Тест: Майра 4


Список вопросов


1. 305. образды бейнелеу үшін мәнерлілік құралдарын (интонация, ым-ишара, қимыл) қолдануға, еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің образын өздігінен сомдауға, оларды басқа қырынан көрсетуге (қатыгез-мейірімді, ақкөңіл-салмақты) ынталандыру

1) Ортаңғы топ, көркем әдебиет
2) Ересек топ, көркем әдебиет
3) Кіші топ, көркем әдебиет
4) Ересек топ, сөйлеуді дамыту
5) Ерте жас тобы, көркем әдебиет

2. 375. қай топ балалары спорттық жаттығуларды орындаудың алғашқы техникасы туралы түсініктерге ие?

1) кіші топ
2) ересек топ
3) ортаңғы топ
4) Мектепалыд даярлық тобы
5) ерте жас тобы

3. 307. сөйлесу барысында әңгімелесушінің назарын өзіне аудару үшін интонациямен сөйлеу мәнерін өз бетінше қолдануға, түрлі балалар әрекеттерінде өзінің және құрдастарының әрекетін түсіндіруге және дәлелдеуге баулу.

1) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
2) Ересек топ, қазақ тілі, тілдік дамытушы орта
3) Ортаңғы топ, қазақ тілі, тілдік дамытушы орта
4) Кіші топ, қазақ тілі, тілдік дамытушы орта
5) Ерте жас тобы, қазақ тілі, тілдік дамытушы орта

4. 374. Қай топ балалары ертегінің мазмұнын түсінеді және эмоционалды қабылдайды, құрдастамен қарым –қатынасқа түседі

1) ересек топ
2) Мектепалыд даярлық тобы
3) кіші топ
4) ортаңғы топ
5) ерте жас тобы

5. 1. Қазақ тіліне тән ө, қ, ү, ұ, і, ғ дыбыстарын жеке, сөз ішінде анық айтуға баулу.

1) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор
2) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
3) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор
4) Ортаңғы топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
5) Ерте жас тобы, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті

6. 373. Баланың «Мен» бейнесін қалыптастыру. Баланы өсіп, жетілген ересек бала ретінде қабылдау, оның ойын ашық білдіруге мүмкіндік беру, келісім білдіру, жеке басын құрметтеу.

1) Ортаңғы топ, қоршаған ортамен танысу, бала, оның отбасы, үйі
2) Ересек топ, қоршаған ортамен танысу, Заттық әлем
3) Кіші топ, қоршаған ортамен танысу, бала, оның отбасы, үйі
4) Ересек топ, қоршаған ортамен танысу, бала, оның отбасы, үйі
5) Ерте жас тобы, қоршаған ортамен танысу, бала, оның отбасы, үйі

7. 1. Табиғаттағы ауа-райы құбылыстарын бақылау (жаңбыр, жел, күннің жарқырауы, қар). Көгөністер (қызанақ, қияр, сәбіз) мен жемістердің (алма, алмұрт, шие, өрік) сыртқы түрін тану және атауларын білу. Өсімдіктердің (ағаш, жапырақ, гүл) өзін немесе оларды суретінен тану және атау.

1) МАД. қоршаған ортамен танысу
2) Ортаңғы топ, қоршаған ортамен танысу
3) Ересек топ, қоршаған ортамен танысу
4) Ерте жас тобы, қоршаған ортамен танысу (1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін)
5) Ерте жас, қоршаған ортамен танысу (1 жастан 1 жас 6 айға дейін)

8. 1. Шығарманы жеткізуде оның мазмұны мен сипатына сәйкес түрлі интонацияларды, үзілістерді, логикалық екпінді қолданып, мәнерлеп айтуға баулу.

1) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор
2) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
3) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор
4) Ортаңғы топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
5) Ерте жас тобы, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті

9. 1. Қоршаған ортадағы жануарларға (лақ, бота, құлын), құстарға (тауық, үйрек, қаз) қызығушылықты ояту, олардың дене бөліктерін (басы, көздері, құлақтары, құйрығы, аяқтары, қанаттары) табу, дауыстарын салу, қимылдарын бақылау, қимылдарды ойындарда қайталау.

1) Ересек топ, қоршаған ортамен танысу
2) МАД. қоршаған ортамен танысу
3) Ортаңғы топ, қоршаған ортамен танысу
4) Ерте жас тобы, қоршаған ортамен танысу (1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін)
5) Ерте жас, қоршаған ортамен танысу (1 жастан 1 жас 6 айға дейін)

10. 1. Тыңдалған шығарма кейіпкерлерінің бейнесін сахналық қойылымдарда жеткізе білуге, еркін ойындарда кейіпкерлердің бейнесін басқа қырынан көрсете білуге мүмкіндік беру.

1) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор
2) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
3) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор
4) Ортаңғы топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
5) Ерте жас тобы, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті

11. 1. Балаларды топта жеңіл киінуге үйрету. Күн тәртібіне сәйкес олардың таза ауада болу ұзақтығын қамтамасыз ету. Серуенде қимылды ойындарға қатысуға және жаттығуларды орындауға қызығушылық пен ықылас танытуға баулу.

1) МАД. Сауықтыру-шынықтыру шаралары.
2) Кіші топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары.
3) Ересек топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары.
4) Ортаңғы топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары.
5) Ерте жас, Сауықтыру-шынықтыру шаралары.

12. 1. түрлі балалар әрекетінде қазақ халқының мәдениетімен, салт- дәстүрлерімен таныстыру арқылы балалардың ауызша және байланыстырып сөйлеуін дамыту.

1) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
2) МАД. Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
3) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
4) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
5) Ерте жас, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты

13. 1. өзінің тәжірибесіне сүйеніп, суреттер бойынша әңгіме құрастыруға, ойыншықтар мен заттарды 4-5 сөйлеммен сипаттауға, берілген сурет бойынша оған дейінгі және одан кейінгі оқиғаны ойлап табуға баулу.

1) Ересек топ, қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы.
2) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор
3) Ортаңғы топ, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы
4) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор
5) Ерте жас тобы, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы

14. заттардың түсін, көлемін, пішінін, дәмін білдіретін сын есімдермен байыту. Меңгерілген сөздерді ауызша сөйлеуде өз бетінше қолдануға ықпал ету.

1) Ересек топ, Сөздік қорды қалыптастыру.
2) МАД. Сөздік қорды қалыптастыру.
3) Ортаңғы топ, Сөздік қорды қалыптастыру.
4) Кіші топ, Сөздік қорды қалыптастыру.
5) Ерте жас, Сөздік қорды қалыптастыру.

15. 324. сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру, ұжыммен жұмыс істей білуге үйрету; эстетикалық талғамды қалыптастыру, балалардың ой-өрістерін кеңейту; тірі және өлі табиғат объектілеріне ұқыпты қарауға тәрбиелеу.

1) МАД топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті
2) Ересек топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті
3) Кіші топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті
4) Ерте жас тобы, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
5) Ортаңғы топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты

16. 1. Бейнелерді парақ бетінде орналастыра отырып, түрлі-түсті дақтарды қарама-қарсы үйлестіру арқылы бере білу, дөңгелек және толқын тәрізді сызықтарды бейнелеу, дәстүрлі емес әдістермен суреттер салу.

1) Ересек топ, сурет салу
2) МАД. сурет салу
3) Ортаңғы топ, сурет салу
4) Кіші топ, сурет салу
5) Ерте жас, сурет салу

17. 325. Балаларға жиын, оның әртүрлі түстегі, пішіндегі, өлшемдегі заттардан тұратындығы туралы түсінік беру, заттарды жұппен қою арқылы оларды санамай-ақ салыстыру негізінде тең немесе тең еместігін анықтай білу.

1) Ересек топ, математика негіздері, жиын
2) Ортаңғы топ, математика негіздері, жиын
3) Кіші топ, математика негіздері, жиын
4) МАД топ, математика негіздері, жиын
5) Ерте жас тобы, математика негіздері, жиын

18. 14. Балалардың сазбалшық, ермексаз және оның қасиеттері туралы білімдерін қалыптастыру, сазбалшықты дұрыс қолдануды жетілдіру.

1) Ортаңғы топ, мүсіндеу
2) МАД. мүсіндеу
3) Кіші топ, мүсіндеу
4) Ересек топ, мүсіндеу
5) Ерте жас, мүсіндеу

19. 18. Фланелеграфта геометриялық фигураларды, машиналарды, үйлерді, доптарды, шарларды, гүлдерді, қазақтың ұлттық ою-өрнектерін орналастыру.

1) МАД. жапсыру
2) Ортаңғы топ, жапсыру
3) ересек топ, жапсыру
4) Кіші топ, жапсыру
5) Ерте жас, жапсыру

20. 1. 5-ке дейін реттік санау дағдыларын дамыту, реттік сан есімдерді атау, сандарды реті бойынша атауға «нешінші?» сұрағына жауап беруге және қорытынды санды атауға, «барлығы қанша?» сұрағына жауап беруге үйрету.

1) Ересек топ, математика негіздері, сан және санау
2) МАД топ, математика негіздері, жиын
3) Кіші топ, математика негіздері, жиын
4) Ортаңғы топ, математика негіздері, сан және санау
5) Ерте жас тобы, математика негіздері, жиын

21. 19. Қарапайым құрылысты үлгі бойынша, ересектің көмегімен, өз бетінше құрастыру, кеңістік қатынастарды түсіну, құрылыс масштабына сәйкес сюжеттік ойыншықтарды, табиғи материалдарды (құм, су, тас) қолданып, ойнауға мүмкіндік беру.

1) МАД. құрастыру
2) Ортаңғы топ, құрастыру
3) Кіші топ, құрастыру
4) Ерте жас, құрастыру
5) ересек топ, құрастыру

22. 1. «Мен» бейнесі. Есімін атағанда жауап беру, өзін айнадан және фотосуреттерден тану. Өзінің есімін және жасын атау, үйін және пәтерін тану, отбасы мүшелерінің аттарын атау.

1) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру.
2) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
3) Ересек топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
4) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру.
5) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру.

23. 1. салыстыру нәтижелерін ұзын-қысқа, енді-енсіз, биік-аласа, жуан- жіңішке сын есімдермен белгілеу. Бірнеше затты өсу және кему ретімен орналастырып, салыстыру.

1) Кіші топ, математика негіздері, сан және санау
2) Ересек топ, математика негіздері, сан және санау
3) Ересек топ, математика негіздері, шама
4) Ортаңғы топ, математика негіздері, шама
5) Ерте жас тобы, математика негіздері, жиын

24. 1. Екі қолмен бір уақытта заттармен әрекет ету, баланың бақылауы мен түсінуіне қолжетімді өмірлік жағдайлардың үзінділерін көрсететін көрнекі заттық-ойын әрекеттерін қолдану.

1) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру.Көлік
2) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.
3) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік.
4) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі.
5) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.

25. 41. Балалардың жалпы қабылданған моральдық-адамгершілік нормалар мен құндылықтарды меңгеруіне ықпал ету. Дөрекілікке, сараңдыққа теріс көзқарас қалыптастыру; басқа балалармен бірге, келісіп ойнауға, бір-біріне көмектесуге және жетістіктеріне, әдемі ойыншықтарға бірге қуануға баулу. Ненің «дұрыс» немесе «дұрыс емес», «жақсы» немесе «жаман» екені туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру.

1) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі.
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу
3) кіші, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Адамгершілік тәрбиесі
5) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Адамгершілік тәрбиесі

26. 1. сөйлеуде сын есімдерді қолданып, салыстыру нәтижелерін атау (ұзындау-қысқалау, кеңдеу-тарлау, жоғары-төмен, қалың-жұқа немесе ұзындығы, ені, биіктігі, қалыңдығы бойынша тең).

1) Ерте жас тобы, математика негіздері, жиын
2) Кіші топ, математика негіздері, геометриялық фигуралар
3) Ересек топ, математика негіздері, геометриялық фигуралар
4) Ересек топ, математика негіздері, сан және санау
5) Ортаңғы топ, математика негіздері, геометриялық фигуралар

27. 1. Балалардың табиғат пен табиғат құбылыстарына қызығушылықтарын қалыптастыру. Қоршаған ортадағы өсімдіктермен таныстыру. Сыртқы белгілері бойынша көгөністер (қызанақ, қияр, картоп) мен жемістерді (алма, алмұрт) ажырату.

1) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Адамгершілік тәрбиесі
2) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Табиғат әлемі
3) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу
4) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі.
5) кіші, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.

28. 49. Мақсаты денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың денсаулығын нығайту, қимыл белсенділігін дамыту, салауатты өмір салтын қалыптастыру болып табылады.

1) МАД. физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты
2) Кіші топ, физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты
3) Кіші топ, физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты
4) Ортаңғы топ, физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты
5) Ерте жас, физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты

29. 1. Кеңістік бағыттарын өзіне қатысты анықтау, берілген бағытта қозғалу (алға-артқа, оңға-солға, жоғары-төмен), заттарды оң қолмен солдан оңға қарай орналастыру, заттардың өзіне қатысты орналасуын сөздермен белгілеу (менің алдымда үстел, сол жағымда орындық тұр).

1) Ересек топ, математика негіздері, сан және санау
2) Ересек топ, математика негіздері, кеңістікті бағдарлау
3) Ересек топ, математика негіздері, геометриялық фигуралар
4) Ортаңғы топ, математика негіздері, кеңістікті бағдарлау
5) Ерте жас тобы, математика негіздері, кеңістікті бағдарлау

30. 1. дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын ояту; негізгі қимыл түрлері: жүру, жүгіру, секіру, лақтыру мен қағып алу, еңбектеу мен өрмелеуді орындаудың қарапайым дағдыларын жетілдіру; мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру;

1) МАД. физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
2) Ортаңғы топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
3) Кіші топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
4) Ерте жас, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
5) Ересек топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті

31. 53. Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп, сапта бір- бірден, екеуден (жұппен) жүру; әртүрлі бағытта: тура, шеңбер бойымен,«жыланша», шашырап, тапсырмаларды орындай отырып жүру: қол ұстасып, арқаннан ұстап, тоқтап, жартылай отырып, бұрылып, заттарды айналып жүру, еденге қойылған заттардан аттап жүру, жан-жаққа баяу айналу.

1) МАД. жүру
2) Кіші топ, жүру
3) Кіші топ, жүру
4) Ортаңғы топ, жүру
5) Ерте жас, жүру

32. 1. Тәулік бөліктері (таңертең, күндіз, кеш, түн) олардың сипаттамалық ерекшеліктері мен реттіліктері, «бүгін», «кеше», «ертең» туралы ұғымдарын кеңейту.

1) Ересек топ, математика негіздері, сан және санау
2) Ортаңғы топ, математика негіздері, кеңістікті бағдарлау
3) Ересек топ, математика негіздері, геометриялық фигуралар
4) Ересек топ, математика негіздері,тәулік бөліктері
5) Ерте жас тобы, математика негіздері, кеңістікті бағдарлау

33. 54. Тепе-теңдікті сақтай отырып, бір қырымен қосалқы қадаммен көлбеу тақтай (20-30 сантиметр), арқан бойымен жүру, тура жолмен, бір-бірінен 10 сантиметр қашықтықта орналасқан тақтайшалардың, қырлы тақтайдың бойымен жүру.

1) МАД. Тепе-теңдікті сақтау.
2) Ортаңғы топ, Тепе-теңдікті сақтау.
3) Ересек топ, Тепе-теңдікті сақтау.
4) Ерте жас, Тепе-теңдікті сақтау.
5) Кіші топ, Тепе-теңдікті сақтау.

34. 1. өнер түрлері туралы ұғымдарды кеңейту, заттарды қарау және қолмен ұстап зерттеуді дамыту; өнер туындыларын қабылдау мен түсіну дағдыларын қалыптастыру;

1) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
2) МАД топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
3) Кіші топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
4) Ересек топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
5) Ерте жас тобы, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті

35. 55. Бірқалыпты, аяқтың ұшымен, сапта бір-бірден, алаңның бір жағынан екінші жағына, әр түрлі бағытта: тура, шеңбер бойымен, «жыланша», шашырап жүгіру; белгілі бір тапсырмаларды орындау арқылы: тоқтап жүгіру, белгі бойынша көрсетілген жерге жүгіру; қарқынды өзгертіп, жылдам (10-20 метрге дейін), тоқтамай баяу қарқынмен (50-60 секунд ішінде) жүгіру.

1) МАД. жүгіру
2) Кіші топ, жүгіру
3) Ортаңғы топ, жүгіру
4) Ерте жас, жүгіру
5) ересек топ, жүгіру

36. қазақ халқының ұлттық бейнелеу өнеріне баулу арқылы патриотизмге тәрбиелеу; балаларға тыңдауға, айтуға жастарына сәйкес, тәрбиелік мәні бар әндерді ұсыну; балаларды қауіпсіздікті сақтауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

1) Ересек топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
2) МАД топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
3) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
4) Кіші топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
5) Ерте жас тобы, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті

37. 1. Заттарды оң және сол қолмен қашықтыққа лақтыру (2,5-5 метр қашықтық), төменнен екі қолмен көлденең нысанаға, оң және сол қолмен (1,5–2 метр қашықтықтан) допты кеуде тұсынан лақтыру,

1) Ерте жас, Домалату, лақтыру, қағып алу.
2) МАД. Домалату, лақтыру, қағып алу.
3) Кіші топ, Домалату, лақтыру, қағып алу.
4) Кіші топ, Домалату, лақтыру, қағып алу.
5) Ортаңғы топ, Домалату, лақтыру, қағып алу.

38. 1. 4-6 метр қашықтыққа тура бағытта, заттарды айналып және заттардың арасымен еңбектеу, еденге қойылған тақтай бойымен, арқанның, доғаның астымен (биіктігі 40 сантиметр), көлбеу модуль бойымен, туннель арқылы еңбектеу; саты бойымен өрмелеу, гимнастикалық қабырғаға өрмелеу және одан түсу (биіктігі 1,5 метр).

1) Ерте жас, Еңбектеу, өрмелеу.
2) Кіші топ, Еңбектеу, өрмелеу.
3) ересек топ, Еңбектеу, өрмелеу.
4) Ортаңғы топ, Еңбектеу, өрмелеу.
5) МАД. Еңбектеу, өрмелеу.

39. 344. Балаларды суреттерді қылқаламмен, қаламмен бояуға үйрету, заттарды бояуда сызбалар мен жақпаларды бір бағытта жоғарыдан төменге немесе солдан оңға пішіннің шеткі сызығынан шықпай ырғақты түрде бояу.

1) Ерте жас тобы, сурет салу
2) Ересек топ, сурет салу
3) Кіші топ, сурет салу
4) Ортаңғы топ, мүсіндеу
5) МАД топ, жапсыру

40. 59. Дене белсенділігі (таңертеңгі жаттығу, шынықтыру, спорттық және қимылды ойындар) мен ұйқының пайдасы туралы түсінік қалыптастыру. Дене мүшелері мен ағза жүйесін нығайтатын жаттығулармен таныстыру.

1) Ерте жас, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
2) Кіші топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
3) Ересек топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
4) Ортаңғы топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
5) МАД. Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру

41. 1. Ермексаз, сазбалшық, пластикалық кесектерден әртүрлі тәсілдерді қолданып, бейнелерді мүсіндеу

1) Ерте жас тобы, мүсіндеу
2) МАД топ, мүсіндеу
3) Ересек топ, мүсіндеу
4) Кіші топ, сурет салу
5) Ортаңғы топ, мүсіндеу

42. 1. Өзінің денсаулық жағдайы туралы ересектерге айту, науқастанған кезде дәрігерге қаралып, емделу қажеттігін білу.

1) Ерте жас, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
2) Кіші топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
3) Ортаңғы топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
4) Кіші топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
5) МАД. Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру

43. 1. әртүрлі пішіндегі таныс заттарды өзіне тән ерекшеліктерін ескере отырып, заттардың толық пішіні пайда болғанға дейін немесе жайылған пішіннің жиектерін ию, жеке бөліктерді тұтас бөліктен созу, майда бөлшектерді қысу сияқты тәсілдермен мүсіндеу.

1) Ересек топ, мүсіндеу
2) Ерте жас тобы, мүсіндеу
3) МАД топ, мүсіндеу
4) Кіші топ, сурет салу
5) Ортаңғы топ, мүсіндеу

44. Балалардың денсаулығын және жергілікті жағдайларды ескере отырып, табиғи факторлар: ауа, күн, суды пайдалана отырып, шынықтыру шараларының кешенін жүзеге асыру

1) Ерте жас, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
2) Ортаңғы топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
3) Кіші топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
4) ересек топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
5) МАД. Сауықтыру-шынықтыру шаралары

45. Құрылыс материалдарынан, «лего» конструкторлардан құрастыру

1) Ерте жас тобы, құрастыру
2) Кіші топ, құрастыру
3) Ортаңғы топ, жапсыру
4) МАД топ, құрастыру
5) Ересек топ, құрастыру

46. Шынықтыру шараларын жүргізуде балалардың денсаулық жағдайын ескере отырып, жеке тәсілді жүзеге асыру. Шынықтыру шараларын жүргізу, жаттығулар мен массаж жасау

1) Ерте жас, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
2) Кіші топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
3) Ересек топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
4) Ортаңғы топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
5) МАД. Сауықтыру-шынықтыру шаралары

47. 1. Элементтердің ретін, олардың арасындағы арақашықтықты сақтауды, пішінін ескере отырып, ұлттық ою-өрнекті қолданып, тұрмыстық заттарды, ыдыстарды безендіру дағдыларын дамыту.

1) Ерте жас тобы, мүсіндеу
2) Кіші топ, сурет салу
3) Ересек топ, жапсыру
4) Ортаңғы топ, жапсыру
5) МАД топ, жапсыру

48. 1. Мақсаты баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене шынықтыруға қызығушылықты арттыру, денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, қимыл-қозғалыс тәжірибесін байыту, дене сапаларына және қимыл белсенділігіне қажеттілікті дамыту болып табылады.

1) Ерте жас, Физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты
2) МАД. Физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты
3) Кіші топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты
4) Ересек топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты
5) Ортаңғы топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты

49. 66. қолды екі жаққа созып, басқа қапшық қойып, заттардан аттап өту, бұрылу; қырлы, көлбеу тақтай бойымен (ені 2 сантиметр, биіктігі 30-35 сантиметр) жүру; қолдарды әртүрлі қалыпта ұстап, еденнен 20 – 25 сантиметр жоғары қойылған сатының таяқшаларынан, үрленген доптардан (бір-бірінен қашық қойылған 5–6 доп арқылы кезекпен) аттап өту.

1) Ерте жас, дене шынықтыру, тепе-теңдікті сақтау
2) Ортаңғы топ, дене шынықтыру, тепе-теңдікті сақтау
3) Кіші топ, дене шынықтыру, тепе-теңдікті сақтау
4) Ересек топ, дене шынықтыру, тепе-теңдікті сақтау
5) МАД. дене шынықтыру, тепе-теңдікті сақтау

50. 348. Қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнерімен, киіз үй оның жабдықтарымен, сандық, кебежемен, қоржынмен таныстыру. Геометриялық пішіндерден, өсімдіктерден әзірленген ою-өрнектерді жолаққа бірізділігін ескере отырып, жапсыру дағдыларын қалыптастыру.

1) Ерте жас тобы, мүсіндеу
2) МАД топ, жапсыру
3) Ересек топ, жапсыру
4) Кіші топ, сурет салу
5) Ортаңғы топ, жапсыру