Тест: Басқару құзыреті бойынша


Список вопросов


1. 1. Педагогтың кәсіби қызығушылықтарын ояту және оның кәсіби сенімдігін қолдау арқылы әрбір педагогтың кәсіби әрекетін түрлендіруде басқарушының тырысуымен сипатталатын принцип?

1) А) педагог жұмысын байыту және сапаландыру принципі
2) B) ынталандыру принципі
3) C) мақсатты үйлесімділік принципі
4) D) әлеуметтік әділеттілік принципі
5) E) әр уақытта жанарту принципі

2. 2. Педагогикалық жүйенін мақсатын анықтаған соң, нені айқындау қажет?

1) D)мақсат
2) E)деңгейлер
3) C)шарттар
4) А) компоненттер
5) B)міндеттер

3. 3.Басқаруды экономикалық әдістерінің арасында өндірістің тиімділігін арттыра алатын әдістер ретінде төмендегілерден қайсысын жатқызуға болады?

1) E)барлығы дұрыс
2) D)фирмалардың қаржылық саясаты,
3) C)баға және баға белгілеу,
4) А)экономикалық ынталандыру,
5) B)экономикалық тетікті шаруашылық есепке көшіру ,

4. 4.Педагогикалық процесс дегеніміз не?

1) E)басқару функцияларын жүзеге асыру
2) C)басқару әдіс-тәсілдері
3) D)тәлім тәрбиелік қарым-қатынастарды ұйымдастыру тәсілі
4) B)оқу-тәрбие процестерінің өзара байланысы
5) А)жалпы оқыту процесі

5. 5.Қай жылдары ғалымдардың мектеп ішінде басқару проблемасын зерттеу жүйесін кең түрде қолдану әрекеті сипатталады?

1) А) 70-80 жж
2) B)60-70 жж
3) C)50-70 жж
4) D)30-40 жж
5) E)50-60 жж

6. 6.Басқарушылар үшін толығымен белгілі ережелер әсер етеді және қол астындағы қызметкерлері істегенді қайталамау, оларға сенім білдіруі арқылы оларға тапсырылған жұмыста жауапкершілігін арттырады деп кім айтқан?

1) E)В.Я.Квитко мен Л.Б.Полингер
2) D)А.Н.Леонтьев;
3) C) В.М.Лизинский;
4) B)В.Г.Шипунов пен Е.Н.Кишкель;
5) А) Л.К.Гребанкина мен Н.С.Анциперовна;

7. 7.Басқару жүйесінің жай-күйі туралы ақпараттарды өңдеу, талдау мен оларды жинақтау дегеніміз не?

1) E)мақсатты анықтау;
2) D)аттестациялау;
3) C)ұйымдастыру;
4) B)бақылау;
5) А) шешім қабылдау;

8. 8.Жүйенің болашақтағы іс-әрекетінің кешендік шешімін көрсететін және жоспарды құру процесі-бұл:

1) E)қабылданған шешім және жоспарды орындау ұйымының функциясы
2) D)белсенділік функциясы(ынталандыру);
3) B)реттеу функциясы;
4) C)қол жеткізген нәтижелердің бағасы және талдау функциясы;
5) А)жоспарлау функциясы;

9. 9.Қандай да болсын істеген істің, шеберліктің, өнердегі амалдардың жиынтығы қалай аталады?

1) D)әдіс-тәсілдер;
2) E)басқару;
3) А)технология;
4) B)қабілет;
5) C)бақылау;

10. 10.Жағымсыз әлеуметтік-психологиялық климатқа қайсысы жатады?

1) D)кәсіптік қызметінің төмендеуі;
2) E)барлығы дұрыс
3) C)дау-жанжалдың пайда болуы;
4) B)қысым көрсету, үстемдік ету;
5) А)немқұрайлылық, селқостық;

11. 11.Мектепті басқару жүйесінің құрылымы неше деңгейден тұрады?

1) C) 7;
2) D) 3;
3) E) 5.
4) А) 4,
5) B) 2;

12. 12.Алдын-ала құрылған жоспармен қарастырылған іс-шаралар мен тапсырмаларды орындаудың сандық және сапалық көрсеткіштері басқарудың қай функциясында ескеріледі?

1) Е) мекеменің жұмысын есепке алу.
2) Д) жұмысты бақылау мен талдау жасау
3) С) мақсаттылық пен жоспарлау
4) В) үйлестіру және реттеу
5) А) ұйымдастыру

13. 13.Педагогикалық жүйе дегеніміз не?

1) В) қойылған мақсатқа жетутәсілдері, педагогикалық әсер ету құралдары, формалары мен әдістері табылғанда және анықталғанда ғана пайда болады
2) С) бұл білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарына бағытталған, өзара байланысты құрамдас бөліктер ретінде анықтау
3) Д) білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарына бағытталған, өзара байланысты құрамдас бөліктер ретінде анықтау
4) Е) субъектідегі бар білім дағдылармен жасалатын іс-әрекеттерді мақсатты бағытта реттеу үшін қажетті психологиялық және практикалық іс-әрекеттің күрделі жүйесін иемденуді білдіретін термин
5) А) қызмет ету мақсатымен және басқару бірізділігімен, ортамен өзара әрекеттесетін біртұтас құбылыс.

14. 14. Ұйымдастыру функциясының мәні неде?

1) С)белгілі бір жағдайларда басқарылатын объекттердің іс-әрекеттерін басқару
2) Д)өндірістік объект құрылымын және басқару құрылымын қалыптастыру мен таңдауға байланысты.
3) Е)қабылданған шешімдерді іске асыру
4) А) жоспардағы нақты жағдайларды ұйымдастыру
5) В)жұмыс түрлері мен тәсілдерін, оның жалпы бағыттарын анықтау

15. 15) Қай жылы «СССР бастауыш және орта мектебінің құрылыс туралы» құрылымы жарыққа шығады?

