Тест: Жоғары мектеп педагогикасы
Список вопросов
1. Танымның негізгі деңгейлері: |
|
1) гнесологиялық | |
2) теориялық | |
3) аксеологиялық | |
4) әдістемелік | |
5) дидактикалық | |
2. Латын тілінен аударғанда үлгі немесе мысал, алгоритм, нобай дегенді білдіретін ұғым: |
|
1) парадигма | |
2) ұстаным | |
3) жүйе | |
4) үдеріс | |
5) кеңістік | |
3. Ынталандыру әдістеріне жатады: |
|
1) сендіру | |
2) тапсырма беру | |
3) этикалық әңгіме | |
4) мадақтау | |
5) тәрбиелік жағдайлар | |
4. GPA балл – бұл: |
|
1) магистранттың шығармашылық, өзіндік іздену деңгейі | |
2) ағымдық бақылаудағы ғылыми жетістіктерінің көрсеткіш | |
3) аралық бақылаудағы білім алушылардың оқу жетістіктерінің деңгейі | |
4) бағдарламаға сай білім алушылардың оқу жетістіктерінің деңгейі | |
5) студенттің өздік жұмыстарын бағалау деңгейі | |
5. Тәрбиенің мақсаты адамның ақылын, еркін және сезімін тәрбиелеу деп анықтаған философ: |
|
1) Кант | |
2) Бэкон | |
3) Сократ | |
4) Демокрит | |
5) Аристотель | |
6. «Жақын даму зонасы» теориясының авторы |
|
1) К.Д.Ушинский | |
2) Ф.Бэкон | |
3) Л.С.Выготский | |
4) А.Н.Леонтьев | |
5) С.Л.Рубинштеин | |
7. Ең алғаш «Кредит сағат» ұғымы Гарвард университетінде. . . жылы енгізді: |
|
1) 1968ж. | |
2) 1869ж | |
3) 1861ж. | |
4) 1921ж. | |
5) 1879ж. | |
8. Математикалық зерттеу әдісінің ішінде ең көп қолданымға келетіндері: |
|
1) жанама және тікелей бақылау | |
2) тіркеу, тәртіпке келтіру, өлшемге түсіру | |
3) индукция, дедукция, синтез, анализ | |
4) медиана, өлшемге түсіру, синтез, анализ | |
5) бақылау, әңгімелесу, интервью, ранжирлеу | |
9. Болашақ мамандарды қорғаудағы халықаралық құжат: |
|
1) Білім тұжырымдамасы | |
2) ЮНЕСКО құжаттары | |
3) БҰҰ-ның конвенциясы | |
4) Еңбек туралы кодекс | |
5) Білім беру туралы заң | |
10. Сананы қалыптастыру әдістері: |
|
1) репродуктивті әдіс | |
2) сендіру әдісі | |
3) мадақтау әдісі | |
4) жазалау әдісі | |
5) саяси әңгіме | |
11. Болон декларациясына ең алғаш қол қойылған уақыт: |
|
1) 10 қараша 2010 ж | |
2) 11 наурыз 2008 ж | |
3) 1 шілде 2000 ж | |
4) 1 қыркүйек 1999 ж | |
5) 19 маусым 1999 ж | |
12. Ғылымға сүйеніп жасалған, алдын-ала айтылған болжам: |
|
1) аналогия | |
2) абстракция | |
3) иллюзия | |
4) эксперимент | |
5) гипотеза | |
13. Адамның ересек кезеңіндегі тәрбие ерекшелігін зерттейтін ғылым: |
|
1) теология | |
2) антропология | |
3) андрагогика | |
4) этнопедагогика | |
5) логопедия | |
14. Оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері: |
|
1) экзистенциализм | |
2) бихевиоризм | |
3) неотомизм | |
4) тарихи материализм | |
5) таным теориясы | |
15. Ғылыми жұмыстардың түрлері: |
|
1) дәріс, семинар, баяндама, эссе, мақала | |
2) диссертация, аннотация, баяндама, түйін | |
3) макет, график, кесте, сызба, сурет, үлгі | |
4) аннотация, әдебиет тізімі, баяндама, оқу құралдары | |
5) тезис, реферат, мақала, автореферат, монография | |
16. «Форма» терминінің мәні: |
|
1) тәрбиеленушілердің іс-әрекеттері | |
2) тәрбиешінің іс-әрекетінің көрінісі | |
3) тәрбиелік шаралардың жиынтығы | |
4) тәрбие элементтерінің жиынтығы | |
5) тәрбие процесінің сырттай көрінісі | |
17. Курстық және дипломдық жұмыс: |
|
