Тест: 101 - 150


Список вопросов


1. Бейімделудің (адаптация) қанша түрі бар

1) 6
2) 3
3) 4
4) 8
5) 12

2. М.Басадур бойынша мәселелерді шешудің басым стильдері:

1) Армандаушы. орындаушы, инициатор, реализатор
2) Концептуализатор, орындаушы, басқарушы, жүзеге асырушы
3) Инициатор, концептуализатор, оптимизатор, реализатор
4) Жүзеге асырушы. орындаушы, инициатор, реализатор
5) Оптимизатор, орындаушы, басқарушы, жүзеге асырушы

3. Мәселені шешу процесін бастайтын ("іске қосатын") адам:

1) Концептуализатор
2) Оптимизатор
3) Реализатор
4) Инициатор
5) Оптимист

4. "Идеялармен ойнауды" ұнататын, мәселелерді шешуде әртүрлі тәсілдерді біріктіріп шешетін адам:

1) Инициатор
2) Реализатор
3) Концептуализатор
4) Оптимизатор
5) Реалист

5. Шешімдерді дұрыс бағалай алатын, абстрактылық идеяларды жүзеге асыра алатын, айқын аналитикалық қабілеті бар адам:

1) Инициатор
2) Концептуализатор
3) Оптимизатор
4) Реализатор
5) Аналитик

6. Жаңа идеяларды іс жүзінде жүзеге асыру үшін ең қолайлы адам:

1) Инициатор
2) Оптимизатор
3) Реализатор
4) Концептуализатор
5) Оптимист

7. Басқару шешімдері ұйымдастырылуы бойынша қалай жіктеледі:

1) Жеке, алқалық,ұйымдық
2) Әкімшілік, қоғамдық, ұйымдастырушылық
3) Сыртқы, ішкі, шеткі
4) Жалпы, жекелей, ортақ
5) Қоғамдық, тұлғааралық, жеке даралық

8. Басқару шешімдері уақыт өлшеміне қарай қалай жіктеледі:

1) Жеке, алқалық, ұйымдық шешімдер
2) Сыртқы, ішкі, шеткі шешімдер
3) Перспективалық, күнделікті, жедел шешімдер
4) Әкімшілік, қоғамдық, ұйымдар шешімдері
5) Ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді, жедел шешімдер

9. Басқару шешімдері ықпал ету объектісі бойынша қалай жіктеледі:

1) Әкімшілік, қоғамдық ұйымдар шешімдері
2) Сыртқы және ішкі шешімдер
3) Жеке, алқалық, ұйымдық шешімдер
4) Перспективалық, күнделікті, жедел шешімдер
5) Күрделі, қарапайым

10. Басқару шешімдері басқару субъктісі бойынша қалай жіктеледі:

1) Жалпы және жекелей шешімдер
2) Перспективалық, күнделікті, жедел шешімдер
3) Сыртқы және ішкі шешімдер
4) Ұжымдық, қағамдық
5) Әкімшілік, қоғамдық ұйымдар шешімдері

11. Басқару шешімдері функционалды мақсатына қарай қалай жіктеледі:

1) Жалпы және жекелей, күрделі және қарапайым шешімдер
2) Экономикалық, технологиялық, қаржы, әкімшілік шешімдер
3) Әкімшілік, қоғамдық ұйымдар шешімдері
4) Сыртқы және ішкі шешімдер
5) Қарапайым, күрделі шешімдер

12. Шешімді дайындау формасы бойынша бөлінеді:

1) Топтық, ұжымдық, жеке даралық
2) Ұжымдық, топаралық, тұлғааралық
3) Жеке, тұлғлық, ұжымдық
4) Жеке, топтық, ұжымдық
5) Жеке, жалпы, аралас

13. Басқарушылық шешімдер көлемі бойынша бөлінеді:

1) Кең көлемді және орташа көлемді
2) Үлкен көлемді және қысқа көлемді
3) Күрделі көлемді және қарапайым көлемді
4) Кең көлемді және кіші көлемді
5) Жалпы көлемді және жеке көлемді

14. Интуитивтік шешім қабылдау бұл-

1) Басқарушылық шешім талдаусыз ішкі сезім негізінде қабылданады
2) Өткен тәжірибеге тәуелді емес, аналитикаға негізделген шешім қабылдау
3) Білім мен тәжірибеге негізделген басқарушылық шешім
4) Шығармашылық ойларға негізделетін шешім қабылдау
5) Сыртқы ортаның ықпалымен қабылданатын шешім

15. Рационалды шешім қабылдау бұл-

1) Білім мен тәжірибеге негізделген басқарушылық шешім
2) Басқарушылық шешім талдаусыз ішкі сезім негізінде қабылданады
3) Өткен тәжірибеге тәуелді емес, аналитикаға негізделген шешім қабылдау
4) Сыртқы ортаның ықпалымен қабылданатын шешім
5) Шығармашылық ойларға негізделетін шешім қабылдау

16. Пайымдауларға негізделген шешім қабылдау бұл-

1) Өткен тәжірибеге тәуелді емес, аналитикаға негізделген шешім қабылдау
2) Шығармашылық ойларға негізделетін шешім қабылдау
3) Сыртқы ортаның ықпалымен қабылданатын шешім
4) Білім мен тәжірибеге негізделген басқарушылық шешім
5) Басқарушылық шешім талдаусыз ішкі сезім негізінде қабылданады

17. Басқарушылық шешім қабылдау кезеңдерінің реттік сипаты:

1) Оындаушыларға тапсыру, ынталандыру, бақылау, мәселені анықтау
2) Ынталандыру, бақылау, шешім қабылдау, орындаушыларға тапсыру
3) Мәселені анықтау, орындаушыларға тапсыру, ынталандыру, бақылау
4) Шешім қабылдау, орындаушыларға тапсыру, ынталандыру, ұжыммен жұмыс істеу
5) Бақылау, шешім қабылдау, орындаушыларға тапсыру, ынталандыру

18. Мотивация бұл:

1) Даралықтың барлық мазмұндық сипаттамаларын анықтайтын тұрақты психобиологиялық категория
2) Адамның қабілетіндегі кездейсоқ механизмдердің орналасу жүйесі
3) Эмоционалдық аумақтағы тұрақты даралық ерекшеліктер
4) Мінез-құлықтың даралық ерекшеліктерінің сипаттамасы
5) Адамның жүріс-тұрысының бағыттылығы мен белсенділігін анықтайтын және оны әрекет етуге ынталандырушы күштер жиынтығы

19. Еңбек ұжымында қызметкерлерді мотивациясының екі негізгі түрін бөледі:

1) Әлеуметтік және психологиялық
2) Кәсіби және еңбектік
3) Материалдық және материалдық емес
4) Ұжымдық және топтық
5) Ресми және ресми емес

20. Қажеттіліктер пирамидасын құрастырған ғалым:

1) Г.Келли
2) Х.Хекхаузен
3) Дж.Аткинсон
4) А. Маслоу
5) Дж.Роттер

21. Еңбек іс-әрекетінің мотивациялық әдістеріне жатады:

1) Күшті және әлсіз с мотивациялық әдістер
2) Күрделі және қарапайым мотивациялық әдістер
3) Ұжымдық және топтық мотивациялық әдістер
4) Материалдық және материалдық емес мотивациялық әдістер
5) Ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді мотивациялық әдістер

22. Мотивация сөзінің мағынасы:

1) Бағыттау
2) Ынталандыру
3) Әрекет ету
4) Өзектендіру
5) Бағдарландыру

23. Мотивация ұғымын ең алғаш өзінің еңбектерінде қолданған кім:

1) А.Маслоу
2) А.Шопенгауэр
3) В.Вундт
4) К.Роджерс
5) З.Фрейд

24. Мотивациялық талпыныс адамның ішкі ниетінен пайда болатын және іс-әрекеттің мазмұнына бағытталатын мотивацияның түрі

1) Сыртқы мотивация
2) Тұрақты мотивация
3) Ішкі мотивация
4) Жағымды мотивация
5) Тұрақсыз мотивация

25. Мотив сөзінің мағынасы:

1) Белгілеймін
2) Міндеттеймін
3) Қозғаймын
4) Орындаймын
5) Әрекет етемін

26. Қоршаған ортадағы адамдардың және басқа да сыртқы әсер етуші факторлардың ықпалынан пайда болатын мотивацияның түрі

1) Ішкі мотивация
2) Сыртқы мотивация
3) Мақсатты мотивация
4) Жағымсыз мотивация
5) Тұрақсыз мотивация

27. Мағынасыз қатынас қалай аталады

1) Зайырлы
2) Императивтік
3) Манипулятивтік
4) Либералдық
5) Іскерлік

28. Х.Хекхаузен бойынша Іс-әрекеттегі мотивацияның негізгі түрлері

1) Мақсат қою және міндеттерді орындау
2) Қажеттіліктерді қанағаттандыру және нәтижеге жету
3) Әрекеттерге бағытталу және қорытынды шығару
4) Жетістікке жету және сәтсіздіктен қашу
5) Белсенділікті қалыптастыру және өзін-өзі өзектендіру

29. Еңбек мотивацияларын басқарудағы мотивациялық стратегиялардың негізгі үш бағыты:

1) 1. жазалау; 2. жұмыс арқылы мотивациялау; 3.басқарушымен жүйелі байланыс орнату
2) 1.оқыту мен тәрбиелеу ; 2. жұмыс арқылы мотивациялау; 3.басқарушымен жүйелі байланыс орнату
3) 1.ынталандыру мен жазалау; 2. жұмыс арқылы мотивациялау; 3.басқарушымен жүйелі байланыс орнату
4) 1.Ескертулер беру мен жазалау; 2. жұмыс арқылы мотивациялау; 3.басқарушымен жүйелі байланыс орнату
5) 1.шараларға ұйымдастыру және оған қатыстыру; 2. жұмыс арқылы мотивациялау; 3.басқарушымен жүйелі байланыс орнату

30. Мотивацияның мазмұндық теорияларына жататындар;

1) В.Врумның, Д. Мак-Клеланд, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары
2) А. Маслоу, Д. Мак-Клеланд, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары
3) Дж.Адамс , Д. Мак-Клеланд, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары
4) К.Юнг, Д. Мак-Клеланд, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары
5) А. Маслоу, Портер-Лоулер, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары

31. Мотивацияның процесуалдық теорияларына жататындар;

1) А. Маслоу, Д. Мак-Клеланд, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары
2) В.Врумның, Дж.Адамс, Портер-Лоулер моделі
3) К.Юнг, Д. Мак-Клеланд, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары
4) В.Врумның, Д. Мак-Клеланд, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары
5) А. Маслоу, Портер-Лоулер, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары

32. Мансап бұл-

1) Адамның еңбек ұжымындағы ықпал ету деңгейінің жоғарылауы
2) Адамның ықпалының, ортадағы мәртебесінің өсуі ,біліктілік пен кәсіби даму сатыларында жоғарылауы
3) Адамның әлеуметтік ортадағы басқарушылық қабілетінің жоғарылауы
4) Адамның кәсіби ортадағы басқарушылық статусының жоғарылауы
5) Адамның әлеуметтік ортадағы орнының тұрақталуы

33. Мансап латын тілінен (carrus) аударғанда:

1) Баспалдақ
2) Даму
3) Көтерілу
4) Шығу
5) Арба

34. Э. Шейн бойынша мансаптық бағдарлар:

1) Әкімшілдік, ұйымдастырушылық, автономия, тұрақтылық, қызмет ету, шақыру, өмірлік стильдер интеграциясы, кәсіпкерлік
2) Кәсіби даму, менеджмент, автономия, тұрақтылық, қызмет ету, шақыру, өмірлік стильдер интеграциясы, кәсіпкерлік
3) Басқарушылық,, менеджмент, автономия, тұрақтылық, қызмет ету, шақыру, өмірлік стильдер интеграциясы, кәсіпкерлік
4) Менеджмент, кооперация, тұрақтылық, қызмет ету, шақыру, өмірлік стильдер интеграциясы, кәсіпкерлік
5) Кәсіби құзыреттілік, менеджмент, автономия, тұрақтылық, қызмет ету, шақыру, өмірлік стильдер интеграциясы, кәсіпкерлік

35. Адамдардың күштерін біріктіруарқылы, соңғы нәтижеге жету үшін ұйымды басқаруға талпынатын мансаптық бағдар(Э.Шейн бойынша):

1) Автономия
2) Менеджмент
3) Кәсіби компетенттілік
4) Ұжымшылдық
5) Қызмет ету

36. Тұлға үшін бірінші міндет - ұйымдастырушылық тәртіптер, ережелер және шектеулерден арылу мансаптық бағдар:

1) Тұрақтылық
2) Қызмет ету
3) Автономия
4) Бостандық
5) Менеджмент

37. Болашақ өмірлік оқиғалар болжанатындай қауіпсіздік пен тұрақтылыққа қажеттіліктер мансаптың қай стратегиясына жатады?

1) Автономия
2) Кәсіби компетенттілік
3) Тұрақтылық
4) Қызмет ету
5) Тұрақсыздық

38. Мансап бағдарының осы түрінде негізгі құндылықтар - "адамдармен жұмыс жасау", "адамзатқа қызмет ету", "адамдарға көмек көрсету":

1) Тұрақтылық
2) Автономия
3) Қызмет ету
4) Кәсіби компетенттілік
5) Кәсіби даму

39. Негізгі құндылықтар - бәсеке, басқаларды жеңіп шығу, кедергілерден өте алу, қиын тапсырмаларды шешуге байланысты мансаптық бағдар:

1) Шақыру
2) Тұрақтылық
3) Қызмет ету
4) Автономия
5) Ұмтылу

40. Басқарудың субъект пен объекттің арасындағы ақпаратпен алмасу?

1) тұлғааралық перцепция
2) коммуникация
3) мотивация
4) интеракция
5) ықпалдасу

41. Митина бойынша мансап моделдері:

1) Автономия, кәсіпкерлік
2) Адаптивті, кәсіби даму
3) Кәсіби даму, әлеуметтік даму
4) Тұрақты мансап, тұрақсыз мансап
5) Қызмет ету, кәсіби компетенттілік

42. Мансаптың негізі моделдері:

1) Вертикалды, горизанталды, үдемелі
2) Автономия, кәсіпкерлік, қызмет ету
3) параллелді, төмендеуші
4) Әдіснама, теория, технология, өзіңдік даму, нәтиже
5) Тұрақты мансап, тұрақсыз мансап

43. Мансаптың алғашқы кезеңінің сипаттамасы:

1) Маманның біліктілігің жетілу шыңы
2) Жаңа қызмет түрімен айналысу
3) Оқу,білім алу, түрлі жұмыстарда тәжірибе алу
4) Жұмысты меңгеру, қасиеттерді дамыту
5) Ұжыммен қарым-қатынас орнату, басқарушымен өзара әрекеттесу

44. Мансаптың қалыптасу кезең сипаттамасы:

1) Зейнетақыға шығуға дайындық
2) Жұмысты меңгеру, қасиеттерді дамыту
3) Оқу, білім алу, түрлі жұмыстарды тәжірибе алу
4) Жаңа қызмет түрімен айналысу
5) Әлеуметтік статусын жоғарылату

45. Мансаптың алға жылжу кезең сипаттамасы:

1) Жұмысты меңгеру, қасиеттерді дамыту
2) Қызметтік баспалдақ бойынша жоғары көтерілу, жаңа қасиеттер мен тәжірибелерге ие болу
3) Маманның біліктілігің жетілу шыңы
4) Ұжымдағы статусын жоғарылату
5) Жаңа қызмет түрімен айналысу

46. Мансаптың тұрақталу кезеңінің сипаттамасы:

1) Жұмысты меңгеру, қасиеттерді дамыту
2) Жаңа қызмет түрімен айналысу
3) Маманның біліктілігің жетілу шыңы, жастарды үйрету
4) Қызметтік баспалдақ бойынша жоғары көтерілу, жаңа қасиеттер мен тәжірибелерге ие болу
5) Тәжірибе жинақтау кезеңі

47. Мансаптық аяқтау кезеңінің сипаттамасы:

1) Жұмысты меңгеру, қасиеттерді дамыту
2) Зейнетақыға шығуға дайындық, өз орнына адам дайындау
3) Жаңа қызмет түрімен айналысу
4) Басқа қызмет түрлеріне ауысу
5) Маманның біліктілігің жетілу шыңы

48. Мансаптың зейнеткерлік кезеңінің сипаттамасы:

1) Жаңа қызмет түрімен айналысу
2) Маманның біліктілігің жетілу шыңы
3) Жұмысты меңгеру, қасиеттерді дамыту
4) Тәжірибе жинақтау кезеңі
5) Зейнетақыға шығуға дайындық

49. Коммуникация процесіндегі негізгі мақсат, бұл:

1) Өзара әрекеттесу
2) Бағдарлау
3) Ақпарат алмасу
4) Бірігу
5) Әрекет ету

50. Басқа адамдармен қарым-қатынасының тиімділігін және өзара іс-әрекет барысындағы психологиялық үйлесімділікті көрсететін тұлғаның қабілеті - бұл:

1) Дарындылық
2) Қасиет
3) Талант
4) Коммуникативті қабілеттер
5) Жалпы қабілеттер