Тест: 151-199
Список вопросов
1. Пікірлескен адамдар арасындағы хабар алмасу: |
|
1) Қарым-қатынастың интерактивті түрі | |
2) Қарым-қатынастың информациялы-коммуникативті түрі | |
3) Қарым-қатынастың әлеуметтік түрі | |
4) Қарым-қатынастың перцептивті түрі | |
5) Қарым-қатынастың коммуникативті түрі | |
2. Қарым-қатынастың пікірлесу түрі біліммен, идеямен ғана емес, іс-әрекетпен көрінетін түрі: |
|
1) Қарым-қатынастың интерактивті түрі | |
2) Қарым-қатынастың информациялы-коммуникативті түрі | |
3) Қарым-қатынастың перцептивті түрі | |
4) Қарым-қатынастың әлеуметтік түрі | |
5) Қарым-қатынастың коммуникативті түрі | |
3. Адамдардың қарым-қатынас арасындағы бірін-бірі түсіну процесі: |
|
1) Қарым-қатынастың интерактивті түрі | |
2) Қарым-қатынастың перцептивті түрі | |
3) Қарым-қатынастың информациялы-коммуникативті түрі | |
4) Қарым-қатынастың әлеуметтік түрі | |
5) Қарым-қатынастың коммуникативті түрі | |
4. Қарым-қатынастың әлеуметтік қызметпен, белгілі бір уақытпен, формамен қамтамасыз етілетін түрі: |
|
1) Іскерлік қарым-қатынас | |
2) Ресми емес қарым-қатынас | |
3) Әлеуметтік-бағдарлы қарым-қатынас | |
4) Ресми қарым-қатынас | |
5) Тұлғалық-бағдарлық қарым-қатынас | |
5. Іскерлік қарым-қатынастағы экстролингвистикалық жүйе: |
|
1) Мимика, пантомимика, жесттер, позалар | |
2) Дауыс ырғағы, дауыс қарқыны, диапазоны, дыбыс ауқымы | |
3) Сөйлесудегі паузалар, күрсіну жөтелу,күлу, жылау | |
4) Сөйлесудегі барлық мимикалар жүйесі | |
5) Сөйлесудегі барлық дене қозғалыстары | |
6. Іскерлік қарым-қатынастағы оптикалық-кинетикалық жүйе: |
|
1) Сөйлесудегі барлық паузалар жиынтығы | |
2) Мимика, пантомимика, жесттер, позалар | |
3) Дауыс ырғағы, дауыс қарқыны, диапазоны, дыбыс ауқымы | |
4) Сөйлесудегі паузалар, күрсіну жөтелу,күлу, жылау | |
5) Сқйлесудегі дауыс ырғағының барлық диапазондары | |
7. Іскерлік қарым-қатынастағы паралингвистикалық жүйе: |
|
1) Сөйлесудегі барлық дене қозғалыстары | |
2) Мимика, пантомимика, жесттер, позалар | |
3) Сөйлесудегі паузалар, күрсіну жөтелу,күлу, жылау | |
4) Сөйлесудегі барлық мимикалар жүйесі | |
5) Дауыс ырғағы, дауыс қарқыны, диапазоны, дыбыс ауқымы | |
8. Іскерлік қарым-қатынастағы рефлексивті тыңдау: |
|
1) Әңгімелесушінің сөздерін жүйелеу мақсатында оның сөздерін жазып алу | |
2) Әңгімелесушінің сөзіне ескертулермен араласпай, үндемей тыңдау | |
3) Әңгімелесушінің сөздерін нақтылау мақсатында онымен белсенді түрде кері байланыс орнату | |
4) Әңгімелесушінің сөздерін бөле беру | |
5) Әңгімелесушінің сөздерін нақтылау мақсатында жазбаша байланыс орнату | |
9. Іскерлік қарым-қатынастағы рефлексивті емес тыңдау: |
|
1) Әңгімелесушінің сөздерін нақтылау мақсатында онымен белсенді түрде кері байланыс орнату | |
2) Әңгімелесушінің сөзіне ескертулермен араласпай, үндемей тыңдау | |
3) Әңгімелесушінің сөздерін нақтылау мақсатында жазбаша байланыс орнату | |
4) Әңгімелесушінің сөздерін бөле беру | |
5) Әңгімелесушінің сөздерін жүйелеу мақсатында оның сөздерін қайталау | |
10. Іскерлік қарым-қатынастағы коммуникативтік кедергі: |
|
1) Белгілі бір ақпаратты жеткізудегі психологиялық кедергі | |
2) Белгілі бір ақпаратты жүзеге асыруда пайда болатын басқарушылық тарапынан жасалатын ескерту | |