1) студенттердің тәжірибелік жұмысын тексеру тәсілі | |
2) жоғары оқу орындағы оқытудың негізгі формалары | |
3) жоғары оқу орындарындағы тәжірибелік-зерттеу жұмыстары | |
4) оқытудың әдістері мен тәсілдері, заңдылықтары | |
5) cтуденттердің өзіндік оқу-зерттеу жұмысының негізгі түрлері | |
18. Тәрбие түрлеріне мыналар жатады: |
|
1) психологиялық тәрбие | |
2) мемлекеттік тәрбие | |
3) қоғамдық тәрбие | |
4) құқықтық тәрбие | |
5) адамның шығармашылық мүмкіндігін ашу | |
19. Бақылаудың түрлері: |
|
1) алдын-ала бақылау | |
2) апталық бақылау | |
3) кіріспе бақылау | |
4) негізгі бақылау | |
5) ішінара бақылау | |
20. Мониторинг ұғымы: |
|
1) оқытуда тұлғаның белсенділігін арттыру жолдары | |
2) қандай да бір жүйенің, біршама дербес бөлігі | |
3) мәліметтерді жинау, өңдеу, сақтау және тарату жүйесі | |
4) білім алушылардың академиялық біліктілігі | |
5) оқыту үрдісін ақпараттандыру жүйесі | |
21. Академиялық күнтізбе |
|
1) демалыс күндерін көрсететін күнтізбе, | |
2) білім мазмұны сипатталатын құжаттар жиынтығы, демалыс күндерін көрсететін күнтізбе | |
3) әр пәнге жасалатын оқу жоспары, оқу-әдістемелік кешендер, оқу және бақылау іс - шаралары | |
4) оқу жылы барысындағы оқу және бақылау іс - шараларын, демалыс күндерін көрсететін күнтізбе | |
5) оқу және бақылау іс – шараларын көрсететін күнтізбе, әр пәнге жасалатын оқу жоспары | |
22. Педагогикалық шеберлік – бұл: |
|
1) білім алушының үлгерімін қадағалау шеберлігі, оқыту әдістері білуі | |
2) жұмыс қабілетінің жоғары болуы, педагогикалық міндеттерді жүзеге асыру | |
3) ұстаздың еңбек ету белсенділігі, білім алушының тәртібін қадағалау шеберлігі | |
4) жеке тұлғаны тәрбиелеп, оны мамандықты іріктеуге көмектесу | |
5) жеке тұлғаның кәсіби қасиеттерінің кешені, өзін-өзі ұйымдастырудың жоғары деңгейі | |
23. Педагогикалық үдеріс: |
|
1) студенттерді бағалаудың ерекше формасы | |
2) оқу-тәрбие үрдісін басқару формасы мен стилдері | |
3) дамыту, тәрбиелеу, оқыту үдерістерін біріктіретін жүйе | |
4) ойлау жүйелерінің ерекшеліктері туралы жүйе | |
5) ерік-жігер, мінез-құлықтың қалыптасуы | |
24. Әл- Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің ресми түрде ашылу жылы: |
|
1) 1939ж. | |
2) 1937ж. | |
3) 1941ж | |
4) 1934ж | |
5) 1944ж. | |
25. «Миға шабуыл» әдісінің қағидасы: |
|
1) оқыту әдістерін қолдана отырып, мәтінді меңгеруге бағыттау | |
2) студенттердің берілген сұраққа жауап беру барысында өз пікірлерін дәл айтуы | |
3) тапсырманы үлгі ретінде жобалау дағдыларын қалыптастыру | |
4) тапсырмаларды орындауда сауатты жазу және ойлау қабілетін шыңдау | |
5) студенттерді сұраққа анық, нақты жауап беруге үйрету | |
26. М.В Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университетінің құрылған жылы: |
|
1) 1785ж | |
2) 1855ж | |
3) 1758ж | |
4) 1788ж | |
5) 1755ж. | |
27. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің қалыптасуы: |
|
1) 1930 ж | |
2) 1928 ж. | |
3) 1931 ж | |
4) 1932 ж | |
5) 1933 ж | |
28. «Портфолио» ұғымына түсінік |
|
1) оқу процесін ұйымдастырудың қағидалары | |
2) білім сапасы шеңберінде халықаралық тәжірибені зерттеу | |
3) білім алушылардың оқу сапасын бағалау көрсеткіштері | |
4) өзіндік жұмыс нәтижесінің жетістіктерін бағалау формасы | |
5) білім алушылардың оқу сапасын басқару процесі | |
29. Электрондық оқулық құрылымы: |
|
1) кіріспе, дәріс, есептер, жағдаяттар, тест тапсырмалары | |
2) дәріс, үлгі, жаттығу, тест тапсырмалары және презентация | |
3) кіріспе, дәріс, жаттығу сабағының түрі, психологиялық тесттер | |
4) дәріс, презентация, видео материалдар, өзін-өзі тексеруге арналған тест | |
5) сипаттама, құрылым, мазмұн, дәріс, сөздік жұмыс, видео материалдар | |
30. Өз ілімінде майевтика әдісін қолданған: |
|
1) Демокрит | |
2) Аристотель | |
3) Платон | |
4) Сократ | |
5) Эпикур | |
31. Студенттің ғылыми көзқарасының қалыптасуына . . . әсер етеді |
|
1) проблемалық оқыту | |
2) догмалық | |
3) бағдарламалық технология | |
4) модульдік оқыту | |
5) мониторинг | |
32. Оқу-тәрбиелiк үрдісті оңтайландыру теориясының авторы: |
|
1) М.Жанпеисова | |
2) М.Махмутов | |
3) К.Жарықбаев | |
4) М.Скаткин | |
5) Ю.К.Бабанский | |
33. Оқытудың практикалық әдістері: |
|
1) дискуссия, дебат, тыңдау | |
2) танымдық ойындар, әңгімелесу | |
3) тәжірибелер, жаттығулар, оқу-өндірістік жұмыстар | |
4) иллюстрация, демонстрация | |
5) әңгімелеу, әңгіме, дәріс | |
34. Мониторинг деңгейлері: |
|
1) жоғары, орта, төмен | |
2) мемлекеттік, облыстық, мемлекет аралық | |
3) бірінші, екінші, үшінші | |
4) мемлекеттік, аймақтық, мектепішілік | |
5) дәстүрлі, педагогикалық, инновациялық | |
35. Білім беру мазмұны төмендегі құжаттарда көрініс табады: |
|
1) сызбалар мен кестелерде | |
2) сабақ жоспарларында, күнтізбеде | |
3) ғылыми әдебиеттерде, анықтамаларда | |
4) оқу-жұмыс бағдарламаларында | |
5) курстық және дипломдық жұмыстарда | |
36. Педагогикалық қабілеттер топтамасын жасаған ғалым |
|
1) Я.А.Коменский | |
2) Ф.Бэкон | |
3) И.Г.Песталоцци | |
4) В.А.Кан-Калик | |
5) Н.В.Кузьмина | |
37. Педагогикалық процестің мәнін қарастырған ғалымдар: |
|
1) А.И.Герцен | |
2) Б.Т.Лихачев | |
3) С.Т.Петров | |
4) В.Г.Белинский | |
5) И.А.Иванов | |
38. Оқыту әдістерінің топтамасын жасаған ғалым: |
|
1) А.Я.Коменский | |
2) А. Добролюбов | |
3) М.Н.Скаткин | |
4) Н.П.Пирогов | |
5) М.В.Ломоносов | |
39. «Кредит» ұғымын алғаш енгізген ғалым: |
|
1) Ч. Элиот | |
2) Дж Дьюи | |
3) В.Крутецкий | |
4) Я. Коменский | |
5) В. Ратке | |
40. 2011-2020 жылға арналған Қазақстан Республикасындағы білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы қабылданған уақыт: |
|
1) 16 желтоқсан 2009 ж | |
2) 27 желтоқсан 2010ж | |
3) 7 желтоқсан 2010 ж | |
4) 5 қаңтар 2011 ж | |
5) 21 қараша 2010 ж | |
41. Белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге ережелері сақталатын ұстаным: |
|
1) беріктілік | |
2) саналылық | |
3) түсініктілік | |
4) көрнекілік | |
5) ғылымилық | |
42. Біртұтас педагогикалық үдеріс теориясының негізін қалаған: |
|
1) Ф.Бэкон | |
2) М.М.Махмудов | |
3) П.Я.Гальперин | |
4) Л.В.Занков | |
5) Н.Д.Хмель | |
43. Ғылыми зерттеу барысында нақты дерек материал жинақтау мақсатымен қандай да педагогикалық құбылыстың назарға алынуы: |
|
1) гипотеза | |
2) анкеттеу | |
3) болжам жоба | |
4) индукция | |
5) бақылау | |
44. Білімнің көздеріне байланысты топтастырылған оқыту әдістері: |
|
1) сөздік, көрнекілік және тәжірибелік | |
