Тест: Майра


Список вопросов


1. 137. Балалардың күн тәртібіне, қоршаған орта жағдайларына бейімделуі үшін жағдайлар жасау;

1) Ерте жас тобы, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері
2) Кіші топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері
3) Ересек топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері
4) Ортаңғы топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері
5) Мектепалды топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері

2. 1. Шаңғымен жүру: шаңғымен бірінің артынан бірі жүру; ересектердің көмегімен шаңғыны киіп, шешу.

1) Ерте жас, Спорттық жаттығулар
2) МАД. Спорттық жаттығулар
3) Ересек топ, Спорттық жаттығулар
4) Кіші топ, Спорттық жаттығулар
5) Ортаңғы топ, Спорттық жаттығулар

3. 1. Мүсіндеуде қысу, тарту, басу әдістерін қолдану. Кескішті қолдануды үйрету, оның көмегімен жасалған бұйымды безендіруге ынталандыру.

1) Ерте жас тобы, мүсіндеу
2) МАД топ, мүсіндеу
3) Ортаңғы топ, мүсіндеу
4) Ересек топ, мүсіндеу
5) Кіші топ, сурет салу

4. 1. Қай топта мәдени –гигиеналық дағдыларды орындауда дербестік танытады?

1) ерте жас тобы
2) мектепалды даярлық топ
3) ересек топ
4) ортаңғы топ
5) кіші топ

5. 1. Шанамен сырғанау: төбешіктен сырғанау; бір-бірін сырғанату, шанамен төбешікке көтерілу, төбешіктен түскенде тежеу. Мұз жолмен өз бетінше сырғанау.

1) Ерте жас, Спорттық жаттығулар
2) Кіші топ, Спорттық жаттығулар
3) Ересек топ, Спорттық жаттығулар
4) Ортаңғы топ, Спорттық жаттығулар
5) МАД. Спорттық жаттығулар

6. 374. балаларды өз бетінше сөйлеуге үйрету; түрлі балалар әрекетінде балалардың бір-бірімен сөйлесуіне жағдай жасау; әрбір баланың қызығушылығына мән беру, сұрақтарына жауап беру, жеке сөйлесу;

1) Ерте жас, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеттері
2) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытуың міндеттері
3) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытуың міндеттері
4) МАД. Коммуникативтік дағдыларды дамытуың міндеттері
5) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытуың міндеттері

7. 1. Балалардың көлемді пішіндер мен қарапайым композицияларды мүсіндеуге қызығушылығын арттыру

1) Ерте жас тобы, мүсіндеу
2) Ересек топ, мүсіндеу
3) Кіші топ, сурет салу
4) Ортаңғы топ, мүсіндеу
5) МАД топ, мүсіндеу

8. 1. .... топ балалары құрылыс материалдарынан және ірі конструктор бөлшектерінен (үстел, орындық, диван, үйшік,трамвай, көпір, төбешік) құрастыра алады?

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) ортаңғы топ
4) ересек топ
5) мектепалды даярлық топ

9. 565. Ертегілер мен қоршаған өмір тақырыптарына сюжеттік композициялар құру, ұжымдық жұмыстарды орындауда міндеттемелерді өзара бөлісу.

1) Ерте жас тобы, мүсіндеу
2) Ересек топ, мүсіндеу
3) Кіші топ, сурет салу
4) Ортаңғы топ, мүсіндеу
5) МАД топ, мүсіндеу

10. 1. Қай топ балалары дөңгелек, ұзын пішіндерге ұқсас заттарды бейнелей алады, қағаздың қасиеттерін біледі, қарандашты дұрыс ұстай алады, түстерді ажыратады және дұрыс атайды

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) ортаңғы топ
4) ересек топ
5) мектепалды даярлық топ

11. 1. .. топта биік емес төбешіктен сырғанайды, бір-бірін сырғанатады

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) ортаңғы топ
4) ересек топ
5) мектепалды даярлық топ

12. 1. Қай топ балалары өзінің, жақын адамдарының есімдерін біледі, киімді, жиһазды, ыдыстарды, кейбір қозғалыс құралдарын атай біледі

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) ортаңғы топ
4) ересек топ
5) мектепалды даярлық топ

13. 1. қай топта барлық сөз таптарын қолданады, қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолданады, сөздерді жекеше, көпше түрде және септік жалғауларын қолданады ?

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) ортаңғы топ
4) ересек топ
5) мектепалды даярлық топ

14. 615. Қай топ балалары шығарма жанрларын (тақпақ, ертегі, әңгіме және тағы басқа) ажырата алады өлеңдерді саналы, эмоционалды түрде жатқа айтады, ертегі кейіпкерлеріне жанашырлық танытады

1) ерте жас тобы
2) мектепалды даярлық топ
3) ересек топ
4) ортаңғы топ
5) кіші топ

15. 1. Жапсыру мен шығармашылық әрекетке қызығушылықты, шығармашылық қабілетті, қиялды дамыту.

1) Ерте жас тобы, мүсіндеу
2) Ортаңғы топ, жапсыру
3) Кіші топ, сурет салу
4) МАД топ, жапсыру
5) Ересек топ, жапсыру

16. 628. ... топ балалары күрделі емес сюджеттік композийиялар құрастыра біледі, бормен асфальтқа, таяқпен құмғасурет салады, пішіндерді бояудың бастапқы дағдыларын игереді.

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) ортаңғы топ
4) ересек топ
5) мектепалды даярлық топ

17. 568. Қайшыны дұрыс ұстауды және пайдалана білуді қалыптастыру. Түзу сызық бойымен алдымен қысқа, кейін ұзын жолақтарды қиюды үйрету.

1) Ерте жас тобы, мүсіндеу
2) Ересек топ, жапсыру
3) Кіші топ, сурет салу
4) Ортаңғы топ, жапсыру
5) МАД топ, жапсыру

18. 1. Қағаздан құрастыруға үйрету: қағаздың парағын ортасынан бүктеп, шиыршықтап, көлемді пішіндерге, орамдарға, ілмекке айналдыра білу, бұрыштарын және қырларын біріктіру, желімдеу, бөлшектерді өзара желімдеп, композиция құрастыру, «оригами» үлгісі бойынша қарапайым пішіндер құрастыру.

1) Ерте жас тобы, құрастыру
2) Кіші топ, құрастыру
3) Ортаңғы топ, жапсыру
4) Ересек топ, қағаздан құрастыру
5) МАД топ,табиғи материалдан құрастыру

19. 1. Текшеден дөңгелек пішін, тікбұрыштан бұрыштарын бүктеу арқылы сопақша пішіндерді қиып алуға, бұл тәсілді жемістерді, көгөністерді, гүлдерді, оюларды қиюда қолдану.

1) Ерте жас тобы, мүсіндеу
2) Ортаңғы топ, жапсыру
3) Ересек топ, жапсыру
4) Кіші топ, сурет салу
5) МАД топ, жапсыру

20. 627. қай топта аулаға ұшып келетін құстарды атайды және ажыратады, табиғаттың маусымдық өзгерістерін атайды?

1) ерте жас тобы ортаңғы топ
2) мектепалды даярлық топ
3) кіші топ
4) ортаңғы топ
5) ересек топ

21. 571. Композицияны құрастыру кезінде заттар мен нысандардың көлемі бойынша арақатынасын ескеру. Ұсақ элементтерді ересектердің көмегімен желімдеу, алдымен қағаз бетінде заттың бейнелерін құрастырып, содан кейін оны желімдеу.

1) Кіші топ, сурет салу
2) Ерте жас тобы, мүсіндеу
3) Ортаңғы топ, жапсыру
4) Ересек топ, жапсыру
5) МАД топ, жапсыру

22. 1. Орналастыру тәсілдерін қолдана отырып, пластиналарды тігінен және кірпіштерді, бөлшектерді көлденеңінен орналастыру, құрастыруға қолданған құрылыс бөлшектерін ажырату (текше, пластина, кірпіш, блок) және атау, оларды сапасы, көлемі мен пішіні бойынша таңдау

1) Ерте жас тобы, құрастыру
2) Кіші топ, құрастыру
3) Ортаңғы топ, жапсыру
4) МАД топ, құрастыру
5) Ересек топ, құрастыру

23. 1. .... топ балалары заттың қандай бөліктерден орындалғанын анықтай алады, күшіктің, машинаның, жиһаздың құрылысындағы жетіспейтін бөлшектерін табады

1) ерте жас тобы
2) мектепалды даярлық топ
3) кіші топ
4) ересек топ
5) ортаңғы топ

24. 1. Қимылдарды орындауда балалардың дербестігін, белсенділігі мен шығармашылығын дамыту. Арбалар, автомобильдер, велосипедтер, доптар, шарлармен өз бетінше ойнауға ынталандыру. Өрмелеу, еңбектеу дағдыларын, ептілікті, жылдамдықты дамыту, қимылдарды мәнерлі орындауға баулу.

1) Ерте жас, Дербес қимыл белсенділігі.
2) Ортаңғы топ, Дербес қимыл белсенділігі.
3) Кіші топ, Дербес қимыл белсенділігі.
4) Кіші топ, Дербес қимыл белсенділігі.
5) мад Дербес қимыл белсенділігі.

25. 1. 30-40 секунд бойна үзіліссіз жүгіру қай топқа тән?

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) ортаңғы топ
4) ересек топ
5) мектепалды даярлық топ

26. 623. Қай топ балалары негізгі төрт түсті ажыратады және ересектердің нұсқауларын түсінеді және айналасындағы кеңістіктен заттарды таба алады?

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) ортаңғы топ
4) ересек топ
5) мектепалды даярлық топ

27. 1. Ересек топта денсаулық ойын сауығының ұзақтығы

1) 20 минут
2) 1 сағат
3) 30 минут
4) 10 минут
5) 25 минут

28. 1. Қимылды ойындарға баулу, балаларды қарапайым ережелерді сақтауға, қимылдарды үйлестіруге, кеңістікті бағдарлауға, «жүгір», «ұста», «тұр» белгілеріне сәйкес әрекет етуге үйрету, қимыл түрлерін өзгерте отырып, ойындарға күрделі ережелерді енгізу. Қимылды ойындарды ойнату.

1) Ортаңғы топ, Қимылды ойындар
2) Ерте жас, Қимылды ойындар
3) МАД. Қимылды ойындар
4) Кіші топ, Қимылды ойындар
5) Кіші топ, Қимылды ойындар

29. 622. Қай топ балалары 10-15 см биіктіктен секіреді?

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) ортаңғы топ
4) ересек топ
5) мектепалды даярлық топ

30. 1. қолдарын алдына немесе басынан жоғары, артына апарып шапалақтау; қолды алға, жан-жаққа созу, алақандарын жоғары қарату, қолды көтеру, түсіру, саусақтарды қозғалту, қол саусақтарын жұму және ашу.

1) Ортаңғы топ, Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар
2) Кіші топ, Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар
3) Ерте жас, Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар
4) Кіші топ, Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар
5) МАД. Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар

31. 621. Қай топта біртекті заттарды ортақ белгісі (өлшемі, пішіні) бойынша топтастыра алады?

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) мектепалды даярлық топ
4) ортаңғы топ
5) ересек топ

32. 1. қолды жоғары, алға, жан-жаққа көтеру және түсіру (бірге немесе кезекпен); заттарды бір қолынан екінші қолына салу, алдына, артқа апару, басынан жоғары көтеру;

1) Ерте жас, Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар
2) Кіші топ, Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар
3) Кіші топ, Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар
4) МАД. Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар
5) Ортаңғы топ, Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар

33. 1. Қазақ халқының табиғи материалдардан жасалған бұйымдарымен (ер- тұрман, киіз үйдің жабдықтары, әшекей бұйымдары), тұрмыстық заттарымен (күбі, мес, келі, тостаған, ожау, астау, диірмен) таныстыру, олардың қандай материалдан жасалғанын зерттеу

1) Ересек топ, табиғи материалдан құрастыру
2) Ортаңғы топ, жапсыру
3) МАД топ,табиғи материалдан құрастыру
4) Кіші топ, мүсіндеу
5) Ерте жас тобы, қағаздан құрастыру

34. 1. Велосипед тебу: екі немесе үш дөңгелекті велосипед тебу; оңға, солға бұрылу.

1) Ерте жас, Спорттық жаттығулар
2) Кіші топ, Спорттық жаттығулар
3) Ересек топ, Спорттық жаттығулар
4) Ортаңғы топ, Спорттық жаттығулар
5) МАД. Спорттық жаттығулар

35. 1. Қай топта Денсаулық күні 2 айда 1 рет өткізіледі, ұзақтығы 30 минут?

1) ерте жас тобы
2) ересек топ
3) ортаңғы топ
4) кіші топ
5) мектепалды даярлық топ

36. 1. Таныс, бұрын үйренген жаттығуларды және қимылдарды музыканың сүйемелдеуімен орындау.

1) Кіші топ, Ырғақтық жаттығулар
2) Ерте жас, Ырғақтық жаттығулар
3) Кіші топ, Ырғақтық жаттығулар
4) Ортаңғы топ, Ырғақтық жаттығулар
5) МАД. Ырғақтық жаттығулар

37. 1. жүру, жүгіру, өрмелеу, лақтыру, секіру, тепе-теңдікті жетілдіруге мүмкіндік беретін негізгі қимыл түрлерін дамыту;

1) Ерте жас тобы, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері
2) Кіші топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері
3) Ортаңғы топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері
4) Ересек топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері
5) Мектепалды топ, физикалық қасиеттерді дамытудың міндеттері

38. 619. Қай топтың балалары бір затты топтан бөледі және топтарға біріктіре алады, біртекті заттарды құрастырады және бөліп алады ?

1) ерте жас тобы
2) кіші топ
3) ортаңғы топ
4) ересек топ
5) мектепалды даярлық топ

39. 1. Жүзу: суға түсу, суда ойнау; суда отырып, аяқтарын жоғары және төмен көтеріп қимылдар орындау; иекке дейін суда отыру, судан шығу; бетін суға малу; еркін әдіспен жүзуге талпыну.

1) Ерте жас, Спорттық жаттығулар
2) Ортаңғы топ, Спорттық жаттығулар
3) Ересек топ, Спорттық жаттығулар
4) Кіші топ, Спорттық жаттығулар
5) МАД. Спорттық жаттығулар

40. 1. Ересек топта денсаулық ойын сауығы:

1) 3 айда 1 рет өткізіледі
2) 2 айда 2 рет өткізіледі
3) 6 айда 1 рет өткізіледі
4) өткізілмейді
5) 2 айда 1 рет өткізіледі

41. 145. Үстел басына қолды жуғаннан кейін отыру, орындыққа өзі отырып, одан өзі тұру, тамақты төгіп-шашпай ұқыпты ішу, тамақтанып болғаннан кейін майлықты қолдану, орындықты жылжыту, алғыс айту.

1) Ерте жас тобы
2) Ересек топ
3) Кіші топ
4) Мектепалды топ
5) Ортаңғы топ

42. 1. Шығармашылық қиялды дамыту, көрнекілікке сүйене отырып және құрастыратын материалдарды өз бетінше таңдап, ойдан құрастыруға мүмкіндік беру.Ұқыптылыққа тәрбиелеу. Қауіпсіздік ережелерін сақтау

1) Ерте жас тобы, қағаздан құрастыру
2) Кіші топ, мүсіндеу
3) Ортаңғы топ, жапсыру
4) МАД топ,табиғи материалдан құрастыру
5) Ересек топ, табиғи материалдан құрастыру

43. 1. Бірінің артынан бірі сапқа тұру, бір-бірінің жанына сапқа тұру, шеңберге тұру (көзбен бағдарлау бойынша). Саптағы, шеңбердегі өз орнын табуға үйрету.

1) Кіші топ, Сапқа тұру, қайта сапқа тұру.
2) Ерте жас, Сапқа тұру, қайта сапқа тұру.
3) Кіші топ, Сапқа тұру, қайта сапқа тұру.
4) МАД. Сапқа тұру, қайта сапқа тұру.
5) Ортаңғы топ, Сапқа тұру, қайта сапқа тұру.

44. 1. Таныс ойындарды ұйымдастыруда бастамашылдық, дербестік танытуға баулу. Ойындарда физикалық қасиеттерді (жылдамдық, күш, шыдамдылық, икемділік, ептілік) дамыту.

1) Ерте жас, Қимылды ойындар
2) Ересек топ, Қимылды ойындар
3) Ортаңғы топ, Қимылды ойындар
4) МАД. Қимылды ойындар
5) Кіші топ, Қимылды ойындар

45. 1. Мақсаты балалардың ауызекі сөйлеуін дамыту арқылы әлеуметтік- коммуникативтік дағдыларды дамыту үшін жағдайлармен қамтамасыз ету болып табылады.

1) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
2) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
3) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
4) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты
5) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың мақсаты

46. 1. Табиғи (мақта, жүн, жіп, асық, қағаз, тері, кенеп, мата, дәннің түрлері) және қалдық (қақпақтың түрлері, пластик, қораптар, кір қыстырғыштар) заттардан құрастыру. Табиғи материалдардан түрлі композиция жасауға ынталандыру.

1) Ерте жас тобы, қағаздан құрастыру
2) Кіші топ, мүсіндеу
3) Ортаңғы топ, жапсыру
4) Ересек топ, табиғи материалдан құрастыру
5) МАД топ,табиғи материалдан құрастыру

47. 1. Қимылды ойындарда жетекші рөлді орындауға үйрету, ойын ережелерін саналы түрде сақтауға баулу. Доптармен, секіргіштермен, құрсаулармен ойындарда балалардың белсенділігін дамыту.

1) Ерте жас, Қимылды ойындар
2) Ересек топ, Қимылды ойындар
3) Ортаңғы топ, Қимылды ойындар
4) Кіші топ, Қимылды ойындар
5) МАД. Қимылды ойындар

48. Сөйлеуді және фонематикалық естуді дамыту;баланың түсінетін және белсенді сөздік қорын қалыптастыру

1) Мектепалды топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
2) Кіші топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
3) Ересек топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
4) Ортаңғы топ, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті
5) Ерте жас тобы, Коммуникативтік дағдыларды дамытудың міндеті

49. 1. Тұрған орнында қос аяқпен, 2-3 метр қашықтыққа алға қарай жылжып, құрсаудан құрсауға, заттарды айналып және заттардың арасымен секіру, 15-20 сантиметр биіктіктен секіру, ілініп тұрған затқа қолды тигізіп, тұрған орнынан жоғары секіру, сызықтан секіру, тұрған орнынан ұзындыққа 40 сантиметр қашықтыққа секіру.

1) Кіші топ, Секіру.
2) Ерте жас, Секіру.
3) МАД. Секіру.
4) Кіші топ, Секіру.
5) Ортаңғы топ, Секіру.

50. 1. Шанамен сырғанау. Шанамен бір-бірін сырғанату; биік емес төбеден сырғанау. Велосипед тебу. Үш дөңгелекті велосипедті тура, шеңбер бойымен, оңға және солға бұрылып тебу. Жүзу және гидроаэробика элементтері. Суға түсу, жүгіру, ойнау, суда билеу. Жүзуді үйрету (тиісті жағдайлар болған кезде).

1) Ерте жас, Спорттық жаттығулар.
2) Ортаңғы топ, Спорттық жаттығулар.
3) Кіші топ, Спорттық жаттығулар.
4) Ересек топ, Спорттық жаттығулар
5) МАД. Спорттық жаттығулар.