3) Белгілі бір жұмысты орындауда пайда болатын эмоциялар жиынтығы | |
4) Белгілі бір ақпаратты жеткізудегі кәсіби кедергі | |
5) Белгілі бір ақпаратты жеткізудегі мотивациялық кедергі | |
11. Адамдар арасындағы вербалды қарым-қатынас: |
|
1) жест және мимика | |
2) тіл және сөйлеу | |
3) жест және көзбен қатынас | |
4) мимика және пантомимика | |
5) мимика және сөйлеу | |
12. Эмпатия бұл- |
|
1) Басқа адамның эмоцияларын терең түсіне алу, оның эмоцияларын өзінің бойынан өткізе алу: | |
2) Басқа адамды мінез-құлқына санасыз түрде бағытталу | |
3) Басқа адамды саналы және санасыз түрде өзіне ұқсату арқылы түсіну тәсілі: | |
4) Басқа адамның эмоцияларын қабылдай алмау: | |
5) Басқа адамды саналы түрле ынталандыра білу: | |
13. Әлеуметтік интеллект түсінігін алғашқы рет енгізген ғалым: |
|
1) Карл Юнг | |
2) Альфред Адлер | |
3) Эдвард Торндайк | |
4) Зигмунд Фрейд | |
5) Чарьз Дарвин | |
14. Құндылығы мен нормалары жалпы әлеуметтік талаптарға сай келетін барынша жоғары дамыған топ: |
|
1) Ассоциация тобы | |
2) Ұжым | |
3) Уақытша топ | |
4) Референттік топ | |
5) Корпорация тобы. | |
15. Іскерлік қарым-қатынастағы әлеуметтік-мәдени айырмашылықтар негізінде пайда болатын қарым -қатынастағы кедергі: |
|
1) Гендерлік айырмашылықтар негізінде пайда болатын қарым-қатынас процесіндегі ұғымдарды әртүрлі түсіну | |
2) Логикалық айырмашылықтар негізінде пайда болатын қарым-қатынас процесіндегі ұғымдарды әртүрлі түсіну | |
3) Стилистикалық айырмашылықтар негізінде пайда болатын қарым-қатынас процесіндегі ұғымдарды әртүрлі түсіну | |
4) Әлеуметтік, саяси, діни және кәсіби айырмашылықтар негізінде пайда болатын қарым-қатынас процесіндегі ұғымдарды әртүрлі түсіну | |
5) Жыныстық айырмашылықтар негізінде пайда болатын қарым-қатынас процесіндегі ұғымдарды әртүрлі түсіну | |
16. Вербальды емес қарым -қатынас: |
|
1) тіл арқылы | |
2) іс-әрекет арқылы | |
3) дыбыстар мен сөздер арқылы | |
4) мимика, пантомимика арқылы | |
5) эмоциялар арқылы | |
17. Іскерлік қарым-қатынастың формалары: |
|
1) Әңгімелесу, көпшілік алдында сөйлеу, іскерлік хат алмасу, баспасөз конференциясы, келіссөздер, жиналыс | |
2) Хат алмасу, араласу, әңгімелесу, пікір алмасу, әрекеттесу | |
3) Хабарласу, араласу, сөйлесу, пікір алмасу, әрекеттесу | |
4) Хабарласу, араласу, әңгімелесу, пікір алмасу, әрекеттесу | |
5) Келісім шарт, араласу, әңгімелесу, пікір алмасу, әрекеттесу | |
18. Іскерлі әңгімелесу- |
|
1) Белгілі бір ақпаратты бір субъектіге бүкіл адамдар тобына хабарлау. мұнда тақырып талқыланбайды, керісінше белгілі бір тақырып бойынша ақпарат беріледі. | |
2) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі. | |
3) Ойлар мен идеяларды ауызша білдіру деңгейінде өзекті мәселелерді, міндеттерді талқылау | |
4) Мәселелерді шешу, жаңа міндеттер қою, стратегияны өзгерту және т. б. үшін белгілі бір адамдар тобын жинау. | |
5) Ақпаратты жазбаша түрде беру. Ұйым ішінде, ұйым үшін және кәсіпорындар арасында жүзеге асырылады. | |
19. Көпшілік алдында сөйлеу дегеніміз |
|
1) Ақпаратты жазбаша түрде беру. Ұйым ішінде, ұйым үшін және кәсіпорындар арасында жүзеге асырылады. | |
2) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі. | |
3) Белгілі бір ақпаратты бір субъектіге бүкіл адамдар тобына хабарлау. мұнда тақырып талқыланбайды, керісінше белгілі бір тақырып бойынша ақпарат беріледі | |
4) Ойлар мен идеяларды ауызша білдіру деңгейінде талқылау. Өзекті мәселелерді, міндеттерді талқылау, нюанстарды нақтылау және т. б. | |
5) Мәселелерді шешу, жаңа міндеттер қою, стратегияны өзгерту және т. б. үшін белгілі бір адамдар тобын жинау. | |
20. Іскерлік хат алмасу- |
|
1) Белгілі бір ақпаратты бір субъектіге бүкіл адамдар тобына хабарлау. мұнда тақырып талқыланбайды, керісінше белгілі бір тақырып бойынша ақпарат беріледі. | |
2) Ұйым ішінде және кәсіпорындар арасында жүзеге асырылатын ақпаратты жазбаша түрде беру | |
3) Мәселелерді шешу, жаңа міндеттер қою, стратегияны өзгерту және т. б. үшін белгілі бір адамдар тобын жинау. | |
4) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі. | |
5) Ойлар мен идеяларды ауызша білдіру деңгейінде талқылау. Өзекті мәселелерді, міндеттерді талқылау, нюанстарды нақтылау және т. б. | |
21. Келіссөздер- |
|
1) Белгілі бір ақпаратты бір субъектіге бүкіл адамдар тобына хабарлау. мұнда тақырып талқыланбайды, керісінше белгілі бір тақырып бойынша ақпарат беріледі | |
2) Мәселелерді шешу, жаңа міндеттер қою, стратегияны өзгерту және т. б. үшін белгілі бір адамдар тобын жинау | |
3) Адаммен бірдей позицияны ұстанатын серіктестермен күш біріктіру арқылы міндеттер шешіліп, шешімдер қабылданады, өзара тиімді ынтымақтастық туралы келісімдерге қол қойылады | |
4) Ойлар мен идеяларды ауызша білдіру деңгейінде талқылау. Өзекті мәселелерді, міндеттерді талқылау, нюанстарды нақтылау және т. б. | |
5) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі | |
22. Баспасөз конференциясы- |
|
1) Адаммен бірдей позицияны алатын серіктестермен күш біріктіру. Мұнда міндеттер шешіліп, шешімдер қабылданады, өзара тиімді ынтымақтастық туралы келісімдерге қол қойылады. | |
2) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі. | |
3) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі | |
4) Мәселелерді шешу, жаңа міндеттер қою, стратегияны өзгерту және т. б. үшін белгілі бір адамдар тобын жинау. | |
5) Белгілі бір ақпаратты бір субъектіге бүкіл адамдар тобына хабарлау. мұнда тақырып талқыланбайды, керісінше белгілі бір тақырып бойынша ақпарат беріледі. | |
23. Іскерлік мәжіліс: |
|
1) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі. | |
2) Мәселелерді шешу, жаңа міндеттер қою, стратегияны өзгерту және т. б. үшін белгілі бір адамдар тобын жинау | |
3) Белгілі бір ақпаратты бір субъектіге бүкіл адамдар тобына хабарлау. мұнда тақырып талқыланбайды, керісінше белгілі бір тақырып бойынша ақпарат беріледі. | |
4) Адаммен бірдей позицияны алатын серіктестермен күш біріктіру. Мұнда міндеттер шешіліп, шешімдер қабылданады, өзара тиімді ынтымақтастық туралы келісімдерге қол қойылады. | |
5) Өзекті және маңызды ақпаратты хабарлау үшін фирма өкілінің БАҚ қызметкерлерімен кездесуі. | |
24. Қарым-қатынастағы вербалды емес құралдар: |
|
1) Перцепциялық, оптикалық-кинетикалық, экстравингвистикалық, кеңістіктік-уақыттық. | |
2) Оптикалық-кинетикалық, паралингвистикалық, экстравингвистикалық, кеңістіктік-уақыттық | |
3) Атракциялық-кинетикалық, паралингвистикалық, экстравингвистикалық, кеңістіктік-уақыттық. | |
4) Гностикалық, оптикалық-кинетикалық, экстравингвистикалық, кеңістіктік-уақыттық. | |
5) Эмпатиялық-кинетикалық, паралингвистикалық, экстравингвистикалық, кеңістіктік-уақыттық. | |
25. Әлеуметтік-психологиялық рефлексия-бұл |
|
1) Белгілі бір қалыптасқан стереотиптер негізінде жеке тұлғаларды қандай да бір әлеуметтік топтың немесе әлеуметтік құбылыстардың сипаттамалары негізінде қабылдау | |
2) Субъектінің өзінің жүріс-тұрыс параметрлерін топтың басқа мүшелерімен өзара қарым-қатынас негізінде дұрыс қабылдап және бағалай алу қабілеті | |
3) Шиеленістің ортасы | |
4) Дау-дамайдың жауабы | |
5) Бұл тұлғааралық қабылдау құбылысы. Ол басқа адамның іс-әрекетінің себептерін оның іс-әрекетінің нақты себептері туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында түсіндіруден, байланыстырудан тұрады. | |
26. Стереотиптизация — |
|
1) Адам туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында оның іс-әрекеті мен жеке қасиеттерін қате қабылдау | |
2) Тұлғааралық қабылдаудағы басқа адамның іс-әрекетінің себептерін оның іс-әрекетінің нақты себептері туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында түсіндіруден, байланыстырудан тұрады | |
3) Белгілі бір қалыптасқан стереотиптер негізінде жеке тұлғаларды қандай да бір әлеуметтік топтың немесе әлеуметтік құбылыстардың сипаттамалары негізінде қабылдау | |
4) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы адам туралы алғашқы әсер қалдырудың тұрақтылығы, ол туралы кейінгі пікірлерге қарамастан, адамды алғашқы әсер бойынша тұрақты қабылдау және бағалау | |
5) Бұл әлеуметтік психологияның феномені, ол адамды адамның қабылдауында көрінеді – таныс адамға қатысты ол туралы соңғы ақпарат ең есте қаларлық, ал бейтаныс адамға қатысты ол туралы алғашқы әсер ең маңызды болып табылады. | |
27. Каузальды атрибуция- |
|
1) Адам туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында оның іс-әрекеті мен жеке қасиеттерін қате қабылдау | |
2) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы басқа адамның іс-әрекетінің себептерін оның іс-әрекетінің нақты себептері туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында түсіндіруден, байланыстырудан тұрады. | |
3) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы адам туралы алғашқы әсер қалдырудың тұрақтылығы, ол туралы кейінгі пікірлерге қарамастан, адамды алғашқы әсер бойынша тұрақты қабылдау және бағалау | |
4) Белгілі бір қалыптасқан стереотиптер негізінде жеке тұлғаларды қандай да бір әлеуметтік топтың немесе әлеуметтік құбылыстардың сипаттамалары негізінде қабылдау | |
5) Бұл әлеуметтік психологияның феномені, ол адамды адамның қабылдауында көрінеді – таныс адамға қатысты ол туралы соңғы ақпарат ең есте қаларлық, ал бейтаныс адамға қатысты ол туралы алғашқы әсер ең маңызды болып табылады. | |
28. Ореол эффектісі- |
|
1) Қабылдаудың шеткі объектілері ортаңғы объектілеріне қарағанда есте жақсы сақталады | |
2) Адам туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында оның іс-әрекеті мен жеке қасиеттерін қате қабылдау | |
3) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы адам туралы әсер қалдырудың тұрақсыздығы, ол туралы қоғамдық пікірлерге негізделіп қабылдау және бағалау | |
4) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы адам туралы алғашқы әсер қалдырудың тұрақтылығы, ол туралы кейінгі пікірлерге қарамастан, адамды алғашқы әсер бойынша тұрақты қабылдау және бағалау | |
5) Басқа адамдарды қуанту мен бақытты етуге тырысу | |
29. Жаңалықтың эффектісі- |
|
1) Тұлға психологиясы | |
2) Интегративті психология. | |
3) Инженерлік психология . | |
4) Бұл әлеуметтік психологияның феномені, ол адамды адамның қабылдауында көрінеді – таныс адамға қатысты ол туралы соңғы ақпарат ең есте қаларлық, ал бейтаныс адамға қатысты ол туралы алғашқы әсер ең маңызды болып табылады. | |
5) Әлеуметтік психология | |
30. Алғашқы әсер қалдыру эффектісі- |
|
1) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы адам туралы алғашқы әсер қалдырудың тұрақтылығы, ол туралы кейінгі пікірлерге қарамастан, адамды алғашқы әсер бойынша тұрақты қабылдау және бағалау | |
2) Қабылдаудың шеткі объектілері ортаңғы объектілеріне қарағанда есте жақсы сақталады | |
3) Адам туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында оның іс-әрекеті мен жеке қасиеттерін қате қабылдау | |
4) Басқа адамдарды қуанту мен бақытты етуге тырысу | |
5) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы адам туралы әсер қалдырудың тұрақсыздығы, ол туралы қоғамдық пікірлерге негізделіп қабылдау және бағалау | |
31. Шеткі эффектісі- |
|
1) Бұл тұлғааралық қабылдаудағы адам туралы алғашқы әсер қалдырудың тұрақтылығы, ол туралы кейінгі пікірлерге қарамастан, адамды алғашқы әсер бойынша тұрақты қабылдау және бағалау | |
2) Қабылдаудың шеткі объектілері ортаңғы объектілеріне қарағанда есте жақсы сақталады | |
3) Адам туралы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында оның іс-әрекеті мен жеке қасиеттерін қате қабылдау | |
4) Басқа адамдарды қуанту мен бақытты етуге тырысу | |
5) Бұл әлеуметтік психологияның феномені, ол адамды адамның қабылдауында көрінеді – таныс адамға қатысты ол туралы соңғы ақпарат ең есте қаларлық, ал бейтаныс адамға қатысты ол туралы алғашқы әсер ең маңызды болып табылады. | |
32. Кросс-мәдени менеджмент - |
|
1) Қоғамдық мәдениеттер шекарасында туындайтын қатынастарды басқару, қоғамдық қақтығыстардың себептерін зерттеу және оларды бейтараптандыру | |
2) Ұлттық және ұйымдастырушылық мәдениеттер шекарасында туындайтын қатынастарды басқару, мәдениетаралық қақтығыстардың себептерін зерттеу және оларды және оларды бейтараптандыру | |
3) Кәсіпкерлік мәдениеттер шекарасында туындайтын қатынастарды басқару, кәсіпкерлік қақтығыстардың себептерін зерттеу және оларды бейтараптандыру | |
4) Әлеуметтік мәдениеттер шекарасында туындайтын қатынастарды басқару,әлеуметтік қақтығыстардың себептерін зерттеу және оларды бейтараптандыру | |
5) Саяси мәдениеттер шекарасында туындайтын қатынастарды басқару, саяси қақтығыстардың себептерін зерттеу және оларды бейтараптандыру | |
33. Мәдениетті ұжымдық ақылмен бағдарламалау процесі деп сипаттаған кросс-мәдени менеджмент саласын зерттеген: |
|
1) М.Басадур | |
2) Герт Хофстеде | |
3) Г.Минцберг | |
4) С. Робинсон | |
5) А.Адлер | |
34. Халықаралық менеджерлердің міндеті |
|
1) Қызметкерлердің мінез-құлқын тиімді коммуникация орнату арқылы басқару және оны халықаралық ынтымақтастықтың негізгі қағидаттарына сәйкес бағыттау | |
