Тест: Жоғары мектеп педагогикасы


Список вопросов


1. Жоғары мектеп педагогикасының пәні бағытталған:

1) Тәрбие беру процесін ұйымдастыруға
2) Оқытудың қазіргі заман технологияларына
3) Әдіснамалық және теориялық негіздерге
4) Мектеп педагогикасының жалпы мәселелеріне
5) Жоғары кәсіби білім беру саласындағы тиімді ғылыми-педагогикалық іс-әрекетке дайындауға
6) Болашақ жоғары оқу орындары оқытушыларын кәсіби педагогикалық құзыреттіліктерін қалыптастыруға
7) Магистранттардың кәсіби педагогикалық құзыреттіліктерін қалыптастыруға

2. Жоғары мектеп педагогикасының пәні:

1) Білім беру процесінде оқыту мен тәрбие беру процесін ұйымдастыру
2) Оқытудың қазіргі заман технологиялары
3) Оқыту мен тәрбие беру процесін жоспарлау
4) Әдіснамалық және теориялық негіздер
5) Жоғары мектеп педагогикасының жалпы мәселелері
6) Жоғары оқу орнындағы педагогикалық процесс
7) Жоғары оқу орнының жағдайында маманды кәсіби даярлау процесі

3. Жоғары оқу орындарындағы педагогикалық жүйелерге жатады:

1) Аксиологиялық парадигмалары
2) Тұлғалық – бағдарлы білім беру парадигмасы
3) Педагогикалық парадигма
4) Білім берудің парадигмасы
5) Деканат, оқу бөлімі, ректорат, ғылыми кеңес
6) Академиялық топ, курс, студенттердің өзін-өзі басқару ұйымдары
7) Жоғары оқу орны, факультет, қоғамдық ұйымдар

4. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі категориялары:

1) Жоғарғы мектепте іс-шаралар ұйымдастыру
2) Өзіндік білім алу, біліктілігін арттыру
3) Педагогиканың негізгі ерекшеліктері
4) Маманды кәсіби даярлау процесі
5) Кәсіби даярлау, кәсіби қайта даярлау
6) Жоғары мектеп педагогикасындағы оқыту
7) Тәрбие, өзін-өзі тәрбиелеу, тұлғаны дамыту

5. Жоғары мектеп педагогикасының жалпы категориялары:

1) Докторантура
2) магистратура
3) Педагогикалық іс-әрекет, ғылыми-зерттеу жұмысы
4) Өзіндік жұмыс
5) Педагогикалық жүйе, педагогикалық процесс
6) Болон процесі
7) Тәрбие, оқыту, білім беру

6. Педагогикалық жүйе:

1) Жеткіншектер мен ересек адамдарды оқыту мен тәрбиелеуді көздейтін
2) Педагогикалық іс-әрекет, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізетін
3) Педагогиканың негізгі ерекшеліктерін ашатын
4) Маманды кәсіби даярлау
5) Өзіндік жұмыс түрлерін ұйымдастырады
6) Болон процесін іске асырады
7) Көптеген құрылымдық және қызметтік компоненттердің өзара үйлесімділігінен тұратын және оларды бір мақсатқа жұмылдырған;

7. Жоғары мектеп педагогикасының қызметтері:

1) Технологиялық
2) Ғылыми білім
3) Педагогиканың негізгі ерекшеліктерін меңгеру
4) Жоғары мектеп ерекшеліктерін анықтау
5) Маманды кәсіби даярлау
6) Теориялық
7) Жоғары мектептегі оқыту

8. Жоғары оқу орнының түрлері:

1) Институт және оларға теңестірілгендер
2) Ұлттық жоғары оқу орны, зерттеу университеті
3) Докторантура
4) Жаңашыл тәжірибелерді зерттеу орталықтары
5) Университеттер, академиялар, ұлттық зерттеу университеті
6) Магистратура
7) Арнаулы орта білім беру мекемелері

9. Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру үздіксіз педагогикалық білім берудің жоғары деңгейі болып табылады:

1) Институт
2) Магистратура
3) Университет
4) Докторантура
5) Академия
6) Резидентура
7) Аспирантура

10. Жоғары оқу орнының білім ортасының негізгі субъектілері:

1) Колледж студенттері
2) тұлғалар
3) Колледж мұғалімдері
4) Оқытушылар
5) мұғалімдер
6) Студенттер
7) педагогтар

11. Қазақстанда кредиттік жүйені енгізу қажеттіліктерімен түсіндіріледі:

1) Ұлттық білім беру жүйелерін реформалаудағы дүниежүзілік тенденциялармен
2) Колледж студенттері біліктілігін көтеру үшін
3) Азаматтардың конкурстық негізде тегін жоғары білім алуымен
4) Колледж мұғалімдері біліктілігін көтеру үшін
5) Колледж студенттерінің жоғары оқу орнында оқуға мүмкіндік алу үшін
6) Мектеп мұғалімдерінің біліктілігін көтеру үшін
7) ҚР жоғары оқу орындары дипломдарының әлемдік білім беру кеңістігінде еркін қабылдануына деген жағдайлар, алғы шарттар жасау

12. Болон процесі:

1) Мектеп мұғалімдерінің біліктілігін көтеру үшін қолданатын әдістеме
2) Педагогикалық құбылыстардың жағдайын анықтау орталығы
3) Техникалық білім бағдарламаларын жүзеге асыра алатын орталық
4) Оқытудың кредиттік жүйесіне көшірілуі
5) Жалпы қызмет принциптеріне негізделген жоғарғы білімнің біріңғай еуропалық жүйесінің құрылу процесі
6) Жаңашыл тәжірибелерді зерттеу орталығы
7) Өз әрекет саласындағы алғы ғылыми және әдістемелік орталық

13. Болон декларациясына қосылу аясында білім беру үдерісіне түбегейлі өзгерістер енді:

1) Колледж мұғалімдерінің біліктілігі көтерілді
2) Колледж студенттері жоғары оқу орнында оқуға мүмкіндік алды
3) Мектеп мұғалімдерінің біліктілігі артты
4) Оқытудың кредиттік жүйесіне көшірілуі
5) Мамандарды үш деңгейлі даярлау енгізілді бакалавр-магистр Ph.D докторы
6) Жоғары білікті мамандар даярлаудың бакалавриат магистратура, Ph.D доктарантура бағдарламалары бойынша үш сатылы моделін қалыптастыру
7) Азаматтардың конкурстық негізде тегін жоғары білім алуға мүмкіндігі артты

14. Лекцияда қажетті мәліметтерді жеткізу функциясы:

1) Біліктілік
2) Технологиялық
3) Тәрбиелік
4) Ақпараттық
5) Дидактикалық
6) Экспрессивті
7) Дамытушы

15. Жоғары мектептегі оқыту процесі:

1) Біліктілікті көтеру, мамандарды қайта даярлау
2) Тәжірибелік дамыту
3) Оқытушы мен студент арасындағы диалог
4) Студенттердің танымдық әрекетін ұйымдастыру мен басқарудың күрделі жүйесі
5) Белгілі бір кәсби салаға бағдарланған адамға білім мен тәрбие беру
6) Адам тәрбиесінің жалпы заңдылықтарын зерттейтін процесс
7) Білімді меңгеру, дағды мен білікті игеру

16. Ғылыми-зерттеу жұмысының міндеттері:

1) Зерттеу объектісінің әр түрлі даму кезеңдеріндегі динамикалық қатарын зерттеу
2) Ғылыми-практикалық зерттеулердің әдістемелерін игеру
3) Алынған нәтижелерді қорытындылау және көпшілік алдында қорғау
4) Жұмыстың кеңейтілген жоспарын құру
5) Зерттеу объектісінің тарихи дамуын зерттеу
6) Тақырып бойынша әдебиеттерді оқу және таңдау
7) Ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбын таңдау

17. Әдіс:

1) Ойға алған бір істі жүзеге асырудың тәсілдер жиынтығы
2) Заттарды ұқсас белгілері бойынша топтау
3) Шынайылықты арнайы түрде қабылдау, жобалау, негіздеу, топтау
4) Педагогикалық процестерді жобалау
5) Күрделі бақылау
6) Ғылым пәнін анықтауға ықпал етуші тәсіл
7) Таным жолы, ғылыми білімді құру тәсілі және негіздеу

18. Эмпирикалық әдістер:

1) Суреттеу
2) Бақылау
3) Формаландыру
4) Өлшеу, тәжірибе жасау
5) Аксиомаландыру
6) Талдау
7) Синтез

19. Әдіснама:

1) Шынайылықты арнайы түрде қабылдау
2) Ғылыми бағыттарды дұрыс қабылдау
3) Заттарды ұқсас белгілері бойынша салыстыру
4) Білімді дамытудың тәсілдерін іздестіреді
5) Педагогикалық құбылыстарды анализдеу
6) Педагогикалық процестерді меңгеру
7) Шынайы және практикалық түрде тиімді білімге жетудің әдістері мен жолдарына көп көңіл бөледі

20. Теориялық әдістер:

1) Әңгімелесу
2) Эксперимент
3) Дедукция
4) Салыстыру
5) Бақылау
6) Сауалнама
7) Индукция

21. Индукция:

1) Жекеден жалпыға өту әдісі
2) Жалпы тұжырымнан жеке тұжырым жасауға мүмкіндік беретін таным әдісі
3) Зерттеліп отырған құбылыстарды салыстырып, талқылау
4) Жеке қорытулар негізінде жалпы тұжырым жасауға мүмкіндік беретін зерттеу мен талқылау әдісі
5) Зерттеліп отырған құбылыстың қажетті емес жақтарын бөліп алу
6) Жан-жақты зерттеу мақсатында бүтін бір затты құрамдас бөліктерге бөлу
7) Объектілердің жалпы белгілері мен қасиеттерін анықтауға мүмкіндік беретін ойлау әдісі

22. Дедукция:

1) Зерттеліп отырған құбылыстарды салыстырып, талқылау
2) Жалпыдан жекеге өту әдісі
3) Жалпы тұжырымнан жеке тұжырым жасауға мүмкіндік беретін таным әдісі
4) Зерттеліп отырған құбылыстың қажетті емес жақтарын бөліп алу
5) Жеке қорытулар негізінде жалпы тұжырым жасауға мүмкіндік беретін зерттеу мен талқылау әдісі
6) Жан-жақты зерттеу мақсатында бүтін бір затты құрамдас бөліктерге бөлу
7) Объектілердің жалпы белгілері мен қасиеттерін анықтауға мүмкіндік беретін ойлау әдісі

23. Жоғары мектеп педагогикасының мәні:

1) Педагогтың алдағы ісін жоспарлау, студенттің қабілетін анықтай білуі
2) ЖОО зерттеу мақсаты
3) ЖОО оқу-тәрбие процесінің заңдылықтарын, механизмдерін зерттейтін педагогика ғылымының саласы
4) ЖОО оқытудың кешенді мақсаттарын шешетін педагогика саласы
5) Әрбір жеке студенттің әрекетіне зейінді аудара білу
6) ЖОО меңгерілетін пәндерді оқу жоспарында логикалық реттілікпен бөлу
7) Педагогтың студенттермен жеңіл , оңай байланыса білу қабілеті

24. Жоғары мектеп педагогикасымен тікелей байланысты ғылыми ұғымдар:

1) Үйрету, меңгеру, іскерлік
2) Тәрбие
3) Жеке тұлға
4) Жеке даралық, оқу іс-әрекеті
5) Мақсат, іс-әрекет
6) Даму, әлеуметтендіру
7) Жүйе, құрылым, функция,элемент

25. Зерттеу әдістері бөлінеді:

1) бақылаушылық
2) иллюстративті
3) теориялық
4) эмпирикалық
5) көрнекілік
6) ғылыми
7) тәжірибелік

26. Болон процесі шеңберіндегі басты ұстанымдар:

1) Жоғарғы оқу орнына үміткерлерді дайындаудың жоғары деңгейін қамтамасыз ету
2) Ұлттық білім жүйелерін жақындастыру
3) Әлемнің үздік университеттерімен байланыс орнату
4) Елімізден тыс жерлерде бағдарламаның оң бейнесін сақтау
5) Жоғарғы білімнің ұлттық жүйесін реформалауды қарастыру
6) Елімізде бағдарламаның оң бейнесін сақтау
7) Еуропалық білімнің бәсекелестікке қажеттілігін және тартымдылығын жоғарылату

27. Жоғары оқу орнындағы педагогикалық іс-әрекет мақсаты:

1) Сабақ, лекция
2) Семинар
3) Шеберханадағы жұмыс
4) Дамыту
5) Оқыту
6) Әңгіме
7) Тәрбиелеу

28. Педагогика ғылымының әдіснамасы:

1) Дұрыс ойлау жолдарын көрсетуде
2) Ақыл қайрат көңілдің жайын баяндауда
3) Адам денесінің құрылымымен анықталады
4) Адамның жүйке –психикалық дамуы мен оның әрекетінің рефлекторлық табиғатын ашуда
5) Педагогикалық құбылыстардың жағдайлары туралы теориялық қағидалармен олардың зерттеу әдістерін қарастырады
6) Жаңадан алынған білімдерді тәрбие, оқыту, білім беру тәжірибесіне енгізумен анықталады

29. Зерттеу әдістері:

1) Зерттеу жоспарын құру
2) Зерттеу мақсатын айқындау
3) Семинар
4) Тәжірибе алмасу
5) Әр ғылымның дамуының басты құрамды бөлігі
6) Қимыл - қарекет немесе іскерлік
7) Күрделі таным тәртіптері

30. Тәсіл:

1) Қимыл - қарекет немесе іскерлік
2) Тәжірибе алмасу
3) Педагогикалық процестерді меңгеру
4) Ғылыми бағыттарды дұрыс қабылдау
5) Әдістің құрамдас бөлігі
6) Белгілі бір іс-шараны жүзеге асырудың реті
7) Суреттеу

31. Педагогикалық іс-әрекет - бұл:

1) Кәсіби педагогикалық іс-әрекетті өзін-өзі ұйымдастырудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін тұлғаның сапалар кешені
2) Ғылымды тану жолы
3) Болашақ маманның тұлғасын қалыптастыруға, кәсіби даярлығына бағытталған
4) Оқытуға қойылатын талаптардың бастапқы белгілі жүйесі
5) Жоғары оқу орнындағы педагогикалық үрдіс компоненттері арасындағы объектівті болатын, қайталанып отыратын, тұрақты байланыстар
6) Болашақ маманның тұлғасының, оның кәсіби дайындығының қалыптасуына бағытталған қызмет
7) Білім беру мен оқыту мәселелерін зерттейтін оқыту теориясы

32. Педагогтың педагогикалық іс-әрекет түрлері:

1) Пән оқытушысының іс-әрекеті
2) Авторитарлық іс-әрекет
3) Коммуникативті іс-әрекет
4) Ғылыми-зерттеу іс-әрекеті
5) Әдіскердің іс-әрекеті
6) Перцептивті іс-әрекет
7) Академиялық іс-әрекет

33. Педагогикалық іс-әрекет құрылымына жатады:

1) Коммуникативтік
2) Күрделілік
3) Жоспарлылық
4) Ұйымдастырушылық
5) Мақсаттылық
6) Танымдық
7) Зерттеушілік

