Тест: 176-200 философия
Список вопросов
1. 176. Адамзат қоғамы мен табиғи ортаның бірлескен эволюциясы: |
|
1) қарқындылық | |
2) поляризация | |
3) интеграция | |
4) коэволюция | |
5) ғаламдану | |
2. 177. Дәстүрлі өркениеттің техногендік өркениеттік дамудан айырмашылығы: |
|
1) өндіріс күші мен әлеуметтік қатынастардың өте ақырын дамуында | |
2) ескі қоғамның салттары мен дәстүрлерін сақтап қалу | |
3) қоғам өмірінен тарихи материалдарды жинау | |
4) ескі дәстүрді жоққа шығару | |
5) табиғат пен тарихтың қиындықтарына төтеп бере алу | |
3. 178. Ғылым тұтас ерекше құбылыс ретінде қалыптасқан кезең: |
|
1) ХХ ғасыр | |
2) Орта ғасыр | |
3) Қайта Өрлеу дәуірі | |
4) Антика дәуірінде | |
5) Жаңа заман | |
4. 179. Ғылыми зерттеуде тізгінсіз бостандықты талап еткен: |
|
1) Кун | |
2) Лакатос | |
3) Фейерабенд | |
4) Поппер | |
5) Серл | |
5. 180. Жаратылыстану ғылымдарының пайда болған кезеңі |
|
1) Х ғ. | |
2) ХVІ-ХVІІІ ғ.ғ. | |
3) ХІІІ-ХV ғ.ғ. | |
4) ХІІ ғ. | |
5) ХІХ ғ | |
6. 181. Ғылым дамуының қайнар көзін сыртқы әлеуметтік фактордан іздеген әдістемелік бағыт: |
|
1) инструменталистік | |
2) эволционистік | |
3) кумулятивистік | |
4) интерналистік | |
5) экстерналистік | |
7. 182. Классикалық рационализм мойындайтын әдіс: |
|
1) сенсор | |
2) индукция | |
3) тәжірибе | |
4) гипотеза | |
5) дедукция | |
8. 183. Қазіргі кезде уақыт пен кеңістіктің бәріне ортақ концепция: |
|
1) реляциондық | |
2) субстанционалдық | |
3) энергетикалық | |
4) транценденталдық | |
5) кванттық | |
9. 184. Ғылым этосындағы универсализм түсінігі білдіреді: |
|
1) Ғылыми білімді бағалаудың объективтілігі | |
2) Ғылыми білімдегі субъективизм | |
3) Плагиаттың болуы | |
4) Ұйымдасқан күдікшілдік | |
5) Жариялылық пен риясыздық | |
10. 185. Шығармашылық қызметтің заңдылықтары мен шарттарын зерттейтін ғылым: |
|
1) силлогистика | |
2) сигнатура | |
3) эпистема | |
4) эвристика | |
5) синергетика | |
11. 186. Эмпирикалық заңдар дегеніміз – бұл: |
|
1) болжам арқылы табылған байланыстар | |
2) шындықтың мәнді байланыстары | |
3) құбылыстардың сезімдік қасиеттері арасындағы байланыстары | |
4) фактінің бекітілуі | |
5) бақылау нәтежиелерін салыстыру | |
12. 187. Кез келген коммуникациялық процестің негізі, адамның кез келген әрекетіне мағына беру, ойлаудың фундаментальды операциясы: |
|
1) индукция | |
2) интерпретация | |
3) бейнелеу | |
4) өлшеу | |
5) бақылау | |
13. 188. Негізгі ғылыми түсініктер мен принциптерді синтездеу нәтижесінде пайда болған әлемнің жалпы қасиеттері және заңдылықтары туралы түсініктердің тұтас жүйесінің аталуы: |
|
1) гипотеза | |
2) әлемнің ғылыми бейнесі | |
3) ғылыми теория | |
4) конвенция | |
5) ғылыми рационалдық | |
14. 189. Ақиқаттың бұлтартпас дәлелі ретінде мойындалады: |
|
1) аян берілу | |
2) құқық | |
3) этика | |
4) логика | |
5) практика | |
15. 190. Танымдық философиялық теориядан методологияның айырмашылығы: |
|
1) ғылыми білімнің ішкі механизмдерін дамытуға бағытталады | |
2) танымдық процестің теориялық рефлексиясы | |
3) ғылымның басқа әлеуметтік институттармен байланысын зерттеу | |
4) шынайылыққа жету жолдары мен тәжірибелік тиімді білімге көп көңіл аударылады | |
5) танымның сыртқы факторларына назар аударады | |
16. 191. XIX ғасырда алғашқы эволюция теориясын жасаған ғалымдар: |
|
1) Рей және Эйнштейн | |
2) Ламарк және Дарвин | |
3) Линней және Локк | |
4) Ньютон және Бюффон | |
5) Платон және Аристотель | |
17. 192. «Органикалық әлемнің Ньютоны» деп аталған биолог: |
|
1) Ломоносов | |
2) Менделеев | |
3) Шлейденг | |
4) Ламарк | |
5) Дарвин | |
18. 193. Ғылыми танымның тек теориялық деңгейіне қатысты әдістерді атаңыз: |
|
1) формалау, аксиомалау, дедукция | |
2) бақылау, модельдеу, салыстыру | |
3) жіктеу, талдау, индукция | |
4) моделдеу, идеализация, эксперимент | |
5) салыстыру, топтау, аналогия | |
19. 194. Фундаменталдық ғылымдардың ең биік және соңғы мақсаты: |
|
1) заңдастыру | |
2) дедукциялау | |
3) жүйелеу | |
4) теория жасау | |
5) ғылыми факті алу | |
20. 195. «Теория ақиқат, егер ол фактілермен тексеруден өтсе» - деп санаған философиялық бағыт: |
|
1) структурализм | |
2) герменевтика | |
3) неопозитивизм | |
4) постпозитивизм | |
5) постмодернизм | |
21. 196. Болмыста жоқ, оймен белгілейтін объекті білдіретін ұғым: |
|
1) қиялдау елесі | |
2) синтез | |
3) талдау | |
4) идеализация | |
5) интуиция | |
22. 197. Әдістемелік анархизм қағидасының авторы: |
|
1) И.Лакатос | |
2) Ст.Тулмин | |
3) К.Поппер | |
4) Т.Кун | |
5) П.Фейерабенд | |
23. 198. Сциентизм үшін идеал: |
|
1) жаратылыстанудың ғылыми әдістері мен нәтежиелері | |
2) білім методологиясы | |
3) гуманитарлық білім | |
4) философия | |
5) математика және кибернетика | |
24. 199. Рәміздер мен белгілер жүйесі туралы ғылым: |
|
1) семиотика | |
2) синергетика | |
3) экзистенциализм | |
4) социология | |
5) функционализм | |
25. 200. Болмысты, әлемді тануға қатысты Хайдеггердің парадоксы |
|
1) ешқандай пародоксалды ойлар жоқ | |
2) әлемді тануға болмайды | |
3) ақиқат бір жақта | |
4) біз әлі де ойламаймыз | |
5) біреулер абстрактілі ойлайды | |
26. 201. Литтре, Конт, Ренан, Сперсер, Милль сияқты тұлғаларды байланыстырады: |
|
1) идеализм | |
2) позитивизм | |
3) концептуализм | |
4) субъективизм | |
5) рационализм |