Тест: Ғылым тарихы және философия
Список вопросов
1. Ғылым дегеніміз: |
|
1) ой-пікірлер жиынтығы | |
2) білім жиынтығы | |
3) тылсымды үдеріс | |
4) Практикалық қызмет | |
5) Ортақ-тарихи қызмет | |
2. Ғылымды былай тұжырымдасақ болады: |
|
1) Әлімнің дұрыстығына күмән келтіру | |
2) Табиғатта болып жатқан болжамдар | |
3) Ғажайып жорамалдар | |
4) Білім жиынтығы | |
5) Білім жүйелігі | |
3. Ғылымның негізгі мақсаты: |
|
1) ғылыми айтылған сөздердiң логикалық құрылымының зерттеуi | |
2) адам баласы жинаған рухани және тәңірлік тәжiрибелердiң синтезi | |
3) өмiрдiңтеориялықталдауы және тұйыққа тірелу | |
4) Әлем туралы өнер-бiлiмді жүйелi түрде нақты өндiру | |
4. Ғылыми бiлiмнiң саласымен шұғылданатын әдiстемелiк бұл: |
|
1) өнер-бiлiм және сенiм | |
2) Жеке тұлғалықты зерттеумен | |
3) Ғылыми танымның әдiстерi | |
4) қоғамдарды зерттеумен | |
5) табиғаттарды зерттеумен | |
5. Компаративистиканың әдiсi бұл: |
|
1) Аксиоматикалық әдiс | |
2) Моделдеу әдiсi | |
3) Дедукциялы әдiс | |
4) Индукциялы әдiс | |
5) Салыстырмалы әдiс | |
6. Ғылымның дамуының басты қайнар көзі болып табылатын: |
|
1) Танымдық әдiстемелер | |
2) эмпирикалық мәлiметтер | |
3) зерттеушi бағдарламалар | |
4) теориялардың бәсекелестiгi | |
5) эмпирика мен теорияның өзара әрекеттесуi | |
7. Ғылымның пәні |
|
1) тек қана ғылымның өзі | |
2) тек қана адам санасы | |
3) тек қана қоғам заңдылықтары | |
4) тек қана табиғатзаңдылықтары | |
5) объективтi шындық | |
8. Ғылымдардың алғашқы классификациясын ұсынған ғалым |
|
1) Ф. Бэкондікімен | |
2) Платондікімен | |
3) Демокритпен | |
4) Б. Расселоммен | |
5) Аристотель | |
9. Ғылым немен байланысты болып капитализм дәуiрiнде пайда болды: |
|
1) Байлықтың өсумен, өркендеуімен байланысты | |
2) Жұмысшылардыңкедейленуіне байланысты. | |
3) Дiндерді секулярлаумен байланысты. | |
4) Ауыл шаруашылығының дамуымен байланысты | |
5) Өнеркәсiптiк өндiрiстiң дамуымен байланысты. | |
10. Парағылыми тұжырымдамаларына жататын салаларды белгілеңіз: |
|
1) астрофизика | |
2) этнология | |
3) астрология, парапсихология | |
4) антропология | |
5) психология | |
11. Интернализм тұжырымы бойынша: |
|
1) ғылымның дамуы мемлекетпен анықтауды | |
2) ғылымның дамуы ғылыми бiрлестiкпен анықтауды | |
3) ғылымның дамуы сыртқы шарттармен анықтауды | |
4) ғылымның дамуы өндiргiш күштердiң дамуын анықтауды | |
5) ғылым өз даму бағытын өзі анықтайды | |
12. Экстернализм тұжырымы бойынша: |
|
1) ғылымның дамуы мемлекетпен анықтауды | |
2) ғылымның дамуы ғылыми бiрлестiкпен анықтауды | |
3) ғылымның дамуы өндiргiш күштердiң дамуын анықтауды | |
4) ғылымның дамуы сыртқы шарттармен анықтауды | |
5) Ғылымдамуыдәуiрдiңәлеуметтiк-экономикалықшарттарынатәуелдi | |
13. Ғылым былайша анықтамаға сай: |
|
1) ғалымның жеке қызметi ретінде | |
2) адамның практикалық тәжiрибесі ретінде | |
3) адамның үйреншiктi санасы ретінде | |
4) шындықты пiшiндеу ретінде | |
5) Жаңа бiлiмді өндiрiстің әлеуметтiк институты ретінде | |
14. Ғылыми таным........басталады |
|
1) Намаздармен | |
2) Ойлап табулармен | |
3) Кездейсоқтықтармен | |
4) Математикалық есептеулермен | |
5) Гипотезадан | |
15. Қазiргi ғылым классификациясы есептейдi… |
|
1) Жетпiс жетi ғылымды | |
2) екi жинағын ғана | |
3) Ғылымның он бес мың бөлшектерін | |
4) Он ғылымды | |
5) Жеті ғылымды | |
16. Ғылымның даму заңдылықтарын үйрететiн зерттеу салалары |
|
1) Ғылымтану | |
2) Әдiстеме | |
3) Неотомизм | |
4) Неоэволюционизм | |
5) Неофрейдизм | |
17. Адамгершiлiк байланысы мен ғылым сипатының байланысы |
|
1) Ғылым және адамгершiлiктің өзара байланысы бар | |
2) Олардың мінезі өте күрделi сипат алады | |
3) Олар бiр-бiрiне парықсыз. | |
4) Гармониялық | |
5) Антагонистiк | |
18. Ғылым мен өнердің бір бірінен айырмашылығы |
|
1) Ғылым жәнеөнер бір-біріне пара-пар емес | |
2) Өнер шығармашылық шеңберлерiмен шектелмеген | |
3) Ғылым өнерге қарағанда механикалы болып келеді | |
4) Ғылым ұғымды, ал өнер бейнелерді пайдаланады | |
5) Ғылымдабелгілі рет жоқерекшеленедi, ал өнерде рет-ретімен | |
19. дiн мен ғылымның бір-біріненайырмашылығы… |
|
1) дiн ғылымды толықтырады. | |
2) сенiм ғылым және дiннiң негiзi болып табылады | |
3) ғылым мен дiнбiр-бiрiне антагонистикалық | |
4) Ғылым дiнді толықтырушы әрі қарсы келіп шыңдаушы | |
5) дiн аңыздар жиынтығы | |
20. жаратылыстану және гуманитарлық ғылымдар бір-бірінен ажыратылады: |
|
1) Дінге деген көзқарастары бойынша | |
2) зерттеу нысаналары бойынша | |
3) зерттеу әдiстемелiктерi бойынша | |
4) Басқа да және нақ сол сенiм жерлері бойынша | |
5) зерттеулер әдiстер бойынша | |
21. үйреншiкті сана мен ғылыми сананыңчайырмашылық қатынасы |
|
1) Ғылыми сана үйреншiктi сананы толықтырады | |
2) Ғылым және күнделікті сана бір-біріне қарама-қарсы | |
3) үйреншiктi сана ғылымды толықтырады | |
4) Ешкандай айырмашылығы жок десе де болады | |
5) олар бiлiм құрылымдарымен ерекшеленеді | |
22. ғылым мен философияның байланысын көрсет. |
|
1) Сенiмде | |
2) үйреншiктi санада | |
3) тарихтарда | |
4) ғылым мен философия | |
5) әдiснамада | |
23. Институциондық құбылыс ғылым болып табылады: |
|
1) ғылымды бай демеушiлер жетiлдiредi | |
2) ғылым - жеке индивидтерге данышпан тамаша ой келуi. | |
3) ғылым бұл ғалымдардың пiкiрлерiнiң жиынтығы | |
4) Ғылым бұл әлеуметтiк институт. | |
5) Жеке ғалымдардың табысы ғылым | |
24. Ғылым қай кезеңде тiкелей өндiргiш күш болғандығын тап. |
|
1) мезолиттiң дәуiрiнде | |
2) орта ғасырдың мерзiмiнде | |
3) 18 ғасырда | |
4) көшпелi өмiрдiң мерзiмiнде | |
5) неолиттiң мерзiмiнде | |
25. эмпирикалық танымның әдiстерi: |
|
1) индукция және дедукция | |
2) бақылау, эксперимент, өлшем | |
