Тест: Майра Нұрланқызы Садыбекова4


Список вопросов


1. 1. Ересектердің еңбегіне қызығушылық тудыру. Кейбір еңбек әрекеттерін білуге және атауға (тәрбиешінің көмекшісі ыдыс жуады, тамақ әкеледі, сүлгілерді ауыстырады) үйрету. Ересектердің еңбегін бақылауға баулу, ересектердің әрекеттерді қалай орындап жатқанына балалардың назарын аудару. Ересектерге көмектесу ниетін қолдау.

1) кіші, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.
2) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу
3) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Еңбекке баулу
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік.
5) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі

2. 1. балаларды өздігінен сипаттау және баяндау әңгімелерін құруға баулу;

1) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
2) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеттері
3) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
4) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
5) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты

3. 1. Көліктер, көше, жол туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. Көлік құралдарының кейбір түрлерімен таныстыру.

1) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік
2) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі
3) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.
4) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік.
5) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру.Көлік.

4. 292. Баланың сөздік қорын айналасындағы өзін қоршаған ортадан тыс заттар мен құбылыстардың атауларымен кеңейту, аталған заттардың қолданылу аясы туралы балалармен талқылау.

1) Ерте жас тобы, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
2) Кіші топ, Сөздік қор
3) Ересек топ, Сөздік қор
4) Мектепалды топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
5) Ортаңғы топ, Сөздік қор.

5. 1. Заттарды және олармен әрекеттерді атау, оларды суреттерден тану. Заттық-бағдарлық әрекеттерді (қарау, тигізу, бұрау, ашу, белгілі бір объектіге арналған нақты әрекеттерді (допты домалату, машинаны итеру, қуыршақты жатқызу, пирамиданы жинау және бөлшектеу, бір текшені екіншісіне қою) орындауға баулу.

1) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.
2) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Бала, оның отбасы, үйі.
3) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру. Заттық әлем.
4) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру.Көлік.
5) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру. Көлік.

6. 1. зат есімдерді жекеше және көпше түрде, сан есімдерді ретімен атауға, оларды зат есімдермен септіктерде, жекеше және көпше түрде, зат есімдерді сын есімдермен байланыстыруға, етістіктерді бұйрық райымен қолдана білуге үйрету (отыр, жүр, жүгір).

1) Ерте жас тобы, Тілдің грамматикалық құрылымы.
2) Мектепалды топ, Тілдің грамматикалық құрылымы.
3) Кіші топ, Сөздік қор
4) Ересек топ, Тілдің грамматикалық құрылымы.
5) Ортаңғы топ, Сөздік қор.

7. 298. Диалогтік сөйлеуді жетілдіру: әңгімеге қатысуға баулу, диалогке қатысушы үшін түсінікті сұрақтар қоюға және қойылған сұрақтарға дұрыс, толық жауап беруге баулу.

1) Ерте жас тобы, байланыстырып сөйлеу
2) Ересек топ, байланыстырып сөйлеу
3) Ортаңғы топ, байланыстырып сөйлеу
4) Кіші топ, байланыстырып сөйлеу
5) Мектепалды топ, Тілдің грамматикалық құрылымы

8. 187. Баланың жеке тұлғасының қалыптасуына ықпал ету, оның мүдделеріне, қажеттіліктеріне, қалауына, мүмкіндігіне құрметпен қарау, оны ересектердің басқа балалар сияқты жақсы көретініне сенім қалыптастыру.

1) Ерте жас, Қоршаған ортамен таныстыру.
2) Ортаңғы топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
3) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
4) Кіші топ, Қоршаған ортамен таныстыру.
5) МАД. Қоршаған ортамен таныстыру.

9. 376. Қай топ балалары берілген сұрақтарды түсінеді және тыңдайды, оларға жауап береді?

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) Мектепалыд даярлық тобы
4) ортаңғы топ
5) ересек топ

10. 182. қарым-қатынас барысында бір-бірінің атын атауға, достарының аттарын есте сақтауға баулу; аты мен жынысына сәйкес өзін-өзі тануға баулу; өзгелерге құрметпен қарауға тәрбиелеу;

1) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
2) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
3) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
4) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
5) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

11. 1. Мүсінделген заттың, фигуралардың бетін тегістеуге үйрету. Бірнеше бөліктерден заттарды мүсіндеу, оларды орналастыру, пропорцияларды сақтау, бөліктерді біріктіру.

1) Ерте жас тобы, мүсіндеу
2) Кіші топ, сурет салу
3) Ортаңғы топ, мүсіндеу
4) МАД топ, мүсіндеу
5) Ересек топ, мүсіндеу

12. 1. қай топта бейнелі сөздерді қолданады, таныс ертегілерді сахналауға қатысады, әдеби шығарма кейіпкерлерінің дауыс ырғағымен мінерлілігін сақтайды?

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) Мектепалыд даярлық тобы
4) ортаңғы топ
5) ересек топ

13. 1. Музыкаға деген қызығушылықты ояту, музыка тыңдауға, ән айтуға, қарапайым би қимылдарын орындауға баулу.

1) Ерте жас, музыка
2) Кіші топ, музыка
3) Ортаңғы топ, музыка
4) Ересек топ, музыка
5) МАД. музыка

14. 1. Ұжымдық сюжетті композицияны құрастыру дағдыларын қалыптастыру. Композицияны құрастыруда дайын пішіндердің көмегімен заттарды қиюға немесе өз бетінше ойдан қиып жапсыруға мүмкіндік беру. Шығармашылық қиялды дамыту.

1) .МАД топ, жапсыру
2) Ересек топ, жапсыру
3) Ерте жас тобы, мүсіндеу
4) Кіші топ, сурет салу
5) Ортаңғы топ, жапсыру

15. 1. Қай жаста сазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерін біледі, сазбалшықпен, ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларына ие?

1) ересек топ (4 жастан бастап)
2) мектепалды даярлық топ (5 жастан бастап)
3) ерте жас топ (1 жастан бастап)
4) ортаңғы топ (3 жастан бастап)
5) кіші топ (2 жастан бастап)

16. 1. Балаларды ойын барысында үстел үсті және еден үсті құрылыс материалдарымен (текшелер, кірпіштер, үш қырлы призма, пластина, цилиндр), жазықтықтағы құрылыстың орналасу нұсқаларымен таныстыру.

1) . Ерте жас, құрастыру
2) Кіші топ, құрастыру
3) Ортаңғы топ, құрастыру
4) ересек топ, құрастыру
5) МАД. құрастыру

17. 1. өз бетінше ойдан құрастыруға мүмкіндік беру, құрастырылған құрылыс бөлшектерінің кеңістікте орналасуын айқындау. Дайын құрылыспен түрлі ойындар ойнауға ынталандыру.

1) Кіші топ, құрастыру
2) Ортаңғы топ, жапсыру
3) Ерте жас тобы, құрастыру
4) Ортаңғы топ, жапсыру Д.МАД топ, құрастыру Е.
5) Ересек топ, құрастыру

18. 1. Балаларды бейнелерді фланелеграфта (сызықтарда, шаршыда), қағаз бетіне қойып, құрастыруға, кескінді конструктивті тәсілмен жасауға (жекелеген бөліктерден), ересектермен бірге түстерді таңдауға (қарама-қарсы түстер) үйрету.

1) Ерте жас, жапсыру
2) Ортаңғы топ, жапсыру
3) Кіші топ, жапсыру
4) ересектоп, жапсыру
5) МАД. жапсыру

19. 1. Қай жастағы балалар ертегілер мен қысқа әңгімелердің мазмұнын қайталайды, шағын тақпақтарды жатқа оқиды, таныс ойыншықтарды, жемістерді,көкөністерді 2-3 сөзден тұратын жай сөйлеммен сипаттай алады.

1) ерте жас тобы
2) мектепалды даярлық топ
3) ортаңғы топ
4) ересек топ
5) кіші топ

20. 1. Мүсіндеудің қарапайым тәсілдерін (кесектерді үлкен бөліктерден бөліп алу, оларды біртұтас етіп біріктіру, сазбалшықты өздігінен илеу) үйрету.

1) Ерте жас, мүсіндеу
2) Кіші топ, мүсіндеу
3) Ортаңғы топ, мүсіндеу
4) Ересек топ, мүсіндеу
5) МАД. мүсіндеу

21. 1. Құрылыс бөлшектеріне ұқыптылықпен қарау, ойнап болған соң оларды жинау және орнына қою, құрастыру барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау.

1) Ерте жас тобы, құрастыру
2) Ересек топ, құрастыру
3) Кіші топ, құрастыру
4) Ортаңғы топ, жапсыру
5) МАД топ, құрастыру

22. 1. Балалардың бейнелеу әрекетіне деген қызығушылығын ояту, көркемдік қабылдауларын дамыту.

1) Ерте жас, сурет салу
2) ересек топ, сурет салу
3) Кіші топ, сурет салу
4) Ортаңғы топ, сурет салу
5) МАД. сурет салу

23. 1. қай топ балалары оюдың әсемдігін, орналасуын байқайды, оларды бөліктерге бөледі,желім қалдықтарын жою үшін майлықты падаланады?

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) ортаңғы топ
4) ересек топ
5) мектепалды даярлық топ

24. 1. құрылыс материалдарынан құрастыруға баулу; желімсіз жапсыру техникасын игеру; өз өмірінің қауіпсіздігі туралы алғашқыұғымдарды қалыптастыру; заттармен қауіпсіз әрекет ету ережелерімен таныстыру.

1) Ерте жас, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
2) Кіші топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
3) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
4) Кіші топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
5) МАД. Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті

25. 1. Сөздік қорды заттар тобын білдіретін жалпылаушы сөздермен (ойыншықтар, киім, аяқ киім, ыдыс, жиһаз), заттардың орналасқан жерін (сол, оң, қатар, жанында, арасында), тұрмыстық электротехника заттарының және ұлттық тұрмыстық заттардың атауларын білдіретін және мағынасы қарама- қарсы антоним сөздермен байыту

1) Ерте жас тобы, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
2) Кіші топ, Сөздік қор
3) Ортаңғы топ, Сөздік қор.
4) Ересек топ, Сөздік қор
5) Мектепалды топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.

26. 150. көркемдік қабылдауды дамыту, балаларды бейнелеу өнерінің шығармаларын түсінуге, музыка мен әнді қабылдауға баулу; заттар туралы түсініктерді, бейнелеу және құрастыру әрекеттерін нақтылау үшін көру және сипап-сезу (тактилді) зерттеу әдістерін қалыптастыру;

1) . Ерте жас, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
2) Кіші топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
3) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
4) Кіші топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
5) МАД. Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті

27. 1. Әдеби шығармаларды мұқият тыңдау, кейіпкерлерге жанашырлық таныту, ондағы әрекеттердің дамуын қадағалау, мазмұнын түсінуге және олардың мазмұнын қайталап айтуда сюжет желісінің реттілігін сақтауға баулу

1) Ерте жас тобы, көркем әдебиет
2) Кіші топ, көркем әдебиет
3) Ортаңғы топ, көркем әдебиет
4) Ересек топ, көркем әдебиет
5) Ересек топ, сөйлеуді дамыту

28. 1. Қай топ балалары өз –өзіне қызмет көрсетудің бастапқы дағдыларына, салауатты өмір салты туралы түсініктерге ие

1) ерте жас тобы
2) ересек топ
3) кіші топ
4) мектепалды даярлық топ
5) ортаңғы топ

29. 1. бейнелеу өнеріне, музыкаға, ән айтуға, қарапайым аспаптарда ойнауға шығармашылық қызығушылықты қалыптастыру;материалға ұқыпты қарауға, оны дұрыс қолдана білуге үйрету; балаларды музыкалық шығармашылыққа, әсемдікті сезінуге тәрбиелеу;

1) Ерте жас, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
2) Кіші топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
3) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
4) Кіші топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
5) МАД. Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті

30. 354. Ұжымдық құрастыруға қызығушылықты ояту, құрылыс жобасын бірлесіп ойластыру, құрдастар арасында міндеттерді бөлісу, түрлі құрылымдық тәсілдерді қолдану, командамен бірге нәтижеге қол жеткізу, дайын құрылысты талдау.

1) Ерте жас тобы, құрастыру
2) Ересек топ, құрастыру
3) МАД топ, құрастыру
4) Ортаңғы топ, жапсыру
5) Кіші топ, құрастыру

31. 1. Мақсаты балалардың эстетикалық қабылдауын қалыптастыру, дербес тәжірибелік және шығармашылық әрекетті дамыту болып табылады.

1) Ерте жас, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
2) Кіші топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
3) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
4) . Ересек топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
5) МАД. Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты

32. 1. Қай топта пішіні, түсі, көлемі, қолданысы бойынша заттарды топтастырады және таңдайды

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) ортаңғы топ
4) ересек топ
5) мектепалды даярлық топ

33. 147. Заттарды түсі, көлемі, пішіні бойынша өз бетінше зерттеу және салыстыруға мүмкіндік беру.

1) Ерте жас, сенсорика
2) Кіші топ, сенсорика
3) Ортаңғы топ, жаратылыстану
4) Кіші топ, жаратылыстану
5) МАД. сенсорика

34. 355. Балалардың музыкаға деген қызығушылығын тудыру, оны тыңдауға ынталандыру, музыкалық шығармаларды эмоционалды қабылдауды дамыту

1) Ерте жас тобы, музыка
2) Кіші топ, музыка
3) Ортаңғы топ, музыка
4) Ересек топ, музыка
5) МАД топ, музыка

35. 1. Қай топ балалары ересектерге көмек көрсетуге ынта білдіреді, Қазақстан туын таниды және атайды

1) ерте жас тобы
2) ортаңғы топ
3) кіші топ
4) ересек топ
5) мектепалды даярлық топ

36. 146. Өлшемдері әртүрлі геометриялық фигураларды, өлшемі, пішіні, түсі бойынша ерекшеленетін біркелкі заттарды топтастыруды, түрлі көлемдегі геометриялық фигураларды негізгі түсі, неғұрлым ұқсас қасиеттері бойынша салыстыру және іріктеуді жетілдіру.

1) . Ерте жас, сенсорика
2) Кіші топ, сенсорика
3) Ортаңғы топ, жаратылыстану
4) Кіші топ, жаратылыстану
5) МАД. сенсорика

37. 1. музыкалық шығарманың мәнерлі құралдарын байқауға үйрету (ақырын, қатты, баяу, жылдам), жоғары дыбыстарды ажырату (секста, септима шегінде жоғары, төмен), әндерді иллюстрацияларды көрсетумен және қимылдармен сүйемелдеу, қазақтың ұлттық аспабы домбырамен орындалған әндер мен күйлерді тыңдату.

1) Ерте жас тобы, музыка тыңдау
2) Кіші топ, музыка тыңдау
3) Ересек топ, музыка тыңдау
4) Ортаңғы топ, музыка тыңдау
5) МАД топ, ән айту

38. 1. қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру;түрлі сенсорлық әсерлермен байыту; қоршаған ортада бірлесіп әрекет етуді дамыту;

1) Ерте жас, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеттері
2) Кіші топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеттері
3) Ортаңғы топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
4) Ересек топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеттері
5) МАД. Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеттері

39. 1. Әуенді таза және сөздерді анық айтуға, музыканың сипатын жеткізе білуге үйрету. Аспаптың сүйемелдеуімен және сүйемелдеуінсіз ән айтуға баулу (тәрбиешіні көмегімен).

1) Ерте жас тобы, музыка тыңдау
2) Кіші топ, музыка тыңдау
3) Ересек топ, ән айту
4) Ортаңғы топ, ән айту
5) МАД топ, ән айту

40. 1. Мақсаты балалардың танымдық қабілеттерін, білуге құштарлығын, қиялын, зейінін, есте сақтауын, байқағыштығын дамыту болып табылады.

1) Ерте жас, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
2) Ересек топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті
3) Ортаңғы топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
4) МАД. Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті
5) Кіші топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты

41. 1. қимылдарды музыкамен сәйкестендіре отырып, жүрелеп отыру, музыканың екінші бөлігінде қимылдарды өзгерту, музыканың көңілді, ойнақы сипатын қабылдау, мазмұны бойынша таныс әндерді сахналауға баулу, музыканың ырғағына сәйкес әртүрлі қарқынмен секіру.

1) Ерте жас тобы, Музыкалық-ырғақты қимылдар
2) Ортаңғы топ, ән айту
3) Кіші топ, музыка тыңдау
4) Ересек топ, Музыкалық-ырғақты қимылдар
5) МАД топ, Музыкалық-ырғақты қимылдар

42. 366. Музыканың сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау, шеңбер бойымен ән айтып жүру, қимылдарды өзгерту, шапшаңдық пен ептілік таныту,

1) Ерте жас тобы, Музыкалық-ырғақты қимылдар
2) Ересек топ, билер
3) Кіші топ, билер
4) Ересек топ, Музыкалық-ырғақты қимылдар
5) Ортаңғы топ, ән айту

43. 141. Балаларды педагогтің көмегімен өлеңді толық қайталауға ынталандыру. Таныс өлеңдерді оқыған кезде балаларға сөздерді, сөз тіркестерін қосылып айтуға мүмкіндік беру.

1) Ерте жас, көркем әдебиет
2) Ортаңғы топ, көркем әдебиет
3) Ересек топ, көркем әдебиет
4) Кіші топ, көркем әдебиет
5) МАД. көркем әдебиет

44. 1. Балалардың назарын кітапты қарап отырған балаға аудару. Балалармен бірге балалар әдебиетінің шығармаларына арналған иллюстрацияларды қарау. Суреттердің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беруді дамыту.

1) Ерте жас, көркем әдебиет
2) МАД. көркем әдебиет
3) Ересек топ, көркем әдебиет
4) Ортаңғы топ, көркем әдебиет
5) Кіші топ, көркем әдебиет

45. 140. Оқып беруді ойыншықтарды, суреттерді, үстел үсті театрының кейіпкерлерін және басқа да көрнекі құралдарды көрсетумен сүйемелдеу, сонымен қатар көрнекіліксіз көркем шығарманы тыңдау.

1) Ерте жас, көркем әдебиет
2) Кіші топ, көркем әдебиет
3) МАД. көркем әдебиет
4) Ортаңғы топ, көркем әдебиет
5) Ересек топ, көркем әдебиет

46. 1. музыканың көңілді, ойнақы сипатын ажырата білу, атрибуттармен би қимылдарын орындау. Қазақтың ұлттық би өнерімен таныстыру. «Қамажай» биін үйрету.

1) Ерте жас тобы, Музыкалық-ырғақты қимылдар
2) Кіші топ, билер
3) Ересек топ, Музыкалық-ырғақты қимылдар
4) Ортаңғы топ, ән айту
5) Ересек топ, билер

47. 1. Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, күн сайын ойын түрінде және сенсорика ұйымдастырылған іс-әрекеті арқылы іске асырылады.

1) Ерте жас, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту
2) Ересек топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту
3) Кіші топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту
4) МАД. Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту
5) Ортаңғы топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту

48. 1. танымдық қызығушылықтары мен шығармашылық қиялды қалыптастыру; табиғатты сақтауда адамның рөлі туралы білімдерін қалыптастыру; қоршаған ортада, табиғатта қауіпсіздікті сақтау.

1) Ерте жас тобы, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
3) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
4) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың мақсаты
5) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

49. 1. Ересектердің сөзін түсінуге, шағын әңгімелерді көрнекі сүйемелдеусіз тыңдауға, қарапайым сұрақтарға (Кім? Не? Не істейді?) және неғұрым күрделі (Не әкелді? Кімге әкелді? Неге әкелді? Қашан әкелді?) сұрақтарға жауап беруге, өз ойын айтуға үйрету.

1) Ерте жас, Байланыстырып сөйлеу.
2) МАД. Байланыстырып сөйлеу.
3) Кіші топ, Байланыстырып сөйлеу.
4) Ортаңғы топ, Байланыстырып сөйлеу.
5) Ересек топ, Тілдің грамматикалық құрылымы.

50. 1. Балаларды зат есімнің көпше түрін қолдануға, сын есімді зат есіммен, етістіктің өткен шағымен байланыстыру, сөз тіркестерін құра білуге (сын есім + зат есім, зат есім + етістік), сөздердің дұрыс айтылуын, зат есімдердің көпше түрде дұрыс қолданылуын ескеріп, сын есімдерді зат есімнің көпше түрімен сәйкестендіру.

1) Ерте жас, Тілдің грамматикалық құрылымы.
2) МАД. Тілдің грамматикалық құрылымы.
3) Кіші топ, Тілдің грамматикалық құрылымы.
4) Ортаңғы топ, Тілдің грамматикалық құрылымы.
5) Ересек топ, Тілдің грамматикалық құрылымы.