Тест: Жоғары мектеп педагогикасы


Список вопросов


1. Танымның негізгі деңгейлері:

1) гнесологиялық
2) теориялық
3) аксеологиялық
4) әдістемелік
5) дидактикалық

2. Латын тілінен аударғанда үлгі немесе мысал, алгоритм, нобай дегенді білдіретін ұғым:

1) парадигма
2) ұстаным
3) жүйе
4) үдеріс
5) кеңістік

3. Ынталандыру әдістеріне жатады:

1) сендіру
2) тапсырма беру
3) этикалық әңгіме
4) мадақтау
5) тәрбиелік жағдайлар

4. GPA балл – бұл:

1) магистранттың шығармашылық, өзіндік іздену деңгейі
2) ағымдық бақылаудағы ғылыми жетістіктерінің көрсеткіш
3) аралық бақылаудағы білім алушылардың оқу жетістіктерінің деңгейі
4) бағдарламаға сай білім алушылардың оқу жетістіктерінің деңгейі
5) студенттің өздік жұмыстарын бағалау деңгейі

5. Тәрбиенің мақсаты адамның ақылын, еркін және сезімін тәрбиелеу деп анықтаған философ:

1) Кант
2) Бэкон
3) Сократ
4) Демокрит
5) Аристотель

6. «Жақын даму зонасы» теориясының авторы

1) К.Д.Ушинский
2) Ф.Бэкон
3) Л.С.Выготский
4) А.Н.Леонтьев
5) С.Л.Рубинштеин

7. Ең алғаш «Кредит сағат» ұғымы Гарвард университетінде. . . жылы енгізді:

1) 1968ж.
2) 1869ж
3) 1861ж.
4) 1921ж.
5) 1879ж.

8. Математикалық зерттеу әдісінің ішінде ең көп қолданымға келетіндері:

1) жанама және тікелей бақылау
2) тіркеу, тәртіпке келтіру, өлшемге түсіру
3) индукция, дедукция, синтез, анализ
4) медиана, өлшемге түсіру, синтез, анализ
5) бақылау, әңгімелесу, интервью, ранжирлеу

9. Болашақ мамандарды қорғаудағы халықаралық құжат:

1) Білім тұжырымдамасы
2) ЮНЕСКО құжаттары
3) БҰҰ-ның конвенциясы
4) Еңбек туралы кодекс
5) Білім беру туралы заң

10. Сананы қалыптастыру әдістері:

1) репродуктивті әдіс
2) сендіру әдісі
3) мадақтау әдісі
4) жазалау әдісі
5) саяси әңгіме

11. Болон декларациясына ең алғаш қол қойылған уақыт:

1) 10 қараша 2010 ж
2) 11 наурыз 2008 ж
3) 1 шілде 2000 ж
4) 1 қыркүйек 1999 ж
5) 19 маусым 1999 ж

12. Ғылымға сүйеніп жасалған, алдын-ала айтылған болжам:

1) аналогия
2) абстракция
3) иллюзия
4) эксперимент
5) гипотеза

13. Адамның ересек кезеңіндегі тәрбие ерекшелігін зерттейтін ғылым:

1) теология
2) антропология
3) андрагогика
4) этнопедагогика
5) логопедия

14. Оқыту үдерісінің әдіснамалық негіздері:

1) экзистенциализм
2) бихевиоризм
3) неотомизм
4) тарихи материализм
5) таным теориясы

15. Ғылыми жұмыстардың түрлері:

1) дәріс, семинар, баяндама, эссе, мақала
2) диссертация, аннотация, баяндама, түйін
3) макет, график, кесте, сызба, сурет, үлгі
4) аннотация, әдебиет тізімі, баяндама, оқу құралдары
5) тезис, реферат, мақала, автореферат, монография

16. «Форма» терминінің мәні:

1) тәрбиеленушілердің іс-әрекеттері
2) тәрбиешінің іс-әрекетінің көрінісі
3) тәрбиелік шаралардың жиынтығы
4) тәрбие элементтерінің жиынтығы
5) тәрбие процесінің сырттай көрінісі

17. Курстық және дипломдық жұмыс:

