Тест: Жоғары мектеп педагогикасы
Список вопросов
1. Жоғары мектеп педагогикасының пәні бағытталған: |
|
1) Тәрбие беру процесін ұйымдастыруға | |
2) Оқытудың қазіргі заман технологияларына | |
3) Әдіснамалық және теориялық негіздерге | |
4) Мектеп педагогикасының жалпы мәселелеріне | |
5) Жоғары кәсіби білім беру саласындағы тиімді ғылыми-педагогикалық іс-әрекетке дайындауға | |
6) Болашақ жоғары оқу орындары оқытушыларын кәсіби педагогикалық құзыреттіліктерін қалыптастыруға | |
7) Магистранттардың кәсіби педагогикалық құзыреттіліктерін қалыптастыруға | |
2. Жоғары мектеп педагогикасының пәні: |
|
1) Білім беру процесінде оқыту мен тәрбие беру процесін ұйымдастыру | |
2) Оқытудың қазіргі заман технологиялары | |
3) Оқыту мен тәрбие беру процесін жоспарлау | |
4) Әдіснамалық және теориялық негіздер | |
5) Жоғары мектеп педагогикасының жалпы мәселелері | |
6) Жоғары оқу орнындағы педагогикалық процесс | |
7) Жоғары оқу орнының жағдайында маманды кәсіби даярлау процесі | |
3. Жоғары оқу орындарындағы педагогикалық жүйелерге жатады: |
|
1) Аксиологиялық парадигмалары | |
2) Тұлғалық – бағдарлы білім беру парадигмасы | |
3) Педагогикалық парадигма | |
4) Білім берудің парадигмасы | |
5) Деканат, оқу бөлімі, ректорат, ғылыми кеңес | |
6) Академиялық топ, курс, студенттердің өзін-өзі басқару ұйымдары | |
7) Жоғары оқу орны, факультет, қоғамдық ұйымдар | |
4. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі категориялары: |
|
1) Жоғарғы мектепте іс-шаралар ұйымдастыру | |
2) Өзіндік білім алу, біліктілігін арттыру | |
3) Педагогиканың негізгі ерекшеліктері | |
4) Маманды кәсіби даярлау процесі | |
5) Кәсіби даярлау, кәсіби қайта даярлау | |
6) Жоғары мектеп педагогикасындағы оқыту | |
7) Тәрбие, өзін-өзі тәрбиелеу, тұлғаны дамыту | |
5. Жоғары мектеп педагогикасының жалпы категориялары: |
|
1) Докторантура | |
2) магистратура | |
3) Педагогикалық іс-әрекет, ғылыми-зерттеу жұмысы | |
4) Өзіндік жұмыс | |
5) Педагогикалық жүйе, педагогикалық процесс | |
6) Болон процесі | |
7) Тәрбие, оқыту, білім беру | |
6. Педагогикалық жүйе: |
|
1) Жеткіншектер мен ересек адамдарды оқыту мен тәрбиелеуді көздейтін | |
2) Педагогикалық іс-әрекет, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізетін | |
3) Педагогиканың негізгі ерекшеліктерін ашатын | |
4) Маманды кәсіби даярлау | |
5) Өзіндік жұмыс түрлерін ұйымдастырады | |
6) Болон процесін іске асырады | |
7) Көптеген құрылымдық және қызметтік компоненттердің өзара үйлесімділігінен тұратын және оларды бір мақсатқа жұмылдырған; | |
7. Жоғары мектеп педагогикасының қызметтері: |
|
1) Технологиялық | |
2) Ғылыми білім | |
3) Педагогиканың негізгі ерекшеліктерін меңгеру | |
4) Жоғары мектеп ерекшеліктерін анықтау | |
5) Маманды кәсіби даярлау | |
6) Теориялық | |
7) Жоғары мектептегі оқыту | |
8. Жоғары оқу орнының түрлері: |
|
1) Институт және оларға теңестірілгендер | |
2) Ұлттық жоғары оқу орны, зерттеу университеті | |
3) Докторантура | |
4) Жаңашыл тәжірибелерді зерттеу орталықтары | |
5) Университеттер, академиялар, ұлттық зерттеу университеті | |
6) Магистратура | |
7) Арнаулы орта білім беру мекемелері | |
9. Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру үздіксіз педагогикалық білім берудің жоғары деңгейі болып табылады: |
|
1) Институт | |
2) Магистратура | |
3) Университет | |
4) Докторантура | |
5) Академия | |
6) Резидентура | |
7) Аспирантура | |
10. Жоғары оқу орнының білім ортасының негізгі субъектілері: |
|
1) Колледж студенттері | |
2) тұлғалар | |
3) Колледж мұғалімдері | |
4) Оқытушылар | |
5) мұғалімдер | |
6) Студенттер | |
7) педагогтар | |
11. Қазақстанда кредиттік жүйені енгізу қажеттіліктерімен түсіндіріледі: |
|
1) Ұлттық білім беру жүйелерін реформалаудағы дүниежүзілік тенденциялармен | |
2) Колледж студенттері біліктілігін көтеру үшін | |
3) Азаматтардың конкурстық негізде тегін жоғары білім алуымен | |
4) Колледж мұғалімдері біліктілігін көтеру үшін | |
5) Колледж студенттерінің жоғары оқу орнында оқуға мүмкіндік алу үшін | |
6) Мектеп мұғалімдерінің біліктілігін көтеру үшін | |
7) ҚР жоғары оқу орындары дипломдарының әлемдік білім беру кеңістігінде еркін қабылдануына деген жағдайлар, алғы шарттар жасау | |
12. Болон процесі: |
|
1) Мектеп мұғалімдерінің біліктілігін көтеру үшін қолданатын әдістеме | |
2) Педагогикалық құбылыстардың жағдайын анықтау орталығы | |
3) Техникалық білім бағдарламаларын жүзеге асыра алатын орталық | |
4) Оқытудың кредиттік жүйесіне көшірілуі | |
5) Жалпы қызмет принциптеріне негізделген жоғарғы білімнің біріңғай еуропалық жүйесінің құрылу процесі | |
6) Жаңашыл тәжірибелерді зерттеу орталығы | |
7) Өз әрекет саласындағы алғы ғылыми және әдістемелік орталық | |
13. Болон декларациясына қосылу аясында білім беру үдерісіне түбегейлі өзгерістер енді: |
|
1) Колледж мұғалімдерінің біліктілігі көтерілді | |
2) Колледж студенттері жоғары оқу орнында оқуға мүмкіндік алды | |
3) Мектеп мұғалімдерінің біліктілігі артты | |
4) Оқытудың кредиттік жүйесіне көшірілуі | |
5) Мамандарды үш деңгейлі даярлау енгізілді бакалавр-магистр Ph.D докторы | |
6) Жоғары білікті мамандар даярлаудың бакалавриат магистратура, Ph.D доктарантура бағдарламалары бойынша үш сатылы моделін қалыптастыру | |
7) Азаматтардың конкурстық негізде тегін жоғары білім алуға мүмкіндігі артты | |
14. Лекцияда қажетті мәліметтерді жеткізу функциясы: |
|
1) Біліктілік | |
2) Технологиялық | |
3) Тәрбиелік | |
4) Ақпараттық | |
5) Дидактикалық | |
6) Экспрессивті | |
7) Дамытушы | |
15. Жоғары мектептегі оқыту процесі: |
|
1) Біліктілікті көтеру, мамандарды қайта даярлау | |
2) Тәжірибелік дамыту | |
3) Оқытушы мен студент арасындағы диалог | |
4) Студенттердің танымдық әрекетін ұйымдастыру мен басқарудың күрделі жүйесі | |
5) Белгілі бір кәсби салаға бағдарланған адамға білім мен тәрбие беру | |
6) Адам тәрбиесінің жалпы заңдылықтарын зерттейтін процесс | |
7) Білімді меңгеру, дағды мен білікті игеру | |
16. Ғылыми-зерттеу жұмысының міндеттері: |
|
1) Зерттеу объектісінің әр түрлі даму кезеңдеріндегі динамикалық қатарын зерттеу | |
2) Ғылыми-практикалық зерттеулердің әдістемелерін игеру | |
3) Алынған нәтижелерді қорытындылау және көпшілік алдында қорғау | |
4) Жұмыстың кеңейтілген жоспарын құру | |
5) Зерттеу объектісінің тарихи дамуын зерттеу | |
6) Тақырып бойынша әдебиеттерді оқу және таңдау | |
7) Ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбын таңдау | |
17. Әдіс: |
|
1) Ойға алған бір істі жүзеге асырудың тәсілдер жиынтығы | |
2) Заттарды ұқсас белгілері бойынша топтау | |
3) Шынайылықты арнайы түрде қабылдау, жобалау, негіздеу, топтау | |
4) Педагогикалық процестерді жобалау | |
5) Күрделі бақылау | |
6) Ғылым пәнін анықтауға ықпал етуші тәсіл | |
7) Таным жолы, ғылыми білімді құру тәсілі және негіздеу | |
18. Эмпирикалық әдістер: |
|
1) Суреттеу | |
2) Бақылау | |
3) Формаландыру | |
4) Өлшеу, тәжірибе жасау | |
5) Аксиомаландыру | |
6) Талдау | |
7) Синтез | |
19. Әдіснама: |
|
1) Шынайылықты арнайы түрде қабылдау | |
2) Ғылыми бағыттарды дұрыс қабылдау | |
3) Заттарды ұқсас белгілері бойынша салыстыру | |
4) Білімді дамытудың тәсілдерін іздестіреді | |
5) Педагогикалық құбылыстарды анализдеу | |
6) Педагогикалық процестерді меңгеру | |
7) Шынайы және практикалық түрде тиімді білімге жетудің әдістері мен жолдарына көп көңіл бөледі | |
20. Теориялық әдістер: |
|
1) Әңгімелесу | |
2) Эксперимент | |
3) Дедукция | |
4) Салыстыру | |
5) Бақылау | |
6) Сауалнама | |
7) Индукция | |
21. Индукция: |
|
1) Жекеден жалпыға өту әдісі | |
2) Жалпы тұжырымнан жеке тұжырым жасауға мүмкіндік беретін таным әдісі | |
3) Зерттеліп отырған құбылыстарды салыстырып, талқылау | |
4) Жеке қорытулар негізінде жалпы тұжырым жасауға мүмкіндік беретін зерттеу мен талқылау әдісі | |
5) Зерттеліп отырған құбылыстың қажетті емес жақтарын бөліп алу | |
6) Жан-жақты зерттеу мақсатында бүтін бір затты құрамдас бөліктерге бөлу | |
7) Объектілердің жалпы белгілері мен қасиеттерін анықтауға мүмкіндік беретін ойлау әдісі | |
22. Дедукция: |
|
1) Зерттеліп отырған құбылыстарды салыстырып, талқылау | |
2) Жалпыдан жекеге өту әдісі | |
