Тест: Персонал Басқару


Список вопросов


1. Персоналды басқару функцияларына қандай басқару әрекеті жатпайды?

1) есептер жасау;
2) болжау;
3) мотивация;
4) жоспарлау;

2. Басқару персоналы мыналарды қамтиды:

1) басшылар, мамандар;
2) маусымдық жұмысшылар;
3) кіші қызмет көрсетуші персонал;
4) көмекші жұмысшылар;

3. Жапондық персоналды басқару қолданылмайды:

1) ұжымдық жауапкершілік;
2) мансаптық иерархия бойынша алға жылжу жұмыс жасына немесе жұмыс өтіліне емес, кәсіпқойлыққа және сәтті орындалған міндеттерге байланысты.
3) төлем және тағайындау кезіндегі еңбек өтілі принциптері;
4) өмір бойы жұмысқа орналасу;

4. Еңбек және персонал туралы ғылымдар жүйесі қандай пәндермен байланысты емес?

1)

5. Кәсіпорындағы лауазымдық нұсқаулық келесі мақсаттарда әзірленеді:

1) белгілі бір лауазымға орналасу үшін персоналды іріктеу;
2) кәсіпорынға жұмысшыларды жалдау;
3) кәсіпорынға жұмысшыларды жалдау;
4) а) кәсіпорын персоналының белгілі бір біліктілік талаптарын, міндеттерін, құқықтары мен жауапкершілігін анықтау;

6. Бәсекелес кәсіпорындардың кадр саясатын зерттеу бағытталған: а) өнімнің жаңа түрлерін әзірлеуге;

1) өз кәсіпорнының тиімді кадр саясатын әзірлеуге.
2) кәсіпорын қызметін қайта бейіндеуге;
3) қосымша жұмыс орындарын құруға;
4) кәсіпорынның стратегиялық даму бағытын анықтауға;

7. Адами капиталға инвестициялау нені қамтиды?

1) жаңа құрылыстар салуға қаражат салу.
2) персоналдың біліктілігін арттыруға арналған шығыстар;
3) жаңа технологияларға қаражат салу;
4) өндіріске қаражат салу;

8. Адами капитал-бұл:

1) кәсіпорынның материалдық активтері;
2) кәсіпорынның материалдық емес активтері.
3) өндіріс құралдарына қаражат салу;
4) адамға инвестициялау нысаны, яғни жалпы және арнайы білім беру шығындары, соманы жинақтау,туғаннан бастап және тәрбие жүйесі арқылы жұмысқа қабілетті жасқа дейін, сондай-ақ экономикалық маңызды ұтқырлыққа.

9. Персоналды басқару функциялары бұл:

1) кәсіпорын стратегиясын жетілдіру бойынша бағыттар мен тәсілдер кешені;
2) ұйымның жарғылық қорын ұлғайту жөніндегі бағыттар мен тәсілдер кешені;
3) кәсіпорынның жұмыс істеу тиімділігін арттыру бойынша бағыттар мен тәсілдер кешені;
4) кәсіпорынның өндірістік және әлеуметтік қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған кадрлармен в жұмысының бағыттары мен тәсілдерінің кешені;

10. Маманның әлеуеті:

1) адамның өнім шығару қабілеті
2) жаңа жағдайларға бейімделу қабілеті;
3) адам денсаулығы;
4) мүмкіндіктер, білім, тәжірибе, ұмтылыстар мен қажеттіліктер жиынтығы;

11. Жұмысшының көлденең қозғалысы осындай жағдайды қарастырады:

1) жұмысшыны босату;
2) жұмысшының лауазымын жоғарылату.
3) жалақыны немесе жауапкершілік деңгейін өзгертпестен бір жұмыстан екіншісіне ауыстыру;
4) жалақысы немесе жауапкершілік деңгейі өзгере отырып, бір жұмыстан екіншісіне ауыстыру;

12. Профессиограмма-бұл:

1) барлық кәсіптердің тізімі.
2) бұл кәсіби еңбектің мазмұнын, сондай-ақ адамға қойылатын талаптарды ашатын белгілі бір кәсіптің ерекшеліктерін сипаттау.
3) кәсіпорындағы әрбір қызметкердің жалпы еңбек және арнайы дағдыларының сипаттамасы;
4) қызметкерлердің құқықтары мен міндеттерінің тізбесі;

13. Қандай бөлімде лауазымдық нұсқаулық жоқ?


14. Интеллектуалды қақтығыстар негізделген:

1) әділеттілік пен әділетсіздікке қарсы тұру.
2) қарулы адамдар тобының қақтығысында;
3) ғылымдағы идеялар күресінде, шынайы және қате сияқты қарама-қайшылықтардың бірлігі мен қақтығысында;
4) бір адамға шамамен бірдей, бірақ қарама-қарсы бағытталған қажеттіліктердің, мотивтердің, мүдделер мен хоббилердің соқтығысуында

15. Жанжалды жағдай-бұл:

1) тараптардың қандай да бір мәселелерді шешуге қатысты қайшылықты ұстанымдары.
2) жанжал кезіндегі келіссөздердің жай-күйі;
3) осы жағдайдың өрісінде тұрған адамдардың жайлы жағдайын қамтамасыз ету үшін белгілі бір тепе-теңдікке әкелуі керек заттар, адамдар, құбылыстар, оқиғалар, қатынастар;
4) әртүрлі адамдардың мүдделерінің агрессивті әрекеттермен қақтығысы;

16. Жанжалдың қай кезеңінде жанжал процесінде қол жеткізілген өткір келіспеушіліктердің айқын (көрнекі) көрінісі пайда болады:

1) шарықтау шегі;
2) басталуы;
3) )даму;
4) аяқталуы;

17. Қақтығыстың жасырын кезеңі осы ерекшелікпен сипатталады:

1) шектен тыс агрессивті наразылық, ұмтылыстарды бұғаттау, сана мен белсенділікті реттемейтін ұзақ уақытқа созылған жағымсыз эмоционалды тәжірибе;
2) қарама-қайшы Тараптар арасында сыртқы агрессивті әрекеттер жоқ, бірақ сонымен бірге жанама әсер ету әдістері қолданылады.
3) тараптар бір-біріне деген талаптарын әлі жариялаған жоқ;
4) тараптардың бірі өзін жеңілгенін мойындайды немесе бітімге келеді;

18. Жанжал жағдайындағы мінез-құлық стилі, адамның өз мүдделері үшін белсенді күресімен, мақсатқа жету үшін оған қол жетімді барлық құралдарды қолданумен сипатталады – бұл:

1) бейімделу, сәйкестік;
2) жалтару;
3) қарама-қайшылық, бәсекелестік;
4) ынтымақтастық;

19. Жұмысты кешенді бағалау-бұл:

1) әлеуметтік сауалнамалар арқылы кәсіби білімді, әдеттерді және интеллект деңгейін бағалау.
2) кәсіби білім мен әдеттерді арнайы тесттер арқылы анықтау, оларды әрі қарай декодтау.
3) жұмыс сапасының, күрделілігі мен тиімділігінің бағалау көрсеткіштерінің жиынтығын анықтау және салмақ коэффициенттерін қолдана отырып, алдыңғы кезеңдермен салыстыру;
4) бақылау сұрақтары арқылы кәсіби білім мен дағдыларды бағалау;

20. Басқарудағы алқалылық-бұл жағдай:

1) ұйымды басқаруды орталықсыздандыру бар;
2) жұмыс берушілер бір-бірімен тығыз байланыста жұмыс істейді және ынтымақтастық пен өзара тәуелділік байланыстарымен байланысты, Басқару штатын құрайды.
3) персоналды тек ұйымның басшысы басқара алады, бірақ ол кейбір өкілеттіктерді өз қарамағындағыларға бере алады;
4) белгілі бір бөлімшенің қызметкерлері-бір-біріне қатысты әріптестер;

21. Кәсіпорынның кадрлық әлеуеті:

1) өндірістен қол үзіп білім алушылар мен біліктілікті арттырушылар жиынтығы;
2) жұмысқа орналасатындардың жиынтығы;
3) жұмысқа орналасатын, білім алатын және өндірістен қол үзіп біліктілігін арттыратын жұмыс істейтін мамандардың жиынтығы;
4) жұмыс істейтін мамандардың жиынтығы;

22. Бір қызметкердің орташа жалақысы есептеледі:

1) жалпы еңбекақы қорының қызметкерлердің жалпы санына қатынасы ретінде.
2) өзіндік құнның тауар өнімінің құнына қатынасы ретінде;
3) пайданың өндірілген өнімнің өзіндік құнына қатынасы ретінде;
4) сапалы өнімнің тауарлық өнімнің жалпы көлеміне қатынасы ретінде;

23. Маманның біліктілігін, білім деңгейін анықтау немесе оның қабілеттері, іскерлік және өзге де қасиеттері туралы Кері байланыс

1) лауазымдық нұсқаулық
2) кемсітушілік
3) авторизация
4) аттестаттау

24. Денсаулық сақтау, Тәрбие, Дене шынықтыру, зияткерлік даму, жалпы білім алу, мамандық алу шығындары-бұл.

1) адами капиталға инвестициялар
2) жаңа технологияларға инвестициялар
3) өндіріске инвестициялар
4) спорт кешендерінің құрылысына инвестициялар

25. Көрсеткіш ең төменгі тұтыну бюджетінің тұтыну себеттерінің құрамына кіретін тауарлар мен қызметтерге баға индекстерінің өзгеруімен сипатталады.

1) ауыл шаруашылығы өнімінің индексі
2) мал шаруашылығы өнімдерінің индекстері
3) баға индекстері
4) өмір сүру құнының индексі

26. Материалдық емес жеке меншік: қоғам өмірінің әртүрлі салаларында қолдану әсерінен көрінетін зияткерлік қызметтің өнімі:

1) радиожиілік ресурстар
2) материалдық меншік
3) материалдық емес меншік
4) зияткерлік меншік

27. Еңбек шарттарын жасасу қажеттілікті қанағаттандыруға мүмкіндік береді.

1) өзін-өзі жүзеге асыруда
2) қауіпсіздікте
3) билікке ұмтылуда
4) құрметтеу де

28. Қызметкерлерді ынталандырудың мақсаты неде?

1) адамды өз өкілеттіктерінен аспауға шақыру
2) адамға өзін-өзі бағалау сезімін ояту
3) адамды еңбек қатынастарына байланысты көп және жақсырақ жасауға ынталандыру
4) адамды қақтығыстардан аулақ болуға шақыру

29. Өз еркімен жұмыстан босату ықтималдығы жоғары.

1) ұйымда 8-10 жыл жұмыс істеген қызметкерлерде
2) ұйымда 15-20 жыл жұмыс істеген қызметкерлерде
3) ұйымда ұзақ уақыт жұмыс істейтін қызметкерлерде
4) жақында жұмысқа қабылданған қызметкерлерде

30. Қызметкердің сыйақы мөлшерін көбейту әдетте мыналарға әкеледі.

1) қызметкердің уәждемесін төмендетуге
2) оның жұмысының тиімділігін уақытша арттыруға
3) оның жұмысының тиімділігін үнемі арттыруға
4) оның жұмысының тиімділігін үнемі төмендетуге

31. Ерікті әлеуметтік жеңілдіктерге мыналар жатады.

1) тамақтану ақысы
2) міндетті зейнетақымен қамсыздандыру
3) міндетті медициналық сақтандыру
4) аурухана парақтарын төлеу

32. Төмендегі тармақтардың қайсысы еңбек мотивациясының негізгі факторларына жатпайды?

1) жұмыс өтілі
2) жалақы деңгейі
3) қызықты жұмыс
4) жоғарылату

33. Атқаратын лауазымына сәйкес келмегені үшін жұмыстан шығарудың тұрақты қаупі?

1) жеке тұлғаның жанжал дәрежесін төмендетеді
2) ұйымның адалдығына әсер етпейді
3) ұйымға деген адалдықты азайтады
4) ұйымның адалдығын арттырады

34. Ұсақ ұрлық жағдайларының күрт өсуі, жұмыс күнінің өз бетінше қысқаруы және басқа да ұқсас көріністер (персоналды сақтай отырып) әдетте жойылуы мүмкін:

1) жұмыстың тартымдылығын арттыру
2) сыйақы жүйесінің қабылданған әділдігін арттыру
3) бақылау мен тәртіптік шараларды күшейту
4) орта буын менеджерлерінің бір бөлігін ауыстыру

35. Мотивация тұрғысынан ең үлкен құндылықты жұмыс?

1) толық көлемде төленбейтін
2) қызметкердің мүмкіндіктеріне жоғары талаптар қоюы
3) қызметкерден айтарлықтай күш-жігерді талап ететін
4) қызметкерден айтарлықтай күш-жігерді талап етпейтін

36. Қызметкердің жұмыс нәтижелерін үнемі сынау әдетте мыналарға әкеледі:

1) оның жұмысының тиімділігін арттыруға
2) оның жұмысының тиімділігін төмендетуге
3) оқыту қажеттілігін арттыруға
4) жеке тұлғаның жанжал дәрежесін төмендетуіне

37. Адамның өз мақсаттарына жетуге, өз мүдделерін жүзеге асыруға бағытталған ішкі мотивтерімен шартталған еркін іс-әрекеттері.

1) ынталандыру
2) мотивациялық қызмет
3) қажеттіліктер арттыру
4) мақсаттар қою

38. Қызметкерлерді ынталандыру тұрғысынан корпоративтік мерекелерді ұйымдастырудың негізгі міндеті?

1) жұмысқа қуаныш әкелу
2) басшылықтың қызметкерлерге деген құрметін көрсету
3) компаниядағы жалақының төмен деңгейін өтеу
4) барі дұрыс емес

39. Тығыз, Шу, жарықтың жеткіліксіздігі және т. б. сияқты жұмыс жағдайларының кемшіліктері.

1) жұмысқа қанағаттануды азайтады
2) жұмысқа қанағаттанбауды арттырады
3) жұмысқа қанағаттану мен қанағаттанбауға әсер етпейді
4) қызметкерді ынталандырады

40. Аттестаттаудың негізгі кемшілігі неде?

1) субъективизм
2) аттестатталушыларға жоғары талап қою
3) ұйымдастырушыларға жоғары талап қою
4) жоғары құны