Тест: Маркетинг. Основыне понятие 2


Список вопросов


1. Що таке пряма реклама?

1) текстовая, усна, графічна реклама, яка передається при прямому контакті.
2) це реклама на радіо та ТВ
3) це лише текстові повідомлення, я кі надсилаються напряму до потенційного покупця
4) це будь яка реклама в мережі інтеренет

2. Дайте правильне визначення поняттю "Цільова аудиторія".

1) це група людей, якій потенційно потрібна наша послуга або наш товар.
2) це группа людей, яка вже придбала товар, чи послугу
3) це группа людей, яка побачили, чи почули рекламу про товар, або послугу

3. Рентабельність - це

1) сума податків, яку повинна сплатити компанія після отримання прибутку
2) ефективність бізнесу
3) кількість грошей, яку компанія заробила за рік своєї діяльності

4. діяльність, спрямована на знищення сприятливого іміджу будь-якої особи, організації, політичної сили- цк

1) спланована акція
2) чорний PR
3) антіреклама

5. Що таке спам?

1) масова розсилка повідомлень рекламного характеру особам, які не бажають її отримувати.
2) так називають реклмні заголовки
3) це рекламні повідомлення у соц. мережах, які повторюються

6. комплекс заходів, які вивчають ставлення людського мозку до маркетингу і рекламі зокрема - це

1) маркетингове дослідження
2) нейромаркетинг
3) стимулювання продажів