Тест: Философия 75-150


Список вопросов


1. Ұғымның көмегiмен бiрдеңе жайында қостайтын не терiстейтiн, шындық дүниедегі заттар мен құбылыстардың байланысын білдіретін ойдың формасы:

1) ой қорытындылау;
2) ұғым;
3) пікір;

2. Таным субъектінің белсенділігі идеясы бастау алатын философиялық дәстүр:

1) XVIII ғ. француз материализмі
2) XIX ғ. соңы – XX ғ. басындағы орыстың діни философиясы
3) неміс классикалық философиясы
4) марксизм философиясы
5) позитивизм

3. Жаналык ашуга багытталган адам ис арекетинин тури:

1) Таным
2) Ойлау
3) Практика
4) Тажирбие
5) Шыгармашылык

4. Ақиқат дегеніміз:

1) Заттар мен құбылыстардың обьективтік формасы:
2) Пайдалы үнемді білім
3) Білімнің нақтылықтың өзімен сай келуі
4) Ғалымдардың шартты келісімінің нәтижесі
5) Беделді пікір

5. «ақиқат» қай саланың негізгі категориясы:

1) Онтология
2) Этика
3) Псиxология
4) Гиосеология
5) Әлеуметтану

6. Нақтылықты бұрмалап бейнелейтін білімнің белгісі:

1) қателесу
2) жалғандық
3) жалған ақпарат
4) қате
5) салыстырмалы ақиқат

7. Ақиқаттың прагматикалық концепциясын білдіретін жағдайды атаңыз:

1) ақиқат – объективті әлемді дәл бейнелетін білім
2) ақиқат – логикалық қайшылықсыз білім
3) ақиқат – ғылым қауымдастығындағы әйгілі ғұламалардың келісім нәтижесі
4) ақиқат – табысқа апаратын білім жиынтығы
5) ақиқат – тәжірибе деректері жинақталған логикалық схема

8. Ақиқаттың басты критерийі:

1) пайдалылық
2) танымалдылық
3) сұлулық
4) практика
5) анықтылық, дәйектілік

9. Таным мен объективті нақтылықтың ең жалпы және маңызды қасиеттерін, байланыстарын, қатынастарын бейнелетін ойлау формасы:

1) ғылыми терминдер
2) ғылыми таным принциптері
3) ақиқаттың субъективті критерийі
4) формалды логика заңдары
5) диалектика категориялары

10. Құбылыстардың өзара себепті байланысуынының жалпылама заңдылықтары туралы ілім:

1) индетерминизм;
2) фатализм;
3) детерминизм;
4) кондиционализм.
5) конвенционализм;

11. Қарама-қарсылықтардың бірлігі мен күресі заңының мәні:

1) даму механизмі
2) әлемді танудың көзі
3) тарихи процестердің бағыты
4) дамудың қайнар көзі
5) адамның өмір сүру мақсаты

12. Қарама-қарсылыктардың бірлігі мен күресі заңын айқындаушы категориялар:

1) субстанция, себептілік, өзара әрекет
2) айырмашылық, қарама-қарсылық, қайшылық
3) терістеу, терістеуді терістеу, түсіру
4) сапа, сан, өлшем
5) мүмкіншілік, шындық, ықтималдық

13. Сапалық, сандық, өлшем, секіріс категориялары нені анықтайды:

1) қарама-қайшылықтың бірлігі мен күресі заңы
2) дәйекті негіздеу заңы
3) сапалық және сандық өзгерістердің өзара алмасу заңы
4) терістеуді терістеу
5) тепе-теңдік заңы

14. Сандық пен сапалықтың диалектикалық өзара байланысын айқындайтын категория:

1) мән
2) форма
3) нақтылық
4) құбылыс
5) өлшем

15. Дамудағы бағытталғандық, сабақтастық мына заңмен ашылады:

1) қарама-қарсылықтардың бірлігі мен күресі заңы;
2) сапалық және сандық өзгерістердің өзара өтпелілігі заңы;
3) өмір сүру үшін күрес заңы;
4) терістеуді терістеу заңы;
5) тепе теңдік заңы

16. Бардың жалпы негізі мен ішкі бірлігін айқындайтын категория:

1) объект
2) субстанция
3) субъект
4) мән
5) құрылым

17. Материя болмысының негізгі формалары:

1) орын ауыстыру мен тыныштық
2) энергия және инерция
3) симметрия және ассиметрия
4) идеалдық пен нақтылық
5) кеңістік пен уақыт

18. Материя болмысының негізгі формалары

1) Орын ауыстырумен тыныштық
2) Энергия мен энерция
3) Симертия және ациметрия
4) Кеңістік пен уақыт
5) Идиалдылық пен нақтылық

19. Материяның өмір сүру тәсілі

1) Уақыт
2) Кеңістік
3) Қозғалыс
4) Болмыс
5) Сана

20. «қозғалыс» ұғымының жалпы философиялық анықтамасы

1) Қозғалыс-ол кез келген өзгеріс
2) Қозғалыс-ол сана ағымы
3) Қозғалыс-ол адам сезімінің жиындығы
4) Қозғалыс- ол кеңістіктегі заттардың ауысуы
5) Қозғалыс-ол физика-xимиялық процестер

21. Материя қозғалысының ең жоғарғы формасы

1) Биологиялық
2) Меxаникалық
3) Әлеуметтік
4) Химиялық
5) Физикалық

22. Қозғалыстың әлеуметтік формасы дегеніміз

1) Қоғамдық байланыстар мен қатынастар
2) Белоктық заттардың өзара әрекеті
3) Кеңістегі заттардың ауысуы
4) Атомдармен молекулалардың өзара әрекеті
5) Оптикалық құбылыстар

23. Жоғарыдан төменгіге күрделіден қарапайымға апару приципі

1) Волюнтаризм
2) Редукционизм
3) Инструментализм
4) Арxаизм
5) Мистицизм

24. Обьектілердің өмір сүруі ұзақтылығы мен жағдайларының өзгеру қатарын айқындайтын материяның формасы

1) Кеңістік
2) Уақыт
3) Қозғалыс
4) Құрылымдық
5) Жүйелілік

25. Кеңістіктің жалпы белгілері

1) Шексіздік,жойылмайтындық,өзіндік көзқарас
2) Өзін-өзі жаңарту,өзін-өзі бақылау
3) Қашықтық,үш өлшемділік,бір тектілік,изотоптылық
4) Құрылымдық,жүйелілік,өзін өзі ұйымдастыру
5) Ұзақтылық,бір өлшемділік,бір тектілік

26. Уақыттың жалпы қасиеттері

1) Ұзақтығы,бірқалыптылығы,кері қайтпайтындығы,бір тектілігі
2) Қозғалыссыздық,бөлінбейтіндік
3) Өзіндік ұйымдастыру,өзіндік қозғалыс,өзін өзі қалыптастыру
4) Созылмалылық,үшөлшемділік,бір тектілік,изотроптылық
5) Таусылмайтындығы,жоғалмайтындығы,құрылымдығы

27. Материя мен қозғалыс,кеңістік пен уақыт арасындығы байланысты толыққанды айқындайтын теория

1) Ньютон меxаникасы
2) А.Эйнштейннің салыстырмалы теориясы
3) Термодинамика
4) Максвеодің жлектродинамикасы
5) М.Планктың квант теориясы

28. Философияның негізгі мәселесінің бірінші жағы қалай тұжырымдалады

1) Өмірдің мәні туралы сұрақ
2) Жақсылық пен зұлымдылықтың арақатынасы
3) Материямен сананың қайсысы алғашқы
4) Табиғат пен сананың бірлігі туралы
5) Жанның мәні туралы

29. Демокрит қай бақыттың өкілі

1) Атомизм
2) Позитивизм
3) Реализм
4) Неотомизм
5) Прагматизм

30. «ойлаймын демек өмір сүремін» деген ойшыл

1) Спиноза
2) Декарт
3) Лейбниц
4) Бэкон
5) Люкк

31. Ортағасылдық философиялық ілім

1) Прагматизм
2) Позитивизм
3) Реализм және номинализм
4) Ирроционализм
5) Экзизтенциализм