2) проблемалық ізденіс және зерттеу әдістері | |
3) индуктивтік және дедуктивтік әдістер | |
4) ынталандыру, іс-әрекетті ұйымдастыру | |
5) бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері | |
45. Рецензия - бұл |
|
1) эссе түрінде жазу | |
2) оқығаннан дәлме-дәл үзінді жазу | |
3) оқыған әдебиеттегі негізгі ойларды жазу | |
4) оқығанның қысқаша мазмұнын жазу | |
5) оқығанға өз ойын білдіріп қысқа пікір жазу | |
46. Педагогикалық технологияларды зерттеумен айналысқан ғалымдар: |
|
1) В.П.Беспалько, В.М.Монахов, Г.К.Селевко | |
2) Б.Г.Рубин, Ю.С. Колесников, А.С.Макаренко | |
3) А.Дистервег, И.Г.Песталоцци, В.А.Сухомлинский. | |
4) Р.Г.Лемберг, Г.А.Уманов, Ж.Қарайев | |
5) Дж.Локк, Я.Корчак, И.Г.Песталоцци | |
47. Университеттердің Ұлы Хартиясына қол қойған жыл |
|
1) 1997ж | |
2) 2004ж | |
3) 2005ж | |
4) 1988 ж | |
5) 1992 ж | |
48. Алғаш рет доктор дәрежесі . . . берілді. |
|
1) 1209 жылы Кэмбридж университетінде | |
2) 1209 жылы Кэмбридж университетінде | |
3) 1231 жылы Париж университетінде 1808 жылы Гумбольд университетінде | |
4) 1221 жылы Болонья университетінде | |
5) 1130 жылы Болонья университетінде | |
49. Оқытудың ұжымдық тәсілі теориясының негізін қалаған ғалым: |
|
1) Ю.Бабанский | |
2) Л..Занков | |
3) Г.Щукина | |
4) В.Дьяченко | |
5) М.Махмутов | |
50. 19-ғасырда дидактикаға тәрбиелеуші, оқыту теориясына тұтастық және қарама-қарсылық статусын берген ғалым |
|
1) Л. Рубинштейн | |
2) И. Гербарт | |
3) Т.Циллер | |
4) Я. Коменский | |
5) В.Ратке | |
51. ECTS күндізгі оқу бөлімінде оқитын студенттің бір академиялық жылдағы оқу жұмысының еңбек сыйымдылығы . . . кредитке сәйкес келеді. |
|
1) 30 | |
2) 120 | |
3) 48 | |
4) 60 | |
5) 54 | |
52. Өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру теориясын зерттеген ғалым: |
|
1) Ю.К.Бабанский | |
2) В.В.Давыдов | |
3) Л.В.Занков | |
4) Л.Я.Лернер | |
5) М.А.Зорина | |
53. Педагогика ғылымының рациональды-прагматикалық бағытының шетелдік өкілдері |
|
1) С. Френе, Я. Корчак | |
2) А.Ф.Лазурский, А.П.Нечаев, Н.Е.Румянцев | |
3) Дж. Вильсон, Р.Кольберг | |
4) Рудольф Штейнер, В.В. Розанов | |
5) В.С.Библер, У.Джеймс, Д.Дьюи | |
54. VIII ғ. аяғында Бағдадта ашылған оқу орны: |
|
1) обсерватория | |
2) университет | |
3) мектеп-лицей | |
4) зиялылар үйі | |
5) жетімдер үйі | |
55. «Мен әлі оқуды жалғастырамын; менің тәрбием әлі де аяқталмады... Менің бүкіл өмірім, шынына келгенде, ұзақ бір тәрбие» - деп жазған педагог: |
|
1) А.Байтұрсынов | |
2) Д.Ушинский | |
3) А.Коменский | |
4) К. Гельвеций | |
5) М.Жұмабаев | |
56. Топтық жұмыстарды ұйымдастыру мәселелері бойынша айналысқан зерттеушілер: |
|
1) В.И.Безруков | |
2) В.В.Тихонов | |
3) В.Н.Иващенко | |
4) А.М.Раевский | |
5) К.И.Дружинин | |
57. Білім мазмұнының формальды теориясын ұстанушылар: |
|
1) Ж.Ж.Руссо | |
2) Демокрит | |
3) Аристотель | |
4) Цицерон | |
5) Платон | |
58. Білім беру мен білімді меңгерудің байланысына негізделген Бинарлық оқыту әдістері жіктемесін ойлап тапқан: |
|
1) А.Леонтьев | |
2) А.Искаков | |
3) Ю.Бабанский | |
4) Қ.Нұрғалиев | |
5) М.Махмутов | |
59. Педагогикалық технология жіктемесін жасаған авторлар: |
|
1) Н.Кларин, М.Мұқанов | |
2) В. Беспалько, Г. Селевко | |
3) Қ.Өстеміров, Т.Сабыров | |
4) С.Лысенкова, Б.Айтмамбетова | |
5) М.Жұмабаев, Ж.Аймауытов | |
60. «Тәрбие мақсаты- адамның қабілеттіліктері мен дарынын дамыту» - деп көрсеткен классик-педагог: |
|
1) Н.Крупская | |
2) И. Песталоцци | |
3) К.Ушинский | |
4) Я.Коменский | |
5) Ж.Аймауытов | |
61. Ғылыми-танымдық іс-әрекет амалдары, құрылу қағидалары, формалары мен тәсілдері туралы ілім – бұл: |
|
1) принцип | |
2) бұйрық | |
3) әдіснама | |
4) әрекет | |
5) тұжырым | |
62. Педагогикалық-психологиялық ғылым саласында іс-әрекет теориясының негізін салған психологтар |
|
1) М. М. Мұқанов, Я.А.Коменский | |
2) А. В.Дистерверг, П.Я.Гальперин | |
3) Ж.Ж.Руссо, И.Ф. Гербарт | |
4) Ж. Аймауытов, А.Н.Леонтьев, | |
5) А.Н.Леонтьев, П.Я.Гальперин | |
63. «Мектептің жаны мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектебі həм сондай болмақшы…əуелі біз елді түзетуді бала оқыту ісін түзетуден бастауымыз керек» деп жазған . . . |
|
1) М.Дулатов | |
2) С.Көбеев | |
3) А.Байтұрсынов | |
4) Ы. Алтынсарин | |
5) М.Жұмабаев | |
64. Кредиттік сағат жүйесі алғаш рет ... пайда болған |
|
1) Парижде | |
2) Берлинде | |
3) Прагада | |
4) АҚШ-та | |
5) Англияда | |
65. Дж.Дьюи, Г.Кершенштейнер, В.Лай . . . педагогика өкілдері |
|
1) экзенциалистік | |
2) когнитивтік | |
3) қазіргі | |
4) педоцентристік | |
5) дәстүрлі | |
66. Тәрбие беру арқылы оқыту ұстанымын ұсынған . . . |
|
1) Ж.Ж.Руссо | |
2) Дж. Дьюи | |
3) В.Лай | |
4) Г.Кершенштейнер | |
5) И.Гербарт | |
67. 1988 ж. Болон университетінің 900 жылдығына қарай болған елеулі оқиға |
|
1) ҚР жоғары білім мамандықтарының Классификаторы бекітілді | |
2) Болон диклорациясы қабылданды | |
3) 310 мамандық бойынша стандарт қабылданды | |
4) Әл-Фараби атындағы университет Ұлы Хартияға қол қойды | |
5) Қазақстанның 30-ға жуық ЖОО университеттердің Ұлы Хартиясына қол қойды | |
68. «Білім беру» ұғымын алғаш педагогикаға енгізген педагог: |
|
1) Ж.Руссо | |
2) А.Дистерверг | |
3) Дж.Локк | |
4) И..Песталоцци | |
5) Я.Коменский | |
69. Дидактиканың маңызды мәселелерін зерттеуде елеулі үлес қосқан ҚР көрнекті педагогы: |
|
1) Р.Г.Лемберг | |
2) А.И.Сембаев | |
3) Т.Т.Тәжібаев | |
4) Қ.Бержанов | |
5) А.П. Сейтешев | |
70. Қазақстанда салыстырмалы білім саласында зерттеулер жасаған ғалымдар: |
|
1) Н.Көшекбаев, Р.Лемберг | |
2) А.Құсайынов, Қ.Мусин | |
3) Ю.Бабанский, В.Давыдов | |
4) Г.Нұрғалиева, Қ.Бітібаева | |
5) А.Байтұрсынов, М.Жұмабаев | |
71. Зерттеу және зияткерлік университеттерді құру идеясын дамытушы ғалымдар |
|
1) Р.Лемберг, Д.Клипатрик, В.Ратке | |
2) Дж.Ньюман, Д.Кумбс, Д.Клипатрик | |
3) В.Гумбольд, Ч. Элиот, В.Ратке | |
4) И.Г.Песталоции, Х.Ортега-и-Гассет, В.Гумбольд | |
5) Дж.Хопкинс, К.Ясперс, Х.Ортега-и-Гассет | |
72. Педагогика ғылым болып . . . қалыптаса бастады |
|
1) ХХ ғ | |
2) ХVIІ ғ | |
3) ІХ ғ | |
4) ХV ғ | |
5) ХІХ ғ | |
73. ҚР білім беру жүйесін басқару мына негізде жүргізіледі: |
|
1) Білім беру заңына | |
2) Тіл туралы заңға. | |
3) жергілікті білім беру бөлімдерінің қатысуына | |
4) этномәдени білім беру тұжырымдамасы | |
5) гуманитарлық білім берудің тұжырымдамасы | |
74. . . . кредиттік жүйе «Өмір бойы оқытуды» қамтиды: |
|
1) USCS Американдық | |
2) ECTS Еуропалық | |
3) UCTS Азия жүйе | |
4) CATS Британдық | |
5) Ұлттық білім беру жүйесі | |
75. Тәрбиенің субъектілері: |
|
1) тұлға, тәрбиешілер, менеджерлер | |
2) тұлға, тәрбие, әлеумет, білім алушылар | |
3) тұлға, отбасы, мектеп, қоғам, мемлекет | |
4) бастықтар, халық, орта, тәрбие, оқыту | |
5) халық, мемлекет, индивидуум, орта | |
76. «Оқу құралы» еңбегінің авторы: |
|
1) М.Дулатов | |
2) Ы.Алтынсарин | |
3) М.Жұмабаев | |
4) А.Байтұрсынов | |
5) Ж.Аймауытов | |
77. «Лингард пен Гертруда» еңбегінің авторы: |
|
1) В. А. Сухомлинский | |
2) Ж. Ж. Руссо | |
3) Я. А. Коменский | |
4) А. С. Макаренко | |
5) И.Г. Песталоции | |
78. Аннотациядегеніміз – |
|
1) теорияның практикадағы шындыққа айналуына көз жеткізу | |
2) ғылыми еңбектің мазмұнын, идеялық бағытын түсіндіруге арналған сипаттама | |
3) жалпы пікірден жеке қорытынды жасау, сипаттама беру | |
4) жеке пікірлерден жалпы ой-тұжырым жасау, сипаттама беру | |
5) педагогикалық құбылыстың ерекше белгілерін, қасиеттерін қарастыру | |
79. Педагогикада жоба технологиясының негізін салған ғалым . . . |
|
1) Д. Килпатрик. | |
2) Н.Суворов. | |
3) Дж. Ньюман | |
4) Ф.Бэкон | |
5) А. Макаренько | |
80. Эссе сөзін алғаш . . . қолданған |
|
1) К. Ушинский | |
2) М.Монтень | |
3) М.Махмутов | |
4) Ф. Бэкон | |
5) П.Я.Гальперин | |
81. «Ғылымның қадір-қасиеті және жетілуі» еңбегінде педагогиканы білімдердің дербес саласына бөлектеген философ: |
|
1) Сократ | |
2) Бэкон | |
3) Демокрит | |
4) Аристотель | |
5) Платон | |
82. Жалпыға міндетті білімнің деңгейі, сапасы, мазмұнын анықтайтын құжат |
|
1) стандарт | |
2) анықтамалар | |
3) заң заңдылық | |
4) оқу құралы | |
5) оқулық | |
83. Кредиттік жүйемен оқытудың Қазақстанда басталған уақыты |
|
1) 1998-1999 жж | |
2) 2005-2006 жж | |
3) 2010-2011 жж | |
4) 2003-2004 жж | |
5) 1994-1995 жж | |
84. Білім беруді дамыту туралы негізгі құжат |
|
1) жастар саясаты | |
2) тәрбие тұжырымдамасы | |
3) 2011 - 2020 арналған бағдарлама | |
4) халыққа әлеуметтік көмек туралы заң | |
5) мемлекеттік стандарт | |
85. Әлемдегі білім беруді және оны реформалауға жетелеген құжат |
|
1) білім жетілдіру шараларын қарастыру | |
2) орта білімді дамыту | |
3) білім жүйесін құрылымдау | |
4) Болон декларациясы | |
5) еуропалық білімді дамыту ұстанымдары | |
86. Болон реформасының басты пікірі |
|
1) мектепке дейінгі білімді дамыту | |
2) сабақтан тыс жұмыстар жүйесін дамыту | |
3) нәтижеге бағыттау | |
4) аудиториялық сағаттарды қысқарту | |
5) оқу үрдісін қайта құру | |
87. Қазақстанда жоғары білімнің төрт жылдық бакалавриатқа көшуі |
|
1) 2009 жылдан | |
2) 2003 жылдан | |
3) 2010 жылдан | |
4) 2006 жылдан | |
5) 1999 жылдан | |
88. Сыныптық-сабақтық жүйенің теориялық негізін жасаған: |
|
1) А.Дистервег | |
2) И.Ф.Гербарт | |
3) Дж. Локк | |
4) К.Д.Ушинский | |
5) Я.А.Коменский | |
89. 1921 жылы ашылған оқу орны |
|
1) Мемлекеттік педагогика институты | |
2) Орынбордағы жұмысшы факультеті | |
3) Торғайдағы мектеп интернат | |
4) Түркістан университеті | |
5) оқытушылар училищесі | |
90. Орта Азияда алғаш ашылған университет (қала мен жылы) |
|
1) 1928ж. Алматы мемлекеттік педагогика институты | |
