Тест: Майра 8


Список вопросов


1. 1. Мақсаты инновациялық әдістер мен технологияларды қолданып, әлеуметте ауызша қарым-қатынас жасау, диалог құру дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

1) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
2) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
3) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
4) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсат
5) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты

2. 20. Баланың сөздік қорын айналасындағы өзін қоршаған ортадан тыс заттар мен құбылыстардың атауларымен кеңейту, аталған заттардың қолданылу аясы туралы балалармен талқылау.

1) Кіші топ, Сөздік қор
2) Ересек топ, Сөздік қор
3) Ортаңғы топ, Сөздік қор.
4) Мектепалды топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
5) Ерте жас тобы, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті

3. 1. Ауа-райының жағдайын анықтау (суық, жылы, ыстық), табиғат құбылыстарын бақылау (маусымдық), бақылау күнтізбесінде жылдың қысқы, көктемгі, жазғы және күзгі мезгілдеріндегі ауа-райының жай-күйін белгілеу

1) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру.
3) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
4) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру.
5) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру.

4. 1. баланың айналасындағы өзін қоршаған ортадан тыс заттар мен құбылыстар туралы ақпараттарды алуында оның қажеттіліктерін қанағаттандыру, оларды құрдастарымен талқылау;

1) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
2) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеттері
3) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
4) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
5) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты

5. 1. Үй жануарлары мен олардың төлдері туралы білімдерін бекіту. Қазақстанды мекендейтін жабайы жануарлар жайлы түсініктерін қалыптастыру, табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылау дағдыларын қалыптастыру

1) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
2) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру.
3) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру.
4) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
5) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру.

6. 1. Қазақстан халқының мәдениетімен, салт-дәстүрлерімен таныстыру арқылы түрлі балалар әрекетінде балалардың ауызша сөйлеуін дамыту;

1) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
2) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
3) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеттері
4) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
5) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті

7. 1. Туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру. Ағаштардың, дала гүлдерінің, кейбір көгөністер мен жемістердің, бөлме өсімдіктерінің 2-3 түрін тану және атау, өсімдік бөліктерін тану

1) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру.
3) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
5) . Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру.

8. 1. Сөйлеуде күнделікті көп қолданылатын сын есімдерді, етістіктерді, есімдіктерді қолдану

1) Мектепалды топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
2) Ересек топ, Сөздік қор
3) Ортаңғы топ, Сөздік қор.
4) Кіші топ, Сөздік қор
5) Ерте жас тобы, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті

9. 1. Көлік құралдарының түрлерімен және ауада ұшатын қозғалыс құралдарымен таныстыру. Жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелермен таныстыру

1) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік, байланыс құралдары
3) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік,байланыс құралдары
4) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
5) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі

10. 1. Сөздік қорды ересектердің мамандықтарын білдіретін зат есімдермен, еңбек әрекетін білдіретін етістіктермен толықтыру

1) Ерте жас тобы, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
2) Ортаңғы топ, Сөздік қор.
3) Кіші топ, Сөздік қор
4) Ересек топ, Сөздік қор
5) Мектепалды топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.

11. 1. Балаларды қазақ халқының қонақжайлылық дәстүрімен таныстыру, қонақты күтіп алу, төрге отырғызу, «қонақ кәде», «сыбаға», ас қайыру, бата беру, қонақты шығарып салу дәстүрлерін үйрету арқылы үлкендерді сыйлауға, дастархан басында әдептілікті сақтауға баулу

1) Мектепалды топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
2) Ересек топ, Сөздік қор
3) Ерте жас тобы, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
4) Ортаңғы топ, Сөздік қор.
5) Кіші топ, Сөздік қор

12. 1. Мүмкіндіктеріне қарай күтушіге, аула сыпырушыға көмек көрсетуді ұйымдастыру. Өзгенің еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу, көмек көрсету ниеттерін қолдау

1) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу
2) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
3) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік,байланыс құралдары
4) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік, байланыс құралдары
5) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі

13. 9. Өзінің, құрдастарының шығармашылық жұмыстарының нәтижелеріне, суреттеріне, бұйымдарға құрметпен қарауға, оларға ұқыптылықпен қарауға баулу

1) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу
2) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
3) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік, байланыс құралдары
4) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
5) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік,байланыс құралдары

14. 1. Тыңдалған шығарманың мазмұнын қайталап айтуға, қысқа өлеңдерді, санамақтарды жатқа айтуға, шығарма мазмұны мен сипатына сәйкес тақпақтарды, өлеңдерді жаттауда түрлі интонацияларды, үзілістерді, логикалық екпінді қолданып, оларды есте сақтауға, шығарма мазмұнын дұрыс қабылдауға, кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға баулу

1) Кіші топ, көркем әдебиет
2) Ерте жас тобы, көркем әдебиет
3) Ересек топ, сөйлеуді дамыту
4) Ересек топ, көркем әдебиет
5) Ортаңғы топ, көркем әдебиет

15. 1. Тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстарына қызығушылықтарын қалыптастыру

1) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
2) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру.
3) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
4) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру.
5) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру.

16. 1. автор сөздерін айту, кейіпкерлердің мінезін беру, шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруге, ересектермен бірге ертегі мен әңгіменің басын, соңын ойдан құрастыруға баулу.

1) Ересек топ, сөйлеуді дамыту
2) Кіші топ, көркем әдебиет
3) Ерте жас тобы, көркем әдебиет
4) Ересек топ, көркем әдебиет
5) Ортаңғы топ, көркем әдебиет

17. 11. Балаларды әдепті қарым-қатынасқа үйретуді жалғастыру (амандасуға, қоштасуға, көмек көрсеткені үшін алғыс айтуға үйрету). Балабақшаның үй-жайлары мен ауласында тәртіп пен тазалық сақтауға үйрету.

1) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру.
2) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
3) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
5) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру.

18. 1. Балалардың кітаптағы иллюстрацияларды өз бетінше қарастырып, ертегі, әңгіме құрастыруына мүмкіндік беру.

1) Ересек топ, сөйлеуді дамыту
2) Ортаңғы топ, көркем әдебиет
3) Ерте жас тобы, көркем әдебиет
4) Кіші топ, көркем әдебиет
5) Ересек топ, көркем әдебиет

19. 1. Балаларды айналасындағы ересектердің жақсы көретінін, оған әрқашан қамқорлық танытатынын білдіре отырып, өзінің туған жеріне, Отанына деген сүйіспеншілік сезімін ояту

1) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Менің Отаным – Қазақстан
2) ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік,байланыс құралдары
3) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Менің Отаным – Қазақстан
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік,байланыс құралдары
5) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі

20. 1. Шешендікке, сөз өнеріне баулу, халық ауыз әдебиеті шығармаларымен таныстыру, санамақ, жаңылтпаш айту, жұмбақ шешу, айтыс өнеріне баулу.

1) Кіші топ, көркем әдебиет
2) Ортаңғы топ, көркем әдебиет
3) Ересек топ, көркем әдебиет
4) Ересек топ, сөйлеуді дамыту
5) Ерте жас тобы, көркем әдебиет

21. 1. Қарапайым тапсырмаларды өздігінен орындауға, түрлі балалар әрекетіне қажетті материалдарды, құрал-жабдықтарды дайындауға, қолданып болған соң ойыншықтарды, кітаптарды, заттарды орнына жинауға баулу

1) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік, байланыс құралдары
2) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік,байланыс құралдары
3) . Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
4) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
5) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу

22. 1. Қоршаған ортадағы заттар мен өсімдіктердің, жануарлардың, құстардың, табиғат құбылыстарының, тұрмыстық заттардың атауларын білдіретін сөздерді түсіну және атау дағдыларын қалыптастыру.

1) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
2) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор
3) Ортаңғы топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
4) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор
5) Ерте жас тобы, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті

23. 1. Артикуляциялық және дауыс аппаратын, сөйлеуде тыныс алуды, фонематикалық естуді, анық және қалыпты қарқынмен сөйлей білуді дамыту.

1) Кіші топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
2) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор
3) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
4) Ортаңғы топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
5) Ерте жас тобы, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті

24. 1. Қазақ халқының тұрмыстық заттарымен таныстыру. Заттар, ойыншықтар, кітаптар және ыдыстарға ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу. Әртүрлі заттардың атауларын сөйлегенде белсенді қолдану, заттардың атқаратын қызметтерін түсіну, заттардың тобын білдіретін түсініктерді меңгеру

1) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
3) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
4) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем
5) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.

25. 1. Туыстық қарым-қатынасты («сіңлі», «жеңге», «жезде», «нағашы», «жиен», «бөле») білдіретін сөздерді үйрету. Өзінің отбасы, отбасылық мерекелер, отбасындағы қызықты оқиғалар, салт-дәстүрлер туралы айтуға баулу.

1) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
2) Ортаңғы топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
3) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор
4) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор
5) Ерте жас тобы, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті

26. 4. Дербестікті қалыптастыру: киіну, жуыну, тісін тазалау.

1) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
3) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
4) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
5) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі

27. 1. Төрт түлікті бағатын адамдардың кәсіпшілік атауларын таныстыру: «қойшы», «жылқышы», «түйеші», «сиыршы» аталған атаулардың олардың еңбегімен байланыстылығын түсіндіру, Төрт түлік иелерінің төлдерді қалай шақыратынын балалардың өздеріне айтқызу.

1) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
2) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор
3) Ортаңғы топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
4) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор
5) Ерте жас тобы, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті

28. 3. Балаларды отбасы бейнеленген фотосуреттерді қарауға, отбасы мүшелерін, олардың іс-әрекеттерін атауға, өзінің отбасы, отбасылық қарым- қатынас туралы әңгімелеп беруге, жақындарына қамқорлық танытуға баулу.

1) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
2) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
3) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
4) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
5) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі

29. 1. Балалардың гүлдер, қоршаған заттар мен табиғат объектілерінің түстері мен реңктері туралы ұғымдарын байыту. Қоңыр, қызғылт сары, ашық жасыл реңктермен таныстыру және ол түстерді өз бетінше жасауға ынталандыру (қажетті түсті шығару үшін бояуларды араластыру).

1) МАД топ, жапсыру
2) Кіші топ, сурет салу
3) Ортаңғы топ, мүсіндеу
4) Ересек топ, сурет салу
5) Ерте жас тобы, сурет салу

30. 1. құммен, сумен, қармен, ұсақ заттармен ойындарда қауіпсіз әрекет ету дағдыларын қалыптастыру (оларды ауызға алмау, құмды шашпау, заттарды құлаққа, мұрынға тықпау)

1) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
3) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
4) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
5) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

31. Сурет салуда әртүрлі түстерді қолдануға, көп түске назар аударуға деген ұмтылысты қолдау. Қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнері туралы білімдерін кеңейту.

1) Ортаңғы топ, мүсіндеу
2) Кіші топ, сурет салу
3) Ересек топ, сурет салу
4) МАД топ, жапсыру
5) Ерте жас тобы, сурет салу

32. 1. табиғатта қауіпсіздікті сақтау (саңырауқұлақтар мен жидектер жемеу, жануарларға тиіспеу)

1) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
2) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
3) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
4) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
5) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

33. 1. Балалар музыкалық аспаптарында ойнау.Таныс әндерді орындауда балаларға арналған әртүрлі шулы музыкалық аспаптарды қолдану.

1) Ересек топ, Музыкалық-ырғақты қимылдар
2) МАД топ, Музыкалық-ырғақты қимылдар
3) Ортаңғы топ, ән айту
4) Кіші топ, музыка тыңдау
5) Ерте жас тобы, Музыкалық-ырғақт0ы қимылдар

34. 1. ересектермен және балалармен еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру;

1) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеттері
2) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
3) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
4) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
5) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті