Тест: Басқару психологиясы 200-250 тесттер


Список вопросов


1. Мәдени шок-бұл

1) Адамның басқа мәдени ортаға түсуінен, басқа мәдениетке, бейтаныс жерге келуінен туындаған эмоционалды немесе физикалық ыңғайсыздық
2) Адамның басқа кәсіби ортаға түсуінен, басқа ұжымға, бейтаныс жерге келуінен туындаған эмоционалды немесе физикалық ыңғайсыздық
3) Адамның басқа топқа ортаға түсуінен, басқа топқа, бейтаныс жерге келуінен туындаған эмоционалды немесе физикалық ыңғайсыздық
4) Адамның басқа отбасылық ортаға түсуінен, басқа отбасына, бейтаныс жерге келуінен туындаған эмоционалды немесе физикалық ыңғайсыздық
5) Адамның басқа саяси ортаға түсуінен, басқа саясатқа, бейтаныс жерге келуінен туындаған эмоционалды немесе физикалық ыңғайсыздық

2. "Мәдени шок"терминін ғылыми айналымға енгізген зерттеуші

1) В.Врум
2) Калерво Оберг
3) Д. Мак-Клеланд
4) Ф. Герцберг
5) Д. Мак-Грегор

3. Басқарушының эмоционалды құзыреттілігі- бұл

1) Басқарушының еңбек ұжымындағы жұмысшыларды ынталандыра алуы
2) Басқарушының еңбек ұжымындағы жұмысшылардың біліктілігін басқара алуы
3) Басқарушының өз эмоцияларын және еңбек ұжымындағы жұмысшылардың эмоцияларын түсіне білуі және оларды сауатты басқара алуы
4) Басқарушының құзыреттілігін қалыптастыру тәсілдері
5) Басқарушының біліктілік дәрежесі

4. Өзге адамның эмоциялық күйін сезіну және жанашырлық таныту:

1) Индентификация
2) Рефлекция
3) Аффект
4) Эмпатия
5) Антипатия

5. Адамдардың эмоциясын түсіну жəне олардың эмоциялық күйіне икемделу арқылы тұлғаның тиімді қарым-қатынас құра білуі:

1) Логикалық-математикалық интеллект
2) Әлеуметтік интеллект
3) Тұлғалық және шығармашылық интеллект
4) Қарым-қатынас жасау дағдысы
5) Эмоциялық интеллект

6. Алғашқы рет эмоциялық интеллект түсінігін енгізген зерттеушілер

1) Д. Майер және П.Саловей
2) З.Фрейд және А.Адлер
3) Э.Торндайк және А.Маслоу
4) А.Маслоу және А.Адлер
5) Э.Берн және Э.Торндайк

7. Д.В. Люсин бойынша эмоциялық интеллект:

1) қарым-қатынасқа түсу дағдысы, ақыл-ой әрекеттерін орындау қабілеті
2) өзінің жəне өзгенің эмоцияларын түсіну жəне оларды басқара білу
3) кәсіби іс-әрекетте стресстік жағдайлардан сақтану қабілеті
4) эмоциялық тұрақтылық және эмпатиялық қабілет
5) ақыл-ой интеллектісі, адамның логикалық ойлау деңгейі

8. Р. Бар-Онның моделі бойынша эмоциялық интеллект компонеттері:

1) қарым-қатынасқа бейімделу, эмоциясын басқару
2) тұлғааралық байланыс, құмарлық
3) ішкі тұлғалық, тұлғааралық, стрессті басқару, бейінділік, жалпы көңіл-күй
4) өзін-өзі өзектендіру, стресске тұрақтылық
5) өзіндік сана, қарым-қатынасты басқару, өзін-өзі бақылау

9. Эмоционалдық менеджмент-бұл

1) Ұйымдағы тұлғааралық қатынастарды басқару мен алдын-алу
2) Ұйымдағы топаралық қатынастарды басқару мен алдын-алу
3) Отбасындағы жағымсыз эмоциялар мен қатынастарды басқару мен алдын-алу
4) Ұйымдағы жағымсыз эмоциялар мен қатынастарды басқару мен алдын-алу
5) Тұлғаның ішкі жағымсыз эмоцияларын басқару мен алдын-алу

10. Стресс менеджмент дегеніміз:

1) стресске бейімделу
2) стрессті болдырмаудың жолын іздестіру
3) стресстен қашу
4) стресске қарсыласу күйі
5) Күшті физикалық және психологиялық шиеленіс кезінде өзінің күйін және мінез-құлқын дұрыс басқара алуы

11. К. Изард жағымсыз эмоционалдық қалыпты реттеудің үш тәсілін көрсеткен:

1) Басқа эмоция арқылы, когнитивтік реттеу, моторлық реттеу
2) коммуникативтік байланысты орнату арұылы, жұмыстық қарым-қытанысты реттеу, армандау
3) өзара байланысты орнату, нығайту, жұмыстық қарым-қытанысты реттеу
4) өзара байланысты нығайтпау, эмоцияларды жүйелеу, демалу
5) жұмыстық қарым-қытанысты реттеу, моторлық реттеу, когнитивтік реттеу

12. Басқарушылық саладаңы конфликттердің үш негізгі моделі:

1) Субъектілердің өзара әрекеттесуінен пайда болатын конфликттер,отбасылық конфликттер, ұйымдастырушылық-басқарушылық конфликттер
2) Субъектілердің өзара әрекеттесуінен пайда болатын конфликттер, өндірістік конфликттер, ұйымдастырушылық-басқарушылық конфликттер
3) Субъектілердің өзара әрекеттесуінен пайда болатын конфликттер, өндірістік конфликттер, саяси конфликттер
4) Кәсіби конфликттер, өндірістік конфликттер, ұйымдастырушылық-басқарушылық конфликттер
5) Әлеуметтік конфликттер, өндірістік конфликттер, ұйымдастырушылық-басқарушылық конфликттер

13. Басқару саласындағы конфликттерді басқарудың негізгі әдістері:

1) Арнайы әдістер, әкімшілік әдістер, тұлғааралық әдістер
2) Күрделі әдістер, әкімшілік әдістер, тұлғааралық әдістер
3) Ұйымдастырушылық әдістер, әкімшілік әдістер, тұлғааралық әдістер
4) Жүйелі әдістер, әкімшілік әдістер, тұлғааралық әдістер
5) Жалпылама әдістер, әкімшілік әдістер, тұлғааралық әдістер

14. Маманның кәсіби іс-әрекеттегі эмоционалдық сарқылуы, жұмысқа қызығушылығының төмендеуі, жұмыстан тез шаршау, өзіне-өзі сенімсіз болуы:

1) Кәсіби дағдарыс
2) Кәсіби стресс
3) Кәсіби адаптация
4) Кәсіби қажу
5) Кәсіби бағдар

15. Басқарудың белгілі бір субъектілерінің мансаптық ұмтылыстары негізінде қатаң бәсекелестікпен сипатталатын және топтық наразылықтар,қудалау,қарсыластарды жұмыстан шығару және т.б.әдістерді қолданумен сипатталатын басқарушылық конфликттің түрі:

1) Медитация
2) Формализация
3) Дезорганизация
4) Имитация
5) Конфронтация

16. Басқару саласында өзара келісім арқылы екі жақты да қанағаттандыратын шешім табу

1) компромис
2) достық
3) қызметтесу
4) комплименттік
5) өзара сыйластық

17. Ең алдымен конфликтте өз қызығушылықтарын жоғары бағалап, ал өз қарсыласының қызығушылықтарын – төмен деңгейде бағалайтын конфликтідегі мінез-құлық стратегиясы

1) қашу
2) бәсекелестік
3) бейімделу
4) бірлесу
5) ымыраға келу

18. Конфликт дамуының қай кезеңінде қақтығысты шешу мүмкіндігі жоғары:

1) бәсеңдеу кезеңі
2) кульминация кезеңі
3) бастапқы кезеңі
4) эскалация
5) конфликтінің реттелу кезеңі

19. Латын тілінен аударғанда «конфликт» сөзі нені білдіреді:

1) қозғалыс
2) тежелу
3) іс-әрекет
4) қақтығыс
5) келісім

20. Топтық конфликтілерге жатады:

1) жеке тұлға-топ, топ-топ
2) топ-топ
3) жеке тұлға-топ
4) жетекші-ұжым
5) кіші топ-үлкен топ

21. Конфликттерді басқару тәсілдері:

1) Күрделі, құрылымдық
2) Құрылымдық, тұлғааралық
3) Топтық, тұлғааралық
4) Ұжымдық, стратегиялық
5) Бағыттаушы, құрылымдық

22. Конфликтіге түсушілердің максимальды дамуымен және оны шешуге максимальды тұлғалық шығындардың жұмсалуымен сипатталатын конфликт:

1) жабық
2) ашық
3) шынайы
4) деструктивті
5) конструктивті

23. Өмірлік дағдарыстарға ұласатын немесе невротикалық реакциялардың дамуына әкелетін тұлғаның ажырауын күшейтетін тұлғаішілік конфликтілер:

1) жабық
2) ашық
3) деструктивті
4) конструктивті
5) шынайы

24. Басқарушылық конфликт – бұл:

1) Басқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойыншаБасқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойынша ерлі-зайыптылар арасындағы конфликт
2) Басқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойынша ата-ана мен бала арасындағы конфликт
3) Басқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойынша басқарушылық ұйым мүшелерінің арасындағы конфликт
4) Басқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойыншаБасқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойыншаБасқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойынша туысқандар арасындағы конфликт
5) Басқарушылық және ұйымдастырушылық іс-әрекеттің мақсаты, әдістері мен тәсілдері бойынша әр түрлі отбасылар арасындағы конфликт

25. Үшінші жақтың қатысуымен конфликтіге түсуші жақтардың проблемалық конфликтіні тоқтатуға мүмкіндік беретін, шешімін табу процесін қолайландырумен сипатталатын іс-әрекеттің арнайы түрі:

1) ымыраға келу
2) ынтымақтастық
3) делдалдылық
4) медиация
5) келісім

26. Конфликтіні шешуге қатысатын маман:

1) медиатор
2) оппонент
3) көмекші
4) бақылаушы
5) арбитр

27. Оппоненттердің конфликтіні жарым-жартылай келісімге келу арқылы аяқтау тілектерінен тұратын конфликтіден шығу стратегиясы

1) ынтымақтастық
2) бейімделу
3) қашу
4) бақталастық
5) ымыра

28. Оппоненттердің конфликтідегі барлық жақтың мүдделерін қанағаттандыратын шешімді бірлесіп іздеуге бағдарланумен сипатталатын мінез-құлықтың ең тиімді, кооперативті стратегиясы:

1) ынтымақтастық
2) бақталастық
3) қашу
4) бейімделу
5) ымыра

29. Бір жағдайда адамдардан бірдей екі немесе сәйкес келмейтін бірнеше рөлдерді орындауды талап етуден туындайтын конфликт:

1) тұлғааралық конфликт
2) рөлдік конфликт
3) эмоциялық конфликт
4) сезімдік конфликт
5) жеке адамдар конфликті

30. Өндірістік конфликт формалары:

1) тігінен және ортасынан
2) жанынан және ортасынан
3) шетінен және вертикаль
4) шетінен және горизонталь
5) вертикаль және горизонталь

31. Конфликтілік жағдайдағы жеке тұлғаның негізгі мінез-құлық үлгілерін көрсетіңіз:

1) конструктивті, деструктивті, конформды
2) конструктивті, рационалды, деструктивті
3) рационалды, ирроционалды, конформды
4) ымыра, күрес, делдалдылық
5) бақталастық, ымыра, бейімделу

32. Халықаралық конфликт

1) жалпы табиғат заңдарының көрінісі ретінде
2) жекеленген мемлекеттер арасындағы конфликт
3) құндылық өзінше болмыс болмайды
4) болмыс пен міндеттенуді ажырату
5) әлеуметтен тыс феномен

33. Конфликтінің түрлері

1) тұлғааралық, тұлғалық, даралық, өзаралық
2) тұлғааралық, тұлғалық, халықаралық, мектептік
3) тұлғааралық, тұлғалық, топтық, халықаралық
4) типтік, тұлғалық, топтық, халықаралық
5) тұлғалық, топтық, даралық

34. Ұйымдағы басқарушылық конфликттерді басқару кезеңдері

1) Конфликттерді жүйелеу, мазмұнын анықтау, реттеу, шеімін табу
2) Конфликттерді бөлу , алдын-алу, реттеу, шеімін табу
3) Конфликттерді болдырмау, жою, реттеу, шеімін табу
4) Конфликттерді болжау, алдын-алу, реттеу, шеімін табу
5) Конфликттерді сараптау, алдын-алу, реттеу, шеімін табу

35. Белгілі бір ұжымның не компанияның ішкі моделі:

1) Корпоративтік имидж
2) Мәдени ұйым
3) Кросс-мәдени тренинг
4) Мәдениаралық іскерлік
5) Корпоративтік мәдениет

36. Корпоративті мәдениет модельдерін көрсетіңіз:

1) Топтық модель, отбасы, саудалық модель
2) Әлеуметтік модель, отбасы, саудалық модель
3) Кәсіби модель, отбасы, саудалық модель
4) Биліктік, отбасылық, нарықтық модель
5) Ұжымдық модель, отбасы, саудалық модель

37. Барлық қызметкерлер заңға бағынып, әркім өз жұмысын атқаратын корпоративті мәдениет түрі:

1) Отбасылық модель
2) Саудалық модель
3) Билік моделі
4) Dream Team
5) Топтық модель

38. Командалық жұмыс, қызметтік лауазымдарға бөлінбейтін, басшылыққа бағынбайтын, әр қызметкер команда мүшесі ретінде маңызды рөл атқаратын, өз ойын еркін айтатын командамен бірігіп жұмыс істейтін корпоративті мәдениет түрі:

1) Басқарушы модель
2) Dream Team
3) Отбасы
4) Саудалық модель
5) Топтық модель

39. Компания үлкен отбасы, ал басшылар жастарға жол көрсететін ұстаз секілді, олардан кез келген нәрсені сұрап, үйренуге болатын корпоративті мәдениет түрі:

1) Отбасылық
2) Dream Team
3) Саудалық модель
4) Басқарушы модель
5) Ұжымдық модель

40. Бұл корпоративтік мәдениеттің түрі көбінесе табыс табуға бағытталған, бір-бірімен бәсекелестікке түседі:

1) Отбасы
2) Басқарушы модель
3) Нарықтық модель
4) Dream Team
5) Ұжымдық модель

41.  Компанияның әрбір қызметкері өзін дамытуға тырысаты, басты мақсаттары белгілі бір нәтижеге жету болып табылатын корпоративті мәдениет түрі:

1) Кәсіби модель
2) Отбасы
3) Саудалық модель
4) Нәтижеге бағытталған
5) Басқарушы модель

42. Дипломатикалық кәсіпкерлік пен шығармашылыққа толы, адамдар өз басын құрбандыққа тігіп тәуекелдікке баруға дайын болатын корпоративті мәдениет түрі:

1) Адхократтық мәдениет
2) Басқарушы мідениет
3) Кәсіби мәдениет
4) Бизнестік мәдениет
5) Әлеуметтік мәдениет

43. Шейн бойынша корпортивті мәдениеттің деңгейлерін көрсетіңіз:

1) Бірінші, екінші
2) сыртқы, ішкі және терең
3) Жоғарғы, төменгі
4) Жалпы, жеке
5) Күрделі, қарапайым

44. Киім стилі және брендтің графикалық көрінісіндегі шешімдер, жұмыс орындарын ұйымдастыру,рәміздер, рәсімдер көрініс табатын корпоративті мәдениет деңгейі

1) Аралас деңгей
2) Төменгі деңгей
3) Терең деңгей
4) Ішкі деңгей
5) Сыртқы деңгей

45. Моральдық нанымдар және этикалық ережелер, мінез-құлық кодексі, құндылықтар, корпоративті философия көрініс табатын корпоративті мәдениет деңгейі

1) Аралас деңгей
2) Терең деңгей
3) Бірінші деңгей
4) Ішкі деңгей
5) Сыртқы деңгей

46. Сенімдер мен көзқарастар, ұлттық менталитет, дүниеге, адамға және белсенділікке деген қатынастан көрініс табатын корпоративті мәдениет деңгейі

1) Ішкі деңгей
2) Терең деңгей
3) Сыртқы деңгей
4) Бірінші деңгей
5) Аралас деңгей

47. Корпоративті мәдениеттің объективті элементтері:

1) Ұйымдық, этикалық құндылықтар, идеология
2) Тауар белгісі, эмблема
3) Бекітілген дресс-код
4) Кеңсе безендіру талаптары
5) Этикалық кодекс, ұжымдық дәстүрлер

48. Корпоративті мәдениеттің субъективті элементтері:

1) Ұйымдық, этикалық құндылықтар
2) Тауар белгісі, эмблема, бекітілген дресс-код
3) Идеология
4) Этикалық кодекс, ұжымдық дәстүрлер
5) Дәстүрлер, рәсімдер

49. Ортақ дүниелері көп адамдары бар өте достық қарым-қатынастағы жұмыс орнымен ерекшелінетін корпоративті мәдениет түрі:

1) Ұжымдық
2) Нарықтық
3) Йерархия
4) Кландық
5) Бюрократия

50. Кландық мәдениет көшбасшы түрлері:

1) Бәсекелес, бағыттаушы
2) Техникалық, келісімгер
3) Координатор, талапшыл
4) Инструктор, жаңашыл
5) Келісімгер, тәлімгер

51. Иерархиялық мәдениет көшбасшы рөлдері:

1) Инструктор, координатор
2) Келісімгер, талапшыл
3) Тәлімгер, жаңашыл
4) Бәсекелес, бағыттаушы
5) Нұсқаушы, орындаушы