Тест: Майра 6


Список вопросов


1. 1. Тұрғызылған қарапайым құрылыстарды атау, қорапқа құрылыс бөлшектерін ұқыптылықпен жинау. Құрдастарымен бірге құрастыруға баулу, олармен ойнау, қарапайым құрастыру дағдыларын бекіту: үстіне, жанына қою.

1) Ерте жас, құрастыру
2) Кіші топ, құрастыру
3) Ересек топ, құрастыру
4) МАД. құрастыру
5) Ортаңғы топ, құрастыру

2. 42. Балалардың билейтін музыкаға сәйкес би қимылдарын өз бетінше орындауына, таныс би қимылдарын ойындарда қолдануына мүмкіндік беру.

1) Ерте жас тобы, Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар
2) Ортаңғы топ, Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар
3) Кіші топ, Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар
4) Мектепалды топ, Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар
5) Ересек топ, музыка тыңдау

3. 1. Сахналық қойылымдарға қатысуға, таныс әдеби шығармалар, ертегілер бойынша қарапайым қойылымдарды ойнауға ынталандыру

1) Ерте жас тобы, көркем әдебиет
2) Кіші топ, көркем әдебиет
3) Ортаңғы топ, көркем әдебиет
4) Ересек топ, көркем әдебиет
5) Ересек топ, сөйлеуді дамыту

4. 2. Музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау, оны тыңдау, дыбысталу ерекшеліктерін ажырата білу.

1) Ерте жас, музыка
2) Кіші топ, музыка
3) ересек топ, музыка
4) МАД. музыка
5) Ортаңғы топ, музыка

5. 1. Баяу және көтеріңкі дыбысты, музыкалық шығармалардың сипатын (баяу және көңілді әндер) ажырата білу.

1) Ерте жас, музыка тыңдау
2) Ортаңғы топ, музыка тыңдау
3) Ересек топ, музыка тыңдау
4) Кіші топ, музыка тыңдау
5) МАД. музыка тыңдау

6. 40. Би қимылдарын орындау сапасын жақсарту: кезек-кезек екі аяқпен және бір аяқпен секіру. Заттармен және заттарсыз музыкалық шығарманың қарқыны мен сипатына сәйкес бір-бірден, жұппен ырғақты қимылдар орындау

1) Ерте жас тобы, Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар
2) Кіші топ, Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар
3) Ортаңғы топ, Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар
4) Мектепалды топ, Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар
5) Ересек топ, музыка тыңдау

7. 1. Әртүрлі аспапта орындалған әндерді тыңдауға, оларды есте сақтауға және білуге; шығарманы соңына дейін тыңдауға үйрету

1) Ерте жас тобы, музыка тыңдау
2) Ортаңғы топ, музыка тыңдау
3) Ортаңғы топ, би өнері
4) Мектепалды топ, би өнері
5) Ересек топ, музыка тыңдау

8. 4. Әннің мағынасын түсіну, қоңыраулардың жоғары және төмен дыбысталуын, фортепианоның дыбысталуын ажырата білу, әртүрлі музыкалық аспаптарда орындалған таныс әуендерді тыңдау, бұл әуендерді тани білу.

1) Ерте жас, музыка
2) Ересек топ, музыка
3) Кіші топ, музыка
4) МАД. музыка
5) Ортаңғы топ, музыка

9. 1. Қазақ халқының би өнерімен таныстыру. Музыкалық сүйемелдеумен қазақ би қимылдарының қарапайым элементтерін орындау, ойындарда таныс би қимылдарын қайталау

1) Ерте жас тобы, Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар
2) Ортаңғы топ, Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар
3) Кіші топ, Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар
4) Мектепалды топ, Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар
5) Ересек топ, музыка тыңдау

10. 1. Түрлі сипаттағы әндердің мазмұны мен көңіл күйін қабылдай білуді қалыптастыру; әннің мазмұнын түсіну

1) Ерте жас тобы, музыка тыңдау
2) Мектепалды топ, би өнері
3) Ортаңғы топ, музыка тыңдау
4) Ортаңғы топ, би өнері
5) Ересек топ, музыка тыңдау

11. 1. Музыкалық иллюстрациямен сүйемелденетін әңгімелерге қызықтыру. Кейіпкерді иллюстрациялар, әңгімелер бойынша тану және музыканы есте сақтау.

1) Ерте жас, музыка тыңдау
2) Кіші топ, музыка тыңдау
3) Ортаңғы топ, музыка тыңдау
4) Ересек топ, музыка тыңдау
5) МАД. музыка тыңдау

12. 34. Музыкалық ойыншықтар мен балалар музыка аспаптарының (музыкалық балға, сылдырмақ, барабан, металлофон, маракас, асатаяқ, тұяқ, сырнай) дыбысталуын ажырата білуді жетілдіру

1) Ерте жас тобы, музыка тыңдау
2) Ортаңғы топ, музыка тыңдау
3) Ортаңғы топ, би өнері
4) Мектепалды топ, би өнері
5) Ересек топ, музыка тыңдау

13. 1. Ән айту дағдыларын дамытуға ықпал ету: ре (ми) — ля (си) диапазонында, барлығымен бір қарқында әнді таза айту, сөздерді анық айту, әннің сипатын жеткізу (көңілді, созып, ойнақы айту)

1) Кіші топ, ән айту
2) Мектепалды топ, ән айту
3) Ерте жас тобы, ән айту
4) Ортаңғы топ, ән айту
5) Ересек топ, музыка тыңдау

14. 1. Балаларды кейбір музыкалық аспаптардың (барабан, бубен, сылдырмақ), оның ішінде қазақ халқының ұлттық аспаптарының (асатаяк, сырнай) дыбыстарымен таныстыру.

1) Ерте жас, музыка тыңдау
2) Ересек топ, музыка тыңдау
3) Кіші топ, музыка тыңдау
4) МАД. музыка тыңдау
5) Ортаңғы топ, музыка тыңдау

15. 1. Ұжымдық құрылыс жасауға баулу, алдын ала келісе отырып, құрылыс бөліктерін жеке дайындау, өздерінің құрастырған бұйымдарын біріктіре отырып, дайын болған құрылыспен бірге ойнату.

1) Ерте жас тобы, жапсыру
2) Ересек топ, құрастыру
3) Мектепалды топ, құрастыру
4) Ортаңғы топ, құрастыру
5) Ортаңғы топ, мүсіндеу

16. 1. Құрастыруда бөлшектерді орналастыру және кірпіштерді қалау, пластиналарды тік бағытта және көлденең орналастыру тәсілдерін қолдану, ірі және ұсақ құрылыс материалдарынан, үлгі бойынша, ойдан құрастыру

1) Ерте жас тобы, жапсыру
2) Ересек топ, құрастыру
3) Мектепалды топ, құрастыру
4) Ортаңғы топ, құрастыру
5) Ортаңғы топ, мүсіндеу

17. 1. Балаларды кейбір музыкалық аспаптардың (барабан, бубен, сылдырмақ), оның ішінде қазақ халқының ұлттық аспаптарының (асатаяк, сырнай) дыбыстарымен таныстыру.

1) Ерте жас, музыка тыңдау
2) Кіші топ, музыка тыңдау
3) Ортаңғы топ, музыка тыңдау
4) Ересек топ, музыка тыңдау
5) МАД. музыка тыңдау

18. 1. бейнелеу әрекеті барысында қауіпсіздікті сақтауға және еңбекқорлыққа, ұқыптылыққа баулу.

1) Ерте жас тобы, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
2) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
3) Ересек топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
4) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
5) Мектепалды топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеттері

19. 31. Геометриялық фигуралардың (дөңгелек, шаршы, үшбұрыш) ортасына, бұрыштарына дайын ою-өрнектерді жапсыру арқылы киіз, кілем, көрпе, алаша орамал жасау.

1) Ерте жас тобы, жапсыру
2) Ортаңғы топ, жапсыру
3) Ортаңғы топ, мүсіндеу
4) Ересек топ, мүсіндеу
5) Мектепалды топ, мүсіндеу

20. Ән айтуға деген қызығушылықтарын ояту, жекелеген сөздер мен буындарды айту, педагогтің ауыс ырғағына, сөздердің созылыңқы дыбысталуына еліктей отырып, ересекпен қосылып ән айту

1) Ерте жас, ән тайту
2) МАД. ән айту
3) Ересек топ, ән айту
4) Ортаңғы топ, ән айту
5) Кіші топ, ән айту

21. 1. өнер туындыларына, қоршаған шынайы әлемнің эстетикалық жағына қызығушылықты тәрбиелеу;

1) Ерте жас тобы, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
2) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
3) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
4) Ересек топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
5) Мектепалды топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеттері

22. 1. Әнді жеке және топпен айту, әуенді интонациямен және ырғақты дұрыс жеткізу. Ересектің дауыс интонациясы мен аспапқа бейімделе отырып, әннің қайталанатын сөздерін, музыкалық сөз тіркестерінің соңын бірге айтуға ынталандыру.

1) Ерте жас, ән тайту
2) Кіші топ, ән айту
3) МАД. ән айту
4) Ортаңғы топ, ән айту
5) ересек топ, ән айту

23. 1. Балалармен кейіпкерлердің әрекеттері мен олардың әрекеттерінің салдарын талқылау. Балаларды тақпақтар мен шағын өлеңдерді жатқа айтуға үйрету.

1) Ерте жас, көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту
2) Ортаңғы топ, көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту
3) Кіші топ, көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту
4) Ересек топ, көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту
5) МАД. көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту

24. 28. Таныс ертегілер мен шағын шығармалардың мазмұны бойынша алдымен сұрақтарға жауап беруге, кейіннен өздігінен қайталап айтуға баулу.

1) Ортаңғы, қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы.
2) Ортаңғы топ, қазақ тілі, Сөздік қор.
3) Ортаңғы топ, қазақ тілі, Байланыстырып сөйлеу
4) МАД. қазақ тілі, Байланыстырып сөйлеу
5) Ересек топ, қазақ тілі, Байланыстырып сөйлеу

25. 1. Музыканың сүйемелдеуімен топпен және шеңбер бойынша қол ұстасып жүру және жүгіру дағдыларын қалыптастыру.

1) Ерте жас, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
2) МАД. Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
3) Ортаңғы топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
4) ересек топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
5) Кіші топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар

26. 26. дәстүрге байланысты балалармен ән айту, би билету, жұмбақ шешкізу, жаңылтпаш, санамақ айтқызу, сөздік қорларын жаңа сөздермен байыту.

1) Ерте жас, Сөздік қор.
2) Ересек топ, Сөздік қор.
3) МАД. Сөздік қор.
4) Кіші топ, Сөздік қор.
5) Ортаңғы топ, Сөздік қор.

27. 1. Қарапайым би қимылдарын орындау: қолдың білектерін айналдыру, шапалақтау және аяқты тарсылдату, жүрелеп отыру, аяқтарын қозғау, айналу; денені оңға, солға бұру, басты оңға, солға ию, қолдарды сермеу.

1) Ортаңғы топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
2) Ерте жас, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
3) МАД. Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
4) Ересек топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
5) Кіші топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.

28. 1. Жолдардағы қауіпсіздіктің қарапайым ережелерін біледі. Көліктер, көше, жол туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. Көлік құралдарының кейбір түрлерімен таныстыру.

1) кіші, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.
2) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Табиғат әлемі
3) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Адамгершілік тәрбиесі
4) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі.
5) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу

29. 1. Әртүрлі кейіпкерлердің қимылдарын ойындарда көрсету (қанатын жайып ұшқан құстар), ойындар мен әндерді сахналау.

1) Ерте жас, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
2) Кіші топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
3) Ортаңғы топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
4) МАД. Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
5) Ересек топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.

30. 1. «Дұрыс», «дұрыс емес», «қауіпті» түсініктерімен, серуенде және сумен, құммен ойындарда қауіпсіздік ережелерімен (лас суды ішпеу, құмды шашпау, тастарды лақтырмау) таныстыру, өсімдіктер мен жануарларға сүйіспеншілік таныту және қамқорлық жасау.

1) кіші, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.
2) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Табиғат әлемі
3) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Адамгершілік тәрбиесі
4) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі.
5) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу

31. 1. Балаларға тұсау кесу дәстүрімен таныстыру арқылы олардың алғашқы қадамы ересектерді қуанышқа бөлейтінін жеткізу және оларды ересектердің жақсы көретінін білдіру

1) Ерте жас, Сөздік қор.
2) Ересек топ, Сөздік қор.
3) МАД. Сөздік қор
4) Кіші топ, Сөздік қор.
5) Ортаңғы топ, Сөздік қор.

32. 13. Қарапайым би қимылдарын орындау: қолдың білектерін айналдыру, шапалақтау және аяқты тарсылдату, жүрелеп отыру, аяқтарын қозғау, айналу; денені оңға, солға бұру, басты оңға, солға ию, қолдарды сермеу.

1) Ерте жас, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
2) Кіші топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
3) ересек топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
4) Ортаңғы топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
5) МАД. Музыкалық-ырғақтық қимылдар.

33. 1. әртүрлі ұлттық қимылды ойындарға, жарыс сипатындағы ойындарға қызығушылыққа баулу; ойын барысында, спорт жабдықтарын қолдануда қауіпсіздікті сақтау.

1) Ерте жас, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
2) Кіші топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
3) Ортаңғы топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
4) МАД. Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
5) Ересек топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті

34. 1. Өлі табиғат (жылы, суық су, құрғақ, ылғал құм, домалақ, қатты тас, суық қар) және олармен әрекет ету түрлері (су құю, құм тасу, төгу, жинау, мүсіндеу, қарды домалату, тасты жинау, қалау) туралы түсініктерді қалыптастыру, олармен ойнау және эксперимент жасау.

1) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Табиғат әлемі
2) кіші, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.
3) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Адамгершілік тәрбиесі
4) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу
5) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі.

35. 1. Әртүрлі кейіпкерлердің қимылдарын ойындарда көрсету (қанатын жайып ұшқан құстар), ойындар мен әндерді сахналау. Қимылдарды музыкалық аспаптармен (бубенмен, сылдырмақпен, маракаспен) орындау дағдысын дамыту.

1) Ересек топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
2) Ерте жас, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
3) МАД. Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
4) Кіші топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
5) Ортаңғы топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.

36. 40. Мақсаты баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене шынықтыруға қызығушылықты арттыру, денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, қимыл-қозғалыс тәжірибесін байыту, дене сапаларына және қимыл белсенділігіне қажеттілікті дамыту болып табылады.

1) Ерте жас, Физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты
2) МАД. Физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты
3) Кіші топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты
4) Ортаңғы топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты
5) Ересек топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты

37. 1. Сюжетті музыкалық ойындарда музыканың сипатына сәйкес кейіпкерлердің қимылдарын көрсету арқылы ойынның бір эпизодынан келесіге өту және қимылдарды бере білу.

1) Ерте жас, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
2) Кіші топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
3) МАД. Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
4) Ортаңғы топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.
5) Ересек топ, Музыкалық-ырғақтық қимылдар.

38. 1. Мақсаты балаларды әлеуметтендіру, экологиялық мәдениет негіздерін қалыптастыру болып табылады.

1) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
3) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
4) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
5) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты

39. 39. Ересектің көмегімен шынықтыру тәсілдерін орындау дағдыларын қалыптастыру. Тыныс алу жаттығуларын жасау.

1) Ерте жас, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
2) МАД. Сауықтыру-шынықтыру шаралары
3) Кіші топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
4) Ересек топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
5) Ортаңғы топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары

40. 1. отбасы дәстүрлеріне баулу, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру;табиғат құбылыстарына қызығушылықты ояту;

1) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
3) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
4) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
5) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

41. 1. оң және сол қолмен тік нысанаға (нысана биіктігі-1,2 метр) лақтыру (1-1,5 метр қашықтық), аяқтарын алшақ қойып, отырып, 1,5–2 метр қашықтықтан допты бір- біріне, заттардың арасымен, қақпаға домалату. Допты жоғары лақтыру, төмен - еденге (жерге) соғу, қағып алу.

1) Ерте жас, Домалату, лақтыру, қағып алу.
2) МАД. Домалату, лақтыру, қағып алу.
3) Кіші топ, Домалату, лақтыру, қағып алу.
4) Ортаңғы топ, Домалату, лақтыру, қағып алу.
5) Кіші топ, Домалату, лақтыру, қағып алу.

42. 1. Аулаға ұшып келетін құстарды (торғай, көгершін, қарға), үй құстарын (тауық, қаз, үйрек), маусымға тән табиғат құбылыстарын бақылау.

1) кіші, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.
2) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Табиғат әлемі
3) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Адамгершілік тәрбиесі
4) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі.
5) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу

43. 1. қимылдарды белсенді орындауды дамыту және қимылдарды үйлестіру, дене жаттығуларына қызығушылыққа баулу; денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене сапаларын: ептілік пен шапшаңдықты дамыту;

1) Ерте жас, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
2) Ортаңғы топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
3) Кіші топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
4) Кіші топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
5) МАД. физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті

44. 1. Табиғат құбылыстарына қызығушылық таныту. Табиғаттағы маусымдық өзгерістер туралы алғашқы түсініктерді қалыптастыру: қар, жаңбыр, жел.

1) кіші, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу
3) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Табиғат әлемі
4) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Адамгершілік тәрбиесі
5) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі.

45. 1. құрдастарымен қимылды ойындарды бірге ойнауға, өзара оң қарым- қатынас жасауға баулу; спорттық жабдықтарды қолдануда қауіпсіздікті қамтамасыз ету.

1) Ерте жас, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
2) МАД. физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
3) Кіші топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
4) Кіші топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
5) Ортаңғы топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті

46. 1. құрдастарымен және ересектермен өзара әрекет етуі және бірлескен ойындарға қатысуы үшін жағдайлар жасау.

1) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
3) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеттері
4) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
5) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты

47. 1. Жақын адамдарының жағдайын эмоционалды қабылдай білуге тәрбиелеу (жанашырлық, қамқорлық таныту). Ата-аналарын сыйлауға баулу.

1) кіші, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу
3) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Адамгершілік тәрбиесі
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Адамгершілік тәрбиесі
5) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі.

48. 1. табиғаттағы қауіпсіз мінез-құлықтың қарапайым ережелерімен таныстыру (бейтаныс жануарларға жақындамау, оларды сипамау; өсімдіктерді аузына алмау және жұлмау).

1) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
3) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеттері
4) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
5) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты

49. 1. табиғаттағы қауіпсіз мінез-құлықтың қарапайым ережелерімен таныстыру (бейтаныс жануарларға жақындамау, оларды сипамау; өсімдіктерді аузына алмау және жұлмау).

1) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
2) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
3) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
4) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
5) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеттері

50. 1. Жапсыруға қызығушылықты ояту. Материалдардың (қағаз) қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру және оларды қолданудың қарапайым әдістерін (ұсақтау, жырту, бүктеу), жапсыру жұмыстарын жасау тәсілдерін (желімсіз) үйрету.

1) Ерте жас, жапсыру
2) Ересек топ, жапсыру
3) МАД. жапсыру
4) кіші топ, жапсыру
5) Ортаңғы топ, жапсыру