Тест: Тестирование по аттестации для воспитателя по татарскому языку


Список вопросов


1. “Кәҗә бәтиләре һәм бүре” әкияте ...

1) еврей халык әкияте
2) башкорт халык әкияте
3) татар халык әкияте
4) рус халык әкияте

2. “Кәҗә бәтиләре һәм бүре” әкиятендәге кәҗә бәтиләре нинди була?

1) тәртипсез
2) көлке
3) акыллы
4) тыңлаучан

3. Рус халык әкияте “Шалкан” текстында хикәя фигыльләр кайсы заман формасында бирелә?

1) киләчәк заман хикәя фигыль формасында
2) хәзерге заман хикәя фигыль формасында
3) билгеле үткән заман хикәя фигыль формасында
4) билгесез үткән заман хикәя фигыль формасында

4. "Безнең Гали бигрәк тату Кәҗә белән” җөмләсендә ничә сүзнең язылышы белән әйтелеше туры килми?

1) өч
2) бер
3) ике
4) дүрт

5. Гали аны ... белән кунак итә җөмләсендә кайсы рәттәге сүз булырга тиеш:

1) печән
2) чирәм
3) үлән
4) чәчәк

6. Кем дә дәшми, көзге яңгыр Зонтик белән сөйләшә җөмләсендә басымы беренче иҗеккә төшкән ничә сүз бар?

1) дүрт
2) өч
3) бер
4) ике

7. Йомшак кына кар яуды җөмләсендәге яуды сүзендә кайсы авазлар бар?

1) [й а w д ы]
2) [я w д ы]
3) [я у д ы
4) [й а у д ы]

8. “Өч аю” әкиятен кем язган?

1) К.Д.Ушинский
2) Л.Н.Толстой
3) А. Алиш
4) халык әкияте

9. 2. “Чукмар белән Тукмар” әкиятендә кайсы әтәч нинди төстә?

1) чуар әтәч – Тукмар, кечкенә әтәч – Чукмар.
2) ак әтәч – Чукмар, кара әтәч – Тукмар
3) чуар әтәч – Чукмар, кечкенә әтәч – Тукмар
4) ак әтәч – Тукмар, кара әтәч – Чукмар

10. Теремок кайда төзелгән була?

1) елга буенда
2) басуда
3) кырда
4) урманда

11. Рәхмәт әйткән моның өчен абыйсы аңа. (Ә.Исхак) җөмләсендә модаль сүз...

1) рәхмәт
2) белән
3) аңа
4) әйткән

12. 2. Әтиләр, әниләр, Бабайлар, әбиләр, Бакчага килегез, Килегез, карагыз. (Б.Рәхмәт) җөмләсендә калын белән бирелгән сүзләр ...

1) нечкә сүзләр
2) калын сүзләр
3) эндәш сүзләр
4) тиңдәш ияләр

13. Тыныш билгесе кайсы очракта дөрес куелган?

1) (1) т.б. куелмый, (2) өтер, (3) өтер, (4) нокта
2) (1) сызык, (2) өтер, (3) өтер, (4) нокта
3) (1) тыныш билгесе куелмый, (2) т.б.куелмый, (3) сызык, (4) нокта
4) (1) өтер, (2) өтер, (3) өтер, (4) нокта

14. Әти нәрсә кушса, шуны Иренмичә эшләдек. (М. Мазунов) җөмләсендә компонентларны үзара бәйләгән чара ...

1) нәрсә ялгызак мөнәсәбәтле сүзе
2) шуны ялгызак мөнәсәбәтле сүзе
3) нәрсә - шуны парлы мөнәсәбәтле сүзе
4) -са шарт фигыль формасы

15. -Әйдәле, акбай, өйрән син, арт аягың белән тор, Аума, аума, туп-туры тор, төз утыр, яхшы утыр. (Г.Тукай) җөмләсендә боерык фигыльләр ничәү?

1) сигез
2) җидәү
3) алтау
4) ишәү

16. Юк, кирәкми, мин өйрәнмим, минем уйныйсым килә, Шул болыннарда ятасым, шунда ауныйсым килә. (Г.Тукай) җөмләсендә кайсы рәттәге сүз җөмлә кисәкләренә бәйсез кулланыла һәм инкярны белдерә?

