Тест: Басқару психологиясы 200-250 тесттер
Список вопросов
1. Мәдени шок-бұл |
|
1) Адамның басқа мәдени ортаға түсуінен, басқа мәдениетке, бейтаныс жерге келуінен туындаған эмоционалды немесе физикалық ыңғайсыздық | |
2) Адамның басқа кәсіби ортаға түсуінен, басқа ұжымға, бейтаныс жерге келуінен туындаған эмоционалды немесе физикалық ыңғайсыздық | |
3) Адамның басқа топқа ортаға түсуінен, басқа топқа, бейтаныс жерге келуінен туындаған эмоционалды немесе физикалық ыңғайсыздық | |
4) Адамның басқа отбасылық ортаға түсуінен, басқа отбасына, бейтаныс жерге келуінен туындаған эмоционалды немесе физикалық ыңғайсыздық | |
5) Адамның басқа саяси ортаға түсуінен, басқа саясатқа, бейтаныс жерге келуінен туындаған эмоционалды немесе физикалық ыңғайсыздық | |
2. "Мәдени шок"терминін ғылыми айналымға енгізген зерттеуші |
|
1) В.Врум | |
2) Калерво Оберг | |
3) Д. Мак-Клеланд | |
4) Ф. Герцберг | |
5) Д. Мак-Грегор | |
3. Басқарушының эмоционалды құзыреттілігі- бұл |
|
1) Басқарушының еңбек ұжымындағы жұмысшыларды ынталандыра алуы | |
2) Басқарушының еңбек ұжымындағы жұмысшылардың біліктілігін басқара алуы | |
3) Басқарушының өз эмоцияларын және еңбек ұжымындағы жұмысшылардың эмоцияларын түсіне білуі және оларды сауатты басқара алуы | |
4) Басқарушының құзыреттілігін қалыптастыру тәсілдері | |
5) Басқарушының біліктілік дәрежесі | |
4. Өзге адамның эмоциялық күйін сезіну және жанашырлық таныту: |
|
1) Индентификация | |
2) Рефлекция | |
3) Аффект | |
4) Эмпатия | |
5) Антипатия | |
5. Адамдардың эмоциясын түсіну жəне олардың эмоциялық күйіне икемделу арқылы тұлғаның тиімді қарым-қатынас құра білуі: |
|
1) Логикалық-математикалық интеллект | |
2) Әлеуметтік интеллект | |
3) Тұлғалық және шығармашылық интеллект | |
4) Қарым-қатынас жасау дағдысы | |
5) Эмоциялық интеллект | |
6. Алғашқы рет эмоциялық интеллект түсінігін енгізген зерттеушілер |
|
1) Д. Майер және П.Саловей | |
2) З.Фрейд және А.Адлер | |
3) Э.Торндайк және А.Маслоу | |
4) А.Маслоу және А.Адлер | |
5) Э.Берн және Э.Торндайк | |
7. Д.В. Люсин бойынша эмоциялық интеллект: |
|
1) қарым-қатынасқа түсу дағдысы, ақыл-ой әрекеттерін орындау қабілеті | |
2) өзінің жəне өзгенің эмоцияларын түсіну жəне оларды басқара білу | |
3) кәсіби іс-әрекетте стресстік жағдайлардан сақтану қабілеті | |
4) эмоциялық тұрақтылық және эмпатиялық қабілет | |
5) ақыл-ой интеллектісі, адамның логикалық ойлау деңгейі | |
8. Р. Бар-Онның моделі бойынша эмоциялық интеллект компонеттері: |
|
1) қарым-қатынасқа бейімделу, эмоциясын басқару | |
2) тұлғааралық байланыс, құмарлық | |
3) ішкі тұлғалық, тұлғааралық, стрессті басқару, бейінділік, жалпы көңіл-күй | |
4) өзін-өзі өзектендіру, стресске тұрақтылық | |
5) өзіндік сана, қарым-қатынасты басқару, өзін-өзі бақылау | |
9. Эмоционалдық менеджмент-бұл |
|
1) Ұйымдағы тұлғааралық қатынастарды басқару мен алдын-алу | |
2) Ұйымдағы топаралық қатынастарды басқару мен алдын-алу | |