3) Жалпы тұжырымнан жеке тұжырым жасауға мүмкіндік беретін таным әдісі | |
4) Зерттеліп отырған құбылыстың қажетті емес жақтарын бөліп алу | |
5) Жеке қорытулар негізінде жалпы тұжырым жасауға мүмкіндік беретін зерттеу мен талқылау әдісі | |
6) Жан-жақты зерттеу мақсатында бүтін бір затты құрамдас бөліктерге бөлу | |
7) Объектілердің жалпы белгілері мен қасиеттерін анықтауға мүмкіндік беретін ойлау әдісі | |
23. Жоғары мектеп педагогикасының мәні: |
|
1) Педагогтың алдағы ісін жоспарлау, студенттің қабілетін анықтай білуі | |
2) ЖОО зерттеу мақсаты | |
3) ЖОО оқу-тәрбие процесінің заңдылықтарын, механизмдерін зерттейтін педагогика ғылымының саласы | |
4) ЖОО оқытудың кешенді мақсаттарын шешетін педагогика саласы | |
5) Әрбір жеке студенттің әрекетіне зейінді аудара білу | |
6) ЖОО меңгерілетін пәндерді оқу жоспарында логикалық реттілікпен бөлу | |
7) Педагогтың студенттермен жеңіл , оңай байланыса білу қабілеті | |
24. Жоғары мектеп педагогикасымен тікелей байланысты ғылыми ұғымдар: |
|
1) Үйрету, меңгеру, іскерлік | |
2) Тәрбие | |
3) Жеке тұлға | |
4) Жеке даралық, оқу іс-әрекеті | |
5) Мақсат, іс-әрекет | |
6) Даму, әлеуметтендіру | |
7) Жүйе, құрылым, функция,элемент | |
25. Зерттеу әдістері бөлінеді: |
|
1) бақылаушылық | |
2) иллюстративті | |
3) теориялық | |
4) эмпирикалық | |
5) көрнекілік | |
6) ғылыми | |
7) тәжірибелік | |
26. Болон процесі шеңберіндегі басты ұстанымдар: |
|
1) Жоғарғы оқу орнына үміткерлерді дайындаудың жоғары деңгейін қамтамасыз ету | |
2) Ұлттық білім жүйелерін жақындастыру | |
3) Әлемнің үздік университеттерімен байланыс орнату | |
4) Елімізден тыс жерлерде бағдарламаның оң бейнесін сақтау | |
5) Жоғарғы білімнің ұлттық жүйесін реформалауды қарастыру | |
6) Елімізде бағдарламаның оң бейнесін сақтау | |
7) Еуропалық білімнің бәсекелестікке қажеттілігін және тартымдылығын жоғарылату | |
27. Жоғары оқу орнындағы педагогикалық іс-әрекет мақсаты: |
|
1) Сабақ, лекция | |
2) Семинар | |
3) Шеберханадағы жұмыс | |
4) Дамыту | |
5) Оқыту | |
6) Әңгіме | |
7) Тәрбиелеу | |
28. Педагогика ғылымының әдіснамасы: |
|
1) Дұрыс ойлау жолдарын көрсетуде | |
2) Ақыл қайрат көңілдің жайын баяндауда | |
3) Адам денесінің құрылымымен анықталады | |
4) Адамның жүйке –психикалық дамуы мен оның әрекетінің рефлекторлық табиғатын ашуда | |
5) Педагогикалық құбылыстардың жағдайлары туралы теориялық қағидалармен олардың зерттеу әдістерін қарастырады | |
6) Жаңадан алынған білімдерді тәрбие, оқыту, білім беру тәжірибесіне енгізумен анықталады | |
29. Зерттеу әдістері: |
|
1) Зерттеу жоспарын құру | |
2) Зерттеу мақсатын айқындау | |
3) Семинар | |
4) Тәжірибе алмасу | |
5) Әр ғылымның дамуының басты құрамды бөлігі | |
6) Қимыл - қарекет немесе іскерлік | |
7) Күрделі таным тәртіптері | |
30. Тәсіл: |
|
1) Қимыл - қарекет немесе іскерлік | |
2) Тәжірибе алмасу | |
3) Педагогикалық процестерді меңгеру | |
4) Ғылыми бағыттарды дұрыс қабылдау | |
5) Әдістің құрамдас бөлігі | |
6) Белгілі бір іс-шараны жүзеге асырудың реті | |
7) Суреттеу | |
31. Педагогикалық іс-әрекет - бұл: |
|
1) Кәсіби педагогикалық іс-әрекетті өзін-өзі ұйымдастырудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін тұлғаның сапалар кешені | |
2) Ғылымды тану жолы | |
3) Болашақ маманның тұлғасын қалыптастыруға, кәсіби даярлығына бағытталған | |
4) Оқытуға қойылатын талаптардың бастапқы белгілі жүйесі | |
5) Жоғары оқу орнындағы педагогикалық үрдіс компоненттері арасындағы объектівті болатын, қайталанып отыратын, тұрақты байланыстар | |
6) Болашақ маманның тұлғасының, оның кәсіби дайындығының қалыптасуына бағытталған қызмет | |
7) Білім беру мен оқыту мәселелерін зерттейтін оқыту теориясы | |
32. Педагогтың педагогикалық іс-әрекет түрлері: |
|
1) Пән оқытушысының іс-әрекеті | |
2) Авторитарлық іс-әрекет | |
3) Коммуникативті іс-әрекет | |
4) Ғылыми-зерттеу іс-әрекеті | |
5) Әдіскердің іс-әрекеті | |
6) Перцептивті іс-әрекет | |
7) Академиялық іс-әрекет | |
33. Педагогикалық іс-әрекет құрылымына жатады: |
|
1) Коммуникативтік | |
2) Күрделілік | |
3) Жоспарлылық | |
4) Ұйымдастырушылық | |
5) Мақсаттылық | |
6) Танымдық | |
7) Зерттеушілік | |
34. Педагогикалық шеберлік дегеніміз: |
|
1) Тұтас педагогикалық үрдістің бір бөлігі | |
2) Болашақ маманның тұлғасын қалыптастыруға, кәсіби даярлығына бағытталған қызмет | |
3) Оқытушының кірітірілген қасиеті, ол өзінің құрамына өзара тәуелді, тығыз байланысты бірліктерді, білім, іскерлік, қабілет пен қасиеттерді қамтиды | |
4) Оқытуға қойылатын талаптардың бастапқы белгілі жүйесі | |
5) Кәсіби педагогикалық іс-әрекетті өзін-өзі ұйымдастырудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін тұлғаның исапалар кешені | |
6) Адамгершілік қасиеттер мен зиялылықтың болуы | |
7) Тұлғаның көпшілікке танылған мағынасы немесе білім, құзыреттер, тәжірибе, жетістіктерге негізделген қоғамдық қызметі | |
35. Педагогикалық қабілеттердің түрлері: |
|
1) Академиялық қабілеттер | |
2) Зерттеушілік қабілеттер | |
3) Авторитарлық қабілеттер | |
4) Білім беру қабілеттері | |
5) Тәрбиелеу қабілеттері | |
6) Дамыту қабілеттері | |
7) Дидактикалық қабілеттер | |
36. Жоғары мектеп педагогының кәсіби маңызды қасиеттері: |
|
1) Авторитарлық | |
2) Конструктивті білік | |
3) Мінез-құлық, құзыреттілік | |
4) Перцептивтілік | |
5) Академиялық | |
6) Жобалаушылық білік | |
7) Дидактикалық | |
37. «Дидактика» термині грек тілінен аударғанда қандай мағына береді? |
|
1) Әрекет жасау | |
2) Түр, бейне | |
3) Зерттеуші | |
4) Үйретуші | |
5) Бастапқы | |
6) Бала жетектеу | |
7) Үлгі | |
38. Дидактика – бұл: |
|
1) Адам тәрбиесі мен білім беру туралы ғылым | |
2) ЖОО жағдайында мамандарды кәсіби даярлау, тәрбиелеу, оқыту туралы ғылым | |
3) Педагогика ғылымының саласы | |
4) Білім берудің концептаульдық моделі | |
5) Ғылымды тану жолы | |
6) Оқытуға қойылатын талаптардың бастапқы белгілі жүйесі | |
7) Білім беру мен оқыту мәселелерін зерттейтін оқыту теориясы | |
39. Дидактика ұғымын алғаш зерттеген ғалымдар: |
|
1) В.Ратке | |
2) В.А.Сухомлинский | |
3) Я.А. Коменский | |
4) С.Л.Рубинштейн | |
5) И.Ф.Гербарт | |
6) Н.И.Пирогов | |
7) А.С.Макаренко | |
40. Дидактиканың негізгі категориялары |
|
1) Көрнекілік | |
2) Білім беру | |
3) Ғылымилық | |
4) Жүйелілік | |
5) Түсініктілік | |
6) Бірізділік | |
7) Оқу, оқыту | |
41. Қазіргі ғылым бойынша дидактика қарастыратын сұрақтар: |
|
1) Қашан? | |
2) Не үшін? | |
3) Қайда? | |
4) Не себепті? | |
5) Қалай оқыту керек? | |
6) Кімді? | |
7) Нені оқыту? | |
42. Зерттеуші болмысты қамту шеңберіне байланысты дидактика бөлінеді: |
|
1) Мерзімді | |
2) Жалпы | |
3) Өзара | |
4) Жекеленген | |
5) М індетті | |
6) Қарапайым | |
7) Шартты | |
43. Оқытудың педагогикалық, психологиялық ерекшеліктері: |
|
1) Конструктивті білік | |
2) Тұлғаның бағыттылығы | |
3) Таным процесі | |
4) Екі жақты үрдіс | |
5) Даму негізі | |
6) Гуманистік бағыттылығы | |
7) Кәсіби білім | |
44. Оқыту үрдісінің қызметтері |
|
1) Дамыту | |
2) Үйрету | |
3) Орта қалыптастыру | |
4) Білім беру | |
5) Дайындау | |
6) Тәрбиелеу | |
7) Дербестікке баулу | |
45. Оқытудың негізгі қызметтері |
|
1) Тәрбиелік | |
2) Дамытушылық | |
3) Ғылымилық | |
4) Білімділік | |
5) Тарихилық | |
6) Заңдылық | |
7) Көрнекілік | |
46. «Қағида» термині латын тілінен аударғанда қандай мағына береді? |
|
1) Үйрету | |
2) Өзара | |
3) Шеберлік | |
4) Бастапқы | |
5) Соңғы | |
6) Негізгі | |
7) Қосалқы | |
47. Жоғары оқу орнындағы оқу-тәрбие үрдісінің компоненттері: |
|
1) Студенттер | |
2) Мазмұны | |
3) Педагогтар | |
4) Әдіс-тәсілдері | |
5) Мақсат-міндеттер | |
6) Семинар | |
7) Дәріс | |
48. Оқытудың қағидалары: |
|
1) Білім деңгейі | |
2) Ғылымилық | |
3) Саналылық | |
4) Мақсаттылық | |
5) Құзыреттілік | |
6) Қабілеттер | |
7) Тұлғаның бағыттылығы | |
49. Білім беру мазмұны таксономиясының мақсаттары: |
|
1) Жүйелілік | |
2) Ынталандыру | |
3) Тактикалық | |
4) Көрнекілік | |
5) Беріктілік | |
6) Стратегиялық | |
7) Жалпыға ортақ | |
50. Білім беру мазмұнының компоненттері: |
|
1) Құрамдас элекменттер мен әдістердің бір бөлігі | |
2) Әлеуметтік және кәсіби іс-әрекеттердің белгілі тәсілдерінің тәжірибесін іске асыру | |
