Тест: Физра 2
Список вопросов
1. Қозғалысқа оқытудың үшінші кезеңінің соңғы мақсаты: |
|
1) қозғалыс дағдысының белгіленген деңгейіне дейін білу | |
2) қозғалыс техникасының вариативті жетістігі | |
3) қозғалыс дағдысын ығыстыру | |
2. Қозғалысқа оқытудың үшінші кезеңінде шешілетін міндеттерді ажыратып көрсет: |
|
1) қозғалыс техникасы мен қозғалыс қабілетінің даму деңгейінің сәйкестігін қамтамасыз ету | |
2) қозғалыс техникасының тұрақтылығын, вариативтілігін, сенімділігін, үнемділігін қамтамасыз ету | |
3) қозғалыс шеберлігін дағдыға айналдыру | |
3. Оқытудың үшінші кезеңінде көбірек қолданылатын әдіс: |
|
1) оқытудың үшінші кезеңінде осы аталған барлық әдістер қолданады | |
2) ойын және сайыс (жарыс) әдісі | |
3) үлгі қалыпты қайталау әдісі | |
4. Қозғалыс дағдысын қайта құру мүмкіндігінің қамтамасыз етілуі: |
|
1) қозғалыс дағдысының вариативті өлшемімен | |
2) қозғалыс дағдысының тұрақтылық өлшемімен | |
3) еркін рефлекторлық байланыстың жойылуы | |
5. Қозғалысты қайталау көрсеткіштері кезеңіндегі оқыту үдерістері ерекшеленетін вариативті тапсырмалар: |
|
1) спорттық гимнастика және суға секіру | |
2) циклді спорт түрлерінде (жүгіру, велоспорт, шаңғымен жүру және т.б.) | |
3) спорттық ойын және жекпе-жек спорт түрлері | |
6. Үйлесімділік қабілетінің түсінігі: |
|
1) әртүрлі ату спорт түрлерінде (мылтық, тапанша, садақ ату) | |
2) бір қызмет түрінен екіншісіне ауысу қабілеті талаптарына байланысты | |
3) қозғалысты мақсатқы сай және қайта құру | |
7. Үйлесімділік қабілеттерін тәрбиелеуде қозғалыс тапсырмаларын таңдау белгілері: |
|
1) үйлесімділік күрделігі және қозғалыс әрекетінің жақсылығы | |
2) жаңалық, әдеттен тыс, үйлесімділік, қиындық | |
3) қимыл әрекеттің күрделі үйлесімділігі | |
8. Үйлесімділік қабілетін тәрбиелеуде жаттығуларды қайталау арасында қолданылатын демалыс аралығы: |
|
1) қаттылау | |
2) толық | |
3) жұмсақ | |
9. Үйлесімділік қабілеттерін тәрбиелеу жұмысы мақсатқа сай жүргізілетін сабақ бөлімі: |
|
1) негізгі бөлімінің басында | |
2) сабақтың басында | |
3) негізігі бөлімінің ортасында | |
10. Икемділік қабілетінің негізгі түсінігі: |
|
1) сыртқы күштер арқылы адамның үлкен қозғалыс амплитудасына жету қабілеті | |
2) адамның үлкен қозғалыс амплитудасына жету қабілеті | |
3) бұлшық еттің созылмалы қасиеті | |
11. Икемділіктің дамуын және оған барынша әсер ететін жолы: |
|
1) күніне екі рет қайталап жасау | |
2) жаттығуды оқытып мезгілімен жасау | |
3) жаттығуды аптасына екі рет жасау | |
12. Икемділіктің қарқынды дамуына кері әсерін тигізетін дене қабілеттері: |
|
1) шапшаңдық | |
2) ептілік | |
3) күш | |
13. Кеш статистикалық тұрақтылыққа қатысты жаттығулар: |
|
1) конькимен жүргізу | |
2) велосипед тебу | |
3) қолмен тұру | |
14. Салыстырмалы күш дегеніміз: |
|
1) адамның 1кг. өзіндік салмағына түсетін күш | |
2) бір кв. см. физиологиялық бұлшық етке түсетін күш өлшемі | |
3) бір кг. салмаққа түсетін тартылыс күші | |
15. Аз уақытта максималды күш көрсетуді сипаттайтын адамның мүмкіндігі: |
|
1) салыстырмалы күш | |
2) өзіндік күш қабілеті | |
3) шапшаңдық күш қабілеті | |
16. Бір амалда 8-ден 12-ге дейін қайталау санына байланысты: |
|
1) үлкен салмаққа | |
2) орта салмаққа | |
3) алдынғы салмаққа | |
17. Орта ауырлықты қолданып қайталау санының шегі сипаттайды: |
|
1) күшті тәрбиелеудің экстенсивті әдісін | |
2) кем түсу тәртібінде бұлшық ет күштерін тәрбиелеуде | |
3) күшті тәрбиелеудің қарқынды әдісін | |
18. Қай анықтама адамның дене қабілетін дұрыс емес анықтайды: |
|
1) арнайы төзімділік - бұл узақ уақыт жұмысты аз өнімділікпен барлық бұлшық ет аппаратын жұмысқа қосу | |
2) күш - сыртқы күшке бұлшық ет арқылы әсер ету және оны жеңіп шығу қабілеті | |
3) шапшаңдық - бұл адамның кешенді функционалды қажетті, қозғалыс жылдамдығы сипатын және қозғалыс реакциясының уақытын анықтайтын қабілет | |
19. Жалпы төзімділікті тәрбиелеуде қолданылатын әдіс: |
|
1) біркелкілік , ауыспалы, фортлек | |
2) аралық, қайталау-ауыспалы | |
3) қайталау, аралық | |
20. Анаэробты мүмкіндігіне әсер ету жолын төзімділікті тәрбиелеу барысында шешу: |
|
1) демалу үдерісін жылдамдату, барынша арттыру | |
2) демалу үдерісін жылдамдату, барынша арттыру | |
3) фосфорреактивтік механизм мүмкіндігін арттыру | |
21. Жалпы төзімділік дегеніміз: |
|
1) ұзақ уақыт бойы шаршауға қарсы тұру, сонымен қатар барлық бұлшық ет аппараттарын іске қосу | |
2) максималды өнімділікті жұмыс барысындағы барлық бұлшық ет топтары қызметі кезінде шаршауға қарсы тұру | |
3) субмаксималды өнімділікте шаршауға қарсы тұру | |
22. Шапшаңдықты толық анықтайтын (дене қабілеті ретінде) түсінік: |
|
1) қимылды өте аз уақыт арасында орындау қабілеті | |
2) жағдайдың өзгеруі мен кенеттен тітіркенуді сезіну қабілеті | |
3) қозғалысты берілген аз уақытта орындау қабілеті | |
23. Барынша салмақ салуды қолдану сипаты: |
|
1) статистикалық күшті тәрбиелеу | |
2) өзіндік күш қабілетін тәрбиелеу | |
3) бұлшық ет салмағын арттыру | |
24. Шапшаңдықтың күрделі қимыл реакциясының көбірек тәжірибелі мәні бар спорт түрі: |
|
1) садақ ату, трамплиннен секіру | |
2) техникалық спорт түрлері | |
3) ойын және жекпе-жек спорт түрлері | |
25. Күш дайындығы барысында динамикалық күшті жоғарылату бағытында қолданылады: |
|
1) изометрлік ауырлық (салмақ) | |
2) үлкен жылдамдықпен қолданатын ауырлық (салмақ) | |
3) орташа ауырлықпен, барынша қайталау саны | |
26. Бастаушы спортшылардың келешекте өсуіне қарай жұмыс істеуде, шапшаңдықты бөгеуді ескертудің жолы: |
|
1) алдын-ала, жан-жақты дене дайындығы мен кеш мамандық | |
2) ерте мамандық | |
3) шапшаңдық күш жаттығуларының үлкен көлемін қолдану | |
27. Шапшаңдықты тәрбиелеуде жаттығу арасында қолданылатын демалыс: |
|
1) қатты | |
2) экстремалды | |
3) толық | |
28. Ептілікті тәрбиелеуге байланысты қолданылатын жаттығу: |
|
1) жаңалық жағдайдың өзгеруімен | |
2) шапшаңдықты орындаумен | |
3) үлкен жүктеме көлемімен | |
29. Дене тәрбиесінің кеңінен тараған ұғымы: |
|
1) дене мәдениеті | |
2) дене жаттығулары | |
3) дене дайындығы | |
30. Ептілікке қатысы жоқ дене қабілеті: |
|
1) үйлестіргіш қуаты | |
2) шапшаңдық қуаты | |
3) оқу қабілеті | |
31. Бұлшық етті дамыту үшін қажетті салмақ көлемі (барынша қайталау): |
|
1) 11-20 | |
2) 4-10 | |
3) 1-3 | |
32. Бұлшық етті дамыту үшін аптасына өткізілетін шынықтыру саны: |
|
1) 4 | |
2) 2-3 | |
3) 1 | |
33. Салмақты түсіру үшін жаттығулар әдістемесінде қолданатын жаттығулар: |
|
1) икемділік | |
2) ептілік | |
3) төзімділік | |
34. Педагогикалық жүйеде рухани байлықты қалыптастыру әдісі: |
|
1) көрнекілік | |
2) марапаттау | |
3) тәжірибелік оқыту | |
35. Білім беру жолында ой тәрбиелік негізгі жолы емес: |
|
1) жедел хабар әдісі | |
2) ережені үйрету | |
3) орындалған тапсырманы талдау | |
36. Тәрбие беруде мұғалім - жаттықтырушының өзіндік "мен" негіз емес: |
|
1) еңбек сүйгіштік | |
2) теріс қарау | |
3) әдет | |
37. Дене дайындығы үдерісінің негізгі бағыты: |
|
1) дене шынықтыру сабағы | |
2) таңертеңгілік бой жазу | |
3) спорттық жарыс | |
38. Дене жаттығу сабағының арнайы мазмұны: |
|
1) сабақ орнын дайындау | |
2) белсенді қызмет | |
3) белсенді тынығу |