1) С) 1935 ж
2) Д) 1934 ж
3) Е) 1931 ж
4) А) 1932 ж
5) В) 1936 ж

16. 16) Қабылданған шешіммен, ережемен басқару объектісінің іс-әрекеті және жағдайының қалыптасқан процеспен сай келу дәрежесі-бұл:

1) Е) ұйымдастырушылық функциясы
2) Д) жоспарлау функциясы
3) С) қабылданған шешімнің функциясы
4) В) бақылау функциясы
5) А) есеп беру функциясы

17. 17.Төменде аталған сипаттамалардың қайсысы білім беру мекемелерінің имиджін қалыптастырудағы мақсатты-мотивациялық компонентті анықтайды?

1) А) мектеп имиджін қалыптастыратын педагогикалық тәжірибенің барлық субъекттердің қажеттіліктерін оқу
2) Е) барлығы дұрыс
3) Д) берілген басқару жаңалығының мақсаты мен міндеттерін анықтау, оны енгізу нәтижелері
4) С) бар тәжірибені оқу;
5) В) алда тұрған жұмысқа қатысуға психологиялық даярлығы

18. 18. Жеке тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерінің іскерлік тобына төмендегілердің қайсылары жатады?

1) Е) барлығы
2) Д) гуманизм, демократизм, жас ұрпақтың білімі мен тәрбиесіне жауапкершілікпен қарау, патриотизм, қоғамдық парызды сезіну
3) В) байланыс жасай білу, өзін басқа адаиның орнына қоя білу, әңгімелесушіні тыңдай білу, қарым-қатынас жасауда әдепті, биязы болу педагогикалық такт
4) С) ұйымшылдық, нақтылық, жүйелілік, сөз бен істің бірлігі, жаңаны көре білу іскерлігі, табандылық, қайраттылық, шапшаңдық, шешімді дұрыс қабылдау білу және оның салдарын алдын-ала болжай білу, шығармашылық және кәсіби бағыттылығы, болашағын көре білу қабілеті
5) А)балаларға деген махаббат сезімінің болуы, өзін және қоршағандарды сыйлай білу, еңбексүйгіштік, шыншылдық, адалниеттілік

19. 19) Басқарудың жалпы заңдықтарына қайсысы жақынырақ келеді:

1) Д) жоспарлаушылық, жоспардың іске асуын реттеу, қол жеткізген нәтижелерді бағалау және талдау
2) Е) барлық жауаптар дұрыс
3) А) гуманизациялау, менеджмент субъектісінің аналикалық іс-әрекеті, еңбекті біріктіру және бөлу, комплекстілік, өзін-өзі жетілдіру
4) В) қабылданған шешім, бақылау және есеп
5) С) мақсатқа бағыттылық, оптималдық, басқарушылық, басқарылған және басқарылатын жүйенің сәйкес келуі, басқару және өндірістің пропорционалдығы

20. 20.Мектепті басқарудың шарттарын атаңыз:

1) Д) жалпы және мақсаттылық
2) Е) әдістемелік және арнайы
3) С) педагогикалық және экономикалық
4) В) арнайы және әдістемелік
5) А) жалпы және арнайы

21. 21.Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктерін ескере отырып, оқу пәнін беру барысында шығармашылықты пайдалана отырып теория мен практиканы ұштастыра алу, оқу, тәрбие және даму ісіндегі кәсіби білік және дағды деңгейімен қайсысы сипатталады?

1) В) педагогикалық шеберлік
2) А) оқытушы құзыреттілігі

22. 22) Педагогикалық процестің әдістері

1) B) мұғалім мен оқушы арасындағы педагогикалық қатынастардың нәтижесі
2) C) мұғалім мен оқушының мазмұнды жетілдіру мен қабылдауға арналған іс-әрекеттері
3) D) мақсатқа жету жолдарын анықтайды
4) E) мазмұнмен жұмыс жасайтын материалдық тәсілдер мен әдістер
5) A) мақсатқа жету жолында оқушыларға берілетін тұлғалар тәжірибесінің бөлігі

23. 23) Білім беру менеджері дегеніміз кім?

1) E) барлығы дұрыс.
2) C) қоғамдық пікірді қалыптастыратын адам;
3) D) барлық әрекет ету аймағында сыйды жіне табысты қызметкер;
4) A) мемлекетке қажетті маңызды жұмысты орындаушы;
5) B) адамзат өмірінің жоғары моральдық және этикалық жақтарын сипаттайтын бизнеспен айналысушы;

24. 24) Дамуды жоспарлау, дамуды ұйымдаствру, дамуды басқару, дамуды бақылау басқарудың қайсысына жатады?

1) D) жолдары;
2) E) қызметтері.
3) B) түрлері;
4) C) байланыстары;
5) A) әдістері;

25. 25) Білім беру мекемелерінің стратегиялық даму жоспарын өңдеуге не ықпал етеді?

1) E) жоспар бағытын нақтылау.
2) D) кешенді жоспар түрін бейнелеу;
3) C) болжау;
4) B) маркетингтік зерттеулер
5) A) жоспар құру;

26. 26) Мұғалім еңбегін бағалаудың көрсеткіші

1) E) Қатынас
2) D) Ортада сөйлеу қабілеті
3) A) Процесс
4) B) Әдістемелік жұмысы
5) C) Орта

27. 27) Қай жылдары «жетекшілік және бақылау» терминін біржолата ығыстырды?

1) E) 50 ж.
2) C)40 ж.
3) D) 80 ж.
4) B) 60 ж.
5) A) 70 ж.

28. 28) Кәсіби бағыттылық қандай психикалық қасиеттерді жұмылдырады және нақты мамандық бойынша белгілі бір пәннің қызығушылығына байланысты олардың дамуын қамтамасыз етеді?

1) E) барлығы.
2) D) есте сақтау;
3) С) қиялдау;
4) B) ойлау;
5) A) қабылдау;

29. 29) Жергілікті мекемелер жоғары тұрған ұйымдарға бағынуы, өз кезегінде бір ғана орталықтан басқарылатын басқарудың түрі қалай аталады?

1) E) басқару стратегиясы.
2) C) орталықтанған басқару;
3) D) білім беру жүйелерін бәр реттік мемлекеттендіру;
4) B) басқарудың кейбір міндеттерін жергілікті мекемелерге тапсыру;
5) A) жобалау;

30. 30) Талдау, бағалау, құрастыру және ұйымдастыру басқару ақпаратының қай белгісі бойынша жіктелген?

1) D) мақсатты арналуы бойынша;
2) Е) басқару әдістері бойынша
3) С) басқару функциясы бойынша;
4) В) ақпараттың түсу көздері бойынша;
5) А) уақыт бойынша;

31. 31) Басқару процесінің әдістеріне төмендегілердің қайсысы жатады?

1) Е) барлығы
2) D) жекелеген міндетті істерді орындау әдістері;
3) С)нақты ұйымдастыру жұмыстарын жүзеге асыру;
4) В) басқару шешімдерін әзірлеу мен оңтайландыру әдістері;
5) А) мақсаттарды анықтаудың ережесі;

32. 32) «... мен егер педагогтар ұжымы болмаса, балалар ұжымын тәрбиелеу мүмкіндігін көргенім жоқ, көре ал.... да отырмын», деп жазған кім?

1) D) В.Г.Шипунов;
2) Е)К.Ж.каракулов
3) В) Ломоносов;
4) С)В.Конт
5) А) А.С.Макаренко;

33. 33) Шаруашылықты жүргізуде қоғамның экономикалық заңдарды қолдануының негізгі құралы ретінде басқарудың экономикалық әдістерінің бірі

1) Е)дұрыс жауабы жоқ;
2) D) ұйымдастыру;
3) С) аттестаттау;
4) В) бақылау;
5) А) жоспарлау

34. 34) Оқушылар мен оқытушылардың бірлескен іс-әрекетінің сол немесе басқа нәтижесінің белгісі туралы білім алу қабілеті – бұл:

1) Е) оқу процесі субъектісінің белсенділігін арттыру (ынталандыру)
2) D) оқу процесінің жоспарын іскее асыру;
3) С) оқу процесін талдау;
4) В) оқу процесін реттеу;
5) А) оқу процесін бағалау;

35. 35) ..... – өндірістік объект және басқару құрылымын қалыптастыру мен таңдауы

1) Е) ұйымдастыру;
2) С) іс жүргізу;
3) D) білім беру;
4) А) басқару;
5) В) жоспарлау;

36. 36) Белгілі жағдайда жақсы нәтижеге ие болу мақсатымен ұйымның, топтың және жеке адамның қызметіне ісер ету

1) Е) ұйымдастыру;
2) D) басқару;
3) С) аттестациялау;
4) А) жоспарлау;
5) В) бақылау;

37. 37) Басқару принциптері дегеніміз не?

1) D) белгілі бір ережелерді сақтауға негізделуі;
2) Е)басқару әдістерінің көмегімен іске асуы.
3) С) басқару функцияларын жүзеге асыр бойынша идеяның негізін салушы;
4) В) басқару заңдылықтарымен ситапталуы;
5) А) алға қойған мақсат пен міндеттерді жүзеге асыру;

38. 38) Басқарудың технологиялық процедураларын орындаудың логикалық жүйелегі нені жорамалдайды?

1) В) басқару заңдылықтарымен ситапталуы;
2) С) басқару функцияларын жүзеге асыр бойынша идеяның негізін салушы;
3) D) басқару мәліметтер жинағы, ақпарат кезеңдерін өңдеу, шешім
4) С) басқару функцияларын жүзеге асыр бойынша идеяның негізін салушы;
5) А) алға қойған мақсат пен міндеттерді жүзеге асыру;

39. 39) Инженер-педагог іс-әрекетінің табысты болуы қандай іскерліктер арқылы жүзеге асады?

1) С) үрдістен мақсатқа жетуде қанағаттану іскерлігі;
2) D) өзіне баға беру және өзінің дамуына көмектесетін бағдарлама құра білу іскерлігі;
3) Е)барлығы
4) В) кез-келген кедергілер мен қиыншылықтарды жеңе білу іскерлігі
5) А) өзін көрсете білу іскерлігі;

40. 40) Мектепті басқарудың арнайы шарттарына қайсысы жатады?

1) D) оқушылардың әлеуметтік демографиялық құрамы, мектептің орналасқан жері, материалдық мүмкіндігі, қоршаған ортаның тәрбиелік мүмкіндігі сияқты компоненттер;
2) Е) жеке тұлғаның белгілі бір жеке қасиеттерін қалыптастыру мен қарым-қатынасын тәрбиелеу
3) С) әлеуметтік, экономикалық, мәдени, ұлттық, географиялық шарттар;
4) В) тұлға қасиетінің ақыл-ой, адамгершілік, эстетикалық, еңбек, экологиялық құқықтық және басқа мәдениетін қалыптастыру;
5) А) әлеуметтік-педагогикалық шарттар;

41. 41) А.Файоль бойынша менеджменттің неше міндеті бар?

1) А) 4;
2) В) 2;
3) С) 5;
4) D) 6;
5) E) 3.

42. 42) Бір-бірімен өзара байланысқан функциялар неден басталып, немен аяқталады?

1) С) басқарумен басталып, талдаумен аяқталады;
2) D) талдаудан басталып, бағалаумен аяқталады;
3) E) басқарудан басталып, бақылаумен аяқталады.
4) А) талдаудан басталып, талдаумен аяқталады;
5) В) басқарудан басталып, басқарумен аяқталады;

43. 43) Синергетика – бұл:

1) E) әлеуметтік жүйені басқару өнері.
2) D) сызықты емес, ашық, тепе-теңдігі жоқ және өзіндік даму жүйесі туралы ғылым;
3) С) «хаос» аймағы және тәртіп аймағы;
4) В) жүйенің тепе-теңдіктен кездейсоқ ауытқуы;
5) А) жабықтан (ішкі ведомствада тұйық) ашық (қоғаммен әрекетке түсуге болатын) білім жүйесіне ауысу;

44. 44) Формализм қандай процестерде көрінеді?

1) E) оқыту, дәлелдеу.
2) С) ұйымдастыру, басқару;
3) D) оқыту, тәрбиелеу, басқару;
4) В) тәрбиелеу, басқару;
5) А) басқару, түсіндіру;

45. 45) Ең көп тараған қақтығыстың түрі қайсы?

1) E) барлығы.
2) D) параллельді;
3) С) тұлғааралық;
4) А) функционалды;
5) В) ұжымдық;

46. 46) Педагогикалық процестің неше құрылымы болады?

1) E) 5.
2) С) 3;
3) D) 6;
4) В) 2;
5) А) 4;

47. 47) Инженер-педагогтың кәсіби қызметіндегі басты мақсат не?

1) E) оқыту, тәрбиелеу, дамыту.
2) D) кәсіпке оқыту және жұмысшы жеке тұлғасын қалыптастыру;
3) С) жеке тұлғаның қасиеттерін қалыптастыру;
4) В) дамыту;
5) А) оқыту мен тәрбиелеу;

48. 48) Білімді ақпараттандырудың негізгі мақсаты не?

1) E) ақпараттарды компьютерлер арқылы беру.
2) В) ақпараттарды өңдеу, олардың қорын жасау, сақтау мен оларды тарату;
3) С) ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың негізінде қолданыс табатын, оқу құралдарының жаңа түрлерінің пайда болуы;
4) D) оқушыларды ақпараттық қоғам жағдайында тұрмыстық, қоғамдық және кәсіби салалардың іс-әрекетіне толық, тиімді араластыру болып табылады;
5) А) ақпараттық және коммуникациялық технология құралдарының негізінде жүзеге асырылатын хабарларды жинау, ақпараттарды өңдеу;

49. 49) Кәсіби функцияларды орындау дайындығы, әлеуметтік құрылғы және психологиялық-педагогикалық дайындықтарының үйлесімді бірлігі, сонымен қатар пәнді білу мен эрудиция қалай аталады?

1) D) басқару;
2) E) оқытушының кәсіби қабілеттері.
3) А) оқытушы құзіреттілігі;
4) В) педагогикалық шеберлік;
5) С) педагогикалық менеджмент;

50. 50) В.М.Лизинский басқарудың анықтамасын қалай анықтаған?

1) D) бұл кейбір қызметтің табысты орындалуына себеп болатын тұлға қасиеттерінің жиынтығы;
2) E) өндірістік объект құрылымын және басқару құрылымын қалыптастыру мен таңдауы.
3) В) бұл өндіріс процесінде неғұрлым төмен шығындар мен табысты нәтижелерге жету мақсатында адамдар ұжымының қызметін ұйымдастыру үшін оларға әсер етудің үздіксіз процесі;
4) А) басқарушылар үшін толығымен белгілі ережелер әсер етеді және қол астындағы қызметкерлері істегенді қайталамау, оларға сенім білдіруі арқылы оларға тапсырылған жұмыста жауапкершілігін арттырады;
5) С) белгілі жағдайда жақсы нәтижеге ие болу мақсатымен ұйымның, топтың және жеке адамның қызметіне әсер етуі;;

51. 51) кәсіби маңызды қасиеттер дегеніміз?

1) С) кәсіби іс-әрекетті ойдағыдай табысты етіп орындау мүмкіндігін тудыратын жеке тұлғаның тұрақты қасиеттер жүйесі
2) D) бұл кейбір қызметтің табысты орындалуына себеп болатын тұлға қасиеттерінің жиынтығы;
3) E) өндірістік объект құрылымын және басқару құрылымын қалыптастыру мен таңдауы.
4) А) басқарушылар үшін толығымен белгілі ережелер әсер етеді және қол астындағы қызметкерлері істегенді қайталамау, оларға сенім білдіруі арқылы оларға тапсырылған жұмыста жауапкершілігін арттырады;
5) В) бұл өндіріс процесінде неғұрлым төмен шығындар мен табысты нәтижелерге жету мақсатында адамдар ұжымының қызметін ұйымдастыру үшін оларға әсер етудің үздіксіз процесі;

52. 52)Объектінің жағдай туралы мағлұматты қосып алған қабілет, тәсіл, әдіс, жиынтықтарының көмегімен бақыланушы мен зерттелуші объектінің жағдайы туралы ақпарат алу үрдісі, оның ережесіне дәрежесінің сәйкес келуі, оның қозғалысының тенденсиясы, дамуы – бұл:

1) А)Педагогикалық диагностика;
2) В) бұл өндіріс процесінде неғұрлым төмен шығындар мен табысты нәтижелерге жету мақсатында адамдар ұжымының қызметін ұйымдастыру үшін оларға әсер етудің үздіксіз процесі;
3) С) кәсіби іс-әрекетті ойдағыдай табысты етіп орындау мүмкіндігін тудыратын жеке тұлғаның тұрақты қасиеттер жүйесі
4) D) бұл кейбір қызметтің табысты орындалуына себеп болатын тұлға қасиеттерінің жиынтығы;
5) E) өндірістік объект құрылымын және басқару құрылымын қалыптастыру мен таңдауы.

53. 53) Мектепті басқарудың жалпы шарттарына қайсысын жатқызуға болады?

1) С) әлеуметтік, экономикалық, мәдени, ұлттық, географиялық;

54. 54) директор іс-әрекетінің құрылымында мектепті басқару субъектісі ретінде басты блок қайсысы?

1) Жетекшілік, педагогикалық, коммуникативтик , зерттеуші;

55. 55) Педагогикалық процесті ұйымдастыратын кім?

1) Педагог

56. 56)Ұйымдар арасында әсерлесуді жоғарылататын конфликт түрі

1) Функционалды;

57. 57)оқу процесіндегі барлық міндеттер қалайшешіледі?

1) Педагогикалық жүйенің әрекеттік негізде ықпал етуімен шешіледі;

58. 58) Басқару ақпараттары қандай белгілері бойынша бөлінуі мүмкін?

1) Барлығы дұрыс

59. 59) педагогикалық процестің әдістемелік құрылымы қала анықталады?

1) Мұғалім мен оқушы іс-әрекетінің кезендерін анықтау туралы

60. 60) педагогикалық жүйе қандай компоненттен басталады?

1) Мақсат қоюдан

61. 61)кәсіби одақ пен басқарушылардың арасында болатын қақтығыс түрі

1) Тұлға мен топ прпсындағы

62. 62)Жоспарлау процесінде қойылған мақсатқа жету үшін қандай нақты міндеттер шешіледі?

1) Барлығы дұрыс

63. 63) Ағылшын тіліндегі «Оксфорд сөзіндегі» менеджмент ұғымы қалай анықталады?

1) Барлығы дұрыс

64. 64) Философия, экономика, педагогика, психология, әлеуметтану, құқық, техника, технология бойынша білімдерді жүйелеуді білдіретін және теориялық әрекеттердің әдістер жүйесі ретінде алға шығатын басқару мақсатының аспектісі

1) Әдіснамалық

65. 65)дауды жоспарлау, дамуды ұйымдастыру, дамуды басқару, дамуды бақылау бұл аталғандардың қайсысына жатады?

1) Бақылаудың қызметтері;

66. 66)Құрастыру функциясы нені сипаттайды?

1) Таңдау әрекеті бойынша курс мазмұнын құру, әрбір пайда болған педагогикалық міндеттерді шеше отырып сабақ жүргізудің әдіс тәсілдерін құру, өзінің іс-әрекетінде өзгерістер енгізу іскерлігі және оның қорытындысын болжау;

67. 70) басқарушы субъектінің белгілі бір нәтижелерге қол жеткізуі үшін басқару объектісіне ықпал етуде қолданатын құралдар мен тәсілдердің жиынтығы – бұл ....

1) Басқару әдістері;

68. 71) педагогикалық процестің құралдары

1) Мазмұнмен жұмыс жасайтын материалдық әдістер мен тәсілдер

69. 72) қоғамның пайдасы үшін бірігіп қызмет ететін, ортақ мақсат, ортақ мүдде бастарын біріктірген, бәрі біреу үшін, біреуі бәрі үшін жауап беретін,бір ұйымға жұмыс істейтінадамдардың жиынетығы қалай аталады?

1) Өндіріс ұжымы;

70. 73) білім беру мекемесінің имидж» - бұл ....

1) Белгілі бір бағыттағы жалпы білім беру мекемелерінің әлеуметтік қоршаған нақты топтарына психологиялық әсер ету және мақсатты бағытталған сипаттамаларға ие болатын эмоционалды боялған сыртқы бейнесі;

71. 74) «Ақпараттық технология» ұғымын алғаш рет қолданысқа енгізген кім?

1) В.Глушков;

72. 75) Білім беру мекемелеріндегі педагогикалық және оқушылар ұжымының оқу-тәрбие процесі мазмұнының өзгеруі қалайша реттеледі?

1) Мемлекеттік білім беру стандартымен;

73. 76)Қай жылдары алғаш рет «жетекшілік пен бақылау» термині пайда болды?

1) 40 ж;

74. 77) Басқару функциясына жатады;

1) Жоспарлаушылық, ұйымдастырушылық, бақылау;

75. 78) Жалпы ғылыми және өзіндік ерекшелігі бар (жеке) әдістерін олардың білім салаларында қолданылу критерий боынша топқа бөлу қалай аталады?

1) Жіктеудің жалпы тәсілдерінің бірі;

76. 79) Білім беру мазмұнының үйлесімділігін құрайтын және қойылған мақсатқа жету үшін қажетті құзіреттердің жиынтығы қайсысын анықтайды?

1) Е) мемлекеттік білім беру стандарты;
2) Д) сертификат;
3) С) білім беру қызметтерін жүзеге асыру құқықтары берілген линцензия;
4) А) білім беру мекемесінің уставы;
5) В) беру мекемесінің паспорты;

77. 80) Білім беруді ақпараттандыру процесіне тән ерекшеліктің бірі

1) Д) оқушыларды ақпараттық қоам жағдайында тұрмыстық, қоғамдық және кәсіби салалардың іс-әрекетіне толық, тиімді араластыру болып табылады;
2) Е) ақпараттардыөңдеу, олардың қорын жасау, сақтау мен оларды тарату;
3) В) ақпараттарды компьютерлерарқылы беру;
4) С) оқу процесіне ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың негізінде қолданыс табатын, оқу құралдарының жаңа түрлерінің пайда болуы және оларды қолданысқа енгізу;
5) А) ақпараттық және коммуникациялық технология құралдарының негізінде жүзеге асырылатын хабарларды жинау, ақпараттарды өңдеу;

78. 81) Мектепшілік басқару теориясы қалай ерекшеленеді?

1) С) жалпы басқарудың принципттері, әдістері, функциялары;
2) Д) шешім қабылдауға бағытталған, белгіленген мақсатқа сәйкес басқару нысанын
3) А) басшы қызметінің өзара құрметке, қарамағындағы қызметкерлерге сенім білдіру, олардың табысты еңбек етуіне қолайлы жағдай туғызуымен;
4) В) жоғары нәтижеге жетуін көздейді және педагог пен оқушылардың өзара әрекеттесуі;

79. 82) Инженер-педагог кадрларының кәсіби қызметтерін жүзеге асыру оның құрылымының қалыптасуына ықпал етеді, ал олар қандай топтарға бөлінеді?

1) А) кәсіби бейімделу;
2) В) кәсіби бағыттылық;
3) С) кәсіби біліктілік;
4) Д) кәсіби іскерлік қасиеттер;
5) Е) барлығы

80. 83) Басқарудың психологиялық-педагогикалық әдістері қалай анықталады?

1) Е) қандайда болсын басқару дәрежесін, өндірістік-шаруашылық міндеттерін сәтті шешу үшін қолданылатын әдістер;
2) Д) адамдардың экономикалық қатынастары мен олардың экономикалық мүдделерін пайдалынатын адамдарға етудің тәсілдері мен әдістері;
3) В) басқару субъектінің белгілі бір нәтижелерге қол жеткізуі үшін басқару объектісіне ықпал етуде қолданылатын құралдар мен тәсілдердің жиынтығы;
4) С) ұжымды қалыптастыру мен дамыту процесіне, олардың арасындағы педагогикалық процестерге ықпал етудің нақты амалдары мен тәсілдері;
5) А) басқару объектісіне мақсатты түрде әсер процесінде адамдар арасындағы нақты ұйымдастыру қатынастарымен, ұйым заңдарымен айқындалады;

81. 84) Әдіс дегеніміз не?

1) С) нақты ұйымдастыру жұмыстарын жүзеге асыру;
2) Д) басқару проссесін қалыптастыру жекелеген операцияларды обьектісіне ықпал етуде қолданылатын құралдар мен тәсілдердің жиынтығы ;
3) А) басқару обьектісіне ықпал етуде қолданатын құралдар;
4) В) қандай да басқару мақсатына жетуге қабілеті бар және басқаруға сәйкес әрекеттің түрін немесе бейнесін білдіреді;

82. 85)Мектепті басқару шарттары нешеге бөлінеді?

1) А) 3;
2) В) 5;
3) С) 6;
4) Д) 2;
5) Е) 4;

83. 87) Инженер – педагогтың кәсіби біліктілігін сипапттайтын қандай қасиеттер жатады?

1) В) хабардар болу деңгейі;
2) С) оқыту- тәрбиелеу мәселелерін тиімді шешуге көмектесетін қасиеттер;
3) Д) басқа адамды жеке тұлға ретінде қалыптастыруда көмек беретін қасиеттер;
4) Е) барлығы;
5) А) беделі мен абыройы;

84. 93) Ұйымдастыру қызметі не бағытталады?

1) Д) құжаттардың орындалуын бақылау және бағалау;
2) Е) қабылданған шешімдерді іске асыру;
3) А) оқиғалардың дамуын болжау;
4) В) жоспардағы нақты жағдайларды ұйымдастыру;
5) С) жобалау мен басқару;

85. 94)жеке тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерінің әлеуметтік тобына төмендегілердің қайсылары жатады?

1) Е) барлығы;
2) С) Байланыс жасай білу іскерлігі, өзін басқа адамның орнына қоя білу, әңгімелесушіні тыңдай білу;
3) Д) ұйымшылдық, нақтылық, жүйелік, сөзбен істің бірлігі, жаңаны көре білу іскерлігі, табандылық , қайраттылық, шапшаңдық;
4) В) гуманизм, демократизм, жас ұрпақтың білімі мен тәрбиесіне жауапкершілікпен қарау, патриотизм, қоғамдық парызды сезіну;
5) А) балаларға деген махаббат сезімінің болуы;

86. 95) «Менеджмент» ұғымының мәні мен мазмұны қандай түсінікке ұқсас болып келеді?

1) Е) ынталандыру;
2) В) түсіну;
3) С) үйлестіру;
4) Д) ұйымдастыру;
5) А) басқару;

87. 96) Қандайда болмасын құбылысты басқалардан оқшау, жеке қарастыруға болмайтын қандай принцип?

1) Е) кешендік
2) Д) ғылымилық;
3) С) іскерлік;
4) А) бірізділік;
5) В) оперативтік;

88. 97) Педагогикалық процестін принциптері нені анықтайды?