3) Қарапайымнан күрделісіне қарайқозғалыс | |
4) талдау және синтездеу | |
5) аксиоматикалық, дедукциялы-гипотетико, сипаттамалық | |
26. Теориялық танымның әдiстерi |
|
1) индукция және дедукция | |
2) талдау және синтез | |
3) биосинте | |
4) аксиоматикалық, дедукциялы-гипотетико, идеялизация | |
5) бақылау, пiшiндi тәжiрибежасау, өлшем | |
27. Дедукция - бұл ой қозғалысының: |
|
1) эмпирикалық мәлiметтерден теориялық жалпылауға | |
2) Күрделiден қарапайымға | |
3) Қарапайымнан күрделiге қарай | |
4) бiртұтас ортаққа | |
5) Жалпыдан жалқыға қарай өрбуі | |
28. Танымдағы эмпирикалық деңгейдiң формасын белгілеңіз. |
|
1) синтездеу | |
2) бақылау | |
3) абстрактциялау | |
4) пiшiндеу | |
5) дедукция | |
29. Танымдағы теориялық деңгейдiң формасын белгілеңіз |
|
1) қабылдау | |
2) сезiну | |
3) бақылау | |
4) модельдеу | |
5) шағылысу | |
30. Теориялық танымға жатпайтын ғылыми әдiсті тап. |
|
1) жалпылау | |
2) формализация | |
3) абстракциялау | |
4) дәрiптеушiлiк | |
5) тәжiрибе | |
31. Әлемді тану мүмкін еместігі жайлы ілім: |
|
1) бейiмделу | |
2) абстракция | |
3) Агностицизм | |
4) адекваттылық | |
5) Алогизм | |
32. Үлгiлерде таным объектiлерiнiң зерттеу әдiсi |
|
1) Монизм | |
2) Модельдеу | |
3) Модельдеу | |
4) Монада | |
5) Модернизм | |
33. ғылымның функциясы болып табылмайтын сала: |
|
1) футуролог | |
2) эстетикалық | |
3) Әлеуметтiк | |
4) тiкелей өндiргiш күш | |
5) мәдениеттi - дүниетану | |
34. ғылым философиясы дегеніміз: |
|
1) Сциентизм мен антисциентизмді зерттейтін сала | |
2) Эпистемиологиялық пәнаралық синтез | |
3) табиғи құбылыстардың сипаттамасы | |
4) Кризистiкфилософияның бір көірінісі | |
5) тәжiрибе мен теорияның бірігуінен туындайды | |
35. Бiрiншi араб тiлдi философтардың арасында Аристотельдің логикалық мұрасының мағынасын дамытып, оның барлық кiтаптарына комменарий жазған ғалымды белгілеңіз |
|
1) Әл-Фараби | |
2) Әл-Хайтан | |
3) Әл-Баттани | |
4) Әл-Хорезми | |
5) Ибн Рушд | |
36. Ғылымның тарихы бұл: |
|
1) диалектика | |
2) эпистемология | |
3) қоғам туралыбiлiм | |
4) табиғат туралы бiлiм | |
5) Ғылыми идеялардың эволюциясы | |
37. Эмпирикалық зерттеудiң әдiстерiне жатпайтын сала: |
|
1) тәжiрибе | |
2) өлшеу | |
3) формализация | |
4) салыстыру | |
5) бақылау | |
38. Теориялық танымның әдiстерiне жатпайтын бағыт: |
|
1) абстрактiліден нақтыға өту | |
2) сипаттамалар | |
3) Аксиоматикалығы | |
4) Дедукциялы-гипотетико | |
5) формализациялар | |
39. Теориялық таным әдiс болып табылмайтын әдіс: |
|
1) пiшiндеу | |
2) эксперимент жасау | |
3) индукция | |
4) ұқсастық | |
5) дәрiптеушiлiк | |
40. Ғылым тiлi ғылыми танымды игеру үшін ең маңызды құрал болып табылады. Галилейдiң Табиғат атты кiтабы қандай тiлде жазылған: |
|
1) Поэзия | |
2) Физика | |
3) философия | |
4) дүниетанымда | |
5) математика | |
41. Таным әдістерін дәстүр бойынша өңдеуін жалғастыра отырып жазған кітабы |
|
1) ғылымға жаңа көзқарас | |
2) ғылымның жаңа пұты | |
3) Жаңа ғылыми | |
4) Жаңа Органон | |
5) Жаңа Атлантида | |
42. Әлемдердiң шексiздігін ашқан ғалым...... |
|
1) Нострадамус | |
2) Галилей | |
3) Дж. Бруно | |
4) Кеплер | |
5) Коперник | |
43. Жаңа уақыт философтарының танымдық индукция әдiсін жасаған |
|
1) Ф.Бэкон | |
2) Г.Лейбниц | |
3) Г.Декарт | |
4) Д.Локк | |
5) Ф.Бэкон | |
44. Ойшылардың қайсысы ғылыми танымдық әдiстемелiк мәселелерді жүйелi түрде өңдеуiн бастады |
|
1) Гоббс, Макиавелли | |
2) Гельвеций, Дидро | |
3) Кант, Юм. | |
4) Гегель, Шеллинг | |
5) Бэкон, Декарт | |
45. Тарихта ең алғаш рет географиялық детерминизмді зерттеген ғалымды көрсет. |
|
1) Гумилев | |
2) Кант | |
3) Монтескье. | |
4) Вольтер. | |
5) Гердер. | |
46. Ағылшын физигi, астрономы, математик, классикалық механиканың негізін салушы |
|
1) Августин. | |
2) Платон | |
3) Кузанский | |
4) Ньютон | |
5) Аристотель | |
47. Ғылымда ойша тәжiрибе әдiс жүйесі тұңғыш рет пайда болды..... |
|
1) Маркста. | |
2) Монтескьеде | |
3) Галилейде | |
4) Ньютонда | |
5) Эйнштейнде. | |
48. «Ғылым философиясы» философиялық бiлiм бағыты ретінде .....пайда болды. |
|
1) көне дәуірде | |
2) орта ғасырларда | |
3) Классикалық емес философияда | |
4) марксизмнiң философиясында | |
5) қайта өрлеу дәуiрінде | |
49. Көне грек атомистикасын негізін қалаушысын көрсет. |
|
1) Афродита | |
2) Демокрит | |
3) Сократ | |
4) Кратил. | |
5) Фидий | |
50. Әлемдi көне грек ойшылдары ......салды |
|
1) Мифологиялық тұрғыда | |
2) Діни тұрғыда | |
3) Елестету арқылы | |
4) Сенсибильдік тұрғыда | |
5) Зиялық тұрғыда | |
51. Әл-Хорезми ғылымға үлес қосты |
|
1) Ол социологияны ғылыми негізде жасады | |
2) Ол химиялық элементтердiң кестесін ашты | |
3) Ол кванттық механиканы ашты | |
4) Ол минералогия негізін қалады | |
5) Ол математикада-алгебра бөлімін құрады | |
52. Әлемнiң гелиоорталықты теориясының авторы болып табылады: |
|
1) Аль Фараби | |
2) Д Аль Бируни | |
3) Н. Коперник | |
4) Дж.Бруно | |
5) Н. Коперник | |
53. Араб тiлдi ойшылар жасады… |
|
1) Салыстырмалықтар арнайы теорияны | |
2) Ғылым мен діннің байланысын анықтады | |
3) Кванттық механиканың теориясын негіздеді | |
4) Формация теориясын қалыптастырды | |
5) Жылу динамиканың заңдарын ашты | |
54. Жаңа заман ғылымының негізін қалаушылар..... |
|
1) Мысыр абыздары мен Шумерлік даналар | |
2) Конфуций, Лаоцзы, Мэн-Цзы мен Сюнь-Цзы | |
3) Аль Бируни, М. Вольтер, Ж. Руссо | |
4) Нострадамус, Августин, Фома Аквинский | |
5) Коперник, Дж.Бруно. Г.Галилей, И.Кеплер | |
55. Орталық Азиялық ғалым және астрономиялық зерттеу құралдарымен жабдықталған лабораториясы бар ғалым.. |
|
1) Улугбек | |
2) Омар | |
3) Ал-Мухди | |
4) Ал_Муттасим | |
5) Ал-Мунсар | |
56. Пұттар танымы мына шығармада берілген: |
|
1) Схоласттардың теологияларында. | |
2) Монадологияларда Г. Лейбниц | |
3) «Ақыл» туралы шығармасы Дж Локк. | |
4) «Әдiс туралы пiкiрлер» Р. Декарт | |
5) «Жаңа органон» Ф. Бэкон. | |
57. «Анықталмаған бiлiмнiң» тұжырымдамасын ұсынған: |
|
1) М. Полани П.Фейерабенд Т. Кун К. Поппер | |
2) Т. Кун | |
3) П.Фейерабенд | |
4) М. Полани | |
5) С. Тулмин | |
58. Араб тілді ойшылдарың арасынан мына ойшыл минералогия проблемаларымен айналысты: |
|
1) Әл-Хорезми | |
2) Ибн-Сина. | |
3) Әл-Бируни | |
4) Әл-Бируни | |
5) О. Хайям . | |
59. Экспериментті жақтаушылар |
|
1) Телеология | |
2) «Тоғышарлар» | |
3) Схоласттар | |
4) ХVII ғасыр философтары | |
5) Теологтар | |
60. Сенсуализмді өз жұмыстарында жетiлдiрген ғалым… |
|
1) О. Конт | |
2) А. Смит | |
3) Ф. Аквинский | |
4) Ф. Бэкон | |
5) Дж . Локк | |
61. Дүниетаным анықтамасы: |
|
1) жоғарғы болмыстың дүниені жаратқандығын мойындау | |
2) дүниені танып-білуге болатындығын білдіретін ұйғарымдар қосындысы | |
3) адамгершіліктік принциптердің жүйесі | |
4) дүниеге, адамның өмірдегі орнына деген көзқарастар жиынтығы | |
5) қоғам туралы білімдердің жиынтығы | |
62. Эмоцианалдық пен рационалдық, фантастикалық пен реалдылық, табиғаттан тысқары араласып жатқан дүниетанымның тарихи формасы: |
|
1) өнер | |
2) мистика | |
3) миф | |
4) философия | |
5) дін | |
63. Философияның функциялары: |
|
1) дүниетанымдық, гносеологиялық, әдіснамалық | |
2) барлық ғылымның ғылымы болып, қоғамдық сананың барлық формаларын басқару | |
3) қоршаған шындықты ғылыми тұрғыдан түсіндіру | |
4) мәңгі мен мызғымас туралы абстрактылы теориялар ұсыну | |
5) ғылыми негізделген практикалық ұсынылымдар беру | |
64. Философиялық әдістердің ерекше белгісі: |
|
1) жалпылаудың жоғары деңгейінде негізделгендігі, әмбебаптығы | |
2) нақтылы зерттеулердің белгілі облысында қолданылатындылығы | |
3) тек қана адамдардың сезімдік іс-әрекетіне бағытталғандығы | |
4) адамдардың практикалық іс-әрекетінен пайда болатыны | |
5) теориямен тығыз байланысы | |
65. Философиялық танымның негізгі бөлімдері: |
|
1) әлеуметтану, мәдениеттану, саясаттану | |
2) идеология, космология, аңыз | |
3) софистика, эклектика, догматизм | |
4) өнертану, лингвистика, шығыстану | |
5) онтология, гносеология, әдіснама | |
66. Философиядағы негізгі екі бағыт: |
|
1) Материализм мен идеализм | |
2) Позитивизм және неокантшылдық | |
3) Реализм мен номинализм | |
4) Скептицизм және стоицизм | |
5) Апологетика және патристика | |
67. Дүние бір бастамадан турады деп есептейтін философиялық ілім: |
|
1) Конвенционализм | |
2) Дуализм | |
3) Монизм | |
4) Монизм | |
5) Плюрализм | |
68. Дүние екі бастамадан турады деп есептейтін философиялық ілім: |
|
1) кондиционализм | |
2) монизм | |
3) дуализм | |
4) плюрализм | |
5) релятивизм | |
69. Көп субстанцияны мойындайтын философиялық ілім: |
|
1) конвенционализм | |
2) дуализм | |
3) плюрализм | |
4) пантеизм | |
5) монизм | |
70. «Тек қана өзінің бар екенін және өзінің түйсігінің бар екенін белгілі деп мойындап, басқа ештеңеге жол бермейтін (Д. Дидро) философтардың позициясы: |
|
1) Диалектикалық материализм | |
2) Субъективтік идеализм | |
3) дуализм | |
4) Механикалық материализм | |
5) Объективтік идеализм | |
71. Материалдық шындықты абсолюттік идеяның өзгеше болмысының формасы деп есептейтін дүниетанымдық позиция: |
|
1) объективтік идеализм | |
2) дуализм | |
3) метафизикалық материализм | |
4) диалектикалық материализм | |
5) субъективтік идеализм | |
72. Болмыс мәселесін ең алғаш қойған философиялық мектеп: |
|
1) Милеттік мектеп | |
2) Афиналық мектеп | |
3) Атомистік мектеп | |
4) Пифагорейшілер мектебі | |
5) Элей мектебі | |
73. Антикалық философиядағы ойлау мен болмыстың тепе-теңдік идеясы кімге жатады? |
|
1) Антисфенге | |
2) Горгиге | |
3) Парменидке | |
4) Анаксименге | |
5) Сократқа | |
74. Апория–бұл: |
|
1) Элей мектебінің өкілі | |
2) математикалық термин | |
3) көне оқу орны | |
4) сұлулық туралы ілім | |
5) алынбайтын логикалық қиындық | |
75. Танымдағы эмпирикалық деңгейдiң формасын белгілеңіз: |
|
1) бақылау | |
2) абстрактциялау | |
3) пiшiндеу | |
4) синтездеу | |
5) дедукция | |
76. Танымдағы теориялық деңгейдiң формасын белгілеңіз: |
|
1) бақылау | |
2) модельдеу | |
3) қабылдау | |
4) сезiну | |
5) шағылысу | |
77. Теориялық танымға жатпайтын ғылыми әдiс: |
|
1) формализация | |
2) жалпылау | |
3) тәжiрибе | |
4) дәрiптеушiлiк | |
5) абстракциялау | |
78. Әлемдітану мүмкін еместігі жайлы ілім: |
|
1) адекваттылық | |
2) агностицизм | |
3) абстракция | |
4) алогизм | |
5) бейiмделу | |
79. Үлгiлерде таным объектiлерiн зерттеу әдiсi: |
|
1) Прагматизм | |
2) Модельдеу | |
3) Монизм | |
4) Модернизм | |
5) Монада | |
80. Ғылымның функциясы болып табылмайтын сала: |
|
1) эстетикалық | |
2) футуролог | |
3) әлеуметтiк | |
4) тiкелей өндiргiш күш | |
5) мәдениеттi - дүниетану | |
81. Ғылым философиясы дегеніміз: |
|
1) Эпистемиологиялық пәнаралық синтез | |
2) сциентизм | |
3) тәжiрибе мен теорияның бірігуі | |
4) кризистiк философия | |
5) табиғи құбылыстардың сипаттамасы | |
82. Бiрiншi арабтiлдi философтардың арасында Аристотельдің логикалық мұрасына түсіндік берген ғалымды белгілеңіз: |
|
1) Әл-Фараби | |
2) Әл-Фараби | |
3) Әл-Баттани | |
4) Әл-Хорезми | |
5) Ибн Рушд | |
83. Эмпирикалық зерттеудiң әдiстерiне жатпайтын сала: |
|
1) салыстыру | |
2) Формализация | |
3) Өлшеу | |
4) Тәжiрибе | |
5) бақылау | |
84. Теориялық танымның әдiстерiне жатпайтын бағыт: |
|
1) дедукциялы-гипотетико | |
2) формализациялар | |
3) сипаттамалар | |
4) аксиоматикалығы | |
5) абстрактiліден нақтыға өту | |
85. Теориялық таным әдiс болып табылмайтын әдіс: |
|
1) эксперимент жасау | |
2) индукция | |
3) ұқсастық | |
4) дәрiптеушiлiк | |
5) пiшiндеу | |
86. Ғылым тiлi ғылыми танымды игеру үшін ең маңызды Галилейдiң табиғат туралы кiтабы қандай тiлде жазылған: |
|
1) математика | |
2) дүниетанымда | |
3) философия | |
4) физика | |
5) поэзия | |
87. Таным әдістерін дәстүр бойынша жалғастыра отырып жазған Ф.Бэконның кітабы |
|
1) ЖаңаАтлантида | |
2) Жаңа Органон | |
3) Жаңағылыми | |
4) ғылымның жаңа пұты | |
5) ғылымға жаңа көзқарас | |
88. Әлемдердiң шексiздігін ашқан ғалым...... |
|
1) Коперник | |
2) Кеплер | |
3) Дж. Бруно | |
4) Галилей | |
5) Нострадамус | |
89. Жаңа уақыт философтарының танымдық индукцияә дiсін жасаған |
|
1) Г.Декарт | |
2) Д.Локк | |
3) Г.Гоббс | |
4) Ф.Бэкон | |
5) Г.Лейбниц | |
90. Ойшылардың қайсысы ғылыми танымдық әдiстемелiк мәселелерді жүйелi түрде өңдеуiн бастады |
|
1) Бэкон, Декарт | |
2) Гегель, Шеллинг | |
3) Кант, Юм. | |
4) Гоббс, Макиавелли | |
5) Гельвеций, Дидро | |
91. Тарихта ең алғаш рет географиялық детерминизмді зерттеген ғалым… |
|
1) Кант | |
2) Монтескье. | |
3) Вольтер. | |
4) Гердер. | |
5) Гумилев | |
92. Буддизм дінінің басты бағыты: |
|
1) азап | |
2) Адам мен өмір арасындағы ақиқат | |
3) нирвана | |
4) оятушы | |
5) көзқарас | |
93. Ағылшын физигi, астрономы, математик, классикалық механиканың негізін салушы |
|
1) Ньютон | |
2) Аристотель | |
3) Кузанский | |
4) Платон | |
5) Августин | |
94. Ғылымда ойша тәжiрибе әдiс жүйесі тұңғыш рет пайда болды..... |
|
1) Маркста | |
2) Монтескьеде | |
3) Галилейде | |
4) Ньютонда | |
5) Эйнштейнде | |
95. Көне грек атомистикасын негізіні қалаушы |
|
1) Фидий | |
2) Афродита | |
3) Демокрит | |
4) Сократ | |
5) Кратил. | |
96. Әлемдi көне грек ойшылдары ......салды |
|
1) Сенсибильдік тұрғыда | |
2) Зиялық тұрғыда | |
3) Елестету арқылы | |
4) Діни тұрғыда | |
5) Мифологиялық тұрғыда | |
97. Әл-Хорезми ғылымға қандай үлес қосты? |
|
1) Ол математикада-алгебра бөлімін құрады | |
2) Ол минералогия негізін қалады | |
3) Ол кванттық механиканы ашты | |
4) Ол химиялық элементтердiң Периодтық кестесін ашты | |
5) Ол социологияны жасады | |
98. Әлемнiң гелиоорталықты теориясының авторы болып табылады: |
|
1) Дж.Бруно | |
2) Н. Коперник | |
3) Леонардо да Винчи | |
4) Аль Фараби | |
5) Аль Бируни | |
99. Араб тiлдi ойшылар жасады… |
|
1) Жылу динамиканың заңдары | |
2) Формация теориясын | |
3) Кванттық механиканы. | |
4) Ғылым мен діннің байланысын анықтады | |
5) Салыстырмалықтар арнайы теорияны | |
100. Жаңа заман ғылымының негізін қалаушылар..... |
|
1) Коперник, Дж.Бруно. Г.Галилей, И.Кеплер | |
2) Нострадамус, Августин, Фома | |
3) Аль Бируни, М. Вольтер, Ж. Руссо | |
4) Конфуций, Лаоцзы | |
5) Мысыр абыздары |