Тест: Методика
Список вопросов
1. "Қара жәшік" ішіндегі жұмыс |
|
1) оқушымен бірге критерийлерді талдау | |
2) оқушыларға стратегиялар ұсыну | |
3) мүмкіндіктердің барлығын қарастыру | |
4) жаңашыл идеяларға ашық болу | |
5) ақпараттық деректерді жинақтау | |
2. Әлеуметтік, танымдық және аффекттік компоненттер үйлесімі |
|
1) Мен тұжырымдамасы | |
2) Оқушы үні | |
3) Игеру тәжірибесі | |
4) Көпіршелер | |
5) Жанама тәжірибе | |
3. М.Чиксентмихайдың «Өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы төмен оқушыға жоғары міндет қоюдың нәтижесі |
|
1) игеру | |
2) түсіну | |
3) алаңдау | |
4) зерігу | |
5) ағын | |
4. Мақсатты аудитория сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласын көрсетіңіз |
|
1) Технологиялық білім | |
2) Педагогикалық білім | |
3) Психологиялық білім | |
4) Мазмұндық білім | |
5) Пәнге негізделген білім | |
5. Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса, онда оны ең үздік оқушыны аныктау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады |
|
1) шоғырлану | |
2) мәселені шешу | |
3) өз білімін жетілдіру | |
4) күрделілікке деген сүйіспеншілік | |
5) есте сақтау және білім | |
6. Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы колданылған. Осы метафораның негізгі идеясы |
|
1) сыныптағы диалогтық оқытудың мәні | |
2) оқушылардың табысты тәжірибелерін насихаттау | |
3) оқушылардың өзін-өзі бағалауын дамыту | |
4) мұғалімдердің оқыту жоспарын жетілдіру | |
5) мұғалімдердің кәсіби міндеттерін дамыту | |
7. Білімді игеруде «үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс-әрекеттерді жаттау» әдісі |
|
1) талқылау | |
2) механикалық есте сақтау | |
3) нұскаулық/баяндау | |
4) декламация | |
5) диалог | |
8. Мұғалім жүргізетін дамыту жұмыстарының (МЖДЖ) алғашқы кезеңі |
|
1) Манызды шешімдерді талап ететін кұндылықтарды анықтау | |
2) Зерттеуге негізделген дамыту жұмысындағы көшбасшылық | |
3) Дамыту бағдарламасын құруға арналған келісім мен кеңестер | |
4) Әр ұстаз үшін маңызды кәсіби міндеттерді анықтау | |
5) Атқарылатын жұмыстардың жоспарын құру | |
9. Өзгелерден қарағанда жоспарлауға кеп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушым сипатына сәйкес келетін өлшем |
|
1) Ойлау қабілеті жылдамдығы | |
2) Өз білімін жетілдіру | |
3) икемділік | |
4) Мәселені шешу | |
5) есте сақтау және білім | |
10. Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі |
|
1) Оқушының оқуын бағалауда өлшемдердін зерделенуі | |
2) Оқушылардың ішкі және сыртқы тестілер тапсыруы | |
3) Окушыларды өзін-өзі, өзара бағалауға араластыру | |
4) Оқушылардың әрқайсысына жеке тапсырма даярлау | |
5) Оқушыға жеткен деңгейіне сәйкес шешім шығарылуы | |
11. Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түpi |
|
1) түрткі болу | |
2) сынақтан өткізу | |
3) талқылау | |
4) жабық сұрақ | |
5) қайта бағыттау | |
12. Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы |
|
1) оқытудың келесі кезеңдерін жоспарлау | |
2) оқушының келесі даму бағытын айқындау | |
3) оқушыларға қосымша тапсырмалар тарату | |
4) енгізілген өзгерістердің тиімділігін бағалау | |
5) алынған мәліметтердің мәнін анықтау | |
13. Оқушылардың ой-пікірлерінде үлкен алшақтық болып, әрқайсысы өз шешімдерінде қалатын әңгіме түрі |
|
1) сұхбаттасу | |
2) рефлексиялық | |
3) зерттеушілік | |
4) кумулятивтік | |
5) әңгіме-дебат | |
14. Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сактау |
|
1) үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау | |
2) сауалнамалар жиынтығы арқылы өзара түсіністікке қол жеткізу | |
3) оқушыға не істеу керектігін түсіндіру немесе ақпаратты жеткізу | |
4) жауапты ойлауға жол сілтеу арқылы жинақталған білімді толықтыру | |
5) ақпараттарды тарату немесе мәселелерді шешу мақсатында ой бөлісу | |
15. Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы |
|
1) ішкі уәж | |
2) өзіндік кұндылық | |
3) сыртқы уәж | |
4) өзіндік тиімділік | |
5) өзіндік пайым | |
16. Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз |
|
1) бағалау кестесінің ауысуы | |
2) бағалау сипатын өзгерту | |
3) модерация үдерісінде | |
4) сұраныстар негізінде | |
5) уақыттың тапшылығы | |
17. Н. Мерсер зерттеулеріне сәйкес, әңгіме-дебат барысында байқалатын әрекет |
|
1) Қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды және айткандарын дәлелдейді | |
2) Катысушылар ұсынылған идеяларды төзімділікпен тыңдайды | |
3) Ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады | |
4) Топтағы қатысушылардың келісімге ұмтылуы маңызды деп саналады | |
5) Ұсынылған идеялар қайталанады және үнемі мұқият бағаланады | |
18. Сабақты зерттеу тәсілінің бастапқы кезеңі |
|
1) Оқу үдерісінде алынған нәтижелерді есепке алу | |
2) Оқушылардың оқу үдерісіндегі нәтижелерін жүйелеу, талдау | |
3) Топ мүшелерінің бірлесіп сабақты егжей-тегжейлі жоспарлауы | |
4) Топ мүшелерінің жұмысты бірлесе қайта жоспарлауы | |
5) Топ мүшесінің белгіленген сыныпта зерттеу сабағын өткізуі | |
19. Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті |
|
1) оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру | |
2) оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау | |
3) оқушының тапсырманы орындауын қарау | |
4) жазбаша тест жұмыстарынын жинағын құрастыру | |
5) қажеттілікке сәйкес қосымша ресурс даярлау | |
20. Топтық талқылауды таспаға жазып алу іс-әрекеттегі зерттеу үдерісінің қай кезеңіне жатады |
|
1) бағалау | |
2) қадағалау | |
3) рефлексия | |
4) талдау | |
5) жоспарлау |