Тест: Пип (психология) Сессия №1


Список вопросов


1. 1.Ғылыми мәтіндердің мақсаты - ...

1) Зерттеудің маңызды сәтін түсіну
2) Әдебиетке шолу
3) Зерттеу тақырыбын құрайтын ғылыми мәселені талқылау

2. 2.Әдеттегі ғылыми мәтіннің құрамы келесілерді қамтиды:

1) Зертханаларда ғылыми-зерттеу экспериментін жүргізу
2) Эксперименттік талдау
3) Мәселені (міндеттерді) түсіну және мақсат қою

3. 3.Монография дегеніміз – ...

1) Белгілі бір тақырыпқа арналған жұмыс, оны зерттеуші ғылыми тақырыптар бойынша табылған көптеген дереккөздер негізінде жазатын ғылыми жұмыс
2) Ғалымдардың ғылыми еңбегін сыни бағалау өлең үлгісіндегі әдеби туындылар
3) Бірдеңе туралы хабарлау мақсатында газетке, журналға, басылған немесе бір жерге ілініп қойылған мәтін

4. 4.Ғылыми тілдің ең бір дамыған және еркін жанры:

1) Жарнама
2) Ғылыми мақала
3) Өмірбаян

5. 5.Ғылыми мәтіннің ірі топтарына жататындарын белгілеңіз:

1) Лекция, рецензия
2) Баяндама, мақала
3) Монография, оқулық

6. 6.Резенция дегеніміз-

1) Бір тақырыпты немесе бір-бірімен тығыз байланысты бірнеше тақырыпты терең зерттей отырып, кітап түріндегі ғылыми жұмыс}
2) Кез-келген бастапқы дереккөздің қысқаша мазмұны
3) Ғылыми мәтінді талдап, жұмысқа сыни баға беру

7. 7.Мәтіннің ғылыми стилі – бұл ...

1) Гамматикалық, лексикалық, құрылымдық-семантикалық және логикалық-композициялық ерекшеліктері бар жалпы әдеби тілде жазылған мәтіннің бір түрі
2) Жеке салаларына арналған ғылыми анықтамалық мәтін
3) Ғылым тілі, ғылыми қызмет саласы

8. 8.Студенттің ғылыми зерттеу жұмысының мақсаты:

1) анықтау, қорытындылау
2) табу, анықтау…
3) Барлық жауап дұрыс

9. 9.Ғылыми стильді жүзеге асыру формасы-

1) Баяндама
2) Тезис
3) Барлық жауап дұрыс

10. 10.Ғылыми мәтін дегеніміз – ...

1) өлең үлгісіндегі әдеби туындылар
2) қара сөзбен жазылған көркем шығарма
3) бұл жалпы әдеби тілде жазылған, грамматикалық, лексикалық, құрылымдық-семантикалық және логикалық-композициялық ерекшеліктері бар мәтін түрі

11. 11.Ғылыми стильдың өзіне тән белгілері:

1) Стандарттарды бұзбау
2) Логикалық байланыстың болуы
3) Эмоциялық байланыс

12. 12.Автор өз зерттеулерінің нәтижелерін баяндайтын, нәтижелерді логикалық түсіндіру элементтері мен нақты ғылыми зерттеулерм ұсынатын шағын шығармашылық жұмысы қалай аталатынын белгілеңіз:

1) Биография
2) Аннотация
3) Ғылыми жұмыс

13. 13.Оқу құралдары, оқулықтар, мақалалар мазмұнының қысқаша сипаттамасының аталуы:

1) Эссе
2) Аннотация
3) Мақала

14. 14.Үміткерге магистр дәреежесін/ғылым докторы академиялық дәрежесін алу үшін талап етілетін көлемді ғылыми-зерттеулік жұмыс қалай аталады-

1) Диссертация
2) Мақала
3) реферат

15. 15.Студенттің жоғарғы оқу орнын аяқтау кезінде жазылатын соңғы қорытынды өзіндік ғылыми-тәжірибиелік жұмысы -

1) Конспект
2) Презентация
3) Дипломдық жұмыс

16. 16.Ғылыми мәтін құрылымының дұрыс логикалық реттілігін көрсетіңіз:

1) Кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды, ұсыныстар
2) Кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды, пайдаланылған әдебиеттер тізімі
3) Тақырыбы, мазмұны, кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды, пайдаланылған әдебиеттер тізімі, қосымшалар

17. 17.Ғылыми сөйлеуде коммуникативті жағынан да, құрылымдық жағынан да ең қиын жанр болып табылады:

1) Білім беру
2) Оқулық
3) Монографиялық

18. 18.Ғылыми жұмыста жұмыстың мазмұнын сипаттайтын жеке сөздер мен сөз тіркестері бұл:

1) Тезистер
2) Кілт сөздер
3) Әдебиеттер

19. 19.Жұмысты түсіну үшін жұмыс мәтініне енгізу міндетті болып табылмайтын, бірақ сонымен бір уақытта жұмыстың жеке аспектілері туралы толық ақпарат беретін, жұмыстың бөлігі:

1) Қосымша
2) Кіріспе
3) Негізгі

20. 20.Дипломдық жұмыс ғылыми стильдің қай түріне жатады:

1) Өзіндік ғылыми
2) Ғылыми-оқулық
3) Ғылыми көпшілікті

21. 21.Тіршілік қауіпсіздігі негіздері курсының зерттейтін мәселелері:

1) Тосын жағдайдың дамуына немесе пайда болуына әсер ететін табиғи орта факторлар
2) Тіршілік ортасының жәй-күйі мен жағымсыз факторлары
3) Адамның ТЖ кезіндегі өмір сүру ортасымен қауіпсіз қарым қатынасының, шаруашылық объектілерінің тұрақты жұмыс істеу әдістерін, табиғи және техногенді ТЖ ескерту мен салдарын жою және осы заманғы зақымдау құралдарының қолданылуы;

22. 22.«Тіршілік қауіпсіздігі» курсын оқу барысында қарастырылатын сұрақтар -

1) Адамдардың денсаулығына, өміріне, қоршаған ортаға және шаруашылық объектілеріне нұсқан келтіретін немесе келтіруі мүмкін, едәуір шығынға әкеп соғатын, тіршілік жағдайын бұзатын авария, апат немесе зілзіала салдарынан болған белгілі бір аумақта туындаған жағдайларды қарастыру
2) 2 өмір сүру ортасының жағдайы және жағымсыз факторлары, адамның өмір сүру ортасымен қатынасының қауіпсіздігін қамтамасыз ету принцптері, тіршілік қауіпсіздігінің нормативті техникалық және ұйымдастыру негіздері.
3) Адамның өмір сүру ортасымен қауіпсіз қарым қатынасы мен оны қорғауға, төтенше жағдайларда шаруашылық нысандарының тұрақты жұмыс істеуіне, табиғи және техногендіксипаттағы төтенше жағдайлардың салдарын ескерту мен жоюға, сондай ақ, осы заманғы зақымдау құралдарының қолданылуына бағытталған шаралар кешені;

23. 23.ҚР Азаматтық қорғаныс туралы заңы қай жылы шықты-

1) 7 мамырда 1997ж
2) 7 мамырда 1999ж
3) 7 мамырда 2001ж

24. 24.Қазақстан Республикасының «Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туралы» Заңы қашан қабылданды-

1) 1997 жыл 10 сәуір;
2) 1996 жыл 5 шілде;
3) 1995 жыл 30 қыркүйек;

25. 25.Табиғи сипаттағы төтенше жағдайларды төмендегі нұсқадан көретіңіз:

1) Адамдардың қаза табуына әкеліп соққан немесе әкеліп соғуы мүмкін, олардың денсаулығына, қоршаған ортаға және шаруашылық жүргізуші нысандарға нұқсан келтірген апаттар;
2) Дүлей зілзала (жер сілкінісі, сел, көшкін, су тасқыны және басқалар), табиғи өрттер, індеттер мен малдың жұқпалы аурулары, ауылшаруашылық өсімдіктерінің және ормандардың кеселдері мен зиянкестері арқылы зақымдануын туғызатын төтенше жағдайлар;
3) Өнеркәсіп, көлік авариялары және басқа да авариялар, өрт (жарылыс), күшті әсер ететін улы, радиоактивті және биологиялық жағынан қауіпті заттарды тарататын (тарату қаупі бар) авария, үйлер мен ғимараттардың қирауы, бөгендердің бұзылуы, тіршілікті қамтамасыз ететін электр – энергетика және коммуникация жүйелеріндегі, тазарту құрылыстарындағы авария туғызған төтенше жағдайлар.тіршілік ортасының жәй – күйі мен жағымсыз факторлары;

26. 26.Техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды белгіле:

1) Өнеркәсіп, көлік авариялары және басқа да авариялар, өрт (жарылыс), күшті әсер ететін улы, радиоактивті және биологиялық жағынан қауіпті заттарды тарататын (тарату қаупі бар) авария, үйлер мен ғимараттардың қирауы, бөгендердің бұзылуы, тіршілікті қамтамасыз ететін электр – энергетика және коммуникация жүйелеріндегі, тазарту құрылыстарындағы авария туғызған төтенше жағдайлар.тіршілік ортасының жәй – күйі мен жағымсыз факторлары;
2) Дүлей зілзала (жер сілкінісі, сел, көшкін, су тасқыны және басқалар), табиғи өрттер, індеттер мен малдың жұқпалы аурулары, ауылшаруашылық өсімдіктерінің және ормандардың кеселдері мен зиянкестері арқылы зақымдануын туғызатын төтенше жағдайлар;
3) Халықты едәуір дәрежеде материалдық шығындарға ұшыратып, тіршілік жағдайын бұзған немесе бұзуы мүмкін авария, зілзала немесе апат салдарынан белгілі бір аумақта туындаған жағдай;

27. 27.Төтенше жағдайлардын алдын алу -

1) Төтенше жағдай жарияланған белгілі бір аумақ;
2) Адамдардың өмірі мен денсаулықтарын сақтау, материалдық шығындардың көлемін азайту, төтенше жағдайлардың пайда болуын едәуір төмендетуге бағытталған және алдын ала жүргізілетін кешендік шаралар;
3) Мүлікті, жабдықтарды сақтау, қауіптіліктің экономикалық есебі, қауіптіліктен қорғану шаралары, қауіптілікті тани білу;

28. 28.Азаматтық қорғанысты ұйымдастыру мен жүргізу -

1) Бұл басқару органдарының мемлекеттік жүйесі;
2) Жергілікті өкілді және атқарушы органдар
3) Мемлекеттің маңызды міндеттерінің бірі, оның қорғаныс шараларын қамтамасыз ету құрылымдарының құрамдас бөлігі;

29. 29.Азаматтық қорғаныс – бұл...

1) Табиғи және техногендік сипаттағы ТЖ жою кезінде шұғыл медициналық жәрдем көрсету қызметі дереу іске қосады, ал ол жеткіліксіз болған жағдайда орталық мемлекеттік органдардың және ұйымдардың медициналық күштері мен құралдары таратады;
2) Облыстық төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жөніндегі комиссия;
3) Бұл басқару органдарының мемлекеттік жүйесі және халықты, ұйымдар мен ел аумағын осы заманғы зақымдау құралдарының зақымдағыш факторларының ықпалынан, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардан қорғау мақсатында жүргізілетін жалпы мемлекеттік шаралардың жиыны;

30. 30.Азаматтық қорғаныс мәселелерінің Республикалық деңгейде шешілуі -

1) Жергілікті өкілді және атқарушы органдар ведомствлық бағыныстағы аумақта Азаматтық қорғанысқа басшылық етеді, ұйымдардың Азаматтық қорғаныс шараларын орындауынұйымдастырады. Хабарландыру құралдарын, басқару нүктелерін тұрақты дайындықта ұстайды;
2) Республикалық Үкімет, орталық атқарушы органдар мемлекеттік бағдарламаларды, Азаматтық қорғанысты дамыту мен жетілдірудің негізгі бағыттарын, оны қаржыландыру және материалдық қамтамасыздандыру тәртібін, соғыс қауіпі мен төтенше жағдайлар кезіндегі Азаматтық қорғаныс жүйесінің жұмыс істеу тәртібін белгілейді;
3) Мемлекеттік деңгейде Азаматтық қорғанысы халық пен республика экономикасын зілзаладан, ірі авариялардан, апаттардан, осы заманғы зақымдау құралдарының қолдануынан қорғау және төтенше жағдайлардың пайда болу аудандары мен зақымдау ошақтарындағы басқа да кезек күттірмейтін жұмыстар жөніндегі мемлекеттік шаралардың құрамдас бөлігі болып табылады;