Тест: Жоғары мектеп педагогикасы


Список вопросов


1. Педагогиканы философия ілімінен чех халқының ұлы педагогы Ян Амос Коменский (1592-1670) ажыратуға болмайтынын дәлелдеді, Ол кісі педагогиканы философиядан алып, оның ғылым ретінде қалыптасуына үлкен үлес қосты. Оның 1854 жылы Амстердамда шыққан «Ұлы дидактика» кітабы — педагогика саласына арналған тұңғыш ғылыми-педагогикалық еңбек болды. Ондағы айтылған пікірлер мен идеялар қазірге дейін өз мәнін жоғалтқан жоқ. Оның сынып- сабақтық жүйесі болса педагогикалық теорияның негізі болып дамып келеді. Ағылшын философы әрі ағартушысы Джон Локктың (1632 - 1704 ж) Я.А. Коменскийден айырмашылығы ол тәрбие теориясына басты назар аударды. Ол «Тәрбие туралы ойлар» атты еңбегінде білімді, іскер, өз ісіне сенімді, адамгершілігі мол «джентельмен» тәрбиелеуді мақсат етіп қояды. Тапсырмалар. 1.Педагогика алғашында мына ғылым аясында болды

1) Агротехника
2) Қоғамтану
3) Әлеуметтану
4) Философия
5) Математика

2. Педагогикаға қатысты “Ұлы Дидактика” кітабі мына қалада жарық көрді

1) Сингапур
2) Токио
3) Берлин
4) Нью-Йорк
5) Амстердам

3. “Тәрбие туралы ойлар” атты еңбектің авторы

1) И.Павлов
2) Джон Локк
3) Янсендер
4) Роберт Гук
5) Ян Амос Коменский

4. Дидактика туралы кітап мына ғылым саласына арнап шығарылды

1) Әлеуметтану
2) Геометрия
3) Химия
4) Педагогика
5) Астрономия

5. Кәсіби қызметке, білікті маманға дайындайтын педагогика саласы

1) Кәсіби педагогика
2) Валеология
3) Медицина
4) Әлем тарихы
5) Биология

6. Қазақ мемлекеттік университеті республикадағы тұңғыш жоғары оқу орны болды. 1928 жылы шаңырақ көтерген бұл білім ордасында физика-математика, жаратылыстану және лигвистика-педагогикалық бөлімдерден құралған жалғыз факультет болды. Алғашқы кезде мұнда үш факультет: педагогикалық, ауылшаруашылық, медициналық факультеттерін құру жобаланды, олар 1932-1933 оқу жылында дұмыс істеуге кірісуі тиіс болатын. Алайда халыққа білім беруді қарқынды түрде өркендету мақсатымен жаңадан ашылған жоғары оқу орнын дербес педагогикалық институт ретінде қалыптастырып, дамыту қажет болды. Сондықтан 1930 жылы университет Қазақ мемлекеттік педагогикалық институты деп атала бастады да, 1935 жылы оған ұлы ақын Абайдың аты берілді. Тапсырмалар: 1. Білім ордасы шаңырақ көтерген жыл

1) 1929 ж
2) 1925 ж
3) 1928 ж
4) 1927 ж
5) 1926 ж

7. 2. Алғашқы факультеттер атауы

1) лингвистика-педагогикалық, медициналық, математикалық
2) медициналық, педагогикалы, физикалық
3) ауылшаруашылық, жаратылыстану, медициналық
4) педагогикалық, ауылшаруашылық, медициналық
5) физика-математика, жаратылыстану және лигвистика-педагогикалық

8. 3. 1930 жылы университет қалай атала бастады?

1) Қазақ Ұлттыұ аграрлық университет
2) Қазақ Ұлттыұ медициналық университет
3) Қазақ мемлекеттік педагогикалық университет
4) Қазақ Ұлттық Техникалық университет
5) Қазақ Ұлттық университет

9. «...жоғары білімнің еуропалық бірегей кеңістігін жасау процесін айтады. Ол соңғы жылдары еуропалық аймақта қарқынды дамып келе жатқан интеграциялық үрдістердің айқын көрінісі болып табылады. Еуропада біртіндеп бірегейленіп келеді: ортақ экономикалық кеңістік құрылды, шекаралар ашылды, бірегей валюта енгізілді, ортақ еуропалық еңбек нарығы қалыптастырылды. Бұл жағдайларда жоғары білім жүйесінің ала-құлалығы, берілетін біліктіліктердің сәйкессіздігі жоғары білікті жұмыс күшінің ұтқырлығын тежейді». Тапсырмалар: 1. Берілген үзінді қай процеске жатады?

1) Консервативті процесс
2) Болондық декларация
3) Әлеуметтік процесс
4) Болон процесі
5) Әдіснамалық процесс

10. 2. Болон декларациясына қол қойылған жыл

1) 1994ж
2) 1998ж
3) 1992ж
4) 1996ж
5) 1999ж

11. 3. Болон декларациясының мақсаты

1) Инфрақұрылымды дамыту және цифрландыру
2) Халықаралық білім кеңістігінде еуропалық басымдықты қамтамасыз ету
3) Білім мен ғылым жүйесінің кадрлық әлеуетін дамыту
4) Қазақстандық білім мен ғылымның жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру
5) Барлық деңгейдегі білім беру мазмұнын жаңғырту

12. 4. Қазақстанның Болон процесіне қатысуының негізгі мақсаты

1) Барлық деңгейдегі білім беру мазмұнын жаңғырту
2) Жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу мен оқыту
3) Ғылыми-зерттеу қызметін жаңғырту
4) Елдің әлеуметтік-экономикалық дамуына ғылымның үлесін ұлғайту
5) Европа біліміне қол жеткізуді кеңейту және оның сапасын көтеру

13. 5. Процесс «Болон процесі» атауына ие болу себебі

1) Халықаралық ұйымның талабына сай
2) Құжатты ұсынған ғалым есімімен аталған
3) Мемлекет тарапынан бекітілген шешім
4) Жоғары оқу орнының атауымен ұсынылған
5) Құжат қол қойылған қаланың атауына орай айтылған

14. «...балаларды және үлкендерді оқытудың міндеттері мен мазмұнын ашатын, білімді, іскерлікті және дағдыны меңгеру үдерісін суреттейтін, оқытуды ұйымдастыру ұстанымдарын, әдістерін және формаларын сипаттайтын, оқыту мен білім беру мәселелерін қарастыратын педагогиканың құрамдас бөлігі». Тапсырмалар: 1. Анықтамаға сәйкес келетін педагогика ғылымының саласын көрсетіңіз

1) Философия
2) Әдіснама
3) A) Тәрбие
4) Педагогика
5) Дидактика

15. 2. Дидактика ұғымын ең алғаш өз шығармасында оқыту өнері мағынасында қолданған ғалым

1) В.Ретке
2) Ж.Руссо
3) И.Павлов
4) В.Смирнов
5) А.Макаренко

16. 3. Я.А.Коменский 1657 жылы Амстердамда шығарылған негізгі еңбегі «Ұлы дидактикасында» дидактиканы қалай түсіндіреді?

1) «Бәрін, барлығында оқытудың әмбебап өнері»
2) «Оқыту - үйрету және білім алу»
3) «Тәрбиеге жетекші»
4) «Тəжiрибе - танымның iлкi бұлағы»
5) «Оқыту негізінде тәрбие беру»

17. 4. «Оқытудағы мақсат жалғыз құрғақ білім үйрету емес, біліммен бірге жақсы тәрбиені қоса беру керек» екендігін баса айтып, оқу мен тәрбиенің біртұтас педагогикалық әрекет екендігін дәлелдеген ғалым

1) М.Дулатов
2) Ы.Алтынсарин
3) А.Байтұрсынұлы
4) М.Қашғари
5) Б.Сейсембаев

18. 5. Дидактиканың міндеті

1) Білім мазмұнын, оқыту әдістерін және оқытуды ұйымдастыруды ғылыми тұрғыдан негіздеу
2) Студентті теориялық біліммен қаруландыру және тәжіриеде пайдалана алу біліктерін қалыптастыру
3) Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына деген қызығушылығын арттыру, мотивін тудыру
4) Жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу мен оқыту мақсаттарын жүзеге асыру
5) Барлық деңгейдегі білім беру мазмұнын жаңғыртуды жүзеге асыру негізінде студенттердің дүниетанымын кеңейту

19. Ұлттық білім берудің оқу бағдарламаларын халықаралық тану, білім беру ұйымдарының білім алушылары мен оқытушыларының ұтқырлығын қамтамасыз ету, сондай-ақ білім беру сапасын арттыру және білім берудің барлық деңгейлерінің сабақтастығын қамтамасыз ету үшін білім беру ұйымдарында іске асырылады. Осы технология бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың ережесі (бұдан әрі - Ереже) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру мақсатында әзірленді. Тапсырмалар: 1. Көрсетілген ереже қай технологияға тән?

1) Сынып-сабақтық оқыту
2) Кредиттік оқыту
3) Интерактивті оқыту
4) Дамыта оқыту
5) Проблемалық оқыту

20. 2. «Кредит-сағат» ұғымын қоғамға енгізген ғалым

1) Ч.Элиот
2) Ч.Карпини
3) Ф.Бенжамин
4) А.Макаренко
5) В.Элион

21. 3. Кредиттік оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқу үдерісін ұйымдастырудың негізгі міндеттері

1) Білім көлемін біріздендіру
2) Білімді цифрландыру
3) Кадрлар әлеуетін дамыту
4) Ел экономикасын дамыту
5) Инфрақұрылымды дамыту

22. Кредиттік оқыту технологиясындағы білім берудің оқу жоспарлары неше нысанда әзірленеді?

1) 3
2) 5
3) 7
4) 2
5) 9

23. 5. Білім алушыларды немесе оқытушы-зерттеушілерді белгілі бір академиялық кезеңге: семестр немесе оқу жылына өзге жоғары оқу орнына (ел ішінде немесе шетелде) игерген білім бағдарламаларын міндетті түрде кредит түрінде сынақ ретінде тапсыра отырып өз ЖОО-сында немесе өзге ЖОО-да білімін жалғастыру немесе зерттеулер жүргізу үшін ауыстыру:

1) Академиялық мобильдік
2) Академиялық еркіндік
3) Академиялық күнтізбе
4) Академиялық деңгей
5) Академиялық кезең