3) Отбасындағы жағымсыз эмоциялар мен қатынастарды басқару мен алдын-алу | |
4) Ұйымдағы жағымсыз эмоциялар мен қатынастарды басқару мен алдын-алу | |
5) Тұлғаның ішкі жағымсыз эмоцияларын басқару мен алдын-алу | |
10. Стресс менеджмент дегеніміз: |
|
1) стресске бейімделу | |
2) стрессті болдырмаудың жолын іздестіру | |
3) стресстен қашу | |
4) стресске қарсыласу күйі | |
5) Күшті физикалық және психологиялық шиеленіс кезінде өзінің күйін және мінез-құлқын дұрыс басқара алуы | |
11. К. Изард жағымсыз эмоционалдық қалыпты реттеудің үш тәсілін көрсеткен: |
|
1) Басқа эмоция арқылы, когнитивтік реттеу, моторлық реттеу | |
2) коммуникативтік байланысты орнату арұылы, жұмыстық қарым-қытанысты реттеу, армандау | |
3) өзара байланысты орнату, нығайту, жұмыстық қарым-қытанысты реттеу | |
4) өзара байланысты нығайтпау, эмоцияларды жүйелеу, демалу | |
5) жұмыстық қарым-қытанысты реттеу, моторлық реттеу, когнитивтік реттеу | |
12. Басқарушылық саладаңы конфликттердің үш негізгі моделі: |
|
1) Субъектілердің өзара әрекеттесуінен пайда болатын конфликттер,отбасылық конфликттер, ұйымдастырушылық-басқарушылық конфликттер | |
2) Субъектілердің өзара әрекеттесуінен пайда болатын конфликттер, өндірістік конфликттер, ұйымдастырушылық-басқарушылық конфликттер | |
3) Субъектілердің өзара әрекеттесуінен пайда болатын конфликттер, өндірістік конфликттер, саяси конфликттер | |
4) Кәсіби конфликттер, өндірістік конфликттер, ұйымдастырушылық-басқарушылық конфликттер | |
5) Әлеуметтік конфликттер, өндірістік конфликттер, ұйымдастырушылық-басқарушылық конфликттер | |
13. Басқару саласындағы конфликттерді басқарудың негізгі әдістері: |
|
1) Арнайы әдістер, әкімшілік әдістер, тұлғааралық әдістер | |
2) Күрделі әдістер, әкімшілік әдістер, тұлғааралық әдістер | |
3) Ұйымдастырушылық әдістер, әкімшілік әдістер, тұлғааралық әдістер | |
4) Жүйелі әдістер, әкімшілік әдістер, тұлғааралық әдістер | |
5) Жалпылама әдістер, әкімшілік әдістер, тұлғааралық әдістер | |
14. Маманның кәсіби іс-әрекеттегі эмоционалдық сарқылуы, жұмысқа қызығушылығының төмендеуі, жұмыстан тез шаршау, өзіне-өзі сенімсіз болуы: |
|
1) Кәсіби дағдарыс | |
2) Кәсіби стресс | |
3) Кәсіби адаптация | |
4) Кәсіби қажу | |
5) Кәсіби бағдар | |
15. Басқарудың белгілі бір субъектілерінің мансаптық ұмтылыстары негізінде қатаң бәсекелестікпен сипатталатын және топтық наразылықтар,қудалау,қарсыластарды жұмыстан шығару және т.б.әдістерді қолданумен сипатталатын басқарушылық конфликттің түрі: |
|
1) Медитация | |
2) Формализация | |
3) Дезорганизация | |
4) Имитация | |
5) Конфронтация | |
16. Басқару саласында өзара келісім арқылы екі жақты да қанағаттандыратын шешім табу |
|
1) компромис | |
2) достық | |
3) қызметтесу | |
4) комплименттік | |
5) өзара сыйластық | |
17. Ең алдымен конфликтте өз қызығушылықтарын жоғары бағалап, ал өз қарсыласының қызығушылықтарын – төмен деңгейде бағалайтын конфликтідегі мінез-құлық стратегиясы |
|
1) қашу | |
2) бәсекелестік | |
3) бейімделу | |
4) бірлесу | |
5) ымыраға келу | |
18. Конфликт дамуының қай кезеңінде қақтығысты шешу мүмкіндігі жоғары: |
|
1) бәсеңдеу кезеңі | |
2) кульминация кезеңі | |
3) бастапқы кезеңі | |
4) эскалация | |
5) конфликтінің реттелу кезеңі | |
19. Латын тілінен аударғанда «конфликт» сөзі нені білдіреді: |
|
1) қозғалыс | |
2) тежелу | |
3) іс-әрекет | |
4) қақтығыс | |
5) келісім | |
20. Топтық конфликтілерге жатады: |
|
1) жеке тұлға-топ, топ-топ | |
2) топ-топ | |
3) жеке тұлға-топ | |
4) жетекші-ұжым | |
5) кіші топ-үлкен топ | |
21. Конфликттерді басқару тәсілдері: |
|
1) Күрделі, құрылымдық | |
2) Құрылымдық, тұлғааралық | |
3) Топтық, тұлғааралық | |
4) Ұжымдық, стратегиялық | |
5) Бағыттаушы, құрылымдық | |
22. Конфликтіге түсушілердің максимальды дамуымен және оны шешуге максимальды тұлғалық шығындардың жұмсалуымен сипатталатын конфликт: |
|
1) жабық | |
2) ашық | |
3) шынайы | |
4) деструктивті | |
5) конструктивті | |
23. Өмірлік дағдарыстарға ұласатын немесе невротикалық реакциялардың дамуына әкелетін тұлғаның ажырауын күшейтетін тұлғаішілік конфликтілер: |
|
1) жабық | |
2) ашық | |
3) деструктивті | |
4) конструктивті | |
5) шынайы | |
24. Басқарушылық конфликт – бұл: |
|
1) Басқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойыншаБасқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойынша ерлі-зайыптылар арасындағы конфликт | |
2) Басқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойынша ата-ана мен бала арасындағы конфликт | |
3) Басқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойынша басқарушылық ұйым мүшелерінің арасындағы конфликт | |
4) Басқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойыншаБасқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойыншаБасқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойынша туысқандар арасындағы конфликт | |
5) Басқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойынша әр түрлі отбасылар арасындағы конфликт | |
25. Үшінші жақтың қатысуымен конфликтіге түсуші жақтардың проблемалық конфликтіні тоқтатуға мүмкіндік беретін, шешімін табу процесін қолайландырумен сипатталатын іс-әрекеттің арнайы түрі: |
|
1) ымыраға келу | |
2) ынтымақтастық | |
3) делдалдылық | |
4) медиация | |
5) келісім | |
26. Конфликтіні шешуге қатысатын маман: |
|
1) медиатор | |
2) оппонент | |
3) көмекші | |
4) бақылаушы | |
5) арбитр | |
27. Оппоненттердің конфликтіні жарым-жартылай келісімге келу арқылы аяқтау тілектерінен тұратын конфликтіден шығу стратегиясы |
|
1) ынтымақтастық | |
2) бейімделу | |
3) қашу | |
4) бақталастық | |
5) ымыра | |
28. Оппоненттердің конфликтідегі барлық жақтың мүдделерін қанағаттандыратын шешімді бірлесіп іздеуге бағдарланумен сипатталатын мінез-құлықтың ең тиімді, кооперативті стратегиясы: |
|
1) ынтымақтастық | |
2) бақталастық | |
3) қашу | |
4) бейімделу | |
5) ымыра | |
29. Бір жағдайда адамдардан бірдей екі немесе сәйкес келмейтін бірнеше рөлдерді орындауды талап етуден туындайтын конфликт: |
|
1) тұлғааралық конфликт | |
2) рөлдік конфликт | |
3) эмоциялық конфликт | |
4) сезімдік конфликт | |
5) жеке адамдар конфликті | |
30. Өндірістік конфликт формалары: |
|
1) тігінен және ортасынан | |
2) жанынан және ортасынан | |
3) шетінен және вертикаль | |
4) шетінен және горизонталь | |
5) вертикаль және горизонталь | |
31. Конфликтілік жағдайдағы жеке тұлғаның негізгі мінез-құлық үлгілерін көрсетіңіз: |
|
1) конструктивті, деструктивті, конформды | |
2) конструктивті, рационалды, деструктивті | |
3) рационалды, ирроционалды, конформды | |
4) ымыра, күрес, делдалдылық | |
5) бақталастық, ымыра, бейімделу | |
32. Халықаралық конфликт |
|
1) жалпы табиғат заңдарының көрінісі ретінде | |
2) жекеленген мемлекеттер арасындағы конфликт | |
3) құндылық өзінше болмыс болмайды | |
4) болмыс пен міндеттенуді ажырату | |
5) әлеуметтен тыс феномен | |
33. Конфликтінің түрлері |
|
1) тұлғааралық, тұлғалық, даралық, өзаралық | |
2) тұлғааралық, тұлғалық, халықаралық, мектептік | |
3) тұлғааралық, тұлғалық, топтық, халықаралық | |
4) типтік, тұлғалық, топтық, халықаралық | |
5) тұлғалық, топтық, даралық | |
34. Ұйымдағы басқарушылық конфликттерді басқару кезеңдері |
|
1) Конфликттерді жүйелеу, мазмұнын анықтау, реттеу, шеімін табу | |
2) Конфликттерді бөлу , алдын-алу, реттеу, шеімін табу | |
3) Конфликттерді болдырмау, жою, реттеу, шеімін табу | |
4) Конфликттерді болжау, алдын-алу, реттеу, шеімін табу | |
5) Конфликттерді сараптау, алдын-алу, реттеу, шеімін табу | |
35. Белгілі бір ұжымның не компанияның ішкі моделі: |
|
1) Корпоративтік имидж | |
2) Мәдени ұйым | |
3) Кросс-мәдени тренинг | |
4) Мәдениаралық іскерлік | |
5) Корпоративтік мәдениет | |
36. Корпоративті мәдениет модельдерін көрсетіңіз: |
|
1) Топтық модель, отбасы, саудалық модель | |
2) Әлеуметтік модель, отбасы, саудалық модель | |
3) Кәсіби модель, отбасы, саудалық модель | |
4) Биліктік, отбасылық, нарықтық модель | |
5) Ұжымдық модель, отбасы, саудалық модель | |
37. Барлық қызметкерлер заңға бағынып, әркім өз жұмысын атқаратын корпоративті мәдениет түрі: |
|
1) Отбасылық модель | |
2) Саудалық модель | |
3) Билік моделі | |
4) Dream Team | |
5) Топтық модель | |
38. Командалық жұмыс, қызметтік лауазымдарға бөлінбейтін, басшылыққа бағынбайтын, әр қызметкер команда мүшесі ретінде маңызды рөл атқаратын, өз ойын еркін айтатын командамен бірігіп жұмыс істейтін корпоративті мәдениет түрі: |
|
1) Басқарушы модель | |
2) Dream Team | |
3) Отбасы | |
4) Саудалық модель | |
5) Топтық модель | |
39. Компания үлкен отбасы, ал басшылар жастарға жол көрсететін ұстаз секілді, олардан кез келген нәрсені сұрап, үйренуге болатын корпоративті мәдениет түрі: |
|
1) Отбасылық | |
2) Dream Team | |
3) Саудалық модель | |
4) Басқарушы модель | |
5) Ұжымдық модель | |
40. Бұл корпоративтік мәдениеттің түрі көбінесе табыс табуға бағытталған, бір-бірімен бәсекелестікке түседі: |
|
1) Отбасы | |
2) Басқарушы модель | |
3) Нарықтық модель | |
4) Dream Team | |
5) Ұжымдық модель | |
41. Компанияның әрбір қызметкері өзін дамытуға тырысаты, басты мақсаттары белгілі бір нәтижеге жету болып табылатын корпоративті мәдениет түрі: |
|
1) Кәсіби модель | |
2) Отбасы | |
3) Саудалық модель | |
4) Нәтижеге бағытталған | |
5) Басқарушы модель | |
42. Дипломатикалық кәсіпкерлік пен шығармашылыққа толы, адамдар өз басын құрбандыққа тігіп тәуекелдікке баруға дайын болатын корпоративті мәдениет түрі: |
|
1) Адхократтық мәдениет | |
2) Басқарушы мідениет | |
3) Кәсіби мәдениет | |
4) Бизнестік мәдениет | |
5) Әлеуметтік мәдениет | |
43. Шейн бойынша корпортивті мәдениеттің деңгейлерін көрсетіңіз: |
|
1) Бірінші, екінші | |
2) сыртқы, ішкі және терең | |
3) Жоғарғы, төменгі | |
4) Жалпы, жеке | |
5) Күрделі, қарапайым | |
44. Киім стилі және брендтің графикалық көрінісіндегі шешімдер, жұмыс орындарын ұйымдастыру,рәміздер, рәсімдер көрініс табатын корпоративті мәдениет деңгейі |
|
1) Аралас деңгей | |
2) Төменгі деңгей | |
3) Терең деңгей | |
4) Ішкі деңгей | |
5) Сыртқы деңгей | |
45. Моральдық нанымдар және этикалық ережелер, мінез-құлық кодексі, құндылықтар, корпоративті философия көрініс табатын корпоративті мәдениет деңгейі |
|
1) Аралас деңгей | |
2) Терең деңгей | |
3) Бірінші деңгей | |
4) Ішкі деңгей | |
5) Сыртқы деңгей | |
46. Сенімдер мен көзқарастар, ұлттық менталитет, дүниеге, адамға және белсенділікке деген қатынастан көрініс табатын корпоративті мәдениет деңгейі |
|
1) Ішкі деңгей | |
2) Терең деңгей | |
3) Сыртқы деңгей | |
4) Бірінші деңгей | |
5) Аралас деңгей | |
47. Корпоративті мәдениеттің объективті элементтері: |
|
1) Ұйымдық, этикалық құндылықтар, идеология | |
2) Тауар белгісі, эмблема | |
3) Бекітілген дресс-код | |
4) Кеңсе безендіру талаптары | |
5) Этикалық кодекс, ұжымдық дәстүрлер | |
48. Корпоративті мәдениеттің субъективті элементтері: |
|
1) Ұйымдық, этикалық құндылықтар | |
2) Тауар белгісі, эмблема, бекітілген дресс-код | |
3) Идеология | |
4) Этикалық кодекс, ұжымдық дәстүрлер | |
5) Дәстүрлер, рәсімдер | |
49. Ортақ дүниелері көп адамдары бар өте достық қарым-қатынастағы жұмыс орнымен ерекшелінетін корпоративті мәдениет түрі: |
|
1) Ұжымдық | |
2) Нарықтық | |
3) Йерархия | |
4) Кландық | |
5) Бюрократия | |
50. Кландық мәдениет көшбасшы түрлері: |
|
1) Бәсекелес, бағыттаушы | |
2) Техникалық, келісімгер | |
3) Координатор, талапшыл | |
4) Инструктор, жаңашыл | |
5) Келісімгер, тәлімгер | |
51. Иерархиялық мәдениет көшбасшы рөлдері: |
|
1) Инструктор, координатор | |
2) Келісімгер, талапшыл | |
3) Тәлімгер, жаңашыл | |
4) Бәсекелес, бағыттаушы | |
5) Нұсқаушы, орындаушы |