1) юк
2) юк, кирәкми
3) өйрәнмим
4) кирәкми

17. Ул эшләгән сабыннар Тәмле хуш ис тарата, Шуңа күрә дә аны Кешеләр бик ярата. (Ә.Кари) җөмләсендә ничә компонент бар?

1) ике
2) өч
3) дүрт
4) бер

18. Алсу чыккан урамга, Тик чәчен тарамаган, Битен, кулын юмаган, Көзгегә карамаган. (Д.Гарифуллин) җөмләсендә тартым һәм килеш кушымчасы булган ничә исем бар?

1) биш
2) дүрт
3) ике
4) өч

19. Шундый җылы, шундый йомшак, Әзләп-әзләп чеметәм, Әзләп-Әзләп чеметәм дә Шактый гына киметәм. (Ш.Галиев) җөмләсендә кайсы рәттән сүзләр эшне үтәлү рәвеше ягыннан характерлый?

1) киметәм
2) шундый
3) әзләп-әзләп, шактый
4) чеметәм

20. Яшьбалаларны ашап китте бүре, Бик усал ерткычтыр ул, мур кыргыры! җөмләсендә калын хәрефләр белән бирелгән сүз ...

1) ымлык
2) модаль сүз
3) кереш сүз
4) эндәш сүз

21. Әй, кыш бабай, кыш бабай, Хуш киләсең, уз бире. (Ә.Кари) җөмләсендә калын хәрефләр белән бирелгән сүз ...

1) тәмамлык
2) җәенке эндәш сүз
3) ия
4) аныклагыч

22. Шундый матур минем Туган илем, Җир шарында ... юк аңар! (Ә.Исхак) җөмләсендә нокталар урына кайсы сүзне куярга?

1) көндәш
2) охшаш
3) тиңдәш
4) тиңнәр

23. Йомшак ап-ак кар өстендә Эх, уйнавы күңелле! (Һ.Такташ) җөмләсендә йомшак ап-ак кисәкләре ...

1) тиңдәш булмаган аергычлар
2) рәвешләр
3) сыйфатлар
4) тиңдәш аергычлар

24. Ләйлә, курчакларга карап, Бик кычкырып бер көлде. (Һ.Такташ) җөмләсендә калын хәрефләр белән бирелгән сүзләр арасындагы мөнәсәбәт ...

1) барысы да дөрес
2) аныклаулы
3) ачыклаулы
4) хәбәрлекле

25. Кар бөртекләре өстенә куна, Үзләре матур һәм салкын була (Ә.Бикчәнтәева) җөмләсендә калын хәрефләр белән бирелгән сүзләрне үзара бәйләүче чара ...

1) янәшә тору
2) тезүче теркәгеч
3) каршы кую интонациясе
4) санау интонациясе

26. Тиздән яз килер, ап-ак кар эрер, Тышта балалар ... йөрер. (Ә.Ерикәй) җөмләсендә кайсы рәттәге сүз булырга тиеш?

1) яланаяк
2) күлмәкчән
3) ялангач
4) күлмәк белән

27. Кыш айларын да яратам, Әмма яз күңеллерәк (М.Мәһдиев) җөмләсендәге компонетларны үзара бәйләүче чара ...

1) каршы куючы теркәгеч
2) кисәкчә
3) санау интонациясе
4) каршы кую интонациясе

28. Кара җиләк ашый-ашый Каралмагыз, карагыз! (Н.Арсланов) җөмләсендә калын хәреф белән бирелгән сүздә басым кайсы иҗеккә төшә?

1) дүртенче
2) өченче
3) икенче
4) беренче

29. Әнә кара тарыга, Үрмәли югарыга. (Ә.Ерикәй) җөмләсендә калын хәреф белән бирелгән сүз кайсы сүз төркеменә карый?

1) алмашлык
2) рәвеш
3) исем
4) сыйфат

30. Тыңлый өскәрәк менеп тә, Түбәнрәк төшеп тә. (Н. Мадъяров) җөмләсендә калын хәреф белән бирелгән сүзләр ...

1) фразеологизм
2) омонимнар
3) антонимнар
4) синонимнар

31. Тик уңайсыз шунсы (?) каймакларын Тар чүлмәккә сала кешеләр. (Һ.Такташ) җөмләсендә кайсы тыныш билгесе куела?

1) өндәү билгесе
2) ике нокта
3) сызык
4) өтер

32. Әби аларның әләкләшүләреннән дә туйган булган җөмләсендәге калын хәреф белән бирелгән сүзнең мәгънәле кисәкләргә дөрес бүленешен күрсәтегез.

1) әләк-лә-ш-ү-ләр-е-ннән
2) әләк-ләшү-ләр-ен-нән
3) ә-ләк-лә-шү-лә-рен-нән
4) ә-ләк-лә-шү-ләр-еннән

33. Көнбагыш чәчәге ясыйм, Сары карандаш алдым. Эшем бетте, исем китте: Кояшны ясаганмын. (Б.Рәхмәт) җөмләсендә кайсы рәттәге кисәк фразеологизм?

1) исем китте
2) эшем бетте
3) сары карандаш
4) көнбагыш чәчәге

34. Бик күп утын хәзерләнә Мичкә ягарга кышта. (М.Мазунов) җөмләсендә кайсы сүзнең язылышы текст эчтәлегенә туры килми?

1) кышта
2) ясарга
3) мичкә
4) хәзерләнә

35. Шулай беркөнне су астыннан өскә күтәрелгән бу бака һәм тирә-якны яңгыратып бакылдарга керешкән (И.Шәймөхәммәтов) җөмләсендә кайсы рәттәге сүзләр эшнең башлану мәгънәсен белдерә?

1) бакылдарга керешкән
2) су астыннан күтәрелгән
3) өскә күтәрелгән
4) шулай беркөнне

36. Ата каз ... караган, ... караган, яр буенда яткан бүрәнәләрне күргән. (“Ата каз” әкиятеннән) җөмләсендә нокталар урынында кайсы рәттәге рәвешләр булырга тиеш?

1) аска, өскә
2) ары, бире
3) уңга, сулга
4) якынга, еракка

37. Бер соры куянның үзе төсле зур колаклы, бик иркә, бик кадерле бер кызы булган. (“Куян кызы” әкиятеннән) җөмләсендә исем сүзтезмә кайсы рәттә?

1) кадерле кызы
2) куянның кызы
3) бер куян
4) үзе төсле

38. “Кем нәрсә ярата?” әкиятендә Эт, Әтәч һәм Кәҗә тагын кем белән яшәгән?

1) Песи белән
2) Үгез белән
3) Сарык белән
4) Төлке белән

39. Сандугачлар, каргалар Очып китте еракка. Торналар да ялга китте, Җылы якка, көньякка. (К.Нәҗми) шигырендә максат хәле ...

1) көньякка
2) ялга
3) җылы якка
4) еракка

40. Иң кадерле нәрсәне искә алганда я иң әһәмиятле нәрсә турында уйлаганда, яисә тормышта иң кирәкле мәсьәләне хәл иткәндә, ничек сөйләшәләр?

1) көлемсерәп, елмаеп, көлә-көлә
2) берәү дә кычкырып сөйләшми, акрын гына, шыпырт кына сөйләшкәләп алалар
3) бер-берсен игътибар белән тыңлап, көлешеп
4) кычкырып, уйламыйча гына

41. Ул (Акбай) үзе дә нәкъ ... Сөйләшә минем белән. (Р.Миңнуллин) җөмләсендә кайсы рәттәге сүз төшеп калган?

1) эт кебек
2) кешечә
3) безнеңчә
4) синеңчә

42. Күрәсеземе ... кыз бала Тагаракка су сала. (М.Мазунов) җөмләсендә кайсы рәттәге тыныш билгесе куела?

1) өндәү билгесе
2) ике нокта
3) сызык
4) өтер

43. Чәчәкләр ... матурлар, Сарысы бар, агы бар (С.Шакир) җөмләсендә кайсы рәттәге сүз төшеп калган?

1) үтә
2) нинди
3) шундый
4) бигрәк

44. Бу малай – ул бабайның Улының улы икән. (Ә.Бикчәнтәева) җөмләсендә сүз кем турында бара?

1) бабайның оныгы
2) малайның әнисе
3) бабайның улы
4) малай һәм бабай

45. Физзарядка ясамасаң Тотып булмый куянны. (Ш.Галиев) җөмләсендә калын хәрефләр белән бирелгән кисәк ...

1) тезмә хәбәр
2) фигыль
3) кушма хәбәр
4) гади хәбәр

46. Су җем-җем итеп тора. (А.Алиш) җөмләсендә җөмлә кисәкләре ничәү?

1) дүртәү
2) өчәү
3) икәү
4) берәү

47. Фу, нигә кирәк булды инде бу җил?! җөмләсе ...

1) тойгылы сорау җөмлә
2) өндәү җөмлә
3) тойгылы җөмлә
4) сорау җөмлә

48. Ләйлә чанасын өстерәп Чыгып китте өеннән. (Һ.Такташ) җөмләсендә калын хәрефләр белән бирелгән кисәк ...

1) ия
2) аерымланган хәл
3) җәенке аныклагыч
4) ялгыз аныклагыч

49. Әни нәрсә китерсә - Ялт иттердем барын да. (Х.Халиков) җөмләсе ничә компоненттан тора?

1) бер
2) ике
3) өч
4) дүрт

50. Ул салган яңа йортларда Балкып торалар утлар. (Ә.Ерикәй) җөмләсе ...

1) синтетик иярчен аергыч җөмләле кушма җөмлә
2) хикәя җөмлә
3) тезмә кушма җөмлә
4) гади җөмлә

51. Бик тырышып укыта ул дәресләрне – Балалар да әйбәт укый шуңа күрә. (Ә.Бикчәнтәева) җөмләсе ...

1) хикәя җумлә
2) теркәгечле тезмә кушма җөмлә
3) гади җөмлә
4) аналитик иярчен сәбәп җөмләле кушма җөмлә

52. Һавасы да, җиле дә, салават күпере дә, Яңгыры да, кары да – безгә якын бары да. (Ә.Рәшитов) җөмләсендә бары да сүзе ...

1) гомумиләштерүче сүз
2) аныклагыч
3) эндәш сүз
4) кереш сүз

53. Йортны саклау, малай, җиңел түгел (Һ.Такташ) җөмләсендә калын хәреф белән бирелгән сүз ...

1) кереш сүз
2) ымлык
3) исем
4) эндәш сүз

54. Тәрбиялиләр сүзенең мәгънәле кисәкләргә дөрес бүленешен күрсәтегез:

1) тәрбия-лә-и-ләр
2) тәрбия-ли-ләр
3) тәрби-я-ли-ләр
4) тәр-би-я-ли-ләр

55. Айгөл белән Наилә Шкафларны сөртеште. (Д.Гарифуллин) җөмләсендә калын хәреф белән бирелгән сүздә басым кайсы иҗеккә төшә?

1) барысы да дөрес
2) икенче
3) өченче
4) беренче

56. Тургайсыз нинди болын, Ялгыз уйнармы колын?! җөмләсендә язылышы белән әйтелеше туры килмәгән ничә сүз бар?

1) ике
2) бер
3) өч
4) дүрт

57. “Гармунчы аю белән җырчы маймыл” әкиятеннән алынган өзектә кайсы рәттәге сүз булырга тиеш? Ачуыннан җиңнәрен Сызганырга уйлаган, Тик ... булмаган.

1) күлмәге
2) бишмәте
3) кофтасы
4) пәлтәсе

58. Күгәрченнең мыгырдавын, Май сорап шыгырдавын Бик кызык эш дип белеп Бара, ди, кет-кет көлеп! (Ф.Кәрим) җөмләсендә калын хәреф белән бирелгән сүзләр кайсы сүз төркеменнән ясалган?

1) рәвешләрдән
2) исем фигыльдән
3) аваз ияртемнәреннән
4) исемнәрдән

59. Хәйдәр атка утырган, Үрәчәгә тотынган Рәхмәт әйткән ... кат. (Ф.Кәрим) җөмләсендә кайсы рәттәге сан булырга тиеш?

1) 50
2) 60
3) 30
4) 40

60. Аларның чувар тавыклары бар икән. (әкият) җөмләсендә кайсы рәттәге хәреф берничә авазны белдерә?

1) а
2) ч
3) р
4) в

61. Какое из требований к организации предметно-развивающей среды выделено В.А. Петровским

1) уважение к мнению ребенка.
2) удовлетворение потребностей ребенка в новизне, в преобразовании и самоутверждении;
3) соответствие целям и задачам образовательной программы;
4) соответствие половым и возрастным особенностям;

62. Развитие объяснительной речи как специальный вид описательной связной речи рассматривается в исследовании

1) Н.Ф. Виноградовой.
2) Ф.А. Сохина;
3) О.С. Ушаковой;
4) Н.И. Кузиной;

63. Укажите генетически более раннюю и легкую для ребенка форму звукового анализа слов

1) вычленение согласного звука из положения начала слова.
2) вычленение гласного звука в безударной позиции;
3) вычленение первого гласного звука в ударной позиции;
4) вычленение согласного звука из положения конца слова;

64. Игры, входящие в новую классификацию С.Л. Новоселовой

1) игры, возникающие по совместной инициативе взрослого и ребенка.
2) игры - эксперименты;
3) игры, возникающие по инициативе взрослого;
4) развивающие игры;

65. Установлено, что материал запоминается лучше, если он

1) входит в содержание основной цели деятельности;
2) включается в способ достижения цели;
3) предъявляется в самостоятельной деятельности.
4) включается в условия достижения цели;

66. Выберите ведущее средство формирования положительных черт характера детей третьего года жизни:

1) совместная деятельность взрослого с детьми.
2) рассказ воспитателя с определенным нравственным содержанием;
3) похвала взрослого при хороших поступках ребенка;
4) положительный пример другого ребенка;

67. Содержанием сюжетно-ролевой игры является

1) воспроизведение детьми знаний об окружающем мире;
2) воспроизведение между сверстниками тех отношений, которые существуют в обществе.
3) действие с предметом, его замещение;
4) отношения между людьми, осуществляемые через действия с предметами;

68. В каком инструктивно – методическом письме МО РФ говорится о том, что в программах должен соблюдаться светский характер образования?

1) «О гигиенических требованиях и максимальной нагрузке на детей дошкольного возраста в организованных формах обучения»;
2) Федеральный закон «Об образовании в РФ».
3) «Рекомендации по экспертизе образовательных программ для дошкольных образовательных учреждений Российской Федерации»;
4) «Рекомендации по экспертизе образовательных учреждений и обеспечении преемственности дошкольного и начального общего образования»;

69. Игры, направленные на развитие наглядно-образного мышления для ребенка 4 лет:

1) театрализованные игры;
2) режиссерские игры;
3) сюжетно-отобразительные игры.
4) игры с разрезными картинками, состоящие из 3-4 частей;

70. Кто из педагогов обосновал принципы обучения дошкольников?

1) В.И. Ядешко
2) К.Д. Ушинский
3) М.А. Васильева
4) А.П. Усова
5) Л.Г. Петерсон

71. Какое из требований к организации предметно-развивающей среды выдвигается М.Н. Поляковой

1) соответствие целям и задачам образовательной программы;
2) соответствие возрастным особенностям;
3) соответствие познавательным интересам ; удовлетворение потребностей ребенка в новизне, в преобразовании и самоутверждении;
4) уважение к мнению ребенка

72. Что отличает комплексную программу от парциальной:

1) условия реализации программы;
2) наличие показателей развития ребенка.
3) структура построения программы;
4) содержание образовательных областей;
5) формы организации образовательного процесса;

73. Положение А.В. Запорожца об амплификации детского развития лежит в основе программы

1) «Истоки»;
2) «Развитие».
3) «Детский сад 2100»;
4) «Одаренный ребенок»;

74. Для какого возраста характерны отобразительные игры?

1) 2 г.
2) 1г. 9 мес.
3) 2 г. 6 мес.
4) 1 г. 6 мес.

75. В каком возрасте мозг ребенка подготовлен к идентификации букв?

1) в 3 года.
2) в 6 лет;
3) в 5 лет;
4) в 4 года;

76. Структура педагогической технологии целостного развития личности как субъекта детской деятельности (М.В. Крулехт) состоит из

1) четырех компонентов;
2) пяти компонентов;
3) семи компонентов.
4) трех компонентов;

77. Кто из выдающихся ученых утверждал, что начальным моментом мыслительного процесса обычно является проблемная ситуация:

1) Н.Н. Поддъяков.
2) А.В. Запорожец;
3) С.Л. Рубинштейн ;
4) Л.А. Венгер;

78. Что характеризует зону ближайшего развития:

1) развитость.
2) обучение, воспитание, развитие;
3) обучаемость, воспитуемость, развиваемость;
4) обученность, воспитанность, развитость;

79. На каком году жизни ребенок начинает самостоятельно систематизировать сенсорные эталоны:

1) на четвертом году жизни;
2) на шестом году жизни.
3) на пятом году жизни;
4) на седьмом году жизни;

80. В какой возрастной группе предусмотрено установление количественных отношений: больше, меньше, поровну с помощью наглядной модели из двух групп фишек, расположенных по принципу взаимно однозначного соответствия:

1) в младшей группе;
2) в средней группе;
3) в старшей группе;
4) в подготовительной к школе группе.

81. Наглядная модель, используемая в старшем дошкольном возрасте, для пересказа сказки

1) пространственно-временная;
2) все ответы верны.
3) сериационная модель;
4) двигательная модель;

82. Указать программу воспитания и обучения детей в детском саду в возрасте от 3 до 10 лет:

1) Золотой ключик
2) Радуга
3) Истоки
4) Детство

83. «Чувствовать – Познавать – Творить» - ведущий принцип программы обучения и воспитания детей дошкольного возраста

1) Детство
2) Развитие
3) «Истоки»
4) «Радуга»

84. Автор теории игры, противопоставивший ее биогенетической концепции Г.С. Холла

1) Д.Б. Эльконин;
2) М. Монтессори.
3) К. Грос;
4) В.Г. Плеханов;

85. Дидактический принцип развивающего обучения, обоснованный Л.В. Занковым

1) принцип обучения на высоком уровне сложности
2) принцип научности
3) принцип наглядности
4) принцип осознания процесса обучения

86. В соответствии с Конвенцией о правах ребенка, ребенком является каждое человеческое существо до достижения:

1) 14-летнего возраста
2) 18-летнего возраста.
3) 12-летнего возраста
4) 16-летнего возраста.

87. Пособие Ф.Фребеля для развития навыков конструирования в единстве с познанием формы, величины, размеров, пространственных отношений называется

1) «Дидактическое пособие»,
2) «Дидактический материал»
3) «Дары»;
4) «Дары природы».

88. Являются ли информационная компетентность, знание современных педагогических технологий продуктивного, дифференцированного обучения, реализации компетентностного подхода, развивающего обучения обязательными

1) Нет
2) Единый квалификационный справочник по должностям работников образования данного требования не содержит
3) Требование предъявляется дифференцированно от направления образовательной деятельности и квалификации работника
4) Да

89. Директор медресе «Хусаиния», одного из самых известных инновационных учебных заведений России прошлого века:

1) М.А. Фазлуллин;
2) К. Насыри.
3) М.Х. Курбангалиев;
4) Р. Фахретдин;

90. Участник реформ татарской письменности, автор первого букваря на основе латинского алфавита (1929)

1) М.А. Фазлуллин;
2) Р. Фахретдин;
3) М.Х. Курбангалиев;
4) Р.Х. Ягафарова.

91. На какие виды подразделяется образование в Российской Федерации по ФЗ-273 от 29.12.2012 «Об образовании в РФ»:

1) общее образование, профессиональное образование, дополнительное образование детей и взрослых и дополнительное профессиональное образование.
2) профессиональное образование и профессиональное обучение, обеспечивающие возможность реализации права на образование в течение всей жизни (непрерывное образование);
3) общее образование и профессиональное образование;
4) общее образование, профессиональное образование, дополнительное образование и профессиональное обучение, обеспечивающие возможность реализации права на образование в течение всей жизни (непрерывное образование);

92. По ФЗ-273 от 29.12.2012 «Об образовании в РФ» в Российской Федерации устанавливаются следующие уровни общего образования:

1) дошкольное образование; начальное общее образование; основное общее образование; среднее общее образование.
2) начальное общее образование; основное общее образование; среднее общее образование; профессиональное общее образование.
3) дошкольное образование; начальное общее образование; неполное общее образование; среднее (полное) общее образование.
4) дошкольное образование; начальное общее образование; основное общее образование; среднее общее образование.

93. По ФЗ-273 от 29.12.2012 «Об образовании в РФ» в Российской Федерации устанавливаются следующие уровни профессионального образования:

1) среднее профессиональное образование; высшее образование - специалитет, магистратура; высшее образование - подготовка кадров высшей квалификации.
2) среднее профессиональное образование; высшее образование - бакалавриат; высшее образование - специалитет, магистратура; высшее образование - подготовка кадров высшей квалификации
3) высшее образование - бакалавриат; высшее образование - специалитет, магистратура.
4) среднее образование; высшее образование - бакалавриат; высшее образование - специалитет; высшее образование - подготовка кадров высшей квалификации.

94. Федеральные государственные образовательные стандарты обеспечивают:

1) все ответы верны.
2) единство образовательного пространства Российской Федерации;
3) преемственность основных образовательных программ;
4) вариативность содержания образовательных программ соответствующего уровня образования, возможность формирования образовательных программ различных уровня сложности и направленности с учетом образовательных потребностей и способностей обучающихся; государственные гарантии уровня и качества образования на основе единства обязательных требований к условиям реализации основных образовательных программ и результатам их освоения;

95. Федеральные государственные образовательные стандарты включают в себя требования к:

1) планируемым результатам обучения, целевым ориентирам, требования к программам.
2) знаниям, умениям и навыкам; условиям реализации основных образовательных программ, в том числе кадровым, финансовым, материально-техническим и иным условиям.
3) структуре основных образовательных программ (в том числе соотношению обязательной части основной образовательной программы и части, формируемой участниками образовательных отношений) и их объему; условиям реализации основных образовательных программ, в том числе кадровым, финансовым, материально-техническим и иным условиям; результатам освоения основных образовательных программ.

96. Образовательные программы определяют:

1) цели и задачи образования;
2) условия организации образовательного процесса;
3) требования к педагогам.
4) содержание образования;

97. В Российской Федерации реализуются основные образовательные программы по следующим уровням:

1) профессионального образования, по профессиональному обучению, по дополнительному образованию.
2) общего образования, по профессиональному обучению, по дополнительному образованию;
3) общего и профессионального образования и по профессиональному обучению;
4) общего и профессионального образования, по профессиональному обучению, по дополнительному образованию;

98. Кто может разрабатывать и утверждать образовательную программу:

1) образовательные программы самостоятельно разрабатываются и утверждаются организацией, осуществляющей образовательную деятельность;
2) образовательные программы разрабатываются образовательной организацией, а утверждаются районным отделом образования;
3) образовательная программа разрабатывается Федеральным институтом развития образования, а утверждается образовательной организацией, осуществляющей образовательную деятельность.
4) образовательные программы разрабатываются и утверждаются учредителем образовательной организации;

99. К обучающимся, осваивающим образовательные программы начального общего, основного общего или среднего общего образования, дополнительные общеобразовательные программы в образовательной организации относятся:

1) воспитанники;
2) учащиеся;
3) студенты (курсанты);
4) слушатели.

100. Определите системообразующий фактор педагогического процесса:

1) Содержание обучения.
2) Методы обучения;
3) Средства обучения;
4) Цель обучения;