32. Табиғи жол әлем құрылымының заңы барлық болмыстың негізін білдіретін Қытай филосоыиясының ұғымы

1) Мо
2) Дао
3) Ли
4) Мэнь
5) Жэнь

33. Милет мектебінің өкілі:

1) Анаксимен
2) Демокрит
3) Платон
4) Эпикур
5) Гераклит

34. Декарттың философиялық ұстанымы қай бағытқа жатады:

1) Монизм
2) Дуализм
3) Пантеизм
4) Сенсуализм
5) Суфизм

35. Антика мәдениеті мен философияның қызығушылық оянған кезең:

1) Қайта өрлеу дәуірі
2) Ағартушылық кезеңі
3) Жаңа Заман кезеңі
4) Орта ғасыр кезеңі
5) Реформация кезеңі

36. Мына тұжырымдардың қайсысы дұрыс:

1) Кеңістік пен уақыт- адамның өмір сүру формалары
2) Кеңістік пен уақыт- сезімнің априорлық формалары
3) Кеңістік пен уақыт- материяның өмір сүру формалары
4) Кеңістік пен уақыт- санадан туындаған субстанция формалары
5) Кеңістік пен уақыт- заттар мен құбылыстардың теңдігін және біркелкілігін сипаттайды

37. Философияның негізгі мәселесін шешуде идеяны ,руxты, сананы бірінші деп санайтын философиялық ілім:

1) Идеализм
2) Материализм
3) Агностицизм
4) Солипсизм
5) Фрейдизм

38. "Абсолюттік руx" ұғымын енгізген :

1) Гоббс
2) Руссо
3) Вольтер
4) Гегель
5) Кант

39. Диалектиканың негізгі заңдарын жазған:

1) Гегель
2) Кант
3) Фейербаx
4) Фиxте
5) Шеллинг

40. "Философия таңғалудан басталады" деген ойшыл:

1) Сократ
2) Аристотель
3) Платон
4) Декарт
5) Пифагор

41. Орта ғасырларда "Мектептік философия" деп аталған бағыт:

1) мистицизм
2) апологетика
3) сxоластика
4) патристика
5) номинализм

42. "Шекаралық жағдай" қай философияның маңызды ұғымы:

1) иррационализм
2) идеализм
3) рационализм
4) экзистенциализм
5) материализм

43. Мына категориялардың қайсысы философиялық онтологияның категориясы емес:

1) кеңістік
2) уақыт
3) материал
4) ой
5) қозғалыс

44. "Белдеулік уақыт" тұжырымдамасының авторы:

1) Ф.Ницше
2) А.Шопенгауэр
3) М.Хайдеггер
4) С.Кьеркегор
5) )К.Ясперс

45. Хайдеггер бойынша дүниені жақсы тану үшін не істеу керек:

1) Ж.Деррида
2) Құдайдан сұрау
3) Болмысты талдау
4) Адамдардан ешнәрсе сұрамау
5) Философтардың кеңес алу

46. Неміс философы Ф.Ницше шығармашылығының бас кезеңінде қай ойшылды өзінің ұстазы санаған:

1) Г.Гегель
2) И.Кант
3) А.Шопенгауэр
4) Р.Декарт
5) Ф.Бэкон

47. Көрсетілген ойшылдардың қайсысы экзистенциализм бағытының өкіліне жатпайды:

1) К.Ясперс
2) А.Камю
3) Г.Марсель
4) Н.Бердяев
5) Э.Мунье

48. З. Фрейдтің концепциясындағы мәдениет:.

1) эго
2) ид
3) супер эго
4) супер ид
5) мағынасы жоқ ұғым

49. К.Попердің белгілі шығармаларының бірі - "Ашық қоғам және оның ......." деп аталады:

1) Теоретиктері
2) Апологеттері
3) Жақтастары
4) Сыншылары
5) Жаулары

50. Платон академиясының негізі қаланған жыл:

1) б.З.д 347 ж.
2) Б.З 529 ж.
3) Б.З.Д 399 ж.
4) Б.З.Д 387 ж.
5) Б.З.Д 585 ж.

