Тест: автомат
Список вопросов
1. Қазақстан жеріндегі тұңғыш теміржол магистралі.... |
|
1) 1893 жылы 30 тамыз | |
2) 1825 жылы 20 қазан | |
3) 1894 жылы 25 казан | |
4) 1904 жылы 3 қыркүйек | |
5) 1895 жылы 10 желтоқсан | |
2. Аралық реттеу жүйелері дегеніміз- |
|
1) пойыздың аралыкка жөнелтілуіне рұқсат етеді немесе тыйым салады | |
2) аралықтар құрылғыларына жатады және даражолды пойыздар жүрісін реттеу | |
3) жолаушылар мен жүктер баратын жеріне жедел қауіпсіз жеткізу | |
4) аралыққа немесе блок-аралыққа өтуге рұқсат ететін сигналдар | |
5) пойыздар жүрісін автоматты реттеу жүйелері оған жедел басшылық жүргізу | |
3. Егер машинист уақытында тежемесе және тоқтатуға шара қолданбаса |
|
1) барлығы дұрыс | |
2) Станция кезекшілері көмегіне жүгінеді | |
3) АЛС құрылғысы машинист кабинасы пойыз жақындағанда өтпелі және стансалық бағдаршамдардың көрсеткішін жеткізеді | |
4) АЛС автотоқтатқышымен қоса жол және локомотив құрылғыларының жиынтығы | |
5) АЛС құрылгысы жабық багдаршам алдында пойызды автоматты реттеу токтатуы керек | |
4. Пойыз жүргізудің жылдамдық режимі мен машинисттің қырағылығын қадағалайды, локомотив бригадасының еңбек жағдайын жақсартады |
|
1) қауіпсіздік ережелері | |
2) қосымша кауіпсіздік құрылғылары | |
3) еңбек қауіпсіздік іс-шаралары | |
4) қосымша құрылғылар | |
5) барлығы дұрыс | |
5. ДО құрылғылары қамтамасыз етеді |
|
1) стансадағы бағыттамалары мен жолдардың аралықтардағы блокаралықтардың жағдайы мен бос еместігін бақылау | |
2) станса бағыттамалары мен сигналдарын жергілікті және резервті басқаруға көшу | |
3) пойыздардың атқарылған жүріс графигін автоматты түрде жазу | |
4) барлыгы дұрыс | |
5) бірнеше стансалар мен аралықтардың бағыттамалары мен сигналдарын бір қосыннан басқару | |
6. ДБ-АБК кешенді жүйесінің негізгі қызметтері |
|
1) барлығы дұрыс | |
2) стансадағы кіреберіс шығаберіс бағдаршамдардың жай-күйін жарық таблодан ДНЦ көріп отыруына мүмкіндік туғызады | |
3) автоблокировкамен жабдықталған теміржол телімдерінде пойыз диспетчеріне және автоматты телесигнализация жүйесін беріп отырады | |
4) жүйеге қызмет етуді қамтамасыз ету | |
5) телімдер мен стансалардагы пойыздар жүріс жайы туралы акпараттарды тіркеу және есте сақтау | |
7. ДО дегеніміз- |
|
1) дөңестік программалы тарату құрылғысы | |
2) бағыттамалар мен сигналдарды басқару пультінен басқаруды қамтамасыз етеді | |
3) дөңестік локомотивті телебасқару | |
4) телебасқару жүйесінің көмегімен бір қосыннан бірқатар багыттамалар мен сигналдарды басқаруга мүмкіндік береді | |
5) дөңестік автоматты орталықтандыру | |
8. Локомотив түрлері |
|
1) жабық, жартылай, ашық | |
2) аралық, учаскелік, сұрыптау | |
3) мемлекеттік, жекеменшік | |
4) жүк және жолаушылар | |
5) тепловоз, матовоз, электравоз | |
9. Латынша «арба» сөзін білдіретін сөз |
|
1) маневр | |
2) вагон | |
3) жолаушы | |
4) жүк | |
5) локомотив | |
10. Жаппай ақтара тиелетін, әрі сусымалы жүктерді тасымалдау үшін пайдаланылады |
|
1) хоппер вагон | |
2) ашык вагон | |
3) арнайы вагон | |
4) жабық вагон | |
5) жайдақ вагон | |
11. Хоппер вагон қызметі |
|
1) жаппай тиелетін әрі сусымалы жүктерді тасымалдау | |
2) цилиндр түрлі,арнайы дәнекерленген темір ыдыс | |
3) ұзын, үлкен және ауыр салмақты жүктерді тасымалдау | |
4) тасымалдауды ерекше жағдайды талап ететін жүктерді тасымалдауға арналған | |
5) өз бойынан шан шығаратын жүктерді тасымалдауга арналған | |
12. Жалпы жолаушылар вагоны |
|
1) 3 білікті | |
2) 5 білікті | |
3) 1 білікті | |
4) 4 білікті | |
5) 2 білікті | |
13. Тәуліктік жоспар кесте дегеніміз- |
|
1) парктегі өңделуінін және жөнелтілуінін графиктік суреттелуі | |
2) жол жұмысының тәуліктік ауысымдық жоспарын өңдеу | |
3) шұғыл жоспарлау, тасымалдау үрдісін ұйымдастыру | |
4) барлығы дұрыс | |
5) локомотив шаруашылығының негізгі бөлімі | |
14. Белгілі бір уақыт аралығында белгілі бір бағытта жүретін- |
|
1) вагон агыны | |
2) вагондарды ұйымдастыру | |
3) тасымалдау процесі | |
4) барлығы дұрыс | |
5) вагон қозғалысы | |
15. Контейнерлер неше т бола алады (шамамен) |
|
1) 5-6 т | |
2) 10 т | |
3) 4-4,5 т | |
4) 2 т | |
5) 3,5 т | |
16. Контейнерлер неше фунтты болады |
|
1) 30 | |
2) 5 және 10 | |
3) 20 жене 40 | |
4) 50 және 60 | |
5) 10 және 15 | |
17. Тауар салатын көп рет қолданылатын көлік тарасы |
|
1) кантейнер | |
2) вагон | |
3) қорап | |
4) барлығы дұрыс | |
5) прототип | |
18. Контейнерлермен тасымалдауға ұсынылатын жүк орындарының салмағы неше кг аспауы тиіс |
|
1) 150 кг | |
2) 180 кг | |
3) 100 кг | |
4) 120 кг | |
5) 200 кг | |
19. Автоматтандырылған жүйе мақсаты |
|
1) тасымалдау працесін жеделдетеді | |
2) жүкті сақтайды | |
3) тасымалдау процесін жоспарлау | |
4) тасымалдау процесін ұйымдастыру | |
5) тасымалдау жүйесін жақсартады | |
20. Станцияға қайта өңдеусіз неше транзитті поездар келеді |
|
1) 15 | |
2) 17 | |
3) 20 | |
4) 16 | |
5) 18 | |
21. Поездар қозғалысымен байланысты қызметкерлер- |
|
1) ДС қызметкерлері | |
2) станция бойыынша кезекшілер | |
3) құрама поездың бас кондукторы | |
4) ДСПП кезекшілері | |
5) машинист, пош машинисты | |
22. Станция бойынша кезекші поездар қозғалысы жөніндегі нұсқаулар қалай беріледі |
|
1) телефон арқылы | |
2) барлығы дұрыс | |
3) селекторлык телефон | |
4) сигнал арқылы | |
5) рация | |
23. Белсенді және пассивті деп бөлінетін функция |
|
1) ДЛТ | |
2) пойыз диспитчері | |
3) стансалық жүйелер | |
4) АЛС | |
5) электрлі жезлді жүйе | |
24. Пассив функциясы пойыз диспетчері жұмыс уақытының қанша % жұмсайды |
|
1) 10-15 | |
2) 25-35 | |
3) 45-50 | |
4) 20-25 | |
5) 30-40 | |
25. Алдын ала және дәл ақпараты не үшін қажет |
|
1) поездар жөнелтілетінін білдіру | |
2) поездар жөнелтіліп бара жатырғанын білдіру | |
3) поездар жақындаганын білдіру | |
4) поездар келгенін білдіру | |
5) поездар қабылдағанын білдіру | |
26. Диспетчерлеу дегеніміз- |
|
1) тасымалдау процесін автомат-н жүйесінің ақпарат алмасуы | |
2) жұмыс кестелері мен өндірістік багдарлар орындау | |
3) теміржолда эксплуатацилық жұмысын ұйымдастыру | |
4) парктегі құрамдарды өңдеудің уақытын, станция жұмысын кешенді талдау | |
5) мамандандырылу қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету, қабылдау | |
27. Бірыңғай цифрлық кодтау жүйесінде неше сан қолданылады |
|
1) 7 | |
2) 9 | |
3) 10 | |
4) 8 | |
5) 2 | |
28. Жүк поезының алғашқы 4 саны нені білдіреді (индекс) |
|
1) барлығы дұрыс | |
2) индекстер бойынша құрамның реттік нөмірі | |
3) поезды калыптастыру станциясының коды | |
4) поездың тағайындалған станциясының коды | |
5) жүк атауын, салмағын | |
29. Жүк жіктелуіне қарай қалай бөлінеді |
|
1) жабық,ашық, жартылай | |
2) үйілмелі, себілмелі, дана таралық | |
3) мемлекеттік,жекеменшік | |
4) барлығы дұрыс | |
5) құрғак, кұйылмалы, жанды | |
30. Инженер жоқ станцияларда оның функцияларын кім орындайды |
|
1) маневрлік диспитчер | |
2) дөңестік локомотивті телебасқару | |
3) диспетчерлік орталықтандыру | |
4) дөңестік автоматты орталықтандыру | |
5) электрлік орталықтандыру | |
31. Жүк тарасы дегеніміз- |
|
1) барлығы дұрыс | |
2) жүк кодтау | |
3) ыдысы,корабы | |
4) жүк маркалау | |
5) жүк түрі | |
32. Бурдюк дегеніміз- |
|
1) прототип түрі | |
2) жүк вагон түрі | |
3) ескі кантейнер түрі | |
4) жолаушылр вагон түрі | |
5) жаңа контейнер түрі | |
33. Автоматтандырылған қоймалардың неше түрі бар |
|
1) 6 | |
2) 10 | |
3) 4 | |
4) 7 | |
5) 8 | |
34. Автоматтандырылған қоймалардың қандай түрлері бар |
|
1) крандар, бункерлер, машина, аралас | |
2) сөрелер, машиналар, крандар, аралас | |
3) машина, процестер, сөрелер | |
4) тонналар, құрылғылар, аралас, процесс | |
5) аспалы, сорелер, бункирлер, аралас | |
35. Көлік сипатына қарай қандай түрге бөлінеді |
|
1) қызмет көрсетуші – қызмет беруші | |
2) мамандандырылган - мамандандырылмаган | |
3) тұрғылы - тұрғысыз | |
4) еңбек өнімділігі | |
5) қажетті- қажетсіз | |
36. Жұмыстардың көлеміне байланысты механикаландырылған қашықтық неше топқа бөлінеді |
|
1) 7 | |
2) 5 | |
3) 4 | |
4) 2 | |
5) 10 | |
37. Вагондарды пайдалану тиімділігі көбінесе қандай дәрежесіне байланысты болады |
|
1) жүккотерімділігі - сыйымдылыгы | |
2) коэффициенті - дәрежесі | |
3) статистикасына | |
4) санына - біліміне | |
5) санының аздығына | |
38. Тиеудің техникалық шамасындағы вагон түрлері |
