Тест: философия 1-75


Список вопросов


1. Сократ тұжырымындағы ізгіліктің үш түрі

1) Ерлік адалдық тақуалық
2) Қанағат батылдық әдептілік
3) Әділеттлік шыншылдық қанағатшылдық
4) Даналық әділеттілік батылдық
5) Адалдық даналық батылдық

2. Сократтың ойынша батыл адам

1) Келіссөз жүргізудің жолдарын біледі
2) Тәңір заңдарын қалай ұстануды біледі
3) Қауіп төнген жағдайда не істеу керектігін біледі
4) Адамгершілік және тәіһіңр заңдарын біледі
5) Құмарлықты қалай ауыздық керектігін біледі

3. Платон бойынша тойымсыздықтың алдын алу үшін қызмет етеді

1) Ұлтабар
2) Тоқ ішек
3) Тік ішек
4) Ішек орамдары
5) Соқыр ішек

4. Платон ғылыми білім деп

1) Басқаларға үйретуге болатын білімді айтады
2) Фактілерге сүйенген білімді айтады
3) Екі ұшты емес айқын білімді айтады
4) Тәжірибе негізінде алынған білімді айтады
5) Ақыл ойға негізделген білімді айтады

5. .«өмір сүру демек қабылдау» деген методологиялық тұжырымды кім тұжырымдады

1) Ф.Бекон
2) Дж. Беркли
3) Р. Декарт
4) Д. Юм
5) Т.Гоббс

6. Анаксакордың афиналық шәкірті

1) Архелас ,Метрадора
2) Сократ, Диоген
3) Сенека ,Эриугена
4) Эфес ,Диогон
5) Платон, Маркс

7. Киниктердің күндіз шам жағып жүріп адам іздеген ?

1) Сократ
2) Атнисфен
3) Диоген
4) Парменид
5) Демокрит

8. Демокрит атомдарының бір бірінен өзгешелігі

1) Жылуында
2) Түр түсінде
3) Қаттылығында
4) Салмағында
5) Формасында

9. Көне қытай философиясының субстанциялық бастаулары

1) Ағаш жер от темір су
2) Су ауа от темір жер
3) Су от жер аспан
4) Су от жер аспан ауа
5) Жер ағаш темір жер су

10. Материяның жанды тіршілігі туралы философиялық ілім

1) Апория
2) Дедукция
3) Гилозоизм
4) Гомоморфизм
5) Аксиома

11. Гераклит бойынша дүниенің бастамасы

1) Су
2) Ауа
3) От
4) Апейрон
5) Атом

12. Спиноза теориясының философиялық негізі келесі болып табылады

1) Құндылық туралы ілім
2) Болмыс туралы ілім туралы ілім
3) Адамның дамуы туралы ілім
4) Таным туралы ілім
5) Субстанция туралы ілім

13. «Позитивті ғылым өзіне өзі философия» деп мәлімдеген ойшыл

1) Конт
2) Кант
3) Ясперс
4) Платон
5) Маркс

14. Структуралист ғалым Леви Стросс әр түрлі елдердің мифтерін зерттегенде нені көрсеткісі келді ?

1) Елдердің арасындағы айрмашылықты
2) Олардың бір бірінен айырмашылығын
3) Өтіріктің фантазияның бар болуын
4) Әр мифтің ерекшеліктерін
5) Ортақ структураның (құрылымның) болуын

15. Агностицизмнің өкілдерін анықта

1) Юм , Кант
2) Платон ,Гегель
3) Кант Гегель
4) Пифагор Платон
5) Кант Платон

16. Жанды оттың жердің ауаның және судың қосындысы деп есептеген Көне грек ойшылы?

1) Анаксогор
2) Парменид
3) Зенон
4) Эмпедокл
5) Платон

17. Ежелгі грек материалистері?

1) Анаксимен, Анаксимандар
2) Платон, Геракит
3) Фалес, Сократ
4) Аристотель, Пифагор
5) Сократ, Платон

18. Дуалистк пікірді көрсетіңіз?

1) Обьективтік дүние атомдарынан тұрады
2) бір-біріне тәуелсіз материалдық және рухани субстанциялар бар
3) Тіршілік ету- сезім мүшелерімен қабылданған болу дегеніміз
4) Қоғамдық болмыс қоғамдық сананы анықтайды
5) ойлаймын олай болса мен өмір сүремін

19. Философияны табиғи теологияға табиғи философияға және адам туралы ілімге бөлген ойшыл?

1) Ньютон
2) Бэкон
3) Декарт
4) Маркс
5) Ленин

20. Біздің санамыз бауырдың өтті бөліп шығаратыны сияқты ойды бөліп шығарады деген ғалым?

1) Діни
2) Вульгарлық-материалистік
3) Идеалистік
4) Субьективтік-идеалистік
5) Диалектикалық-материалистік

21. . Ежелгі үнді философиясындағы жанның жай таппай жихан кезуі , бір денеден екінші денеге ұдайы ауысуы туралы ілімге жатады?

1) Майя
2) Сансара
3) Авидья
4) Карма
5) химса

22. Қытайдағы жазалау тәртібін насихаттаған мектеп?

1) Конфуция
2) Локаята
3) Миманса
4) Легистер
5) Даосизм

23. НООсфера термині нені сипаттайтынын көрсетіңіз?

1) Геосфераны
2) Еңбек саласын
3) Зерде, парасат саласын
4) Космостық өркениет саласын
5) Микробөлшектердің өзара әсерлесу саласын

24. Шындықты мақсатты және жалпы түрде бейнелейтін, тек адамға тән және тілмен байланысты мидың жоғарғы қызметі?

1) Жан
2) Бейсаналық
3) Сана
4) Рух
5) Психикалық

25. Қоғамдық сана бүл?

1) Парасаттылықтың бейнеленуі
2) Қоғамдық болмыстың рухани және психикалық бейнеленуі
3) Қоғамдық болмыстың саяси бенеленуі
4) Болмыстың эстетикалық бейнеленуі
5) Құқықтық сана

26. Сана абалютті идеяның дамуы мен эволюцияның жемісі деген тезиске қай филосовтың позициясы байқалады?

1) Фейербахтың
2) Шеллингттің
3) Канттың
4) Лейбництың
5) Гегельдің

27. сананың қоғамдық- тарихи мәні?

1) Мауглидің де санасы болмаған
2) Сана қоғамдық қоғамдық өмірден тыс қалыптаспайды
3) Қоғамдық өмір адамның санасына әсерін тигізбейді
4) Санаға ешнәрсе себепші болмайды
5) Адамның санасы қоғамдық өмірге себепші болып тұрады

28. Р. Декарттың философиялық ілімі қалай аталады?

1) Рационализм
2) Содинсизм
3) Картезийшілдік
4) Метафизикалық материализм
5) Сенсуализм

29. Веда тарауындағы философиялық бөлім?

1) Локаята
2) Упаншида
3) Нирвана
4) Дхарма
5) Моизм

30. Адам іс-әрекетінде сананың алатын орны?

1) САна- іс-әрекетінде жалпыға бірдей идеалдық түрі
2) Сана-адамның іс-әрекетінің идеалдық формасы
3) Ес, ерік, эмоциялар, ойлау қоғамдық тарихтың нәтижелері болып шығады
4) Санада ұғынумен қоса сөйлеу қызметі де атқарылады
5) Адамда тек қана рационалдық саналы бастама бар

31. Таза сана ілімі ретінде феноменологияның интенционалды актілерін сезіну деп түсіндірген ғалым?

1) Фрейд
2) Фромм
3) Гуссерль
4) Маркуз
5) Юнг

32. Фрейдтің құжырымы бойынша адамның мінез-құлқын қандай мотивтер айқындайды?

1) Бейсаналық
2) Әлеуметтік
3) Діне
4) Саналық
5) Этикалық

33. Философияның негізгі мәселесінің басқа түрде айтылуы?

1) Адамның бас миы қалай дамыған
2) Дүние кездейсоқты құбылыстардың жинағы ма әлде ол заңдылықтарға бағынама
3) Қайдан және қай жолмен біздің ойларымыздың мазмұны пайда болды
4) Ойлау қандай түрлерде болады және қандай заңдарға бағынады
5) Адам өмірінің мәні және мақсаты неде, дүниені тануға боладыма, не болмайдыма

34. Диалектиканың қос категориясын айқындаңыз?

1) Форма-мазмұн
2) Қозғалыс-тыныштық
3) Уакыт пен кеңістік
4) Оң және теріс
5) Жамандық-жақсылық

35. Қоғамдық сананың функциялары?

1) Ғылымды дамыту
2) Білім беру
3) Мәдениетті трансляциялау
4) Техниканы дамыту
5) Танымдық

36. Сана дегіміз не?

1) Ерік
2) Психика
3) Мидың сұйықтығы
4) Дүниені жинақтап және мақсатқа сәйкес бейнелеумен, тілмен байланысты, жоғары тек адамдарға тән мидың қызметі
5) Инстинкт

37. Адам іс-әрекетінде сананың алатын орны?

1) САна- іс-әрекетінде жалпыға бірдей идеалдық түрі
2) Сана-адамның іс-әрекетінің идеалдық формасы
3) Ес, ерік, эмоциялар, ойлау қоғамдық тарихтың нәтижелері болып шығады
4) Санада ұғынумен қоса сөйлеу қызметі де атқарылады
5) Адамда тек қана рационалдық саналы бастама бар

38. Бейнелеу өзінің даму жолдарына бірнеше сатыдан өтіп, төмендегілердің қай түріне жетеді?

1) Сезіну
2) Тітіркену
3) Сана
4) Тиіп сезу
5) Таным

39. Адамның санасының пайда болуы немен байланысты. Дұрыс емес тезисті көрсетіңіз?

1) Сана ұғым түрінде болуы немесе болмыстан басқа ештене де емес, ал болмыс дегеніміз адамдардың тіршілік етудің шын процесі
2) Сана обьективтік шындықтың жалпыға бірдей идеалдық бейнесі
3) Сананың пайда болуының негізгі себепшілері-еңбек, адамдардың бір-бірімен араласуы, тіл, коллективтілік
4) Сана биологиялық эволицияның табиғи жалғасы болып табылады
5) Сана бас миының қызметі

40. Психоанализ дегеніміз?

1) Трансцендентальді сананың таза алаңы
2) өзін-өзі танудың практикалық тәсілі
3) Айқындылықтың жиынтығы
4) Фактілерді қабылдауға бағытталған табиғи позиция
5) Себептіліктен тыс еркін әрекеттілік

41. Психоанализдің өкілдері?

1) Пирс
2) Фромм
3) Дьюи
4) Кассирер
5) Дильтей

42. Фрейд бойынша бейсаналық бұл?

1) Белсенді психикалық феномен
2) Пассивті күй
3) Автоматты қабілеттер
4) Патология
5) Санадағы конфликтер

43. Фрейд пайымдауындағы түс көру?

1) Қатты шаршаудың салдары
2) Күндіз көрген жағдайлардың жаңғырық елесі
3) Невроздың құрылымына сәйкес құрылым
4) Атманны, Абсолютпен толық қосылуы
5) Фатальдылық пен детерминизмнің көрінісі

44. Фрейдтың түс көруді зерттеудегі тәсілдері

1) Қоюландыру
2) Ұмыту
3) Қателіктер
4) Еркін ассосациялау
5) Оқыс сөздер

45. Бейсаналық процестің негізгі түрлерін айқындаңыз?

1) Түсінік
2) Түс кору
3) Ашулану
4) Пайымдау
5) Интуиция

46. Сезімдік таным формалары:

1) ой қорту
2) темперамент
3) қабылдау
4) түсіну
5) пайымдау

47. З.Фрейд пен К.Юнгтің көзқарастарына қатысты айтуға болады

1) ұстаз үмітін анықтау
2) бейсаналықты анықтау мен түсінудірудегі әдістердің ортақтылығы
3) «Платон менің досым, бірақ ақиқат оданда қымбат» түсінігі
4) шығысқа деген қызығушылық
5) батыстың рационалдыққа адалдық

48. З.Фрейдтің негізгі шығармалары

1) Тотем және табу
2) саясат
3) жаңа Органон
4) Еуропаның құлдырауы
5) Утопия

49. Антропосоциогенез идеясына тиесілі фактор

1) тіл
2) эмоция
3) зейін
4) ойын
5) үрей

50. қоғамдық сананың қай формасы дүниені көркем образдар түрінде бейнелейді

1) өнегелік, моральдік
2) діни
3) эстетикалық
4) саяси
5) идеологиялық

51. «Сезімдік қабылдау, немесе түйсіктер қабылдаушы адамның ішкі бөліктерінің қозғалысы, ол сезімдік органдарда іске асады, соның нәтижесінде біз заттарды қабылдай аламыз» деген жаңа замандағы философиялық бағыт

1) скептицизм
2) интутивизм
3) механицизм
4) сенсуализм
5) рационализм

52. Сана бұл

1) бейнелеу түрі
2) ойлау мүшесі
3) таным процесіндегі жоғарғы ұйымдасқан материяның түрі
4) обьективтік дүниенің субьективті бейнесі
5) обьективтік дүниенің бейнелеу қасиеті

53. Қоғамдық сананың формаларын бір-бірінен қалай айыруға болады

1) қоғам өміріндегі рөліне қарай
2) қасиеттеріне, сапасына қарай
3) білім көлеміне қарай
4) зерттеу саласына байланысты
5) әдістері бойынша

54. Кеңістіктің құрылымы неден қалыптасады?

1) ешнәрседен
2) заттарға толғаннан
3) құдайдық ниетінен
4) адамның ойынан
5) обьектілердің және олардың қалыптарының біріның қасына бірі жайғасып тұруының тәртібінен

55. «.... тіршілік мәнінен бұрын болады деп есептейтін болсақ, онда адам өз болмысына жауапкершілікті» деген философиялық бағыт

1) «өмір философиясы»
2) психикалық талдау
3) философиялық антропология
4) прагматизм
5) экзистенциализм

56. Ақиқат дегеніміз не?

1) пайдалы табысқа жеткізетін білім
2) білімнің шындыққа сәйкестігі
3) авторитетті пікір
4) ғалымдардың шартты келісімнің нәтижесі
5) заттар мен құбылыстардың өздерінің обьективті жағдайы

57. сана бұл?

1) Сезім
2) Ойлау
3) Психика
4) Тітіркену
5) Субьективтілік нақтылық , мақсатты бейнелеу

58. Сананың ерекше бейматериалдық мәнін айқындайтын философиялық ұғым

1) Трансценденталдық
2) Құдайшылдық
3) Түйсіктілік
4) Идеалдылық
5) изотроптыық

59. ақпаратты алу, сақтауға тасымалдауға қажет ететін белгілер жүйесі

1) ғылым
2) зерде
3) тіл
4) практика
5) өнер

60. адамның өзін ойлаушы сезуші және әрекеттенуші субьект ретінде бағалауы

1) көзқарас
2) бейнелеу
3) психика
4) ойлау
5) өзіндік сана

61. Сезімділіктің ең жоғарғы формасы:

1) тітіркену
2) елестету
3) сезіну
4) қабылдау
5) шабыттану

62. Заттың негізгі қасиеттері, қатынастары мен байланыстарының жиынтығы айқындалатын ойлау формасы:

1) ұғым
2) талдау
3) индукция
4) теория
5) ой қорытындылау

63. Түйсіктердің жиынтығы:

1) қабылдау
2) ойлау
3) сезіну
4) интуиция
5) еске түсіру

64. Таным теориясының зерттейтіні:

1) адамның қабылдау қабілеті
2) материалдық әлем құбылыстары
3) таным әрекетінің заңдылықтары
4) адам миындағы процестер
5) адам мен табиғат туралы ғылымдардың тарихы

65. Гносеологиялық оптимизм дегеніміз:

1) дүниені танып білу мүмкіндігін мойындау
2) нақтылықты дәлелді таным мүмкіншілігіне күмәндану
3) объективті нақтылықты жоққа шығару
4) адамның танып білу қабілетін шектеу
5) объектілер мәнін танып білуді жоққа шығару

66. Агностицизмнің анықтамасы

1) әлемді тануға болады
2) әлемді тануға болмайды
3) әлемді тану күмәнді
4) адамның танымы салыстармалы
5) білімнің ақиқаттығының критерийі

67. Таным дегеніміз:

1) практикалық мәні жоқ интеллектуалдық әрекет
2) бірнәрсенің мәнділігін анықтау әдісі
3) жаңаны жасау процесі
4) адамның сезімдік-эмпирикалық әрекетінің бірлігі
5) шындықтың адам санасында белсенді бейнелену процесі

68. Сезімдік таным формалары:

1) түйсік, қабылдау, елестету
2) темперамент, мінез-құлық, қабілет
3) эмоциялар, сезімдер, ерік
4) ұғым, пікір, ой қорытындылау
5) проблема, гипотеза, теория

69. Сезімдік танымның өзіндік белгілері:

1) абстрактілік
2) жалпыламалық
3) еріксіздік
4) байланыстылық
5) теориялық

70. Сенсуализм бойынша таным процессіндегі шешуші рольді атқарады:

1) логикалық ойлау
2) сезімдік таным
3) интуиция
4) сенім
5) сезімдік пен рационалдыктың диалектикалық бірлігі

71. Сенсуализм бойынша танымның сатылары:

1) ес, түйсік, рух
2) ұғым, талдау, қорытындылау
3) интуиция, ес, болжау
4) сезіну, қабылдау, еске түсіру
5) гипотеза, идея, теория

72. Эмпиризмнің негізгі ұстанымы:

1) түйсік-әлемді танудын басты көзі
2) әлемді танып білуге болмайды
3) танымның жоғарғы түрі - интуиция
4) танымның көзі – құдай жаңалығы
5) адамның білімі тәжірибеге негізделген

73. Танымның негізі зерде деп санайтын гносеологиялық концепция:

1) сенсуализм;
2) рационализм;
3) эмпиризм;
4) скептицизм;
5) агностицизм.

74. Логикалық танымның (ойлау) формалары:

1) елестету, фантазия, интуиция
2) ұғым, пікір, ой қорытындылау
3) салыстыру, анализ, синтез, абстаркциялау
4) сезіну, қабылдау, еске алу
5) проблема, гипотеза, теория

75. Заттар мен құбылыстардың жалпы, мәндi қасиеттерi мен белгiлерiн бейнелейтiн ойдың формасы.:

1) ұғым;
2) пікір;
3) пайымдау;
4) ой қорытындылау;
5) зерде.