Тест: жаратс 3


Список вопросов


1. 1Бір бағытта соғатын ауа тасқыны

1) Карталар, схемалар, кестелер;
2) Пассаттар
3) Зерттеу, ойлау, коммуникативтік

2. .Ортасында қысымы төмен, ал шеткі жағында жоғары болатын құйын

1) Өсімдіктердің бөліктерімен
2) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады.
3) C.Циклон

3. 3.Қай педагогикалық технологияның мақсаты: баланың танымдық күшін қалыптастыру, дамыту, бала жанына, жүрегіне жылылық ұялату?

1) Ізгілендіру технология
2) Боз, бетеге, бидайық
3) Көз жеткен жерге дейінгі кеңіс

4. 4.Дүниетану сабақтарында білімді игерудің бірінші кезеңі:

1) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады
2) Объектінің немесе табиғат құбылысының сыртқы көрінісі туралы алғашқы түсінік алу;
3) Карталар, схемалар, кестелер;

5. .Оқушылар қоршаған орта құбылыстарымен және заттармен нақтылы танысып, олардың арасындағы байланысты анықтайды:

1) Зерттеу, ойлау, коммуникативтік
2) Өсімдіктердің бөліктерімен
3) Заттық сабақ;

6. 6.Дүниетану пәні бойынша оқыту мен тәрбиенің негізгі ұйымдастыру формасы:

1) Дүниетану сабағы;
2) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады.
3) .Қоршаған әлемнің күрделілігін, байланысын, өлі және тірі табиғаттағы құбылыстарды, жаратылыстану бағытындағы білімнің маңыздылығын түсіндіреді.

7. 7.Дүниетану сабақтарының басқа сабақтардан айырмашылығы

1) Карталар, схемалар, кестелер;
2) Көз жеткен жерге дейінгі кеңіс
3) Логикалық ойлау негіздерін тәрбиелеуге қолайлы жағдай туғызатын табиғат объектілері мен құбылыстарын тікелей бақылайды;

8. Қай жәндіктің бақалшағының ішінде құм түйіршігі меруертке айналады?

1) Боз, бетеге, бидайық
2) Айқұлақ
3) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады.

9. Жұқпалы ауру - қышыма тарататын өте ұсақ өрмекші тәрізді жәндік

1) Кене
2) Көз жеткен жерге дейінгі кеңіс
3) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады

10. 10.Дүниетану топсаяхатының маңызы

1) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады.
2) Өсімдіктердің бөліктерімен
3) Зерттейтін объектілер мен құбылыстарды табиғи немесе қолдан тудырған жағдайда тікелей қабылдауы;

11. Қоршаған әлемде болып жатқан үдерістерді тарихи, географиялық және әлеуметтік тұрғыдан ақпараттық контентті дамытуға бағытталған бағдарлама

1) .Қоршаған әлемнің күрделілігін, байланысын, өлі және тірі табиғаттағы құбылыстарды, жаратылыстану бағытындағы білімнің маңыздылығын түсіндіреді.
2) Зерттеу, ойлау, коммуникативтік
3) дүниетану

12. Дүниетану пәнінен үй тапсырмасының дұрыс орындалуы неге байланысты?

1) Боз, бетеге, бидайық
2) Карталар, схемалар, кестелер;
3) Мұғалімнің түсіндіруіне

13. Дүниетану оқулықтарының оқу процесіндегі орны:

1) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады
2) Дүниетануды оқып үйренуге, өз бетімен жұмыстану
3) Өсімдіктердің бөліктерімен

14. Дүниетану сабақтарында қолданылатын бейнелу көрнекі құралдары:

1) Картина, кесте, иллюстрация
2) .Қоршаған әлемнің күрделілігін, байланысын, өлі және тірі табиғаттағы құбылыстарды, жаратылыстану бағытындағы білімнің маңыздылығын түсіндіреді.
3) Зерттеу, ойлау, коммуникативтік

15. Қоршаған орта объектілерімен олардың қысқаша сипаттамасынан оқушылардың білімін тексеру мақсатында ұйымдастыратын тәсіл:

1) Көз жеткен жерге дейінгі кеңіс
2) Ойын;
3) Карталар, схемалар, кестелер;

16. Оқушылардың өз туған жері туралы оқып білу, материалдарын жинау және ол материалды сабақта пайдалануға мүмкіндік беретін

1) Өлкетану бұрышы;
2) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады.
3) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады

17. Географиялық алаңда жүргізілетін бақылаулардың мақсаты:

1) Боз, бетеге, бидайық
2) Күннің көкжиектен биіктігін анықтау
3) Өсімдіктердің бөліктерімен

18. Сыныптан тыс жұмысы

1) .Қоршаған әлемнің күрделілігін, байланысын, өлі және тірі табиғаттағы құбылыстарды, жаратылыстану бағытындағы білімнің маңыздылығын түсіндіреді.
2) Барлығы дұрыс;
3) Карталар, схемалар, кестелер;

19. .Сыныптан тыс жұмыстың топтық формасы

1) Үйірме;
2) Өсімдіктердің бөліктерімен
3) Көз жеткен жерге дейінгі кеңіс

20. Сыныптан тыс жұмыстың көпшілік формалары:

1) Зерттеу, ойлау, коммуникативтік
2) Карталар, схемалар, кестелер;
3) .Саяхаттар;