Тест: жарат 4
Список вопросов
1. Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептің бастауыш сатысының барлық типтеріне ортақ дүниетанудан оқушылардың алатын міндетті білім деңгейін тағайындайтын құжат. |
|
1) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді? | |
2) Мемлекеттік стандарт; | |
3) Оқушылық деңгей; | |
2. Дүниетануды оқыту материалдарын, әсіресе, теориялық ережелерді терең оқуда, берік есте сақтауда алатын орны, ерекше принцип: |
|
1) Көрнекілік принцип | |
2) Жердің жасанды моделі | |
3) Объектінің немесе табиғат құбылысының сыртқы көрінісі туралы алғашқы түсінік алу; | |
3. ҚМЖ жасауда мұғалім сабақтың қай бөлігін басшылыққа алады |
|
1) Мақсаты | |
2) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді? | |
3) Заттық сабақ | |
4. Шағын комплектілі мектепте дүниетану пәні мынадай пәндермен бірге өткізіледі: |
|
1) Математика, қазақ тілі, дүниетану | |
2) Оқушылық деңгей; | |
3) Жердің жасанды моделі | |
5. Құрлықтағы тұшы судың жиынтығы |
|
1) Объектінің немесе табиғат құбылысының сыртқы көрінісі туралы алғашқы түсінік алу; | |
2) Мұздық | |
3) Заттық сабақ | |
6. Атмосфераның ең төменгі қабаты, онда барлық ауа массасының 80%-ға жуығы шоғырланған, ең тығыз қабат: |
|
1) Тропосфера | |
2) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді? | |
3) Заттық сабақ | |
7. Төмендегілердің қайсысы оқушылардың дүниетанудан білімін кеңейтіп, олардың өсімдіктер мен жануарларды күтуге қажетті практикалық іскерлігі мен дағдыларын қалыптастырады? |
|
1) Оқушылық деңгей; | |
2) Тірі табиғат бұрышы | |
3) Объектінің немесе табиғат құбылысының сыртқы көрінісі туралы алғашқы түсінік алу; | |
8. «Дүниетану» оқу пәнінің мақсаты |
|
1) Заттық сабақ | |
2) Ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар тұрғысынан оқушылардың бойында адамның табиғи және әлеуметтік ортасы, табиғат пен қоғамның байланысы мен өзара тәуелділігі туралы білімдер жүйесін қалыптастыру | |
3) Жердің жасанды моделі | |
9. Мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамассыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы қалай аталады? |
|
1) Қалыптастырушы бағалау | |
2) Оқушылық деңгей; | |
3) Заттық сабақ | |
10. Оқу бағдарламасына сәйкес белгілі бір пән аясында оқытылатын оқушылардан күтілетін білім,дағдылар,түсінік және біліктерін көрсететін тұжырым. |
|
1) Оқу мақсаты | |
2) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді? | |
3) Объектінің немесе табиғат құбылысының сыртқы көрінісі туралы алғашқы түсінік алу; | |
11. Қалыптастырушы бағалаудағы мұғалімнің рөлі |
|
1) Бағалау критерийлерін анық жазады | |
2) Заттық сабақ | |
3) Түсіндіру әңгімесі; | |
12. Мұғалім әрбір жеке сабақтың жоспарына не дайындайды |
|
1) Жердің жасанды моделі | |
2) .ҚМЖ | |
3) Объектінің немесе табиғат құбылысының сыртқы көрінісі туралы алғашқы түсінік алу; | |
13. Симбиоз дегеніміз не? |
|
1) Оқушылық деңгей; | |
2) .әр түрлі екі немесе бірнеше организмдердің тұрақты бірге тіршілік етуі. | |
3) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді? | |
14. 4 сыныпта табиғат физикасы бөлімінде қандай тақырыптар оқытылады? |
|
1) Заттық сабақ | |
2) Архимед күші. Архимед күшін болжау. Жарықтың қасиеттері. Шағылысу. Жұтылу | |
3) Объектінің немесе табиғат құбылысының сыртқы көрінісі туралы алғашқы түсінік алу; | |
15. «4.2.1.1 қоректік тізбектегі өсімдіктердің рөлін анықтау» мына оқу мақсаты қай бөлімге тиесілі? |
|
1) Тірі табиғат | |
2) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді? | |
3) Жердің жасанды моделі | |
16. Жоғары сатыдағы өсімдікті көрсетіңіз? |
|
1) Мүк | |
2) Заттық сабақ | |
3) Оқушылық деңгей; | |
17. Бунақденелілердің даму ретін көрсет? |
|
1) жұмыртқа, дернәсіл, қуыршақ, ересек жәндік | |
2) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді? | |
3) Жердің жасанды моделі | |
18. Хан Тәңірі шыңының биіктігі қанша? |
|
1) Заттық сабақ | |
2) 6995 м | |
3) Түсіндіру әңгімесі; | |
19. 3 сынып жаратылыстану оқулығының «Тірі табиғат» бөліміндегі «Өсімдіктер» бөлімшесінде не оқытылады? |
|
1) Өсімдіктердің тіршілігін,ерекшеліктерін,фотосинтез процесі туралы түсінік қалыптастырады. | |
2) Жердің жасанды моделі | |
3) Түсіндіру әңгімесі; | |
20. Жаратылыстану пәнінде зерттеу жүргізудің қандай тәсілдері бар? |
|
1) 2 тәсілі бар: бақылау және эксперимент | |
2) Оқушылық деңгей; | |
3) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді? |