Тест: автомат


Список вопросов


1. Қазақстан жеріндегі тұңғыш теміржол магистралі....

1) 1893 жылы 30 тамыз
2) 1825 жылы 20 қазан
3) 1894 жылы 25 казан
4) 1904 жылы 3 қыркүйек
5) 1895 жылы 10 желтоқсан

2. Аралық реттеу жүйелері дегеніміз-

1) пойыздың аралыкка жөнелтілуіне рұқсат етеді немесе тыйым салады
2) аралықтар құрылғыларына жатады және даражолды пойыздар жүрісін реттеу
3) жолаушылар мен жүктер баратын жеріне жедел қауіпсіз жеткізу
4) аралыққа немесе блок-аралыққа өтуге рұқсат ететін сигналдар
5) пойыздар жүрісін автоматты реттеу жүйелері оған жедел басшылық жүргізу

3. Егер машинист уақытында тежемесе және тоқтатуға шара қолданбаса

1) барлығы дұрыс
2) Станция кезекшілері көмегіне жүгінеді
3) АЛС құрылғысы машинист кабинасы пойыз жақындағанда өтпелі және стансалық бағдаршамдардың көрсеткішін жеткізеді
4) АЛС автотоқтатқышымен қоса жол және локомотив құрылғыларының жиынтығы
5) АЛС құрылгысы жабық багдаршам алдында пойызды автоматты реттеу токтатуы керек

4. Пойыз жүргізудің жылдамдық режимі мен машинисттің қырағылығын қадағалайды, локомотив бригадасының еңбек жағдайын жақсартады

1) қауіпсіздік ережелері
2) қосымша кауіпсіздік құрылғылары
3) еңбек қауіпсіздік іс-шаралары
4) қосымша құрылғылар
5) барлығы дұрыс

5. ДО құрылғылары қамтамасыз етеді

1) стансадағы бағыттамалары мен жолдардың аралықтардағы блокаралықтардың жағдайы мен бос еместігін бақылау
2) станса бағыттамалары мен сигналдарын жергілікті және резервті басқаруға көшу
3) пойыздардың атқарылған жүріс графигін автоматты түрде жазу
4) барлыгы дұрыс
5) бірнеше стансалар мен аралықтардың бағыттамалары мен сигналдарын бір қосыннан басқару

6. ДБ-АБК кешенді жүйесінің негізгі қызметтері

1) барлығы дұрыс
2) стансадағы кіреберіс шығаберіс бағдаршамдардың жай-күйін жарық таблодан ДНЦ көріп отыруына мүмкіндік туғызады
3) автоблокировкамен жабдықталған теміржол телімдерінде пойыз диспетчеріне және автоматты телесигнализация жүйесін беріп отырады
4) жүйеге қызмет етуді қамтамасыз ету
5) телімдер мен стансалардагы пойыздар жүріс жайы туралы акпараттарды тіркеу және есте сақтау

7. ДО дегеніміз-

1) дөңестік программалы тарату құрылғысы
2) бағыттамалар мен сигналдарды басқару пультінен басқаруды қамтамасыз етеді
3) дөңестік локомотивті телебасқару
4) телебасқару жүйесінің көмегімен бір қосыннан бірқатар багыттамалар мен сигналдарды басқаруга мүмкіндік береді
5) дөңестік автоматты орталықтандыру

8. Локомотив түрлері

1) жабық, жартылай, ашық
2) аралық, учаскелік, сұрыптау
3) мемлекеттік, жекеменшік
4) жүк және жолаушылар
5) тепловоз, матовоз, электравоз

9. Латынша «арба» сөзін білдіретін сөз

1) маневр
2) вагон
3) жолаушы
4) жүк
5) локомотив

10. Жаппай ақтара тиелетін, әрі сусымалы жүктерді тасымалдау үшін пайдаланылады

1) хоппер вагон
2) ашык вагон
3) арнайы вагон
4) жабық вагон
5) жайдақ вагон

11. Хоппер вагон қызметі

1) жаппай тиелетін әрі сусымалы жүктерді тасымалдау
2) цилиндр түрлі,арнайы дәнекерленген темір ыдыс
3) ұзын, үлкен және ауыр салмақты жүктерді тасымалдау
4) тасымалдауды ерекше жағдайды талап ететін жүктерді тасымалдауға арналған
5) өз бойынан шан шығаратын жүктерді тасымалдауга арналған

12. Жалпы жолаушылар вагоны

1) 3 білікті
2) 5 білікті
3) 1 білікті
4) 4 білікті
5) 2 білікті

13. Тәуліктік жоспар кесте дегеніміз-

1) парктегі өңделуінін және жөнелтілуінін графиктік суреттелуі
2) жол жұмысының тәуліктік ауысымдық жоспарын өңдеу
3) шұғыл жоспарлау, тасымалдау үрдісін ұйымдастыру
4) барлығы дұрыс
5) локомотив шаруашылығының негізгі бөлімі

14. Белгілі бір уақыт аралығында белгілі бір бағытта жүретін-

1) вагон агыны
2) вагондарды ұйымдастыру
3) тасымалдау процесі
4) барлығы дұрыс
5) вагон қозғалысы

15. Контейнерлер неше т бола алады (шамамен)

1) 5-6 т
2) 10 т
3) 4-4,5 т
4) 2 т
5) 3,5 т

16. Контейнерлер неше фунтты болады

1) 30
2) 5 және 10
3) 20 жене 40
4) 50 және 60
5) 10 және 15

17. Тауар салатын көп рет қолданылатын көлік тарасы

1) кантейнер
2) вагон
3) қорап
4) барлығы дұрыс
5) прототип

18. Контейнерлермен тасымалдауға ұсынылатын жүк орындарының салмағы неше кг аспауы тиіс

1) 150 кг
2) 180 кг
3) 100 кг
4) 120 кг
5) 200 кг

19. Автоматтандырылған жүйе мақсаты

1) тасымалдау працесін жеделдетеді
2) жүкті сақтайды
3) тасымалдау процесін жоспарлау
4) тасымалдау процесін ұйымдастыру
5) тасымалдау жүйесін жақсартады

20. Станцияға қайта өңдеусіз неше транзитті поездар келеді

1) 15
2) 17
3) 20
4) 16
5) 18

21. Поездар қозғалысымен байланысты қызметкерлер-

1) ДС қызметкерлері
2) станция бойыынша кезекшілер
3) құрама поездың бас кондукторы
4) ДСПП кезекшілері
5) машинист, пош машинисты

22. Станция бойынша кезекші поездар қозғалысы жөніндегі нұсқаулар қалай беріледі

1) телефон арқылы
2) барлығы дұрыс
3) селекторлык телефон
4) сигнал арқылы
5) рация

23. Белсенді және пассивті деп бөлінетін функция

1) ДЛТ
2) пойыз диспитчері
3) стансалық жүйелер
4) АЛС
5) электрлі жезлді жүйе

24. Пассив функциясы пойыз диспетчері жұмыс уақытының қанша % жұмсайды

1) 10-15
2) 25-35
3) 45-50
4) 20-25
5) 30-40

25. Алдын ала және дәл ақпараты не үшін қажет

1) поездар жөнелтілетінін білдіру
2) поездар жөнелтіліп бара жатырғанын білдіру
3) поездар жақындаганын білдіру
4) поездар келгенін білдіру
5) поездар қабылдағанын білдіру

26. Диспетчерлеу дегеніміз-

1) тасымалдау процесін автомат-н жүйесінің ақпарат алмасуы
2) жұмыс кестелері мен өндірістік багдарлар орындау
3) теміржолда эксплуатацилық жұмысын ұйымдастыру
4) парктегі құрамдарды өңдеудің уақытын, станция жұмысын кешенді талдау
5) мамандандырылу қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету, қабылдау

27. Бірыңғай цифрлық кодтау жүйесінде неше сан қолданылады

1) 7
2) 9
3) 10
4) 8
5) 2

28. Жүк поезының алғашқы 4 саны нені білдіреді (индекс)

1) барлығы дұрыс
2) индекстер бойынша құрамның реттік нөмірі
3) поезды калыптастыру станциясының коды
4) поездың тағайындалған станциясының коды
5) жүк атауын, салмағын

29. Жүк жіктелуіне қарай қалай бөлінеді

1) жабық,ашық, жартылай
2) үйілмелі, себілмелі, дана таралық
3) мемлекеттік,жекеменшік
4) барлығы дұрыс
5) құрғак, кұйылмалы, жанды

30. Инженер жоқ станцияларда оның функцияларын кім орындайды

1) маневрлік диспитчер
2) дөңестік локомотивті телебасқару
3) диспетчерлік орталықтандыру
4) дөңестік автоматты орталықтандыру
5) электрлік орталықтандыру

31. Жүк тарасы дегеніміз-

1) барлығы дұрыс
2) жүк кодтау
3) ыдысы,корабы
4) жүк маркалау
5) жүк түрі

32. Бурдюк дегеніміз-

1) прототип түрі
2) жүк вагон түрі
3) ескі кантейнер түрі
4) жолаушылр вагон түрі
5) жаңа контейнер түрі

33. Автоматтандырылған қоймалардың неше түрі бар

1) 6
2) 10
3) 4
4) 7
5) 8

34. Автоматтандырылған қоймалардың қандай түрлері бар

1) крандар, бункерлер, машина, аралас
2) сөрелер, машиналар, крандар, аралас
3) машина, процестер, сөрелер
4) тонналар, құрылғылар, аралас, процесс
5) аспалы, сорелер, бункирлер, аралас

35. Көлік сипатына қарай қандай түрге бөлінеді

1) қызмет көрсетуші – қызмет беруші
2) мамандандырылган - мамандандырылмаган
3) тұрғылы - тұрғысыз
4) еңбек өнімділігі
5) қажетті- қажетсіз

36. Жұмыстардың көлеміне байланысты механикаландырылған қашықтық неше топқа бөлінеді

1) 7
2) 5
3) 4
4) 2
5) 10

37. Вагондарды пайдалану тиімділігі көбінесе қандай дәрежесіне байланысты болады

1) жүккотерімділігі - сыйымдылыгы
2) коэффициенті - дәрежесі
3) статистикасына
4) санына - біліміне
5) санының аздығына

38. Тиеудің техникалық шамасындағы вагон түрлері

1) ашық вагон, жабық вагон, цистерна
2) жартылай ашык вагон, цистирна, платформа
3) купе, цистерна, платформа
4) изотермиялық вагон, платформа, жартылай ашық вагон
5) жартылай жабық вагон, жартылай ашық вагон, изотермиялық вагон

39. Тиеудің техникалық шама шарттарында жүккөтерімділігі т неше

1) 97,81,71,31
2) 51,41,91,31
3) 71,66,71,71
4) 81,71,97,31
5) 31,41,51,91

40. Коммерциялық тексеру нені тексереді

1) жүктің тиелуін тексереді
2) жүктің ластануын тексереді
3) жүктің дұрыс аякталып, тасымалдану кепілдігін тексереді
4) жүктің көлемін тексереді
5) заттың жеткізілуін, қабылдануын тексереді

41. Тасымалдаушының басты міндеті

1) жүкті орналастыру көлемін тексеру
2) жүкті уакытылы жеткізу
3) жүкті орналастыру
4) жүкті уақытылы қабылдау
5) жүкті белгілі бір орынға жеткізу

42. Уақытылы жеткізілмеген жүк үшін, теміржол тасымал ақысына қанша пайыз сомада айыппұл төлейді

1) 4%
2) 10 %
3) 9%
4) 5%
5) 15%

43. Жүк тасымалдау дегеніміз-

1) жүкті тасымалдауға даярлау
2) шыгарылатын жерінен- тутыну орындарына дейін жеткізу
3) жүктің бар-жоғын тексеру
4) жүкті қоймаға түсіру
5) ауыстырып түсіру, тиеу

44. Жүк дегеніміз-

1) белгіленген тәртіп бойынша жүк вагондарымен, контейнерлермен тасымалдау үшін кабылданган нысан
2) кез- келген жүкті қабылдап өткізу
3) жолаушылар мен жүкті теміржол көлігімен тасымалдау
4) жүктерді қабылдап- тапсыру, жолаушыларға қызмет көрсету
5) қоймадағы жүкті көлік құралдарына тиеу олардан қоймаға түсіру

45. Коммерциялық операция дегеніміз-

1) Теміржол транспортты жұмысын одан әрі дамыту
2) Пойыздарды сұрыптау- құрастыру маневр жұмыстары
3) Тасымалдау және тапсыру кужаттарын есепке алу, есеп беру құжаттарын толтыру
4) Кез- келген жүкті қабылдап өткізу
5) Қазақстан экономикасын орындату

46. > Станциялар дегеніміз-

1) Теміржолдын тутынушыларымен тікелей байланысты жүзеге асыратын аса маңызды өнд- шару бірліктері
2) Теміржолдың көлік құралдарында тиеу және олардан қоймаға түсіру
3) Теміржолдың экономикасының күре тамыры
4) Қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып басқару
5) Теміржол жүк тасымалдауды ұйымдастыру барысында тасымалдау

47. Жүк жұмыстарының концентрациясы мәселесінің неше мақсаты бар

1) 5
2) 2
3) 8
4) 6
5) 12

48. Жүк тасымалдау ережелері жарғының нешінші бабына сәйкес жүргізіледі

1) 12 бабына
2) 5 бабына
3) 9 бабына
4) 20 бабына
5) 2 бабына

49. Теміржол көлігінің қызметін пайдаланушы дегеніміз-

1) Теміржол көлігінін ұйымдары - теміржолдагы жеке кәсіпкерлер көрсететін пайдаланатын жолаушы
2) Теміржол іс- қағаздарын жүргізу
3) Тасымалдауға даярлаушы, ұйымдастырушы
4) Теміржол техникалық операцияларды жүзеге асыруға мүмкіндік береді
5) Жолаушыларға қызмет көрсету операциялары, қабылдау- жөнелту

50. Стансалар нешеге бөлінеді

1) 7
2) 2
3) 4
4) 6
5) 10

51. Вагонды таразылар қанша т- дан қанша т- ға дейін салмаққа ие

1) 50 т- дан 100 т-ға
2) 100 т-дан 200 т-ға
3) 150 т-дан 1000 т-ға
4) 10 т- дан 200 т-ға
5) 80 т - дан 100 т-ға

52. Таразылар қандай режимде өлшеу жұмысын жүргізеді

1) Коммерциялық купе вагонды өлшейді
2) Статистикалык қозгалыстағы вагонды өлшейді
3) жабық вагон кезінде
4) қозғалыссыз вагон
5) электрондық

53. Салмақ өлшеуіштер

1) бункерлі және кранды
2) жүкті, платформалы, конвейерлі
3) платформалы ,жүкті , автомобильді
4) вагонды, автомобильді, таварлы, кранды, бункерлі, канвейерлі
5) товарлы және конвейерлі

54. Автомобильдің жүк көтерімділігін пайдалану бойынша неше класқа

1) 12
2) 2
3) 10
4) 5
5) 7

55. Жүктер қауіптілік дәрежесі бойынша қаншатопқа бөлінеді

1) 7 топ
2) 9 топ
3) 5 топ
4) 10 топ
5) 8 топ

56. Жүктер қауіптілік ддәрежесінің 4- ші тобы қандай

1) шаңдатқыш және ыстық
2) күйдіргіш сұйыктыктар
3) қауіпті жүктер
4) тез жанатын
5) уландыратын, радиактивті, жарылғыш зат

57. Автоматтандырылған қоймалар салу

1) тиеу- түсіру жұмыстарын автоматтандырудын манызды факторы
2) жүктерді тасымалдау жүзеге асырылады
3) резервтерді ііске қосу
4) барлығы дұрыс
5) шаң- тозаңның түспеуін қамтамасыз етеді

58. Тиеу- түсіру жұмыстарын автоматтандыру дегеніміз-

1) пойыздардың келуі, таратылуы, қалыптасуы, жөнелтілуі, станцияда әртүрлі санаттағы вагондардың болуы, тасымалданатын жүктердің сақталуын қамтамасыз ету
2) бәрі дұрыс
3) вагондардың әртүрлі операциялардың болуы
4) технологиялық процесінің жүк және коммерциялық операцияларды орындау
5) жүктерді тиеу және түсіру бойынша барлык жумыстар процестері оператордың функцияларын алмастыратын арнайы жүйелер мен құрылғылармен басқарылатын машиналармен жүзеге асырылатын процесс

59. Жиналмалы- үлестірмелі вагондардың қатынау учаскесінде ұзақ жөнелтілімдерде тасымалдауды ұйымдастыру неше тәсілмен жүзеге асырылуы мүмкін

1) 3
2) 20
3) 2
4) 25
5) 10

60. Автоматтандыру қай жағдайда жүргізіледі

1) жолдың пайдалы ұзындығы бағдаршамдармен шектеледі
2) терминалдармен
3) сұрыптау станцияларымен
4) теміржол көлігінде баскару тиімділігін арттыру максатында теміржол көлігін басқарудың кешенді автоматтандыру
5) тиеу- түсірілумен