Тест: Физра 2


Список вопросов


1. Қозғалысқа оқытудың үшінші кезеңінің соңғы мақсаты:

1) қозғалыс дағдысының белгіленген деңгейіне дейін білу
2) қозғалыс техникасының вариативті жетістігі
3) қозғалыс дағдысын ығыстыру

2. Қозғалысқа оқытудың үшінші кезеңінде шешілетін міндеттерді ажыратып көрсет:

1) қозғалыс техникасы мен қозғалыс қабілетінің даму деңгейінің сәйкестігін қамтамасыз ету
2) қозғалыс техникасының тұрақтылығын, вариативтілігін, сенімділігін, үнемділігін қамтамасыз ету
3) қозғалыс шеберлігін дағдыға айналдыру

3. Оқытудың үшінші кезеңінде көбірек қолданылатын әдіс:

1) оқытудың үшінші кезеңінде осы аталған барлық әдістер қолданады
2) ойын және сайыс (жарыс) әдісі
3) үлгі қалыпты қайталау әдісі

4. Қозғалыс дағдысын қайта құру мүмкіндігінің қамтамасыз етілуі:

1) қозғалыс дағдысының вариативті өлшемімен
2) қозғалыс дағдысының тұрақтылық өлшемімен
3) еркін рефлекторлық байланыстың жойылуы

5. Қозғалысты қайталау көрсеткіштері кезеңіндегі оқыту үдерістері ерекшеленетін вариативті тапсырмалар:

1) спорттық гимнастика және суға секіру
2) циклді спорт түрлерінде (жүгіру, велоспорт, шаңғымен жүру және т.б.)
3) спорттық ойын және жекпе-жек спорт түрлері

6. Үйлесімділік қабілетінің түсінігі:

1) әртүрлі ату спорт түрлерінде (мылтық, тапанша, садақ ату)
2) бір қызмет түрінен екіншісіне ауысу қабілеті талаптарына байланысты
3) қозғалысты мақсатқы сай және қайта құру

7. Үйлесімділік қабілеттерін тәрбиелеуде қозғалыс тапсырмаларын таңдау белгілері:

1) үйлесімділік күрделігі және қозғалыс әрекетінің жақсылығы
2) жаңалық, әдеттен тыс, үйлесімділік, қиындық
3) қимыл әрекеттің күрделі үйлесімділігі

8. Үйлесімділік қабілетін тәрбиелеуде жаттығуларды қайталау арасында қолданылатын демалыс аралығы:

1) қаттылау
2) толық
3) жұмсақ

9. Үйлесімділік қабілеттерін тәрбиелеу жұмысы мақсатқа сай жүргізілетін сабақ бөлімі:

1) негізгі бөлімінің басында
2) сабақтың басында
3) негізігі бөлімінің ортасында

10. Икемділік қабілетінің негізгі түсінігі:

1) сыртқы күштер арқылы адамның үлкен қозғалыс амплитудасына жету қабілеті
2) адамның үлкен қозғалыс амплитудасына жету қабілеті
3) бұлшық еттің созылмалы қасиеті

11. Икемділіктің дамуын және оған барынша әсер ететін жолы:

1) күніне екі рет қайталап жасау
2) жаттығуды оқытып мезгілімен жасау
3) жаттығуды аптасына екі рет жасау

12. Икемділіктің қарқынды дамуына кері әсерін тигізетін дене қабілеттері:

1) шапшаңдық
2) ептілік
3) күш

13. Кеш статистикалық тұрақтылыққа қатысты жаттығулар:

1) конькимен жүргізу
2) велосипед тебу
3) қолмен тұру

14. Салыстырмалы күш дегеніміз:

1) адамның 1кг. өзіндік салмағына түсетін күш
2) бір кв. см. физиологиялық бұлшық етке түсетін күш өлшемі
3) бір кг. салмаққа түсетін тартылыс күші

15. Аз уақытта максималды күш көрсетуді сипаттайтын адамның мүмкіндігі:

1) салыстырмалы күш
2) өзіндік күш қабілеті
3) шапшаңдық күш қабілеті

16. Бір амалда 8-ден 12-ге дейін қайталау санына байланысты:

1) үлкен салмаққа
2) орта салмаққа
3) алдынғы салмаққа

17. Орта ауырлықты қолданып қайталау санының шегі сипаттайды:

1) күшті тәрбиелеудің экстенсивті әдісін
2) кем түсу тәртібінде бұлшық ет күштерін тәрбиелеуде
3) күшті тәрбиелеудің қарқынды әдісін

18. Қай анықтама адамның дене қабілетін дұрыс емес анықтайды:

1) арнайы төзімділік - бұл узақ уақыт жұмысты аз өнімділікпен барлық бұлшық ет аппаратын жұмысқа қосу
2) күш - сыртқы күшке бұлшық ет арқылы әсер ету және оны жеңіп шығу қабілеті
3) шапшаңдық - бұл адамның кешенді функционалды қажетті, қозғалыс жылдамдығы сипатын және қозғалыс реакциясының уақытын анықтайтын қабілет

19. Жалпы төзімділікті тәрбиелеуде қолданылатын әдіс:

1) біркелкілік , ауыспалы, фортлек
2) аралық, қайталау-ауыспалы
3) қайталау, аралық

20. Анаэробты мүмкіндігіне әсер ету жолын төзімділікті тәрбиелеу барысында шешу:

1) демалу үдерісін жылдамдату, барынша арттыру
2) демалу үдерісін жылдамдату, барынша арттыру
3) фосфорреактивтік механизм мүмкіндігін арттыру

21. Жалпы төзімділік дегеніміз:

1) ұзақ уақыт бойы шаршауға қарсы тұру, сонымен қатар барлық бұлшық ет аппараттарын іске қосу
2) максималды өнімділікті жұмыс барысындағы барлық бұлшық ет топтары қызметі кезінде шаршауға қарсы тұру
3) субмаксималды өнімділікте шаршауға қарсы тұру

22. Шапшаңдықты толық анықтайтын (дене қабілеті ретінде) түсінік:

1) қимылды өте аз уақыт арасында орындау қабілеті
2) жағдайдың өзгеруі мен кенеттен тітіркенуді сезіну қабілеті
3) қозғалысты берілген аз уақытта орындау қабілеті

23. Барынша салмақ салуды қолдану сипаты:

1) статистикалық күшті тәрбиелеу
2) өзіндік күш қабілетін тәрбиелеу
3) бұлшық ет салмағын арттыру

24. Шапшаңдықтың күрделі қимыл реакциясының көбірек тәжірибелі мәні бар спорт түрі:

1) садақ ату, трамплиннен секіру
2) техникалық спорт түрлері
3) ойын және жекпе-жек спорт түрлері

25. Күш дайындығы барысында динамикалық күшті жоғарылату бағытында қолданылады:

1) изометрлік ауырлық (салмақ)
2) үлкен жылдамдықпен қолданатын ауырлық (салмақ)
3) орташа ауырлықпен, барынша қайталау саны

26. Бастаушы спортшылардың келешекте өсуіне қарай жұмыс істеуде, шапшаңдықты бөгеуді ескертудің жолы:

1) алдын-ала, жан-жақты дене дайындығы мен кеш мамандық
2) ерте мамандық
3) шапшаңдық күш жаттығуларының үлкен көлемін қолдану

27. Шапшаңдықты тәрбиелеуде жаттығу арасында қолданылатын демалыс:

1) қатты
2) экстремалды
3) толық

28. Ептілікті тәрбиелеуге байланысты қолданылатын жаттығу:

1) жаңалық жағдайдың өзгеруімен
2) шапшаңдықты орындаумен
3) үлкен жүктеме көлемімен

29. Дене тәрбиесінің кеңінен тараған ұғымы:

1) дене мәдениеті
2) дене жаттығулары
3) дене дайындығы

30. Ептілікке қатысы жоқ дене қабілеті:

1) үйлестіргіш қуаты
2) шапшаңдық қуаты
3) оқу қабілеті

31. Бұлшық етті дамыту үшін қажетті салмақ көлемі (барынша қайталау):

1) 11-20
2) 4-10
3) 1-3

32. Бұлшық етті дамыту үшін аптасына өткізілетін шынықтыру саны:

1) 4
2) 2-3
3) 1

33. Салмақты түсіру үшін жаттығулар әдістемесінде қолданатын жаттығулар:

1) икемділік
2) ептілік
3) төзімділік

34. Педагогикалық жүйеде рухани байлықты қалыптастыру әдісі:

1) көрнекілік
2) марапаттау
3) тәжірибелік оқыту

35. Білім беру жолында ой тәрбиелік негізгі жолы емес:

1) жедел хабар әдісі
2) ережені үйрету
3) орындалған тапсырманы талдау

36. Тәрбие беруде мұғалім - жаттықтырушының өзіндік "мен" негіз емес:

1) еңбек сүйгіштік
2) теріс қарау
3) әдет

37. Дене дайындығы үдерісінің негізгі бағыты:

1) дене шынықтыру сабағы
2) таңертеңгілік бой жазу
3) спорттық жарыс

38. Дене жаттығу сабағының арнайы мазмұны:

1) сабақ орнын дайындау
2) белсенді қызмет
3) белсенді тынығу