Тест: Майра 7


Список вопросов


1. 1. Ересектердің орындауындағы және аудио-бейнежазбадан музыка тыңдауға үйрету.

1) Ересек топ, музыка тыңдау
2) Мектепалды топ, би өнері
3) Ортаңғы топ, би өнері
4) Ерте жас тобы, музыка тыңдау
5) Ортаңғы топ, музыка тыңдау

2. 37. Музыкалық шығарманы иллюстрациялармен салыстыра білуді қалыптастыру, Балалар аспаптарының, музыкалық ойыншықтардың дыбысталуын ажыратуға үйрету; оларды атай білу

1) Ересек топ, музыка тыңдау
2) Ортаңғы топ, би өнері
3) Мектепалды топ, би өнері
4) Ерте жас тобы, музыка тыңдау
5) Ортаңғы топ, музыка тыңдау

3. 1. Геометриялық фигуралардың (дөңгелек, шаршы, үшбұрыш) ортасына, бұрыштарына дайын ою-өрнектерді жапсыру арқылы киіз, кілем, көрпе, алаша орамал жасау.

1) Ортаңғы топ, мүсіндеу
2) Ортаңғы топ, жапсыру
3) Мектепалды топ, мүсіндеу
4) Ерте жас тобы, жапсыру
5) Ересек топ, мүсіндеу

4. 1. Балалардың жалпы қабылданған ережелер мен нормаларды меңгеруіне ықпал ету. Балабақшада, үйде, көшеде тәртіп сақтауға баулу

1) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру
3) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
4) Ортаңғы топ, қоршаған ортамен таныстыру.
5) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру.

5. 1. Балалар тұратын қала мен ауыл, еліміздің астанасы, Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы білімдерін қалыптастыру. Қазақ халқының дәстүрлі киіз үйімен таныстыру.

1) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік,байланыс құралдары
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Менің Отаным – Қазақстан
3) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Менің Отаным – Қазақстан
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік,байланыс құралдары
5) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі

6. 1. туған өлкеге, өзінің еліне және оның тарихына сүйіспеншілікке тәрбиелеу; тірі және өлі табиғат туралы білімдерін кеңейту;

1) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
3) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
4) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
5) Ерте жас тобы, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

7. 1. Балаларда «дұрыс» немесе «дұрыс емес», «жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерді дамыту, әлеуметтік және эмоционалды зиятты тәрбиелеу: балалардың назарын адамның жеке қасиеттеріне (мейірімді, жанашыр, қамқор, сезімтал және іскер, еңбекқор, ұқыпты) аудару, жақсы және жаман әрекеттерді дұрыс бағалау тәжірибесін қалыптастыру.

1) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік,байланыс құралдары
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Адамгершілік және патриоттық тәрбие
3) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
5) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Адамгершілік және патриоттық тәрбие

8. 1. Жеңіл, ырғақпен қозғалу; жұппен би қимылдарын орындау; билерде ойындағы музыкалық қимылдарды қолдану.

1) Ортаңғы топ, ән айту
2) Ересек топ, билер
3) Кіші топ, билер
4) Ересек топ, Музыкалық-ырғақты қимылдар
5) Ерте жас тобы, Музыкалық-ырғақты қимылдар

9. 1. Таныс мамандық иелеріне құрметпен қарау, олардың еңбек нәтижелеріне қамқорлық таныту. Балаларды ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру

1) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік,байланыс құралдары
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік, байланыс құралдары
3) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
5) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі

10. 1. отансүйгіштік сезімдерін, еліміздің жетістігіне мақтаныш сезімін тәрбиелеу; құрдастарымен сыпайы қарым-қатынас жасауға баулу;

1) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
3) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
4) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
5) Ерте жас тобы, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

11. 1. Ағаш қасықтармен, сылдырмақтармен, асатаяқ, домбыра, сазсырнайда, барабан және металлофонмен қарапайым әуендерді ойнау. Балалар музыкалық аспаптарын тану және атау.

1) Кіші топ, музыка тыңдау
2) Ортаңғы топ, ән айту
3) Ересек топ, Музыкалық-ырғақты қимылдар
4) Ерте жас тобы, Музыкалық-ырғақты қимылдар
5) МАД топ, Музыкалық-ырғақты қимылдар

12. Қоршаған ортаны қабылдау, кеңістікті бағдарлауға үйрету

1) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
3) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем
4) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем
5) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі

13. 1. Пішінін ескере отырып, ою-өрнекті орналастыру, элементтер бірізділігін, олардың арасындағы арақашықтықтарды сақтау, 2-3 элементтерді түсі мен пішіні бойынша ұлттық оюларды ашық түстермен кезектестіру дағдыларын қалыптастыру.

1) Ересек топ, сурет салу
2) МАД топ, жапсыру
3) Ортаңғы топ, мүсіндеу
4) Кіші топ, сурет салу
5) Ерте жас тобы, сурет салу

14. 1. түрлі балалар әрекетінде балалардың көркем-шығармашылық қабілеттерін, дербестігін, белсенділігін дамыту;

1) МАД топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
2) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
3) Кіші топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
4) Ересек топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
5) Ерте жас тобы, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті

15. 1. Заттардың айырмашылықтары мен атауларын, олардың көлемін, түсін, пішінін қарастыру мен зерттеу дағдыларын қалыптастыру, заттардың сапалары мен қасиеттерін: сипап сезу, дәмін көру, есту арқылы тануды қалыптастыру.

1) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
2) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем
3) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
5) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі

16. Қоршаған ортаның әсемдігіне, қазақ халқының және басқа халықтардың өнер туындыларына, киіз үйге, оның жабдықтарына, тұрмыстық заттарға, ойыншықтарға, сәндік-қолданбалы өнерге қызығушылықты дамыту

1) МАД топ, жапсыру
2) Ортаңғы топ, мүсіндеу
3) Кіші топ, сурет салу
4) Ересек топ, сурет салу
5) Ерте жас тобы, сурет салу

17. 1. «Мен» бейнесін, құрдастарын, өзін балалар қоғамының бір мүшесі ретінде сезінуге, әртүрлі ойындарды өз бетінше ойнауға үйрету, өз іс-әрекеттерін оң бағалау және өзін-өзі бағалауын, ойында туындаған мәселелерді шешу тәсілдерін дамыту

1) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
2) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
3) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
5) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі

18. 1. Заттардың пішіні: дөңгелек, сопақ, шаршы, тікбұрыш, үшбұрыш, көлемі бөліктерінің орналасуы туралы түсініктерді бекіту. Заттардың көлемі бойынша арақатынасын беруге үйрету: ағаш биік, бұта ағаштан аласа, гүл бұтадан аласа.

1) Ортаңғы топ, мүсіндеу
2) Кіші топ, сурет салу
3) МАД топ, жапсыру
4) Ересек топ, сурет салу
5) Ерте жас тобы, сурет салу

19. еңбектің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу, көмек көрсету ниеттерін қолдау; тірі және өлі табиғат туралы білімдерін байыту

1) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
3) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
4) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
5) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

20. Дөңгелек, сопақ, шаршы, үшбұрыш пішіндегі қазақ оюларының элементтерін: «құс қанаты», «бүршік», «қызғалдақ», «қошқар мүйіз», «қой ізі», «құс тұмсық», «бота мойын», «ботакөз», «ирек», «су» суретін салу, элементтердің орналасу ретін, олардың арасындағы қашықтықты сақтау.

1) Ересек топ, сурет салу
2) МАД топ, жапсыру
3) Ортаңғы топ, мүсіндеу
4) Ерте жас тобы, сурет салу
5) Кіші топ, сурет салу

21. 1. отбасына, туған өлкесіне, Отанға деген сүйіспеншілікке, ересектерге құрмет көрсете білуге, кішілерге жанашыр болуға тәрбиелеу

1) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
3) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
4) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
5) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

22. 1. заттарды зерттеу барысында олардың пішінін, көлемін көзбен өлшеу, қолмен ұстау арқылы көрнекі-бейнелік ойлауды есте сақтауды, қиялдауды, сөйлеуді, қолдың ұсақ моторикасын дамыту;

1) Кіші топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті
2) МАД топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті
3) Ересек топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті
4) Ортаңғы топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
5) Ерте жас тобы, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты

23. 48. Бұрыннан таныс немесе бейтаныс ертегілер мен шағын көркем шығармалардың мазмұнын иллюстрациялар бойынша қайталап айтуға, өз бетінше ретімен қайталап айтуға баулу

1) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор
2) Ортаңғы топ, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы
3) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор
4) Ересек топ, қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы.
5) Ерте жас тобы, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы

24. 3. балаларды қоршаған ортадағы заттардың атауларымен және олардың міндеттерімен таныстыру, таныс заттарды ажыратуға үйрету

1) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
3) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
4) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
5) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

25. 1. Айналасындағы өзін қоршаған ортадан тыс заттар мен құбылыстар, оқиғалар туралы ақпараттарды алуға және оларды талқылауға мүмкіндік беру.

1) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
2) Кіші топ, қазақ тілі, тілдік дамытушы орта
3) Ересек топ, қазақ тілі, тілдік дамытушы орта
4) Ортаңғы топ, қазақ тілі, тілдік дамытушы орта
5) Ерте жас тобы, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті

26. 1. Шағын өлеңдер, санамақтар, жаңылтпаштар, тақпақтар жаттату, жұмбақтар шешкізу.

1) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор
2) Ортаңғы топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
3) Ерте жас тобы, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
4) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор
5) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті

27. 1. Мақсаты балаларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оң әлеуметтендіру, оларды әлеуметтік-мәдени нормаларға, қоғам және мемлекет, отбасы дәстүрлеріне тарту, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру болып табылады.

1) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
2) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
3) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
4) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
5) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты

28. 1. Сөздерді жіктеп, тәуелдеп, септеп қолдана білуге үйрету. Етістіктің болымсыз түрін немесе есім сөздермен қолданылатын «емес» шылауын қолдана білуге үйрету

1) Ерте жас тобы, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы
2) Ортаңғы топ, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы
3) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор
4) Ересек топ, қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы.
5) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор

29. 1. Балаларға арналған музыкалық аспаптарда және металлофонда (бір пластинада) ырғақпен қағып ойнаудың қарапайым дағдыларын меңгеруге ықпал ету.

1) Ерте жас тобы
2) Ересек топ
3) Мектепалды топ
4) Ортаңғы топ
5) Кіші топ

30. 1. Кітаптан ертегілер, көркем шығармалар оқып беруде олардың мазмұнын дұрыс қабылдауға, кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға, кейіпкердің іс- әрекетіне өз ойын білдіруге баулу.

1) Ерте жас тобы, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
2) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор
3) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор
4) Ортаңғы топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
5) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті

31. Балаларды музыкалық аспаптармен: сыбызғы, металлафон, қоңырау, сылдырмақ, маракас және барабанмен, сондай-ақ олардың дыбысталуымен таныстыру

1) Ерте жас тобы
2) Кіші топ
3) Ортаңғы топ
4) Ересек топ
5) Мектепалды топ

32. 1. үлгі бойынша жай, жайылма сөйлемдер құра білуге үйрету. Өз ойын жай және жайылма сөйлемдермен жеткізуге мүмкіндік беру.

1) Ерте жас тобы, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы
2) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор
3) Ортаңғы топ, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы
4) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор
5) Ересек топ, қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы.