Тест: жаратс 3
Список вопросов
1. 1Бір бағытта соғатын ауа тасқыны |
|
1) Карталар, схемалар, кестелер; | |
2) Пассаттар | |
3) Зерттеу, ойлау, коммуникативтік | |
2. .Ортасында қысымы төмен, ал шеткі жағында жоғары болатын құйын |
|
1) Өсімдіктердің бөліктерімен | |
2) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады. | |
3) C.Циклон | |
3. 3.Қай педагогикалық технологияның мақсаты: баланың танымдық күшін қалыптастыру, дамыту, бала жанына, жүрегіне жылылық ұялату? |
|
1) Ізгілендіру технология | |
2) Боз, бетеге, бидайық | |
3) Көз жеткен жерге дейінгі кеңіс | |
4. 4.Дүниетану сабақтарында білімді игерудің бірінші кезеңі: |
|
1) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады | |
2) Объектінің немесе табиғат құбылысының сыртқы көрінісі туралы алғашқы түсінік алу; | |
3) Карталар, схемалар, кестелер; | |
5. .Оқушылар қоршаған орта құбылыстарымен және заттармен нақтылы танысып, олардың арасындағы байланысты анықтайды: |
|
1) Зерттеу, ойлау, коммуникативтік | |
2) Өсімдіктердің бөліктерімен | |
3) Заттық сабақ; | |
6. 6.Дүниетану пәні бойынша оқыту мен тәрбиенің негізгі ұйымдастыру формасы: |
|
1) Дүниетану сабағы; | |
2) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады. | |
3) .Қоршаған әлемнің күрделілігін, байланысын, өлі және тірі табиғаттағы құбылыстарды, жаратылыстану бағытындағы білімнің маңыздылығын түсіндіреді. | |
7. 7.Дүниетану сабақтарының басқа сабақтардан айырмашылығы |
|
1) Карталар, схемалар, кестелер; | |
2) Көз жеткен жерге дейінгі кеңіс | |
3) Логикалық ойлау негіздерін тәрбиелеуге қолайлы жағдай туғызатын табиғат объектілері мен құбылыстарын тікелей бақылайды; | |
8. Қай жәндіктің бақалшағының ішінде құм түйіршігі меруертке айналады? |
|
1) Боз, бетеге, бидайық | |
2) Айқұлақ | |
3) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады. | |
9. Жұқпалы ауру - қышыма тарататын өте ұсақ өрмекші тәрізді жәндік |
|
1) Кене | |
2) Көз жеткен жерге дейінгі кеңіс | |
3) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады | |
10. 10.Дүниетану топсаяхатының маңызы |
|
1) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады. | |
2) Өсімдіктердің бөліктерімен | |
3) Зерттейтін объектілер мен құбылыстарды табиғи немесе қолдан тудырған жағдайда тікелей қабылдауы; | |
11. Қоршаған әлемде болып жатқан үдерістерді тарихи, географиялық және әлеуметтік тұрғыдан ақпараттық контентті дамытуға бағытталған бағдарлама |
|
1) .Қоршаған әлемнің күрделілігін, байланысын, өлі және тірі табиғаттағы құбылыстарды, жаратылыстану бағытындағы білімнің маңыздылығын түсіндіреді. | |
2) Зерттеу, ойлау, коммуникативтік | |
3) дүниетану | |
12. Дүниетану пәнінен үй тапсырмасының дұрыс орындалуы неге байланысты? |
|
1) Боз, бетеге, бидайық | |
2) Карталар, схемалар, кестелер; | |
3) Мұғалімнің түсіндіруіне | |
13. Дүниетану оқулықтарының оқу процесіндегі орны: |
|
1) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады | |
2) Дүниетануды оқып үйренуге, өз бетімен жұмыстану | |
3) Өсімдіктердің бөліктерімен | |
14. Дүниетану сабақтарында қолданылатын бейнелу көрнекі құралдары: |
|
1) Картина, кесте, иллюстрация | |
2) .Қоршаған әлемнің күрделілігін, байланысын, өлі және тірі табиғаттағы құбылыстарды, жаратылыстану бағытындағы білімнің маңыздылығын түсіндіреді. | |
3) Зерттеу, ойлау, коммуникативтік | |
15. Қоршаған орта объектілерімен олардың қысқаша сипаттамасынан оқушылардың білімін тексеру мақсатында ұйымдастыратын тәсіл: |
|
1) Көз жеткен жерге дейінгі кеңіс | |
2) Ойын; | |
3) Карталар, схемалар, кестелер; | |
16. Оқушылардың өз туған жері туралы оқып білу, материалдарын жинау және ол материалды сабақта пайдалануға мүмкіндік беретін |
|
1) Өлкетану бұрышы; | |
2) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады. | |
3) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады | |
17. Географиялық алаңда жүргізілетін бақылаулардың мақсаты: |
|
1) Боз, бетеге, бидайық | |
2) Күннің көкжиектен биіктігін анықтау | |
3) Өсімдіктердің бөліктерімен | |
18. Сыныптан тыс жұмысы |
|
1) .Қоршаған әлемнің күрделілігін, байланысын, өлі және тірі табиғаттағы құбылыстарды, жаратылыстану бағытындағы білімнің маңыздылығын түсіндіреді. | |
2) Барлығы дұрыс; | |
3) Карталар, схемалар, кестелер; | |
19. .Сыныптан тыс жұмыстың топтық формасы |
|
1) Үйірме; | |
2) Өсімдіктердің бөліктерімен | |
3) Көз жеткен жерге дейінгі кеңіс | |
20. Сыныптан тыс жұмыстың көпшілік формалары: |
|
1) Зерттеу, ойлау, коммуникативтік | |
2) Карталар, схемалар, кестелер; | |
3) .Саяхаттар; |