Тест: Майра Нұрланқызы Садыбекова


Список вопросов


1. 1. Мақсаты қоршаған әлеммен өзара әрекет ету үшін қажетті танымдық іс-әрекеттің қарапайым дағдыларын меңгеруге жағдай жасау болып табылады.

1) Ерте жас тобы, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
2) Ортаңғы топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
3) Мектепалды топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
4) Кіші топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты
5) Ересек топ, Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамытудың мақсаты

2. 1. Мақсаты балалардың танымдық, шығармашылық, музыкалық қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.

1) Ерте жас тобы, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
2) Ортаңғы топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
3) Мектепалды топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
4) Кіші топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты
5) Ересек топ, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың мақсаты

3. 173. Ерте жас тобы, Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытудың міндеті

1) шығармашылық әрекет түрлеріне қызығушылықтарын ояту; балалардың байқампаздығын дамыту;
2) жалпы дамытушы жаттығуларды, ұлттық, қимылды, саусақпен ойналатын ойындарды, шынықтыру шараларын қолдану арқылы балалардың денсаулығын нығайту;
3) қолжетімді халық ауыз әдебиеті, көркем әдебиет шығармаларына, театр әлеміне баулу;
4) түрлі балалар әрекеттерінде көз бен қол үйлесімділігін, қолдардың ұсақ моторикасын дамыту;
5) бейнелеу өнеріне, музыкаға, ән айтуға, қарапайым аспаптарда ойнауға шығармашылық қызығушылықты қалыптастыру;

4. 1. Кітаптардағы суреттерді өз бетінше қарауға, ондағы таныс кейіпкерлерді көрсетуге мүмкіндік беру. Көркем сөзге, мәнерлеп сөйлеуге қызығушылықты ояту

1) Ерте жас тобы, сөйлеуді дамыту
2) Ортаңғы топ, көркем әдебиет
3) Ерте жас тобы, көркем әдебиет
4) Мектепалды топ, көркем әдебиет
5) Ересек топ, көркем әдебиет

5. 1. Балаларды жалпақ, дөңгелек пішіндерді мүсіндей білуге, өз қалауы бойынша алынған пішіндерді құрастыруды, материалдарды ұқыпты қолдана білуге үйрету.

1) Мүсіндеу (1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін).
2) Мүсіндеу (1 жастан 1 жас 6 айға дейін).
3) Мүсіндеу ( 2 жастағы бала).
4) Мүсіндеу (3 жастағы балалар).
5) Мүсіндеу (4 жастағы балалар).

6. 1. Ересектің бақылауымен ойын әрекеттерін (спорттық, би) орындауға, қимыл белсенділігіне жағымды эмоция білдіруге, бұрын меңгерген қимылдарды өз бетінше орындауға ықылас танытуға баулу.

1) Ерте жас, дербес қимыл белсенділігі
2) Ересек топ, дербес қимыл белсенділігі
3) Кіші топ, дербес қимыл белсенділігі
4) Ортаңғы топ, дербес қимыл белсенділігі
5) МАД. дербес қимыл белсенділігі

7. 1. Таныс шығармалар мазмұнына сәйкес ойын әрекеттерін орындау, драмалық ойындарға, қойылымдарға қатысуға баулу, ондағы игерген тәжірибелерін еркін ойындарда қолдануға мүмкіндік беру. Үстел үсті, саусақ театрларын өз бетінше ойнау.

1) Ерте жас тобы, көркем әдебиет
2) Ересек топ, көркем әдебиет
3) Ортаңғы топ, көркем әдебиет
4) Мектепалды топ, көркем әдебиет
5) Ерте жас тобы, сөйлеуді дамыту

8. 1. Екі қолмен, әртүрлі тәсілдермен әртүрлі бастапқы қалыпта 0,5-1,5 метр арақашықтықтағы нысанаға (төмен, жоғары) лақтыру; отырып және тұрып, түрлі заттардың астынан 0,5-1,5 метр арақашықтыққа доптарды домалату, доптарды бір-біріне домалату.

1) Ерте жас, жүгіру
2) Кіші топ, домалату, лақтыру
3) Ортаңғы топ, жүгіру, домалату
4) Ересек топ, жұгіру
5) МАД. Лақтыру, домалату

9. 336. Балаларды үй-жайда жеңіл киіммен жүруге үйрету. Күн тәртібіне сәйкес олардың таза ауада болу ұзақтығын қамтамасыз ету. Серуенде қимылды ойындар мен дене жаттығуларына қатысуға қызығушылықты арттыру.

1) Ерте жас, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
2) Кіші топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
3) Ересек топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
4) Ортаңғы топ, Сауықтыру-шынықтыру шаралары
5) МАД. Сауықтыру-шынықтыру шаралары

10. 1. Ересектің көмегімен тақпақтарды, қысқа өлеңдерді және әңгімелер мен ертегілердің мазмұнын қайталап айту, көркем шығарма мазмұны бойынша қойылымдарға қатысу.

1) Ерте жас тобы, көркем әдебиет
2) Ортаңғы топ, көркем әдебиет
3) Ересек топ, көркем әдебиет
4) Ерте жас тобы, сөйлеуді дамыту
5) Мектепалды топ, көркем әдебиет

11. 1. Жалпақ табандылықтың алдын-алу үшін түрлі жолдармен, жылы күндері шөптің, құмның үстімен жалаң аяқ жүру. Қимылдауға ыңғайлы, жеңіл киіммен желдетілген бөлмеде дене жаттығуларын орындау. Тыныс алу жолдарын шынықтыру.

1) Ерте жас, Мәдени-гигеналық дағдыларды жетілдіру қалыптастыру
2) Кіші топ, Мәдени-гигеналық дағдыларды жетілдіру
3) Ортаңғы топ, Мәдени-гигеналық дағдыларды жетілдіру
4) Ересек топ, Мәдени-гигеналық дағдыларды жетілдіру
5) МАД. Мәдени-гигеналық дағдыларды жетілдіру

12. 1. Шектеулі жазықтың, көлбеу тақтайдың бойымен, доғаның, гимнастикалық скамейканың астынан, әртүрлі заттардың: арқанның астынан нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Биіктігі 10 сантиметр, ауданы 50 х 50 сантиметр модульге өрмелеу.

1) Ерте жас, домалату
2) Ортаңғы топ, жүгіру, домалату
3) Кіші топ, еңбектеу, өрмелеу
4) Ересек топ,өрмелеу
5) МАД. еңбектеу, өрмелеу

13. 1. Көрнекіліксіз таныс мазмұны қарапайым шығармаларды тыңдау, олардың мазмұнына эмоциямен жауап беру, шығарма мәтінінің кейбір сөздерін қайталау және мазмұнында айтылатын қарапайым әрекеттерді, дыбысқа еліктеу мен ойын әрекеттерін орындау.

1) Ортаңғы топ, көркем әдебиет
2) Ерте жас тобы, сөйлеуді дамыту
3) Мектепалды топ, көркем әдебиет
4) Ересек топ, көркем әдебиет
5) Ерте жас тобы, көркем әдебиет

14. 332. Адамның денсаулығына пайдалы (көгөністер, жемістер, сүт өнімдері) және зиянды тағамдар (тәттілер, бәліштер, тәтті газдалған сусындар) туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру.

1) Ерте жас, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
2) Кіші топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
3) Ортаңғы топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
4) Кіші топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
5) МАД. Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру

15. 1. Бірқалыпты, шашырап, берілген бағытта, әртүрлі қарқынмен, заттардың арасымен, аяқтың ұшымен, белгі бойынша тоқтап, бірінің соңынан бірі (20 метр дейін) шағын топқа бөлініп және бүкіл топпен жүгіру; бағытты өзгертіп, шашырап, 30-40 секунд бойына тоқтамай жүгіру, жүруден жүгіруге және керісінше ауысу.

1) Ерте жас, жүру
2) Ересек топ,секіру, жүгіру
3) Ортаңғы топ, жүгіру, домалату
4) МАД. еңбектеу, жүгіру
5) Кіші топ, жүгіру

16. 1. Ересектердің сөзін қайталау арқылы дұрыс сөйлеу дағдыларын, ана тілінің грамматикалық нормаларын ескеріп, сөйлемдерді құруды қалыптастыру.

1) Ортаңғы топ, сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту
2) Ерте жас тобы, сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту
3) Ерте жас тобы, сөйлеуді дамыту, сөзді түсіну
4) Мектепалды топ, сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту
5) Ересек топ, сөйлеуді дамыту, сөздерді түсіну

17. 373. Мақсаты инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, әлеуметте қарым-қатынас жасау үшін тілді меңгеру және коммуникативтік дағдыларды дамыту болып табылады.

1) Ерте жас, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
2) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытуың мақсаты
3) МАД. Коммуникативтік дағдыларды дамытуың мақсаты
4) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытуың мақсаты
5) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытуың мақсаты

18. 1. Айналасындағы адамдардың сөзін тыңдау, олардың ауызша айтылған талаптарды орындау.

1) Ерте жас тобы, сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту
2) Ортаңғы топ, сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту
3) Ерте жас тобы, сөйлеуді дамыту, сөзді түсіну
4) Ересек топ, сөйлеуді дамыту, сөздерді түсіну
5) Мектепалды топ, сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту

19. 1. Дене белсенділігі (таңертеңгі жаттығу, шынықтыру, спорттық және қимылды ойындар) мен ұйқының қанық болуының пайдасы туралы түсінікті кеңейту. Құлап қалған кезде өзіне қарапайым көмек көрсетуге, науқастанған кезде ересектерге жүгінуге баулу.

1) Ерте жас, Салауатты өмір салтын қалыптастыру
2) Ортаңғы топ, Салауатты өмір салтын қалыптастыру
3) Ересек топ, Салауатты өмір салтын қалыптастыру
4) Кіші топ, Салауатты өмір салтын қалыптастыру
5) МАД. Салауатты өмір салтын қалыптастыру

20. 1. Бір орында тұрып қос аяқпен секіруге, алға қарай ұмтыла қос аяқпен затқа дейін (10-15 сантиметр) секіруге, 10-15 сантиметр биіктіктен секіруге, еденде жатқан секіргіштен, лентадан (қатар қойылған 2 арқаннан) аттап секіруге үйрету.

1) Ерте жас, жүгіру
2) Ортаңғы топ, секіру
3) Кіші топ, секіру
4) МАД. еңбектеу, жүгіру
5) Ересек топ,секіру, өрмелеу

21. 1. Күнделікті өмірдегі, суреттегі заттардың атын атау, ересектер мен құрдастарынан көмек сұрау, өтініш білдіру, еліктеу бойынша жаңа сөздерді, екі- үш сөзден тұратын сөйлемдерді айту, қарапайым сұрақтарға жауап беру.

1) Ерте жас тобы, сөйлеуді дамыту, сөзді түсіну
2) Ортаңғы топ, сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту
3) Ерте жас тобы, сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту
4) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту
5) Ересек топ, Коммуникативтік дағдылар, сөздерді түсіну

22. 331. Денсаулықтың құндылығы туралы түсінікті дамыту; ауырмауға, денсаулықты сақтауға ынталандыру, «салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру.

1) Ортаңғы топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
2) Ерте жас, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
3) Кіші топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
4) Кіші топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
5) МАД. Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру

23. 1. Ересектермен, құрдастарымен қарым-қатынаста алғашқы әдеп нормаларына сәйкес сөздерді қолдануды үйрету (амандасу, қоштасу, рахмет айту).

1) Ересек топ, Коммуникативтік дағдылар, сөздерді түсіну
2) Ерте жас тобы сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту
3) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдылар, сөзді түсіну
4) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту
5) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту

24. 1. «Денсаулық - зор байлық» сөзінің мәнін түсіну, өзінің жасаған іс- әрекетінің ағзаға әсерін, тістерді тазалаудың пайдасын, суық тимеудің алдын- алуға болатынын түсіну. Салауатты өмір салты туралы ұғымдарды кеңейту.

1) Ерте жас, Салауатты өмір салтын қалыптастыру
2) Ортаңғы топ, Салауатты өмір салтын қалыптастыру
3) МАД. Салауатты өмір салтын қалыптастыру
4) Кіші топ, Салауатты өмір салтын қалыптастыру
5) Ересек топ, Салауатты өмір салтын қалыптастыру

25. 212. Орнында жүру. Бастапқы қалыпта тұрып, сол (оң) аяқтың тізесін (заттан ұстап) бүгу. Таяныштан ұстап отыру, аяқтың ұшымен тұрып, тартылу. Аяқтың өкшесін алға қою. Аяқтың бақайларын қимылдату (отырып).

1) Ерте жас, жалпы дамыту жаттығулары, Қолдың білектерін, иық белдеуінің бұлшық еттерін дамытуға және нығайтуға арналған жаттығулар.
2) Кіші топ, жалпы дамыту жаттығулары, Іштің және аяқтың бұлшық еттерін дамытуға және нығайтуға арналған жаттығулар.
3) Ортаңғы топ, жалпы дамыту жаттығулары, Арқаның бұлшық еттерін және омыртқаның иілгіштік қасиетін дамытуға және нығайтуға арналған жаттығулар.
4) Ересек топ, Арқаның бұлшық еттерін және омыртқаның иілгіштік қасиетін дамытуға және нығайтуға арналған жаттығулар.
5) МАД. Іштің және аяқтың бұлшық еттерін дамытуға және нығайтуға арналған жаттығулар.

26. 160. Сөздік қорды ойыншықтар, киімдер, ыдыстар, көлік түрлерін білдіретін зат есімдермен, тұрмыстық (киіну, жуыну), ойын (ойнау, салу, домалату, тебу) әрекеттерін білдіретін, қарама-қарсы мағыналы (ашу-жабу, бару-келу, алу-салу) етістіктермен, заттардың түсін, пішінін, білдіретін сын есімдермен толықтыру.

1) Ерте жас тобы, сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту
2) Ортаңғы топ, сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту
3) Ерте жас тобы, сөйлеуді дамыту, сөзді түсіну
4) Мектепалды топ, сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту
5) Ересек топ, сөйлеуді дамыту, сөздерді түсіну

27. 1. Балалардың ойынға қызығушылығын дамытуға ықпал ете отырып, негізгі қимылдарды (жүру, жүгіру, лақтыру, домалату) жетілдіру.

1) Ерте жас, қимылды ойындар
2) Ортаңғы топ, жалпы дамыту жаттығулары, Арқаның бұлшық еттерін және омыртқаның иілгіштік қасиетін дамытуға және нығайтуға арналған жаттығулар.
3) Кіші топ, Қимылды ойындар.
4) Ересек топ, спорттық ойынлар.
5) МАД. Іштің және аяқтың бұлшық еттерін дамытуға және нығайтуға арналған жаттығулар

28. 1. Жануарлардың қимылын (лақ секіреді, құс ұшады), дыбыстауын (қозы маңырайды: мәәә, бұзау мөңірейді: мөөө, мысық мияулайды), адамның қимылын (жүреді, жүгіреді, билейді) білдіретін сөздерді түсіну және дыбыстық тіркестерді атау.

1) Ерте жас тобы, сөйлеуді дамыту сөзді түсіну
2) Ерте жас тобы, сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту
3) Ортаңғы топ сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту
4) Мектепалды топ, сөйлеуді дамыту, белсенді сөйлеуді дамыту
5) Ересек топ, сөйлеуді дамыту, сөздерді түсіну

29. 330. Сезім мүшелерін ажыратуға және атауға (көз, құлақ, мұрын, ауыз) үйрету, олардың ағзадағы рөлі және оларды қалай қорғауға, күтуге болатыны туралы түсінік беру (ұсақ заттарды құлаққа, мұрынға тықпау).

1) Ерте жас, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
2) Кіші топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
3) Ортаңғы топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
4) Ересек топ, Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
5) МАД. Салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру

30. 154. Ересектердің сөздерін тыңдауға, «Бұл кім?», «Бұл не?», «Не істеді?» деген қарапайым сұрақтарға жауап беруге, ыммен, қимылдар арқылы көрсетуден біртіндеп сөзбен айтуға көшуге, екі сөзден тұратын сөйлемдерді айтуға баулу.

1) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту
2) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту
3) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдылар, сөздерді түсіну
4) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту
5) Ересек топ, Коммуникативтік дағдылар, сөздерді түсіну

31. 1. Қимылдарды үйлесімді орындауға, кейбір кейіпкерлердің қарапайым әрекеттерін жеткізе білуге үйрету (қоян сияқты секіру; аю сияқты қорбаңдап жүру).

1) Ерте жас, қимылды ойындар
2) Кіші топ, Қимылды ойындар
3) Ортаңғы топ, жалпы дамыту жаттығулары, Арқаның бұлшық еттерін және омыртқаның иілгіштік қасиетін дамытуға және нығайтуға арналған жаттығулар.
4) МАД. Іштің және аяқтың бұлшық еттерін дамытуға және нығайтуға арналған жаттығулар.
5) Ересек топ, спорттық ойынлар.

32. 1. Суреттерден ересектің айтқан сөзіне сәйкес келетін ойыншықтарды, заттарды, киімдерді, ыдыс-аяқтарды табу және көрсету.

1) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту
2) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдылар, сөзді түсіну
3) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту
4) Ересек топ, Коммуникативтік дағдылар, сөздерді түсіну
5) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту

33. 1. Велосипед тебу: үш дөңгелекті велосипедке отыруға, одан ересектердің көмегімен және көмегінсіз түсуге, ересектердің көмегімен және өз бетінше рөлді басқаруға үйрету.

1) Ерте жас, Спорттық жаттығулар.
2) Ересек топ, Спорттық жаттығулар.
3) Ортаңғы топ, Спорттық жаттығулар.
4) Кіші топ, Спорттық жаттығулар.
5) МАД. Спорттық жаттығулар.

34. 151. Өз дене мүшелерін және ойыншық жануарлардың дене мүшелерін (қол, аяқ, бас, ауыз, көз, құлақ), тұрмыстық және ойын әрекеттерін (жуыну, қыдыру); заттардың түстерін (қызыл, көк), қарама-қарсы өлшемдерді (үлкен, кіші), фигураларды (текше, кірпіш) білдіретін сөздерді түсіну.

1) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту
2) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдылар, сөзді түсіну
3) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту
4) Ересек топ, Коммуникативтік дағдылар, сөздерді түсіну
5) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту

35. 1. Өзіне-өзі қызмет көрсетуге деген ұмтылысын қолдау: белгілі реттілікпен киінуге және шешінуге, тісті тазалауға, ұқыптылыққа, киіміндегі олқылықтарды байқауға, оларды ересектің көмегімен немесе өз бетінше реттеуге, ас ішу құралдарын орнымен қолдануға баулу.

1) Ерте жас, Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдылары
2) Ересек топ, Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдылары
3) Кіші топ, Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдылары
4) Ортаңғы топ, Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдылары
5) МАД. Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдылары

36. 1. Мұзды жолдармен сырғанау: балаларды қолынан жетелеп сырғанату.

1) Ерте жас, Спорттық жаттығулар.
2) МАД. Спорттық жаттығулар.
3) Кіші топ, Спорттық жаттығулар.
4) Ортаңғы топ, Спорттық жаттығулар.
5) Ересек топ, Спорттық жаттығулар.

37. 150. Дыбыстық тіркестер мен сөздерге еліктей отырып, дыбыстау.Белсенді сөздікті жақын адамдардың атауларымен (ана, әке, ата, әже), күнделікті жиі қолданатын таныс заттар мен ойыншықтардың, тағам атауларымен (ботқа, су, сүт), белгілі қимылдарды (ал, бер, аш, тұр, жібер, ұйықта, бар) білдіретін сөздермен толықтыру.

1) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту
2) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдылар, сөздерді түсіну
3) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту
4) Ересек топ, Коммуникативтік дағдылар, сөздерді түсіну
5) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдылар, белсенді сөйлеуді дамыту

38. 1. Тамақтану тәртібін сақтаудың және көгөністер мен жемістердің, дәрумендердің адам ағзасына пайдасы туралы түсінік беру.

1) Ерте жас, Салауатты өмір салтын қалыптастыру
2) МАД. Салауатты өмір салтын қалыптастыру
3) Кіші топ, Салауатты өмір салтын қалыптастыру
4) Ортаңғы топ, Салауатты өмір салтын қалыптастыру
5) Ересек топ, Салауатты өмір салтын қалыптастыру

39. 1. Ересектің бақылауымен бетін, қолдарын ластанған кезде және тамақтың алдында өз бетінше жуу, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүрту, ересектің көмегімен өзін ретке келтіру.

1) Ерте жас, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
2) МАД. Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
3) Кіші топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
4) . Ортаңғы топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
5) Ересек топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.

40. 1. Үстел басында мәдениетті тамақтану дағдыларын қалыптастыру: ас қасық пен шәй қасықты, шанышқыны, майлықты дұрыс қолдану; нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу.

1) Ерте жас, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
2) Кіші топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
3) Ортаңғы топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
4) Ересек топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
5) МАД. Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру

41. 149. үй жануарларының дыбыстарына еліктеу, дыбыстарды қайталау арқылы дыбыстау мәдениетін қалыптастыру; 2-3 сөзден тұратын тіркестерді құрастыруға, грамматикалық түрлерді қолдануға үйрету.

1) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
2) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
3) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
4) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
5) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті

42. 327. Балаларды сыртқы келбетін бақылауға үйрету; сабынды дұрыс қолдануды, қолды, бетті, құлақты тазалап жууды, жуынғаннан кейін құрғатып сүртуді, орамалды орнына ілуді, тарақты және қол орамалды пайдалануды үйрету.

1) Кіші топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
2) МАД. Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
3) Ортаңғы топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
4) Ерте жас, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
5) Ересек топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру

43. 1. Жеке заттарды қолдану (қол орамал, майлық, орамал, тарақ, түбек), киіміндегі олқылықты байқау және оны өз бетінше, ересектердің көмегімен ретке келтіру, белгілі бір ретпен киіну және шешіну, әртүрлі ілгектерді қолдана білу, ұйықтар алдында киімдерін шкафқа немесе орындыққа ұқыпты бүктеп қою.

1) Ерте жас, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
2) Ортаңғы топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
3) МАД. Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
4) Ересек топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
5) Кіші топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.

44. 1. ересектердің, құрдастарының сөзіне еліктеу қабілетін дамыту; балаларды алғашқы қарым-қатынас құралдарын (вербалды және вербалды емес) қолдануға үйрету;

1) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
2) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
3) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
4) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
5) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті

45. 326. Мәдени-гигиеналық дағдыларды жетілдіру, тамақтану, жуыну кезінде қарапайым мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру.

1) Кіші топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
2) Ортаңғы топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
3) Ересек топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
4) Ерте жас, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
5) МАД. Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру

46. 1. Үстел басындағы мәдениеттің қарапайым дағдыларын қалыптастыру:нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, тамақ ішкенде сөйлемеу, үстел басында дұрыс отыру.

1) Кіші топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
2) Ортаңғы топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
3) МАД. Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
4) Ерте жас, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
5) Ересек топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру

47. 1. Күнделікті өмірде гигиеналық дағдыларды сақтау қажеттігін білу. Тамақтанар алдында қолды жуу, таңертең және кешке тісті тазалау дағдыларын қалыптастыру.

1) Ерте жас, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
2) Кіші топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
3) Ортаңғы топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
4) Ересек топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру
5) МАД. Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру

48. 222. Жыл бойы медицина қызметкерінің жетекшілігімен балалардың денсаулығы мен жергілікті жағдайлар ескеріліп, табиғи факторлар: ауа, күн, суды пайдалана отырып, шынықтыру шараларының кешенін жүзеге асыру.

1) Ерте жас, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
2) Кіші топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
3) Ортаңғы топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
4) МАД. Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.
5) Ересек топ, Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру.

49. 1. Балалардың өмірін қорғауға және денсаулықты нығайтуға, ағзаның үйлесімді психофизикалық дамуы үшін жағдай жасау;

1) Ерте жас тобы, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері
2) Кіші топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері
3) Ортаңғы топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері
4) Ересек топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері
5) Мектепалды топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері

50. 1. қай топ балалары тілдегі дыбыстар мен сөздерді айта алады, дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алады?

1) ерте жас тобы
2) ересек топ
3) мектепалды даярлық топ
4) кіші топ
5) ортаңғы топ