Тест: ф 1-50


Список вопросов


1. “Адам өлімнен қорықпау керек, өйткені ол тірі кезінде әлі өлген жоқ, ал өлгенде ол тірі емес” деген кімнің ойы:

1) Зенонның
2) Платонның
3) Аристофанның
4) Эпикурдың
5) Эмпедоклдің

2. Философияны ғылым ретінде қажетсіз деп дәлелдеуге тырысқан:

1) неотимизм
2) постпозитивизм
3) персонализм
4) неопозитивизм
5) лингвистикалық философия

3. Буддизм бойынша адам қайғысының себебі:

1) Адамға деген махаббаты
2) Ата-бабалардың рухына табыну
3) Нирванаға талпыну
4) Ләззатты аңсау
5) Аспанға табыну

4. Сократ бойынша дана адам:

1) Табиғат заттарын біледі
2) Аспан заңдылықтарын біледі
3) Aдамдарды басқарады
4) Өзін ұстайды
5) Дәстүрледi хабарлайды

5. Будда сөзінің мағынасы:

1) азап шеккен
2) жанның мәңгілігі
3) нұрланған, оянған
4) табиғат заңдылығы
5) материалдық субстанция

6. Адамның дүние қатынасы жөніндегі негізгі мәселе:

1) мораль.
2) өнер
3) ғылым.
4) дүниеге көзқарас
5) саясат.

7. Құдай мен әлемнің теңесуі:

1) панентеизм
2) пантеизм
3) теизм
4) деизм
5) атеизм

8. Руханилықты философияда қалай түсінуге болады?

1) руханилық - әділеттілікке деген құлшынылыс
2) руханилық - бүкіл әлемдік күшпен байланыста болу
3) руханилық –риясыздық синонимі
4) рухани адам - төменгі қажеттіліктердің жоғарыға бағынуын сипаттайды
5) рухани адам - құдайға сенетін адам

9. Канттың пікірінше нағыз философиялық пән болып табылатын төрт сұрақ бар. Көрсетілгендердің қайсысы артық?

1) Мен не істеуім керек?
2) Мен неге үміттене аламын?
3) Мен нені біле аламын?
4) «Адам» дегеніміз не?
5) Әлемнің түп негізі неде?

10. «Құдай дүниені жаратады, бірақ қоғам өміріне араласпайды» деген ағартушылық ілім:

1) панентеизм
2) пантеизм
3) атеизм
4) деизм
5) теизм

11. Көп құдайға табынушылық:

1) атеизм
2) монизм
3) гилозоизм
4) политеизм
5) монотеизм

12. Пантеизм -

1) Құдайды табиғатпен тұтастай алып қарайды
2) адам мен табиғатты бір-біріне қарсы қою
3) Құдайдың өзін бастама деп қарайды
4) табиғатты бастама деп қарайды
5) дүниенің субстанциялық бастамасын мойындау

13. «Адам өмірі азапқа толы, одан құтылу жолы – нирванаға жету» деген пікір қай философияға тиесілі:

1) конфуцийшілдік
2) чарвака-локаята
3) буддизм
4) даосизм
5) джайнизм

14. Буддаға сәйкес адам өмірінің мәні:

1) Қоғамда өмір сүру
2) азап шегу
3) еңбек
4) ақиқатқа қосылу
5) қарым-қатынас

15. «Махабхарата» эпикалық дастаны қай елде дүниеге келді:

1) Ежелгі Рим
2) Ежелгі Греция
3) > Ежелгі Иран
4) Ежелгі Қытай
5) Ежелгі Үнді

16. Өзін-өзі жеңу адамның ең басты мақсаты ретінде қай философияға тән:

1) неотомизмде
2) Будда философиясында
3) прагматизмде
4) неопозитивизмде
5) Маркс философиясында

17. Йога философиясы

1) рухты тәннен азат етуге бағытталған теориялық және практикалық мектеп
2) жан мен тән үйлесімділігіне жету туралы ілім
3) табиғатты зерттеуде объективтілікке ұмтылу туралы ілім
4) жанды денеден ажырату, еркіндік беру туралы ілім
5) бір денеден екінші ауысып отыратындағы туралы ілім

18. Конфуцийдің тұжырымы бойынша, жақсы адам құрметтейтін не:

1) білімсіздік, надандық
2) көктің түсініксіздігі, қоғамның қатаң құрылымға бөлінуі
3) табиғаттың дүлей күштері
4) көктің әмірі, ұлы адамдар, дана сөздер
5) өмірдің шектеулігі, мәнсіздігі

19. Конфуций мектебі зерттеген мәселелер:

1) адам және табиғат
2) адамдар арасындағы қарым-қатынас, тәрбие
3) басқару мәселесі
4) тәрбие, оқу-білім және оны ұйымдастыру
5) мәдениетті дамыту

20. Конфуцийшілдіктің этикалық идеалы:

1) мейірбан адам
2) ұлы адам
3) жетілген адам
4) мемлекеттік адам
5) жетілген данышпан адам

21. Конфуцийдің тұжырымдауынша халықты

1) жазалау арқылы басқару керек
2) бақылаудың қажеті жоқ
3) тек қатаң заң арқылы басқару керек
4) түзету мүмкін емес
5) асыл қасиеттер арқылы басқарып, түзетуге болады

22. Идеалды (мінсіз) адам, «Кемелденген ер» концепциясын жасаған Ежелгі Қытай философы:

1) Конфуций
2) Сюнь-Цзы
3) Мэн-Цзы
4) Ян Чжу
5) Лао-Цзы

23. Конфуций іліміндегі басты мәселе:

1) таным
2) табиғат
3) мораль
4) аспан
5) дао

24. «Адамның табиғаты тек жақсылықтан жаралған» деген:

1) Хан-Фэй
2) Мэн цзы
3) Мо цзы
4) Кун Фу цзы
5) Лао цзы

25. Қытай философиясындағы адамдарды сүю, кішіпейіл болу мағынасын білдіретін ұғым:

1) дао
2) ли
3) ци
4) жэнь
5) инь және ян

26. “Бәрі ағады, бәрі өзгереді, қозғалмайтын ештеңе жоқ” деген сөздерді ертедегі грек философтарының қайсысы айтты:

1) Фалес
2) Анаксимен
3) Гераклит
4) Пифагор
5) Анаксимандр

27. Сократтың пікірінше игілік деген:

1) таңдаулы адамдардың билігі
2) табиғатты тікелей қабылдау
3) ежелгі тақуалық
4) көпшілік басшылыққа алуға тиісті пікір
5) білім немесе даналық

28. «Платон менің досым, бірақ ақиқат - қымбат» деген сөзді кім айтт

1) Аристотель
2) Эмпедокл
3) Диоген
4) Демокрит
5) Сократ

29. Платон адам жанын немен теңестіреді:

1) ақыл-ой, парасаттылықпен
2) адамның өзіндік санасымен
3) адам денесіне енетін идеямен
4) барлық нәрсенің белсенді бастамасы болып табылатын формамен
5) жоғарғы сезімді сенім, үміт және сүйіспеншілікке, көрініс табатын құдайшылдылдық ар-намыспен

30. > Орта ғасыр философиясы былай аталған:

1) софистика
2) метафизика
3) > диалектика
4) схоластика
5) онтология

31. «Адам барлық нәрсенің өлшемі» деген сөзді айтқан:

1) Платон
2) Протогор
3) Эмпедокл
4) Сократ
5) Горгий

32. Аристотельдің негізгі философиялық еңбегіне жатпайтыны

1) никомахтың этикасы метафизика
2) никомахтың этикасы
3) жан туралы
4) топика
5) мемлекет

33. Софистердің адамға берген анықтамасы:

1) адам-қоғамдық жануар
2) адам-машина
3) адам- барлық заттардың өлшеуіші
4) адам- бостандық иесі
5) адам- микрокосмос

34. Натурфилософия дегеніміз:

1) теология
2) дүниедегі барлық нәрсенің ақыл-ой бастамасы туралы 3л3м
3) табиғат туралы ілім
4) детерменизм
5) құдай туралы ілім

35. «Адам азса – философия да азады» - деген кім?

1) Аристотель
2) Анаксимен
3) Платон
4) Фалес
5) Сократ

36. «Метафизика»терминін кім енгізді:

1) Спиноза
2) Аристотель
3) Бэкон
4) Локк
5) Платон

37. Сопылық ілімдегі негізгі мәселе, ол – адамның:

1) Құдайға қатынасы
2) өзіне қатынасы
3) адамға қатынасы
4) қоғамға қатынасы
5) табиғатқа қатынасы

38. «Адам ақыл-ойы құдайды жүрекпен тани алады»-деп тұжырымдаған ойшыл:

1) Ибн-Сина
2) Ибн-Рушд
3) Әл-Фараби
4) Ыбырай
5) Р.Декарт

39. Арабтар философия ұғымын қалай атайды?

1) парасаттылық
2) фәлсафа
3) руханилық
4) ақылдылық
5) даналық

40. > «Араб философы» құрметті атағына ие болған ортағасыр Шығыс ойшылы:

1) Әл-Ғазали
2) Ибн-Сина
3) Әл-Кинди
4) > Әл-Фараби
5) Ибн-Рушд

41. Христиан философтарының басты мәселесі:

1) Адам
2) Материя
3) Табиғат
4) Құдай
5) Уақыт

42. Орталық Азия философтарына кімді жатқызуға болады:

1) Ф.Бэкон, Э.Роттердамский
2) Д.Скот, Әл-Хорезми
3) Әл-Кинди, Әл-Фараби
4) Омар Хайям, У.Оккам
5) Ибн-Сина, Әл-Фараби, Оккам

43. Яссауидің ұстазын атаңыз:

1) Платон
2) Арыстан бап
3) Зефер бап
4) Тұрхан бей
5) Дидро

44. Ортағасырлық философия мынадай кезеңдерге бөлінеді:

1) апологетика және реализм
2) патристика және схоластика
3) схоластика және номинализм
4) реализм және номинализм
5) аверроизм және патристика

45. Әл-Ғазалидің сұлулық, музыка, поэтикалық өнер туралы ілімдерін философияның қай тарауына жатқызуға болады:

1) эстетикаға
2) психологияға
3) онтологияға
4) этикаға
5) гносеологияға

46. «Құтты білік» шығрмасының авторы:

1) Ибн-Сина
2) Әл-Фараби
3) Әл-Кинди
4) Баласағұн
5) Әл-Бируни

47. Қазақстандағы суфийлік ілім қай ойшылдың есімімен байланысты

1) Дулати
2) Әл-Фараби
3) Қашғари
4) Яссауи
5) Ибн-Сина

48. Тұңғыш араб философы, Шығыс перипатизмінің негізін қалаушы

1) Әл-Фараби
2) Ибн-Сина
3) Әл-Кинди
4) Әл-Бируни
5) Әл-Ғазали

49. Схоластика ұғымы нені білдіреді?

1) Қоғам
2) уақыт
3) мектеп
4) ұйым
5) топ