Тест: ф 1-50
Список вопросов
1. “Адам өлімнен қорықпау керек, өйткені ол тірі кезінде әлі өлген жоқ, ал өлгенде ол тірі емес” деген кімнің ойы: |
|
1) Зенонның | |
2) Платонның | |
3) Аристофанның | |
4) Эпикурдың | |
5) Эмпедоклдің | |
2. Философияны ғылым ретінде қажетсіз деп дәлелдеуге тырысқан: |
|
1) неотимизм | |
2) постпозитивизм | |
3) персонализм | |
4) неопозитивизм | |
5) лингвистикалық философия | |
3. Буддизм бойынша адам қайғысының себебі: |
|
1) Адамға деген махаббаты | |
2) Ата-бабалардың рухына табыну | |
3) Нирванаға талпыну | |
4) Ләззатты аңсау | |
5) Аспанға табыну | |
4. Сократ бойынша дана адам: |
|
1) Табиғат заттарын біледі | |
2) Аспан заңдылықтарын біледі | |
3) Aдамдарды басқарады | |
4) Өзін ұстайды | |
5) Дәстүрледi хабарлайды | |
5. Будда сөзінің мағынасы: |
|
1) азап шеккен | |
2) жанның мәңгілігі | |
3) нұрланған, оянған | |
4) табиғат заңдылығы | |
5) материалдық субстанция | |
6. Адамның дүние қатынасы жөніндегі негізгі мәселе: |
|
1) мораль. | |
2) өнер | |
3) ғылым. | |
4) дүниеге көзқарас | |
5) саясат. | |
7. Құдай мен әлемнің теңесуі: |
|
1) панентеизм | |
2) пантеизм | |
3) теизм | |
4) деизм | |
5) атеизм | |
8. Руханилықты философияда қалай түсінуге болады? |
|
1) руханилық - әділеттілікке деген құлшынылыс | |
2) руханилық - бүкіл әлемдік күшпен байланыста болу | |
3) руханилық –риясыздық синонимі | |
4) рухани адам - төменгі қажеттіліктердің жоғарыға бағынуын сипаттайды | |
5) рухани адам - құдайға сенетін адам | |
9. Канттың пікірінше нағыз философиялық пән болып табылатын төрт сұрақ бар. Көрсетілгендердің қайсысы артық? |
|
1) Мен не істеуім керек? | |
2) Мен неге үміттене аламын? | |
3) Мен нені біле аламын? | |
4) «Адам» дегеніміз не? | |
5) Әлемнің түп негізі неде? | |
10. «Құдай дүниені жаратады, бірақ қоғам өміріне араласпайды» деген ағартушылық ілім: |
|
1) панентеизм | |
2) пантеизм | |
3) атеизм | |
4) деизм | |
5) теизм | |
11. Көп құдайға табынушылық: |
|
1) атеизм | |
2) монизм | |
3) гилозоизм | |
4) политеизм | |
5) монотеизм | |
12. Пантеизм - |
|
1) Құдайды табиғатпен тұтастай алып қарайды | |
2) адам мен табиғатты бір-біріне қарсы қою | |
3) Құдайдың өзін бастама деп қарайды | |
4) табиғатты бастама деп қарайды | |
5) дүниенің субстанциялық бастамасын мойындау | |
13. «Адам өмірі азапқа толы, одан құтылу жолы – нирванаға жету» деген пікір қай философияға тиесілі: |
|
1) конфуцийшілдік | |
2) чарвака-локаята | |
3) буддизм | |
4) даосизм | |
5) джайнизм | |
14. Буддаға сәйкес адам өмірінің мәні: |
|
1) Қоғамда өмір сүру | |
2) азап шегу | |
3) еңбек | |
4) ақиқатқа қосылу | |
5) қарым-қатынас | |
15. «Махабхарата» эпикалық дастаны қай елде дүниеге келді: |
|
1) Ежелгі Рим | |
2) Ежелгі Греция | |
3) > Ежелгі Иран | |
4) Ежелгі Қытай | |
5) Ежелгі Үнді | |
16. Өзін-өзі жеңу адамның ең басты мақсаты ретінде қай философияға тән: |
|
1) неотомизмде | |
2) Будда философиясында | |
3) прагматизмде | |
4) неопозитивизмде | |
5) Маркс философиясында | |
17. Йога философиясы |
|
1) рухты тәннен азат етуге бағытталған теориялық және практикалық мектеп | |
2) жан мен тән үйлесімділігіне жету туралы ілім | |
3) табиғатты зерттеуде объективтілікке ұмтылу туралы ілім | |
4) жанды денеден ажырату, еркіндік беру туралы ілім | |
5) бір денеден екінші ауысып отыратындағы туралы ілім | |
18. Конфуцийдің тұжырымы бойынша, жақсы адам құрметтейтін не: |
|
1) білімсіздік, надандық | |
2) көктің түсініксіздігі, қоғамның қатаң құрылымға бөлінуі | |
3) табиғаттың дүлей күштері | |
4) көктің әмірі, ұлы адамдар, дана сөздер | |
5) өмірдің шектеулігі, мәнсіздігі | |
19. Конфуций мектебі зерттеген мәселелер: |
|
1) адам және табиғат | |
2) адамдар арасындағы қарым-қатынас, тәрбие | |
3) басқару мәселесі | |
4) тәрбие, оқу-білім және оны ұйымдастыру | |
5) мәдениетті дамыту | |
20. Конфуцийшілдіктің этикалық идеалы: |
|
1) мейірбан адам | |
2) ұлы адам | |
3) жетілген адам | |
4) мемлекеттік адам | |
5) жетілген данышпан адам | |
21. Конфуцийдің тұжырымдауынша халықты |
|
1) жазалау арқылы басқару керек | |
2) бақылаудың қажеті жоқ | |
3) тек қатаң заң арқылы басқару керек | |
4) түзету мүмкін емес | |
5) асыл қасиеттер арқылы басқарып, түзетуге болады | |
22. Идеалды (мінсіз) адам, «Кемелденген ер» концепциясын жасаған Ежелгі Қытай философы: |
|
1) Конфуций | |
2) Сюнь-Цзы | |
3) Мэн-Цзы | |
4) Ян Чжу | |
5) Лао-Цзы | |
23. Конфуций іліміндегі басты мәселе: |
|
1) таным | |
2) табиғат | |
3) мораль | |
4) аспан | |
5) дао | |
24. «Адамның табиғаты тек жақсылықтан жаралған» деген: |
|
1) Хан-Фэй | |
2) Мэн цзы | |
3) Мо цзы | |
4) Кун Фу цзы | |
5) Лао цзы | |
25. Қытай философиясындағы адамдарды сүю, кішіпейіл болу мағынасын білдіретін ұғым: |
|
1) дао | |
2) ли | |
3) ци | |
4) жэнь | |
5) инь және ян | |
26. “Бәрі ағады, бәрі өзгереді, қозғалмайтын ештеңе жоқ” деген сөздерді ертедегі грек философтарының қайсысы айтты: |
|
1) Фалес | |
2) Анаксимен | |
3) Гераклит | |
4) Пифагор | |
5) Анаксимандр | |
27. Сократтың пікірінше игілік деген: |
|
1) таңдаулы адамдардың билігі | |
2) табиғатты тікелей қабылдау | |
3) ежелгі тақуалық | |
4) көпшілік басшылыққа алуға тиісті пікір | |
5) білім немесе даналық | |
28. «Платон менің досым, бірақ ақиқат - қымбат» деген сөзді кім айтт |
|
1) Аристотель | |
2) Эмпедокл | |
3) Диоген | |
4) Демокрит | |
5) Сократ | |
29. Платон адам жанын немен теңестіреді: |
|
1) ақыл-ой, парасаттылықпен | |
2) адамның өзіндік санасымен | |
3) адам денесіне енетін идеямен | |
4) барлық нәрсенің белсенді бастамасы болып табылатын формамен | |
5) жоғарғы сезімді сенім, үміт және сүйіспеншілікке, көрініс табатын құдайшылдылдық ар-намыспен | |
30. > Орта ғасыр философиясы былай аталған: |
|
1) софистика | |
2) метафизика | |
3) > диалектика | |
4) схоластика | |
5) онтология | |
31. «Адам барлық нәрсенің өлшемі» деген сөзді айтқан: |
|
1) Платон | |
2) Протогор | |
3) Эмпедокл | |
4) Сократ | |
5) Горгий | |
32. Аристотельдің негізгі философиялық еңбегіне жатпайтыны |
|
1) никомахтың этикасы |
|
2) никомахтың этикасы | |
3) жан туралы | |
4) топика | |
5) мемлекет | |
33. Софистердің адамға берген анықтамасы: |
|
1) адам-қоғамдық жануар | |
2) адам-машина | |
3) адам- барлық заттардың өлшеуіші | |
4) адам- бостандық иесі | |
5) адам- микрокосмос | |
34. Натурфилософия дегеніміз: |
|
1) теология | |
2) дүниедегі барлық нәрсенің ақыл-ой бастамасы туралы 3л3м | |
3) табиғат туралы ілім | |
4) детерменизм | |
5) құдай туралы ілім | |
35. «Адам азса – философия да азады» - деген кім? |
|
1) Аристотель | |
2) Анаксимен | |
3) Платон | |
4) Фалес | |
5) Сократ | |
36. «Метафизика»терминін кім енгізді: |
|
1) Спиноза | |
2) Аристотель | |
3) Бэкон | |
4) Локк | |
5) Платон | |
37. Сопылық ілімдегі негізгі мәселе, ол – адамның: |
|
1) Құдайға қатынасы | |
2) өзіне қатынасы | |
3) адамға қатынасы | |
4) қоғамға қатынасы | |
5) табиғатқа қатынасы | |
38. «Адам ақыл-ойы құдайды жүрекпен тани алады»-деп тұжырымдаған ойшыл: |
|
1) Ибн-Сина | |
2) Ибн-Рушд | |
3) Әл-Фараби | |
4) Ыбырай | |
5) Р.Декарт | |
39. Арабтар философия ұғымын қалай атайды? |
|
1) парасаттылық | |
2) фәлсафа | |
3) руханилық | |
4) ақылдылық | |
5) даналық | |
40. > «Араб философы» құрметті атағына ие болған ортағасыр Шығыс ойшылы: |
|
1) Әл-Ғазали | |
2) Ибн-Сина | |
3) Әл-Кинди | |
4) > Әл-Фараби | |
5) Ибн-Рушд | |
41. Христиан философтарының басты мәселесі: |
|
1) Адам | |
2) Материя | |
3) Табиғат | |
4) Құдай | |
5) Уақыт | |
42. Орталық Азия философтарына кімді жатқызуға болады: |
|
1) Ф.Бэкон, Э.Роттердамский | |
2) Д.Скот, Әл-Хорезми | |
3) Әл-Кинди, Әл-Фараби | |
4) Омар Хайям, У.Оккам | |
5) Ибн-Сина, Әл-Фараби, Оккам | |
43. Яссауидің ұстазын атаңыз: |
|
1) Платон | |
2) Арыстан бап | |
3) Зефер бап | |
4) Тұрхан бей | |
5) Дидро | |
44. Ортағасырлық философия мынадай кезеңдерге бөлінеді: |
|
1) апологетика және реализм | |
2) патристика және схоластика | |
3) схоластика және номинализм | |
4) реализм және номинализм | |
5) аверроизм және патристика | |
45. Әл-Ғазалидің сұлулық, музыка, поэтикалық өнер туралы ілімдерін философияның қай тарауына жатқызуға болады: |
|
1) эстетикаға | |
2) психологияға | |
3) онтологияға | |
4) этикаға | |
5) гносеологияға | |
46. «Құтты білік» шығрмасының авторы: |
|
1) Ибн-Сина | |
2) Әл-Фараби | |
3) Әл-Кинди | |
4) Баласағұн | |
5) Әл-Бируни | |
47. Қазақстандағы суфийлік ілім қай ойшылдың есімімен байланысты |
|
1) Дулати | |
2) Әл-Фараби | |
3) Қашғари | |
4) Яссауи | |
5) Ибн-Сина | |
48. Тұңғыш араб философы, Шығыс перипатизмінің негізін қалаушы |
|
1) Әл-Фараби | |
2) Ибн-Сина | |
3) Әл-Кинди | |
4) Әл-Бируни | |
5) Әл-Ғазали | |
49. Схоластика ұғымы нені білдіреді? |
|
1) Қоғам | |
2) уақыт | |
3) мектеп | |
4) ұйым | |
5) топ |