Тест: Егіншілік жөніндегі фольклор
Список вопросов
1. Егіншілік кәсібінің республика аймағында көне кезеңі қайда пайда болды? |
|
1) а) Неолит дәуірі | |
2) б) Бақташылық | |
3) с) Шаруашылық - мал және егіншілік туа | |
2. Кейінгі мерзімдерде қазақ халқының басты шаруашылығы қайда дамыған? |
|
1) а) Бақташылық | |
2) б) Белгілі өлкелерде | |
3) с) Тек әлсіреген кезеңдерде | |
3. Мифтік аңыздардың бірінде атам заманында адам енді адам болып келе жатқанда қалай байланысты туралы сөйлеп берілген жауаптарды табыңыз: |
|
1) а) Аспан ата мен Жер ана арасында | |
2) б) Диқан баба жыл сайын жаңбыр орнына аппақ ұн жаудырып отырғанымен | |
3) с) Диқан бабаның аяғына жығылып, кешірім сұрайды | |
4. Бұрын егіннің бітік өсуінің тиісті ғұрыптарымен байланысты туралы сөйлеп берілген жауаптарды табыңыз: |
|
1) а) Әрі еңбекті, жемісті болу | |
2) б) Аспан ата мен Жер ана арасындағы байланысты | |
3) с)Екеуі да дұрыс | |
5. Күріш егуі кезінде күрішке су атыздарын қазған кезде не істеген болады? |
|
1) а) Адам баласының көне замандардағы барлық заттың (құбылыстың) жаны, иесі бар деген танымтүсінігінің | |
2) б) Суару арқылы су жолында болатын сырт кедергілерден сақтану ырымын байқайды | |
3) с) Құралды тастамау (дем алмау) - осы күштерге қарсы тұру ырымын байқайды | |
6. Егін иесі астық жанында «Құдай жолы деп, Диқан бабаға» деп қой не серке сойып, құрбандық қанымен жерді суарған, астыққа тығылған күрек, айыр, сыпырғыны қандағанда қандай ниет байқалды? |
|
1) а) Этнографиялық | |
2) б) Құрал арадағы өзге аймақтардан жалбарын болу | |
3) с) Сарай арқылы суарушы егу | |
7. Желдің иесі, күн иесі, су иесі деген пәрменімен болып жататындығына кім көмек көрсетті? |
|
1) а) Диқан баба | |
2) б) Кенші | |
3) с) Сүлеймен | |
8. Алтайда су құрылысын жүргізетін Кеншін көмек көрсеткен жер: |
|
1) а) Ертіс өзені | |
2) б) Алабұға | |
3) с) Зайсан | |
9. Хакастардың су иесіне көмек көрсетті ұшырасатын жол: |
|
1) а) Су басында - Сүлеймен, Су аяғында - Қорқыт | |
2) б) Су ішінде Сүлеймен, Судан балық тілеймін | |
3) с) Біз жаңылыппыз, бұл тоғанға су шықпайды, енді әуре болмай, жұмысты тоқтатайық | |
10. Пияз егушілерінде де осы ырым сақталған. Осы ырым неге сақталады? |
|
1) а) Мол өнім алу үшін | |
2) б) Мол өнім алу әрбір кезеңде | |
3) с) Егушілердің басты мақсатынан кәмелетіп отырады |