51. Мың жылға жуық жұмыс істеген Платон академиясы жабылған жыл

1) б.з.д 347ж
2) б.з 529ж
3) б.з.д 399ж
4) б.з.д 387ж
5) б.з.д 585ж

52. Афина демократиясы қай жылы Сократты өлім жазасына кесті?

1) б.з.д 347ж
2) б.з.д 529ж
3) б.з.д 399ж
4) б.з.д 387ж
5) б.з.д 585ж

53. Сократпен кездескен кезде Платонның жасы нешеде еді?

1) 20
2) 29
3) 30
4) 15
5) 27

54. Аристотель қай жылы Платонның академиясына оқуға қабылданады

1) б.з.д 347ж
2) б.з.д 529ж
3) б.з.д 399ж
4) б.з.д 367ж
5) б.з.д 585ж

55. "Үңгір туралы миф" арқылы білім мен білімсіздік мәнін түсіндірген ойшыл

1) Сократ
2) Аристотель
3) Платон
4) Фалес
5) Протогор

56. Көне Грекиядағы ғылыми медицинаның қалыптасуына ықпал етті"

1) дүниенің түп негізін іздеу мәселесі
2) жаратылыстану ғылымдарының дамуы
3) мифті логостың ығыстыруы
4) ауру түрлерінің көбеюі
5) философияның пайда болуы

57. Қоғамдық сананы модернизациялау ұғымы нені білдіреді?

1) халықтың дәстүр мен заманауи білімді меңгеруге негізделген рухани жаңғыру
2) дәстүр мен салттың жаңғыруы
3) тілдің жаңғыруы
4) техника мен технологияның жаңаруы
5) діннің жаңғыруы

58. "Батыс философиясының жаңа тарихи" еңбегінің авторы

1) Карен Армстронг
2) Клаус Шваб
3) Ремми Хесс
4) Алан Барнард
5) Энтони Кенни

59. "Философияның таңдаулы 25 кітабы" еңбегінің авторы

1) Алан Барнард
2) Клаус Шваб
3) Реми Хесс
4) Энтони Кенни
5) Дерек Джонстон

60. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың "Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру" атты бағдарламалық мақаласы қай жылы шықты?

1) 2017
2) 2016
3) 2018
4) 2015
5) 2014

61. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың "Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру" атты бағдарламалық мақаласында рухани жаңғырудың неше басым бағыты көрсетілген:

1) 6
2) 5
3) 4
4) 3
5) 7

62. Президенттің Н.Ә.Назарбаевтың "Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру" бағдарламалық мақаласындағы қоғамдық сананы модернизациялау ел дамуындағы саны бойынша нешінші жаңғыру болып табылады:

1) 3
2) 4
3) 5
4) 6
5) 8

63. "Болашаққа бағдар:ркхани жаңғыру" бағдарламалық мақаласында көрсетілген нақты жобаларды атаңыз

1) Латын әліпбиіне көшу,Туған жер,Сакральді Қазақстан,қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулық,100 жаңа есім
2) Дәстүрді жаңғырту,ұрпақ сабақтастығы,тарихи мұраны жаңғырту,технологиялық секіріс,нарықтық экономика
3) жастар және қазіргі заман,100 нақты қадам,жемқорлықпен күрес, индустриалдық
4) ұлттық қауіпсіздік,тиімді үкімет,бәсекеге қабілеттілік,ұлтаралық татулық
5) экономикалық тұрақтылық,үдемелі даму,конфессияларалық сұхбат

64. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың "Болашаққа бағдар:ркхани жаңғыру" атты бағдарламалық мақаласында қай ғылым саласы бойынша 100 жаңа оқулықты қазақ тіліне аударуды ұсынды?

1) техникалық ғылымдар
2) экономика ғылымдары
3) гуманитарлық ғылымдары
4) философияылық ғылымдар
5) медицина ғылымдар

65. Энтони Кенни "Батыс философиямының жаңа тарихи" еңбегінің "Орта ғасыр философиясы" атты екінші томында ортағасырлық филосрфияны түсінуге қатысты қандай кедергілерді атап өткен?

1) кәсіби және лингвистика
2) моральдық ж/ә психологиялық
3) табиғи ж/ә герменевтикалық
4) мәтін тілінің ауырлығы
5) ортағасырлық мұраны зерттеуге мүмкіндіктің аздығы

66. Энтони Кенни "Батыс философиямының жаңа тарихи" еңбегінің " еңбегінің "Антика философиясы" атты бірінші томында Аристотельдің төрт себеп туралы ілімінің мәнін қандай өнерге байланысты мысалмен түсіндіреді:

1) тігін өнері
2) сәулет өнері
3) аспаздық өнер
4) поэзия
5) саясат

67. Энтони Кенни "Батыс философиямының жаңа тарихи" еңбегінің " "Антика философиясы" атты бірінші томында көне гректер үшін "теология" ұғымының дін,Құдай туралы түсініктерге қарағанда,мына ұғымға жақын екенін айтады:

1) астрономия
2) математика
3) физика
4) мифология
5) логика

68. Француз философы Реми Хесс»Философияның таңдаулы 25 кітабы еңюегінде Платонның қай диалогына қатысты талдауды ұсынады?

1) Пир(симпозиум)
2) сократтың ақталу сөзі
3) теэтет
4) федр
5) софист

69. Шотланд философы Дерек Джонстон өзінің "Философияның қысқаша тарихы" атты еңбегінде батыстық неше ойшылдың философиясына тоқталған?

1) 25
2) 20
3) 15
4) 30
5) 35

70. 144.Елбасы Н.Ә.Назарбаев "Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру"аатты бағдарламалық мақаласында дамудың дұрыс жолы деп көрсетеді

1) эволюциялық даму
2) төңкерістік даму
3) қарқынды даму
4) озық қарқынды даму
5) дәстүрлі ілгерілеу

71. Еліміздің үшінші жаңғыруы дегеніміз

1) Қоғамдық сананың жаңғыруы
2) саяси жаңғыру
3) экономикалық жаңғыру
4) технологиялық жаңғыру
5) әлеуметтік жаңғыру

72. Қоғамдық сананы жаңғыртудың басты алғышарты болып табылады

1) ұлттық кодты сақтау
2) прагматизм
3) білімнің салтанатты құруы
4) сананың ашықтығы
5) бәсекеге қабілеттілік

73. Еліміхде өткен ғасырдың қай жылдарында латын әліпбиі қолданыста болды

1) 1929-1937
2) 1925-1953
3) 1922-1939
4) 1929-1940
5) 1930-1941

74. Елбасы Н.Ә.Назарбаев "Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру"атты бағдарламалық мақаласында рухани жаңғырудың мына басым бағыттарын айқындап берді

1) бәсекеге қабілет,прагматизм,ұлттық бірегейлілікті сақтау,білімнің салтанаты,эволюциялық даму,сананың ашықтығы
2) дәстүрге адалдық,жемқорлықпен күрес,тілді сақтау,толеранттылық,ынтымақтастық
3) дәстүрді жаңғырту,дәстүрлі құндылықтарды дәіптеу,ұлттық бірегейлілік,саяси
4) бейімділік,конформизм,инерттілік,жаңашылдық,дәстүршілдік
5) икемділік,ұтқырлық,креативтілік,азаматтық белсенділік,діндарлық

75. .”Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру" бағдарламасына сәйкес,жастар үшін басты орында тұруы тиіс

1) білім
2) мансап
3) адамгершілік құндылықтары
4) мен мәдениетті сақтау
5) патриотизм

76. Қазақстанда рухани жаңғырудан бұрын қандай жаңғырулар жүзеге асқан

1) саяси және әлеуметтілік
2) экономикалық және әлеуметтік
3) әлуметтік және тарих
4) саяси және экономикалық
5) демографиялық және экономикалы