34. Педагогикалық шеберлік дегеніміз:

1) Тұтас педагогикалық үрдістің бір бөлігі
2) Болашақ маманның тұлғасын қалыптастыруға, кәсіби даярлығына бағытталған қызмет
3) Оқытушының кірітірілген қасиеті, ол өзінің құрамына өзара тәуелді, тығыз байланысты бірліктерді, білім, іскерлік, қабілет пен қасиеттерді қамтиды
4) Оқытуға қойылатын талаптардың бастапқы белгілі жүйесі
5) Кәсіби педагогикалық іс-әрекетті өзін-өзі ұйымдастырудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін тұлғаның исапалар кешені
6) Адамгершілік қасиеттер мен зиялылықтың болуы
7) Тұлғаның көпшілікке танылған мағынасы немесе білім, құзыреттер, тәжірибе, жетістіктерге негізделген қоғамдық қызметі

35. Педагогикалық қабілеттердің түрлері:

1) Академиялық қабілеттер
2) Зерттеушілік қабілеттер
3) Авторитарлық қабілеттер
4) Білім беру қабілеттері
5) Тәрбиелеу қабілеттері
6) Дамыту қабілеттері
7) Дидактикалық қабілеттер

36. Жоғары мектеп педагогының кәсіби маңызды қасиеттері:

1) Авторитарлық
2) Конструктивті білік
3) Мінез-құлық, құзыреттілік
4) Перцептивтілік
5) Академиялық
6) Жобалаушылық білік
7) Дидактикалық

37. «Дидактика» термині грек тілінен аударғанда қандай мағына береді?

1) Әрекет жасау
2) Түр, бейне
3) Зерттеуші
4) Үйретуші
5) Бастапқы
6) Бала жетектеу
7) Үлгі

38. Дидактика – бұл:

1) Адам тәрбиесі мен білім беру туралы ғылым
2) ЖОО жағдайында мамандарды кәсіби даярлау, тәрбиелеу, оқыту туралы ғылым
3) Педагогика ғылымының саласы
4) Білім берудің концептаульдық моделі
5) Ғылымды тану жолы
6) Оқытуға қойылатын талаптардың бастапқы белгілі жүйесі
7) Білім беру мен оқыту мәселелерін зерттейтін оқыту теориясы

39. Дидактика ұғымын алғаш зерттеген ғалымдар:

1) В.Ратке
2) В.А.Сухомлинский
3) Я.А. Коменский
4) С.Л.Рубинштейн
5) И.Ф.Гербарт
6) Н.И.Пирогов
7) А.С.Макаренко

40. Дидактиканың негізгі категориялары

1) Көрнекілік
2) Білім беру
3) Ғылымилық
4) Жүйелілік
5) Түсініктілік
6) Бірізділік
7) Оқу, оқыту

41. Қазіргі ғылым бойынша дидактика қарастыратын сұрақтар:

1) Қашан?
2) Не үшін?
3) Қайда?
4) Не себепті?
5) Қалай оқыту керек?
6) Кімді?
7) Нені оқыту?

42. Зерттеуші болмысты қамту шеңберіне байланысты дидактика бөлінеді:

1) Мерзімді
2) Жалпы
3) Өзара
4) Жекеленген
5) М індетті
6) Қарапайым
7) Шартты

43. Оқытудың педагогикалық, психологиялық ерекшеліктері:

1) Конструктивті білік
2) Тұлғаның бағыттылығы
3) Таным процесі
4) Екі жақты үрдіс
5) Даму негізі
6) Гуманистік бағыттылығы
7) Кәсіби білім

44. Оқыту үрдісінің қызметтері

1) Дамыту
2) Үйрету
3) Орта қалыптастыру
4) Білім беру
5) Дайындау
6) Тәрбиелеу
7) Дербестікке баулу

45. Оқытудың негізгі қызметтері

1) Тәрбиелік
2) Дамытушылық
3) Ғылымилық
4) Білімділік
5) Тарихилық
6) Заңдылық
7) Көрнекілік

46. «Қағида» термині латын тілінен аударғанда қандай мағына береді?

1) Үйрету
2) Өзара
3) Шеберлік
4) Бастапқы
5) Соңғы
6) Негізгі
7) Қосалқы

47. Жоғары оқу орнындағы оқу-тәрбие үрдісінің компоненттері:

1) Студенттер
2) Мазмұны
3) Педагогтар
4) Әдіс-тәсілдері
5) Мақсат-міндеттер
6) Семинар
7) Дәріс

48. Оқытудың қағидалары:

1) Білім деңгейі
2) Ғылымилық
3) Саналылық
4) Мақсаттылық
5) Құзыреттілік
6) Қабілеттер
7) Тұлғаның бағыттылығы

49. Білім беру мазмұны таксономиясының мақсаттары:

1) Жүйелілік
2) Ынталандыру
3) Тактикалық
4) Көрнекілік
5) Беріктілік
6) Стратегиялық
7) Жалпыға ортақ

50. Білім беру мазмұнының компоненттері:

1) Құрамдас элекменттер мен әдістердің бір бөлігі
2) Әлеуметтік және кәсіби іс-әрекеттердің белгілі тәсілдерінің тәжірибесін іске асыру
3) Жаңа мәселелерді шешу барысындағы шығармашылық , ізденістік іс-әрекеттер
4) Алға қойған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу
5) Үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру
6) Құндылықтар жүйесінің тәжірибесі
7) Біліктілік,мақсаттылық

51. Білік пен дағды студент үшін бірнеше топқа бөлінеді:

1) Шығармашылық
2) Адам іс-әрекетінің тәсілдері
3) Жалпы интеллектуалдық
4) Мамандық
5) Шарттылық
6) Жалпы кәсіптік
7) Мақсаттылық

52. Білім берудің мазмұнды деңгейлері

1) Оқу материалының деңгейі
2) Оқу пәнінің деңгейі
3) Оқытушылардың тәрбиелік деңгей
4) Әдіснамалық деңгей
5) Жалпы теориялық ұғым қалыптастыру деңгейі
6) Нәтижелілік деңгей
7) Күрделіліктің жоғары деңгей

53. Білім беру бағдарламасы дегеніміз:

1) Сабақтарда проблемалық жағдаят құру мен оларды шешуге бағытталған оқу түрі
2) Құрамдас элементтер мен әдістердің бір бөлігі
3) Барлық қоғам мен барлық адамдар өмірінің ажыратылмайтын бөлігі
4) Маманға қойылатын талаптарды анықтайтын және білім берудегі пәндердің тізімі
5) Оқу пәндерінің жүйелі баяндалған, ресми түрде бекітілген оқу-теориялық басылы
6) Мамандық бойынша оқыту бағдарламасы
7) Қоғамдық және кәсіби іс-әрекет үдерісі барысында туындайтын мәселелер

54. Оқу бағдарламаларының түрлері:

1) Дағды
2) Білік
3) Білім
4) Жұмыс
5) Авторлық
6) Типтік
7) Оқыту

55. Оқулықтардың негізгі қызметтері:

1) Біліктілік
2) Оқу-танымдық
3) Дағдылық
4) Тәрбиелілік
5) Ақпараттық
6) Құқықтық
7) Адамгершілік

56. Ян Амос Коменскийдің ойынша, дидактика қандай сұрақтарға жауап береді?

1) Қайда?
2) Кімді?
3) Қалай оқыту керек?
4) Нені оқыту?
5) Неден?
6) Қашан?
7) Кімге?

57. Оқытудың дамытушылық әдістерінің жүйесін ұсынған ғалымдар:

1) М.И. Скаткин
2) К.Д.Ушинский
3) В.Ратке
4) Я.А.Коменский
5) Н.И.Пирогов
6) И.Л. Лернер
7) Ф.А.Дистерверг

58. Ақыл-ой әрекетінің кезеңдік қалыптасу теориясын негіздеген ғалымдар:

1) Н.Ф. Талызина
2) Н.И.Пирогов
3) К.Д.Ушинский
4) В.А.Сластенин
5) И.П. Гальперин
6) В.Ратке
7) Я.А.Коменский

59. Оқытудың мазмұндық жалпылау тұжзырымдамасын құрастырған ғалымдар:

1) В.Ратке
2) Я.А.Коменский
3) К.Д.Ушинский
4) В.В. Давыдов
5) Д.Б. Эльконин
6) В.А.Сластенин
7) Н.И.Пирогов

60. Дидактика теориялық және әдістемелік негіздерін зерттейтін педагогика ғылымының саласы.

1) оқушылардың іс-әрекеті
2) ойлау
3) білім беру
4) тәрбиелеу
5) білім
6) оқыту
7) оқу

61. Магистратура екі түрге бөлінеді

1) ординатура
2) ғылыми магистратура
3) специалитет
4) адъюнктура
5) күрделі магистратура
6) кәсіптік магистратура
7) арнайы магистратура

62. Авторитарлық стиль

1) Педагог студенттерді шығармашылықпен жұмыс жасауға баулиды.
2) Педагог іс-әрекетке немқұрайлы араласады.
3) Педагог қарым-қатынас мақсатын анықтайды.
4) Педагог студенттердің іс-әрекетін бақыламайды.
5) Педагог студенттерді қоғамдық іс-әрекеттерге баулиды.
6) Жеке тұлғаның қалыптасу динамикасына айрықша мән береді.
7) Ұжымға немесе әрбір студентке байланысты барлық мәселені педагог өзі ғана шешеді.

63. Жоғары оқу орнында студент бейімделудің екі түрінен өтеді.

1) Екіншісі іс-әрекетке деген адаптация
2) Екіншісі этникалық адаптация
3) Екіншісі әлеуметтік-психологиялық адаптация
4) Біріншісі биологиялық адаптация
5) Біріншісі оқуға деген адаптация
6) Екіншісі физикалық адаптация
7) Біріншісі қоғамға деген адаптация

64. Педагогикалық процестің компоненттері:

1) Оқыту бағдарламалары, оқулықтар, оқу жоспары.
2) оқулықтар, оқу жоспары,оқыту
3) Педагогтар, оқушылар
4) әдіс, форма, нәтиже
5) Мақсат, міндет, мазмұн
6) Бала-бақша, мектеп, жоғары оқу орындары.
7) Оқыту, тәрбиелеу, дамыту.

65. Педагогтың құзыреттілігі қай құзыреттіліктің қалыптасқан деңгейіне тәуелді:

1) Жалпымәдениеттілік құзыреттіліктер
2) Психологиялық құзыреттіліктер
3) пәндік-бағыттылық құзыреттіліктер
4) Дүниетанымдылыққұзыреттіліктер
5) Бағыттылық құзыреттіліктер
6) Әдіснамалық құзыреттіліктер
7) Психологиялық,педагогикалық құзіреттіліктер

66. Педагогтың инновациялық әрекетіне жатады:

1) Студенттермен сұхбаттасу
2) Педагогтардың озық тәжірибесін оқып үйрену.
3) Педагогтің жаңа әдіс-тәсілдерді оқу-тәрбие үрдісіне енгізуі
4) Танымдық әрекетті белсендіру.
5) Оқытудың дәстүрлі әдісін қолдану.
6) Оқытудың авторлық моделін жасау.
7) ойын әрекетін ұйымдастыру.

67. Кредиттік оқыту технологиясы

1) Білім берудің қарапайым түрі
2) Оқытудың кәсіптік практикалық түрі
3) Білім көлемін кредит негізінде есепке алады.
4) Өндірістік кадрларды даярлау
5) Өндірістік оқу мен кәсіптік тәжірбиеден өту шарттары бар технология
6) Студенттің өзіндік білімдену деңгейін көтеруге,білімді шығармашылықпен меңгеруіне бағытталған білім берудің бейсызықтық жаңа технологиясы
7) Білім беру бағдарламасының ең жеңіл түрі

68. Кредиттік оқытудың негізгі компоненттері

1) Танымдық іс-әрекеттері
2) Түсіндірмелі оқыту
3) Дәстүрлі оқыту
4) Проблемалық оқыту
5) Иллюстрациялық оқыту
6) Басқару іс-әрекеттері
7) Бағдарламалық оқыту

69. Кредиттік оқыту жүйесінің өзгешіліктері

1) Оқу кітаптары тапсырмада ғана қолданылады.
2) Студенттерді жеке-жекезерттеу
3) Студенттер дайын материалмен ғана жұмыс жасайды.
4) Студенттердің оқу – тану іс-әрекеті біртұтас құрылымдық қалыпқа келтіріледі
5) Оқу танымдық процесі
6) Оқу танымдық процесі орта деңгейде болады.
7) Әр пәндік курс бойынша оқу-әдістемелік кешен құрастырылады.

70. Көрнекілік әдістер

1) плакаттар
2) парақтар
3) теледидар
4) иллюстрация
5) планшет
6) компьютер
7) демонстрация

71. Құзіреттіліктің түрлеріне жатады

1) мақсаттылық
2) кәсіби
3) педагогикалық тактика
4) арнайы
5) жеке
6) ақпараттық
7) педагогикалық ақпарат

72. “Принцип” қандай мағынаны білдіреді

1) тәсіл,құрал
2) негізгі,қағида
3) әдіс
4) бастапқы,әдіс
5) үйретуші,мұғалім
6) тәсіл,әдіс
7) бастапқы

73. Қарым-қатынастың авторитарлық стиліне сәйкес келетіні

1) Студенттердің тәрбиесі,дамуы қадағаланбайды.
2) Педагог жауапкершілікті студентке береді
3) Педагог студенттерді түсінуге ықпал жасайды.
4) Студентке еркіндік берілмейді,тәуелді позицияда болып,педагогикалық ықпалдың обьектісіне айналады.
5) Өзара қарым-қатынас кеңес беру,өтініш сияқты формалар арқылы іске асырылады.
6) Әрбір студентке байланысты барлық мәселені педагог өзі шешеді
7) Тең құқылы субъект ретінде қарастырылады.

74. Австралия, Жапония, Қытай, Канада, Корея және Малайзия елдері кіретін кредиттік жүйе:

1) Дәстүрлі жүйе
2) USCS Американдық
3) CATS Британдық
4) Азия-Тынық мұхит кеңістігіндегі жүйе
5) Ұлттық жүйе
6) ECTSЕуропалық
7) UCTS

75. Инновация ұғымы

1) Студентпен ақпарат алмасу
2) Бірігіп жасайтын технология
3) Білімнің мазмұнында,әдістемеде,оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруда көрініс табады
4) Компьютерді пайдалану
5) Іс-әрекет көзі
6) Жаңа мазмұнды ұйымдастыру
7) Ақпарат енгізу

76. Академиялық күнтізбе

1) Студенттердің санын есептеу үшін жасалған
2) Академиялық демалыс беру
3) оқу жылы ішінде оқу, кәсіптік іс-тәжірибелерді өткізу күнтізбесі (каникулдар мен мерекелер көрсетілген).
4) ұзақ уақыт мезгілін есептеу
5) Белгілі бір аралықтағы оқу жоспарын есептеу
6) оқу жылы барысындағы оқу және бақылау іс - шараларын, демалыс күндерін көрсететін күнтізбе
7) Белгілі бір аралықтағы сабақты есептеу

77. Аннотация дегеніміз

1) обьективті түрде жазылады, шығарманы жазған авторға баға береді
2) Ойдан шығарылған туынды
3) кітаптың, мақаланың мазмұнын, саяси-идеялық бағытын, құндылығын түсіндіретін қысқаша сипаттама.
4) ғылыми және көркем өнер сынының (критика) жанры
5) рецензия жазушы адамның өз көзқарасы баяндалады, өз бағасы беріледі
6) ғылыми еңбектің мазмұнын, идеялық бағытын түсіндіруге арналған сипаттама
7) жаңа туынды туралы мағлұмат бере отырып, оның қысқаша талдамасын және бағасын қамтиды.

78. Вербальды емес қарым-қатынас

1) сөз жүйесі
2) интонация
3) жест
4) дикция
5) мимика
6) ритм
7) тембр

79. Ақпарат беру тәсіліне орай әдістерді бөледі

1) Түсіндірмелі әдіс
2) Көрнекілік әдіс
3) Сөздік әдіс
4) Бақылау әдісі
5) Практикалық әдіс
6) Шығармашылықты қалыптастыру әдісі
7) Білім алу әдісі

80. Педагогикалық қарым-қатынастың түрлері:

1) мәдени
2) вербальды емес
3) топтық
4) әлеуметтік
5) вербальды
6) перцептивті
7) жеке

81. Студенттердің өзіндік жұмыс түрлеріне жатады

1) Бақылау жазу
2) Эксперимент жүргізу
3) Лекция тыңдау
4) Оқытушы берген материалды оқу
5) Аннотация жазу
6) Ізденушілік,зерттеушілік сипаттағы жұмыс жүргізу
7) Әңгіме айту

82. Студенттердің өзіндік жұмысы

1) Оқу процесінде оқытушының жетекшілігімен орындалатын студенттердің жекелеген іс-әрекеті
2) Оқу процесінде және одан тыс уақытта оқытушының жетекшілігімен орындалатын студенттердің ұжымдық іс-әрекеті
3) Оқу процесіндегі студенттердің топпен жұмыс жасауы
4) Студенттің сабақ материалын айтуы
5) Оқу процесінде және одан тыс уақытта оқытушының жетекшілігімен орындалатын студенттердіңжекелеген және ұжымдық іс-әрекеті
6) Студенттердің өз ойын айтуы
7) Оқытушы берген материалды оқу

83. Жоғары білім берудің үш деңгейі

1) стажировка
2) бакалавриат
3) докторантура
4) адъюнктура
5) магистратура
6) специалитет
7) ординатура

84. Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын талаптар

1) жеке қасиеттері
2) педагогикалық әдеп
3) дидактикалық
4) ұстаздық шеберлік
5) педагогикалық мәдениет
6) адамгершілік
7) құндылықтар

85. Оқу-тәрбие процесін дамытудың маңызды көрсеткіштеріне жатады

1) Оқу
2) Оқытудың формалары
3) Білім беру
4) Тәрбие
5) Оқытудың әдістері
6) Оқытудың жаңа мазмұны
7) Оқыту қағидалары

86. Педагогикалық қарым-қатынас стилі:

1) вербальды
2) демократиялық
3) жеке
4) әлеуметтік
5) либералдық
6) авторитарлық
7) вербальды емес

87. Педагогикалық кәсіби қарым-қатынас негіздерін меңгерудің басты шарттарын көрсет

1) Құзіреттілікті қалыптастыру
2) Педагогикалық қарым-қатынастың құрылымы мен заңдылықтарын зерттеу
3) Студенттерді іс-әрекетке ұйымдастыру
4) Педагогикалық шеберлік
5) Педагогикалық кәсіби қарым-қатынастың білігі мен дағдысын қалыптастыру
6) Коммуникативтік қабілеттерді дамыту
7) Педагогикалық іс-әрекетті қалыптастыру

88. Педагогикалық қарым-қатынас қалыптасады.

1) Іс-әрекет барысында
2) Пікірлерімен бөлісу барысында
3) Арақашықтықты сақтау барысында
4) Этиканы сақтау барысында
5) Ақпарат алмасу барысында
6) Пікірлесу барысында
7) Хат алмасу барысында

89. Педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі

1) Белсенділік
2) Педагогикалық этика
3) Ақпарат алмасу
4) Құндылық
5) Жоғары адамгершілік деңгей
6) Тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынас дағдысы
7) Іс-әрекет

90. Ғылыми жұмыстардың түрлері

1) CӨЖ
2) тезис
3) МӨЖ
4) СРСП
5) мақала
6) автореферат
7) хаттама

91. Педагогикалық менеджмент-бұл:

1) Ақыл ойдың қазынасы,ойлаудың дамуы
2) Ұйымдастыру нормалары мен технологиялық тәсілдердің білімділік процессті басқару тиімділігінің жоғарлауына бағытталған принциптердің кешені
3) Жеке тұлғаның қабылдауы мен оны сезінуі
4) Тұқымқуалаушылық туралы түсініктер жиынтығы
5) Педагогикалық әдістер жиынтығы
6) Жеке тұлғаның дамуы
7) Ұйымдастыру нормалары мен технологиялық тәсілдердің білімділік процессті басқару тиімділігінің жоғарлауына бағытталған қағидалар мен әдістердің кешені

92. Педагогикалық технология ұғымының деңгейлері:

1) Дидактикалық, деңгейлік
2) Модульдік , толеранттық
3) Элементтік, модульдік
4) Жалпы педагогикалық
5) Өзара әрекет жасай білу, шыдамдылық, шектей білу,
6) Жеке пәндік-әдістемелік

93. Қарқынды дамыту технологиялары -бұл:

1) Студентті келешек мамандығына жақындату, іскер маман даярлау,оның өзіндік және шығармашылық қабылетін дамыту,қажетті іскерліктер мен дағдыларын қалыптастыру
2) Оқу материалдарын ұйымдастырудың жаңа ұстанымын құрайды.
3) Меңгерілетін материалдардың көлемі,қолданылатын әдіс-тәсілдердің және үйретілетін тілдік қатынастың үнемі жүргізілу ұстанымы
4) Студенттерге нақты талап қойып,үнемі ізденіске түсіріп, өздерін бақылау
5) Барлық студенттер білуге тиіс оқытудың жоспарланған нәтижелері
6) Белгілі бір психологиялық,педагогикалық және әдістемелік ұстанымдарға негізделген дидактикалық жүйе.
7) Оқу процесі құрлымының орындалуын қажет етеді.

94. Педагогикалық технология- бұл:

1) Қазіргі заманғы қоғамдық пікір бағыт
2) Жүйе, тәсіл, жол және тәрбие міндетін шешуді қамтамасыз ететін педагогика ғылымындағы бағыт
3) Технологиялық негіздеу
4) Технокартия теориясы
5) Материалдық құндылықтар процессі
6) Тәжірибеде жүзеге асырылатын белгілі бір педагогикалық жүйенің жобасы
7) Ұжымдық іс-әрекет теориясы

95. Жоғары оқу орнындағы ғылыми зерттеу жұмыстарының негізгі формалары:

1) Ғылыми үйірмелер
2) Пікірталас
3) Ғылыми жұмыстар конкурсы
4) Ғылыми семинарлар
5) Қоғамдық жұмыстар
6) Диспуттар
7) Конференциялар

96. Қазіргі жоғары білім беретін мектептер қандай тәрбиелік мақсатты көздейді?

1) Адамның шығармашылық мүмкіндігін ашу,
2) Жалпыадамзаттық-құндылық көзқарас негізін қалыптастыру
3) Гумандық,ізгілік қарым-қатынасты дамыту
4) Студенттің жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін жас ерекшеліктерін ескере отырып,жан-жақты дамуын қамтамасыз ету
5) Жеке тұлға ретінде қалыптастыру үшін білім деңгейлерін ескеріп дамыту
6) Бәсекеге қабілетті маман дайындау
7) Шығармашыл тұлғаны дамыту

97. Практикада біліктілік пен дағдыны қалыптастырудағы оқу жұмысының әдістері:

1) Жаттығу
2) Лекция
3) Ауызша сұрау
4) Оқулықпен жұмыс
5) Жеке жұмыс
6) Топтық жұмыс
7) Лабораториялық жұмыс

98. Оқу бағдарламасы дегеніміз не?

1) Оқытылатын пәндер ретін анықтайды
2) Әр пәннің білім мазмұнын ,көлемін анықтайды.
3) Тәлімгердің жұмыс жоспары берілген құжат
4) Жеке пәндерді оқытудың сағат сандары бекітілген құжат
5) Оқытылатын пәннің мақсатын анықтайды
6) Курстық жеке тақырыптарын, оқытудың сағат санын анықтайды.
7) Оқытылатын пәнде қолданылатын әдістерді анықтайды

99. Оқу жоспары дегеніміз не?

1) Оқу пәндерінің құрамын анықтайтын сертификат,
2) Оқу пәндерінің сағат санын анықтайды
3) Оқу пәндерінің мазмұнын ашады
4) Оқу жылының басы мен соңын және демалыс уақытын анықтайды
5) Әр жылдағы оқу ретін,аптадағы сағатын, жылдық сағатын анықтайды
6) Оқу жылының құрылымын анықтайды
7) Оқытылатын пәндер ретін анықтайды

100. Тьютор дегеніміз:

1) Оқу пәндерін жүргізетін және нақты пәнді меңгеруі бойынша студенттің академиялық кеңесшісі ролінде танылатын кафедра оқытушысы
2) Эдвайзердің көмегімен әр оқу жылына берілген фома бойынша жеке студенттің білімі
3) Оқу пәндерін жүргізетін кафедра оқытушысы
4) Студенттің академиялық кезеңдегі апталық, аудиториялық жұмысын реттейтін адам
5) Студенттердің өзіндік ғылыми-оқу жұмыстарын бaсқaрaды, яғни бұл кіші оқытушылық құрaм.
6) Студенттердің тәрбие жұмысымен айналысатын оқытушы
7) Студентке қaндaй дәріске және лaборaториялық сaбaқтaрғa қaтысуғa болaтыны, қaлaй оқу жұмысының жоспaрын құру жaйлы, сонымен қaтaр күнделікті өмір сұрaқтaрын шешуге кеңес беруші