Тест: Методика


Список вопросов


1. "Қара жәшік" ішіндегі жұмыс

1) оқушымен бірге критерийлерді талдау
2) оқушыларға стратегиялар ұсыну
3) мүмкіндіктердің барлығын қарастыру
4) жаңашыл идеяларға ашық болу
5) ақпараттық деректерді жинақтау

2. Әлеуметтік, танымдық және аффекттік компоненттер үйлесімі

1) Мен тұжырымдамасы
2) Оқушы үні
3) Игеру тәжірибесі
4) Көпіршелер
5) Жанама тәжірибе

3. М.Чиксентмихайдың «Өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы төмен оқушыға жоғары міндет қоюдың нәтижесі

1) игеру
2) түсіну
3) алаңдау
4) зерігу
5) ағын

4. Мақсатты аудитория сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласын көрсетіңіз

1) Технологиялық білім
2) Педагогикалық білім
3) Психологиялық білім
4) Мазмұндық білім
5) Пәнге негізделген білім

5. Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса, онда оны ең үздік оқушыны аныктау өлшемінің қайсысына жатқызуға болады

1) шоғырлану
2) мәселені шешу
3) өз білімін жетілдіру
4) күрделілікке деген сүйіспеншілік
5) есте сақтау және білім

6. Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік» метафорасы колданылған. Осы метафораның негізгі идеясы

1) сыныптағы диалогтық оқытудың мәні
2) оқушылардың табысты тәжірибелерін насихаттау
3) оқушылардың өзін-өзі бағалауын дамыту
4) мұғалімдердің оқыту жоспарын жетілдіру
5) мұғалімдердің кәсіби міндеттерін дамыту

7. Білімді игеруде «үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс-әрекеттерді жаттау» әдісі

1) талқылау
2) механикалық есте сақтау
3) нұскаулық/баяндау
4) декламация
5) диалог

8. Мұғалім жүргізетін дамыту жұмыстарының (МЖДЖ) алғашқы кезеңі

1) Манызды шешімдерді талап ететін кұндылықтарды анықтау
2) Зерттеуге негізделген дамыту жұмысындағы көшбасшылық
3) Дамыту бағдарламасын құруға арналған келісім мен кеңестер
4) Әр ұстаз үшін маңызды кәсіби міндеттерді анықтау
5) Атқарылатын жұмыстардың жоспарын құру

9. Өзгелерден қарағанда жоспарлауға кеп уақыт жұмсауы мүмкін, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алатын оқушым сипатына сәйкес келетін өлшем

1) Ойлау қабілеті жылдамдығы
2) Өз білімін жетілдіру
3) икемділік
4) Мәселені шешу
5) есте сақтау және білім

10. Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі

1) Оқушының оқуын бағалауда өлшемдердін зерделенуі
2) Оқушылардың ішкі және сыртқы тестілер тапсыруы
3) Окушыларды өзін-өзі, өзара бағалауға араластыру
4) Оқушылардың әрқайсысына жеке тапсырма даярлау
5) Оқушыға жеткен деңгейіне сәйкес шешім шығарылуы

11. Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түpi

1) түрткі болу
2) сынақтан өткізу
3) талқылау
4) жабық сұрақ
5) қайта бағыттау

12. Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы

1) оқытудың келесі кезеңдерін жоспарлау
2) оқушының келесі даму бағытын айқындау
3) оқушыларға қосымша тапсырмалар тарату
4) енгізілген өзгерістердің тиімділігін бағалау
5) алынған мәліметтердің мәнін анықтау

13. Оқушылардың ой-пікірлерінде үлкен алшақтық болып, әрқайсысы өз шешімдерінде қалатын әңгіме түрі

1) сұхбаттасу
2) рефлексиялық
3) зерттеушілік
4) кумулятивтік
5) әңгіме-дебат

14. Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сактау

1) үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау
2) сауалнамалар жиынтығы арқылы өзара түсіністікке қол жеткізу
3) оқушыға не істеу керектігін түсіндіру немесе ақпаратты жеткізу
4) жауапты ойлауға жол сілтеу арқылы жинақталған білімді толықтыру
5) ақпараттарды тарату немесе мәселелерді шешу мақсатында ой бөлісу

15. Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы

1) ішкі уәж
2) өзіндік кұндылық
3) сыртқы уәж
4) өзіндік тиімділік
5) өзіндік пайым

16. Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын көрсетіңіз

1) бағалау кестесінің ауысуы
2) бағалау сипатын өзгерту
3) модерация үдерісінде
4) сұраныстар негізінде
5) уақыттың тапшылығы

17. Н. Мерсер зерттеулеріне сәйкес, әңгіме-дебат барысында байқалатын әрекет

1) Қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды және айткандарын дәлелдейді
2) Катысушылар ұсынылған идеяларды төзімділікпен тыңдайды
3) Ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады
4) Топтағы қатысушылардың келісімге ұмтылуы маңызды деп саналады
5) Ұсынылған идеялар қайталанады және үнемі мұқият бағаланады

18. Сабақты зерттеу тәсілінің бастапқы кезеңі

1) Оқу үдерісінде алынған нәтижелерді есепке алу
2) Оқушылардың оқу үдерісіндегі нәтижелерін жүйелеу, талдау
3) Топ мүшелерінің бірлесіп сабақты егжей-тегжейлі жоспарлауы
4) Топ мүшелерінің жұмысты бірлесе қайта жоспарлауы
5) Топ мүшесінің белгіленген сыныпта зерттеу сабағын өткізуі

19. Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті

1) оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру
2) оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау
3) оқушының тапсырманы орындауын қарау
4) жазбаша тест жұмыстарынын жинағын құрастыру
5) қажеттілікке сәйкес қосымша ресурс даярлау

20. Топтық талқылауды таспаға жазып алу іс-әрекеттегі зерттеу үдерісінің қай кезеңіне жатады

1) бағалау
2) қадағалау
3) рефлексия
4) талдау
5) жоспарлау