|
1) ашық вагон, жабық вагон, цистерна | |
2) жартылай ашык вагон, цистирна, платформа | |
3) купе, цистерна, платформа | |
4) изотермиялық вагон, платформа, жартылай ашық вагон | |
5) жартылай жабық вагон, жартылай ашық вагон, изотермиялық вагон | |
39. Тиеудің техникалық шама шарттарында жүккөтерімділігі т неше |
|
1) 97,81,71,31 | |
2) 51,41,91,31 | |
3) 71,66,71,71 | |
4) 81,71,97,31 | |
5) 31,41,51,91 | |
40. Коммерциялық тексеру нені тексереді |
|
1) жүктің тиелуін тексереді | |
2) жүктің ластануын тексереді | |
3) жүктің дұрыс аякталып, тасымалдану кепілдігін тексереді | |
4) жүктің көлемін тексереді | |
5) заттың жеткізілуін, қабылдануын тексереді | |
41. Тасымалдаушының басты міндеті |
|
1) жүкті орналастыру көлемін тексеру | |
2) жүкті уакытылы жеткізу | |
3) жүкті орналастыру | |
4) жүкті уақытылы қабылдау | |
5) жүкті белгілі бір орынға жеткізу | |
42. Уақытылы жеткізілмеген жүк үшін, теміржол тасымал ақысына қанша пайыз сомада айыппұл төлейді |
|
1) 4% | |
2) 10 % | |
3) 9% | |
4) 5% | |
5) 15% | |
43. Жүк тасымалдау дегеніміз- |
|
1) жүкті тасымалдауға даярлау | |
2) шыгарылатын жерінен- тутыну орындарына дейін жеткізу | |
3) жүктің бар-жоғын тексеру | |
4) жүкті қоймаға түсіру | |
5) ауыстырып түсіру, тиеу | |
44. Жүк дегеніміз- |
|
1) белгіленген тәртіп бойынша жүк вагондарымен, контейнерлермен тасымалдау үшін кабылданган нысан | |
2) кез- келген жүкті қабылдап өткізу | |
3) жолаушылар мен жүкті теміржол көлігімен тасымалдау | |
4) жүктерді қабылдап- тапсыру, жолаушыларға қызмет көрсету | |
5) қоймадағы жүкті көлік құралдарына тиеу олардан қоймаға түсіру | |
45. Коммерциялық операция дегеніміз- |
|
1) Теміржол транспортты жұмысын одан әрі дамыту | |
2) Пойыздарды сұрыптау- құрастыру маневр жұмыстары | |
3) Тасымалдау және тапсыру кужаттарын есепке алу, есеп беру құжаттарын толтыру | |
4) Кез- келген жүкті қабылдап өткізу | |
5) Қазақстан экономикасын орындату | |
46. > Станциялар дегеніміз- |
|
1) Теміржолдын тутынушыларымен тікелей байланысты жүзеге асыратын аса маңызды өнд- шару бірліктері | |
2) Теміржолдың көлік құралдарында тиеу және олардан қоймаға түсіру | |
3) Теміржолдың экономикасының күре тамыры | |
4) Қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып басқару | |
5) Теміржол жүк тасымалдауды ұйымдастыру барысында тасымалдау | |
47. Жүк жұмыстарының концентрациясы мәселесінің неше мақсаты бар |
|
1) 5 | |
2) 2 | |
3) 8 | |
4) 6 | |
5) 12 | |
48. Жүк тасымалдау ережелері жарғының нешінші бабына сәйкес жүргізіледі |
|
1) 12 бабына | |
2) 5 бабына | |
3) 9 бабына | |
4) 20 бабына | |
5) 2 бабына | |
49. Теміржол көлігінің қызметін пайдаланушы дегеніміз- |
|
1) Теміржол көлігінін ұйымдары - теміржолдагы жеке кәсіпкерлер көрсететін пайдаланатын жолаушы | |
2) Теміржол іс- қағаздарын жүргізу | |
3) Тасымалдауға даярлаушы, ұйымдастырушы | |
4) Теміржол техникалық операцияларды жүзеге асыруға мүмкіндік береді | |
5) Жолаушыларға қызмет көрсету операциялары, қабылдау- жөнелту | |
50. Стансалар нешеге бөлінеді |
|
1) 7 | |
2) 2 | |
3) 4 | |
4) 6 | |
5) 10 | |
51. Вагонды таразылар қанша т- дан қанша т- ға дейін салмаққа ие |
|
1) 50 т- дан 100 т-ға | |
2) 100 т-дан 200 т-ға | |
3) 150 т-дан 1000 т-ға | |
4) 10 т- дан 200 т-ға | |
5) 80 т - дан 100 т-ға | |
52. Таразылар қандай режимде өлшеу жұмысын жүргізеді |
|
1) Коммерциялық купе вагонды өлшейді | |
2) Статистикалык қозгалыстағы вагонды өлшейді | |
3) жабық вагон кезінде | |
4) қозғалыссыз вагон | |
5) электрондық | |
53. Салмақ өлшеуіштер |
|
1) бункерлі және кранды | |
2) жүкті, платформалы, конвейерлі | |
3) платформалы ,жүкті , автомобильді | |
4) вагонды, автомобильді, таварлы, кранды, бункерлі, канвейерлі | |
5) товарлы және конвейерлі | |
54. Автомобильдің жүк көтерімділігін пайдалану бойынша неше класқа |
|
1) 12 | |
2) 2 | |
3) 10 | |
4) 5 | |
5) 7 | |
55. Жүктер қауіптілік дәрежесі бойынша қаншатопқа бөлінеді |
|
1) 7 топ | |
2) 9 топ | |
3) 5 топ | |
4) 10 топ | |
5) 8 топ | |
56. Жүктер қауіптілік ддәрежесінің 4- ші тобы қандай |
|
1) шаңдатқыш және ыстық | |
2) күйдіргіш сұйыктыктар | |
3) қауіпті жүктер | |
4) тез жанатын | |
5) уландыратын, радиактивті, жарылғыш зат | |
57. Автоматтандырылған қоймалар салу |
|
1) тиеу- түсіру жұмыстарын автоматтандырудын манызды факторы | |
2) жүктерді тасымалдау жүзеге асырылады | |
3) резервтерді ііске қосу | |
4) барлығы дұрыс | |
5) шаң- тозаңның түспеуін қамтамасыз етеді | |
58. Тиеу- түсіру жұмыстарын автоматтандыру дегеніміз- |
|
1) пойыздардың келуі, таратылуы, қалыптасуы, жөнелтілуі, станцияда әртүрлі санаттағы вагондардың болуы, тасымалданатын жүктердің сақталуын қамтамасыз ету | |
2) бәрі дұрыс | |
3) вагондардың әртүрлі операциялардың болуы | |
4) технологиялық процесінің жүк және коммерциялық операцияларды орындау | |
5) жүктерді тиеу және түсіру бойынша барлык жумыстар процестері оператордың функцияларын алмастыратын арнайы жүйелер мен құрылғылармен басқарылатын машиналармен жүзеге асырылатын процесс | |
59. Жиналмалы- үлестірмелі вагондардың қатынау учаскесінде ұзақ жөнелтілімдерде тасымалдауды ұйымдастыру неше тәсілмен жүзеге асырылуы мүмкін |
|
1) 3 | |
2) 20 | |
3) 2 | |
4) 25 | |
5) 10 | |
60. Автоматтандыру қай жағдайда жүргізіледі |
|
1) жолдың пайдалы ұзындығы бағдаршамдармен шектеледі | |
2) терминалдармен | |
3) сұрыптау станцияларымен | |
4) теміржол көлігінде баскару тиімділігін арттыру максатында теміржол көлігін басқарудың кешенді автоматтандыру | |
5) тиеу- түсірілумен |