Тест: полио-социо2
Список вопросов
1. Бюрократияны позитивті (батыс) және негативті (шығыс) деп бөлген әлеуметтанушыны анықтаңыз:: |
|
1) М.Вебер | |
2) Т.Парсонс | |
3) Р.Мертон | |
4) Т.Веблен | |
2. Әлеуметтік дарвинизм бағытының негізін қалаушы? |
|
1) П.Сорокин | |
2) Ф. Энгельс | |
3) К.Маркс | |
4) Г.Спенсер | |
3. Әлеуметтанудағы психологиялық бағыттың өкілі |
|
1) К.Маркс | |
2) Э.Гидденс | |
3) В.Зомбарт | |
4) З.Фрейд | |
4. «Шиелініс» «келісімнің» басымдылығы фактісін негіздеген теория авторы: |
|
1) Т.Парсонс | |
2) Р.Дарендорф | |
3) Р.Мертон | |
4) М.Вебер | |
5. П.Спенсер бойынша әлеуметтану ....... зерттейтін ғылым: |
|
1) әлеуметтік шиеленістер | |
2) органикалыққа дейінгі дамуды | |
3) әлеуметтік іс-әрекеттерді | |
4) қоғамдық қозғалыстарды | |
6. О.Конттың ойынша қоғамды зерттеудегі негізгі әдіс |
|
1) салыстырмалы | |
2) бақылағыш | |
3) панельді | |
4) сауалнама | |
7. «Әлеуметтік дарвинизм» бағытының негізін қалаған: |
|
1) Г.Спенсер | |
2) П.Сорокин | |
3) Ш.Фурье | |
4) Ж.Ж.Руссо | |
8. Бюрократияның дамуы тарихи процестің жағымды тараптары деп дәлелдеген әлеуметтанушы |
|
1) Г.Спенсер | |
2) П.Сорокин | |
3) Г.Зиммель | |
4) М.Вебер | |
9. Идеалды тип түсінігін әлеуметтік құбылыстарды зерттеудің құралы ретінде қарастыруды ғылымға енгізген ғалым |
|
1) П.Сорокин | |
2) Г.Спенсер | |
3) М.Вебер | |
4) Э.Дюркгейм | |
10. Вебер бойынша эмпирикалық қызметтің жан- жақты қамтылу құралдары ретінде сипатталатын түсінік |
|
1) «протестандық этика» | |
2) «идеалды тип» | |
3) «бюрократия» | |
4) «капитализм» | |
11. Әлеуметтанушылардың қайсысы «қоғам дамуының негізі – бұл қоғамның тұрақтылығы емес, керісінше оның құлдырауы, мейлінше әділеттілердің орын алмастыруы» - деп есептеген. |
|
1) М.Вебер | |
2) Г.Спенсер | |
3) К.Маркс | |
4) Э.Дюркгейм | |
12. Бұл әлеуметтанушы бірнеше діннің тарихын зерттеді (мысалы, протестандық Европадағыдай іскерлік сәттілік маңызды болып табылмайтын Үндістан және Қытайды) және бұндай мотивтер барлық діндерге тән сипат деп дәлелдеді |
|
1) М.Вебер | |
2) Г.Тард | |
3) О.Конт | |
4) Г.Зиммель | |
13. Әлеуметтанудың ғылым ретінде қалыптасуына әсер етпеген қоғамдық даму факторлары: |
|
1) ұлы географиялық ашылулар | |
2) өндірістік революция | |
3) эмпирикалық ақпараттардың жинақталуы | |
4) буржуазиялық-демократиялық революция | |
14. Әлеуметтік білімділікке дейінгі болған әлеуметтанудың бөлімі: |
|
1) классикалық | |
2) тарих алды | |
3) тарихилыққа дейінгі | |
4) жаңа классикалық | |
15. Әлеуметтік құбылыстардың жалпы өзара байланыстарын көрсететін әлеуметтанудағы негізгі принциптер: |
|
1) позитивизм | |
2) органицизм | |
3) функционализм | |
4) детерминизм | |
16. Утопиялық социализмнің негізін салушы: |
|
1) Т. Кампанелла | |
2) Т. Мор | |
3) Ж. Ж.Руссо | |
4) А. Радищев | |
17. Қазақстанның Халық Конгрессінің құрылған жылы: |
|
1) 1997 | |
2) 1991 | |
3) 1992 | |
4) 1995 | |
18. Мемлекеттік думаның мұсылмандар фракциясының саяси бюросында түркістан халықтарынан (1916 ж.) Болған жалғыз өкілі: |
|
1) А.Байтұрсынов | |
2) М.Шоқай | |
3) Ә.Жангельдин | |
4) Т.Рысқұлов | |
19. Қазақстанда саяси ғылымдар ассоциациясының (ҚСҒА) құрылуы |
|
1) 1998 | |
2) 2002 | |
3) 1999 | |
4) 2001 | |
20. Қазақстан саяси ой ілімдерінің алғашқы қайнар көзі: |
|
1) фольклор | |
2) жазбаша деректер | |
3) архитектура | |
4) қолөнер | |
21. «Құтты білік» еңбегінің авторы |
|
1) А.Байтұрсынов | |
2) Әл-Фараби | |
3) Ш.Уәлиханов | |
4) Баласағұн | |
22. Саясаттану парадигмасы - бұл: |
|
1) жүзеге асқан әрекеттердің псевдологиялық негіздері | |
2) саяси қайта құру, ағымдағы жүйені аздаған өзгертулермен қайта қалыптастыру | |
3) саяси шындықтың қабылдануы мен берілуіндегі ойлау үлгісі | |
4) саяси қызмет әдісі | |
23. Саясаттың маңызды қызметі |
|
1) қоғамдағы түрлі топтар мүдделерін білдіру | |
2) қоғамдық жүйенің бүтіндігін, тұрақтылығын және тәртіпті қолдау | |
3) әлеуметтік дамудың жаңашылдығын қамтамасыз ету | |
4) қоғамдық процестерге жетекшілік ету және басқару | |
24. Саяси ғылымның тарихын үйренудегі басты мақсат: |
|
1) білімділік деңгейінің кеңеюі | |
2) адамдардың саяси қызметін жаңартудың тарихи процеске әсері | |
3) ұлттық өзін өзі тануды ояту | |
4) өркениет тарихын тану | |
25. Қайта өрлеу дәуірі ойшылдарының басты әлеуметтік саяси бағыты: |
|
1) мемлекет заңдары – адамдардың ақыл ойы мен тәжірбиесі нәтижесі | |
2) адам құқығы мен бостандығы мәселелері | |
3) гуманизм | |
4) қоғам – тәуелсіз адамдар одағы | |
26. Ағартушылық дәуірдің әлеуметтік-саяси идеясы: |
|
1) еркін болу құқығы | |
2) билікті бөлу | |
3) діни фанатизм | |
4) демократия | |
27. Саясаттанудағы бихевиоризмнің басты рөлі: |
|
1) эмпирикалық талдаудың дамуы қолданбалы саясаттанудың алғышарты ретінде | |
2) жаратылыстану ғылымдарының қолдану аясының кеңеюі | |
3) жаңа әдіснамалық бағыттың пайда болу | |
4) психологиялық салдарды тереңдетіп оқыту | |
28. Саясат саласындағы ежелгі дүние ойшылдарының басты идеясы: |
|
1) биліктің табиғатын зерттеу | |
2) өмірдегі әлеуметтік әділетсіздікке сыни қарау және азаматтардың теңдігі туралы, адам бостандығы туралы идеялар | |
3) мемлекет адамдар келісімінің нәтижесі | |
4) теңсіздік адамзат қоғамына тән | |
29. Саясат саласы: |
|
1) экономикалық қатынастар | |
2) рухани қатынастар | |
3) билік қатынастары | |
4) құқықтық қатынастар | |
30. Дж.Локк бойынша адамдардың табиғи құқығы... |
|
1) атқарушының шексіз билігіне кедергі жасайды | |
2) тек қана жекелеген индивидттерге басымдылықпен беріледі | |
3) жеке меншіктің болуымен байланысты | |
4) адам туылғаннан басталады |