Тест: Персонал баскару
Список вопросов
1. Басқарушы персонал осы мамандарды қамтиды |
|
1) басшылар, мамандар | |
2) көмекші жұмысшылар | |
3) маусымдық жұмысшылар | |
4) кіші қызмет көрсетуші персонал | |
2. Персоналды басқару функциялары |
|
1) кәсіпорынның өндірістік және әлеуметтік қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған кадрлармен жұмыс бағыттары мен тәсілдерінің кешені | |
2) кәсіпорынның жұмыс істеу тиімділігін арттыру жөніндегі бағыттар мен тәсілдер кешені | |
3) ұйымның жарғылық қорын ұлғайту жөніндегі бағыттар мен тәсілдер кешені | |
4) касип орын стратегиясын жетлдиру бойынша багыттар мен таслдер кешены | |
3. Персоналды басқарудағы зерттеу объектісі болып табылады |
|
1) басшылар, мамандар, басқа қызметкерлер, жұмысшылар | |
2) топ-менеджерлер, орта буын басшылар, желілік және функционалдық басшылық, қатардағы қызметкерлер, жетекшілер | |
3) кәсіптік біліктілік және ұйымдағы гендерлік және жас топтары | |
4) жұмысшылардың ресми және бейресми топтары | |
4. Осы мотивация теорияларынын кайсысы мазмунга жатады |
|
1) А.Маслоудың қажеттіліктер иерархиясы теориясы | |
2) Ф.Герцбергтің екі факторлық теориясы | |
3) Д.Маклелландтың мотивация теориясы | |
5. Гуманистік көзқарас тұрғысынан персонал |
|
1) ұйым шығындарының көзі | |
2) ұйымның ресурстарының бірі | |
3) ұйымның капиталы | |
6. Персоналды басқарудың принциптері |
|
1) Ғылыми, жүйелі, адамгершілік, Заңға сүйену, ББ қызметкерлерінің кәсібилігі | |
2) Прогрессивтілік, үнемділік, қарапайымдылық, иерархия, жүйелілік | |
3) оңтайлылық, үздіксіздік, сабақтастық, икемділіг | |
7. Персаналды жоспарлауға неше әдіс бар |
|
1) 3әдіс | |
2) 2әдіс | |
3) 5әдіс | |
8. Адами капитал - бұл: |
|
1) адамға инвестициялау нысаны, яғни жалпы және арнайы білім беру шығындары, туғаннан бастап және жұмыс жасына дейінгі білім беру жүйесі арқылы денсаулық сомасын жинақтау, сондай-ақ экономикалық маңызды ұтқырлық | |
2) өндіріс құралдарына қаражат салу | |
3) кәсіпорынның материалдық емес активтері | |
9. Адам капиталын инвестициялау нені қамтиды? |
|
1) персоналдың біліктілігін арттыруға арналған шығыстар | |
2) жаңа құрылыстар салуға қаражат салу | |
3) жаңа технологияларға қаражат салу | |
10. Жұмыс берушінің жалпы еңбекшығындары қандай шығындардан тұрады |
|
1) тікелей және жанама | |
2) жанама | |
3) тыкелей | |
11. Шығындардың негізгі неше компанентен тұрады |
|
1) 12 | |
2) 15 | |
3) 17 | |
12. Мотивация процесінің қарапайым моделінің үш элементі қандай? |
|
1) туралық, қатаңдық, талапшылдық | |
2) жақсылық, жамандық, әділдік | |
3) .сыпайылық, ұқыптылық, тазалық | |
13. Мотивацияның мазмұндық теориясында («қажеттілік теориясы» деп аталатын) не басты нәрсе ретінде ерекшеленеді? |
|
1) мінез-құлықтың осы немесе басқа түрі қалай пайда болады, оны не бағыттайды деген сұрақ; | |
2) тұрғын үй жағдайлары | |
3) тұрғылықты жерінің жұмыстан шалғай орналасуы | |
4) барынша оң мотивациялық әсерге гигиена факторлары болмаған кезде мотиваторлардың көмегімен қол жеткізіледі | |
14. А. Маслоу теориясындағы қандай қажеттіліктер негізгі(қажеттіліктер иерархиясының төменгі деңгейінде) |
|
1) физиологиялық қажеттіліктер | |
2) қорғалу және қауіпсіздік қажеттіліктері; | |
3) тану және құрметтеу қажеттіліктері | |
15. Ф. Герцбергтің мотивация теориясына қандай ұстанымның қатысы жоқ? |
|
1) он мотивациялык асерге гигиена факторлары болмаган кезде мотиваторлардын комегмен кол жеткызледи | |
2) гигиеналық факторлардың болмауы еңбекке қанағаттанбауға әкеледі | |
3) мотиваторлардың болуы гигиена факторларының болмауын ішінара және толық өтей алмайды; | |
16. Персоналды басқарудың қандай ішкі жүйесі перспективалық кадрлық саясатты дамытуға бағытталған: |
|
1) стратегиялық; | |
2) функционалдық | |
3) басқарушы | |
17. Қай мектептің мақсаты басқарудың әмбебап принциптерін құру болған |
|
1) классикалық мектеп немесе әкімшілік басқару мектебі | |
2) ғылыми басқару мектебі | |
3) мінез-құлық туралы ғылым мектебі | |
18. Профессиограмма-бұл: |
|
1) жұмыс берушілер бір-бірімен тығыз байланыста жұмыс істейді және ынтымақтастық пен өзара тәуелділікпен байланысты басқару штатын құрайды | |
2) кәсіпорындағы әр қызметкердің жалпы еңбек және арнайы дағдыларын сипаттау |