Тест: 101 - 150
Список вопросов
1. Бейімделудің (адаптация) қанша түрі бар |
|
1) 6 | |
2) 3 | |
3) 4 | |
4) 8 | |
5) 12 | |
2. М.Басадур бойынша мәселелерді шешудің басым стильдері: |
|
1) Армандаушы. орындаушы, инициатор, реализатор | |
2) Концептуализатор, орындаушы, басқарушы, жүзеге асырушы | |
3) Инициатор, концептуализатор, оптимизатор, реализатор | |
4) Жүзеге асырушы. орындаушы, инициатор, реализатор | |
5) Оптимизатор, орындаушы, басқарушы, жүзеге асырушы | |
3. Мәселені шешу процесін бастайтын ("іске қосатын") адам: |
|
1) Концептуализатор | |
2) Оптимизатор | |
3) Реализатор | |
4) Инициатор | |
5) Оптимист | |
4. "Идеялармен ойнауды" ұнататын, мәселелерді шешуде әртүрлі тәсілдерді біріктіріп шешетін адам: |
|
1) Инициатор | |
2) Реализатор | |
3) Концептуализатор | |
4) Оптимизатор | |
5) Реалист | |
5. Шешімдерді дұрыс бағалай алатын, абстрактылық идеяларды жүзеге асыра алатын, айқын аналитикалық қабілеті бар адам: |
|
1) Инициатор | |
2) Концептуализатор | |
3) Оптимизатор | |
4) Реализатор | |
5) Аналитик | |
6. Жаңа идеяларды іс жүзінде жүзеге асыру үшін ең қолайлы адам: |
|
1) Инициатор | |
2) Оптимизатор | |
3) Реализатор | |
4) Концептуализатор | |
5) Оптимист | |
7. Басқару шешімдері ұйымдастырылуы бойынша қалай жіктеледі: |
|
1) Жеке, алқалық,ұйымдық | |
2) Әкімшілік, қоғамдық, ұйымдастырушылық | |
3) Сыртқы, ішкі, шеткі | |
4) Жалпы, жекелей, ортақ | |
5) Қоғамдық, тұлғааралық, жеке даралық | |
8. Басқару шешімдері уақыт өлшеміне қарай қалай жіктеледі: |
|
1) Жеке, алқалық, ұйымдық шешімдер | |
2) Сыртқы, ішкі, шеткі шешімдер | |
3) Перспективалық, күнделікті, жедел шешімдер | |
4) Әкімшілік, қоғамдық, ұйымдар шешімдері | |
5) Ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді, жедел шешімдер | |
9. Басқару шешімдері ықпал ету объектісі бойынша қалай жіктеледі: |
|
1) Әкімшілік, қоғамдық ұйымдар шешімдері | |
2) Сыртқы және ішкі шешімдер | |
3) Жеке, алқалық, ұйымдық шешімдер | |
4) Перспективалық, күнделікті, жедел шешімдер | |
5) Күрделі, қарапайым | |
10. Басқару шешімдері басқару субъктісі бойынша қалай жіктеледі: |
|
1) Жалпы және жекелей шешімдер | |
2) Перспективалық, күнделікті, жедел шешімдер | |
3) Сыртқы және ішкі шешімдер | |
4) Ұжымдық, қағамдық | |
5) Әкімшілік, қоғамдық ұйымдар шешімдері | |
11. Басқару шешімдері функционалды мақсатына қарай қалай жіктеледі: |
|
1) Жалпы және жекелей, күрделі және қарапайым шешімдер | |
2) Экономикалық, технологиялық, қаржы, әкімшілік шешімдер | |
3) Әкімшілік, қоғамдық ұйымдар шешімдері | |
4) Сыртқы және ішкі шешімдер | |
5) Қарапайым, күрделі шешімдер | |
12. Шешімді дайындау формасы бойынша бөлінеді: |
|
1) Топтық, ұжымдық, жеке даралық | |
2) Ұжымдық, топаралық, тұлғааралық | |
