Тест: Персонал Басқару
Список вопросов
1. Персоналды басқару функцияларына қандай басқару әрекеті жатпайды? |
|
1) есептер жасау; | |
2) болжау; | |
3) мотивация; | |
4) жоспарлау; | |
2. Басқару персоналы мыналарды қамтиды: |
|
1) басшылар, мамандар; | |
2) маусымдық жұмысшылар; | |
3) кіші қызмет көрсетуші персонал; | |
4) көмекші жұмысшылар; | |
3. Жапондық персоналды басқару қолданылмайды: |
|
1) ұжымдық жауапкершілік; | |
2) мансаптық иерархия бойынша алға жылжу жұмыс жасына немесе жұмыс өтіліне емес, кәсіпқойлыққа және сәтті орындалған міндеттерге байланысты. | |
3) төлем және тағайындау кезіндегі еңбек өтілі принциптері; | |
4) өмір бойы жұмысқа орналасу; | |
4. Еңбек және персонал туралы ғылымдар жүйесі қандай пәндермен байланысты емес? |
|
1) | |
5. Кәсіпорындағы лауазымдық нұсқаулық келесі мақсаттарда әзірленеді: |
|
1) белгілі бір лауазымға орналасу үшін персоналды іріктеу; | |
2) кәсіпорынға жұмысшыларды жалдау; | |
3) кәсіпорынға жұмысшыларды жалдау; | |
4) а) кәсіпорын персоналының белгілі бір біліктілік талаптарын, міндеттерін, құқықтары мен жауапкершілігін анықтау; | |
6. Бәсекелес кәсіпорындардың кадр саясатын зерттеу бағытталған: а) өнімнің жаңа түрлерін әзірлеуге; |
|
1) өз кәсіпорнының тиімді кадр саясатын әзірлеуге. | |
2) кәсіпорын қызметін қайта бейіндеуге; | |
3) қосымша жұмыс орындарын құруға; | |
4) кәсіпорынның стратегиялық даму бағытын анықтауға; | |
7. Адами капиталға инвестициялау нені қамтиды? |
|
1) жаңа құрылыстар салуға қаражат салу. | |
2) персоналдың біліктілігін арттыруға арналған шығыстар; | |
3) жаңа технологияларға қаражат салу; | |
4) өндіріске қаражат салу; | |
8. Адами капитал-бұл: |
|
1) кәсіпорынның материалдық активтері; | |
2) кәсіпорынның материалдық емес активтері. | |
3) өндіріс құралдарына қаражат салу; | |
4) адамға инвестициялау нысаны, яғни жалпы және арнайы білім беру шығындары, соманы жинақтау,туғаннан бастап және тәрбие жүйесі арқылы жұмысқа қабілетті жасқа дейін, сондай-ақ экономикалық маңызды ұтқырлыққа. | |
9. Персоналды басқару функциялары бұл: |
|
1) кәсіпорын стратегиясын жетілдіру бойынша бағыттар мен тәсілдер кешені; | |
2) ұйымның жарғылық қорын ұлғайту жөніндегі бағыттар мен тәсілдер кешені; | |
3) кәсіпорынның жұмыс істеу тиімділігін арттыру бойынша бағыттар мен тәсілдер кешені; | |
4) кәсіпорынның өндірістік және әлеуметтік қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған кадрлармен в жұмысының бағыттары мен тәсілдерінің кешені; | |
10. Маманның әлеуеті: |
|
1) адамның өнім шығару қабілеті | |
2) жаңа жағдайларға бейімделу қабілеті; | |
3) адам денсаулығы; | |
4) мүмкіндіктер, білім, тәжірибе, ұмтылыстар мен қажеттіліктер жиынтығы; | |
11. Жұмысшының көлденең қозғалысы осындай жағдайды қарастырады: |
|
1) жұмысшыны босату; | |
2) жұмысшының лауазымын жоғарылату. | |
3) жалақыны немесе жауапкершілік деңгейін өзгертпестен бір жұмыстан екіншісіне ауыстыру; | |
4) жалақысы немесе жауапкершілік деңгейі өзгере отырып, бір жұмыстан екіншісіне ауыстыру; | |
12. Профессиограмма-бұл: |
|
1) барлық кәсіптердің тізімі. | |
2) бұл кәсіби еңбектің мазмұнын, сондай-ақ адамға қойылатын талаптарды ашатын белгілі бір кәсіптің ерекшеліктерін сипаттау. | |
3) кәсіпорындағы әрбір қызметкердің жалпы еңбек және арнайы дағдыларының сипаттамасы; | |
4) қызметкерлердің құқықтары мен міндеттерінің тізбесі; | |
13. Қандай бөлімде лауазымдық нұсқаулық жоқ? |
|
14. Интеллектуалды қақтығыстар негізделген: |
|
1) әділеттілік пен әділетсіздікке қарсы тұру. | |
2) қарулы адамдар тобының қақтығысында; | |
3) ғылымдағы идеялар күресінде, шынайы және қате сияқты қарама-қайшылықтардың бірлігі мен қақтығысында; | |
4) бір адамға шамамен бірдей, бірақ қарама-қарсы бағытталған қажеттіліктердің, мотивтердің, мүдделер мен хоббилердің соқтығысуында | |
15. Жанжалды жағдай-бұл: |
|
1) тараптардың қандай да бір мәселелерді шешуге қатысты қайшылықты ұстанымдары. | |
2) жанжал кезіндегі келіссөздердің жай-күйі; | |
3) осы жағдайдың өрісінде тұрған адамдардың жайлы жағдайын қамтамасыз ету үшін белгілі бір тепе-теңдікке әкелуі керек заттар, адамдар, құбылыстар, оқиғалар, қатынастар; | |
4) әртүрлі адамдардың мүдделерінің агрессивті әрекеттермен қақтығысы; | |
16. Жанжалдың қай кезеңінде жанжал процесінде қол жеткізілген өткір келіспеушіліктердің айқын (көрнекі) көрінісі пайда болады: |
|
1) шарықтау шегі; | |
2) басталуы; | |
3) )даму; | |
4) аяқталуы; | |
17. Қақтығыстың жасырын кезеңі осы ерекшелікпен сипатталады: |
|
1) шектен тыс агрессивті наразылық, ұмтылыстарды бұғаттау, сана мен белсенділікті реттемейтін ұзақ уақытқа созылған жағымсыз эмоционалды тәжірибе; | |
2) қарама-қайшы Тараптар арасында сыртқы агрессивті әрекеттер жоқ, бірақ сонымен бірге жанама әсер ету әдістері қолданылады. | |
3) тараптар бір-біріне деген талаптарын әлі жариялаған жоқ; | |
4) тараптардың бірі өзін жеңілгенін мойындайды немесе бітімге келеді; | |
18. Жанжал жағдайындағы мінез-құлық стилі, адамның өз мүдделері үшін белсенді күресімен, мақсатқа жету үшін оған қол жетімді барлық құралдарды қолданумен сипатталады – бұл: |
|
1) бейімделу, сәйкестік; | |
2) жалтару; | |
3) қарама-қайшылық, бәсекелестік; | |
4) ынтымақтастық; | |
19. Жұмысты кешенді бағалау-бұл: |
|
1) әлеуметтік сауалнамалар арқылы кәсіби білімді, әдеттерді және интеллект деңгейін бағалау. | |
2) кәсіби білім мен әдеттерді арнайы тесттер арқылы анықтау, оларды әрі қарай декодтау. | |
3) жұмыс сапасының, күрделілігі мен тиімділігінің бағалау көрсеткіштерінің жиынтығын анықтау және салмақ коэффициенттерін қолдана отырып, алдыңғы кезеңдермен салыстыру; | |
4) бақылау сұрақтары арқылы кәсіби білім мен дағдыларды бағалау; | |
20. Басқарудағы алқалылық-бұл жағдай: |
|
1) ұйымды басқаруды орталықсыздандыру бар; | |
2) жұмыс берушілер бір-бірімен тығыз байланыста жұмыс істейді және ынтымақтастық пен өзара тәуелділік байланыстарымен байланысты, Басқару штатын құрайды. | |
3) персоналды тек ұйымның басшысы басқара алады, бірақ ол кейбір өкілеттіктерді өз қарамағындағыларға бере алады; | |
4) белгілі бір бөлімшенің қызметкерлері-бір-біріне қатысты әріптестер; | |
21. Кәсіпорынның кадрлық әлеуеті: |
|
1) өндірістен қол үзіп білім алушылар мен біліктілікті арттырушылар жиынтығы; | |
2) жұмысқа орналасатындардың жиынтығы; | |
3) жұмысқа орналасатын, білім алатын және өндірістен қол үзіп біліктілігін арттыратын жұмыс істейтін мамандардың жиынтығы; | |
4) жұмыс істейтін мамандардың жиынтығы; | |
22. Бір қызметкердің орташа жалақысы есептеледі: |
|
1) жалпы еңбекақы қорының қызметкерлердің жалпы санына қатынасы ретінде. | |
2) өзіндік құнның тауар өнімінің құнына қатынасы ретінде; | |
3) пайданың өндірілген өнімнің өзіндік құнына қатынасы ретінде; | |
4) сапалы өнімнің тауарлық өнімнің жалпы көлеміне қатынасы ретінде; | |
23. Маманның біліктілігін, білім деңгейін анықтау немесе оның қабілеттері, іскерлік және өзге де қасиеттері туралы Кері байланыс |
|
1) лауазымдық нұсқаулық | |
2) кемсітушілік | |
3) авторизация | |
4) аттестаттау | |
24. Денсаулық сақтау, Тәрбие, Дене шынықтыру, зияткерлік даму, жалпы білім алу, мамандық алу шығындары-бұл. |
|
1) адами капиталға инвестициялар | |
2) жаңа технологияларға инвестициялар | |
3) өндіріске инвестициялар | |
4) спорт кешендерінің құрылысына инвестициялар | |
25. Көрсеткіш ең төменгі тұтыну бюджетінің тұтыну себеттерінің құрамына кіретін тауарлар мен қызметтерге баға индекстерінің өзгеруімен сипатталады. |
|
1) ауыл шаруашылығы өнімінің индексі | |
2) мал шаруашылығы өнімдерінің индекстері | |
3) баға индекстері | |
4) өмір сүру құнының индексі | |
26. Материалдық емес жеке меншік: қоғам өмірінің әртүрлі салаларында қолдану әсерінен көрінетін зияткерлік қызметтің өнімі: |
|
1) радиожиілік ресурстар | |
2) материалдық меншік | |
3) материалдық емес меншік | |
4) зияткерлік меншік | |
27. Еңбек шарттарын жасасу қажеттілікті қанағаттандыруға мүмкіндік береді. |
|
1) өзін-өзі жүзеге асыруда | |
2) қауіпсіздікте | |
3) билікке ұмтылуда | |
4) құрметтеу де | |
28. Қызметкерлерді ынталандырудың мақсаты неде? |
|
1) адамды өз өкілеттіктерінен аспауға шақыру | |
2) адамға өзін-өзі бағалау сезімін ояту | |
3) адамды еңбек қатынастарына байланысты көп және жақсырақ жасауға ынталандыру | |
4) адамды қақтығыстардан аулақ болуға шақыру | |
29. Өз еркімен жұмыстан босату ықтималдығы жоғары. |
|
1) ұйымда 8-10 жыл жұмыс істеген қызметкерлерде | |
2) ұйымда 15-20 жыл жұмыс істеген қызметкерлерде | |
3) ұйымда ұзақ уақыт жұмыс істейтін қызметкерлерде | |
4) жақында жұмысқа қабылданған қызметкерлерде | |
30. Қызметкердің сыйақы мөлшерін көбейту әдетте мыналарға әкеледі. |
|
1) қызметкердің уәждемесін төмендетуге | |
2) оның жұмысының тиімділігін уақытша арттыруға | |
3) оның жұмысының тиімділігін үнемі арттыруға | |
4) оның жұмысының тиімділігін үнемі төмендетуге | |
31. Ерікті әлеуметтік жеңілдіктерге мыналар жатады. |
|
1) тамақтану ақысы | |
2) міндетті зейнетақымен қамсыздандыру | |
3) міндетті медициналық сақтандыру | |
4) аурухана парақтарын төлеу | |
32. Төмендегі тармақтардың қайсысы еңбек мотивациясының негізгі факторларына жатпайды? |
|
1) жұмыс өтілі | |
2) жалақы деңгейі | |
3) қызықты жұмыс | |
4) жоғарылату | |
33. Атқаратын лауазымына сәйкес келмегені үшін жұмыстан шығарудың тұрақты қаупі? |
|
1) жеке тұлғаның жанжал дәрежесін төмендетеді | |
2) ұйымның адалдығына әсер етпейді | |
3) ұйымға деген адалдықты азайтады | |
4) ұйымның адалдығын арттырады | |
34. Ұсақ ұрлық жағдайларының күрт өсуі, жұмыс күнінің өз бетінше қысқаруы және басқа да ұқсас көріністер (персоналды сақтай отырып) әдетте жойылуы мүмкін: |
|
1) жұмыстың тартымдылығын арттыру | |
2) сыйақы жүйесінің қабылданған әділдігін арттыру | |
3) бақылау мен тәртіптік шараларды күшейту | |
4) орта буын менеджерлерінің бір бөлігін ауыстыру | |
35. Мотивация тұрғысынан ең үлкен құндылықты жұмыс? |
|
1) толық көлемде төленбейтін | |
2) қызметкердің мүмкіндіктеріне жоғары талаптар қоюы | |
3) қызметкерден айтарлықтай күш-жігерді талап ететін | |
4) қызметкерден айтарлықтай күш-жігерді талап етпейтін | |
36. Қызметкердің жұмыс нәтижелерін үнемі сынау әдетте мыналарға әкеледі: |
|
1) оның жұмысының тиімділігін арттыруға | |
2) оның жұмысының тиімділігін төмендетуге | |
3) оқыту қажеттілігін арттыруға | |
4) жеке тұлғаның жанжал дәрежесін төмендетуіне | |
37. Адамның өз мақсаттарына жетуге, өз мүдделерін жүзеге асыруға бағытталған ішкі мотивтерімен шартталған еркін іс-әрекеттері. |
|
1) ынталандыру | |
2) мотивациялық қызмет | |
3) қажеттіліктер арттыру | |
4) мақсаттар қою | |
38. Қызметкерлерді ынталандыру тұрғысынан корпоративтік мерекелерді ұйымдастырудың негізгі міндеті? |
|
1) жұмысқа қуаныш әкелу | |
2) басшылықтың қызметкерлерге деген құрметін көрсету | |
3) компаниядағы жалақының төмен деңгейін өтеу | |
4) барі дұрыс емес | |
39. Тығыз, Шу, жарықтың жеткіліксіздігі және т. б. сияқты жұмыс жағдайларының кемшіліктері. |
|
1) жұмысқа қанағаттануды азайтады | |
2) жұмысқа қанағаттанбауды арттырады | |
3) жұмысқа қанағаттану мен қанағаттанбауға әсер етпейді | |
4) қызметкерді ынталандырады | |
40. Аттестаттаудың негізгі кемшілігі неде? |
|
1) субъективизм | |
2) аттестатталушыларға жоғары талап қою | |
3) ұйымдастырушыларға жоғары талап қою | |
4) жоғары құны |