Тест: Маркетинг. Основні поняття та функції


Список вопросов


1. Діяльність фірми спрямована на перетворення потенційного покупця в клієнта - це ...

1) менеджмент
2) маркетинг
3) ремаркетинг
4) угода

2. Суперництво суб'єктів ринкових відносин за кращі умови існування на ринку, вигідну позицію тощо - це...

1) коаліція
2) поглинання
3) конкуренція

3. Поняття досконалої конкуренції передбачає, що:

1) значне число фірм в галузі випускають стандартні товари
2) всі продавці і покупці мають повну інформацію про ринок
3) має місце вільний вхід і вихід на цей ринок
4) немає вірної відповіді
5) всі відповіді вірні

4. Коли виникає дефіцит товару на рінке?

1) коли споживачі хочуть купити більшу кількість товарів ніж виробники хочуть продати за існуючою ціною
2) коли виробники хочуть продати більше кількості товарів, яку споживачі хочуть купити за існуючою ціною
3) коли попит та пропозиція на одному рівні

5. Що таке бренд?

1) логотип компанії
2) комплекс уявлень,асоціацій, емоцій, ціннісних характеристик продукта або послуги в свідомості споживача
3) це назва та логотип компанії

6. Що таке діджитал (цифровий ) маркетинг?

1) це маркетинг, який використовують для просування товарів та послуг виключно в інтернеті у інтернет просторі
2) це загальний термін для маркетингу товарів і послуг, який використовує цифрові канали для залучення і утримання клієнтів. Від реклами на онлайн-радіо до реклами в інтернеті.
3) Це будь-який маркетинг, який використовуюсть для просуванння товарів та послуг

7. Оберіть варіант відповіді, де всі інструменті просування відносяться до діджитатал маркетингу.

1) реклама у соц мережах, смс розсилка, seo просування
2) реклама у соц мережах, смс розсилка, акції в магазинах
3) смс розсилка, акції в магазинах, email розсилка
4) email розсилка, seo просування, реклама на білбордах

8. Просування в таких мережах, як Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok тощо, відноситься до ...

1) SEO просуванню
2) SMM просуванню
3) email просуванню

9. Що таке монополія на ринку?

1) коли на ринку кілька продавців з однаковими товарами, або послугами, з однаковими цінами, та умовами
2) коли на ринку один продавець якогось товару, або послуги і в нього немає конкурентів
3) немає правильної відповіді

10. Яка є основна функцій PR (зв'язки з громадськістю) з нижче наведенних ?

1) збільшення кількості онлайн продаж в інтеренет магазині
2) залучення більшої кількості проплаченних відвідувачів інтеренет сайту
3) формування сприятливого суспільного іміджу компанії або людини

11. Що таке SWOT аналіз?

1) метод стратегічного планування, що полягає у виявленні тільки сильних та слабких сторін організації
2) це аналіз конкурентів на ринку
3) метод стратегічного планування, що полягає у виявленні сильних та слабких сторін організації, також ії можливостей та загроз