Тест: Майра 7
Список вопросов
1. 1. Ересектердің орындауындағы және аудио-бейнежазбадан музыка тыңдауға үйрету. |
|
1) Ересек топ, музыка тыңдау | |
2) Мектепалды топ, би өнері | |
3) Ортаңғы топ, би өнері | |
4) Ерте жас тобы, музыка тыңдау | |
5) Ортаңғы топ, музыка тыңдау | |
2. 37. Музыкалық шығарманы иллюстрациялармен салыстыра білуді қалыптастыру, Балалар аспаптарының, музыкалық ойыншықтардың дыбысталуын ажыратуға үйрету; оларды атай білу |
|
1) Ересек топ, музыка тыңдау | |
2) Ортаңғы топ, би өнері | |
3) Мектепалды топ, би өнері | |
4) Ерте жас тобы, музыка тыңдау | |
5) Ортаңғы топ, музыка тыңдау | |
3. 1. Геометриялық фигуралардың (дөңгелек, шаршы, үшбұрыш) ортасына, бұрыштарына дайын ою-өрнектерді жапсыру арқылы киіз, кілем, көрпе, алаша орамал жасау. |
|
1) Ортаңғы топ, мүсіндеу | |
2) Ортаңғы топ, жапсыру | |
3) Мектепалды топ, мүсіндеу | |
4) Ерте жас тобы, жапсыру | |
5) Ересек топ, мүсіндеу | |
4. 1. Балалардың жалпы қабылданған ережелер мен нормаларды меңгеруіне ықпал ету. Балабақшада, үйде, көшеде тәртіп сақтауға баулу |
|
1) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру. | |
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру | |
3) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. | |
4) Ортаңғы топ, қоршаған ортамен таныстыру. | |
5) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. | |
5. 1. Балалар тұратын қала мен ауыл, еліміздің астанасы, Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы білімдерін қалыптастыру. Қазақ халқының дәстүрлі киіз үйімен таныстыру. |
|
1) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік,байланыс құралдары | |
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Менің Отаным – Қазақстан | |
3) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Менің Отаным – Қазақстан | |
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік,байланыс құралдары | |
5) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
6. 1. туған өлкеге, өзінің еліне және оның тарихына сүйіспеншілікке тәрбиелеу; тірі және өлі табиғат туралы білімдерін кеңейту; |
|
1) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
2) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
3) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
4) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
5) Ерте жас тобы, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
7. 1. Балаларда «дұрыс» немесе «дұрыс емес», «жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерді дамыту, әлеуметтік және эмоционалды зиятты тәрбиелеу: балалардың назарын адамның жеке қасиеттеріне (мейірімді, жанашыр, қамқор, сезімтал және іскер, еңбекқор, ұқыпты) аудару, жақсы және жаман әрекеттерді дұрыс бағалау тәжірибесін қалыптастыру. |
|
1) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік,байланыс құралдары | |
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Адамгершілік және патриоттық тәрбие | |
3) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
5) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Адамгершілік және патриоттық тәрбие | |
8. 1. Жеңіл, ырғақпен қозғалу; жұппен би қимылдарын орындау; билерде ойындағы музыкалық қимылдарды қолдану. |
|
1) Ортаңғы топ, ән айту | |
2) Ересек топ, билер | |
3) Кіші топ, билер | |
4) Ересек топ, Музыкалық-ырғақты қимылдар | |
5) Ерте жас тобы, Музыкалық-ырғақты қимылдар | |
9. 1. Таныс мамандық иелеріне құрметпен қарау, олардың еңбек нәтижелеріне қамқорлық таныту. Балаларды ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру |
|
1) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік,байланыс құралдары | |
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік, байланыс құралдары | |
3) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу | |
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
5) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
10. 1. отансүйгіштік сезімдерін, еліміздің жетістігіне мақтаныш сезімін тәрбиелеу; құрдастарымен сыпайы қарым-қатынас жасауға баулу; |
|
1) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
2) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
3) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
4) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
5) Ерте жас тобы, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
11. 1. Ағаш қасықтармен, сылдырмақтармен, асатаяқ, домбыра, сазсырнайда, барабан және металлофонмен қарапайым әуендерді ойнау. Балалар музыкалық аспаптарын тану және атау. |
|
1) Кіші топ, музыка тыңдау | |
2) Ортаңғы топ, ән айту | |
3) Ересек топ, Музыкалық-ырғақты қимылдар | |
4) Ерте жас тобы, Музыкалық-ырғақты қимылдар | |
5) МАД топ, Музыкалық-ырғақты қимылдар | |
12. Қоршаған ортаны қабылдау, кеңістікті бағдарлауға үйрету |
|
1) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
3) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем | |
4) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем | |
5) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
13. 1. Пішінін ескере отырып, ою-өрнекті орналастыру, элементтер бірізділігін, олардың арасындағы арақашықтықтарды сақтау, 2-3 элементтерді түсі мен пішіні бойынша ұлттық оюларды ашық түстермен кезектестіру дағдыларын қалыптастыру. |
|
1) Ересек топ, сурет салу | |
2) МАД топ, жапсыру | |
3) Ортаңғы топ, мүсіндеу | |
4) Кіші топ, сурет салу | |
5) Ерте жас тобы, сурет салу | |
14. 1. түрлі балалар әрекетінде балалардың көркем-шығармашылық қабілеттерін, дербестігін, белсенділігін дамыту; |
|
1) МАД топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті | |
2) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті | |
3) Кіші топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты | |
4) Ересек топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті | |
5) Ерте жас тобы, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті | |
15. 1. Заттардың айырмашылықтары мен атауларын, олардың көлемін, түсін, пішінін қарастыру мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру, заттардың сапалары мен қасиеттерін: сипап сезу, дәмін көру, есту арқылы тануды қалыптастыру. |
|
1) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
2) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем | |
3) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем. | |
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
5) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
16. Қоршаған ортаның әсемдігіне, қазақ халқының және басқа халықтардың өнер туындыларына, киіз үйге, оның жабдықтарына, тұрмыстық заттарға, ойыншықтарға, сәндік-қолданбалы өнерге қызығушылықты дамыту |
|
1) МАД топ, жапсыру | |
2) Ортаңғы топ, мүсіндеу | |
3) Кіші топ, сурет салу | |
4) Ересек топ, сурет салу | |
5) Ерте жас тобы, сурет салу | |
17. 1. «Мен» бейнесін, құрдастарын, өзін балалар қоғамының бір мүшесі ретінде сезінуге, әртүрлі ойындарды өз бетінше ойнауға үйрету, өз іс-әрекеттерін оң бағалау және өзін-өзі бағалауын, ойында туындаған мәселелерді шешу тәсілдерін дамыту |
|
1) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
2) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
3) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
5) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі | |
18. 1. Заттардың пішіні: дөңгелек, сопақ, шаршы, тікбұрыш, үшбұрыш, көлемі бөліктерінің орналасуы туралы түсініктерді бекіту. Заттардың көлемі бойынша арақатынасын беруге үйрету: ағаш биік, бұта ағаштан аласа, гүл бұтадан аласа. |
|
1) Ортаңғы топ, мүсіндеу | |
2) Кіші топ, сурет салу | |
3) МАД топ, жапсыру | |
4) Ересек топ, сурет салу | |
5) Ерте жас тобы, сурет салу | |
19. еңбектің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу, көмек көрсету ниеттерін қолдау; тірі және өлі табиғат туралы білімдерін байыту |
|
1) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
2) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты | |
3) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
4) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
5) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
20. Дөңгелек, сопақ, шаршы, үшбұрыш пішіндегі қазақ оюларының элементтерін: «құс қанаты», «бүршік», «қызғалдақ», «қошқар мүйіз», «қой ізі», «құс тұмсық», «бота мойын», «ботакөз», «ирек», «су» суретін салу, элементтердің орналасу ретін, олардың арасындағы қашықтықты сақтау. |
|
1) Ересек топ, сурет салу | |
2) МАД топ, жапсыру | |
3) Ортаңғы топ, мүсіндеу | |
4) Ерте жас тобы, сурет салу | |
5) Кіші топ, сурет салу | |
21. 1. отбасына, туған өлкесіне, Отанға деген сүйіспеншілікке, ересектерге құрмет көрсете білуге, кішілерге жанашыр болуға тәрбиелеу |
|
1) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
2) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
3) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты | |
4) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
5) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
22. 1. заттарды зерттеу барысында олардың пішінін, көлемін көзбен өлшеу, қолмен ұстау арқылы көрнекі-бейнелік ойлауды есте сақтауды, қиялдауды, сөйлеуді, қолдың ұсақ моторикасын дамыту; |
|
1) Кіші топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті | |
2) МАД топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті | |
3) Ересек топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті | |
4) Ортаңғы топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты | |
5) Ерте жас тобы, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты | |
23. 48. Бұрыннан таныс немесе бейтаныс ертегілер мен шағын көркем шығармалардың мазмұнын иллюстрациялар бойынша қайталап айтуға, өз бетінше ретімен қайталап айтуға баулу |
|
1) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор | |
2) Ортаңғы топ, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы | |
3) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор | |
4) Ересек топ, қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы. | |
5) Ерте жас тобы, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы | |
24. 3. балаларды қоршаған ортадағы заттардың атауларымен және олардың міндеттерімен таныстыру, таныс заттарды ажыратуға үйрету |
|
1) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
2) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты | |
3) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
4) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
5) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті | |
25. 1. Айналасындағы өзін қоршаған ортадан тыс заттар мен құбылыстар, оқиғалар туралы ақпараттарды алуға және оларды талқылауға мүмкіндік беру. |
|
1) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті | |
2) Кіші топ, қазақ тілі, тілдік дамытушы орта | |
3) Ересек топ, қазақ тілі, тілдік дамытушы орта | |
4) Ортаңғы топ, қазақ тілі, тілдік дамытушы орта | |
5) Ерте жас тобы, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті | |
26. 1. Шағын өлеңдер, санамақтар, жаңылтпаштар, тақпақтар жаттату, жұмбақтар шешкізу. |
|
1) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор | |
2) Ортаңғы топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті | |
3) Ерте жас тобы, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті | |
4) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор | |
5) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті | |
27. 1. Мақсаты балаларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оң әлеуметтендіру, оларды әлеуметтік-мәдени нормаларға, қоғам және мемлекет, отбасы дәстүрлеріне тарту, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру болып табылады. |
|
1) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты | |
2) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты | |
3) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты | |
4) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты | |
5) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты | |
28. 1. Сөздерді жіктеп, тәуелдеп, септеп қолдана білуге үйрету. Етістіктің болымсыз түрін немесе есім сөздермен қолданылатын «емес» шылауын қолдана білуге үйрету |
|
1) Ерте жас тобы, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы | |
2) Ортаңғы топ, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы | |
3) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор | |
4) Ересек топ, қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы. | |
5) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор | |
29. 1. Балаларға арналған музыкалық аспаптарда және металлофонда (бір пластинада) ырғақпен қағып ойнаудың қарапайым дағдыларын меңгеруге ықпал ету. |
|
1) Ерте жас тобы | |
2) Ересек топ | |
3) Мектепалды топ | |
4) Ортаңғы топ | |
5) Кіші топ | |
30. 1. Кітаптан ертегілер, көркем шығармалар оқып беруде олардың мазмұнын дұрыс қабылдауға, кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға, кейіпкердің іс- әрекетіне өз ойын білдіруге баулу. |
|
1) Ерте жас тобы, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті | |
2) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор | |
3) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор | |
4) Ортаңғы топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті | |
5) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті | |
31. Балаларды музыкалық аспаптармен: сыбызғы, металлафон, қоңырау, сылдырмақ, маракас және барабанмен, сондай-ақ олардың дыбысталуымен таныстыру |
|
1) Ерте жас тобы | |
2) Кіші топ | |
3) Ортаңғы топ | |
4) Ересек топ | |
5) Мектепалды топ | |
32. 1. үлгі бойынша жай, жайылма сөйлемдер құра білуге үйрету. Өз ойын жай және жайылма сөйлемдермен жеткізуге мүмкіндік беру. |
|
1) Ерте жас тобы, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы | |
2) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор | |
3) Ортаңғы топ, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы | |
4) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор | |
5) Ересек топ, қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы. |