2) Қызметкерлердің мінез-құлқын басқару және оны мәдени ынтымақтастықтың негізгі қағидаттарына сәйкес бағыттау | |
3) Қызметкерлердің мінез-құлқын басқару және оны әлеуметтік ынтымақтастықтың негізгі қағидаттарына сәйкес бағыттау | |
4) Қызметкерлердің мінез-құлқын басқару және оны тұлғааралық ынтымақтастықтың негізгі қағидаттарына сәйкес бағыттау | |
5) Қызметкерлердің мінез-құлқын басқару және оны қоғамдық ынтымақтастықтың негізгі қағидаттарына сәйкес бағыттау | |
35. С.Робинсон атап көрсеткен халықаралық бизнестегі мәдени фактор рөлін анықтаудың 3 негізгі тәсілдері: |
|
1) Әдіснама, теория, технология | |
2) Әмбебаптық, экономикалық кластерлік, мәдени-кластерлік көзқарас | |
3) Параллелді, төмендеуші, нәтиже | |
4) Вертикалды, горизанталды, үдемелі | |
5) Жалпы, арнайы | |
36. Г.Триандис мәдени синдромдардың келесі түрлерін бөледі: |
|
1) Ұжымдық-тұлғааралық, қарапайымдылық- күрделілік, ашықтық- жабықтық | |
2) Индивидуализм-коллективизм, қарапайымдылық- күрделілік, ашықтық- жабықтық | |
3) Отбасылық-кәсіби, қарапайымдылық- күрделілік, ашықтық- жабықтық | |
4) Даралық-топтық, қарапайымдылық- күрделілік, ашықтық- жабықтық | |
5) Гендерлік-әлеуметтік, қарапайымдылық- күрделілік, ашықтық- жабықтық | |
37. Мәдениетаралық коммуникация: |
|
1) Өзара әрекеттесетін іскерлі қарым- қатынас өкілдерінің ақпарат алмасуымен сипатталатын процесс | |
2) Өзара әрекеттесетін мәдениеттердің ақпарат алмасуымен және мәдени құндылықтарымен сипатталатын процесс | |
3) Ресми тұрғыда ақпарат алмасуымен және өзіндік құндылықтарымен сипатталатын процесс | |
4) Өзара әрекеттесетін әріптестердің ақпарат алмасуымен және кәсіби құндылықтарымен сипатталатын процесс | |
5) Саяси ақпарат алмасуымен және саяси и құндылықтарымен сипатталатын процесс | |
38. Коллективистік мәдениетте: |
|
1) Кәсіби мақсаттар топтық мақсаттардан маңызды болады | |
2) Жеке мақсаттар топтық мақсаттардан маңызды болады | |
3) Ұлттық мақсаттар топтық мақсаттардан маңызды болады | |
4) Әлеуметтік мақсаттар топтық мақсаттардан маңызды болады | |
5) Топтық мақсаттар жеке мақсаттардан басым болады | |
39. Әріптесімен мүмкіндігінше шыдамдылық танытып, өз елінің мәдениетін басқа елдің мәдениетімен салыстырмай, оған төзімді болу |
|
1) Әлеуметтік аймақтағы психологиялық қарым-қатынас жүргізудегі негізгі ережелер: | |
2) Ұжымдық аймақтағы топаралық қарым-қатынас жүргізудегі негізгі ережелер: | |
3) Іскерлік аймақтағы мәдениаралық қарым-қатынас жүргізудегі негізгі ережелер: | |
4) Қоғамдық аймақтағы вербалды емес қарым-қатынас жүргізудегі негізгі ережелер: | |
5) Іскерлік аймақтағы жеке қарым-қатынас жүргізудегі негізгі ережелер: | |
40. Хофстеде бойынша мәдениеттік өлшемдер классификациялары: |
|
1) Билік қашықтығы, белгісіздікті болдырмау, коллективизм - индивидуализм, маскулинділік - фемининділік | |
2) Вертикалды, горизанталды, үдемелі | |
3) Әдіснама, теория, технология | |
4) Әмбебаптық, экономикалық кластерлік, мәдени-кластерлік көзқарас | |
5) Мәдени, топаралық, ұжымдық | |
41. Р.Льюис барлық әлемдік мәдениеттерді 3 үлкен топқа бөледі: |
|
1) Вертикалды, горизанталды, үдемелі | |
2) Әмбебаптық, экономикалық кластерлік, мәдени-кластерлік көзқарас | |
3) Мәдени, этностық, ұлттық | |
4) Монобелсенді, полибелсенді және реактивтік | |
5) Тұлғааралық, топаралық, ұжымдық | |
42. Г. Триандис енгізген мәдени ассимиляторлар әдісінің мақсаты: |
|
1) Әртүрлі мәдеиет өкілдеріне белгілі бір жағдайларды басқа топ мүшелерінің көзқарасы бойынша көруге, олардың әлемге деген көзқарасын түсінуге үйрету | |
2) Белгілі бір жағдайларды басқа топ мүшелерімен бірлесе отырып талдау | |
3) Әртүрлі мәдениет өкілдеріне басқа топ мүшелерімен бірге мәдени іс-шаралар өткізу | |
4) Топ мүшелеріне әлеуметтік-мәдени шараларды өткізуге үйрету | |
5) Әртүрлі мәдеиет өкілдеріне белгілі бір жағдайларға байланысты қоғамдық шаралар өткізу | |
43. Адамдарға жаңа ортада тұлғааралық қарым-қатынас орнатудың, құндылықтарды, нормаларды, басқа адамдардың мәдениетіндегі рөлдерді игерудің тәсілдері мен құралдарын үйретуге, жергілікті тұрғындармен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруға арналған әдіс |
|
1) Кросс-мәдени ағарту | |
2) Кросс-мәдени коммуникация тренингі | |
3) Кросс-мәдени әдіс | |
4) Кросс-мәдени бағдар | |
5) Кросс-мәдени бағыттау | |
44. Мәдениаралық іскерлік қарым-қатынас туралы фильмдерді көру, дәрістерді тыңдау және әдебиеттерді зерттеу арқылы қажеті білімдерді алу: |
|
1) Кросс-мәдени әдіс | |
2) Кросс-мәдени бағдар | |
3) Кросс-мәдени тренинг | |
4) Кросс-мәдени бағыттау | |
5) Кросс-мәдени ағарту | |
45. Кросс-мәдени менеджменттің негізгі әдістемелік принциптері: |
|
1) Әлеуметтік маңыздылық принципі, мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі, функционалды релеванттылық принципі | |
2) Қоғамдық і маңыздылық принципі, мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі, функционалды релеванттылық принципі | |
3) Кәсіби коммуникативті маңыздылық принципі, мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі, функционалды релеванттылық принципі | |
4) Әдістемелік маңыздылық принципі, мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі, функционалды релеванттылық принципі | |
5) Басқарушылық маңыздылық принципі, мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі, функционалды релеванттылық принципі | |
46. Кәсіби коммуникативті маңыздылық қағидатын жүзеге асыру мәдениаралық менеджменттің проблемалық дайындығын қамтамасыз ететін кросс-мәдени принцип көрсетіңіз: |
|
1) Мәдени іскерлік принципі | |
2) Функционалды релеванттылық принципі | |
3) Кәсіби коммуникативті маңыздылық принципі | |
4) Кәсіби іскерлік принципі | |
5) Мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі | |
47. Әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін дамытуды қамтамасыз ететін,шетел тілді қоғамда іскерлік қарым-қатынастың ұлттық-мәдени сипаттарын қолданатын кросс-мәдени принцип түрі: |
|
1) Кәсіби коммуникативті маңыздылық принципі | |
2) Мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі | |
3) Кәсіби іскерлік принципі | |
4) Функционалды релеванттылық принципі | |
5) Мәдени іскерлік принципі | |
48. Іскерлік мәдениеттер мен құндылықтар жүйесіндегі айырмашылықтар,мәдениеттаралық қақтығыстарды басқару және оларды шешуді басқаратын кросс-мәдени принцип түрі: |
|
1) Кәсіби коммуникативті маңыздылық принципі | |
2) Функционалды релеванттылық принципі | |
3) Мәдени іскерлік принципі | |
4) Мәдениаралық іскерлік бағыттылық принципі | |
5) Кәсіби іскерлік принципі |