3) Жаңа мәселелерді шешу барысындағы шығармашылық , ізденістік іс-әрекеттер | |
4) Алға қойған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу | |
5) Үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру | |
6) Құндылықтар жүйесінің тәжірибесі | |
7) Біліктілік,мақсаттылық | |
51. Білік пен дағды студент үшін бірнеше топқа бөлінеді: |
|
1) Шығармашылық | |
2) Адам іс-әрекетінің тәсілдері | |
3) Жалпы интеллектуалдық | |
4) Мамандық | |
5) Шарттылық | |
6) Жалпы кәсіптік | |
7) Мақсаттылық | |
52. Білім берудің мазмұнды деңгейлері |
|
1) Оқу материалының деңгейі | |
2) Оқу пәнінің деңгейі | |
3) Оқытушылардың тәрбиелік деңгей | |
4) Әдіснамалық деңгей | |
5) Жалпы теориялық ұғым қалыптастыру деңгейі | |
6) Нәтижелілік деңгей | |
7) Күрделіліктің жоғары деңгей | |
53. Білім беру бағдарламасы дегеніміз: |
|
1) Сабақтарда проблемалық жағдаят құру мен оларды шешуге бағытталған оқу түрі | |
2) Құрамдас элементтер мен әдістердің бір бөлігі | |
3) Барлық қоғам мен барлық адамдар өмірінің ажыратылмайтын бөлігі | |
4) Маманға қойылатын талаптарды анықтайтын және білім берудегі пәндердің тізімі | |
5) Оқу пәндерінің жүйелі баяндалған, ресми түрде бекітілген оқу-теориялық басылы | |
6) Мамандық бойынша оқыту бағдарламасы | |
7) Қоғамдық және кәсіби іс-әрекет үдерісі барысында туындайтын мәселелер | |
54. Оқу бағдарламаларының түрлері: |
|
1) Дағды | |
2) Білік | |
3) Білім | |
4) Жұмыс | |
5) Авторлық | |
6) Типтік | |
7) Оқыту | |
55. Оқулықтардың негізгі қызметтері: |
|
1) Біліктілік | |
2) Оқу-танымдық | |
3) Дағдылық | |
4) Тәрбиелілік | |
5) Ақпараттық | |
6) Құқықтық | |
7) Адамгершілік | |
56. Ян Амос Коменскийдің ойынша, дидактика қандай сұрақтарға жауап береді? |
|
1) Қайда? | |
2) Кімді? | |
3) Қалай оқыту керек? | |
4) Нені оқыту? | |
5) Неден? | |
6) Қашан? | |
7) Кімге? | |
57. Оқытудың дамытушылық әдістерінің жүйесін ұсынған ғалымдар: |
|
1) М.И. Скаткин | |
2) К.Д.Ушинский | |
3) В.Ратке | |
4) Я.А.Коменский | |
5) Н.И.Пирогов | |
6) И.Л. Лернер | |
7) Ф.А.Дистерверг | |
58. Ақыл-ой әрекетінің кезеңдік қалыптасу теориясын негіздеген ғалымдар: |
|
1) Н.Ф. Талызина | |
2) Н.И.Пирогов | |
3) К.Д.Ушинский | |
4) В.А.Сластенин | |
5) И.П. Гальперин | |
6) В.Ратке | |
7) Я.А.Коменский | |
59. Оқытудың мазмұндық жалпылау тұжзырымдамасын құрастырған ғалымдар: |
|
1) В.Ратке | |
2) Я.А.Коменский | |
3) К.Д.Ушинский | |
4) В.В. Давыдов | |
5) Д.Б. Эльконин | |
6) В.А.Сластенин | |
7) Н.И.Пирогов | |
60. Дидактика теориялық және әдістемелік негіздерін зерттейтін педагогика ғылымының саласы. |
|
1) оқушылардың іс-әрекеті | |
2) ойлау | |
3) білім беру | |
4) тәрбиелеу | |
5) білім | |
6) оқыту | |
7) оқу | |
61. Магистратура екі түрге бөлінеді |
|
1) ординатура | |
2) ғылыми магистратура | |
3) специалитет | |
4) адъюнктура | |
5) күрделі магистратура | |
6) кәсіптік магистратура | |
7) арнайы магистратура | |
62. Авторитарлық стиль |
|
1) Педагог студенттерді шығармашылықпен жұмыс жасауға баулиды. | |
2) Педагог іс-әрекетке немқұрайлы араласады. | |
3) Педагог қарым-қатынас мақсатын анықтайды. | |
4) Педагог студенттердің іс-әрекетін бақыламайды. | |
5) Педагог студенттерді қоғамдық іс-әрекеттерге баулиды. | |
6) Жеке тұлғаның қалыптасу динамикасына айрықша мән береді. | |
7) Ұжымға немесе әрбір студентке байланысты барлық мәселені педагог өзі ғана шешеді. | |
63. Жоғары оқу орнында студент бейімделудің екі түрінен өтеді. |
|
1) Екіншісі іс-әрекетке деген адаптация | |
2) Екіншісі этникалық адаптация | |
3) Екіншісі әлеуметтік-психологиялық адаптация | |
4) Біріншісі биологиялық адаптация | |
5) Біріншісі оқуға деген адаптация | |
6) Екіншісі физикалық адаптация | |
7) Біріншісі қоғамға деген адаптация | |
64. Педагогикалық процестің компоненттері: |
|
1) Оқыту бағдарламалары, оқулықтар, оқу жоспары. | |
2) оқулықтар, оқу жоспары,оқыту | |
3) Педагогтар, оқушылар | |
4) әдіс, форма, нәтиже | |
5) Мақсат, міндет, мазмұн | |
6) Бала-бақша, мектеп, жоғары оқу орындары. | |
7) Оқыту, тәрбиелеу, дамыту. | |
65. Педагогтың құзыреттілігі қай құзыреттіліктің қалыптасқан деңгейіне тәуелді: |
|
1) Жалпымәдениеттілік құзыреттіліктер | |
2) Психологиялық құзыреттіліктер | |
3) пәндік-бағыттылық құзыреттіліктер | |
4) Дүниетанымдылыққұзыреттіліктер | |
5) Бағыттылық құзыреттіліктер | |
6) Әдіснамалық құзыреттіліктер | |
7) Психологиялық,педагогикалық құзіреттіліктер | |
66. Педагогтың инновациялық әрекетіне жатады: |
|
1) Студенттермен сұхбаттасу | |
2) Педагогтардың озық тәжірибесін оқып үйрену. | |
3) Педагогтің жаңа әдіс-тәсілдерді оқу-тәрбие үрдісіне енгізуі | |
4) Танымдық әрекетті белсендіру. | |
5) Оқытудың дәстүрлі әдісін қолдану. | |
6) Оқытудың авторлық моделін жасау. | |
7) ойын әрекетін ұйымдастыру. | |
67. Кредиттік оқыту технологиясы |
|
1) Білім берудің қарапайым түрі | |
2) Оқытудың кәсіптік практикалық түрі | |
3) Білім көлемін кредит негізінде есепке алады. | |
4) Өндірістік кадрларды даярлау | |
5) Өндірістік оқу мен кәсіптік тәжірбиеден өту шарттары бар технология | |
6) Студенттің өзіндік білімдену деңгейін көтеруге,білімді шығармашылықпен меңгеруіне бағытталған білім берудің бейсызықтық жаңа технологиясы | |
7) Білім беру бағдарламасының ең жеңіл түрі | |
68. Кредиттік оқытудың негізгі компоненттері |
|
1) Танымдық іс-әрекеттері | |
2) Түсіндірмелі оқыту | |
3) Дәстүрлі оқыту | |
4) Проблемалық оқыту | |
5) Иллюстрациялық оқыту | |
6) Басқару іс-әрекеттері | |
7) Бағдарламалық оқыту | |
69. Кредиттік оқыту жүйесінің өзгешіліктері |
|
1) Оқу кітаптары тапсырмада ғана қолданылады. | |
2) Студенттерді жеке-жекезерттеу | |
3) Студенттер дайын материалмен ғана жұмыс жасайды. | |
4) Студенттердің оқу – тану іс-әрекеті біртұтас құрылымдық қалыпқа келтіріледі | |
5) Оқу танымдық процесі | |
6) Оқу танымдық процесі орта деңгейде болады. | |
7) Әр пәндік курс бойынша оқу-әдістемелік кешен құрастырылады. | |
70. Көрнекілік әдістер |
|
1) плакаттар | |
2) парақтар | |
3) теледидар | |
4) иллюстрация | |
5) планшет | |
6) компьютер | |
7) демонстрация | |
71. Құзіреттіліктің түрлеріне жатады |
|
1) мақсаттылық | |
2) кәсіби | |
3) педагогикалық тактика | |
4) арнайы | |
5) жеке | |
6) ақпараттық | |
7) педагогикалық ақпарат | |
72. “Принцип” қандай мағынаны білдіреді |
|
1) тәсіл,құрал | |
2) негізгі,қағида | |
3) әдіс | |
4) бастапқы,әдіс | |
5) үйретуші,мұғалім | |
6) тәсіл,әдіс | |
7) бастапқы | |
73. Қарым-қатынастың авторитарлық стиліне сәйкес келетіні |
|
1) Студенттердің тәрбиесі,дамуы қадағаланбайды. | |
2) Педагог жауапкершілікті студентке береді | |
3) Педагог студенттерді түсінуге ықпал жасайды. | |
4) Студентке еркіндік берілмейді,тәуелді позицияда болып,педагогикалық ықпалдың обьектісіне айналады. | |
5) Өзара қарым-қатынас кеңес беру,өтініш сияқты формалар арқылы іске асырылады. | |
6) Әрбір студентке байланысты барлық мәселені педагог өзі шешеді | |
7) Тең құқылы субъект ретінде қарастырылады. | |
74. Австралия, Жапония, Қытай, Канада, Корея және Малайзия елдері кіретін кредиттік жүйе: |
|
1) Дәстүрлі жүйе | |
2) USCS Американдық | |
3) CATS Британдық | |
4) Азия-Тынық мұхит кеңістігіндегі жүйе | |
5) Ұлттық жүйе | |
6) ECTSЕуропалық | |
7) UCTS | |
75. Инновация ұғымы |
|
1) Студентпен ақпарат алмасу | |
2) Бірігіп жасайтын технология | |
3) Білімнің мазмұнында,әдістемеде,оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруда көрініс табады | |
4) Компьютерді пайдалану | |
5) Іс-әрекет көзі | |
6) Жаңа мазмұнды ұйымдастыру | |
7) Ақпарат енгізу | |
76. Академиялық күнтізбе |
|
1) Студенттердің санын есептеу үшін жасалған | |
2) Академиялық демалыс беру | |
3) оқу жылы ішінде оқу, кәсіптік іс-тәжірибелерді өткізу күнтізбесі (каникулдар мен мерекелер көрсетілген). | |
4) ұзақ уақыт мезгілін есептеу | |
5) Белгілі бір аралықтағы оқу жоспарын есептеу | |
6) оқу жылы барысындағы оқу және бақылау іс - шараларын, демалыс күндерін көрсететін күнтізбе | |
7) Белгілі бір аралықтағы сабақты есептеу | |
77. Аннотация дегеніміз |
|
1) обьективті түрде жазылады, шығарманы жазған авторға баға береді | |
2) Ойдан шығарылған туынды | |
3) кітаптың, мақаланың мазмұнын, саяси-идеялық бағытын, құндылығын түсіндіретін қысқаша сипаттама. | |
4) ғылыми және көркем өнер сынының (критика) жанры | |
5) рецензия жазушы адамның өз көзқарасы баяндалады, өз бағасы беріледі | |
6) ғылыми еңбектің мазмұнын, идеялық бағытын түсіндіруге арналған сипаттама | |
7) жаңа туынды туралы мағлұмат бере отырып, оның қысқаша талдамасын және бағасын қамтиды. | |
78. Вербальды емес қарым-қатынас |
|
1) сөз жүйесі | |
2) интонация | |
3) жест | |
4) дикция | |
5) мимика | |
6) ритм | |
7) тембр | |
79. Ақпарат беру тәсіліне орай әдістерді бөледі |
|
1) Түсіндірмелі әдіс | |
2) Көрнекілік әдіс | |
3) Сөздік әдіс | |
4) Бақылау әдісі | |
5) Практикалық әдіс | |
6) Шығармашылықты қалыптастыру әдісі | |
7) Білім алу әдісі | |
80. Педагогикалық қарым-қатынастың түрлері: |
|
1) мәдени | |
2) вербальды емес | |
3) топтық | |
4) әлеуметтік | |
5) вербальды | |
6) перцептивті | |
7) жеке | |
81. Студенттердің өзіндік жұмыс түрлеріне жатады |
|
1) Бақылау жазу | |
2) Эксперимент жүргізу | |
3) Лекция тыңдау | |
4) Оқытушы берген материалды оқу | |
5) Аннотация жазу | |
6) Ізденушілік,зерттеушілік сипаттағы жұмыс жүргізу | |
7) Әңгіме айту | |
82. Студенттердің өзіндік жұмысы |
|
1) Оқу процесінде оқытушының жетекшілігімен орындалатын студенттердің жекелеген іс-әрекеті | |
2) Оқу процесінде және одан тыс уақытта оқытушының жетекшілігімен орындалатын студенттердің ұжымдық іс-әрекеті | |
3) Оқу процесіндегі студенттердің топпен жұмыс жасауы | |
4) Студенттің сабақ материалын айтуы | |
5) Оқу процесінде және одан тыс уақытта оқытушының жетекшілігімен орындалатын студенттердіңжекелеген және ұжымдық іс-әрекеті | |
6) Студенттердің өз ойын айтуы | |
7) Оқытушы берген материалды оқу | |
83. Жоғары білім берудің үш деңгейі |
|
1) стажировка | |
2) бакалавриат | |
3) докторантура | |
4) адъюнктура | |
5) магистратура | |
6) специалитет | |
7) ординатура | |
84. Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын талаптар |
|
1) жеке қасиеттері | |
2) педагогикалық әдеп | |
3) дидактикалық | |
4) ұстаздық шеберлік | |
5) педагогикалық мәдениет | |
6) адамгершілік | |
7) құндылықтар | |
85. Оқу-тәрбие процесін дамытудың маңызды көрсеткіштеріне жатады |
|
1) Оқу | |
2) Оқытудың формалары | |
3) Білім беру | |
4) Тәрбие | |
5) Оқытудың әдістері | |
6) Оқытудың жаңа мазмұны | |
7) Оқыту қағидалары | |
86. Педагогикалық қарым-қатынас стилі: |
|
1) вербальды | |
2) демократиялық | |
3) жеке | |
4) әлеуметтік | |
5) либералдық | |
6) авторитарлық | |
7) вербальды емес | |
87. Педагогикалық кәсіби қарым-қатынас негіздерін меңгерудің басты шарттарын көрсет |
|
1) Құзіреттілікті қалыптастыру | |
2) Педагогикалық қарым-қатынастың құрылымы мен заңдылықтарын зерттеу | |
3) Студенттерді іс-әрекетке ұйымдастыру | |
4) Педагогикалық шеберлік | |
5) Педагогикалық кәсіби қарым-қатынастың білігі мен дағдысын қалыптастыру | |
6) Коммуникативтік қабілеттерді дамыту | |
7) Педагогикалық іс-әрекетті қалыптастыру | |
88. Педагогикалық қарым-қатынас қалыптасады. |
|
1) Іс-әрекет барысында | |
2) Пікірлерімен бөлісу барысында | |
3) Арақашықтықты сақтау барысында | |
4) Этиканы сақтау барысында | |
5) Ақпарат алмасу барысында | |
6) Пікірлесу барысында | |
7) Хат алмасу барысында | |
89. Педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі |
|
1) Белсенділік | |
2) Педагогикалық этика | |
3) Ақпарат алмасу | |
4) Құндылық | |
5) Жоғары адамгершілік деңгей | |
6) Тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынас дағдысы | |
7) Іс-әрекет | |
90. Ғылыми жұмыстардың түрлері |
|
1) CӨЖ | |
2) тезис | |
3) МӨЖ | |
4) СРСП | |
5) мақала | |
6) автореферат | |
7) хаттама | |
91. Педагогикалық менеджмент-бұл: |
|
1) Ақыл ойдың қазынасы,ойлаудың дамуы | |
2) Ұйымдастыру нормалары мен технологиялық тәсілдердің білімділік процессті басқару тиімділігінің жоғарлауына бағытталған принциптердің кешені | |
3) Жеке тұлғаның қабылдауы мен оны сезінуі | |
4) Тұқымқуалаушылық туралы түсініктер жиынтығы | |
5) Педагогикалық әдістер жиынтығы | |
6) Жеке тұлғаның дамуы | |
7) Ұйымдастыру нормалары мен технологиялық тәсілдердің білімділік процессті басқару тиімділігінің жоғарлауына бағытталған қағидалар мен әдістердің кешені | |
92. Педагогикалық технология ұғымының деңгейлері: |
|
1) Дидактикалық, деңгейлік | |
2) Модульдік , толеранттық | |
3) Элементтік, модульдік | |
4) Жалпы педагогикалық | |
5) Өзара әрекет жасай білу, шыдамдылық, шектей білу, | |
6) Жеке пәндік-әдістемелік | |
93. Қарқынды дамыту технологиялары -бұл: |
|
1) Студентті келешек мамандығына жақындату, іскер маман даярлау,оның өзіндік және шығармашылық қабылетін дамыту,қажетті іскерліктер мен дағдыларын қалыптастыру | |
2) Оқу материалдарын ұйымдастырудың жаңа ұстанымын құрайды. | |
3) Меңгерілетін материалдардың көлемі,қолданылатын әдіс-тәсілдердің және үйретілетін тілдік қатынастың үнемі жүргізілу ұстанымы | |
4) Студенттерге нақты талап қойып,үнемі ізденіске түсіріп, өздерін бақылау | |
5) Барлық студенттер білуге тиіс оқытудың жоспарланған нәтижелері | |
6) Белгілі бір психологиялық,педагогикалық және әдістемелік ұстанымдарға негізделген дидактикалық жүйе. | |
7) Оқу процесі құрлымының орындалуын қажет етеді. | |
94. Педагогикалық технология- бұл: |
|
1) Қазіргі заманғы қоғамдық пікір бағыт | |
2) Жүйе, тәсіл, жол және тәрбие міндетін шешуді қамтамасыз ететін педагогика ғылымындағы бағыт | |
3) Технологиялық негіздеу | |
4) Технокартия теориясы | |
5) Материалдық құндылықтар процессі | |
6) Тәжірибеде жүзеге асырылатын белгілі бір педагогикалық жүйенің жобасы | |
7) Ұжымдық іс-әрекет теориясы | |
95. Жоғары оқу орнындағы ғылыми зерттеу жұмыстарының негізгі формалары: |
|
1) Ғылыми үйірмелер | |
2) Пікірталас | |
3) Ғылыми жұмыстар конкурсы | |
4) Ғылыми семинарлар | |
5) Қоғамдық жұмыстар | |
6) Диспуттар | |
7) Конференциялар | |
96. Қазіргі жоғары білім беретін мектептер қандай тәрбиелік мақсатты көздейді? |
|
1) Адамның шығармашылық мүмкіндігін ашу, | |
2) Жалпыадамзаттық-құндылық көзқарас негізін қалыптастыру | |
3) Гумандық,ізгілік қарым-қатынасты дамыту | |
4) Студенттің жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін жас ерекшеліктерін ескере отырып,жан-жақты дамуын қамтамасыз ету | |
5) Жеке тұлға ретінде қалыптастыру үшін білім деңгейлерін ескеріп дамыту | |
6) Бәсекеге қабілетті маман дайындау | |
7) Шығармашыл тұлғаны дамыту | |
97. Практикада біліктілік пен дағдыны қалыптастырудағы оқу жұмысының әдістері: |
|
1) Жаттығу | |
2) Лекция | |
3) Ауызша сұрау | |
4) Оқулықпен жұмыс | |
5) Жеке жұмыс | |
6) Топтық жұмыс | |
7) Лабораториялық жұмыс | |
98. Оқу бағдарламасы дегеніміз не? |
|
1) Оқытылатын пәндер ретін анықтайды | |
2) Әр пәннің білім мазмұнын ,көлемін анықтайды. | |
3) Тәлімгердің жұмыс жоспары берілген құжат | |
4) Жеке пәндерді оқытудың сағат сандары бекітілген құжат | |
5) Оқытылатын пәннің мақсатын анықтайды | |
6) Курстық жеке тақырыптарын, оқытудың сағат санын анықтайды. | |
7) Оқытылатын пәнде қолданылатын әдістерді анықтайды | |
99. Оқу жоспары дегеніміз не? |
|
1) Оқу пәндерінің құрамын анықтайтын сертификат, | |
2) Оқу пәндерінің сағат санын анықтайды | |
3) Оқу пәндерінің мазмұнын ашады | |
4) Оқу жылының басы мен соңын және демалыс уақытын анықтайды | |
5) Әр жылдағы оқу ретін,аптадағы сағатын, жылдық сағатын анықтайды | |
6) Оқу жылының құрылымын анықтайды | |
7) Оқытылатын пәндер ретін анықтайды | |
100. Тьютор дегеніміз: |
|
1) Оқу пәндерін жүргізетін және нақты пәнді меңгеруі бойынша студенттің академиялық кеңесшісі ролінде танылатын кафедра оқытушысы | |
2) Эдвайзердің көмегімен әр оқу жылына берілген фома бойынша жеке студенттің білімі | |
3) Оқу пәндерін жүргізетін кафедра оқытушысы | |
4) Студенттің академиялық кезеңдегі апталық, аудиториялық жұмысын реттейтін адам | |
5) Студенттердің өзіндік ғылыми-оқу жұмыстарын бaсқaрaды, яғни бұл кіші оқытушылық құрaм. | |
6) Студенттердің тәрбие жұмысымен айналысатын оқытушы | |
7) Студентке қaндaй дәріске және лaборaториялық сaбaқтaрғa қaтысуғa болaтыны, қaлaй оқу жұмысының жоспaрын құру жaйлы, сонымен қaтaр күнделікті өмір сұрaқтaрын шешуге кеңес беруші |