1) Е) педагогикалық заңдылықтар
2) С) оқыту функциясын айқындау
3) Д) масатққа жету жолдарын
4) В) педагогикалық шарттарды сипаттау
5) А) мақсат пен міндеттерді анытау

89. 98) Алдын-ала, ағымдағы, ішінара, кезектеп, қорытынды, нақты, құжаттық деп төмендегілердің қайсысы бөлінеді?

1) Е) басқару
2) Д) бақылауды жоспарлау
3) С) бақылаудың қызметтері
4) В) бақылаудың түрлері
5) А) технология

90. 99) Жеке тұлғаның кәсіби бағыттылығын сипаттайтын қасиеттерге келесілерден қайсыларын жатқызуға болады?

1) В) қоғамдық белсенділігі, әлеуметтік оптимизм
2) С) себеб-салдармен дәлелдер
3) Д) педагогикалық іс-әрекетке қабілеттілігі
4) Е) барлығын
5) А) кәсіби позиция, кәсіби құндылыққа бейімделу

91. 100) Ұзақ мерзімді жобалау мен белгілі бір ережелерге негізделген басқаруды жоспарлау өнері қалай аталады?

1) Е) басқару стратегиясы
2) Д) білім беру жүйелерін бір реттік мемлекеттендіру
3) С) жобалау
4) В) басқарудың кейбір міндеттерін жергілікті мекемелерге тапсыру
5) А) орталықтанған басқару

92. 101) Басқару жүйесінің жұмысы ненің негізінде жүзеге асады?

1) Басқару функциясын атқару

93. 102) Үйлестіру және реттеу функциясының міндеті не?

1) Педагогикалық қызметі ынталандырып оның жағдайына әділ баға беріп, қолдап және әдістемелік көмек беру.

94. 103) Педагогикалық менеджмент дегеніміз не?

1) Оқу-тәрбие үрдісін басқару тиімділігін көтеруге бағытталған формалары мен психологиялық тәсілдер кешені.

95. 104) Инженер – педагог кадрларының мақсаты қызмет түрлеріне қандай функциялар жатады?

1) Оқыту, тәрбилеу, дамыту, дәлелдеу

96. 105) Басқару заңдылықтарының үйлесімділігі қалай айтылады?

1) Нәтижелер арасында ара - қатынас, яғни басқару мақсаты, және оның жетістікке жетудегі шығыны

97. 106) Маркетингтік зерттеудің неше көзі бар?

1) 2

98. 107) Байланыстық және нормативтік қайсысының негізгі әдістері?

1) Жоспарлаудың

99. 108) Жалпы ғылыми әдістеріне қайсысы жатады?

1) Барлығы

100. 109) Білікті категориялардың біреуін иелену және қызмет орнына сай қалыптастыру мақсатымен, сонымен бірге шығармашылық кәсіби іс - әрекетінің белсенділігін арттыру мақсатымен, үздіксіз кәсіби білімді ынталандыру, педагогтардың сапалы еңбектерінің мотивациясын жоғарылату, оқыту және тәрбиелеу нәтижелеріне кәсіби жауапкершілікті педагогтардың зерттеуі бұл:

1) Педегогикалық аттестация

101. 110) Білім беру процесіндегі менеджердің еңбек пәні не?

1) Басқарылатын субъекттің әрекеті

102. 111) ..... – шаруашылықты жүргізуде экономикалық заңдарды қолдануының негізгі құралы ретінде басқарудың экономикалық әдістерінің бірі болып табылады.

1) Жоспарлау

103. 112) Конфликт сөзі қай тілден енген?

1) Лашын

104. 113) «Менеджмент және мектеп ішіндегі басқару» тұжырымдамасын кім өңдеді?

1) Ю.А.Конаржевский

105. 114) Қай жылы орта мектептің білім құралында «Бастық жоқ, мектеп меңгерушісі жоқ, сынып жетекшісі жоқ, тек қана мектептің барлық өміріне ұжыммен жауап беретін, бір-бірімен тең дәрежедегі мектеп жұмыскерлері ғана бар». – деп көрсетілген?

1) 1920

106. 115) Басқарудың психологиялық – педагогикалық әдісінің мақсаты не?

1) Адамдардың әлеуметтік қажеттіліктерін қанағаттандыру, олардың жан - жақты үйлесімді дамуын қамтамасыз ету, осылардың негізінде жеке тұлғаның еңбекке деген құлшынысын, ұжымдардың тиімді еңбек етуін арттыру.

107. 116) Кез-келген педагогикалық процесті басқару төменде аталған функцияның қай түрінен басталады?

1) Мақсаттылық пен жоспарлау

108. 117) Басқа шешімдер мен жоспардың орындалуын қамтамасыз етуге бағытталған, шығармашылық белсенділікті және еңбекті жоғарылату мақсатында әрекет ету, өндірістік еңбектің өсуі, еңбек пәндерінің талабын қадағалау – бұл:

1) белсенділік функциясы (ынталандыру)

109. 118) Педагогикалық жүйесінің мақсаты нені анықтайды?

1) Педагогикалық әрекеттің соңғы нәтижесінің көрінісі ретінде мақсатқа бағытталған әрекеттер жиынтығын.

110. 119) Танымдық процестер, оқуға қызығушылық, қуат педагогикалық процестің қандай құрылымын сипаттайды?

1) Психологиялық.

111. 120) Субъектідегі бар білім дағдылармен жасалатын іс – әрекеттерді мақсаты бағытта реттеу үшін қажетті психологиялық және практикалық іс - әрекеттің күрделі жүйесін иемденуді білдіретін термин қайсы?

1) Іскерлік.

112. 121) Ғылыми менеджменттің негізін салушы белгілі ағылшын ғалымы кім?

