Тест: Физра


Список вопросов


1. Дене тәрбиесінің негізгі құралы:

1) салқын суға шомылу
2) гигиеналық факторлар
3) көрнекілік құралдарын пайдалану
4) дене жаттығулары

2. Дене жаттығуы түсінігінің мазмұны:

1) жаттығуды орындау барысындағы негізгі үдерістер жиынтығы мен оның қозғалыс құрамы
2) қозғалыс құрамы
3) қозғалыс құрылымы

3. Дене жаттығуының түрі:

1) қозғалыстың кейбір орындалу жиынтығы
2) қозғалыстың ішкі және сыртқы құрылымы
3) қозғалыстың орындалу көркемділігі

4. Қажетті қозғалыс міндеттерін шешу, қозғалыс құрылымының негізгі жиынтығы дегеніміз:

1) қозғалыс техникасының бөлімі
2) қозғалыс техникасының негізгі бөлімі
3) қозғалыс техникасының негізі

5. Қозғалыс қызметінің уақыт бойынша сипаттамасы:

1) қозғалыс күші
2) козғалыс амплитудасы
3) қозғалыс уақыты мен қарқыны

6. Қозғалыстың жалпы құндылығының сипаттамасы:

1) кеңістік, күш, уақыт, кеңістік-уақыт
2) қозғалыстың динамикалық сипаттамасы
3) тура, үнемдеу, энергетикалық, созылмалылық

7. Дене тәрбиесінің арнайы әдістері:

1) психологиялық әдісі
2) көрнекілік әдісі және жылдам ақпарат әдісі
3) қатаң реттелген жаттығулар әдісі және ойын, жарыс әдістері

8. Дене жаттығуларын орындау барысындағы жүктеме сипаттамасы:

1) жаттығуды орындау барысындағы ағзаның белсенді, қосымша және қиындықтарды жеңу құны
2) орындалған жұмыс санының уақыт бірлігі
3) ағзаның функционалдық және соған байланысты өзгеруі

9. Демалыс аралығы, келесі жүктемеге дейінгі жұмыс қабілетінің толық қалпына келтіруін айқындаушы:

1) ерекше
2) жоғары экстремалды
3) төмен-жоғары аралық

10. Демалыс аралығындағы сабақ барысында берілетін жүктемеге байланысты функционалды өзгерістің аталуы:

1) төмен-жоғары аралық
2) экстремалды
3) қатты

11. Демалыс аралығын айқындаушы жаттығу, жұмыс қабілетін жоғарылатушы сипаттамасы:

1) жұмсақ
2) қарапайым
3) экстремалды

12. Қатаң реттелген жаттығулар әдісінің негізі:

1) демалыс аралығын тура жариялау
2) нақты түзілген қозғалыс бағдарламасы және тура жүктеме мен демалыс мөлшері
3) жаттығуларды қайталау саны

13. Қозғалыс қызметінің оқыту үдерісіне байланысты қатаң реттелген жаттығу әдісі:

1) вариативті, біркелкі жаттығу әдісі
2) сараптамалы және толық әдістер негізінде
3) стандартты қайталау әдісі

14. Қайталау жүктемесі негізінде әртүрлі демалыс аралығында қолданылатын әдіс

1) стандартты-қайталау аралық жаттығу әдісі
2) вариативті-аралық жаттығу
3) стандартты-қайталау жаттығу әдісі

15. Максималды жүктеме әдісінің бағыты:

1) қозғалыс қызметін дамытуға және қалыптастыру
2) қозғалыс қызметінің саналы жағын әрі қарай дамыту
3) дене қабілеттерін тәрбиелеу

16. Жалпы төзімділікті тәрбиелеудегі айналмалы жаттығу әдісі:

1) айналмалы шынығу ұзақ үздіксіз жаттығу әдісі арқылы
2) айналмалы шынығу жаттығу аралығы біртіндеп демалыс аралығы әдісі арқылы
3) айналмалы шынығу қатты жұмыс істеу әдісі

17. Қозғалыс қызметін көрнектілік негізінде ұйымдастыруды сипаттайтын әдіс:

1) ойын
2) қатаң реттелген жаттығу әдісі
3) аралас

18. Негізгі сабақ міндетіне шұғылданушылардың қызығушылығын бағыттайтын қағида:

1) белсенділік
2) көрнекілік
3) қолайлылық

19. Белсенділік қағидасы мазмұнына қойылатын талаптар:

1) қиын жағдайды қамтамасыз ету
2) шұғылданушыларды қиындықтан өту үшін қамтамасыз ету
3) өзіндік тәрбиені қамтамасыз ету

20. Шұғылданушылар мүмкіндігімен дене тәрбиесінің әдісі, құралы және міндетінің арнайы ұқсастығын айқындайтын қағида:

1) көрнекілік
2) жүйелік
3) ерекшелік

21. Қиындық біртіндеп өсуді қамтамасыз ететін ереже:

1) белгілі ережеден белгісізге
2) оқуда - қиын, соғыста - оңай ережесі
3) қарапайым ережеден күрделіге

22. Қозғалыс дағдысын қолданудың негізгі мазмұнын қамтамасыз ету:

1) қозғалысқа оқыту
2) дене қабілеттерін тәрбиелеу
3) сауықтыру міндеттерін шешу

23. Дене тәрбиесі барысында қарастырылатын дене жаттығуы бірлестігінің ережесі:

1) белгіліден - белгісізге
2) қарапайымнан - күрделіге, оңайдан - қиындыққа
3) белгіліден - белгісізге, меңгеру

24. Дене тәрбиесін құруда келесі сабақ, өткен сабақтың жалғасын табуды айқындайтын қағида:

1) қолайлылық
2) динамикалық
3) жүйелік

25. Сабақ жүйесінде дене жаттығуларын бір қалыпты қамтамасыз ету үшін қажет:

1) дене қабілеттерінің жақсы жағын толық қолдану
2) қозғалыс тәсілдерінің жақсы жағын барынша қолдану
3) ығыстырудың барынша жақсы жағын қолдану, оның кері әсерін жою

26. Дене тәрбиесінің қағидаларына байланысты жүктемені жоғарылату үш жолы:

1) теңіз тәріздес
2) баспалдақты
3) белгіленген бағыттың бәрі де іске асырылады

27. Дене тәрбиесін оқытуға арналған пән болып есептелінеді:

1) білім және дене мәдениеті жағынан білу
2) ақыл-оймен
3) қозғалысымен

28. Бейімделу, бағытта болу негізі анықтайды:

1) негізгі тірек нүктелерін
2) қозғалысты орындаудың негізгі күшін, ретін, жағдайын
3) жалпы қисындылық қозғалыс жобасын

29. Қозғалыс шеберлігі түсінігін айқындайды:

1) адамның қозғалыс мүмкіндігін автоматты түрде іске асыру жолы
2) адамның қозғалыс мүмкіндігін іске асыру жолы
3) адамның қозғалыс мүмкіндігін білім арқылы, ал қосалқы бағыты автоматты түрде іске асырылады

30. Қозғалыс дағдысының негізгі айырмашылығы:

1) қимыл автоматизмдерінің қозғалысты басқарудың орта деңгейі
2) қозғалысты эмоционалды түрде орындау
3) автоматты түрдегі қозғалыс

31. Қозғалыс шеберлігінің айырмашылығын көрсет:

1) қозғалысты орындау тұрақсыздығы, қозғалыс техникасының өзгеруі
2) қозғалыстың дайындық сатысының ұқсастығы
3) қозғалыстың қорытынды сатысының ұқсастығы

32. Ығыстыру дағдысын айқындайды:

1) қозғалыстың қорытынды сатысының ұқсастығы
2) қозғалыс техникасының негізгі және түсінік негізінің ұқсастығы
3) қозғалыс техникасының ұқсастығы

33. Қозғалысты оқыту тәжірибесімен айқындалатын негізгі белгілер:

1) психикалық-өзіндік факторлар жағдайлар
2) дене қабілеті, қозғалыс тәжірибесі, техникалық дайындықтар
3) оқу үдерісін қамтамасыз ететін сыртқы жағдайлар

34. Қозғалысқа оқыту үдерісінің кезеңдері:

1) үш
2) төрт
3) екі

35. Қозғалысқа оқытудың бірінші кезеңінің мақсаты:

1) қозғалыс тәжірибесін орындауды оқыту негізін қалыптастыру
2) қозғалыс техникасын бөлшектеп қолдану
3) қозғалыс тәжірибесін қалыптастыруды аяқтау

36. Күрделі қозғалысқа оқытудың бірінші кезеңінде қолданылатын әдіс:

1) жаттығуды түйіндестіру
2) бірыңғай құрастырылған
3) бөлшектелген

37. Қозғалысқа оқытудың екінші кезеңінің мақсаты:

1) қозғалыс техникасының вариативтігіне қол жеткізу
2) қозғалыс техникасын әрі қарай оқытуды жалғастыру
3) қозғалыс тәжірибесін қалыптастыруды аяқтау

38. Қозғалысқа оқытудың екінші кезеңінде қолданылатын негізгі тәжірибелік оқыту әдісі:

1) сөзді қолдану
2) түйіндестіру
3) жаттығуды бөлшектеп орындау

39. Динамикалық қағиданың мәні (өскелең)-(өсу):

1) шұғылданушылар дене тәрбиесі мүмкіндігінің міндеті, құралдары мен түрлерінің тура келуін қамтамасыз ету
2) жаңа тапсырмалар мен бірқалыпты үдемелі өсу көлемін және соған байланысты жүктеменің орындалу жалпы талабын білдіреді
3) жүктемені төмендету