3) Жеке, тұлғлық, ұжымдық | |
4) Жеке, топтық, ұжымдық | |
5) Жеке, жалпы, аралас | |
13. Басқарушылық шешімдер көлемі бойынша бөлінеді: |
|
1) Кең көлемді және орташа көлемді | |
2) Үлкен көлемді және қысқа көлемді | |
3) Күрделі көлемді және қарапайым көлемді | |
4) Кең көлемді және кіші көлемді | |
5) Жалпы көлемді және жеке көлемді | |
14. Интуитивтік шешім қабылдау бұл- |
|
1) Басқарушылық шешім талдаусыз ішкі сезім негізінде қабылданады | |
2) Өткен тәжірибеге тәуелді емес, аналитикаға негізделген шешім қабылдау | |
3) Білім мен тәжірибеге негізделген басқарушылық шешім | |
4) Шығармашылық ойларға негізделетін шешім қабылдау | |
5) Сыртқы ортаның ықпалымен қабылданатын шешім | |
15. Рационалды шешім қабылдау бұл- |
|
1) Білім мен тәжірибеге негізделген басқарушылық шешім | |
2) Басқарушылық шешім талдаусыз ішкі сезім негізінде қабылданады | |
3) Өткен тәжірибеге тәуелді емес, аналитикаға негізделген шешім қабылдау | |
4) Сыртқы ортаның ықпалымен қабылданатын шешім | |
5) Шығармашылық ойларға негізделетін шешім қабылдау | |
16. Пайымдауларға негізделген шешім қабылдау бұл- |
|
1) Өткен тәжірибеге тәуелді емес, аналитикаға негізделген шешім қабылдау | |
2) Шығармашылық ойларға негізделетін шешім қабылдау | |
3) Сыртқы ортаның ықпалымен қабылданатын шешім | |
4) Білім мен тәжірибеге негізделген басқарушылық шешім | |
5) Басқарушылық шешім талдаусыз ішкі сезім негізінде қабылданады | |
17. Басқарушылық шешім қабылдау кезеңдерінің реттік сипаты: |
|
1) Оындаушыларға тапсыру, ынталандыру, бақылау, мәселені анықтау | |
2) Ынталандыру, бақылау, шешім қабылдау, орындаушыларға тапсыру | |
3) Мәселені анықтау, орындаушыларға тапсыру, ынталандыру, бақылау | |
4) Шешім қабылдау, орындаушыларға тапсыру, ынталандыру, ұжыммен жұмыс істеу | |
5) Бақылау, шешім қабылдау, орындаушыларға тапсыру, ынталандыру | |
18. Мотивация бұл: |
|
1) Даралықтың барлық мазмұндық сипаттамаларын анықтайтын тұрақты психобиологиялық категория | |
2) Адамның қабілетіндегі кездейсоқ механизмдердің орналасу жүйесі | |
3) Эмоционалдық аумақтағы тұрақты даралық ерекшеліктер | |
4) Мінез-құлықтың даралық ерекшеліктерінің сипаттамасы | |
5) Адамның жүріс-тұрысының бағыттылығы мен белсенділігін анықтайтын және оны әрекет етуге ынталандырушы күштер жиынтығы | |
19. Еңбек ұжымында қызметкерлерді мотивациясының екі негізгі түрін бөледі: |
|
1) Әлеуметтік және психологиялық | |
2) Кәсіби және еңбектік | |
3) Материалдық және материалдық емес | |
4) Ұжымдық және топтық | |
5) Ресми және ресми емес | |
20. Қажеттіліктер пирамидасын құрастырған ғалым: |
|
1) Г.Келли | |
2) Х.Хекхаузен | |
3) Дж.Аткинсон | |
4) А. Маслоу | |
5) Дж.Роттер | |
21. Еңбек іс-әрекетінің мотивациялық әдістеріне жатады: |
|