1) Ф.У.Тэйлор

113. 122) процесс жүрісінде мақсат менеджердің ішкі мақсатынан өзінің себебіне айналады – осы менеджердің фактілік тәртібі, жүріс мақсатында қалыптасатын сол немесе басқа соңғы нәтиже – бұл:

1) мақсатты жүзеге асыру.

114. 123) алдын-ала қабылданған және бекітілген көрсеткіштерге сәйкес кәсіпорынның даму сәйкестілігін тексеру, қадағалау, сараптамалау және есептеу жүйесі дегеніміз не?

1) Бақылау.

115. 124) берілген жоспарды жүзеге асыруда кедергі жасайтын қасиеттерге қайсысы жатады?

1) Барлығы

116. 125) Үйлестіру және реттеу функциясы нені қарастырады?

1) Педагогикалық ұжымның, жеке жұмыскерлер мен қоғамдық ұйымдардың әрекеттерін қиыстыруды.

117. 126) « ... мәдениет – саналы түрде бағыт алмай, стихиялы дамитын болса ... ол бос кеңістің қан болып қалады..» деген сөзді кім атқан?

1) К.Маркс

118. 127) мемлекеттік емес білім беру мекемелерін құру

1) Білім беру жүйелерін бір реттік мемлекеттендіру

119. 128) Жалпы білім беретін мектептерді демократизациялаудың маңызды принципі:

1) Тәрбиелік әсер ету принципі

120. 129) Білім беру мекемелерінің үйлесімді қызмет етуі мен дамуын тұрақтандыру, қамтамасыз етуге бағытталған, барлық субъекттердің мақсатты бағытталған іс-әрекеті қалай аталады?

1) Басқару.

121. 130) Қоғамдық мамандықты қалыптастыру барлық әсер етуші факторлардың жиынтығында қарастырылып, олардың әрқайсысының қоғамдық жүйеде алатын орны мен маңызын анықтап, барлық көп қырлы басқару міндеттерін жетістікпен шешуге мүмкіндік беретін негізгі міндеттерді анықтап көрсететін қандай принцип?

1) Комплекстік

122. 131) Мектеп педагогикалық жүйесінің құрылдымдық компоненттеріне не жатады?

1) Педагогикалық ұжым мен басшының іс - әрекеттері

123. 132) педагогикалық процестің мақсаты қалай анықталады?

1) Мұғалім мен оқушы арасындағы педагогикалық қатынастардың нәтижесі

124. 133) Үздіксіз теория мен практиканың байланысын басқарудың жетекші принципі қандай?

1) Ғылымилық

125. 134) Әлеуметтік-психологиялық климаттың негізгі қызметтері қандай?

1) Барлығы дұрыс

126. 135) Басқару мазмұнының толықтығымен, яғни нәтиженің барлық сипаттамаларын анықтау, күтілетін нәтижені баұылау, шынайылығы және түрткі болуымен не сипатталады?

1) Басқару әдістері

127. 136) Қазіргі заманда менеджмент неше қызметті атқарады?

1) 4

128. 137) Менеджердің кәсіби білім беру процесі өзіне қандай басты процестерді қосады?

1) Барлығын

129. 138) Білім беру мекемелерін қызмет ету режимінен даму режиміне ауысуын қамтамасыз ететін басқарудың қай принципі?

1) Әр уақытта жаңарту принципі

130. 139) Басқарудың экономикалық әдістері нені айқындайды?

1) Адамдардың экономикалық қатынастары мен олардың экономикалық мүдделерін пайдаланатын адамдарға ықпал етудің тәсілдері мен әдістері.

131. 140) білім беру мекемелерінің имиджін қалыптастыру мәселесі қандай компоненттерден тұрады?

1) Мақсатты - мотивациялық, мазмұндық және технологиялық.

132. 141) Педагогикалық менеджмент тұрғысынан басқару принциптерін кім көрсетті?

1) А) В.П.Симонов
2) В)М.Марков
3) С) Л.Б.Ительсон;
4) D) Г.Гегель ;
5) Е) Ю.А.Конаржевский;

133. 142) Педагогтың ғылыми-әдістемелік іс-әрекетін қоспау және оқушының іс-әрекетінің нәтижесін бақылаудың психологиялық-педагогикалық жүйесі бұл:

1) А) педагогикалық экспертиза;
2) B) педагогикалық диагностика;
3) C) педагогикалық мониторинг;
4) D) педагогикалық аттестация ;
5) E) барлық жауаптар дұрыс;

134. 143) Инженерлік функцияларға қайсысы жатады?

1) А) оқыту, тәрбиелеу, дамыту;
2) В) құрастыру, зерттеу, кәсіпшілік, өндірістік, технологиялық;
3) С)дәлелдеу;
4) D) жобалау және құрастыру-зерттеу;
5) Е)барлығы да жатады;

135. 144) Жоспарлаудың негізгі әдістері:

1) А)дамуды жоспарлау, дамуды ұйымдастыру;
2) В) байланыстық, нормативтік;
3) С) ішінара, кезектеп;
4) D) білімдер, норматив;
5) Е) байланыстық, басқарушы

136. 145) Жұмыс барысындағы педагогтың жеке қызушылықтарын қамтамасыз етіп, ұжым мен жалпы білім беру мекемесінің алдында белгілі бір міндеттерді қабылдауға әсер ететін басқарудың қай принципі?

1) А)ынталандыру принципі, италандыру принципі;
2) В) ұжыммен шешім қабылдау принципі;
3) С) мақсаты үйлесімділік принципі;
4) D) басқаруды автоматтандыру принципі;
5) Е) педагог жұмысын байыту және сапаландыру принципі