатын процесс |
|
1) Қадағалаулар | |
2) Бақылаулар | |
3) Қызығушылықтар | |
4) Құмарлықтар | |
5) Мотивация | |
32. Басқару психологиясының зерттеу объектісі: |
|
1) Бейнелеу процесі | |
2) Адам танымы | |
3) Мінез-құлық көріністері | |
4) Топтар мен көпшілік | |
5) Адамдардың ұйымдасқан іс-әрекеті | |
33. Қандай да бір белгісі бойынша бірлескен адамдардың жиынтығы |
|
1) Қоғамдық құрылыс | |
2) Бұқаралық құбылыстар | |
3) Жұртшылық | |
4) Қоғам | |
5) Топ | |
34. Мүшелері бір-бірімен тікелей қарым-қатынасқа түспейтін, қандай да бір әлеуметтік белгісі бойынша жиналған, саны көп қауым |
|
1) Кіші топ Тобыр Ықшам топ Ұжым | |
2) Тобыр | |
3) Ықшам топ | |
4) Үлкен топ | |
5) Кіші топ | |
35. З.Фрейд зерттеген теория: |
|
1) Іс-әрекет | |
2) Гуманистік | |
3) Бихевиоризм | |
4) Гештальтпсихология | |
5) Психоанализ | |
36. А.Маслоу қандай бағыттың өкілі: |
|
1) Іс-әрекет | |
2) Гуманистік | |
3) Гештальтпсихология | |
4) Психоанализ | |
5) Бихевиоризм | |
37. Топтық процестер мен топтық нормалардың, топтағы эмоциялық қатынастардың туындауына негіз болатын және олар дербес адамдардың тікелей қарым-қатынасынан көрінетін, топ мүшелерін ортақ бірлескен іс-әрекеттер біріктіретін, саны жағынан аз топты не деп атайды? |
|
1) Тобырлар | |
2) Жұртшылық | |
3) Кіші топтар | |
4) Үлкен топтар | |
5) Көпшілік | |
38. Адамның топта алатын орны мен мәртебесін сипаттайтын түсінік |
|
1) Бейресми көшбасшылық | |
2) Лаузым | |
3) Көшбасшылық | |
4) Позиция | |
5) Рөл | |
39. Адамның топтағы рөлі мен мәртебесіне сай ұстанатын ұстанымы |
|
1) Көшбасшылық | |
2) Позиция | |
3) Лаузым | |
4) Рөл | |
5) Принцип | |
40. Бірлескен іс-әрекетінің дамуы жоғары дәрежеге жеткен, топ мүшелерін ортақ мақсат пен міндеттер біріктіретін адамдар тобын не деп атайды? |
|
1) Жамағат | |
2) Тобыр | |
3) Жұртшылық | |
4) Көпшілік | |
5) Ұжым | |
41. Құнды бағдарлар бірлігі мен ортақ бірлескен іс-әрекеті болмаса да мүшелері қарым-қатынасқа түсе беретін аралық топты не деп атайды? |
|
1) Референтті топ | |
2) Ұжым | |
3) Диффуздық топ | |
4) Шартты топ | |
5) Ресми топ | |
42. А.Маслоу бойынша ең төменгі реттік қажеттіліктердің түрі: |
|
1) Эстетикалық | |
2) Әлеуметтік | |
3) Танымдық | |
4) Қарым-қатынас | |
5) Физиологиялық | |
43. А.Н. Леонтьев бойынша тұлғаға тән мотивтің түрі: |
|
1) Мотив-оқу | |
2) Мотив-ойын | |
3) Мотив-еңбек | |
4) Мотив-түрткі | |
5) Мотив-мағына | |
44. А.Н. Леонтьев бойынша индивидке тән мотивтің түрі: |
|
1) Мотив-түрткі | |
2) Мотив-оқу | |
3) Мотив-ойын | |
4) Мотив-еңбек | |
5) Мотив-мағына | |
45. Менеджменттің теориялық негіздемелері жөнінде мәселе көтеріп, оны кәсіби ғылымның дербес саласы ретінде қарастыруды ұсынған адам: |
|
1) Д.Э. Мэйо | |
2) М.П. Фоллет | |
3) Ф.Б. Гильберт | |
4) Г.Р. Таун | |
5) Ф.У. Тейлор | |
46. Адамның атқаратын лауазымдық мәртебесіне сүйеніп, ұйымға заңды түрде ықпал етуін не деп атайды? |
|
1) Шеберлік | |
2) Абырой | |
3) Бедел | |
4) Билік | |
5) Әсер ету | |
47. Авторитарлық стильде басқаратын көшбасшы ұйымдағы қызметкерлерді (қол астындағыларды) қалай мотивациялайды? |
|
1) Мадақтау арқылы | |
2) Тізімде дұрыс жауап нұсқасы жоқ | |
3) Жеке басын үлгі ету арқылы | |
4) Үстемдік ету арқылы | |
5) Мүмкін болған жағдайлардың бәрімен | |
48. Демократиялық стильдегі көшбасшы ұйымдағы қызметкерлерді (қол астындағыларды) қалай мотивациялайды? |
|
1) Тізімде дұрыс жауап нұсқасы жоқ | |
2) Жеке басын үлгі ету арқылы | |
3) Қорқыту арқылы | |
4) Үстемдік арқылы | |
5) Мүмкін болған жағдайлардың бәрімен | |
49. Іскерлік стильдегі көшбасшы ұйымдағы қызметкерлерді (қол астындағыларды) қалай мотивациялауы мүмкін? |
|
1) Жеке басын үлгі ету арқылы | |
2) Тізімде дұрыс жауап нұсқасы жоқ | |
3) Қорқыту арқылы | |
4) Үстемдік ету арқылы | |
5) Мүмкін болған жағдайлардың бәрімен | |
50. Тұлғаның адамдар арасында мойындалған, қызмет барысында жинаған абыройын не деп атайды? |
|
1) Рөл | |
2) Мәртебе | |
3) Лауазым | |
4) Билік | |
5) Бедел | |
51. Тұлға: |
|
1) Адам қабілеті | |
2) Адам индивиді | |
3) Адамның ақыл-ойының сипаты | |
4) Адамға ғана тән сипат | |
5) Жануарларға қатысты айтылады | |
52. Адамның әртүрлі іс-әрекетті меңгеруінен көрінетін тұлғаның қасиеті |
|
1) Ес | |
2) Ойлау | |
3) Мінез | |
4) Темперамент | |
5) Қабілет | |
53. Адамның қоршаған ортаны қабылдауы қашанда субъективті деп түсінетін психологиядағы ғылыми бағыт |
|
1) Феноменологиялық | |
2) Психоанализ | |
3) Психоанализ | |
4) Іс-әрекет теориясы | |
5) Бихевиористік | |
54. Қоршаған орта қаншалықты кедергі келтірсе де бәрібір дами беретін адамда тұлғалық өсуге, өз мүмкіндігін жүзеге асыруға деген туа берілетін қасиеттер бар деп санайтын психологиялық бағыт |
|
1) Қатынас теориясы | |
2) Психоаналитикалық теория | |
3) Іс-әрекет теориясы | |
4) Гуманистік теория | |
5) Бихевиористік теория | |
55. Адамның өмір үстінде тауып алған әлеуметтік сапасы: |
|
1) тұлға | |
2) индивидуалдылық | |
3) жануар | |
4) индивид | |
5) адам | |
56. Басқарушылық қарым-қатынастың қызметтік-жолдастық формасы қандай нормаларға негізделеді? |
|
1) Әкімшілік-достық | |
2) Әкімшілік-моральдық | |
3) Әкімшілік-психологиялық | |
4) Моральдық-психологиялық | |
5) Әкімшілік-құқықтық | |
57. Басқарушылық қарым-қатынастың достық формасы қандай нормаларға негізделеді? |
|
1) Әкімшілік-достық | |
2) Әкімшілік-моральдық | |
3) Әкімшілік-психологиялық | |
4) Моральдық-психологиялық | |
5) Әкімшілік-құқықтық | |
58. Тұлғаның қалыптасуында туа берілетін қасиеттерді шешуші деп түсінетін бағыт: |
|
1) биогенетикалық | |
2) гештальт психология | |
3) құрылымдық | |
4) бихевиористік | |
5) социогенетикалық | |
59. Тұлғаның қалыптасуында қоршаған орта шешуші деп түсінетін бағыт: |
|
1) бихевиористік | |
2) биогенетикалық | |
3) құрылымдық | |
4) гештальт психология | |
5) социогенетикалық | |
60. Адамның өз-өзіне, басқаларға, қоршаған ортаға және т.б. деген тұрақты таңдамалы байланысы |
|
1) Мақсат | |
2) Мотив | |
3) Өзін-өзі бағалау | |
4) Қатынас | |
5) Нұсқау | |
61. Адамның қандай да бір төтенше жағдайларға қатысты санадан тыс дайындығын сипаттайтын психологиялық құбылыс |
|
1) Мақсат | |
2) Міндет | |
3) Міндет | |
4) Қатынас | |
5) Нұсқау | |
62. Топ мүшелерінің өзара әрекеттестік процесін не деп атайды? |
|
1) Топтың құлдырауы | |
2) Топтың ұйымшылдығы | |
3) Топтың құрамы | |
4) Топтық динамика | |
5) Топтың құрылымы | |
63. Топтық динамика топтың табиғатымен, оның даму, жетілу заңдылықтарымен, топтың басқа топтармен, институттармен байланысы бірлікте қарастырылуы керек деп ұсыныс жасаған психолог: |
|
1) Я. Морено | |
2) М. Мид | |
3) Дж. Кеттелл | |
4) К.Левин | |
5) Дж. Уотсон | |
64. Топтық дианамиканың негізгі механизмі |
|
1) Нарықтық алмасу | |
2) Экономикалық алмасу | |
3) Қаржылық алмасу | |
4) Құндылықтар алмасу | |
5) Эмоциялар алмасу | |
65. Коммуникативті қарым-қатынастың вербалды құралына не жатады? |
|
1) Жестер | |
2) Сөз | |
3) Понтамика | |
4) Ым-ишараттар | |
5) Мимика | |
66. Тұлға құрылымынан «Мен», «Ол», «Жоғарғы мен» құрамдас бөліктерді бөліп шығарған психолог: |
|
1) А.Маслоу | |
2) Э.Фромм | |
3) З.Фрейд | |
4) А.Адлер | |
5) К.Юнг | |
67. Топ дамуының көпшілік мойындаған моделін ұсынған психолог ғалымдар: |
|
1) А. Бандура мен Д. Роттер | |
2) Г. Олпорт пен Р. Кеттел | |
3) М. Вудкок пен Д. Фрэнсис | |
4) Э. Холландер мен Д. Джулиан | |
5) Дж. Уотсон мен Э. Торндайк | |
68. Өз кезегінде жаңа технологиялардың ықпалы, ақшаның құнсыздануы, экономикалық бәсеңдеу секілді факторлар компанияларға қалай әсер етеді? |
|
1) Жылдам | |
2) Әсер етпейді | |
3) Жанама | |
4) Баяу | |
5) Тікелей | |
69. Психологиядағы бағыттардың қайсысы мінез-құлықты зерттеу пәні ретінде қарастырды: |
|
1) Генетикалық психология | |
2) Гештальтпсихология | |
3) Бихевиоризм | |
4) Психоанализ | |
5) Ассоционизм | |
70. Қабілет жіктеледі: |
|
1) Ырықты және ырықсыз. | |
2) Үйреншікті | |
3) Тура және жанама. | |
4) Еңбек және оқу. | |
5) Жалпы және арнаулы. | |
71. Коммуникативті актінің тиімділігін артыру үшін бұхаралық ақпарат құралдарының көпшікке тигізетін нанымды әсерін алғаш рет қарастырған ғалым |
|
1) Рэймонд Кеттел | |
2) Гордон Олпорт | |
3) Джон Бродес Уотсон | |
4) Гарольд Дуайт Лассуэлл | |
5) Якоб (Джекоб) Морено | |
72. Әлеуметтік перцепцияның механизмі |
|
1) Регрессия | |
2) Фрустрация | |
3) Рационализация | |
4) Идентификация | |
5) Проекция | |
73. Психологиядағы трансактілік теорияның негізін салған психолог |
|
1) К. Роджерс | |
2) А. Маслоу | |
3) А. Бандура | |
4) Э. Берн | |
5) Д. Роттер | |
74. Әлеуметтік перцепцияның заңдылығы: |
|
1) Экспермент эффектісі | |
2) Шеткі орндардың эффектісі | |
3) Лапьер парадоксі | |
4) Гало немесе ореол эффектісі | |
5) Зейгарник эффектісі | |
75. Өзара әрекеттестікке түскен субъектілердің қарама-қарсы мақсаттарынан, ұстанымдарынан, пікірлерінен, көзқарастарынан туындайтын түрлі қақтығыстарды не деп айтады? |
|
1) Бірін-бірі қабылдау | |
2) Бір-бірне әсер ету | |
3) Дау-жанжалдар | |
4) Ақпараттар алмасу | |
5) Ой бөлісу | |
76. Адамның психикалық өмірін бір-бірімен үнемі аяқталмайтын күресте болатын бейсаналы процестердің жиынтығы ретінде алғаш рет сипаттаған ғалым |
|
1) К.Хорни | |
2) Э.Фромм | |
3) К.Юнг | |
4) А.Адлер | |
5) З.Фрейд | |
77. Психологияда алғаш рет тұлға ішіндегі жанжалдарды зерттеп, оның табиғатын сипаттаған ғалым |
|
1) К.Хорни | |
2) К.Юнг | |
3) З.Фрейд | |
4) А.Адлер | |
5) Э.Фромм | |
78. Бихевиоризмнiң зерттеу пәнi: |
|
1) Санасыздық | |
2) Сана | |
3) Іс-әрекет | |
4) Жан | |
5) Мiнез-құлық | |
79. Қарым-қатынасты кеңістіктік жағынан ұйымдастыруды зерттеумен айналысатын проксимиканың негізін қалаған ғалым |
|
1) Лета Стеттер Холлингворт | |
2) Эдвард Твитчелл Холл | |
3) Эдварл Чейс Толмен | |
4) Гренвилл Стэнли Холл | |
5) Эдвард Ли Торндайк | |
80. Мағынаны «мен үшін мән» немесе мәннің жеке жағдайы деп түсінген психолог: |
|
1) Д.Н. Узнадзе | |
2) К.К. Платонов | |
3) А.Н. Леонтьев | |
4) П.Я. Гальперин | |
5) С.Л. Рубинштейн | |
81. Шағын орталардағы (ұйымдағы) тұлғалық дау-жалдардың мазмұнын - индивидтің толық еместік кешенінен босанып шығуы мен бір адамның екінші бір адамға үстемдік етуінен көрінеді деп түсінген ғалым. |
|
1) А.Адлер | |
2) З. Фрейд | |
3) А.Маслоу | |
4) К. Роджерс | |
5) Б. Скиннер | |
82. Мотивті қажеттіліктің заты ретінде анықтаған кеңес психологі: |
|
1) В.Н. Мясищев | |
2) А.Н. Леонтьев | |
3) Л.И. Божович | |
4) Д.Н. Узнадзе | |
5) Д.Н. Узнадзе | |
83. Өзіне тән психологиялық ерекшеліктерімен өзгелерден ажыратылатын адамдар тобын не деп айтады? |
|
1) Тобырлар | |
2) Тип | |
3) Көпшілік | |
4) Көпшілік | |
5) Жұртшылық | |
84. Кеңестік дәуірдегі грузин психология мектебінің негізін қалаған психолог: |
|
1) В.Н. Мясищев | |
2) А.Н. Леонтьев | |
3) Л.И. Божович | |
4) Д.Н. Узнадзе | |
5) С.Л. Рубинштейн | |
85. Зерттелушінің өз бетінше толтыратын жазбаша сауалнамасы: |
|
1) Тәрбилеу | |
2) Оқыту | |
3) Анкета | |
4) Интроспекция | |
5) Контентті талдау | |
86. Тұлғаны психологиялық қасиеттерінің, ерекшеліктерінің ортақтығына немесе ұқсастығына қарай оларды бір топқа жатқызып зерттейтін таным әдісі |
|
1) Гносеология | |
2) Типология | |
3) Социология | |
4) Нейрология | |
5) Неврология | |
87. Кәсіпорындарды өзіне жүктелген еңбек қызметтерін сапалы орындай алатын білікті қызметкерлермен қамтамасыз етуге және кадрларды тиімді пайдалануға бағытталған басшылардың практикалық іс-әрекетін не деп айтады. |
|
1) Қызметкерлерді мотивациялау | |
2) Қызметкерлерді мәжбүрлеу | |
3) Қызметкерлерді ұйымдастыру | |
4) Қызметкерлерді басқару | |
5) Қызметкерлерді жұмылдыру | |
88. Маңызды шешімдер мен оны қабылдауға жауап беретін ұйымда өкілеттілігі бар адамды қалай атайды? |
|
1) Ұйым мүшесі | |
2) Ұйым жетекшісі | |
3) Ұйымның беделді адамы | |
4) Ұйымның бейресми көшбасшысы | |
5) Ұйым қызметкері | |
89. Лауазымдық өкілеттілігі мен ресми билігі жоқ, көпшілік мойындаған беделі мен жолын қуған ізбасарлары бар ұйым мүшелерін не деп атайды? |
|
1) Ұйым басшылары | |
2) Ұйымның көшбасшылары | |
3) Ұйым қызметкерлері | |
4) Ұйым мүшелері | |
5) Ұйым жетекшілері |