Тест: философия 1-75
Список вопросов
1. Сократ тұжырымындағы ізгіліктің үш түрі |
|
1) Ерлік адалдық тақуалық | |
2) Қанағат батылдық әдептілік | |
3) Әділеттлік шыншылдық қанағатшылдық | |
4) Даналық әділеттілік батылдық | |
5) Адалдық даналық батылдық | |
2. Сократтың ойынша батыл адам |
|
1) Келіссөз жүргізудің жолдарын біледі | |
2) Тәңір заңдарын қалай ұстануды біледі | |
3) Қауіп төнген жағдайда не істеу керектігін біледі | |
4) Адамгершілік және тәіһіңр заңдарын біледі | |
5) Құмарлықты қалай ауыздық керектігін біледі | |
3. Платон бойынша тойымсыздықтың алдын алу үшін қызмет етеді |
|
1) Ұлтабар | |
2) Тоқ ішек | |
3) Тік ішек | |
4) Ішек орамдары | |
5) Соқыр ішек | |
4. Платон ғылыми білім деп |
|
1) Басқаларға үйретуге болатын білімді айтады | |
2) Фактілерге сүйенген білімді айтады | |
3) Екі ұшты емес айқын білімді айтады | |
4) Тәжірибе негізінде алынған білімді айтады | |
5) Ақыл ойға негізделген білімді айтады | |
5. .«өмір сүру демек қабылдау» деген методологиялық тұжырымды кім тұжырымдады |
|
1) Ф.Бекон | |
2) Дж. Беркли | |
3) Р. Декарт | |
4) Д. Юм | |
5) Т.Гоббс | |
6. Анаксакордың афиналық шәкірті |
|
1) Архелас ,Метрадора | |
2) Сократ, Диоген | |
3) Сенека ,Эриугена | |
4) Эфес ,Диогон | |
5) Платон, Маркс | |
7. Киниктердің күндіз шам жағып жүріп адам іздеген ? |
|
1) Сократ | |
2) Атнисфен | |
3) Диоген | |
4) Парменид | |
5) Демокрит | |
8. Демокрит атомдарының бір бірінен өзгешелігі |
|
1) Жылуында | |
2) Түр түсінде | |
3) Қаттылығында | |
4) Салмағында | |
5) Формасында | |
9. Көне қытай философиясының субстанциялық бастаулары |
|
1) Ағаш жер от темір су | |
2) Су ауа от темір жер | |
3) Су от жер аспан | |
4) Су от жер аспан ауа | |
5) Жер ағаш темір жер су | |
10. Материяның жанды тіршілігі туралы философиялық ілім |
|
1) Апория | |
2) Дедукция | |
3) Гилозоизм | |
4) Гомоморфизм | |
5) Аксиома | |
11. Гераклит бойынша дүниенің бастамасы |
|
1) Су | |
2) Ауа | |
3) От | |
4) Апейрон | |
5) Атом | |
12. Спиноза теориясының философиялық негізі келесі болып табылады |
|
1) Құндылық туралы ілім | |
2) Болмыс туралы ілім туралы ілім | |
3) Адамның дамуы туралы ілім | |
4) Таным туралы ілім | |
5) Субстанция туралы ілім | |
13. «Позитивті ғылым өзіне өзі философия» деп мәлімдеген ойшыл |
|
1) Конт | |
2) Кант | |
3) Ясперс | |
4) Платон | |
5) Маркс | |
14. Структуралист ғалым Леви Стросс әр түрлі елдердің мифтерін зерттегенде нені көрсеткісі келді ? |
|
1) Елдердің арасындағы айрмашылықты | |
2) Олардың бір бірінен айырмашылығын | |
3) Өтіріктің фантазияның бар болуын | |
4) Әр мифтің ерекшеліктерін | |
5) Ортақ структураның (құрылымның) болуын | |
15. Агностицизмнің өкілдерін анықта |
|
1) Юм , Кант | |
2) Платон ,Гегель | |
3) Кант Гегель | |
4) Пифагор Платон | |
5) Кант Платон | |
16. Жанды оттың жердің ауаның және судың қосындысы деп есептеген Көне грек ойшылы? |
|
1) Анаксогор | |
2) Парменид | |
3) Зенон | |
4) Эмпедокл | |
5) Платон | |
17. Ежелгі грек материалистері? |
|
1) Анаксимен, Анаксимандар | |
2) Платон, Геракит | |
3) Фалес, Сократ | |
4) Аристотель, Пифагор | |
5) Сократ, Платон | |
18. Дуалистк пікірді көрсетіңіз? |
|
1) Обьективтік дүние атомдарынан тұрады | |
2) бір-біріне тәуелсіз материалдық және рухани субстанциялар бар | |
3) Тіршілік ету- сезім мүшелерімен қабылданған болу дегеніміз | |
4) Қоғамдық болмыс қоғамдық сананы анықтайды | |
5) ойлаймын олай болса мен өмір сүремін | |
19. Философияны табиғи теологияға табиғи философияға және адам туралы ілімге бөлген ойшыл? |
|
1) Ньютон | |
2) Бэкон | |
3) Декарт | |
4) Маркс | |
5) Ленин | |
20. Біздің санамыз бауырдың өтті бөліп шығаратыны сияқты ойды бөліп шығарады деген ғалым? |
|
1) Діни | |
2) Вульгарлық-материалистік | |
3) Идеалистік | |
4) Субьективтік-идеалистік | |
5) Диалектикалық-материалистік | |
21. . Ежелгі үнді философиясындағы жанның жай таппай жихан кезуі , бір денеден екінші денеге ұдайы ауысуы туралы ілімге жатады? |
|
1) Майя | |
2) Сансара | |
3) Авидья | |
4) Карма | |
5) химса | |
22. Қытайдағы жазалау тәртібін насихаттаған мектеп? |
|
1) Конфуция | |
2) Локаята | |
3) Миманса | |
4) Легистер | |
5) Даосизм | |
23. НООсфера термині нені сипаттайтынын көрсетіңіз? |
|
1) Геосфераны | |
2) Еңбек саласын | |
3) Зерде, парасат саласын | |
4) Космостық өркениет саласын | |
5) Микробөлшектердің өзара әсерлесу саласын | |
24. Шындықты мақсатты және жалпы түрде бейнелейтін, тек адамға тән және тілмен байланысты мидың жоғарғы қызметі? |
|
1) Жан | |
2) Бейсаналық | |
3) Сана | |
4) Рух | |
5) Психикалық | |
25. Қоғамдық сана бүл? |
|
1) Парасаттылықтың бейнеленуі | |
2) Қоғамдық болмыстың рухани және психикалық бейнеленуі | |
3) Қоғамдық болмыстың саяси бенеленуі | |
4) Болмыстың эстетикалық бейнеленуі | |
5) Құқықтық сана | |
26. Сана абалютті идеяның дамуы мен эволюцияның жемісі деген тезиске қай филосовтың позициясы байқалады? |
|
1) Фейербахтың | |
2) Шеллингттің | |
3) Канттың | |
4) Лейбництың | |
5) Гегельдің | |
27. сананың қоғамдық- тарихи мәні? |
|
1) Мауглидің де санасы болмаған | |
2) Сана қоғамдық қоғамдық өмірден тыс қалыптаспайды | |
3) Қоғамдық өмір адамның санасына әсерін тигізбейді | |
4) Санаға ешнәрсе себепші болмайды | |
5) Адамның санасы қоғамдық өмірге себепші болып тұрады | |
28. Р. Декарттың философиялық ілімі қалай аталады? |
|
1) Рационализм | |
2) Содинсизм | |
3) Картезийшілдік | |
4) Метафизикалық материализм | |
5) Сенсуализм | |
29. Веда тарауындағы философиялық бөлім? |
|
1) Локаята | |
2) Упаншида | |
3) Нирвана | |
4) Дхарма | |
5) Моизм | |
30. Адам іс-әрекетінде сананың алатын орны? |
|
1) САна- іс-әрекетінде жалпыға бірдей идеалдық түрі | |
2) Сана-адамның іс-әрекетінің идеалдық формасы | |
3) Ес, ерік, эмоциялар, ойлау қоғамдық тарихтың нәтижелері болып шығады | |
4) Санада ұғынумен қоса сөйлеу қызметі де атқарылады | |
5) Адамда тек қана рационалдық саналы бастама бар | |
31. Таза сана ілімі ретінде феноменологияның интенционалды актілерін сезіну деп түсіндірген ғалым? |
|
1) Фрейд | |
2) Фромм | |
3) Гуссерль | |
4) Маркуз | |
5) Юнг | |
32. Фрейдтің құжырымы бойынша адамның мінез-құлқын қандай мотивтер айқындайды? |
|
1) Бейсаналық | |
2) Әлеуметтік | |
3) Діне | |
4) Саналық | |
5) Этикалық | |
33. Философияның негізгі мәселесінің басқа түрде айтылуы? |
|
1) Адамның бас миы қалай дамыған | |
2) Дүние кездейсоқты құбылыстардың жинағы ма әлде ол заңдылықтарға бағынама | |
3) Қайдан және қай жолмен біздің ойларымыздың мазмұны пайда болды | |
4) Ойлау қандай түрлерде болады және қандай заңдарға бағынады | |
5) Адам өмірінің мәні және мақсаты неде, дүниені тануға боладыма, не болмайдыма | |
34. Диалектиканың қос категориясын айқындаңыз? |
|
1) Форма-мазмұн | |
2) Қозғалыс-тыныштық | |
3) Уакыт пен кеңістік | |
4) Оң және теріс | |
5) Жамандық-жақсылық | |
35. Қоғамдық сананың функциялары? |
|
1) Ғылымды дамыту | |
2) Білім беру | |
3) Мәдениетті трансляциялау | |
4) Техниканы дамыту | |
5) Танымдық | |
36. Сана дегіміз не? |
|
1) Ерік | |
2) Психика | |
3) Мидың сұйықтығы | |
4) Дүниені жинақтап және мақсатқа сәйкес бейнелеумен, тілмен байланысты, жоғары тек адамдарға тән мидың қызметі | |
5) Инстинкт | |
37. Адам іс-әрекетінде сананың алатын орны? |
|
1) САна- іс-әрекетінде жалпыға бірдей идеалдық түрі | |
2) Сана-адамның іс-әрекетінің идеалдық формасы | |
3) Ес, ерік, эмоциялар, ойлау қоғамдық тарихтың нәтижелері болып шығады | |
4) Санада ұғынумен қоса сөйлеу қызметі де атқарылады | |
5) Адамда тек қана рационалдық саналы бастама бар | |
38. Бейнелеу өзінің даму жолдарына бірнеше сатыдан өтіп, төмендегілердің қай түріне жетеді? |
|
1) Сезіну | |
2) Тітіркену | |
3) Сана | |
4) Тиіп сезу | |
5) Таным | |
39. Адамның санасының пайда болуы немен байланысты. Дұрыс емес тезисті көрсетіңіз? |
|
1) Сана ұғым түрінде болуы немесе болмыстан басқа ештене де емес, ал болмыс дегеніміз адамдардың тіршілік етудің шын процесі | |
2) Сана обьективтік шындықтың жалпыға бірдей идеалдық бейнесі | |
3) Сананың пайда болуының негізгі себепшілері-еңбек, адамдардың бір-бірімен араласуы, тіл, коллективтілік | |
4) Сана биологиялық эволицияның табиғи жалғасы болып табылады | |
5) Сана бас миының қызметі | |
40. Психоанализ дегеніміз? |
|
1) Трансцендентальді сананың таза алаңы | |
2) өзін-өзі танудың практикалық тәсілі | |
3) Айқындылықтың жиынтығы | |
4) Фактілерді қабылдауға бағытталған табиғи позиция | |
5) Себептіліктен тыс еркін әрекеттілік | |
41. Психоанализдің өкілдері? |
|
1) Пирс | |
2) Фромм | |
3) Дьюи | |
4) Кассирер | |
5) Дильтей | |
42. Фрейд бойынша бейсаналық бұл? |
|
1) Белсенді психикалық феномен | |
2) Пассивті күй | |
3) Автоматты қабілеттер | |
4) Патология | |
5) Санадағы конфликтер | |
43. Фрейд пайымдауындағы түс көру? |
|
1) Қатты шаршаудың салдары | |
2) Күндіз көрген жағдайлардың жаңғырық елесі | |
3) Невроздың құрылымына сәйкес құрылым | |
4) Атманны, Абсолютпен толық қосылуы | |
5) Фатальдылық пен детерминизмнің көрінісі | |
44. Фрейдтың түс көруді зерттеудегі тәсілдері |
|
1) Қоюландыру | |
2) Ұмыту | |
3) Қателіктер | |
4) Еркін ассосациялау | |
5) Оқыс сөздер | |
45. Бейсаналық процестің негізгі түрлерін айқындаңыз? |
|
1) Түсінік | |
2) Түс кору | |
3) Ашулану | |
4) Пайымдау | |
5) Интуиция | |
46. Сезімдік таным формалары: |
|
1) ой қорту | |
2) темперамент | |
3) қабылдау | |
4) түсіну | |
5) пайымдау | |
47. З.Фрейд пен К.Юнгтің көзқарастарына қатысты айтуға болады |
|
1) ұстаз үмітін анықтау | |
2) бейсаналықты анықтау мен түсінудірудегі әдістердің ортақтылығы | |
3) «Платон менің досым, бірақ ақиқат оданда қымбат» түсінігі | |
4) шығысқа деген қызығушылық | |
5) батыстың рационалдыққа адалдық | |
48. З.Фрейдтің негізгі шығармалары |
|
1) Тотем және табу | |
2) саясат | |
3) жаңа Органон | |
4) Еуропаның құлдырауы | |
5) Утопия | |
49. Антропосоциогенез идеясына тиесілі фактор |
|
1) тіл | |
2) эмоция | |
3) зейін | |
4) ойын | |
5) үрей | |
50. қоғамдық сананың қай формасы дүниені көркем образдар түрінде бейнелейді |
|
1) өнегелік, моральдік | |
2) діни | |
3) эстетикалық | |
4) саяси | |
5) идеологиялық | |
51. «Сезімдік қабылдау, немесе түйсіктер қабылдаушы адамның ішкі бөліктерінің қозғалысы, ол сезімдік органдарда іске асады, соның нәтижесінде біз заттарды қабылдай аламыз» деген жаңа замандағы философиялық бағыт |
|
1) скептицизм | |
2) интутивизм | |
3) механицизм | |
4) сенсуализм | |
5) рационализм | |
52. Сана бұл |
|
1) бейнелеу түрі | |
2) ойлау мүшесі | |
3) таным процесіндегі жоғарғы ұйымдасқан материяның түрі | |
4) обьективтік дүниенің субьективті бейнесі | |
5) обьективтік дүниенің бейнелеу қасиеті | |
53. Қоғамдық сананың формаларын бір-бірінен қалай айыруға болады |
|
1) қоғам өміріндегі рөліне қарай | |
2) қасиеттеріне, сапасына қарай | |
3) білім көлеміне қарай | |
4) зерттеу саласына байланысты | |
5) әдістері бойынша | |
54. Кеңістіктің құрылымы неден қалыптасады? |
|
1) ешнәрседен | |
2) заттарға толғаннан | |
3) құдайдық ниетінен | |
4) адамның ойынан | |
5) обьектілердің және олардың қалыптарының біріның қасына бірі жайғасып тұруының тәртібінен | |
55. «.... тіршілік мәнінен бұрын болады деп есептейтін болсақ, онда адам өз болмысына жауапкершілікті» деген философиялық бағыт |
|
1) «өмір философиясы» | |
2) психикалық талдау | |
3) философиялық антропология | |
4) прагматизм | |
5) экзистенциализм | |
56. Ақиқат дегеніміз не? |
|
1) пайдалы табысқа жеткізетін білім | |
2) білімнің шындыққа сәйкестігі | |
3) авторитетті пікір | |
4) ғалымдардың шартты келісімнің нәтижесі | |
5) заттар мен құбылыстардың өздерінің обьективті жағдайы | |
57. сана бұл? |
|
1) Сезім | |
2) Ойлау | |
3) Психика | |
4) Тітіркену | |
5) Субьективтілік нақтылық , мақсатты бейнелеу | |
58. Сананың ерекше бейматериалдық мәнін айқындайтын философиялық ұғым |
|
1) Трансценденталдық | |
2) Құдайшылдық | |
3) Түйсіктілік | |
4) Идеалдылық | |
5) изотроптыық | |
59. ақпаратты алу, сақтауға тасымалдауға қажет ететін белгілер жүйесі |
|
1) ғылым | |
2) зерде | |
3) тіл | |
4) практика | |
5) өнер | |
60. адамның өзін ойлаушы сезуші және әрекеттенуші субьект ретінде бағалауы |
|
1) көзқарас | |
2) бейнелеу | |