2) 1944ж. Алматыдағы қыздар педагогика институты | |
3) 1926ж. халық ағарту институты | |
4) 1921ж. Орынборда | |
5) 1920ж.Ташкентте | |
91. Оқу мен оқыту теориясын зерттейтін ғылым |
|
1) праксеология | |
2) виктимология | |
3) психология | |
4) тәрбиелеу теориясы | |
5) дидактика | |
92. Оқу әдістерін танымдық іс-әрекетіне қарай топтастырған педагог ғалым |
|
1) Н.Хмель | |
2) И.Я.Лернер | |
3) Т.И.Ильина | |
4) А.К.Мыңбаева | |
5) М.Жұмабаев | |
93. Оқу іс әрекетін ынталандыру бойынша топтастырған ғалым |
|
1) К.Қ.Құнантаева | |
2) Я.А.Коменский | |
3) Ю.К.Бабанский | |
4) Ы.Алтынсарин | |
5) Ж.Аймауытов | |
94. Оқыту әдістерін оқу мәселелерін шешу бойынша топтастырған педагог ғалым |
|
1) Е.Н.Щиянов | |
2) М.М. Поташник | |
3) А.А.Вербицкий | |
4) А.А.Деркач | |
5) И.Ф.Харламов | |
95. Жоғары мектепте оқыту әдістерін топтастырған ғалым |
|
1) П.М.Эрдниев | |
2) В.Ф.Шаталов | |
3) А.Ш.Амонашвили | |
4) Л.Йовайши | |
5) М.П.Щетинин | |
96. Педагогика ғылымының көрнекті өкілі Джон Локктың еңбегін көрсетіңіз: |
|
1) «Ата-аналар үшін кітап» | |
2) «Тәрбие жөніндегі ойлар» | |
3) «Ұлы дидактика» | |
4) «Лингард пен Гертруда» | |
5) «Эмиль және тәрбие» | |
97. «Адам мінез-құлқының қозғаушы күштері оның биологиялық тегіне байланысты» деп түсіндірген ғалым: |
|
1) Зигмунд Фрейд | |
2) Джон Дьюи | |
3) Аристотель | |
4) Эдуард Торндайк | |
5) Томас Мор | |
98. Ұжым теориясын жасаған . . . |
|
1) И. Г. Песталоцци | |
2) Г. А. Щукина | |
3) Н. К. Крупская | |
4) А.С. Макаренко | |
5) В. А. Сухомлинский | |
99. Еркін тәрбие беру идеясын насихаттаған: |
|
1) К.Гельвеций | |
2) И.Гербарт | |
3) Я. Коменский | |
4) Д.Дидро | |
5) Ж.Руссо | |
100. Интеллект дегеніміз: |
|
1) ақыл-ой қабілеті | |
2) тұлғаның моралдық қасиеттері | |
3) психикалык дамуынын деңгейі | |
4) мінез-құлық тәрбиелілігі | |
5) адамның дене көрсеткіштері | |
101. Танымның негізгі деңгейлері: |
|
1) прагматикалық | |
2) эмпирикалық | |
3) дидактикалық | |
4) гнесологиялық | |
5) әдістемелік | |
102. Ынталандыру әдістеріне жатады: |
|
1) сендіру | |
2) жарыс | |
3) тапсырма | |
4) әңгіме | |
5) үлгі | |
103. Ынталандыру әдістеріне жатады: |
|
1) сендіру | |
2) тапсырма | |
3) әңгіме | |
4) мадақтау | |
5) үлгі | |
104. Ынталандыру әдістеріне жатады: |
|
1) жазалау | |
2) тапсырма | |
3) сендіру | |
4) үлгі | |
5) әңгіме | |
105. Математикалық-статистикалық әдістің бірі: |
|
1) анализ | |
2) тіркеу | |
3) бақылау | |
4) синтез | |
5) индукция | |
106. Математикалық-статистикалық әдістің бірі: |
|
1) синтез | |
2) индукция | |
3) анализ | |
4) ранжирлеу | |
5) интервью | |
107. Сананы қалыптастыру әдісі: |
|
1) пікірталас әдісі | |
2) репродуктивті әдіс | |
3) жазалау әдісі | |
4) мадақтау әдісі | |
5) саяси әңгіме | |
108. Сананы қалыптастыру әдісі: |
|
1) репродуктивті әдіс | |
2) мадақтау әдісі | |
3) жазалау әдісі | |
4) сендіру әдісі | |
5) саяси әңгіме | |
109. Сананы қалыптастыру әдісі: |
|
1) этикалық әңгіме | |
2) жазалау әдісі | |
3) репродуктивті әдіс | |
4) мадақтау әдісі | |
5) саяси әңгіме | |
110. Тәрбие түрлері: |
|
1) мемлекеттік тәрбие | |
2) психологиялық тәрбие | |
3) қоғамдық тәрбие | |
4) құқықтық тәрбие | |
5) шығармашылық тәрбие | |
111. Тәрбие түрлері: |
|
1) психологиялық тәрбие | |
2) еңбек тәрбиесі | |
3) мемлекеттік тәрбие | |
4) шығармашылық тәрбие | |
5) қоғамдық тәрбие | |
112. Тәрбие түрлері: |
|
1) азаматтық тәрбие | |
2) психологиялық тәрбие | |
3) мемлекеттік тәрбие | |
4) қоғамдық тәрбие | |
5) шығармашылық тәрбие | |
113. Бақылаудың түрі: |
|
1) кіріспе бақылау | |
2) апталық бақылау | |
3) аралық бақылау | |
4) негізгі бақылау | |
5) ішінара бақылау | |
114. Бақылаудың түрі: |
|
1) негізгі бақылау | |
2) апталық бақылау | |
3) ішінара бақылау | |
4) кіріспе бақылау | |
5) алдын-ала бақылау | |
115. Бақылаудың түрі: |
|
1) ішінара бақылау | |
2) негізгі бақылау | |
3) кіріспе бақылау | |
4) апталық бақылау | |
5) қорытынды бақылау | |
116. Педагогикалық процестің мәнін қарастырған ғалым: |
|
1) В.Г.Белинский | |
2) И.А.Иванов | |
3) Н.Д.Хмель | |
4) А.И.Герцен | |
5) С.Т.Петров | |
117. Педагогикалық процестің мәнін қарастырған ғалым: |
|
1) В.Г.Белинский | |
2) И.А.Иванов | |
3) А.И.Герцен | |
4) Б.Т.Лихачев | |
5) С.Т.Петров | |
118. Педагогикалық процестің мәнін қарастырған ғалым: |
|
1) В.Г.Белинский | |
2) И.А.Иванов | |
3) А.И.Герцен | |
4) С.Т.Петров | |
5) П.Ф.Каптерев | |
119. Жоғары мектепте оқытудың дидактикалық ұстанымдары (принциптері): |
|
1) адамгершілік, жауапкершілік, ұқыптылық, еңбексүйгіштік | |
2) студенттердің бірлесіп білім алуы, өзіндік жұмысын жоспарлауы | |
3) мадақтау, жазалау, құрмет көрсету, алғыс хат жариялау | |
4) ізеттілік, инабаттылық, рухани адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу | |
5) көрнекілік, түсініктілік, саналылық пен белсенділік | |
120. Педагогикалық-психологиялық ғылым саласында іс-әрекет теориясының негізін салған психолог: |
|
1) А.Н.Леонтьев | |
2) А. В.Дистерверг | |
3) Ж.Ж.Руссо | |
4) Ж. Аймауытов | |
5) М. М. Мұқанов | |
121. Педагогикалық-психологиялық ғылым саласында іс-әрекет теориясының негізін салған психолог: |
|
1) А. В.Дистерверг | |
2) Ж.Ж.Руссо | |
3) П.Я.Гальперин | |
4) Ж. Аймауытов | |
5) М. М. Мұқанов | |
122. Жоғары мектеп дидактикасының негізгі категориялары: |
|
1) тәрбие, сана, таным | |
2) педагогикалық жүйе | |
3) ғылымилық, түсініктілік | |
4) оқыту, білім беру | |
5) болжам, жоба, ұстаным | |
123. Жүргізу орнының негізінде эксперименттерді топтап бөлу(классификациялау): |
|
1) белгілеу | |
2) қорытынды | |
3) тексеру | |
4) табиғи | |
5) тексеру | |
124. Жүргізу орнының негізінде эксперименттерді топтап бөлу(классификациялау): |
|
1) белгілеу | |
2) қорытынды | |
3) тексеру | |
4) лабораториялық | |
5) жасампаз | |
125. Жоғары мектеп дидактикасының негізгі категориялары: |
|
1) тәрбие, сана, таным | |
2) педагогикалық жүйе | |
3) ғылымилық, түсініктілік | |
4) білім мазмұны, оқыту әдісі | |
5) болжам, жоба, ұстаным | |
126. Жоғары мектепте оқытудың дидактикалық ұстанымдары (принциптері): |
|
1) адамгершілік, жауапкершілік, ұқыптылық, еңбексүйгіштік | |
2) ғылымилық, жүйелілік, теорияның практикамен байланысы | |
3) студенттердің бірлесіп білім алуы, өзіндік жұмысын жоспарлауы | |
4) мадақтау, жазалау, құрмет көрсету, алғыс хат жариялау | |
5) ізеттілік, инабаттылық, рухани адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу |