Тест: Майра сад


Список вопросов


1. 1. балалардың денесін үйлесімді дамыту, спорттық, қимылды ойындарға, спортпен айналысуға қызығушылықты арттыру; дене сапаларын: күш, жылдамдық, төзімділік, ептілік, икемділікті қалыптастыру;

1) Ерте жас, Физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты
2) Кіші топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың мақсаты
3) Ортаңғы топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
4) Ересек топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
5) МАД. Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті

2. 1. заттарды зерттеуге қызығушылықты ояту, жаңаны тануға, өзіне сенімділікке баулу, командада жұмыс істей білуге дағдыландыру, көрнекі-қимылдық ойлауды және шығармашылық қиялдауды дамыту.

1) Ерте жас тобы, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
2) Ересек топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеттері
3) Кіші топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті
4) Ортаңғы топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті
5) Мектепалды топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты

3. 1. Ересектермен (дауысын тыңдау, қимылына еліктеу, одан көмек сұрау) және құрдастарымен (әрекетін бақылау, ойнап отырған құрдасының жанына бару, ойыншықтарын алмастыру, өзара келісім бойынша оларды тартып алмай, сұрап алу) өзара әрекет етуге баулу, балалар мен ересектердің бірлескен ойындарына жағдай жасау (доппен, құммен, сумен ойнау).

1) Ортаңғы топ, қоршаған ортамен танысу
2) МАД. қоршаған ортамен танысу
3) Ерте жас, қоршаған ортамен танысу (1 жастан 1 жас 6 айға дейін)
4) Ересек топ, қоршаған ортамен танысу
5) Ерте жас тобы, қоршаған ортамен танысу (1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін)

4. 1. негізгі қимыл түрлерін: жүру мен жүгіруді, секіру мен лақтыруды, қағып алуды, еңбектеу мен өрмелеуді, жеке мәдени-гигиеналық дағдылары жетілдіру;

1) Ерте жас, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
2) Кіші топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
3) Ортаңғы топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
4) Ересек. Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
5) МАД. Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті

5. 1. қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру; бақылау арқылы қоршаған орта заттарының санын, пішінін, шамасын, олардың кеңістікте орналасуын ажыратуға үйрету;

1) .Ерте жас тобы, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
2) Ересек топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеттері
3) Мектепалды топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
4) Ортаңғы топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың міндеті
5) Кіші топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты

6. 1. дене шынықтыру жаттығуларын орындауға қызығушылықты ояту, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу;

1) Ерте жас, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
2) Ортаңғы топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
3) Кіші топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
4) Ересек топ, Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті
5) МАД. Физикалық қасиеттерді дамытудың міндеті

7. 1. Ата-анасы мен өзіне жақын отбасы мүшелерін (анасы, әкесі, ағасы, апасы, әжесі, атасы) тану, қоршаған кеңістікті (бөлме – пәтер, үй – кіреберіс, аула- балалар алаңы) бағдарлау, күнделікті тұрмыста жиі қолданылатын заттарды тану.

1) Ерте жас, қоршаған ортамен танысу (1 жастан 1 жас 6 айға дейін)
2) Ерте жас тобы, қоршаған ортамен танысу (1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін)
3) Ортаңғы топ, қоршаған ортамен танысу
4) МАД. қоршаған ортамен танысу
5) Ересек топ, қоршаған ортамен танысу

8. 1. Ауызекі сөйлеудің қарапайым түрлерін меңгерту, балалардың өздеріне айтылған сөзді, пікірді түсінуін қалыптастыру, алдын ала үйретілген сөйлеу үлгілерін есте сақтап, әңгімелесе білуге баулу.

1) Ортаңғы, қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы.
2) Ортаңғы топ, қазақ тілі, Сөздік қор.
3) Ортаңғы топ, қазақ тілі, Байланыстырып сөйлеу
4) Ересек топ, қазақ тілі, Байланыстырып сөйлеу
5) МАД. қазақ тілі, Байланыстырып сөйлеу

9. 297. Мақсаты инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, балалардың интеллектуалдық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту болып табылады.

1) Ерте жас тобы, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
2) Кіші топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
3) Ортаңғы топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
4) Ересек топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
5) Мектепалды топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты

10. 1. Қоршаған ортаның заттары мен табиғат құбылыстарына қызығушылықты ояту. Өлі табиғат заттарымен (су, құм, тас) таныстыру, олармен әрекет етуді көрсету (сумен жуыну, құммен ойнау, тастарды жинау).

1) Кіші топ, қоршаған ортамен танысу
2) МАД. қоршаған ортамен танысу
3) Ортаңғы топ, қоршаған ортамен танысу
4) Ересек топ, қоршаған ортамен танысу
5) Ерте жас, қоршаған ортамен танысу

11. 1. Сөздерді байланыстырып, сөз тіркестерін құрастыруға (зат есім және сын есім, зат есім және етістік) үйрету.

1) Ерте жас, қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы.
2) Ересек топ, қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы.
3) МАД. қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы.
4) Ортаңғы топ, қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы.
5) Кіші топ, қазақ тілі, Тілдің грамматикалық құрылымы.

12. 145. Гүлдеп тұрған өсімдікті бақылау, оның бөліктерін (гүл, жапырақ) көрсету.Қоршаған ортадағы жануарларды көрсету, олардың дауыстарын (қозы -мәәә, бұзау - мөөө, мысық - мияу, ит – аб-аб) келтіру. Өсімдіктер мен жануарларға деген қызығушылықтарын ояту, оларға қамқор болуға баулу.

1) Ерте жас, қоршаған ортамен танысу (1 жастан 1 жас 6 айға дейін)
2) Ерте жас тобы, қоршаған ортамен танысу (1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін)
3) Ортаңғы топ, қоршаған ортамен танысу
4) МАД. қоршаған ортамен танысу
5) Ересек топ, қоршаған ортамен танысу

13. 1. Қоршаған ортадағы күнделікті жиі қолданылатын туыстық қатынасқа байланысты сөздерді («бөпе», «аға», «апа», «іні», «қарындас»), тұрмыстық заттардың, жемістердің, жануарлардың, төрт түліктің атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру.

1) Ерте жас, қазақ тілі Сөздік қор.
2) Ортаңғы топ, қазақ тілі, Сөздік қор
3) Кіші топ, қазақ тілі, Сөздік қор.
4) Ересек топ, қазақ тілі, Сөздік қор.
5) МАД. қазақ тілі, Сөздік қор.

14. 1. өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен, адымдап, жан-жаққа қосалқы қадаммен (оңға және солға), сапта бір-бірден жүру, жүруді жүгірумен, секірумен алмастырып, бағытты және қарқынды өзгертіп жүру, қол мен аяқ қимылдарын үйлестіру.

1) Ерте жас, дене шынықтыру, жүру
2) Кіші топ, дене шынықтыру, жүру
3) Ортаңғы топ, дене шынықтыру, жүру
4) Ересек топ, дене шынықтыру, жүру
5) МАД. дене шынықтыру, жүру

15. 140. тіршілік иелерін бақылау және оларға қамқорлық жасауға баулу; балаларды әлеуметтендіру үшін икемді дамытушы заттық-кеңістіктік орта құру;

1) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
3) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
4) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
5) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

16. 289. Ауызекі сөйлеуде түрлі балалар әрекеттерінде қоршаған орта заттары мен табиғат нысандарының атауларын өздігінен қолдануды қалыптастыру.

1) Ерте жас, қазақ тілі Сөздік қор.
2) МАД. қазақ тілі, Сөздік қор.
3) Кіші топ, қазақ тілі, Сөздік қор.
4) Ересек топ, қазақ тілі, Сөздік қор.
5) Ортаңғы топ, қазақ тілі, Сөздік қор.

17. 1. сызықтардың арасымен (арақашықтығы 15 сантиметр) жүру, сызықтардың, арқанның, тақтайдың, гимнастикалық скамейканың, бөрененің бойымен жүру

1) Ерте жас, дене шынықтыру, тепе-теңдікті сақтау
2) Ортаңғы топ, дене шынықтыру, тепе-теңдікті сақтау
3) Кіші топ, дене шынықтыру, тепе-теңдікті сақтау
4) Ересек топ, дене шынықтыру, тепе-теңдікті сақтау
5) МАД. дене шынықтыру, тепе-теңдікті сақтау

18. 1. Баланың өзіне деген қызығушылығын қалыптастыру. Фотосуреттерден өзін, құрдастарын тану. Өзіне жақын ересектер мен құрдастарына жағымды қарым-қатынас таныту (күлімсіреу, басын изеу, қолын бұлғау).

1) Кіші топ, қоршаған ортамен танысу
2) Ортаңғы топ, қоршаған ортамен танысу
3) Ересек топ, қоршаған ортамен танысу
4) Ерте жас, қоршаған ортамен танысу
5) МАД. қоршаған ортамен танысу

19. 1. Артикуляциялық және дыбыстық аппаратты, сөйлеу кезінде тыныс алудыстуді дамыту.

1) Ерте жас, қазақ тілі, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
2) МАД. қазақ тілі, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
3) Кіші топ, қазақ тілі, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
4) Ортаңғы топ, қазақ тілі, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
5) Ересек топ, қазақ тілі, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.

20. 1. аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп, адымдап жүгіру, сапта бір- бірден, шеңбер бойымен, «жыланша», шашырап жүгіру; түрлі тапсырмаларды орындай отырып: шапшаң және баяу қарқынмен, жетекшіні ауыстырып жүгіру, 1–1,5 минут ішінде баяу қарқынмен жүгіру, орташа жылдамдықпен жүруді кезектестіре отырып, 40–50 метрге жүгіру.

1) МАД. дене шынықтыру, жүгіру
2) Ерте жас, дене шынықтыру, жүгіру
3) Ортаңғы топ, дене шынықтыру, жүгіру
4) Кіші топ, дене шынықтыру, жүгіру
5) Ересек топ, дене шынықтыру, жүгіру

21. 139. қоршаған ортаның заттары мен табиғат құбылыстары жайлы бастапқы түсініктерді қалыптастыру

1) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
2) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
3) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
4) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
5) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

22. 286. бір-бірімен күнделікті еркін ойында, дербес әрекеттерде ауызекі сөйлесуге, бірлескен әрекеттері туралы келісуге, ортақ тақырыпта әңгімелесуге, сұрақтарға жауап беруге, өз бетінше кітаптарды қарауға, өзінің алған әсері мен қалауын білдіруге, сәлемдесуде, өтінішін, ырзашылығын білдіруде сыпайы сөйлеу әдебін сақтауға, құрдастарын есімімен толық, дұрыс атауға баулу.

1) Ерте жас, қазақ тілі, Тілдік дамытушы орта.
2) Кіші топ, қазақ тілі, Тілдік дамытушы орта.
3) Ортаңғы топ, қазақ тілі, Тілдік дамытушы орта.
4) Ересек топ, қазақ тілі, Тілдік дамытушы орта.
5) МАД. қазақ тілі, Тілдік дамытушы орта.

23. 257. 10 метрге дейінгі қашықтықта заттардың арасымен тура бағыт бойынша, көлбеу тақтай бойымен төрттағандап еңбектеу; етпетімен жатып, гимнастикалық скамейка бойымен қолдарымен тартылып, алға қарай еңбектеу;

1) Ерте жас, дене шынықтыру, еңбектеу, өрмелеу
2) МАД. дене шынықтыру, еңбектеу, өрмелеу
3) Кіші топ, дене шынықтыру, еңбектеу, өрмелеу
4) Ортаңғы топ, дене шынықтыру, еңбектеу, өрмелеу
5) Ересек топ, дене шынықтыру, еңбектеу, өрмелеу

24. 138. балалардың қоршаған ортамен танысуына, бейімделуіне, ересектермен және құрдастарымен мейірімді қарым-қатынас орнатуына жағдай жасау; баланың өз отбасының мүшесі екенін сезінуіне ықпал ету;

1) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті .
2) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
3) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
4) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті
5) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастырудың міндеті

25. 1. Балалардың ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасауына жағдай жасау

1) Ерте жас, қазақ тілі, Тілдік дамытушы орта.
2) МАД. қазақ тілі, Тілдік дамытушы орта.
3) Кіші топ, қазақ тілі, Тілдік дамытушы орта.
4) Ересек топ, қазақ тілі, Тілдік дамытушы орта.
5) Ортаңғы топ, қазақ тілі, Тілдік дамытушы орта.

26. 137. Мақсаты әртүрлі өмірлік және ойын жағдаяттарында әлеуметтік қатынастар жүйесіне ену негізінде баланың әлеуметтік тәжірибесін, жеке қасиеттерін қалыптастыру болып табылады

1) Ерте жас, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру
2) Кіші топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру
3) Ортаңғы топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру
4) Ересек топ, Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру
5) МАД. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

27. 281. Жаңа ертегілерді, әңгімелерді, өлеңдерді тыңдай білуге, олардың мазмұнындағы әрекеттердің дамуын бақылауға, шығарманың кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға тәрбиелеу.

1) МАД. көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту
2) Ересек топ, көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту
3) Кіші топ, көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту
4) Ортаңғы топ, көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту
5) Ерте жас, көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту

28. 1. табан мен алақанға сүйеніп, төрт тағандап еңбектеу, 50 сантиметр биіктікте ілінген арқанның астынан еңбектеу; құрсаудан еңбектеп өту; гимнастикалық қабырғаға жоғары-төмен ауыспалы қадаммен өрмелеу, бөрене және гимнастикалық скамейкадан аттап өту.

1) Ерте жас, дене шынықтыру, еңбектеу, өрмелеу
2) Ортаңғы топ, дене шынықтыру, еңбектеу, өрмелеу
3) Ересек топ, дене шынықтыру, еңбектеу, өрмелеу
4) МАД. дене шынықтыру, еңбектеу, өрмелеу
5) Кіші топ, дене шынықтыру, еңбектеу, өрмелеу

29. 1. Балалар музыкалық аспаптарында ойнау. Қоңырау, сылдырмақ, асатаяқ аспаптарын сылдырлатып ойнауға (қатты- ақырын сылдырлату) үйрету. Барабан және ағаш қасықтарды соғып ойнау.

1) Ерте жас, Музыкалық ырғақты-қимылдар.
2) Кіші топ, Музыкалық ырғақты-қимылдар.
3) Ортаңғы топ, Музыкалық ырғақты-қимылдар
4) Ересек топ, Музыкалық ырғақты-қимылдар.
5) МАД. Музыкалық ырғақты-қимылдар.

30. 1. Таныс кітаптардағы суреттерді балалармен бірге қарастыру, оларға суреттердің мазмұны туралы эмоционалды түрде айту, балалардың пікірлерін тыңдау.

1) . Ерте жас, көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту
2) МАД. көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту
3) Ортаңғы топ, көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту
4) Кіші топ, көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту
5) Ересек топ, көркем әдебиет, кітаптарға қызығушылықты ояту

31. 135. Қимылдарды ойын әрекеттерінде қайталау, оларды дыбыстармен және сөздермен сүйемелдеу.

1) Ерте жас, Музыкалық ырғақты-қимылдар.
2) Кіші топ, Музыкалық ырғақты-қимылдар.
3) Ортаңғы топ, Музыкалық ырғақты-қимылдар.
4) Ересек топ, Музыкалық ырғақты-қимылдар.
5) МАД. Музыкалық ырғақты-қимылдар.

32. 1. бір орында тұрып, қос аяқпен секіру, 2–3 метр қашықтыққа алға ұмтылып қос аяқпен секіру, бір орында тұрып, оңға, солға бұрылып секіру, аяқты бірге, алшақ қойып, бір аяқпен (оң және сол аяқты алмастыру) секіру

1) Ерте жас, дене шынықтыру, секіру
2) Ортаңғы топ, дене шынықтыру, секіру
3) МАД. дене шынықтыру, секіру
4) Кіші топ, дене шынықтыру, секіру
5) Ересек топ, дене шынықтыру, секіру

33. 1. Суреттерді, заттарды қарастыруда, тірі және өлі табиғат нысандарын бақылау кезінде, шығармаларды тыңдағаннан, мультфильмдер, ертегілер көргеннен кейін балаларды алған әсерлерімен бөлісуге, өз ойын айтуға үйрету.

1) Ерте жас, Байланыстырып сөйлеу.
2) Кіші топ, Байланыстырып сөйлеу.
3) Ортаңғы топ, Байланыстырып сөйлеу.
4) Ересек топ, Байланыстырып сөйлеу.
5) МАД. Байланыстырып сөйлеу.

34. 1. Музыкамен жүру, жүгіру, заттармен қарапайым қимылдар орындау: жалаушаны жоғары көтеру, оларды желбірету, сылдырмақты сылдырлату, ересектердің көрсетуі бойынша қарапайым би қимылдарын орындау.

1) МАД. Музыкалық ырғақты-қимылдар
2) Кіші топ, Музыкалық ырғақты-қимылдар.
3) Ересек топ, Музыкалық ырғақты-қимылдар.
4) Ерте жас, Музыкалық ырғақты-қимылдар
5) Ортаңғы топ, Музыкалық ырғақты-қимылдар

35. 1. Сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыру, зат есімдерді үстінде, астында, артында, жанында тәрізді көмекші сөздермен бірге қолдану, зат есімдерді жекеше, көпше түрде, етістіктерді келер және өткен шақта қолдану.

1) Ерте жас, тілдің грамматикалық құрылымы
2) Кіші топ, тілдің грамматикалық құрылымы
3) Ортаңғы топ, тілдің грамматикалық құрылымы
4) МАД. тілдің грамматикалық құрылымы
5) Ересек топ, тілдің грамматикалық құрылымы

36. 261. заттардың арасымен доптарды, құрсауларды бір-біріне домалату; заттарды қашықтыққа лақтыру (3,5–6,5 метрден кем емес), оң және сол қолымен көлденең қойылған нысанаға (2–2,5 метр қашықтықтан), 1,5 метр қашықтықта тігінен қойылған (нысана ортасының биіктігі 1,5 метр) нысанаға лақтыру;

1) Ерте жас, дене шынықтыру, Лақтыру, домалату, қағып алу
2) МАД. дене шынықтыру, Лақтыру, домалату, қағып алу
3) Кіші топ, дене шынықтыру, Лақтыру, домалату, қағып алу
4) Ересек топ, дене шынықтыру, Лақтыру, домалату, қағып алу
5) Ортаңғы топ, дене шынықтыру, Лақтыру, домалату, қағып алу

37. 1. Айналадағы дыбыстарға еліктеу арқылы ән айтуға қызығушылықты ояту (мысалы: мысық мияулайды, ара ызыңдайды). Ән айту кезінде балаларды белсенділік танытуға ынталандыру, ересектің орындауындағы әннің сөздерін бірге қосылып айту (дыбыстарға еліктеу, сөз тіркестерін қайталау).

1) Ерте жас, ән айту
2) Ортаңғы топ, ән айту
3) Ересек топ, ән айту
4) Кіші топ, ән айту
5) МАД. Ән айту

38. 1. Балалардың сөздік қорын ойындар мен ойын жаттығулары арқылы кеңейту,

1) Ерте жас, Сөздік қор.
2) МАД. Сөздік қор.
3) Ортаңғы топ, Сөздік қор.
4) Кіші топ, Сөздік қор.
5) Ересек топ, Сөздік қор.

39. 1. Таныс, бұрын үйренген жаттығуларды және қимылдарды музыкамен сүйемелдеу арқылы орындау.

1) Ерте жас, Ырғақтық жаттығулар
2) Ортаңғы топ, Ырғақтық жаттығулар
3) Кіші топ, Ырғақтық жаттығулар
4) Ересек топ, Ырғақтық жаттығулар
5) МАД. Ырғақтық жаттығулар

40. 1. Балалардың музыканы есте сақтауын дамыту, таныс музыкалық шығарманы көтеріңкі көңіл-күймен қабылдауға баулу, оны соңына дейін тыңдауға үйрету.

1) Музыка (1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін).
2) Музыка (4 жастағы балалар).
3) Музыка (1 жастан 1 жас 6 айға дейін).
4) Музыка ( 2 жастағы бала).
5) Музыка (3 жастағы балалар).

41. 1. Балалардың доптармен, қозғалатын ойыншықтармен, құрсаулармен ойындарын қолдау, дене шынықтыру құралдарын, спорттық және қимылды ойындарға арналған атрибуттарды пайдалануға ынталандыру.

1) Ерте жас, Дербес қимыл белсенділігі
2) Кіші топ, Дербес қимыл белсенділігі
3) МАД. Дербес қимыл белсенділігі
4) Ортаңғы топ, Дербес қимыл белсенділігі
5) Ересек топ, Дербес қимыл белсенділігі

42. 1. Музыкамен жүруге, қарапайым би қимылдарын көрсетуге (аяқты топылдату, аяқтан аяққа ауысу, қол шапалақтау, сылдырмақты сылдырлату) үйрету. Ойындарда кейіпкерлердің қимылдарын (құс, аю, қоян) көрсетуге ынталандыру.

1) Музыка (1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін)
2) Музыка (3 жастағы балалар).
3) Музыка (1 жастан 1 жас 6 айға дейін).
4) Музыка ( 2 жастағы бала).
5) Музыка (4 жастағы балалар).

43. 1. Балаларды педагогпен бірге жаттығуларды орындауға, қимылды ойындарға қатысуға тарту. Балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, ағзаға түсетін салмақты реттеу. Ауа-райының жағдайларын ескеріп, таза ауада балалардың қимылдарды орындауы үшін жағдайлар жасау.

1) Ерте жас, Дербес қимыл белсенділігі
2) Кіші топ, Дербес қимыл белсенділігі
3) Ортаңғы топ, Дербес қимыл белсенділігі
4) МАД. Дербес қимыл белсенділігі
5) Ересек топ, Дербес қимыл белсенділігі

44. 1. Музыкаға, ән салуға, музыкалық-ырғақтық қимылдарға қызығушылықты қалыптастыру.

1) Музыка (Ересек топ)
2) Музыка (Кіші топ)
3) Музыка (Ерте жас).
4) Музыка (Ортаңғы топ)
5) Музыка (Мектепалды топ).

45. 269. балалар әдебиетіне, театр әлеміне қызығушылықты қалыптастыру. артикуляциялық және дауыс аппаратының, есту қабілетінің дамуына ықпал ету;

1) Ерте жас, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеттері
2) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытуың міндеттері
3) МАД. Коммуникативтік дағдыларды дамытуың міндеттері
4) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытуың міндеттері
5) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытуың міндеттері

46. 267. Балаларға адамның дене және сезім мүшелері, олардың ағзадағы рөлі және оларды қалай қорғауға, күтуге болатыны туралы түсінік беру.

1) Ерте жас, Салауатты өмір салтын қалыптастыру
2) Кіші топ, Салауатты өмір салтын қалыптастыру
3) Ересек топ, Салауатты өмір салтын қалыптастыру
4) МАД. Салауатты өмір салтын қалыптастыру
5) Ортаңғы топ, Салауатты өмір салтын қалыптастыру

47. 1. көрнекі-қимылдық ойлауды, есті, қиялды, зейінді, қабылдауды дамыту; қоршаған орта туралы түсініктерін байыту.

1) Ересек топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
2) Ерте жас тобы, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
3) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
4) Кіші топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті
5) Мектепалды топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті

48. 1. Дауысты (а, ә, е, о, ұ) және кейбір дауыссыз (п-б, к-қ, т-д, ж-ш, с-з) дыбыстарды анық айту,

1) Ерте жас, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
2) Кіші топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
3) Ортаңғы топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
4) Ересек топ, Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.
5) МАД. Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.

49. 1. қазақ халық ауыз әдебиеті шығармаларымен, салт-дәстүрлерімен, мәдениетімен таныстыру; қарым-қатынас мәдениетіне, көркем қабылдау мен эстетикалық талғамға тәрбиелеу;

1) Ерте жас, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеттері
2) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытуың міндеттері
3) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытуың міндеттері
4) МАД. Коммуникативтік дағдыларды дамытуың міндеттері
5) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытуың міндеттері

50. 1. Ерте жас тобы, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті

1) шығармашылық әрекет түрлеріне қызығушылықтарын ояту; балалардың байқампаздығын дамыту;
2) жалпы дамытушы жаттығуларды, ұлттық, қимылды, саусақпен ойналатын ойындарды, шынықтыру шараларын қолдану арқылы балалардың денсаулығын нығайту;
3) қолжетімді халық ауыз әдебиеті, көркем әдебиет шығармаларына, театр әлеміне баулу;
4) түрлі балалар әрекеттерінде көз бен қол үйлесімділігін, қолдардың ұсақ моторикасын дамыту;
5) бейнелеу өнеріне, музыкаға, ән айтуға, қарапайым аспаптарда ойнауға шығармашылық қызығушылықты қалыптастыру;