1) Күшті және әлсіз с мотивациялық әдістер | |
2) Күрделі және қарапайым мотивациялық әдістер | |
3) Ұжымдық және топтық мотивациялық әдістер | |
4) Материалдық және материалдық емес мотивациялық әдістер | |
5) Ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді мотивациялық әдістер | |
22. Мотивация сөзінің мағынасы: |
|
1) Бағыттау | |
2) Ынталандыру | |
3) Әрекет ету | |
4) Өзектендіру | |
5) Бағдарландыру | |
23. Мотивация ұғымын ең алғаш өзінің еңбектерінде қолданған кім: |
|
1) А.Маслоу | |
2) А.Шопенгауэр | |
3) В.Вундт | |
4) К.Роджерс | |
5) З.Фрейд | |
24. Мотивациялық талпыныс адамның ішкі ниетінен пайда болатын және іс-әрекеттің мазмұнына бағытталатын мотивацияның түрі |
|
1) Сыртқы мотивация | |
2) Тұрақты мотивация | |
3) Ішкі мотивация | |
4) Жағымды мотивация | |
5) Тұрақсыз мотивация | |
25. Мотив сөзінің мағынасы: |
|
1) Белгілеймін | |
2) Міндеттеймін | |
3) Қозғаймын | |
4) Орындаймын | |
5) Әрекет етемін | |
26. Қоршаған ортадағы адамдардың және басқа да сыртқы әсер етуші факторлардың ықпалынан пайда болатын мотивацияның түрі |
|
1) Ішкі мотивация | |
2) Сыртқы мотивация | |
3) Мақсатты мотивация | |
4) Жағымсыз мотивация | |
5) Тұрақсыз мотивация | |
27. Мағынасыз қатынас қалай аталады |
|
1) Зайырлы | |
2) Императивтік | |
3) Манипулятивтік | |
4) Либералдық | |
5) Іскерлік | |
28. Х.Хекхаузен бойынша Іс-әрекеттегі мотивацияның негізгі түрлері |
|
1) Мақсат қою және міндеттерді орындау | |
2) Қажеттіліктерді қанағаттандыру және нәтижеге жету | |
3) Әрекеттерге бағытталу және қорытынды шығару | |
4) Жетістікке жету және сәтсіздіктен қашу | |
5) Белсенділікті қалыптастыру және өзін-өзі өзектендіру | |
29. Еңбек мотивацияларын басқарудағы мотивациялық стратегиялардың негізгі үш бағыты: |
|
1) 1. жазалау; 2. жұмыс арқылы мотивациялау; 3.басқарушымен жүйелі байланыс орнату | |
2) 1.оқыту мен тәрбиелеу ; 2. жұмыс арқылы мотивациялау; 3.басқарушымен жүйелі байланыс орнату | |
3) 1.ынталандыру мен жазалау; 2. жұмыс арқылы мотивациялау; 3.басқарушымен жүйелі байланыс орнату | |
4) 1.Ескертулер беру мен жазалау; 2. жұмыс арқылы мотивациялау; 3.басқарушымен жүйелі байланыс орнату | |
5) 1.шараларға ұйымдастыру және оған қатыстыру; 2. жұмыс арқылы мотивациялау; 3.басқарушымен жүйелі байланыс орнату | |
30. Мотивацияның мазмұндық теорияларына жататындар; |
|
1) В.Врумның, Д. Мак-Клеланд, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары | |
2) А. Маслоу, Д. Мак-Клеланд, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары | |
3) Дж.Адамс , Д. Мак-Клеланд, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары | |
4) К.Юнг, Д. Мак-Клеланд, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары | |
5) А. Маслоу, Портер-Лоулер, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары | |
31. Мотивацияның процесуалдық теорияларына жататындар; |
|
1) А. Маслоу, Д. Мак-Клеланд, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары | |
2) В.Врумның, Дж.Адамс, Портер-Лоулер моделі | |
3) К.Юнг, Д. Мак-Клеланд, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары | |
4) В.Врумның, Д. Мак-Клеланд, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары | |
5) А. Маслоу, Портер-Лоулер, Ф. Герцберг, Ф. Тейлор, Д. Мак-Грегор, Оучи теориялары | |
32. Мансап бұл- |
|
1) Адамның еңбек ұжымындағы ықпал ету деңгейінің жоғарылауы | |
2) Адамның ықпалының, ортадағы мәртебесінің өсуі ,біліктілік пен кәсіби даму сатыларында жоғарылауы | |
3) Адамның әлеуметтік ортадағы басқарушылық қабілетінің жоғарылауы | |
4) Адамның кәсіби ортадағы басқарушылық статусының жоғарылауы | |
5) Адамның әлеуметтік ортадағы орнының тұрақталуы | |
33. Мансап латын тілінен (carrus) аударғанда: |
|
1) Баспалдақ | |
2) Даму | |
3) Көтерілу | |
4) Шығу | |
5) Арба | |
34. Э. Шейн бойынша мансаптық бағдарлар: |
|
1) Әкімшілдік, ұйымдастырушылық, автономия, тұрақтылық, қызмет ету, шақыру, өмірлік стильдер интеграциясы, кәсіпкерлік | |
2) Кәсіби даму, менеджмент, автономия, тұрақтылық, қызмет ету, шақыру, өмірлік стильдер интеграциясы, кәсіпкерлік | |
3) Басқарушылық,, менеджмент, автономия, тұрақтылық, қызмет ету, шақыру, өмірлік стильдер интеграциясы, кәсіпкерлік | |
4) Менеджмент, кооперация, тұрақтылық, қызмет ету, шақыру, өмірлік стильдер интеграциясы, кәсіпкерлік | |
5) Кәсіби құзыреттілік, менеджмент, автономия, тұрақтылық, қызмет ету, шақыру, өмірлік стильдер интеграциясы, кәсіпкерлік | |
35. Адамдардың күштерін біріктіруарқылы, соңғы нәтижеге жету үшін ұйымды басқаруға талпынатын мансаптық бағдар(Э.Шейн бойынша): |
|
1) Автономия | |
2) Менеджмент | |
3) Кәсіби компетенттілік | |
4) Ұжымшылдық | |
5) Қызмет ету | |
36. Тұлға үшін бірінші міндет - ұйымдастырушылық тәртіптер, ережелер және шектеулерден арылу мансаптық бағдар: |
|
1) Тұрақтылық | |
2) Қызмет ету | |
3) Автономия | |
4) Бостандық | |
5) Менеджмент | |
37. Болашақ өмірлік оқиғалар болжанатындай қауіпсіздік пен тұрақтылыққа қажеттіліктер мансаптың қай стратегиясына жатады? |
|
1) Автономия | |
2) Кәсіби компетенттілік | |
3) Тұрақтылық | |
4) Қызмет ету | |
5) Тұрақсыздық | |
38. Мансап бағдарының осы түрінде негізгі құндылықтар - "адамдармен жұмыс жасау", "адамзатқа қызмет ету", "адамдарға көмек көрсету": |
|
1) Тұрақтылық | |
2) Автономия | |
3) Қызмет ету | |
4) Кәсіби компетенттілік | |
5) Кәсіби даму | |
39. Негізгі құндылықтар - бәсеке, басқаларды жеңіп шығу, кедергілерден өте алу, қиын тапсырмаларды шешуге байланысты мансаптық бағдар: |
|
1) Шақыру | |
2) Тұрақтылық | |
3) Қызмет ету | |
4) Автономия | |
5) Ұмтылу | |
40. Басқарудың субъект пен объекттің арасындағы ақпаратпен алмасу? |
|
1) тұлғааралық перцепция | |
2) коммуникация | |
3) мотивация | |
4) интеракция | |
5) ықпалдасу | |
41. Митина бойынша мансап моделдері: |
|
1) Автономия, кәсіпкерлік | |
2) Адаптивті, кәсіби даму | |
3) Кәсіби даму, әлеуметтік даму | |
4) Тұрақты мансап, тұрақсыз мансап | |
5) Қызмет ету, кәсіби компетенттілік | |
42. Мансаптың негізі моделдері: |
|
1) Вертикалды, горизанталды, үдемелі | |
2) Автономия, кәсіпкерлік, қызмет ету | |
3) параллелді, төмендеуші | |
4) Әдіснама, теория, технология, өзіңдік даму, нәтиже | |
5) Тұрақты мансап, тұрақсыз мансап | |
43. Мансаптың алғашқы кезеңінің сипаттамасы: |
|
1) Маманның біліктілігің жетілу шыңы | |
2) Жаңа қызмет түрімен айналысу | |
3) Оқу,білім алу, түрлі жұмыстарда тәжірибе алу | |
4) Жұмысты меңгеру, қасиеттерді дамыту | |
5) Ұжыммен қарым-қатынас орнату, басқарушымен өзара әрекеттесу | |
44. Мансаптың қалыптасу кезең сипаттамасы: |
|
1) Зейнетақыға шығуға дайындық | |
2) Жұмысты меңгеру, қасиеттерді дамыту | |
3) Оқу, білім алу, түрлі жұмыстарды тәжірибе алу | |
4) Жаңа қызмет түрімен айналысу | |
5) Әлеуметтік статусын жоғарылату | |
45. Мансаптың алға жылжу кезең сипаттамасы: |
|
1) Жұмысты меңгеру, қасиеттерді дамыту | |
2) Қызметтік баспалдақ бойынша жоғары көтерілу, жаңа қасиеттер мен тәжірибелерге ие болу | |
3) Маманның біліктілігің жетілу шыңы | |
4) Ұжымдағы статусын жоғарылату | |
5) Жаңа қызмет түрімен айналысу | |
46. Мансаптың тұрақталу кезеңінің сипаттамасы: |
|
1) Жұмысты меңгеру, қасиеттерді дамыту | |
2) Жаңа қызмет түрімен айналысу | |
3) Маманның біліктілігің жетілу шыңы, жастарды үйрету | |
4) Қызметтік баспалдақ бойынша жоғары көтерілу, жаңа қасиеттер мен тәжірибелерге ие болу | |
5) Тәжірибе жинақтау кезеңі | |
47. Мансаптық аяқтау кезеңінің сипаттамасы: |
|
1) Жұмысты меңгеру, қасиеттерді дамыту | |
2) Зейнетақыға шығуға дайындық, өз орнына адам дайындау | |
3) Жаңа қызмет түрімен айналысу | |
4) Басқа қызмет түрлеріне ауысу | |
5) Маманның біліктілігің жетілу шыңы | |
48. Мансаптың зейнеткерлік кезеңінің сипаттамасы: |
|
1) Жаңа қызмет түрімен айналысу | |
2) Маманның біліктілігің жетілу шыңы | |
3) Жұмысты меңгеру, қасиеттерді дамыту | |
4) Тәжірибе жинақтау кезеңі | |
5) Зейнетақыға шығуға дайындық | |
49. Коммуникация процесіндегі негізгі мақсат, бұл: |
|
1) Өзара әрекеттесу | |
2) Бағдарлау | |
3) Ақпарат алмасу | |
4) Бірігу | |
5) Әрекет ету | |
50. Басқа адамдармен қарым-қатынасының тиімділігін және өзара іс-әрекет барысындағы психологиялық үйлесімділікті көрсететін тұлғаның қабілеті - бұл: |
|
1) Дарындылық | |
2) Қасиет | |
3) Талант | |
4) Коммуникативті қабілеттер | |
5) Жалпы қабілеттер |