Тест: жарат 2 нуска
Список вопросов
1. Жаратылыстану пәнін оқу және меңгеру нені түсіндіреді? |
|
1) .Өсімдіктердің тіршілігін,ерекшеліктерін,фотосинтез процесі туралы түсінік қалыптастырады. | |
2) Қоршаған әлемнің күрделілігін, байланысын, өлі және тірі табиғаттағы құбылыстарды, жаратылыстану бағытындағы білімнің маңыздылығын түсіндіреді | |
2. Бастауыш мектепте жаратылыстану пәнінен оқу бағдарламасы қандай дағдылар мен біліктер негіздерінің қалыптасуына бағытталған? |
|
1) Зерттеу, ойлау, коммуникативтік | |
2) ойлау талқылау | |
3. Қазақстанның орманды-дала зонасының басты өсімдіктерін атаңыздар: |
|
1) модельдеу | |
2) Боз, бетеге, бидайық | |
4. Дүниетану сабақтарында қолданатын табиғи көрнекі құралдар |
|
1) Топырақ үлгілері, пайдалы қазбалар жинағы, құстардың тұлыптары; | |
2) 2 тәсілі бар: бақылау және эксперимент. | |
5. .Оқушылардың ойлау қабілетін жандандыру үшін пайдаланатын көрнекі құрал: |
|
1) жұмыртқа, дернәсіл, қуыршақ, ересек жәндік | |
2) Барлық құралдар; | |
6. Символикалық көрнекіліктер: |
|
1) Архимед күші. Архимед күшін болжау. Жарықтың қасиеттері. Шағылысу. Жұтылу | |
2) Карталар, схемалар, кестелер; | |
7. 7.Бастауыш сыныптарға арналған оқу бағдарламаларының маңызды қағидаты: |
|
1) білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады. | |
2) C.әр түрлі екі немесе бірнеше организмдердің тұрақты бірге тіршілік етуі. | |
8. Оқытудың нәтижелерін жіктеу,сертификаттау және тіркеу мақсатында оқытудың қортындыларын шығару қандай бағалау деп айтылады |
|
1) Жиынтық бағалау | |
2) тоқсандық бақылау | |
9. Жалпақ құрттар типі ішіндегі өте қауіптісі, иттің ішегінде тіршілік ететіні: |
|
1) Утреника | |
2) Эхинококк | |
10. Паразит жұмыр құрттардың ішіндегі ең қауіптісі, өте ұсақ, ұзындығы 2-4,5 мм, ол: |
|
1) Трихина | |
2) жтп | |
11. Зауза, колорад қоңызы немен қоректенеді? |
|
1) Өсімдіктердің бөліктерімен | |
2) жануарлар | |
12. Қазақстанның биік тау құздарын мекендейтін ірі жыртқыш аң |
|
1) қырат | |
2) Ілбіс | |
13. .Жыртқыш құстар |
|
1) көгершіндер | |
2) Жапалақтар, сұңқарлар, қаршығалар | |
14. Білім алушының оқу жетістігі деңгейін анықтайтын белгі немесе өлшем |
|
1) бағалау критерийі | |
2) жылдық бақылау | |
15. .Су қоймасында тіршілік ететін аңдар: |
|
1) шөміш | |
2) Кәмшат, құндыз | |
16. Жергілікті жерде қыстап қалатын құстар: |
|
1) Шымшық, алақарға, торғай | |
2) аяжан адина батима аружан | |
17. Дүниежүзінде сирек кездесетін қоқиқаз қай қорықта қорғауға алынған? |
|
1) Қорғалжын | |
2) суатты | |
18. Қазақстанның ең жас қорығы |
|
1) Үстірт | |
2) Жайық | |
19. .Қазақстанның табиғат зоналарының орналасуы: |
|
1) шөл дала | |
2) Орманды дала, дала, шөлейт, шөл, таулы аудандар; | |
20. Бастауыш сынып оқушыларының қай кезде оқуға деген ынтасы артады? |
|
1) Жаңа білімдері мен дағдыларын іс жүзінде өз тәжірибесінде қолдануға болатынын көргенде | |
2) Өнімділік тапшылығы | |
21. Дүниетану әдістемесінің міндеттері |
|
1) оқу жоспары | |
2) Оқу материалының мазмұны, жүйесі, формалары, әдістерді, тәсілдерді сұрыптау. | |
22. әдістемесіне не енеді? |
|
1) Оқыту формалары;әдістері, тәсілдері; | |
2) талаптар | |
23. Болашақ мұғалім нені білуі керек? Дүниетану |
|
1) оқуды бағалауды | |
2) Оқыту формаларын, әдістерін, тәсілдерін; | |
24. Дүниетанудағы кең таралған әдістердің бірі: |
|
1) Әңгімелесу | |
2) жарыс | |
25. Оқыту тәсілі бұл ... |
|
1) Оқыту әдісінің элементі, компоненті, құрамды бөлімі; | |
2) дəріс | |
26. Дүниетану сабақтарында материалды жүйені баяндау немесе табиғат объектінің не табиғат құбылыстарының біреуін сипаттау: |
|
1) сөйлем | |
2) Әңгіме; | |
27. Дүниетану сабақтарында қолданылатын әңгімелесу түрлері: |
|
1) Кіріспе әңгімелесу, жаңа білімді хабарлау, қорытынды жасау; | |
2) жаңа сабақ | |
28. Аса қиын мәселелерді оқушыларға ашып көрсетуде мүмкіндік беретін, оқушыларды қажетті қорытынды жасауға және жинақтауға бағыттай отырып, байланыстар мен өзара тәуелділіктерді анықтайтын әдіс: |
|
1) оқыту | |
2) Түсіндіру әңгімесі; | |
29. Оқушыларға табиғи объектілердің қасиеттерін, табиғи құбылыстардың мәнін таныстыру қажет болғанда өткізілетін жұмыстың түрі: |
|
1) Тәжірибелер | |
2) эксперимент | |
30. Дүниетану сабақтарында объектінің немесе табиғат құбылысының біреуін толық болмаса да, өте дәл сипаттап беретін тәсіл |
|
1) жаңылпаш | |
2) .Жұмбақ; | |
31. Дүниетану сабақтарында әңгімелесу әдісіне дұрыс қойылған сұрақ: |
|
1) құстар жылы жаққа неге ұшады | |
2) Тоғайда қандай жануарлар мекендейді? | |
32. .Бұл әдістің негізгі белгісі еске түсіру және мұғалімнің тапсырмасы бойынша іс-әрекеттің тәсілін қайталау болады: |
|
1) Репродуктивті әдіс | |
2) антипология | |
33. Жаңа тақырыпты меңгерту кезінде мұғалім неге көбірек көңіл бөледі? |
|
1) дұрыс жауап жоқ | |
2) Тура нұсқау беру, қолдау көрсетуге | |
34. Қай деңгейдегі тапсырмаларды міндетті түрде барлық оқушылар толық орындауы тиіс? |
|
1) мектеп деңгейі | |
2) Оқушылық деңгей; | |
35. Теңіз деңгейінен есептегенде ауа қысымының биіктігі қаншаға тең? |
|
1) 760 мм | |
2) 999 мм | |
36. Жарықта өсімдіктің жасыл жапырағында .... түзіледі |
|
1) оттегі | |
2) көмірқышқыл газы | |
37. Астың ұсақ бөлшектерге ыдырау процессі... |
|
1) ас қорыту | |
2) қан айналым | |
38. Глобус-бұл… |
|
1) жердің үлгісі | |
2) Жердің жасанды моделі | |
39. Еліміздегі мемлекеттік қорықтар саны: |
|
1) .10 | |
2) 20 | |
40. Төменгі сатыдағы өсімдіктерге тән белгі- ...... |
|
1) сүт қоректі | |
2) қатпаршақтан тұруы |