1) студенттердің тәжірибелік жұмысын тексеру тәсілі
2) жоғары оқу орындағы оқытудың негізгі формалары
3) жоғары оқу орындарындағы тәжірибелік-зерттеу жұмыстары
4) оқытудың әдістері мен тәсілдері, заңдылықтары
5) cтуденттердің өзіндік оқу-зерттеу жұмысының негізгі түрлері

18. Тәрбие түрлеріне мыналар жатады:

1) психологиялық тәрбие
2) мемлекеттік тәрбие
3) қоғамдық тәрбие
4) құқықтық тәрбие
5) адамның шығармашылық мүмкіндігін ашу

19. Бақылаудың түрлері:

1) алдын-ала бақылау
2) апталық бақылау
3) кіріспе бақылау
4) негізгі бақылау
5) ішінара бақылау

20. Мониторинг ұғымы:

1) оқытуда тұлғаның белсенділігін арттыру жолдары
2) қандай да бір жүйенің, біршама дербес бөлігі
3) мәліметтерді жинау, өңдеу, сақтау және тарату жүйесі
4) білім алушылардың академиялық біліктілігі
5) оқыту үрдісін ақпараттандыру жүйесі

21. Академиялық күнтізбе

1) демалыс күндерін көрсететін күнтізбе,
2) білім мазмұны сипатталатын құжаттар жиынтығы, демалыс күндерін көрсететін күнтізбе
3) әр пәнге жасалатын оқу жоспары, оқу-әдістемелік кешендер, оқу және бақылау іс - шаралары
4) оқу жылы барысындағы оқу және бақылау іс - шараларын, демалыс күндерін көрсететін күнтізбе
5) оқу және бақылау іс – шараларын көрсететін күнтізбе, әр пәнге жасалатын оқу жоспары

22. Педагогикалық шеберлік – бұл:

1) білім алушының үлгерімін қадағалау шеберлігі, оқыту әдістері білуі
2) жұмыс қабілетінің жоғары болуы, педагогикалық міндеттерді жүзеге асыру
3) ұстаздың еңбек ету белсенділігі, білім алушының тәртібін қадағалау шеберлігі
4) жеке тұлғаны тәрбиелеп, оны мамандықты іріктеуге көмектесу
5) жеке тұлғаның кәсіби қасиеттерінің кешені, өзін-өзі ұйымдастырудың жоғары деңгейі

23. Педагогикалық үдеріс:

1) студенттерді бағалаудың ерекше формасы
2) оқу-тәрбие үрдісін басқару формасы мен стилдері
3) дамыту, тәрбиелеу, оқыту үдерістерін біріктіретін жүйе
4) ойлау жүйелерінің ерекшеліктері туралы жүйе
5) ерік-жігер, мінез-құлықтың қалыптасуы

24. Әл- Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің ресми түрде ашылу жылы:

1) 1939ж.
2) 1937ж.
3) 1941ж
4) 1934ж
5) 1944ж.

25. «Миға шабуыл» әдісінің қағидасы:

1) оқыту әдістерін қолдана отырып, мәтінді меңгеруге бағыттау
2) студенттердің берілген сұраққа жауап беру барысында өз пікірлерін дәл айтуы
3) тапсырманы үлгі ретінде жобалау дағдыларын қалыптастыру
4) тапсырмаларды орындауда сауатты жазу және ойлау қабілетін шыңдау
5) студенттерді сұраққа анық, нақты жауап беруге үйрету

26. М.В Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университетінің құрылған жылы:

1) 1785ж
2) 1855ж
3) 1758ж
4) 1788ж
5) 1755ж.

27. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің қалыптасуы:

1) 1930 ж
2) 1928 ж.
3) 1931 ж
4) 1932 ж
5) 1933 ж

28. «Портфолио» ұғымына түсінік

1) оқу процесін ұйымдастырудың қағидалары
2) білім сапасы шеңберінде халықаралық тәжірибені зерттеу
3) білім алушылардың оқу сапасын бағалау көрсеткіштері
4) өзіндік жұмыс нәтижесінің жетістіктерін бағалау формасы
5) білім алушылардың оқу сапасын басқару процесі

29. Электрондық оқулық құрылымы:

1) кіріспе, дәріс, есептер, жағдаяттар, тест тапсырмалары
2) дәріс, үлгі, жаттығу, тест тапсырмалары және презентация
3) кіріспе, дәріс, жаттығу сабағының түрі, психологиялық тесттер
4) дәріс, презентация, видео материалдар, өзін-өзі тексеруге арналған тест
5) сипаттама, құрылым, мазмұн, дәріс, сөздік жұмыс, видео материалдар

30. Өз ілімінде майевтика әдісін қолданған:

1) Демокрит
2) Аристотель
3) Платон
4) Сократ
5) Эпикур

31. Студенттің ғылыми көзқарасының қалыптасуына . . . әсер етеді

1) проблемалық оқыту
2) догмалық
3) бағдарламалық технология
4) модульдік оқыту
5) мониторинг

32. Оқу-тәрбиелiк үрдісті оңтайландыру теориясының авторы:

1) М.Жанпеисова
2) М.Махмутов
3) К.Жарықбаев
4) М.Скаткин
5) Ю.К.Бабанский

33. Оқытудың практикалық әдістері:

1) дискуссия, дебат, тыңдау
2) танымдық ойындар, әңгімелесу
3) тәжірибелер, жаттығулар, оқу-өндірістік жұмыстар
4) иллюстрация, демонстрация
5) әңгімелеу, әңгіме, дәріс

34. Мониторинг деңгейлері:

1) жоғары, орта, төмен
2) мемлекеттік, облыстық, мемлекет аралық
3) бірінші, екінші, үшінші
4) мемлекеттік, аймақтық, мектепішілік
5) дәстүрлі, педагогикалық, инновациялық

35. Білім беру мазмұны төмендегі құжаттарда көрініс табады:

1) сызбалар мен кестелерде
2) сабақ жоспарларында, күнтізбеде
3) ғылыми әдебиеттерде, анықтамаларда
4) оқу-жұмыс бағдарламаларында
5) курстық және дипломдық жұмыстарда

36. Педагогикалық қабілеттер топтамасын жасаған ғалым

1) Я.А.Коменский
2) Ф.Бэкон
3) И.Г.Песталоцци
4) В.А.Кан-Калик
5) Н.В.Кузьмина

37. Педагогикалық процестің мәнін қарастырған ғалымдар:

1) А.И.Герцен
2) Б.Т.Лихачев
3) С.Т.Петров
4) В.Г.Белинский
5) И.А.Иванов

38. Оқыту әдістерінің топтамасын жасаған ғалым:

1) А.Я.Коменский
2) А. Добролюбов
3) М.Н.Скаткин
4) Н.П.Пирогов
5) М.В.Ломоносов

39. «Кредит» ұғымын алғаш енгізген ғалым:

1) Ч. Элиот
2) Дж Дьюи
3) В.Крутецкий
4) Я. Коменский
5) В. Ратке

40. 2011-2020 жылға арналған Қазақстан Республикасындағы білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы қабылданған уақыт:

1) 16 желтоқсан 2009 ж
2) 27 желтоқсан 2010ж
3) 7 желтоқсан 2010 ж
4) 5 қаңтар 2011 ж
5) 21 қараша 2010 ж

41. Белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге ережелері сақталатын ұстаным:

1) беріктілік
2) саналылық
3) түсініктілік
4) көрнекілік
5) ғылымилық

42. Біртұтас педагогикалық үдеріс теориясының негізін қалаған:

1) Ф.Бэкон
2) М.М.Махмудов
3) П.Я.Гальперин
4) Л.В.Занков
5) Н.Д.Хмель

43. Ғылыми зерттеу барысында нақты дерек материал жинақтау мақсатымен қандай да педагогикалық құбылыстың назарға алынуы:

1) гипотеза
2) анкеттеу
3) болжам жоба
4) индукция
5) бақылау

44. Білімнің көздеріне байланысты топтастырылған оқыту әдістері:

1) сөздік, көрнекілік және тәжірибелік
2) проблемалық ізденіс және зерттеу әдістері
3) индуктивтік және дедуктивтік әдістер
4) ынталандыру, іс-әрекетті ұйымдастыру
5) бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері

45. Рецензия - бұл

1) эссе түрінде жазу
2) оқығаннан дәлме-дәл үзінді жазу
3) оқыған әдебиеттегі негізгі ойларды жазу
4) оқығанның қысқаша мазмұнын жазу
5) оқығанға өз ойын білдіріп қысқа пікір жазу

46. Педагогикалық технологияларды зерттеумен айналысқан ғалымдар:

1) В.П.Беспалько, В.М.Монахов, Г.К.Селевко
2) Б.Г.Рубин, Ю.С. Колесников, А.С.Макаренко
3) А.Дистервег, И.Г.Песталоцци, В.А.Сухомлинский.
4) Р.Г.Лемберг, Г.А.Уманов, Ж.Қарайев
5) Дж.Локк, Я.Корчак, И.Г.Песталоцци

47. Университеттердің Ұлы Хартиясына қол қойған жыл

1) 1997ж
2) 2004ж
3) 2005ж
4) 1988 ж
5) 1992 ж

48. Алғаш рет доктор дәрежесі . . . берілді.

1) 1209 жылы Кэмбридж университетінде
2) 1209 жылы Кэмбридж университетінде
3) 1231 жылы Париж университетінде 1808 жылы Гумбольд университетінде
4) 1221 жылы Болонья университетінде
5) 1130 жылы Болонья университетінде

49. Оқытудың ұжымдық тәсілі теориясының негізін қалаған ғалым:

1) Ю.Бабанский
2) Л..Занков
3) Г.Щукина
4) В.Дьяченко
5) М.Махмутов

50. 19-ғасырда дидактикаға тәрбиелеуші, оқыту теориясына тұтастық және қарама-қарсылық статусын берген ғалым

1) Л. Рубинштейн
2) И. Гербарт
3) Т.Циллер
4) Я. Коменский
5) В.Ратке

51. ECTS күндізгі оқу бөлімінде оқитын студенттің бір академиялық жылдағы оқу жұмысының еңбек сыйымдылығы . . . кредитке сәйкес келеді.

1) 30
2) 120
3) 48
4) 60
5) 54

52. Өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру теориясын зерттеген ғалым:

1) Ю.К.Бабанский
2) В.В.Давыдов
3) Л.В.Занков
4) Л.Я.Лернер
5) М.А.Зорина

53. Педагогика ғылымының рациональды-прагматикалық бағытының шетелдік өкілдері

1) С. Френе, Я. Корчак
2) А.Ф.Лазурский, А.П.Нечаев, Н.Е.Румянцев
3) Дж. Вильсон, Р.Кольберг
4) Рудольф Штейнер, В.В. Розанов
5) В.С.Библер, У.Джеймс, Д.Дьюи

54. VIII ғ. аяғында Бағдадта ашылған оқу орны:

1) обсерватория
2) университет
3) мектеп-лицей
4) зиялылар үйі
5) жетімдер үйі

55. «Мен әлі оқуды жалғастырамын; менің тәрбием әлі де аяқталмады... Менің бүкіл өмірім, шынына келгенде, ұзақ бір тәрбие» - деп жазған педагог:

1) А.Байтұрсынов
2) Д.Ушинский
3) А.Коменский
4) К. Гельвеций
5) М.Жұмабаев

56. Топтық жұмыстарды ұйымдастыру мәселелері бойынша айналысқан зерттеушілер:

1) В.И.Безруков
2) В.В.Тихонов
3) В.Н.Иващенко
4) А.М.Раевский
5) К.И.Дружинин

57. Білім мазмұнының формальды теориясын ұстанушылар:

1) Ж.Ж.Руссо
2) Демокрит
3) Аристотель
4) Цицерон
5) Платон

58. Білім беру мен білімді меңгерудің байланысына негізделген Бинарлық оқыту әдістері жіктемесін ойлап тапқан:

1) А.Леонтьев
2) А.Искаков
3) Ю.Бабанский
4) Қ.Нұрғалиев
5) М.Махмутов

59. Педагогикалық технология жіктемесін жасаған авторлар:

1) Н.Кларин, М.Мұқанов
2) В. Беспалько, Г. Селевко
3) Қ.Өстеміров, Т.Сабыров
4) С.Лысенкова, Б.Айтмамбетова
5) М.Жұмабаев, Ж.Аймауытов

