Тест: Методика 1
Список вопросов
1. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі |
|
1) талқылау | |
2) тәжірибе жасау | |
3) көрсетілім | |
4) өзгелерді оқыту | |
5) аудио-визуалды қабылдау | |
2. Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы колданылған. Осы метафораның негізгі идеясын көрсетіңіз |
|
1) сыныптағы диалогтық оқытудың мәні | |
2) оқушылардың табысты тәжірибелерін насихаттау | |
3) оқушыларды өзін-өзі бағалауға қатыстыру | |
4) ақпараттық-технологияларды колдану | |
5) әр-түрлі жастағы оқушыларды оқыту | |
3. Толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ |
|
1) түсіндірме | |
2) жетекші | |
3) басқаға бағыттау | |
4) түрткі болу | |
5) сынақтан өткізу | |
4. Ренцулли мен Райс анықтаған дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезенін көрсетіңіз |
|
1) топтық оқу жаттығулар | |
2) нақты проблемаларды жеке зерттеу | |
3) нақты мәселелерді шағын топта зерттеу | |
4) жеке оқу жаттығулары | |
5) жалпы зерттеу жаттығулар | |
5. Сабақты зерттеу (Lesson study) кезендерінің бірі - "Әріптестерінің кеңесіне сүйеніп, мұғалімнің жеке өзі немесе топпен бірлесіп сабақтың мақсатын анықтауы мен дайындауы". Осыдан кейінгі кезенді керсетініз |
|
1) Сабақты зерттеуді жақсарту жөніндегі дамыту жолдарын анықтау үшін бейресми кездесу өткізу | |
2) Зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесi Lesson Study-ді жоспарлау | |
3) Әріптестердің немесе тәжірибелі мұғалімдердің кеңесіне сүйеніп, сабақтың мақсатын қою және оны дайындау | |
4) Сабақты зерттеуге қатысушылардың барлығының сабақтың табысты жане жетілдірілуге тиіс тұстарын талкылауы | |
5) Сабақты зерттеу өткізу және Lesson study-re катысушылардың оны бақылауы | |
6. Сабақты зерттеу тәсілінің кажеттілігі |
|
1) стандарттарды жетілдіру | |
2) авторлык бағдарламаны жүзеге асыру | |
3) ішкі мониторинг жүргізу | |
4) оқу сапасын арттыру | |
5) стандартты тапсырмаларды орындау | |
7. Біліктілік дәрежесін анықтауды көздейтін бағалау мақсаты |
|
1) стандарттарды бақылау және орындау | |
2) оқыту бағдарламасының мазмұнын бақылау | |
3) оқудағы қиындықтарды анықтау | |
4) болжау және сұрыптау | |
5) уәждеу үшін кері байланыс | |
8. Оқушының өз мақсаты мен тапсырмаларын білу, түсіну және бағалауды қамтитын метатануды өлшеу құрылымы |
|
1) топтық білімге қатысты | |
2) тапсырмаға бағытталған | |
3) оқуға бағытталған | |
4) бақылауға қатысты | |
5) жеке білімге катысты | |
9. Оқып уйренуге деген уәжін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем |
|
1) өз білімін жетілдіру | |
2) мәселені шешу | |
3) күрделілікке деген сүйіспеншілік | |
4) есте сақтау және білім | |
5) ерте символдық белсенділік | |
10. Әр түрлі жастағы табысты сыныптарда мұғалімнің оқу үдерісін бағыттап, толықтырып, қолдап отыру рөлі |
|
1) үйлестіруші | |
2) тәлімгерлік | |
3) зерттеуші | |
4) жетекші | |
5) бақылаушы | |
11. Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірін көрсетіңіз |
|
1) теориялык білімнен тәжірибенің маңызды екенін түсіну | |
2) тәжірибеден теориялық білімнің маңызды екенін түсіну | |
3) ез пәнін оқушылар үшін қалай кызыкты етіп өткізуді білу | |
4) окушылардың тапсырманы қалай орындағанын талдау | |
5) окушылардын сабакты кабылдау ерекшеліктерін түсіну | |
12. Құрылымдалған ортадағы оқушылардың білім алу үдерісі ретінде тажірибелік коғамдастықтарға катысуды зерттеген ғылыми бағыт |
|
1) психоаналитикалы | |
2) гештальттік | |
3) гуманистік | |
4) әлеуметтік жағдаятты | |
5) бихевиористикалы | |
13. Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі |
|
1) оқушының тапсырманы орындағанын бақылау | |
2) оқушының көшбасшылық қасиеттерін ескеру | |
3) оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау | |
4) оқушыға тақырып бойынша сұрақ қою | |
5) оқушының жауабын тақырыпқа сәйкестендіру | |
14. Оку пирамидасына сайкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтаум үшін кенектесетін такій |
|
1) тәжірибе жасау | |
2) талдау | |
3) қадағалау | |
4) көрсетілім | |
5) дәріс тыңдау | |
15. Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәжірибелік дағдыларының сипаттамасы |
|
1) оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін менгеруі | |
2) тәжірибені тусініп, дамыту үшін зерттеулер нәтижелерін қалай қолдану керектігін білуі | |
3) жеке тұлга ретінде оқушы жайлы тұғырлы теориялық базаға негізделген білімнің болуы | |
4) балаға білім беруге қатысты нақты қалыптасқан түсінігі мен ұстанымдарының болуы | |
5) ұстаз мамандығының этикалық және моральдық құндылықтарын ұстануы | |
16. Окытудың тәрибе үлгісі және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен "ұсыну жане сухбаттасу" аспектілері арасындағы сәйкестік |
|
1) әртүрлі жұмыстарды салыстыру | |
2) болжамдарды тексеру үшін деректерді жинау | |
3) ықтимал әсерлерді имитациялау | |
4) өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету | |
5) оқушылардын жұмыстармен айырбастауы | |
17. Оқушылардың такырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып, қателерді түзетудегі бағалау максаты |
|
1) бағдарлама мазмұнын бақылау | |
2) болжау және сұрыптау | |
3) оқудағы қиындықтарды анықтау | |
4) стандартты бақылау және орындау | |
5) уәж түріндегі кері байланыс | |
18. Оқу үшін бағалаудың мақсатын көрсетініз |
|
1) білім деңгейін анықтау | |
2) оқу жетістігін белгілеу | |
3) пәнге бейімділігін тексеру | |
4) пәндік бағытқа бөлу | |
5) табыска жетуге бағыт беру | |
19. Рәсімдік, кездейсоқ және семантикалық жады компоненттерінен тұрады |
|
1) бейнелі | |
2) жұмыс | |
3) қысқа мерзімді | |
4) логикалы | |
5) ұзақ мерзімді | |
20. Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемінің сипаттамасы |
|
1) баскаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған | |
2) жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асырады | |
3) қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылады | |
4) олар ақпаратты біліп қана қоймай, оны пайдалана алады | |
5) олар ерте жасынан бастап сөйлей, оқи және жаза бастайды |