3) психика | |
4) ойлау | |
5) өзіндік сана | |
61. Сезімділіктің ең жоғарғы формасы: |
|
1) тітіркену | |
2) елестету | |
3) сезіну | |
4) қабылдау | |
5) шабыттану | |
62. Заттың негізгі қасиеттері, қатынастары мен байланыстарының жиынтығы айқындалатын ойлау формасы: |
|
1) ұғым | |
2) талдау | |
3) индукция | |
4) теория | |
5) ой қорытындылау | |
63. Түйсіктердің жиынтығы: |
|
1) қабылдау | |
2) ойлау | |
3) сезіну | |
4) интуиция | |
5) еске түсіру | |
64. Таным теориясының зерттейтіні: |
|
1) адамның қабылдау қабілеті | |
2) материалдық әлем құбылыстары | |
3) таным әрекетінің заңдылықтары | |
4) адам миындағы процестер | |
5) адам мен табиғат туралы ғылымдардың тарихы | |
65. Гносеологиялық оптимизм дегеніміз: |
|
1) дүниені танып білу мүмкіндігін мойындау | |
2) нақтылықты дәлелді таным мүмкіншілігіне күмәндану | |
3) объективті нақтылықты жоққа шығару | |
4) адамның танып білу қабілетін шектеу | |
5) объектілер мәнін танып білуді жоққа шығару | |
66. Агностицизмнің анықтамасы |
|
1) әлемді тануға болады | |
2) әлемді тануға болмайды | |
3) әлемді тану күмәнді | |
4) адамның танымы салыстармалы | |
5) білімнің ақиқаттығының критерийі | |
67. Таным дегеніміз: |
|
1) практикалық мәні жоқ интеллектуалдық әрекет | |
2) бірнәрсенің мәнділігін анықтау әдісі | |
3) жаңаны жасау процесі | |
4) адамның сезімдік-эмпирикалық әрекетінің бірлігі | |
5) шындықтың адам санасында белсенді бейнелену процесі | |
68. Сезімдік таным формалары: |
|
1) түйсік, қабылдау, елестету | |
2) темперамент, мінез-құлық, қабілет | |
3) эмоциялар, сезімдер, ерік | |
4) ұғым, пікір, ой қорытындылау | |
5) проблема, гипотеза, теория | |
69. Сезімдік танымның өзіндік белгілері: |
|
1) абстрактілік | |
2) жалпыламалық | |
3) еріксіздік | |
4) байланыстылық | |
5) теориялық | |
70. Сенсуализм бойынша таным процессіндегі шешуші рольді атқарады: |
|
1) логикалық ойлау | |
2) сезімдік таным | |
3) интуиция | |
4) сенім | |
5) сезімдік пен рационалдыктың диалектикалық бірлігі | |
71. Сенсуализм бойынша танымның сатылары: |
|
1) ес, түйсік, рух | |
2) ұғым, талдау, қорытындылау | |
3) интуиция, ес, болжау | |
4) сезіну, қабылдау, еске түсіру | |
5) гипотеза, идея, теория | |
72. Эмпиризмнің негізгі ұстанымы: |
|
1) түйсік-әлемді танудын басты көзі | |
2) әлемді танып білуге болмайды | |
3) танымның жоғарғы түрі - интуиция | |
4) танымның көзі – құдай жаңалығы | |
5) адамның білімі тәжірибеге негізделген | |
73. Танымның негізі зерде деп санайтын гносеологиялық концепция: |
|
1) сенсуализм; | |
2) рационализм; | |
3) эмпиризм; | |
4) скептицизм; | |
5) агностицизм. | |
74. Логикалық танымның (ойлау) формалары: |
|
1) елестету, фантазия, интуиция | |
2) ұғым, пікір, ой қорытындылау | |
3) салыстыру, анализ, синтез, абстаркциялау | |
4) сезіну, қабылдау, еске алу | |
5) проблема, гипотеза, теория | |
75. Заттар мен құбылыстардың жалпы, мәндi қасиеттерi мен белгiлерiн бейнелейтiн ойдың формасы.: |
|
1) ұғым; | |
2) пікір; | |
3) пайымдау; | |
4) ой қорытындылау; | |
5) зерде. |