Тест: Физра
Список вопросов
1. Дене тәрбиесінің негізгі құралы: |
|
1) салқын суға шомылу | |
2) гигиеналық факторлар | |
3) көрнекілік құралдарын пайдалану | |
4) дене жаттығулары | |
2. Дене жаттығуы түсінігінің мазмұны: |
|
1) жаттығуды орындау барысындағы негізгі үдерістер жиынтығы мен оның қозғалыс құрамы | |
2) қозғалыс құрамы | |
3) қозғалыс құрылымы | |
3. Дене жаттығуының түрі: |
|
1) қозғалыстың кейбір орындалу жиынтығы | |
2) қозғалыстың ішкі және сыртқы құрылымы | |
3) қозғалыстың орындалу көркемділігі | |
4. Қажетті қозғалыс міндеттерін шешу, қозғалыс құрылымының негізгі жиынтығы дегеніміз: |
|
1) қозғалыс техникасының бөлімі | |
2) қозғалыс техникасының негізгі бөлімі | |
3) қозғалыс техникасының негізі | |
5. Қозғалыс қызметінің уақыт бойынша сипаттамасы: |
|
1) қозғалыс күші | |
2) козғалыс амплитудасы | |
3) қозғалыс уақыты мен қарқыны | |
6. Қозғалыстың жалпы құндылығының сипаттамасы: |
|
1) кеңістік, күш, уақыт, кеңістік-уақыт | |
2) қозғалыстың динамикалық сипаттамасы | |
3) тура, үнемдеу, энергетикалық, созылмалылық | |
7. Дене тәрбиесінің арнайы әдістері: |
|
1) психологиялық әдісі | |
2) көрнекілік әдісі және жылдам ақпарат әдісі | |
3) қатаң реттелген жаттығулар әдісі және ойын, жарыс әдістері | |
8. Дене жаттығуларын орындау барысындағы жүктеме сипаттамасы: |
|
1) жаттығуды орындау барысындағы ағзаның белсенді, қосымша және қиындықтарды жеңу құны | |
2) орындалған жұмыс санының уақыт бірлігі | |
3) ағзаның функционалдық және соған байланысты өзгеруі | |
9. Демалыс аралығы, келесі жүктемеге дейінгі жұмыс қабілетінің толық қалпына келтіруін айқындаушы: |
|
1) ерекше | |
2) жоғары экстремалды | |
3) төмен-жоғары аралық | |
10. Демалыс аралығындағы сабақ барысында берілетін жүктемеге байланысты функционалды өзгерістің аталуы: |
|
1) төмен-жоғары аралық | |
2) экстремалды | |
3) қатты | |
11. Демалыс аралығын айқындаушы жаттығу, жұмыс қабілетін жоғарылатушы сипаттамасы: |
|
1) жұмсақ | |
2) қарапайым | |
3) экстремалды | |
12. Қатаң реттелген жаттығулар әдісінің негізі: |
|
1) демалыс аралығын тура жариялау | |
2) нақты түзілген қозғалыс бағдарламасы және тура жүктеме мен демалыс мөлшері | |
3) жаттығуларды қайталау саны | |
13. Қозғалыс қызметінің оқыту үдерісіне байланысты қатаң реттелген жаттығу әдісі: |
|
1) вариативті, біркелкі жаттығу әдісі | |
2) сараптамалы және толық әдістер негізінде | |
3) стандартты қайталау әдісі | |
14. Қайталау жүктемесі негізінде әртүрлі демалыс аралығында қолданылатын әдіс |
|
1) стандартты-қайталау аралық жаттығу әдісі | |
2) вариативті-аралық жаттығу | |
3) стандартты-қайталау жаттығу әдісі | |
15. Максималды жүктеме әдісінің бағыты: |
|
1) қозғалыс қызметін дамытуға және қалыптастыру | |
2) қозғалыс қызметінің саналы жағын әрі қарай дамыту | |
3) дене қабілеттерін тәрбиелеу | |
16. Жалпы төзімділікті тәрбиелеудегі айналмалы жаттығу әдісі: |
|
1) айналмалы шынығу ұзақ үздіксіз жаттығу әдісі арқылы | |
2) айналмалы шынығу жаттығу аралығы біртіндеп демалыс аралығы әдісі арқылы | |
3) айналмалы шынығу қатты жұмыс істеу әдісі | |
17. Қозғалыс қызметін көрнектілік негізінде ұйымдастыруды сипаттайтын әдіс: |
|
1) ойын | |
2) қатаң реттелген жаттығу әдісі | |
3) аралас | |
18. Негізгі сабақ міндетіне шұғылданушылардың қызығушылығын бағыттайтын қағида: |
|
1) белсенділік | |
2) көрнекілік | |
3) қолайлылық | |
19. Белсенділік қағидасы мазмұнына қойылатын талаптар: |
|
1) қиын жағдайды қамтамасыз ету | |
2) шұғылданушыларды қиындықтан өту үшін қамтамасыз ету | |
3) өзіндік тәрбиені қамтамасыз ету | |
20. Шұғылданушылар мүмкіндігімен дене тәрбиесінің әдісі, құралы және міндетінің арнайы ұқсастығын айқындайтын қағида: |
|
1) көрнекілік | |
2) жүйелік | |
3) ерекшелік | |
21. Қиындық біртіндеп өсуді қамтамасыз ететін ереже: |
|
1) белгілі ережеден белгісізге | |
2) оқуда - қиын, соғыста - оңай ережесі | |
3) қарапайым ережеден күрделіге | |
22. Қозғалыс дағдысын қолданудың негізгі мазмұнын қамтамасыз ету: |
|
1) қозғалысқа оқыту | |
2) дене қабілеттерін тәрбиелеу | |
3) сауықтыру міндеттерін шешу | |
23. Дене тәрбиесі барысында қарастырылатын дене жаттығуы бірлестігінің ережесі: |
|
1) белгіліден - белгісізге | |
2) қарапайымнан - күрделіге, оңайдан - қиындыққа | |
3) белгіліден - белгісізге, меңгеру | |
24. Дене тәрбиесін құруда келесі сабақ, өткен сабақтың жалғасын табуды айқындайтын қағида: |
|
1) қолайлылық | |
2) динамикалық | |
3) жүйелік | |
25. Сабақ жүйесінде дене жаттығуларын бір қалыпты қамтамасыз ету үшін қажет: |
|
1) дене қабілеттерінің жақсы жағын толық қолдану | |
2) қозғалыс тәсілдерінің жақсы жағын барынша қолдану | |
3) ығыстырудың барынша жақсы жағын қолдану, оның кері әсерін жою | |
26. Дене тәрбиесінің қағидаларына байланысты жүктемені жоғарылату үш жолы: |
|
1) теңіз тәріздес | |
2) баспалдақты | |
3) белгіленген бағыттың бәрі де іске асырылады | |
27. Дене тәрбиесін оқытуға арналған пән болып есептелінеді: |
|
1) білім және дене мәдениеті жағынан білу | |
2) ақыл-оймен | |
3) қозғалысымен | |
28. Бейімделу, бағытта болу негізі анықтайды: |
|
1) негізгі тірек нүктелерін | |
2) қозғалысты орындаудың негізгі күшін, ретін, жағдайын | |
3) жалпы қисындылық қозғалыс жобасын | |
29. Қозғалыс шеберлігі түсінігін айқындайды: |
|
1) адамның қозғалыс мүмкіндігін автоматты түрде іске асыру жолы | |
2) адамның қозғалыс мүмкіндігін іске асыру жолы | |
3) адамның қозғалыс мүмкіндігін білім арқылы, ал қосалқы бағыты автоматты түрде іске асырылады | |
30. Қозғалыс дағдысының негізгі айырмашылығы: |
|
1) қимыл автоматизмдерінің қозғалысты басқарудың орта деңгейі | |
2) қозғалысты эмоционалды түрде орындау | |
3) автоматты түрдегі қозғалыс | |
31. Қозғалыс шеберлігінің айырмашылығын көрсет: |
|
1) қозғалысты орындау тұрақсыздығы, қозғалыс техникасының өзгеруі | |
2) қозғалыстың дайындық сатысының ұқсастығы | |
3) қозғалыстың қорытынды сатысының ұқсастығы | |
32. Ығыстыру дағдысын айқындайды: |
|
1) қозғалыстың қорытынды сатысының ұқсастығы | |
2) қозғалыс техникасының негізгі және түсінік негізінің ұқсастығы | |
3) қозғалыс техникасының ұқсастығы | |
33. Қозғалысты оқыту тәжірибесімен айқындалатын негізгі белгілер: |
|
1) психикалық-өзіндік факторлар жағдайлар | |
2) дене қабілеті, қозғалыс тәжірибесі, техникалық дайындықтар | |
3) оқу үдерісін қамтамасыз ететін сыртқы жағдайлар | |
34. Қозғалысқа оқыту үдерісінің кезеңдері: |
|
1) үш | |
2) төрт | |
3) екі | |
35. Қозғалысқа оқытудың бірінші кезеңінің мақсаты: |
|
1) қозғалыс тәжірибесін орындауды оқыту негізін қалыптастыру | |
2) қозғалыс техникасын бөлшектеп қолдану | |
3) қозғалыс тәжірибесін қалыптастыруды аяқтау | |
36. Күрделі қозғалысқа оқытудың бірінші кезеңінде қолданылатын әдіс: |
|
1) жаттығуды түйіндестіру | |
2) бірыңғай құрастырылған | |
3) бөлшектелген | |
37. Қозғалысқа оқытудың екінші кезеңінің мақсаты: |
|
1) қозғалыс техникасының вариативтігіне қол жеткізу | |
2) қозғалыс техникасын әрі қарай оқытуды жалғастыру | |
3) қозғалыс тәжірибесін қалыптастыруды аяқтау | |
38. Қозғалысқа оқытудың екінші кезеңінде қолданылатын негізгі тәжірибелік оқыту әдісі: |
|
1) сөзді қолдану | |
2) түйіндестіру | |
3) жаттығуды бөлшектеп орындау | |
39. Динамикалық қағиданың мәні (өскелең)-(өсу): |
|
1) шұғылданушылар дене тәрбиесі мүмкіндігінің міндеті, құралдары мен түрлерінің тура келуін қамтамасыз ету | |
2) жаңа тапсырмалар мен бірқалыпты үдемелі өсу көлемін және соған байланысты жүктеменің орындалу жалпы талабын білдіреді | |
3) жүктемені төмендету |