Тест: Методика 1


Список вопросов


1. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі

1) талқылау
2) тәжірибе жасау
3) көрсетілім
4) өзгелерді оқыту
5) аудио-визуалды қабылдау

2. Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы колданылған. Осы метафораның негізгі идеясын көрсетіңіз

1) сыныптағы диалогтық оқытудың мәні
2) оқушылардың табысты тәжірибелерін насихаттау
3) оқушыларды өзін-өзі бағалауға қатыстыру
4) ақпараттық-технологияларды колдану
5) әр-түрлі жастағы оқушыларды оқыту

3. Толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ

1) түсіндірме
2) жетекші
3) басқаға бағыттау
4) түрткі болу
5) сынақтан өткізу

4. Ренцулли мен Райс анықтаған дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезенін көрсетіңіз

1) топтық оқу жаттығулар
2) нақты проблемаларды жеке зерттеу
3) нақты мәселелерді шағын топта зерттеу
4) жеке оқу жаттығулары
5) жалпы зерттеу жаттығулар

5. Сабақты зерттеу (Lesson study) кезендерінің бірі - "Әріптестерінің кеңесіне сүйеніп, мұғалімнің жеке өзі немесе топпен бірлесіп сабақтың мақсатын анықтауы мен дайындауы". Осыдан кейінгі кезенді керсетініз

1) Сабақты зерттеуді жақсарту жөніндегі дамыту жолдарын анықтау үшін бейресми кездесу өткізу
2) Зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесi Lesson Study-ді жоспарлау
3) Әріптестердің немесе тәжірибелі мұғалімдердің кеңесіне сүйеніп, сабақтың мақсатын қою және оны дайындау
4) Сабақты зерттеуге қатысушылардың барлығының сабақтың табысты жане жетілдірілуге тиіс тұстарын талкылауы
5) Сабақты зерттеу өткізу және Lesson study-re катысушылардың оны бақылауы

6. Сабақты зерттеу тәсілінің кажеттілігі

1) стандарттарды жетілдіру
2) авторлык бағдарламаны жүзеге асыру
3) ішкі мониторинг жүргізу
4) оқу сапасын арттыру
5) стандартты тапсырмаларды орындау

7. Біліктілік дәрежесін анықтауды көздейтін бағалау мақсаты

1) стандарттарды бақылау және орындау
2) оқыту бағдарламасының мазмұнын бақылау
3) оқудағы қиындықтарды анықтау
4) болжау және сұрыптау
5) уәждеу үшін кері байланыс

8. Оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтитын метатануды өлшеу құрылымы

1) топтық білімге қатысты
2) тапсырмаға бағытталған
3) оқуға бағытталған
4) бақылауға қатысты
5) жеке білімге катысты

9. Оқып уйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем

1) өз білімін жетілдіру
2) мәселені шешу
3) күрделілікке деген сүйіспеншілік
4) есте сақтау және білім
5) ерте символдық белсенділік

10. Әр түрлі жастағы табысты сыныптарда мұғалімнің оқу үдерісін бағыттап, толықтырып, қолдап отыру рөлі

1) үйлестіруші
2) тәлімгерлік
3) зерттеуші
4) жетекші
5) бақылаушы

11. Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірін көрсетіңіз

1) теориялык білімнен тәжірибенің маңызды екенін түсіну
2) тәжірибеден теориялық білімнің маңызды екенін түсіну
3) ез пәнін оқушылар үшін қалай кызыкты етіп өткізуді білу
4) окушылардың тапсырманы қалай орындағанын талдау
5) окушылардын сабакты кабылдау ерекшеліктерін түсіну

12. Құрылымдалған ортадағы оқушылардың білім алу үдерісі ретінде тажірибелік коғамдастықтарға катысуды зерттеген ғылыми бағыт

1) психоаналитикалы
2) гештальттік
3) гуманистік
4) әлеуметтік жағдаятты
5) бихевиористикалы

13. Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі

1) оқушының тапсырманы орындағанын бақылау
2) оқушының көшбасшылық қасиеттерін ескеру
3) оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
4) оқушыға тақырып бойынша сұрақ қою
5) оқушының жауабын тақырыпқа сәйкестендіру

14. Оку пирамидасына сайкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтаум үшін кенектесетін такій

1) тәжірибе жасау
2) талдау
3) қадағалау
4) көрсетілім
5) дәріс тыңдау

15. Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәжірибелік дағдыларының сипаттамасы

1) оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін менгеруі
2) тәжірибені тусініп, дамыту үшін зерттеулер нәтижелерін қалай қолдану керектігін білуі
3) жеке тұлга ретінде оқушы жайлы тұғырлы теориялық базаға негізделген білімнің болуы
4) балаға білім беруге қатысты нақты қалыптасқан түсінігі мен ұстанымдарының болуы
5) ұстаз мамандығының этикалық және моральдық құндылықтарын ұстануы

16. Окытудың тәрибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен "ұсыну жане сухбаттасу" аспектілері арасындағы сәйкестік

1) әртүрлі жұмыстарды салыстыру
2) болжамдарды тексеру үшін деректерді жинау
3) ықтимал әсерлерді имитациялау
4) өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету
5) оқушылардын жұмыстармен айырбастауы

17. Оқушылардың такырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, қателерді түзетудегі бағалау максаты

1) бағдарлама мазмұнын бақылау
2) болжау және сұрыптау
3) оқудағы қиындықтарды анықтау
4) стандартты бақылау және орындау
5) уәж түріндегі кері байланыс

18. Оқу үшін бағалаудың мақсатын көрсетініз

1) білім деңгейін анықтау
2) оқу жетістігін белгілеу
3) пәнге бейімділігін тексеру
4) пәндік бағытқа бөлу
5) табыска жетуге бағыт беру

19. Рәсімдік, кездейсоқ және семантикалық жады компоненттерінен тұрады

1) бейнелі
2) жұмыс
3) қысқа мерзімді
4) логикалы
5) ұзақ мерзімді

20. Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемінің сипаттамасы

1) баскаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған
2) жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асырады
3) қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады
4) олар ақпаратты біліп қана қоймай, оны пайдалана алады
5) олар ерте жасынан бастап сөйлей, оқи және жаза бастайды