Тест: жарат 4


Список вопросов


1. Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептің бастауыш сатысының барлық типтеріне ортақ дүниетанудан оқушылардың алатын міндетті білім деңгейін тағайындайтын құжат.

1) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді?
2) Мемлекеттік стандарт;
3) Оқушылық деңгей;

2. Дүниетануды оқыту материалдарын, әсіресе, теориялық ережелерді терең оқуда, берік есте сақтауда алатын орны, ерекше принцип:

1) Көрнекілік принцип
2) Жердің жасанды моделі
3) Объектінің немесе табиғат құбылысының сыртқы көрінісі туралы алғашқы түсінік алу;

3. ҚМЖ жасауда мұғалім сабақтың қай бөлігін басшылыққа алады

1) Мақсаты
2) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді?
3) Заттық сабақ

4. Шағын комплектілі мектепте дүниетану пәні мынадай пәндермен бірге өткізіледі:

1) Математика, қазақ тілі, дүниетану
2) Оқушылық деңгей;
3) Жердің жасанды моделі

5. Құрлықтағы тұшы судың жиынтығы

1) Объектінің немесе табиғат құбылысының сыртқы көрінісі туралы алғашқы түсінік алу;
2) Мұздық
3) Заттық сабақ

6. Атмосфераның ең төменгі қабаты, онда барлық ауа массасының 80%-ға жуығы шоғырланған, ең тығыз қабат:

1) Тропосфера
2) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді?
3) Заттық сабақ

7. Төмендегілердің қайсысы оқушылардың дүниетанудан білімін кеңейтіп, олардың өсімдіктер мен жануарларды күтуге қажетті практикалық іскерлігі мен дағдыларын қалыптастырады?

1) Оқушылық деңгей;
2) Тірі табиғат бұрышы
3) Объектінің немесе табиғат құбылысының сыртқы көрінісі туралы алғашқы түсінік алу;

8. «Дүниетану» оқу пәнінің мақсаты

1) Заттық сабақ
2) Ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар тұрғысынан оқушылардың бойында адамның табиғи және әлеуметтік ортасы, табиғат пен қоғамның байланысы мен өзара тәуелділігі туралы білімдер жүйесін қалыптастыру
3) Жердің жасанды моделі

9. Мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамассыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы қалай аталады?

1) Қалыптастырушы бағалау
2) Оқушылық деңгей;
3) Заттық сабақ

10. Оқу бағдарламасына сәйкес белгілі бір пән аясында оқытылатын оқушылардан күтілетін білім,дағдылар,түсінік және біліктерін көрсететін тұжырым.

1) Оқу мақсаты
2) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді?
3) Объектінің немесе табиғат құбылысының сыртқы көрінісі туралы алғашқы түсінік алу;

11. Қалыптастырушы бағалаудағы мұғалімнің рөлі

1) Бағалау критерийлерін анық жазады
2) Заттық сабақ
3) Түсіндіру әңгімесі;

12. Мұғалім әрбір жеке сабақтың жоспарына не дайындайды

1) Жердің жасанды моделі
2) .ҚМЖ
3) Объектінің немесе табиғат құбылысының сыртқы көрінісі туралы алғашқы түсінік алу;

13. Симбиоз дегеніміз не?

1) Оқушылық деңгей;
2) .әр түрлі екі немесе бірнеше организмдердің тұрақты бірге тіршілік етуі.
3) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді?

14. 4 сыныпта табиғат физикасы бөлімінде қандай тақырыптар оқытылады?

1) Заттық сабақ
2) Архимед күші. Архимед күшін болжау. Жарықтың қасиеттері. Шағылысу. Жұтылу
3) Объектінің немесе табиғат құбылысының сыртқы көрінісі туралы алғашқы түсінік алу;

15. «4.2.1.1 қоректік тізбектегі өсімдіктердің рөлін анықтау» мына оқу мақсаты қай бөлімге тиесілі?

1) Тірі табиғат
2) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді?
3) Жердің жасанды моделі

16. Жоғары сатыдағы өсімдікті көрсетіңіз?

1) Мүк
2) Заттық сабақ
3) Оқушылық деңгей;

17. Бунақденелілердің даму ретін көрсет?

1) жұмыртқа, дернәсіл, қуыршақ, ересек жәндік
2) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді?
3) Жердің жасанды моделі

18. Хан Тәңірі шыңының биіктігі қанша?

1) Заттық сабақ
2) 6995 м
3) Түсіндіру әңгімесі;

19. 3 сынып жаратылыстану оқулығының «Тірі табиғат» бөліміндегі «Өсімдіктер» бөлімшесінде не оқытылады?

1) Өсімдіктердің тіршілігін,ерекшеліктерін,фотосинтез процесі туралы түсінік қалыптастырады.
2) Жердің жасанды моделі
3) Түсіндіру әңгімесі;

20. Жаратылыстану пәнінде зерттеу жүргізудің қандай тәсілдері бар?

1) 2 тәсілі бар: бақылау және эксперимент
2) Оқушылық деңгей;
3) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді?