Тест: 151-199


Список вопросов


1. Пікірлескен адамдар арасындағы хабар алмасу:

1) Қарым-қатынастың интерактивті түрі
2) Қарым-қатынастың информациялы-коммуникативті түрі
3) Қарым-қатынастың әлеуметтік түрі
4) Қарым-қатынастың перцептивті түрі
5) Қарым-қатынастың коммуникативті түрі

2. Қарым-қатынастың пікірлесу түрі біліммен, идеямен ғана емес, іс-әрекетпен көрінетін түрі:

1) Қарым-қатынастың интерактивті түрі
2) Қарым-қатынастың информациялы-коммуникативті түрі
3) Қарым-қатынастың перцептивті түрі
4) Қарым-қатынастың әлеуметтік түрі
5) Қарым-қатынастың коммуникативті түрі

3. Адамдардың қарым-қатынас арасындағы бірін-бірі түсіну процесі:

1) Қарым-қатынастың интерактивті түрі
2) Қарым-қатынастың перцептивті түрі
3) Қарым-қатынастың информациялы-коммуникативті түрі
4) Қарым-қатынастың әлеуметтік түрі
5) Қарым-қатынастың коммуникативті түрі

4. Қарым-қатынастың әлеуметтік қызметпен, белгілі бір уақытпен, формамен қамтамасыз етілетін түрі:

1) Іскерлік қарым-қатынас
2) Ресми емес қарым-қатынас
3) Әлеуметтік-бағдарлы қарым-қатынас
4) Ресми қарым-қатынас
5) Тұлғалық-бағдарлық қарым-қатынас

5. Іскерлік қарым-қатынастағы экстролингвистикалық жүйе:

1) Мимика, пантомимика, жесттер, позалар
2) Дауыс ырғағы, дауыс қарқыны, диапазоны, дыбыс ауқымы
3) Сөйлесудегі паузалар, күрсіну жөтелу,күлу, жылау
4) Сөйлесудегі барлық мимикалар жүйесі
5) Сөйлесудегі барлық дене қозғалыстары

6. Іскерлік қарым-қатынастағы оптикалық-кинетикалық жүйе:

1) Сөйлесудегі барлық паузалар жиынтығы
2) Мимика, пантомимика, жесттер, позалар
3) Дауыс ырғағы, дауыс қарқыны, диапазоны, дыбыс ауқымы
4) Сөйлесудегі паузалар, күрсіну жөтелу,күлу, жылау
5) Сқйлесудегі дауыс ырғағының барлық диапазондары

7. Іскерлік қарым-қатынастағы паралингвистикалық жүйе:

1) Сөйлесудегі барлық дене қозғалыстары
2) Мимика, пантомимика, жесттер, позалар
3) Сөйлесудегі паузалар, күрсіну жөтелу,күлу, жылау
4) Сөйлесудегі барлық мимикалар жүйесі
5) Дауыс ырғағы, дауыс қарқыны, диапазоны, дыбыс ауқымы

8. Іскерлік қарым-қатынастағы рефлексивті тыңдау:

1) Әңгімелесушінің сөздерін жүйелеу мақсатында оның сөздерін жазып алу
2) Әңгімелесушінің сөзіне ескертулермен араласпай, үндемей тыңдау
3) Әңгімелесушінің сөздерін нақтылау мақсатында онымен белсенді түрде кері байланыс орнату
4) Әңгімелесушінің сөздерін бөле беру
5) Әңгімелесушінің сөздерін нақтылау мақсатында жазбаша байланыс орнату

9. Іскерлік қарым-қатынастағы рефлексивті емес тыңдау:

1) Әңгімелесушінің сөздерін нақтылау мақсатында онымен белсенді түрде кері байланыс орнату
2) Әңгімелесушінің сөзіне ескертулермен араласпай, үндемей тыңдау
3) Әңгімелесушінің сөздерін нақтылау мақсатында жазбаша байланыс орнату
4) Әңгімелесушінің сөздерін бөле беру
5) Әңгімелесушінің сөздерін жүйелеу мақсатында оның сөздерін қайталау

10. Іскерлік қарым-қатынастағы коммуникативтік кедергі:

1) Белгілі бір ақпаратты жеткізудегі психологиялық кедергі
2) Белгілі бір ақпаратты жүзеге асыруда пайда болатын басқарушылық тарапынан жасалатын ескерту
3) Белгілі бір жұмысты орындауда пайда болатын эмоциялар жиынтығы
4) Белгілі бір ақпаратты жеткізудегі кәсіби кедергі
5) Белгілі бір ақпаратты жеткізудегі мотивациялық кедергі

11. Адамдар арасындағы вербалды қарым-қатынас:

1) жест және мимика
2) тіл және сөйлеу
3) жест және көзбен қатынас
4) мимика және пантомимика
5) мимика және сөйлеу

12. Эмпатия бұл-

1) Басқа адамның эмоцияларын терең түсіне алу, оның эмоцияларын өзінің бойынан өткізе алу:
2) Басқа адамды мінез-құлқына санасыз түрде бағытталу
3) Басқа адамды саналы және санасыз түрде өзіне ұқсату арқылы түсіну тәсілі:
4) Басқа адамның эмоцияларын қабылдай алмау:
5) Басқа адамды саналы түрле ынталандыра білу:

13. Әлеуметтік интеллект түсінігін алғашқы рет енгізген ғалым:

1) Карл Юнг
2) Альфред Адлер
3) Эдвард Торндайк
4) Зигмунд Фрейд
5) Чарьз Дарвин

14. Құндылығы мен нормалары жалпы әлеуметтік талаптарға сай келетін барынша жоғары дамыған топ:

1) Ассоциация тобы
2) Ұжым
3) Уақытша топ
4) Референттік топ
5) Корпорация тобы.

15. Іскерлік қарым-қатынастағы әлеуметтік-мәдени айырмашылықтар негізінде пайда болатын қарым -қатынастағы кедергі:

1) Гендерлік айырмашылықтар негізінде пайда болатын қарым-қатынас процесіндегі ұғымдарды әртүрлі түсіну
2) Логикалық айырмашылықтар негізінде пайда болатын қарым-қатынас процесіндегі ұғымдарды әртүрлі түсіну
3) Стилистикалық айырмашылықтар негізінде пайда болатын қарым-қатынас процесіндегі ұғымдарды әртүрлі түсіну
4) Әлеуметтік, саяси, діни және кәсіби айырмашылықтар негізінде пайда болатын қарым-қатынас процесіндегі ұғымдарды әртүрлі түсіну
5) Жыныстық айырмашылықтар негізінде пайда болатын қарым-қатынас процесіндегі ұғымдарды әртүрлі түсіну

16. Вербальды емес қарым -қатынас:

1) тіл арқылы
2) іс-әрекет арқылы
3) дыбыстар мен сөздер арқылы
4) мимика, пантомимика арқылы
5) эмоциялар арқылы

17. Іскерлік қарым-қатынастың формалары:

1) Әңгімелесу, көпшілік алдында сөйлеу, іскерлік хат алмасу, баспасөз конференциясы, келіссөздер, жиналыс
2) Хат алмасу, араласу, әңгімелесу, пікір алмасу, әрекеттесу
3) Хабарласу, араласу, сөйлесу, пікір алмасу, әрекеттесу
4) Хабарласу, араласу, әңгімелесу, пікір алмасу, әрекеттесу
5) Келісім шарт, араласу, әңгімелесу, пікір алмасу, әрекеттесу

18. Іскерлі әңгімелесу-

1) Белгілі бір ақпаратты бір субъектіге бүкіл адамдар тобына хабарлау. мұнда тақырып талқыланбайды, керісінше белгілі бір тақырып бойынша ақпарат беріледі.
2) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі.
3) Ойлар мен идеяларды ауызша білдіру деңгейінде өзекті мәселелерді, міндеттерді талқылау
4) Мәселелерді шешу, жаңа міндеттер қою, стратегияны өзгерту және т. б. үшін белгілі бір адамдар тобын жинау.
5) Ақпаратты жазбаша түрде беру. Ұйым ішінде, ұйым үшін және кәсіпорындар арасында жүзеге асырылады.

19. Көпшілік алдында сөйлеу дегеніміз

1) Ақпаратты жазбаша түрде беру. Ұйым ішінде, ұйым үшін және кәсіпорындар арасында жүзеге асырылады.
2) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі.
3) Белгілі бір ақпаратты бір субъектіге бүкіл адамдар тобына хабарлау. мұнда тақырып талқыланбайды, керісінше белгілі бір тақырып бойынша ақпарат беріледі
4) Ойлар мен идеяларды ауызша білдіру деңгейінде талқылау. Өзекті мәселелерді, міндеттерді талқылау, нюанстарды нақтылау және т. б.
5) Мәселелерді шешу, жаңа міндеттер қою, стратегияны өзгерту және т. б. үшін белгілі бір адамдар тобын жинау.

20. Іскерлік хат алмасу-

1) Белгілі бір ақпаратты бір субъектіге бүкіл адамдар тобына хабарлау. мұнда тақырып талқыланбайды, керісінше белгілі бір тақырып бойынша ақпарат беріледі.
2) Ұйым ішінде және кәсіпорындар арасында жүзеге асырылатын ақпаратты жазбаша түрде беру
3) Мәселелерді шешу, жаңа міндеттер қою, стратегияны өзгерту және т. б. үшін белгілі бір адамдар тобын жинау.
4) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі.
5) Ойлар мен идеяларды ауызша білдіру деңгейінде талқылау. Өзекті мәселелерді, міндеттерді талқылау, нюанстарды нақтылау және т. б.

21. Келіссөздер-

1) Белгілі бір ақпаратты бір субъектіге бүкіл адамдар тобына хабарлау. мұнда тақырып талқыланбайды, керісінше белгілі бір тақырып бойынша ақпарат беріледі
2) Мәселелерді шешу, жаңа міндеттер қою, стратегияны өзгерту және т. б. үшін белгілі бір адамдар тобын жинау
3) Адаммен бірдей позицияны ұстанатын серіктестермен күш біріктіру арқылы міндеттер шешіліп, шешімдер қабылданады, өзара тиімді ынтымақтастық туралы келісімдерге қол қойылады
4) Ойлар мен идеяларды ауызша білдіру деңгейінде талқылау. Өзекті мәселелерді, міндеттерді талқылау, нюанстарды нақтылау және т. б.
5) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі

22. Баспасөз конференциясы-

1) Адаммен бірдей позицияны алатын серіктестермен күш біріктіру. Мұнда міндеттер шешіліп, шешімдер қабылданады, өзара тиімді ынтымақтастық туралы келісімдерге қол қойылады.
2) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі.
3) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі
4) Мәселелерді шешу, жаңа міндеттер қою, стратегияны өзгерту және т. б. үшін белгілі бір адамдар тобын жинау.
5) Белгілі бір ақпаратты бір субъектіге бүкіл адамдар тобына хабарлау. мұнда тақырып талқыланбайды, керісінше белгілі бір тақырып бойынша ақпарат беріледі.

23. Іскерлік мәжіліс:

1) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі.
2) Мәселелерді шешу, жаңа міндеттер қою, стратегияны өзгерту және т. б. үшін белгілі бір адамдар тобын жинау
3) Белгілі бір ақпаратты бір субъектіге бүкіл адамдар тобына хабарлау. мұнда тақырып талқыланбайды, керісінше белгілі бір тақырып бойынша ақпарат беріледі.
4) Адаммен бірдей позицияны алатын серіктестермен күш біріктіру. Мұнда міндеттер шешіліп, шешімдер қабылданады, өзара тиімді ынтымақтастық туралы келісімдерге қол қойылады.
5) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі.

24. Қарым-қатынастағы вербалды емес құралдар:

1) Перцепциялық, оптикалық-кинетикалық, экстравингвистикалық, кеңістіктік-уақыттық.
2) Оптикалық-кинетикалық, паралингвистикалық, экстравингвистикалық, кеңістіктік-уақыттық
3) Атракциялық-кинетикалық, паралингвистикалық, экстравингвистикалық, кеңістіктік-уақыттық.
4) Гностикалық, оптикалық-кинетикалық, экстравингвистикалық, кеңістіктік-уақыттық.
5) Эмпатиялық-кинетикалық, паралингвистикалық, экстравингвистикалық, кеңістіктік-уақыттық.

25. Әлеуметтік-психологиялық рефлексия-бұл

1) Белгілі бір қалыптасқан стереотиптер негізінде жеке тұлғаларды қандай да бір әлеуметтік топтың немесе әлеуметтік құбылыстардың сипаттамалары негізінде қабылдау
2) Субъектінің өзінің жүріс-тұрыс параметрлерін топтың басқа мүшелерімен өзара қарым-қатынас негізінде дұрыс қабылдап және бағалай алу қабілеті
3) Шиеленістің ортасы
4) Дау-дамайдың жауабы
5) Бұл тұлғааралық қабылдау құбылысы. Ол басқа адамның іс-әрекетінің себептерін оның іс-әрекетінің нақты себептері туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында түсіндіруден, байланыстырудан тұрады.

26. Стереотиптизация —

1) Адам туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында оның іс-әрекеті мен жеке қасиеттерін қате қабылдау
2) Тұлғааралық қабылдаудағы басқа адамның іс-әрекетінің себептерін оның іс-әрекетінің нақты себептері туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында түсіндіруден, байланыстырудан тұрады
3) Белгілі бір қалыптасқан стереотиптер негізінде жеке тұлғаларды қандай да бір әлеуметтік топтың немесе әлеуметтік құбылыстардың сипаттамалары негізінде қабылдау
4) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы адам туралы алғашқы әсер қалдырудың тұрақтылығы, ол туралы кейінгі пікірлерге қарамастан, адамды алғашқы әсер бойынша тұрақты қабылдау және бағалау
5) Бұл әлеуметтік психологияның феномені, ол адамды адамның қабылдауында көрінеді – таныс адамға қатысты ол туралы соңғы ақпарат ең есте қаларлық, ал бейтаныс адамға қатысты ол туралы алғашқы әсер ең маңызды болып табылады.

27. Каузальды атрибуция-

1) Адам туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында оның іс-әрекеті мен жеке қасиеттерін қате қабылдау
2) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы басқа адамның іс-әрекетінің себептерін оның іс-әрекетінің нақты себептері туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында түсіндіруден, байланыстырудан тұрады.
3) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы адам туралы алғашқы әсер қалдырудың тұрақтылығы, ол туралы кейінгі пікірлерге қарамастан, адамды алғашқы әсер бойынша тұрақты қабылдау және бағалау
4) Белгілі бір қалыптасқан стереотиптер негізінде жеке тұлғаларды қандай да бір әлеуметтік топтың немесе әлеуметтік құбылыстардың сипаттамалары негізінде қабылдау
5) Бұл әлеуметтік психологияның феномені, ол адамды адамның қабылдауында көрінеді – таныс адамға қатысты ол туралы соңғы ақпарат ең есте қаларлық, ал бейтаныс адамға қатысты ол туралы алғашқы әсер ең маңызды болып табылады.

28. Ореол эффектісі-

1) Қабылдаудың шеткі объектілері ортаңғы объектілеріне қарағанда есте жақсы сақталады
2) Адам туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында оның іс-әрекеті мен жеке қасиеттерін қате қабылдау
3) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы адам туралы әсер қалдырудың тұрақсыздығы, ол туралы қоғамдық пікірлерге негізделіп қабылдау және бағалау
4) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы адам туралы алғашқы әсер қалдырудың тұрақтылығы, ол туралы кейінгі пікірлерге қарамастан, адамды алғашқы әсер бойынша тұрақты қабылдау және бағалау
5) Басқа адамдарды қуанту мен бақытты етуге тырысу

29. Жаңалықтың эффектісі-

1) Тұлға психологиясы
2) Интегративті психология.
3) Инженерлік психология .
4) Бұл әлеуметтік психологияның феномені, ол адамды адамның қабылдауында көрінеді – таныс адамға қатысты ол туралы соңғы ақпарат ең есте қаларлық, ал бейтаныс адамға қатысты ол туралы алғашқы әсер ең маңызды болып табылады.
5) Әлеуметтік психология

30. Алғашқы әсер қалдыру эффектісі-

1) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы адам туралы алғашқы әсер қалдырудың тұрақтылығы, ол туралы кейінгі пікірлерге қарамастан, адамды алғашқы әсер бойынша тұрақты қабылдау және бағалау
2) Қабылдаудың шеткі объектілері ортаңғы объектілеріне қарағанда есте жақсы сақталады
3) Адам туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында оның іс-әрекеті мен жеке қасиеттерін қате қабылдау
4) Басқа адамдарды қуанту мен бақытты етуге тырысу
5) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы адам туралы әсер қалдырудың тұрақсыздығы, ол туралы қоғамдық пікірлерге негізделіп қабылдау және бағалау

31. Шеткі эффектісі-

1) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы адам туралы алғашқы әсер қалдырудың тұрақтылығы, ол туралы кейінгі пікірлерге қарамастан, адамды алғашқы әсер бойынша тұрақты қабылдау және бағалау
2) Қабылдаудың шеткі объектілері ортаңғы объектілеріне қарағанда есте жақсы сақталады
3) Адам туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында оның іс-әрекеті мен жеке қасиеттерін қате қабылдау
4) Басқа адамдарды қуанту мен бақытты етуге тырысу
5) Бұл әлеуметтік психологияның феномені, ол адамды адамның қабылдауында көрінеді – таныс адамға қатысты ол туралы соңғы ақпарат ең есте қаларлық, ал бейтаныс адамға қатысты ол туралы алғашқы әсер ең маңызды болып табылады.

32. Кросс-мәдени менеджмент -

1) Қоғамдық мәдениеттер шекарасында туындайтын қатынастарды басқару, қоғамдық қақтығыстардың себептерін зерттеу және оларды бейтараптандыру
2) Ұлттық және ұйымдастырушылық мәдениеттер шекарасында туындайтын қатынастарды басқару, мәдениетаралық қақтығыстардың себептерін зерттеу және оларды және оларды бейтараптандыру
3) Кәсіпкерлік мәдениеттер шекарасында туындайтын қатынастарды басқару, кәсіпкерлік қақтығыстардың себептерін зерттеу және оларды бейтараптандыру
4) Әлеуметтік мәдениеттер шекарасында туындайтын қатынастарды басқару,әлеуметтік қақтығыстардың себептерін зерттеу және оларды бейтараптандыру
5) Саяси мәдениеттер шекарасында туындайтын қатынастарды басқару, саяси қақтығыстардың себептерін зерттеу және оларды бейтараптандыру

33. Мәдениетті ұжымдық ақылмен бағдарламалау процесі деп сипаттаған кросс-мәдени менеджмент саласын зерттеген:

1) М.Басадур
2) Герт Хофстеде
3) Г.Минцберг
4) С. Робинсон
5) А.Адлер

34. Халықаралық менеджерлердің міндеті

1) Қызметкерлердің мінез-құлқын тиімді коммуникация орнату арқылы басқару және оны халықаралық ынтымақтастықтың негізгі қағидаттарына сәйкес бағыттау
2) Қызметкерлердің мінез-құлқын басқару және оны мәдени ынтымақтастықтың негізгі қағидаттарына сәйкес бағыттау
3) Қызметкерлердің мінез-құлқын басқару және оны әлеуметтік ынтымақтастықтың негізгі қағидаттарына сәйкес бағыттау
4) Қызметкерлердің мінез-құлқын басқару және оны тұлғааралық ынтымақтастықтың негізгі қағидаттарына сәйкес бағыттау
5) Қызметкерлердің мінез-құлқын басқару және оны қоғамдық ынтымақтастықтың негізгі қағидаттарына сәйкес бағыттау

35. С.Робинсон атап көрсеткен халықаралық бизнестегі мәдени фактор рөлін анықтаудың 3 негізгі тәсілдері:

1) Әдіснама, теория, технология
2) Әмбебаптық, экономикалық кластерлік, мәдени-кластерлік көзқарас
3) Параллелді, төмендеуші, нәтиже
4) Вертикалды, горизанталды, үдемелі
5) Жалпы, арнайы

36. Г.Триандис мәдени синдромдардың келесі түрлерін бөледі:

1) Ұжымдық-тұлғааралық, қарапайымдылық- күрделілік, ашықтық- жабықтық
2) Индивидуализм-коллективизм, қарапайымдылық- күрделілік, ашықтық- жабықтық
3) Отбасылық-кәсіби, қарапайымдылық- күрделілік, ашықтық- жабықтық
4) Даралық-топтық, қарапайымдылық- күрделілік, ашықтық- жабықтық
5) Гендерлік-әлеуметтік, қарапайымдылық- күрделілік, ашықтық- жабықтық

37. Мәдениетаралық коммуникация:

1) Өзара әрекеттесетін іскерлі қарым- қатынас өкілдерінің ақпарат алмасуымен сипатталатын процесс
2) Өзара әрекеттесетін мәдениеттердің ақпарат алмасуымен және мәдени құндылықтарымен сипатталатын процесс
3) Ресми тұрғыда ақпарат алмасуымен және өзіндік құндылықтарымен сипатталатын процесс
4) Өзара әрекеттесетін әріптестердің ақпарат алмасуымен және кәсіби құндылықтарымен сипатталатын процесс
5) Саяси ақпарат алмасуымен және саяси и құндылықтарымен сипатталатын процесс

38. Коллективистік мәдениетте:

1) Кәсіби мақсаттар топтық мақсаттардан маңызды болады
2) Жеке мақсаттар топтық мақсаттардан маңызды болады
3) Ұлттық мақсаттар топтық мақсаттардан маңызды болады
4) Әлеуметтік мақсаттар топтық мақсаттардан маңызды болады
5) Топтық мақсаттар жеке мақсаттардан басым болады

39. Әріптесімен мүмкіндігінше шыдамдылық танытып, өз елінің мәдениетін басқа елдің мәдениетімен салыстырмай, оған төзімді болу

1) Әлеуметтік аймақтағы психологиялық қарым-қатынас жүргізудегі негізгі ережелер:
2) Ұжымдық аймақтағы топаралық қарым-қатынас жүргізудегі негізгі ережелер:
3) Іскерлік аймақтағы мәдениаралық қарым-қатынас жүргізудегі негізгі ережелер:
4) Қоғамдық аймақтағы вербалды емес қарым-қатынас жүргізудегі негізгі ережелер:
5) Іскерлік аймақтағы жеке қарым-қатынас жүргізудегі негізгі ережелер:

40. Хофстеде бойынша мәдениеттік өлшемдер классификациялары:

1) Билік қашықтығы, белгісіздікті болдырмау, коллективизм - индивидуализм, маскулинділік - фемининділік
2) Вертикалды, горизанталды, үдемелі
3) Әдіснама, теория, технология
4) Әмбебаптық, экономикалық кластерлік, мәдени-кластерлік көзқарас
5) Мәдени, топаралық, ұжымдық

41. Р.Льюис барлық әлемдік мәдениеттерді 3 үлкен топқа бөледі:

1) Вертикалды, горизанталды, үдемелі
2) Әмбебаптық, экономикалық кластерлік, мәдени-кластерлік көзқарас
3) Мәдени, этностық, ұлттық
4) Монобелсенді, полибелсенді және реактивтік
5) Тұлғааралық, топаралық, ұжымдық

42. Г. Триандис енгізген мәдени ассимиляторлар әдісінің мақсаты:

1) Әртүрлі мәдеиет өкілдеріне белгілі бір жағдайларды басқа топ мүшелерінің көзқарасы бойынша көруге, олардың әлемге деген көзқарасын түсінуге үйрету
2) Белгілі бір жағдайларды басқа топ мүшелерімен бірлесе отырып талдау
3) Әртүрлі мәдениет өкілдеріне басқа топ мүшелерімен бірге мәдени іс-шаралар өткізу
4) Топ мүшелеріне әлеуметтік-мәдени шараларды өткізуге үйрету
5) Әртүрлі мәдеиет өкілдеріне белгілі бір жағдайларға байланысты қоғамдық шаралар өткізу

43. Адамдарға жаңа ортада тұлғааралық қарым-қатынас орнатудың, құндылықтарды, нормаларды, басқа адамдардың мәдениетіндегі рөлдерді игерудің тәсілдері мен құралдарын үйретуге, жергілікті тұрғындармен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруға арналған әдіс

1) Кросс-мәдени ағарту
2) Кросс-мәдени коммуникация тренингі
3) Кросс-мәдени әдіс
4) Кросс-мәдени бағдар
5) Кросс-мәдени бағыттау

44. Мәдениаралық іскерлік қарым-қатынас туралы фильмдерді көру, дәрістерді тыңдау және әдебиеттерді зерттеу арқылы қажеті білімдерді алу:

1) Кросс-мәдени әдіс
2) Кросс-мәдени бағдар
3) Кросс-мәдени тренинг
4) Кросс-мәдени бағыттау
5) Кросс-мәдени ағарту

45. Кросс-мәдени менеджменттің негізгі әдістемелік принциптері:

1) Әлеуметтік маңыздылық принципі, мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі, функционалды релеванттылық принципі
2) Қоғамдық і маңыздылық принципі, мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі, функционалды релеванттылық принципі
3) Кәсіби коммуникативті маңыздылық принципі, мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі, функционалды релеванттылық принципі
4) Әдістемелік маңыздылық принципі, мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі, функционалды релеванттылық принципі
5) Басқарушылық маңыздылық принципі, мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі, функционалды релеванттылық принципі

46. Кәсіби коммуникативті маңыздылық қағидатын жүзеге асыру мәдениаралық менеджменттің проблемалық дайындығын қамтамасыз ететін кросс-мәдени принцип көрсетіңіз:

1) Мәдени іскерлік принципі
2) Функционалды релеванттылық принципі
3) Кәсіби коммуникативті маңыздылық принципі
4) Кәсіби іскерлік принципі
5) Мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі

47. Әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін дамытуды қамтамасыз ететін,шетел тілді қоғамда іскерлік қарым-қатынастың ұлттық-мәдени сипаттарын қолданатын кросс-мәдени принцип түрі:

1) Кәсіби коммуникативті маңыздылық принципі
2) Мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі
3) Кәсіби іскерлік принципі
4) Функционалды релеванттылық принципі
5) Мәдени іскерлік принципі

48. Іскерлік мәдениеттер мен құндылықтар жүйесіндегі айырмашылықтар,мәдениеттаралық қақтығыстарды басқару және оларды шешуді басқаратын кросс-мәдени принцип түрі:

1) Кәсіби коммуникативті маңыздылық принципі
2) Функционалды релеванттылық принципі
3) Мәдени іскерлік принципі
4) Мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі
5) Кәсіби іскерлік принципі