60. «Тәрбие мақсаты- адамның қабілеттіліктері мен дарынын дамыту» - деп көрсеткен классик-педагог:

1) Н.Крупская
2) И. Песталоцци
3) К.Ушинский
4) Я.Коменский
5) Ж.Аймауытов

61. Ғылыми-танымдық іс-әрекет амалдары, құрылу қағидалары, формалары мен тәсілдері туралы ілім – бұл:

1) принцип
2) бұйрық
3) әдіснама
4) әрекет
5) тұжырым

62. Педагогикалық-психологиялық ғылым саласында іс-әрекет теориясының негізін салған психологтар

1) М. М. Мұқанов, Я.А.Коменский
2) А. В.Дистерверг, П.Я.Гальперин
3) Ж.Ж.Руссо, И.Ф. Гербарт
4) Ж. Аймауытов, А.Н.Леонтьев,
5) А.Н.Леонтьев, П.Я.Гальперин

63. «Мектептің жаны мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектебі həм сондай болмақшы…əуелі біз елді түзетуді бала оқыту ісін түзетуден бастауымыз керек» деп жазған . . .

1) М.Дулатов
2) С.Көбеев
3) А.Байтұрсынов
4) Ы. Алтынсарин
5) М.Жұмабаев

64. Кредиттік сағат жүйесі алғаш рет ... пайда болған

1) Парижде
2) Берлинде
3) Прагада
4) АҚШ-та
5) Англияда

65. Дж.Дьюи, Г.Кершенштейнер, В.Лай . . . педагогика өкілдері

1) экзенциалистік
2) когнитивтік
3) қазіргі
4) педоцентристік
5) дәстүрлі

66. Тәрбие беру арқылы оқыту ұстанымын ұсынған . . .

1) Ж.Ж.Руссо
2) Дж. Дьюи
3) В.Лай
4) Г.Кершенштейнер
5) И.Гербарт

67. 1988 ж. Болон университетінің 900 жылдығына қарай болған елеулі оқиға

1) ҚР жоғары білім мамандықтарының Классификаторы бекітілді
2) Болон диклорациясы қабылданды
3) 310 мамандық бойынша стандарт қабылданды
4) Әл-Фараби атындағы университет Ұлы Хартияға қол қойды
5) Қазақстанның 30-ға жуық ЖОО университеттердің Ұлы Хартиясына қол қойды

68. «Білім беру» ұғымын алғаш педагогикаға енгізген педагог:

1) Ж.Руссо
2) А.Дистерверг
3) Дж.Локк
4) И..Песталоцци
5) Я.Коменский

69. Дидактиканың маңызды мәселелерін зерттеуде елеулі үлес қосқан ҚР көрнекті педагогы:

1) Р.Г.Лемберг
2) А.И.Сембаев
3) Т.Т.Тәжібаев
4) Қ.Бержанов
5) А.П. Сейтешев

70. Қазақстанда салыстырмалы білім саласында зерттеулер жасаған ғалымдар:

1) Н.Көшекбаев, Р.Лемберг
2) А.Құсайынов, Қ.Мусин
3) Ю.Бабанский, В.Давыдов
4) Г.Нұрғалиева, Қ.Бітібаева
5) А.Байтұрсынов, М.Жұмабаев

71. Зерттеу және зияткерлік университеттерді құру идеясын дамытушы ғалымдар

1) Р.Лемберг, Д.Клипатрик, В.Ратке
2) Дж.Ньюман, Д.Кумбс, Д.Клипатрик
3) В.Гумбольд, Ч. Элиот, В.Ратке
4) И.Г.Песталоции, Х.Ортега-и-Гассет, В.Гумбольд
5) Дж.Хопкинс, К.Ясперс, Х.Ортега-и-Гассет

72. Педагогика ғылым болып . . . қалыптаса бастады

1) ХХ ғ
2) ХVIІ ғ
3) ІХ ғ
4) ХV ғ
5) ХІХ ғ

73. ҚР білім беру жүйесін басқару мына негізде жүргізіледі:

1) Білім беру заңына
2) Тіл туралы заңға.
3) жергілікті білім беру бөлімдерінің қатысуына
4) этномәдени білім беру тұжырымдамасы
5) гуманитарлық білім берудің тұжырымдамасы

74. . . . кредиттік жүйе «Өмір бойы оқытуды» қамтиды:

1) USCS Американдық
2) ECTS Еуропалық
3) UCTS Азия жүйе
4) CATS Британдық
5) Ұлттық білім беру жүйесі

75. Тәрбиенің субъектілері:

1) тұлға, тәрбиешілер, менеджерлер
2) тұлға, тәрбие, әлеумет, білім алушылар
3) тұлға, отбасы, мектеп, қоғам, мемлекет
4) бастықтар, халық, орта, тәрбие, оқыту
5) халық, мемлекет, индивидуум, орта

76. «Оқу құралы» еңбегінің авторы:

1) М.Дулатов
2) Ы.Алтынсарин
3) М.Жұмабаев
4) А.Байтұрсынов
5) Ж.Аймауытов

77. «Лингард пен Гертруда» еңбегінің авторы:

1) В. А. Сухомлинский
2) Ж. Ж. Руссо
3) Я. А. Коменский
4) А. С. Макаренко
5) И.Г. Песталоции

78. Аннотациядегеніміз –

1) теорияның практикадағы шындыққа айналуына көз жеткізу
2) ғылыми еңбектің мазмұнын, идеялық бағытын түсіндіруге арналған сипаттама
3) жалпы пікірден жеке қорытынды жасау, сипаттама беру
4) жеке пікірлерден жалпы ой-тұжырым жасау, сипаттама беру
5) педагогикалық құбылыстың ерекше белгілерін, қасиеттерін қарастыру

79. Педагогикада жоба технологиясының негізін салған ғалым . . .

1) Д. Килпатрик.
2) Н.Суворов.
3) Дж. Ньюман
4) Ф.Бэкон
5) А. Макаренько

80. Эссе сөзін алғаш . . . қолданған

1) К. Ушинский
2) М.Монтень
3) М.Махмутов
4) Ф. Бэкон
5) П.Я.Гальперин

81. «Ғылымның қадір-қасиеті және жетілуі» еңбегінде педагогиканы білімдердің дербес саласына бөлектеген философ:

1) Сократ
2) Бэкон
3) Демокрит
4) Аристотель
5) Платон

82. Жалпыға міндетті білімнің деңгейі, сапасы, мазмұнын анықтайтын құжат

1) стандарт
2) анықтамалар
3) заң заңдылық
4) оқу құралы
5) оқулық

83. Кредиттік жүйемен оқытудың Қазақстанда басталған уақыты

1) 1998-1999 жж
2) 2005-2006 жж
3) 2010-2011 жж
4) 2003-2004 жж
5) 1994-1995 жж

84. Білім беруді дамыту туралы негізгі құжат

1) жастар саясаты
2) тәрбие тұжырымдамасы
3) 2011 - 2020 арналған бағдарлама
4) халыққа әлеуметтік көмек туралы заң
5) мемлекеттік стандарт

85. Әлемдегі білім беруді және оны реформалауға жетелеген құжат

1) білім жетілдіру шараларын қарастыру
2) орта білімді дамыту
3) білім жүйесін құрылымдау
4) Болон декларациясы
5) еуропалық білімді дамыту ұстанымдары

86. Болон реформасының басты пікірі

1) мектепке дейінгі білімді дамыту
2) сабақтан тыс жұмыстар жүйесін дамыту
3) нәтижеге бағыттау
4) аудиториялық сағаттарды қысқарту
5) оқу үрдісін қайта құру

87. Қазақстанда жоғары білімнің төрт жылдық бакалавриатқа көшуі

1) 2009 жылдан
2) 2003 жылдан
3) 2010 жылдан
4) 2006 жылдан
5) 1999 жылдан

88. Сыныптық-сабақтық жүйенің теориялық негізін жасаған:

1) А.Дистервег
2) И.Ф.Гербарт
3) Дж. Локк
4) К.Д.Ушинский
5) Я.А.Коменский

89. 1921 жылы ашылған оқу орны

1) Мемлекеттік педагогика институты
2) Орынбордағы жұмысшы факультеті
3) Торғайдағы мектеп интернат
4) Түркістан университеті
5) оқытушылар училищесі

90. Орта Азияда алғаш ашылған университет (қала мен жылы)

1) 1928ж. Алматы мемлекеттік педагогика институты
2) 1944ж. Алматыдағы қыздар педагогика институты
3) 1926ж. халық ағарту институты
4) 1921ж. Орынборда
5) 1920ж.Ташкентте

91. Оқу мен оқыту теориясын зерттейтін ғылым

1) праксеология
2) виктимология
3) психология
4) тәрбиелеу теориясы
5) дидактика

92. Оқу әдістерін танымдық іс-әрекетіне қарай топтастырған педагог ғалым

1) Н.Хмель
2) И.Я.Лернер
3) Т.И.Ильина
4) А.К.Мыңбаева
5) М.Жұмабаев

93. Оқу іс әрекетін ынталандыру бойынша топтастырған ғалым

1) К.Қ.Құнантаева
2) Я.А.Коменский
3) Ю.К.Бабанский
4) Ы.Алтынсарин
5) Ж.Аймауытов

94. Оқыту әдістерін оқу мәселелерін шешу бойынша топтастырған педагог ғалым

1) Е.Н.Щиянов
2) М.М. Поташник
3) А.А.Вербицкий
4) А.А.Деркач
5) И.Ф.Харламов

95. Жоғары мектепте оқыту әдістерін топтастырған ғалым

1) П.М.Эрдниев
2) В.Ф.Шаталов
3) А.Ш.Амонашвили
4) Л.Йовайши
5) М.П.Щетинин

96. Педагогика ғылымының көрнекті өкілі Джон Локктың еңбегін көрсетіңіз:

1) «Ата-аналар үшін кітап»
2) «Тәрбие жөніндегі ойлар»
3) «Ұлы дидактика»
4) «Лингард пен Гертруда»
5) «Эмиль және тәрбие»

97. «Адам мінез-құлқының қозғаушы күштері оның биологиялық тегіне байланысты» деп түсіндірген ғалым:

1) Зигмунд Фрейд
2) Джон Дьюи
3) Аристотель
4) Эдуард Торндайк
5) Томас Мор

98. Ұжым теориясын жасаған . . .

1) И. Г. Песталоцци
2) Г. А. Щукина
3) Н. К. Крупская
4) А.С. Макаренко
5) В. А. Сухомлинский

99. Еркін тәрбие беру идеясын насихаттаған:

1) К.Гельвеций
2) И.Гербарт
3) Я. Коменский
4) Д.Дидро
5) Ж.Руссо

100. Интеллект дегеніміз:

1) ақыл-ой қабілеті
2) тұлғаның моралдық қасиеттері
3) психикалык дамуынын деңгейі
4) мінез-құлық тәрбиелілігі
5) адамның дене көрсеткіштері

101. Танымның негізгі деңгейлері:

1) прагматикалық
2) эмпирикалық
3) дидактикалық
4) гнесологиялық
5) әдістемелік

102. Ынталандыру әдістеріне жатады:

1) сендіру
2) жарыс
3) тапсырма
4) әңгіме
5) үлгі

103. Ынталандыру әдістеріне жатады:

1) сендіру
2) тапсырма
3) әңгіме
4) мадақтау
5) үлгі

104. Ынталандыру әдістеріне жатады:

1) жазалау
2) тапсырма
3) сендіру
4) үлгі
5) әңгіме

105. Математикалық-статистикалық әдістің бірі:

1) анализ
2) тіркеу
3) бақылау
4) синтез
5) индукция

106. Математикалық-статистикалық әдістің бірі:

1) синтез
2) индукция
3) анализ
4) ранжирлеу
5) интервью

107. Сананы қалыптастыру әдісі:

1) пікірталас әдісі
2) репродуктивті әдіс
3) жазалау әдісі
4) мадақтау әдісі
5) саяси әңгіме

108. Сананы қалыптастыру әдісі:

1) репродуктивті әдіс
2) мадақтау әдісі
3) жазалау әдісі
4) сендіру әдісі
5) саяси әңгіме

109. Сананы қалыптастыру әдісі:

1) этикалық әңгіме
2) жазалау әдісі
3) репродуктивті әдіс
4) мадақтау әдісі
5) саяси әңгіме

110. Тәрбие түрлері:

1) мемлекеттік тәрбие
2) психологиялық тәрбие
3) қоғамдық тәрбие
4) құқықтық тәрбие
5) шығармашылық тәрбие

111. Тәрбие түрлері:

1) психологиялық тәрбие
2) еңбек тәрбиесі
3) мемлекеттік тәрбие
4) шығармашылық тәрбие
5) қоғамдық тәрбие

112. Тәрбие түрлері:

1) азаматтық тәрбие
2) психологиялық тәрбие
3) мемлекеттік тәрбие
4) қоғамдық тәрбие
5) шығармашылық тәрбие

113. Бақылаудың түрі:

1) кіріспе бақылау
2) апталық бақылау
3) аралық бақылау
4) негізгі бақылау
5) ішінара бақылау

114. Бақылаудың түрі:

1) негізгі бақылау
2) апталық бақылау
3) ішінара бақылау
4) кіріспе бақылау
5) алдын-ала бақылау

115. Бақылаудың түрі:

1) ішінара бақылау
2) негізгі бақылау
3) кіріспе бақылау
4) апталық бақылау
5) қорытынды бақылау

116. Педагогикалық процестің мәнін қарастырған ғалым:

1) В.Г.Белинский
2) И.А.Иванов
3) Н.Д.Хмель
4) А.И.Герцен
5) С.Т.Петров

117. Педагогикалық процестің мәнін қарастырған ғалым:

1) В.Г.Белинский
2) И.А.Иванов
3) А.И.Герцен
4) Б.Т.Лихачев
5) С.Т.Петров

118. Педагогикалық процестің мәнін қарастырған ғалым:

1) В.Г.Белинский
2) И.А.Иванов
3) А.И.Герцен
4) С.Т.Петров
5) П.Ф.Каптерев

119. Жоғары мектепте оқытудың дидактикалық ұстанымдары (принциптері):

1) адамгершілік, жауапкершілік, ұқыптылық, еңбексүйгіштік
2) студенттердің бірлесіп білім алуы, өзіндік жұмысын жоспарлауы
3) мадақтау, жазалау, құрмет көрсету, алғыс хат жариялау
4) ізеттілік, инабаттылық, рухани адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу
5) көрнекілік, түсініктілік, саналылық пен белсенділік

120. Педагогикалық-психологиялық ғылым саласында іс-әрекет теориясының негізін салған психолог:

1) А.Н.Леонтьев
2) А. В.Дистерверг
3) Ж.Ж.Руссо
4) Ж. Аймауытов
5) М. М. Мұқанов

121. Педагогикалық-психологиялық ғылым саласында іс-әрекет теориясының негізін салған психолог:

1) А. В.Дистерверг
2) Ж.Ж.Руссо
3) П.Я.Гальперин
4) Ж. Аймауытов
5) М. М. Мұқанов

122. Жоғары мектеп дидактикасының негізгі категориялары:

1) тәрбие, сана, таным
2) педагогикалық жүйе
3) ғылымилық, түсініктілік
4) оқыту, білім беру
5) болжам, жоба, ұстаным

123. Жүргізу орнының негізінде эксперименттерді топтап бөлу(классификациялау):

1) белгілеу
2) қорытынды
3) тексеру
4) табиғи
5) тексеру

124. Жүргізу орнының негізінде эксперименттерді топтап бөлу(классификациялау):

1) белгілеу
2) қорытынды
3) тексеру
4) лабораториялық
5) жасампаз

125. Жоғары мектеп дидактикасының негізгі категориялары:

1) тәрбие, сана, таным
2) педагогикалық жүйе
3) ғылымилық, түсініктілік
4) білім мазмұны, оқыту әдісі
5) болжам, жоба, ұстаным

126. Жоғары мектепте оқытудың дидактикалық ұстанымдары (принциптері):

1) адамгершілік, жауапкершілік, ұқыптылық, еңбексүйгіштік
2) ғылымилық, жүйелілік, теорияның практикамен байланысы
3) студенттердің бірлесіп білім алуы, өзіндік жұмысын жоспарлауы
4) мадақтау, жазалау, құрмет көрсету, алғыс хат жариялау
5) ізеттілік, инабаттылық, рухани адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу