Тест: Майра 3


Список вопросов


1. 325. Қазақ халқының әшекей бұйымдарымен (білезік, жүзік, балдақ, сырға, тұмар) таныстыру.

1) Ерте жас тобы, мүсіндеу
2) Ересек топ, мүсіндеу
3) Ортаңғы топ, жапсыру
4) Ортаңғы топ, мүсіндеу
5) Мектепалды топ, мүсіндеу

2. 1. баланы әрекет түрлеріне, ойын арқылы өзіне - өзі қызмет көрсетуге, адамгершілік құндылықтарға баулу; айналасындағы заттық ортаға қызығушылықты қалыптастыру;

1) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
3) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
4) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
5) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

3. 324. Ортаңғы топта мүсіндеу әрекеті

1) Мүсіндеу тәсілдерін қолдана отырып, өзіне ұнаған бұйымдарды мүсіндеу, оларды таяқшамен безендіру.
2) Қазақ ою-өрнектерінің қарапайым элементтерін қайталап салуға баулу.Құмға таяқшалармен, асфальтқа бормен, өз бетінше ойдан сурет салуға мүмкіндік беру
3) Мүсіндеудің қарапайым тәсілдерін (кесектерді үлкен бөліктерден бөліп алу, оларды біртұтас етіп біріктіру, сазбалшықты өздігінен илеу) үйрету.
4) Балалардың музыканы есте сақтауын дамыту, таныс музыкалық шығарманы көтеріңкі көңіл-күймен қабылдауға баулу, оны соңына дейін тыңдауға үйрету.
5) Фланелеграфта геометриялық фигураларды, машиналарды, үйлерді, доптарды, шарларды, гүлдерді, қазақтың ұлттық ою-өрнектерін орналастыру.

4. 1. мінез-құлық мәдениетінің қарапайым дағдыларын (амандасу, қоштасу, алғыс айту), құрдастарымен өзара әрекеттің бастапқы дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

1) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
3) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
4) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
5) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

5. 1. Мінез-құлық мәдениетінің дағдыларын қалыптастыру: амандасу, қоштасу, алғыс айту. Баланың құрдастарына деген мейірімді қарым-қатынасын үлгі ету. Жанашырлық пен елгезектік танытуға баулу.

1) Ерте жас, қоршаған ортамен танысу (1 жастан 1 жас 6 айға дейін)
2) Ерте жас тобы, қоршаған ортамен танысу (1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін)
3) Ортаңғы топ, қоршаған ортамен танысу
4) МАД. қоршаған ортамен танысу
5) Ересек топ, қоршаған ортамен танысу

6. 323. Ортаңғы топта мүсіндеу әрекеті

1) Бірнеше бөліктерді қосу, қысу, біріктіру арқылы өсімдіктерді және жануарларды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру.
2) Қазақ ою-өрнектерінің қарапайым элементтерін қайталап салуға баулу.Құмға таяқшалармен, асфальтқа бормен, өз бетінше ойдан сурет салуға мүмкіндік беру.
3) Мүсіндеудің қарапайым тәсілдерін (кесектерді үлкен бөліктерден бөліп алу, оларды біртұтас етіп біріктіру, сазбалшықты өздігінен илеу) үйрету.
4) Балалардың музыканы есте сақтауын дамыту, таныс музыкалық шығарманы көтеріңкі көңіл-күймен қабылдауға баулу, оны соңына дейін тыңдауға үйрету.
5) Фланелеграфта геометриялық фигураларды, машиналарды, үйлерді, доптарды, шарларды, гүлдерді, қазақтың ұлттық ою-өрнектерін орналастыру.

7. 1. Құрдастары мен айналасындағы ересектердің көңіл-күйіне сәйкес жауап беру (күлімсіреу – қуаныш, жылау – реніш).Өлі табиғат заттарының қасиеттерін (су, құм, тас) ойын арқылы түсіну (суды құю, төгу, шашу, құмды салу, шашу, жинау, мүсіндеу, тасты жинау, қалау).

1) Ерте жас, қоршаған ортамен танысу (1 жастан 1 жас 6 айға дейін)
2) Ортаңғы топ, қоршаған ортамен танысу
3) Ерте жас тобы, қоршаған ортамен танысу (1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін)
4) Ересек топ, қоршаған ортамен танысу
5) МАД. қоршаған ортамен танысу

8. 322. Ортаңғы топта мүсіндеу әрекеті

1) Кесектерді алақандарының арасында домалату, есу, жаю тәсілдері арқылы заттарды мүсіндеу (ыдыстар, ойыншықтар).
2) Қазақ ою-өрнектерінің қарапайым элементтерін қайталап салуға баулу.Құмға таяқшалармен, асфальтқа бормен, өз бетінше ойдан сурет салуға мүмкіндік беру.
3) Мүсіндеудің қарапайым тәсілдерін (кесектерді үлкен бөліктерден бөліп алу, оларды біртұтас етіп біріктіру, сазбалшықты өздігінен илеу) үйрету.
4) Балалардың музыканы есте сақтауын дамыту, таныс музыкалық шығарманы көтеріңкі көңіл-күймен қабылдауға баулу, оны соңына дейін тыңдауға үйрету.
5) Фланелеграфта геометриялық фигураларды, машиналарды, үйлерді, доптарды, шарларды, гүлдерді, қазақтың ұлттық ою-өрнектерін орналастыру.

9. 155. негізгі қимыл түрлерін жетілдіру: жүру, жүгіру, өрмелеу, лақтыру, секіру, тепе-теңдік сақтау; жалпы дамытушы жаттығуларды, ұлттық, қимылды, саусақпен ойналатын ойындарды, шынықтыру шараларын қолдану арқылы балалардың денсаулығын нығайту;

1) . Ерте жас, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
2) . Ортаңғы топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
3) МАД. Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
4) Ересек топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
5) Кіші топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті

10. 1. Әртүрлі бағытта және берілген бағытта шеңбер бойымен, қолдарын әртүрлі қалыпта ұстап, бір-бірінің қолдарынан ұстап, аяқтың ұшымен жүру, шағын топпен және бүкіл топпен қарқынды өзгерте отырып, белгі бойынша тоқтап, иректелген лентаның бойымен жүру.

1) Ерте жас, жүру
2) Ересек топ, жұгіру
3) Ортаңғы топ, ән айту
4) МАД. Секіру
5) Кіші топ, жүру

11. 321. Сазбалшықтан, ермексаздан мүсіндеуге қызығушылыққа баулу. Сазбалшық, ермексаз кесектерінен бөліп алу, домалату, ширату, созу, жаю тәсілдерін пайдалана отырып, көгөністер мен жемістерді, кейбір заттарды, азық- түлік тағамдарын мүсіндеуге үйрету.

1) Ерте жас тобы, мүсіндеу
2) Ортаңғы топ, мүсіндеу
3) Ортаңғы топ, жапсыру
4) Мектепалды топ, мүсіндеу
5) Ересек топ, мүсіндеу

12. 156. салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерін қалыптастыру және құрдастарымен бірлесіп әрекет етуге дайындау.

1) Ерте жас, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
2) Ортаңғы топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
3) Кіші топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
4) МАД. Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
5) Ересек топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті

13. 153. Өсімдіктер мен жануарларға деген қызығушығын дамыту, оларға қамқор болуға баулу.Айналасындағы заттармен қауіпсіз әрекет ету ережелерімен таныстыру, «болады – болмайды», «қауіпті» сөздерінің мағынасын түсіндіру.

1) Ерте жас, қоршаған ортамен танысу (1 жастан 1 жас 6 айға дейін)
2) Ортаңғы топ, қоршаған ортамен танысу
3) Ерте жас тобы, қоршаған ортамен танысу (1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін)
4) Ересек топ, қоршаған ортамен танысу
5) МАД. қоршаған ортамен танысу

14. 318. Қылқаламмен бояуда оны бояуға ақырын батыруды, алынған артық бояуды құтының шетіне қылқаламды ақырын басынан басып, ағызып жіберіп бояуды, бояудың келесі түсін қолдану үшін қылқаламды басқа түске салмас бұрын жақсылап суға шайып алып қолдануды, жуылған қылқаламды жұмсақ матамен немесе қағаз майлықпен сүртіп кептіруді үйрету.

1) Ерте жас тобы, сурет салу
2) Кіші топ топ, мүсіндеу
3) Ересек топ, сурет салу
4) Ортаңғы топ, сурет салу
5) Мектепалды топ, сурет салу

15. 1. Мақсаты денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып, балалардың физикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыру және негізгі қимыл түрлерін жетілдіру болып табылады.

1) Ерте жас, Физикалық қасиеттерді дамыту
2) Ортаңғы топ, Физикалық қасиеттерді дамыту
3) Ересек топ, Физикалық қасиеттерді дамыту
4) Кіші топ, Физикалық қасиеттерді дамыту
5) МАД. Физикалық қасиеттерді дамыту

16. 1. Серуенде қауіпсіз мінез-құлықтың қарапайым ережелерімен таныстыру (өсімдіктерді, бөгде және лас заттарды ұстамау, ауызға салмау, сондай-ақ құммен және сумен ойындарда лас суды ішпеу және төкпеу, құмды, топырақты шашпау).

1) Ортаңғы топ, қоршаған ортамен танысу
2) МАД. қоршаған ортамен танысу
3) Ересек топ, қоршаған ортамен танысу
4) Ерте жас, қоршаған ортамен танысу (1 жастан 1 жас 6 айға дейін)
5) Ерте жас тобы, қоршаған ортамен танысу (1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін)

17. 1. Сурет салу кезінде қарындашты, қылқаламды қатты қыспай, дұрыс ұстауды үйрету.

1) Ерте жас тобы, сурет салу
2) Кіші топ, сурет салу
3) Ересек топ, сурет салу
4) Ортаңғы топ, сурет салу
5) Мектепалды топ, сурет салу

18. 159. Шынықтыру шараларын өткізу кезінде балалардың денсаулық жағдайын ескеріп, жеке тәсілді жүзеге асыру.

1) Ерте жас, Сауықтыру-шынықтыру шаралары.
2) Кіші топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары.
3) Ортаңғы топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары.
4) Ересек топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары.
5) МАД. Сауықтыру-шынықтыру шаралары.

19. 1. Мақсаты сөздік қорды байыту, сөйлеу дағдыларын, әдеби шығармалар мен халық ауыз әдебиеті шығармаларына қызығушылықты қалыптастыру болып табылады.

1) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
2) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
3) Ерте жас, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
4) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
5) МАД. Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты

20. 1. Көлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білу, әр түрлі пішіндегі (көгөністер мен жемістер, ыдыс-аяқ, ойыншықтар, жануарлар), дөңгелек пішінді (шарлар, бұлттар, күн) заттарды бейнелеу, бірнеше көлденең және тік сызықтардан тұратын заттарды бейнелеу.

1) Ерте жас тобы, сурет салу
2) Ортаңғы топ, сурет салу
3) Мектепалды топ, сурет салу
4) Кіші топ, сурет салу
5) Ересек топ, сурет салу

21. 1. көрнекілікке сүйенбей айналасындағылардың сөзін түсіну қабілетін дамыту;дыбыстарды дұрыс айтуды дамыту; қолжетімді халық ауыз әдебиеті, көркем әдебиет шығармаларына, театр әлеміне баулу;

1) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
2) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
3) МАД. Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
4) Ерте жас, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
5) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті

22. 1. бейнелеу әрекетін балалардың қызығушылықтарын ескере отырып, ұйымдастыру, балаларға бейнелейтін заттарды өз бетінше зерттеуге мүмкіндік беру;

1) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
2) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
3) Ересек топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
4) Мектепалды топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеттері
5) Ерте жас тобы, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты

23. 1. кітаптарға қызығушылықты дамыту; пассивті және белсенді сөздік қорды байыту;

1) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
2) Ерте жас, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
3) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
4) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
5) МАД. Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті

24. 1. Дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын бекіту, ызың және үнді (р, л) дыбыстарды анық айтуға жаттықтыру. Артикуляциялық аппаратты жетілдіру

1) Ерте жас тобы, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
2) Кіші топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
3) Ортаңғы топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
4) Ересек топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
5) Мектепалды топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.

25. 309. бейнелеу әрекеті мен оның нәтижесіне эмоционалды жағымды қарым қатынас орнату;

1) Ерте жас тобы, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
2) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
3) Ересек топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
4) Мектепалды топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеттері
5) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті

26. 376. балаларға жастарына сәйкес тыңдауға, сахналауға, тәрбиелік мәні бар әдеби шығармаларды ұсыну;

1) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
2) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеттері
3) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
4) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
5) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті

27. 164. Жеке дауысты және дауыссыз дыбыстарды, еліктеу сөздерін, сөздерді және қарапайым сөз тіркестерін (2-4 сөз) дұрыс қайталап айтуға үйрету. Артикуляциялық және дауыс аппаратының, сөйлеу кезінде тыныс алу, есту қабілетінің дамуына ықпал ету.

1) . Ерте жас, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
2) Ортаңғы топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
3) Кіші топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
4) Ересек топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
5) МАД. Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.

28. 308. музыкаға, бейнелеу өнеріне қызығушылықты қалыптастыру, шығармашылық ойлауы мен қиялдауын дамыту;

1) Ерте жас тобы, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
2) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
3) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
4) Ересек топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
5) Мектепалды топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеттері

29. 378. Сөйлеу қарқынын өзгертуді бекіту: ақырын, жылдам сөйлеуді меңгерту үшін тақпақтар мен жаңылтпаштар айтқызу.

1) Ерте жас тобы, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
2) Ортаңғы топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
3) Кіші топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
4) Мектепалды топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
5) Ересек топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.

30. 1. Дикция бойынша жұмысты жалғастыру: сөздер мен сөз тіркестерінің дұрыс айтылуын жақсарту.

1) Ерте жас тобы, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
2) Ортаңғы топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
3) Мектепалды топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
4) Ересек топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
5) Кіші топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.

31. 1. Мақсаты балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, шығармашылық дағдыларын, зерттеу қабілеттерін, көркем-эстетикалық талғамын дамыту үшін ұлттық мәдениетке баулу болып табылады.

1) Ерте жас тобы, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
2) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
3) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
4) Ересек топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
5) Мектепалды топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеттері

32. 380. Фонематикалық естуді дамыту: белгілі бір дыбыстан басталатын сөздерді есту арқылы ажырата білуге және атауға үйрету

1) Ерте жас тобы, Сөздік қор
2) Ересек топ, Сөздік қор
3) Ортаңғы топ, Сөздік қор.
4) Кіші топ, Сөздік қор
5) Мектепалды топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.

33. 306. Қарама-қарсы тәулік бөліктерін бағдарлау: күндіз-түнде, таңертең-кешке.

1) Ерте жас тобы, уақытты бағдарлау
2) Кіші топ, Кеңістікті бағдарлау
3) Ортаңғы топ, уақытты бағдарлау
4) Ортаңғы топ, Кеңістікті бағдарлау
5) Мектепалды топ, Кеңістікті бағдарлау

34. 1. Тең ұғымын екі тәсілмен саны бойынша кем топқа бір затты қосу немесе артық топтан алып тастау арқылы қалыптастыру, «қанша болды?», «қаншасы қалды?» сұрақтарына жауап беруге үйрету.

1) Ерте жас тобы, математика негіздері, жиын
2) МАД топ, математика негіздері, сан және санау
3) Ортаңғы топ, математика негіздері, жиын
4) Кіші топ, математика негіздері, сан және санау
5) Ересек топ, математика негіздері, сан және санау

35. 426. 5 көлемінде тура және кері санауға жаттықтыру.

1) Ерте жас тобы, математика негіздері, жиын
2) Кіші топ, математика негіздері, сан және санау
3) Ортаңғы топ, математика негіздері, жиын
4) Ересек топ, математика негіздері, сан және санау
5) МАД топ, математика негіздері, сан және санау

36. 305. Өзінің дене мүшелерін бағдарлау және осыған байланысты өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтау: үстінде-астында, алдында-артында, оң-сол.

1) Ерте жас тобы, Кеңістікті бағдарлау
2) Ортаңғы топ, Кеңістікті бағдарлау
3) Ересек топ, Кеңістікті бағдарлау
4) Мектепалды топ, Кеңістікті бағдарлау
5) Кіші топ, Кеңістікті бағдарлау

37. 1. Екі қатарда орналасқан заттар тобын салыстыруды үйрету, теңдік және теңсіздік туралы ұғымдарды қалыптастыру.

1) Ерте жас тобы, математика негіздері, сан және санау
2) Кіші топ, математика негіздері, жиын
3) Ортаңғы топ, математика негіздері, сан және санау
4) МАД топ, математика негіздері, сан және санау
5) Ересек топ, математика негіздері, сан және санау

38. Балаларды геометриялық фигуралармен: үшбұрыш, шаршы, дөңгелекпен таныстыру, ұстау және көру тәсілдері арқылы аталған фигураларды зерттеуге мүмкіндік беру

1) Ерте жас тобы, геометриялық фигураларды үйрету
2) Мектепалды топ, геометриялық фигураларды үйрету
3) Ортаңғы топ, геометриялық фигураларды үйрету
4) Кіші топ, геометриялық фигураларды үйрету
5) Ересек топ, геометриялық фигураларды үйрету

39. 1. бір-біріне неге, не үшін деген зерттеу сипатындағы сұрақтарды қоюға, бір-бірімен еркін диалог құруға, еркін талқылауға мүмкіндік беру.

1) Ерте жас тобы, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы
2) Ортаңғы топ, қазақ тілі, тілдің грамматикалық құрылымы
3) Кіші топ, қазақ тілі, сөздік қор
4) Ересек топ, қазақ тілі, сөздік қор
5) Ересек топ, қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы.

40. 1. Мақсаты математикалық, конструктивтік ойлау дағдыларын, танымдық, интелектуалдық қабілеттерін дамыту болып табылады.

1) Ерте жас тобы, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
2) Кіші топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
3) МАД топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
4) Ересек топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті
5) Ортаңғы топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты

41. 1. салыстыру нәтижелерін ұзындығы бойынша ұзын-қысқа, бірдей, тең, ені бойынша кең-тар, бірдей, тең, биіктігі бойынша биік-аласа, бірдей, тең, жалпы шамасы бойынша үлкен-кіші сөздерімен белгілеу.

1) Ерте жас тобы, Математика негіздері. сан
2) Ортаңғы топ, Математика негіздері. шама
3) Ересек топ, Математика негіздері. шама
4) Мектепалды топ, Математика негіздері. шама
5) Кіші топ, Математика негіздері. сан

42. 392. Балалардың түрлі әрекеттерінде ертегілерді, әңгімелерді, өлеңдерді тыңдауға, көркем сөзге, кітапқа қызығушылыққа баулу.

1) Ерте жас тобы, көркем әдебиет
2) Ортаңғы топ, көркем әдебиет
3) Ересек топ, сөйлеуді дамыту
4) Ересек топ, көркем әдебиет
5) Кіші топ, көркем әдебиет

43. 1. Ұжымдық әңгімеге қатысуға, әңгімелесушінің сөзін бөлмей, кезекпен сөйлеуге, бейнелеу құралдарын қолдана отырып, еркін ойындарда және сахналық қойылымдарда адамдар мен жануарлардың эмоционалды көңіл-күйін жеткізуге баулу

1) Ерте жас тобы, қазақ тілі, тілдік дамытушы орта
2) Кіші топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
3) Ортаңғы топ, қазақ тілі, тілдік дамытушы орта
4) Ересек топ, қазақ тілі, тілдік дамытушы орта
5) Ересек топ, қазақ тілі, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті

44. 1. Екі затты өлшемі бойынша (ұзын-қысқа, биік-аласа, артық-кем) салыстыру. Өлшемдері қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру, заттарды салыстыруда шаманың берілген белгісі бойынша (ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша) бір затты екінші затпен беттестіру және жанына қою тәсілдері арқылы салыстыру

1) Ерте жас тобы, Математика негіздері. сан
2) Кіші топ, Математика негіздері. сан
3) Ортаңғы топ, Математика негіздері. шама
4) Ересек топ, Математика негіздері. шама
5) Мектепалды топ, Математика негіздері. шама

45. 390. Балаларды әңгіме айтуға үйрету: затты, суретті өз бетінше қарап, сипаттауға, түрлі балалар әрекеттерінде бейнелеген суреттері, бұйымдары бойынша әңгімелер құрастыруға үйрету;

1) Ерте жас тобы, байланыстырып сөйлеу
2) Ортаңғы топ, байланыстырып сөйлеу
3) Ересек топ, байланыстырып сөйлеу
4) Кіші топ, байланыстырып сөйлеу
5) Мектепалды топ, Тілдің грамматикалық құрылымы.

46. 1. Сөйлемдегі сөздерді байланыстыруға, көмекші сөздерді дұрыс қолдануға үйрету,

1) Ерте жас тобы, Тілдің грамматикалық құрылымы
2) Ортаңғы топ, Сөздік қор.
3) Ересек топ, Тілдің грамматикалық құрылымы.
4) Кіші топ, Сөздік қор
5) Мектепалды топ, Тілдің грамматикалық құрылымы.

47. 1. шығармалардың, ертегілердің қызықты үзінділерін қайталап айтуға, бейтаныс заттар, құбылыстар, оқиғалар туралы ақпаратты талқылауға баулу.

1) Ерте жас тобы, байланыстырып сөйлеу
2) Кіші топ, байланыстырып сөйлеу
3) Ересек топ, байланыстырып сөйлеу
4) Мектепалды топ, Тілдің грамматикалық құрылымы
5) Ортаңғы топ, байланыстырып сөйлеу

48. 301. Заттарды салыстыру: заттарға қосу немесе заттардан алу тәсілдері арқылы тең және тең емес заттар тобын салыстыру, «Тең бе?», «Қайсысы артық (кем)?» сауалдарына жауап беру.

1) Ерте жас тобы, Математика негіздері. сан
2) Ортаңғы топ, Математика негіздері. сан
3) Кіші топ, Математика негіздері. сан
4) Мектепалды топ, Математика негіздері. сан
5) Ересек топ, Математика негіздері. сан

49. 1. Айналасындағы заттармен сөздік қорды кеңейту: тұрмыстық заттар және қоршаған орта заттарының қолданылу маңыздылығын түсіну, заттардың атауларын, олардың бөліктері мен бөлшектерін, олар жасалған материалдарды, материалдардың белгілі және белгісіз қасиеттерін сөйлеуде қолдану.

1) Ерте жас тобы, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
2) Мектепалды топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
3) Кіші топ, Сөздік қор
4) Ортаңғы топ, Сөздік қор
5) Ересек топ, Сөздік қор

50. 1. «Көп», «бір» ұғымдары туралы түсініктерді қалыптастыру, заттардың санын ажыратуға үйрету: көп-біреу (біреу-көп), біртекті заттарды топтастыру және олардың біреуін бөліп көрсету, қоршаған ортадан бір немесе бірнеше бірдей затты табу, «қанша? неше?» сұрағына жауап беру.

1) Ерте жас тобы, Математика негіздері. сан
2) Кіші топ, Математика негіздері. сан
3) Ортаңғы топ, Математика негіздері. сан
4) Мектепалды топ, Математика негіздері. сан
5) Ересек топ, Математика негіздері. сан